View Full Version : Äänestys lauantai-illan huumassa
Yksinkertainen kysymys:
Oletko hellurei vai heinähattu?
"kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti. Oikea Härmäläinen"
Eli lähempänä heinähattua kai ;)
Mä oon ehdottomasti heinähattu, koska oon kuulunut kerran Heinähatut -nimiseen duettoonkin ;)
niskalaukaus
26.07.03, 20:16
Mitä nää hellurei ja heinähattu tarkottaa? Ilmeisesti jos heinähattu on juntti niin sellainen olen.
Canis lupus
26.07.03, 22:46
Onko kysymyksenasettelussa kysymys vastakkaisista asioista ?
Joko minä olen liian väsynyt tai sitten tämän av foorumin taso on hälyyttävästi laskemassa:D
Joko minä olen liian väsynyt tai sitten tämän av foorumin taso on hälyyttävästi laskemassa:D
Mä en edes ymmärtäny kysymystä. Enkä oikeastaan ymmärrä kunnolla vieläkään :)
Heinähattu=rauhallinen?
Hellurei=rällästäjä?
Heinähattu=rauhallinen?
Hellurei=rällästäjä?
Joo ei ole minullakaan mitään hajua tuosta kysymyksestä, ehkä mä sitten olen heinahattu kun en tajua:)
Heinähattu=rauhallinen?
Hellurei=rällästäjä?
Joo ei ole minullakaan mitään hajua tuosta kysymyksestä, ehkä mä sitten olen heinahattu kun en tajua:)
Sen verran minäkin ymmärsin, ettei kysytty ymmärränkö kysymystä vaan olenko...
Katselkaas uutishaastatteluja tai kuunnelkaa radiotietokilpailuja.,,,,
Nyrkkeilijä
27.07.03, 03:37
No joo, itse olen Condan kanssa kuulunut "Heinähatut" -nimiseen duettoon....... Laulettiin aikoinaan karaokee ihan nakit silmillä ja perseet olalla....
Se oli kyllä todellista huumorii. Oltiin paikallisten kännikalojen kanssa paikallisessa räkälässä...
PS. heitettiin just fillari jokeen ;)
Siis meitsi ja CONDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
No joo, itse olen Condan kanssa kuulunut "Heinähatut" -nimiseen duettoon....... Laulettiin aikoinaan karaokee ihan nakit silmillä ja perseet olalla....
Se oli kyllä todellista huumorii. Oltiin paikallisten kännikalojen kanssa paikallisessa räkälässä...
PS. heitettiin just fillari jokeen ;)
Siis meitsi ja CONDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Niinhän me heitettiin :)
Heinähattu=junttu, lande... rakkaalla lapsella on monta nimeä...
Hellurei=huoleton...
"kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti. Oikea Härmäläinen"
Jotenkin sen oloinen kipale, että on tullut joskus hoilattua(=laulu olis ehdottomasti väärä sana...)
Heinähatun puolelle menee, vaikka en juurikaan hattua käytä;-)
En ehkä niinkään kumpikaan noista, vaan enemmänkin rehellisesti sanottuna punaniska!
hmm.. lauantai-iltana olin reilun 38:n kuumeessa.
Hellurei ja hellät tunteet ;)
HELLUREI! näin lauantai illan huumassa! ;)
http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/kasille.jpg
"talk to the hand, coz the face ain´t listening"
Ei kai haittaa, vaikka meni sunnuntain puolelle. Hellurei, sillä tekno soi Suomen suvessa ja meno on sen mukaista. :)
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.