View Full Version : siemens m50 vai nokia 3510
Olen ostamassa jompaakumpaa puhelinta mutta ku ei osaa päättä kumpi...
Edit/Esa: lisätty äänestys
Melko mahdotonta vastata puolestasi, emme tunne käyttötarkoituksiasi emmekä muita mieltymyksiäsi.
Omasta puolestani valkkaisin ehdottomasti Siemenssin.
Olen ostamassa jompaakumpaa puhelinta mutta ku ei osaa päättä kumpi...
Riippuu kylla hieman kayttotarkoituksestasi, mutta jos haluat olla hiemankin yksilollinen, niin valitse Siemens. Tosin tamankin foorumin perusteella voidaan sanoa, etta 3510 on ollut pidetty puhelin.
Itse valitsisin Siemensin. Toisin tuo Nokia on varsin onnistunut "teinipuhelimeksi", koska löytyy myös kaikkea muutakin kuin "teinikamaa".
kinginkalteri
12.08.02, 21:03
siemens
personal jesus
13.08.02, 07:45
En ole kauheasti Siemenseistä pitänyt, mutta saattaisi se Siemens M50 kohdallani voittaa Nokia 3510:n.
siemensin ottaisin minäkin.
Ammattilainen
13.08.02, 11:33
Nokian 3510 ei ole missään vaiheessa herättänyt minussa minkäänlaista omistamisen halua. Itsekin kävin eilen Kamassa hypistelemässä M50 ja täytyy sanoa, että vaikutti tosi hyvälle. Hyvin käteen sopiva muotoilu, ihan siistin näköinen ja helppokäyttöinen. Kun vielä lisätään erittäin hyvät kokemukseni Siemensin puhelimista (itsellä nyt ME45, aikaisemmin S35 ja M35 ja vaimolla aikaisemmin C35 ja nyt S35), niin on asia täysin selvä. Näistä kahdesta ostaisin ehdottomasti Siemensin.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.