PDA

View Full Version : Motorolan tulevaa tuotantoa

Haavi
05.08.03, 11:32
http://www.phonescoop.com/articles/moto_2003_fall/index.php?p=2
http://www.phonescoop.com/articles/moto_2003_fall/index.php?p=3
http://www.phonescoop.com/articles/moto_2003_fall/index.php?p=4

Ei mitään huikean hienoa, mutta ihan OK-räpellyksiä jos vertaa vaikka Nokian tulevaan tuotantoon.

blade
05.08.03, 11:54
Vai ei mitään huikean hienoa!?!?!
Tulossa on paljon tykki malleja, esim. V1000, MS280(tosin CDMA...ehkä ensi vuonna GSM versio)
Todella positiivisesti yllättänyt mallisto loppuvuodelle:)
Myös A925 on kiinnostavan oloinen kapistus:)
Mutta hommataan tuo V600:nen ensin ja haaveillaan noista muista!

arivi
05.08.03, 11:57
Itseeni taas uppoaa tuo alimmaisen linkin mallisto. Olen tuota A920:aa katsellut "sillä" silmällä, mutta eipä tuo A835 mikään pöllömpi vehje näyttäisi olevan.

E: Minä puhun ominaisuuksista, en ulkonäöstä.

Jollemi
05.08.03, 12:02
Kun noita nyt selaili läpi niin MS280 tarttui silmään. Muut ei oikeastaan mitenkään säväytä. MS280:n ulkonäkö ei oo kyllä mitenkään kehuttava mutta muuten kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.

P.S. Herneet pidetään sitten poissa nenästä koska nämä oli vain minun mielipiteitä.

sovelias
05.08.03, 12:37
Mutta hommataan tuo V600:nen ensin ja haaveillaan noista muista!Täytyy nosta hattua, olet tuon mallin suhteen ollut varsin uskollinen ja tunnut vielä säilyttävän uskon siihen :) Hienoa.

Haavi
05.08.03, 12:40
Tulossa on paljon tykki malleja, esim. V1000, MS280(tosin CDMA...ehkä ensi vuonna GSM versio)
Todella positiivisesti yllättänyt mallisto loppuvuodelle!

CDMA puolella MS280 häviää huikeudessa Samsungin nykyisille huippumalleille. GSM-kännyt ovat ominaisuuksiltaan ihan ok, muotoilu ei kuitenkaan ole täysi kymppi. UMTS-puolesta on vaikea mennä sanomaan mitään, kun kilpailua on niin vähän. V1000 on kutenkin liian kulmikas minun makuuni, tosin tuon muotoilu voi muuttua vielä paljonkin.

Haavi
05.08.03, 12:42
Mutta hommataan tuo V600:nen ensin ja haaveillaan noista muista!Täytyy nosta hattua, olet tuon mallin suhteen ollut varsin uskollinen ja tunnut vielä säilyttävän uskon siihen :) Hienoa.

Tarkoitit varmaan pakkomielteinen. ;)

säätäjä
05.08.03, 13:30
Taitaa V600 tippua allekirjoittaneen taskuun syksyllä...

säätäjä
05.08.03, 13:30
Taitaa V600 tippua allekirjoittaneen taskuun syksyllä...

Nemesis-88
05.08.03, 13:55
Aika rumia malleja loppuje lopuksi, no olihan siinä pari ihan hienoa.

jonipyka
05.08.03, 13:56
motorola osaa kyl tehä sit tyylikkäitä puhelimia, siis huhuhu !!!

sovelias
05.08.03, 14:33
Ymmärsinkä oikein että kyseessä oli ns. vuotaineita tietoja tulevista?
Osa ainakin tutun näköisiä vuoden takaisista kuvista, osa vähemmän tuttuja.
UMTS luureihin ainakin panostetaan, kun muut ei ole oikein vielä saaneet ensimmäisiäkään myyntiin.
Olihan tuolla seassa se Symbian kone minkä kuva on pyörinyt pitkään netissä, ja sellaisella voi oikeasti hyödyntää UMTSin mahdollisuuksia.

blade
05.08.03, 15:05
Ymmärsinkä oikein että kyseessä oli ns. vuotaineita tietoja tulevista?
Osa ainakin tutun näköisiä vuoden takaisista kuvista, osa vähemmän tuttuja.
UMTS luureihin ainakin panostetaan, kun muut ei ole oikein vielä saaneet ensimmäisiäkään myyntiin.
Olihan tuolla seassa se Symbian kone minkä kuva on pyörinyt pitkään netissä, ja sellaisella voi oikeasti hyödyntää UMTSin mahdollisuuksia.

Ei ole vuotanoita tietoja.Jossain analyytikkojen konferenssissa on ollut juttua noista tulevista malleista.Osa luureista on kyllä niitä, jotka julkaistiin jo helmikuussa.

blade
05.08.03, 15:07

Kyllä minä sanani pidän:)
Tällä hetkellä V600:nen vain tuntuu oikealta vaihtoehdolta minulle.

haavi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan pakkomielteinen. ;)
Heh!!!Ei nyt ihan kuiteskaan.

blade
05.08.03, 15:11

CDMA puolella MS280 häviää huikeudessa Samsungin nykyisille huippumalleille. GSM-kännyt ovat ominaisuuksiltaan ihan ok, muotoilu ei kuitenkaan ole täysi kymppi. UMTS-puolesta on vaikea mennä sanomaan mitään, kun kilpailua on niin vähän.

