View Full Version : Kumpi kannattaisi hommata, bt-palikka vai usb-johto (SE)?
Eli kun tuota T610ä olen kohta hommaamassa ni siihen sitten pitänee varmaan hankkia jonkunnäköinen koneyhteys... kumpi sitten näistä olisi parempi? hinnat taitaa olla aika samoissa luokissa. bt on tietty langaton mutta tekeekö se autuaaksi?
BT voi toimia myös tulevien puhelimien kanssa toisin kuin johto. Tämä voi olla tärkeää innokkaalla puhelimen vaihtajalle.
Esa Isopahkala
23.07.03, 18:41
Kyllä BT-donglea (itselläni Epoxin) voisin suositella. Mainiosti toimii T610:n ja T68i:n kanssa GPRS-käytössä.
Minäkin olen BT:n vankkumaton kannattaja; noita johtoja on muutenkin tässä tietokoneen ympärillä ihan liikaa :( Käytön kätevyydessä ei ole voittanutta, Winampia saa säädellä vaikka sängystä ;)
Käytön kätevyydessä ei ole voittanutta, Winampia saa säädellä vaikka sängystä ;)
Puhelimellako, mikä merkki ja malli?
Käytön kätevyydessä ei ole voittanutta, Winampia saa säädellä vaikka sängystä ;)
Kyl tuo onnistuu vaik T610:llä
Bluetooth saa minunkin osalta kannatusta. Itse omistan MSI donglen, ja pelaa erinomaisesti. Saa myös automaattisesti yhdistämään.
BT:tä ehdottomasti suosittelen, itellänikin on MSI:n dongle ja loistavasti pelittää
T68.
Ja jäipä mainitsematta edellisessä viestissä, että tietokoneen persiissä nököttää Allnetin BT-dongle.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.