PDA

View Full Version : Samsung C100: java-sovelluksia ja soittoääniä

Pacific
23.08.03, 18:37
Haussa on siis tähän puhelimeen ilmaisia java-ohjelmia ja -pelejä, sekä soittoääniä. Mistäs näitä löytää? Soittoääniähän on eri kanavamäärille jne., eikö? Mistä siis tiedän, että millaiselle puhelimelle mikäkin soittoääni on tarkoitettu?

Toinen juttu, missä tiedostomuodossa kuvien pitää olla, jotta niitä voi ladata netistä puhelimeen?

Kiitos avustanne.

tommi24
23.08.03, 20:33
Tuskin niitä soittoääniä mistään ilmaiseksi saa. Osoitteesta www.mobilehits.se löytyy soittoääniä tähän kapulaan. Valitset vain tilauksen yhteydessä oikean puhelinmallin. Aika hyviltä ne kuulosti, mutta en tiedä onko ne 40 äänisiä.

Mäksä
24.08.03, 10:41
wap.samsungmobile.com/cebit.jsp

on muutama soittari ja peli ilmaiseksi

timbulaano
24.08.03, 11:35
Kun yritän mennä tonne wap sivulle niin herjaa että "Not Found".
Missä vika?

Mäksä
24.08.03, 12:14
Kun yritän mennä tonne wap sivulle niin herjaa että "Not Found".
Missä vika?

onko sulla tossa wap..... edessä http://

timbulaano
24.08.03, 14:36
On...sehän on siinä valmiiks kun alkaa kirjottaa osotetta.

eterno
24.08.03, 15:09
osaisko joku kertoo kun yritän päästä wapilla mihintahansa niin rupee herjaamaan tällasta:

500;web service problem: please contact the service

yleensä tekee ton kun yritä hakea esim atomi.netistä lataamaani kuvaa

puhelin on samsung C100 ja liittymänä soneran normaali datapuhelu

Aero
24.08.03, 16:47
osaisko joku kertoo kun yritän päästä wapilla mihintahansa niin rupee herjaamaan tällasta:

asetuksissa vika. ota käyttöön gprs-peruspalvelu, se on paljon halvempi ja nopeampi.

eterno
24.08.03, 18:06

asetuksissa vika. ota käyttöön gprs-peruspalvelu, se on paljon halvempi ja nopeampi.

en usko että ois asetuksissä vika koska melkeen kaikki muut sivut toimii normaalisti

Aero
24.08.03, 18:15

en usko että ois asetuksissä vika koska melkeen kaikki muut sivut toimii normaalisti

Mutta kirjoitit että kun yrität päästä wapilla mihin tahansa niin kertoo tuon errorin.

Pacific
24.08.03, 20:08
Toinen juttu liittyen samaan kapulaan. Minkä ohjelman tarvitsen tietokoneessa, jotta voin siirtää infralla kuvia ja soittareita puhelimeen? Missä tiedostomuodossa soittarien ja kuvien tulee olla?

Mäksä
25.08.03, 08:53
Toinen juttu liittyen samaan kapulaan. Minkä ohjelman tarvitsen tietokoneessa, jotta voin siirtää infralla kuvia ja soittareita puhelimeen? Missä tiedostomuodossa soittarien ja kuvien tulee olla?

easy gprs on softan nimi saa sampan omilta sivuilta.
kuvat vissiin jpg ainakin ja soittarit täytyy olla .MMF tiedostoja jotka saa psm playerillä tehtyä

Pacific
25.08.03, 23:05
Täällä http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/support/index.htm ei näytä olevan mitään c100:lle. Mitä sen kanssa pitäisi siis käyttää?

Entä millä komennolla saa tietää puhelimen softan version?

Mäksä
26.08.03, 08:47
Täällä http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/support/index.htm ei näytä olevan mitään c100:lle. Mitä sen kanssa pitäisi siis käyttää?

Entä millä komennolla saa tietää puhelimen softan version?

kyl sen kans toimii ihan ne muutkin easy gprs:t ota vaikka se mikä on s300:lle tehty

snooze
28.08.03, 21:29

Luulen, että toi johtuu tiedostomuodosta. Itse en ainakaan saanut jpg -kuvia ladattua luuriin (tuli juuri tuo sama ilmoitus). Giffit meni kyllä ilman ongelmia..

Itsellä ongelma saada soittoääniä luuriin.. tulee juuri tuo 500; web service.. :( Olen PSMplayerillä tehnyt mideistä mmf -tiedostoja ja siirsin ne omalle palvelimelle.. lataaminen ei vain onnistu. voisko joku auttaa tässä asiassa?

eterno
02.09.03, 18:38

Luulen, että toi johtuu tiedostomuodosta. Itse en ainakaan saanut jpg -kuvia ladattua luuriin (tuli juuri tuo sama ilmoitus). Giffit meni kyllä ilman ongelmia..

Itsellä ongelma saada soittoääniä luuriin.. tulee juuri tuo 500; web service.. :( Olen PSMplayerillä tehnyt mideistä mmf -tiedostoja ja siirsin ne omalle palvelimelle.. lataaminen ei vain onnistu. voisko joku auttaa tässä asiassa?

ei mee mitkään kuvat kun oon tuolta atomi.netistä yrittäny kaikkia mahollisia eri muodoissa mutta aina tulee sama esim. soneran sivuille pääsee ilman mitään ongelmia samoin buumi...yms eli oliskohan kellään kokemusta tosta omien kuvien latauksesta että onko kellään toiminut samsungin kanssa....

Beavis
30.09.03, 15:01
Hommatkaa datakaapeli ja easygprs-ohjelma niin soittarit ja kuvat siirtyvät luuriin kyselemättä. Ilmaisia soittareita saa ainakin tältä sivulta: http://frankstorck.nl/ringtones/index.php , osa on midinä ja osa valmiiksi mmf muodossa, kuveja ja soittareita löytyy myös täältä: http://www.howardforums.com/forumdisplay.php?s=887850a995df7c0c10746cf3a6af348 0&forumid=40

eterno
30.09.03, 20:08
tuli muuten sellanen asia mieleen että onko mitään muita sivuja olemassa kuin tuo atomi.net mihin pystyisi lataamaan omia kuvia?

eterno
15.10.03, 20:03

ei mee mitkään kuvat kun oon tuolta atomi.netistä yrittäny kaikkia mahollisia eri muodoissa mutta aina tulee sama esim. soneran sivuille pääsee ilman mitään ongelmia samoin buumi...yms eli oliskohan kellään kokemusta tosta omien kuvien latauksesta että onko kellään toiminut samsungin kanssa....

nyt se sitte näyttää vaan tämän näköistä tekstiä ainakin .gif:n kanssa the requested page can not be displayed

joonas
16.10.03, 11:10
Miksei P800:lla pysty infrapunalla lähettämään sgh-c100 tarkoitettua soittoääntä?

karjaj
16.10.03, 21:31
En kehota ketään "laittomuuksiin", mutta esim. emulella löytyy runsaasti soittoääniä MMF-muodossa. Latasin itse paketin jossa oli yli 2600kpl erilaisia MMF-soittoääniä. En ole vielä kyllä päässyt testaamaan