Minkälaisia huikeita malleja Sampalla on CDMA puolella?Ei ne nyt voi paljoa huikeampia enään olla:)Linkkiä kiitos.

V1000 on kutenkin liian kulmikas minun makuuni, tosin tuon muotoilu voi muuttua vielä paljonkin.

Kyllä varmaan tulee muuttumaan.Onhan esim. A835:ssakin tapahtunut jonkin verran muutosta.

Haavi
05.08.03, 18:16

CDMA puolella MS280 häviää huikeudessa Samsungin nykyisille huippumalleille. GSM-kännyt ovat ominaisuuksiltaan ihan ok, muotoilu ei kuitenkaan ole täysi kymppi. UMTS-puolesta on vaikea mennä sanomaan mitään, kun kilpailua on niin vähän.

Minkälaisia huikeita malleja Sampalla on CDMA puolella?Ei ne nyt voi paljoa huikeampia enään olla:)Linkkiä kiitos.

En oikein voi verrata kunnolla MS280:aa ja Samsungin malleja, koska tuosta Motorolasta on hyvän vähän tietoja, mutta ehkä sinä voisit valottaa mikä tuosta tekee niin huikean. Näyttö se ei voi olla, kosta 262K TFT on Samsungeissa vakiokamaa ja VOD löytyyy monesta Sampasta. TV:kin tuosta puuttuu, mikä löytyy jo kolmesta Samsungin CDMA-mallista.

blade
05.08.03, 18:55
Haavi kirjoitti:

En oikein voi verrata kunnolla MS280:aa ja Samsungin malleja, koska tuosta Motorolasta on hyvän vähän tietoja, mutta ehkä sinä voisit valottaa mikä tuosta tekee niin huikean. Näyttö se ei voi olla, kosta 262K TFT on Samsungeissa vakiokamaa ja VOD löytyyy monesta Sampasta. TV:kin tuosta puuttuu, mikä löytyy jo kolmesta Samsungin CDMA-mallista.

Vaikea sanoa, kun en itsekään tiedä tuosta mallista sen enempää kuin sinäkään:)Aika näyttää, millaisilla ominaisuuksilla tuo on varustettu.
Yhä edelleen linkkiä vailla?

Mäksä
05.08.03, 19:36
mun silmään ei uppoo ku v600/v500

blade
05.08.03, 19:57

Sori OT, mutta sun sigussa lukee:Seuraava puhelin:ei mitään!Mihin se D700:nen jäi?

Mäksä
05.08.03, 19:58

Sori OT, mutta sun sigussa lukee:Seuraava puhelin:ei mitään!Mihin se D700:nen jäi?

OT siihen että tulin tulokseen että ennemmin tartteen uutta konetta kuin toista puhelinta niin päätin sitte ostaa hiukan tehokkaamman luokan koneen

blade
05.08.03, 19:59

OT siihen että tulin tulokseen että ennemmin tartteen uutta konetta kuin toista puhelinta niin päätin sitte ostaa hiukan tehokkaamman luokan koneen

Järkevä hankinta!D700:sen hinnalla saa jo ihan "tykin" koneen:)

Mäksä
05.08.03, 20:01

Järkevä hankinta!D700:sen hinnalla saa jo ihan "tykin" koneen:)

joo no iteltä vanhasta tulee äänikortti, kovot ja cd asemat joten päättele siitä minkä tasonen tulee ku maksaa 1100e (2.8giganen prossu ja 512 400mhz ddr sekä radeon 9800pro)

mutta joo nyt palataan takas aiheeseen

ebo
29.08.03, 11:07
Motola kertoo, että A920 on Symban 7.0 -laite ja perustuu kosketusnäyttöön ja stylus-kynään. Onkohan tuossa siis UIQ-ohjelmistoalusta vai joku Motin oma?

http://www.motorola.com/mediacenter/news/detail/0,1958,3191_2624_23,00.html

t. tero

sovelias
29.08.03, 11:24
Motola kertoo, että A920 on Symban 7.0 -laite ja perustuu kosketusnäyttöön ja stylus-kynään. Onkohan tuossa siis UIQ-ohjelmistoalusta vai joku Motin oma?Muistaakseni Moto on tuota puhunut UIQ pohjaisena, mutta en vannomaan mene.

nzip
29.08.03, 11:34
ainakin http://www.uiq.com/ rummuttaa etusivullaan:

"The A920 runs on the open operating system, Symbian OS v7.0 and incorporates the UIQ pen-based user interface platform for media-rich mobile phones."

Mäksä
29.08.03, 15:45
toihan vois ollakki mielenkiintonen uutuus

juhilus
05.09.03, 14:26
Mitäköhän Moton pojat ovat taas poltelleet. Yrittävät visiin varmistaa, että kukaan ei A920 halua ostaa.
There are some serious problems from my perspective (no open data for one - the browsing in a closed content / walled garden approach - that means no access to your email pop boxes [3mail only], no IM, no IRC and no general web browsing...),

Apparently the A920 will only be able to use "3" certified apps, just like the Orange SPV was at first, so no P800 programs will be compatible... -
http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16329&postdays=0&postorder=asc&start=0
Tai taitaa nuo olla enemmänkin operaattorin 3 syytä, kuin Motorolan, mutta silti. Täytyy toivoa, että jos joskus rantautuu suomeen, niin noita rajoitusia ei täällä olisi.