PDA

View Full Version : kuka tarjoaa tällä hetkellä parhaan GPRS-yhteyden

niemi
29.07.03, 00:22
joka olisi edullinen ja sisältää paljon datan siirtoa

Kotkis
29.07.03, 00:40
Jos käyttöajaksi riittää 18-06: Markantalon myymä Radiolinjan Primetime-GPRS.
Muuten: dna GPRS.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=13279

Hogan76
29.07.03, 12:58
Ei vaan Sonera Prodata nettinopeuttimen kera!

Kotkis
29.07.03, 13:12
Yllättävä veto, Mr. Sonera... ;)

Jos nyt edullista kysyttiin, niin dna on edullisin 100 megan siirtorajalla. Olen ymmärtänyt että myös tätänykyä toimivampi kuin ennen.

Hogan76
29.07.03, 13:18

Jos nyt edullista kysyttiin, niin dna on edullisin 100 megan siirtorajalla. Olen ymmärtänyt että myös tätänykyä toimivampi kuin ennen.

Niin mutta nettinopeuttimella saa käyttää 3-5 kertaa enemmän dataa periaatteessa...Tämä on vain faktaa. Mut jos ei ole nettikäytössä, niin edullisempia vaihtoehtoja toki on olemassa.

Juho80
29.07.03, 13:56
Itselleni on tulossa Radiolinjan Choice (Tandem Aina)+ GPRS Primetime.
Mielestäni itselleni paras ja halvin ratkaisu, kun tulee päivisin hoidettua töistä käsin nämä pahimmat surffailut. Ajattelin myös kokeilla tuota pakkausohjelmistoa (https://www.radiolinja.fi/go?sessionid=NyXgzKbBbd&section=tuotteet_ja_palvelut/liittyman_palvelut&page=pakkausohjelmisto&lang=fi), kun sitä niin kovin kehutaan.

trex
29.07.03, 14:22

Itse asiassa kysyttiin: "kuka tarjoaa tällä hetkellä parhaan GPRS-yhteyden, joka olisi edullinen ja sisältää paljon datan siirtoa"

Eli vastaus riippuu siitä, kuinka noita kolmea tekijää (alleviivatut) painotetaan keskenään.

Hogan76
29.07.03, 14:28

Itse asiassa kysyttiin: "kuka tarjoaa tällä hetkellä parhaan GPRS-yhteyden, joka olisi edullinen ja sisältää paljon datan siirtoa"

Eli vastaus riippuu siitä, kuinka noita kolmea tekijää (alleviivatut) painotetaan keskenään.

No tollasta yhtälöä ei ole, sen tietävät kaikki, hinnat lähellä toisiaan ja datamäärät myös.

trex
29.07.03, 16:12

No tollasta yhtälöä ei ole, sen tietävät kaikki, hinnat lähellä toisiaan ja datamäärät myös.
Aivan. Nykyään hinnoittelu on kolmella suurella niin samanlaista näissä 100 megan paketeissa, että ainoa ratkaiseva tekijä on yhteyden toimivuus ja laatu.

Masteri
21.08.03, 13:02
http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=paiva&UutisID=56895