View Full Version : GoBoy ja Tony Haukka 2!!
Eli oletteko saaneet tota tony hawk's 2 toimii GoBoylla. Mä en saa sitä toimii koska se on yli 2MB, mut en tajuu ku joillain se toimii ihan moitteettomasti. Tiedättekös miten sen saa toimii ? Kertoisitteko?
Kiitos!
Joku sano jossain foorumis et sil se toimii. Ja jotain et miten sen saa toimii, mut en oikee tajunnu et mitä se siin selitti
Jippii! Sain sen toimii. Ei ollu ku ihan yksinkertanen juttu. Mulla ainaki nyt toimii, mut ei ollu kyl mikää huippu.
Ja mistäs ton GoBoyn saa? Maksaako?
No ei maksa, ja sen saa ku menee Googleen ja ettii varmasti löytää. ;D[/img]
no miten sait sen toimimaan?
Peurasaari
17.09.03, 19:06
no miten sait sen toimimaan?
hyvä kysymys! miten?
niinpä. Mulla toimii Tiger woods golffi, se on 1mb mutta GTA2 on 4mb ja se ei meinaakkaan lähtee päälle---->unknown ROM size console closed
press any key
Perskele haluun toimiin nuo isot ROM:it
Se oli itellekkin vähän epäselvää, mut lähetin sen BT:llä puhelimen viesteihin. En avannut peliä sitä kautta vaan menin suoraan GoBoy:hyn ja rupesin pelaa!?
miten BT:llä voi lähettää tiedoston puhelimen viesteihin, siis silleen että tulee ilmotus (vai tuleeko?) että viesti saapunut? PC Suitella...
Nemesis-88
18.09.03, 16:21
miten BT:llä voi lähettää tiedoston puhelimen viesteihin, siis silleen että tulee ilmotus (vai tuleeko?) että viesti saapunut? PC Suitella...Kun lähetät jotain BT:llä niin puhelin "luulee" sitä tekstiviestiksi.
ei se luule mulla ainakaan. Vai siis miten tai mihin se pitää lähettää pc suitella että se luulee sitä tekstariks?
ei se luule mulla ainakaan. Vai siis miten tai mihin se pitää lähettää pc suitella että se luulee sitä tekstariks?
Painat tiedoston kohdalta kakkosnäppäimellä, valitset lähetä, sitten Bluetooth.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.