View Full Version : SGH V200 puhelin?
Tuleeko SGH V200 puhelimeen ikinä päivityksen mukana java mahollisuutta? ja onko kellään tietoa miten voi mutea tulevan puhelun ilman että puhelu katkeaa...?
Killerwhale
28.08.03, 22:58
Tuleeko SGH V200 puhelimeen ikinä päivityksen mukana java mahollisuutta? ja onko kellään tietoa miten voi mutea tulevan puhelun ilman että puhelu katkeaa...?
Onhan siinä sivussa näppäimet (äänenvoimakkuus) josta painamalla mykistää soittoäänen.
Von Lartzunovski
29.08.03, 09:34
Käsittääkseni SGH-V200 puhelin ei pysty käsittelemään javaa konepuolensa takia, joten ei sitä pystytä softan päivityksillä lisäämään.
Onhan siinä sivussa näppäimet (äänenvoimakkuus) josta painamalla mykistää soittoäänen.
hmm.. mulla noiden näppäimien painaminen ainakin hylkää tulevan puhelun?
aivan eli ei se sitä mykistä vaan hylkää...näin myös muissa sampoissa
Killerwhale
29.08.03, 16:32
Ei pidä paikkaansa. Toinen mykistää ja toinen hylkää. Tuosta sampasta en tosin ole aivan varma.
Ei pidä paikkaansa. Toinen mykistää ja toinen hylkää. Tuosta sampasta en tosin ole aivan varma.
ainakin s300m:ssä ja c100:ssa sulkee molemmista
Killerwhale
29.08.03, 18:25
Samsungin SGH-A800 tottelee ainakin tuota mykistyskäskyä toisesta sivunäppäimestä.
Samsungin SGH-A800 tottelee ainakin tuota mykistyskäskyä toisesta sivunäppäimestä.
aika kumma ku s300m eikä c100 sit näin tee
juu V200:ssa tuo volumenappi kyllä hylkää tulevan puhelun... aivan sama kummasta päästä sitä painelee :P
monta viestiä puhelimeen mahtuu?
ainakin s300m:ssä en oo saanu menee muuta kuin kortille eli se 20kpl...tosin mulle ihan sama ku poistan aina kaikki ku oon lukenu et en oo ees koittanu saada muualle
edit: s300m:ään menee 50kpl
ja tuo 50 viestiä mahtuu myös V200-puhelimen muistiin
Olivat korjaamolla alkaneet väännellä mun V200:n läppää ja se oli napsahtanut poikki. Tilalle tuli uudempi luuri. Uudemmassa versiossa volume nappia ei tarvitse painaa niin pitkään tarkistaakseen ajan. Lisäksi ulkonäytön valo pysyy päällä pidempään.
Olivat korjaamolla alkaneet väännellä mun V200:n läppää ja se oli napsahtanut poikki. Tilalle tuli uudempi luuri. Uudemmassa versiossa volume nappia ei tarvitse painaa niin pitkään tarkistaakseen ajan. Lisäksi ulkonäytön valo pysyy päällä pidempään.
siis tuliks uudes puhelimes päivitys mis oli kirjotusvirheet korjattu?
Howardforumseilta kun lukasee noita V200-juttuja ni kyllä se java tuntuu pelittävän :D
Offtopic.
Mut mis on lähin Samppaa huoltava liike, siis lähin Rovaniemee aatellen:)vaik, ei huoltoo tarvis, mut tarvittaes, tietää ainaki mihi lähettää. Ja mistä sais V200:seen tarvikkeita, esim uutta akkuu sun muuta.
Offtopic.
Mut mis on lähin Samppaa huoltava liike, siis lähin Rovaniemee aatellen:)vaik, ei huoltoo tarvis, mut tarvittaes, tietää ainaki mihi lähettää. Ja mistä sais V200:seen tarvikkeita, esim uutta akkuu sun muuta.
toi novo taitaa olla ainut kännykkä huoltoliike suomessa sampalle (ja motolloe?)
www.samsung.fi löytyy osotteet
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.