PDA

View Full Version : Dna:n maksuton kuukausi

merzy77
11.08.03, 17:46
Heippa! Onko joku jo saanut laskua, jossa näkyisivät maksuttoman kuukauden hyvitykset?
Minä soittelin tänään dna:n aspaan ja siellä oltiin epävarmoja siitä näkyykö hyvitys elo-, vai syyskuun laskussa.

Killerwhale
11.08.03, 19:01
Heippa! Onko joku jo saanut laskua, jossa näkyisivät maksuttoman kuukauden hyvitykset?
Minä soittelin tänään dna:n aspaan ja siellä oltiin epävarmoja siitä näkyykö hyvitys elo-, vai syyskuun laskussa.

Hyvityssumma vähennetään elokuun dna-liittymän laskun loppusummasta. Edun saaminen edellyttää, että dna-liittymä on käytössä elokuussa 2003.

Näin lukeepi kyseisen kampanjan ehdoissa.

paul_a
12.08.03, 10:06
Hyvityssumma vähennetään elokuun dna-liittymän laskun loppusummasta. Edun saaminen edellyttää, että dna-liittymä on käytössä elokuussa 2003.

Hmm, täällä taas lukee kampanjan ehdoissa että 90 euroa hyvitettään syys-marraskuu ja sitten tammi-kesäkuu 10€/kk...

lemon
12.08.03, 10:14

Hmm, täällä taas lukee kampanjan ehdoissa että 90 euroa hyvitettään syys-marraskuu ja sitten tammi-kesäkuu 10€/kk...
Nuo ovat kaksi erillistä kampanjaa.

paul_a
12.08.03, 10:24
Nuo ovat kaksi erillistä kampanjaa.

Markku sitä (roger that) - alkuperäinen viestihän on kirjoitettu anno 2002, ja siihen on vastattu heinäkuus 2003... Höh, näky vain uutena viestinä niin luulin et kyse oli tästä uusimmasta kampanjasta.

mrv
13.08.03, 13:27

No voi hyvää päivää kun eivät edes itse tiedä... eihän tässä asiakaskaan tiedä että onko se nyt heinäkuun lasku vai mikä joka on vieläkin suurelta osalta DNA:n asiakkaista saamatta. Ehkä ne laittaa kaks laskua sitten nopeasti peräkkäin, vai tulisiko kenties elokuun lasku ennen heinäkuun laskua...

Oli miten oli, heihei DNA kunhan sen hyvityksen (toivottavasti) saan.