View Full Version : koskahan tulossa 6600
Maranello|8
23.07.03, 15:46
koskahan toi puhelin tulee ja paljon hinta noin suurinpiirtein tulisi olemaan. Tästä jutusta on varmaan ollu paljon puhetta mutta en jaksa käyttää hakua (laiska) :)
Tuossa pari senttiä alempa oisi ollut threadi, http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=13458
Q4/2003 on Nokian sanoma aikataulu ja hintaa arvioidaan lähelle 700 euroa.
Maranello|8
23.07.03, 16:09
kun tuo tulee markkinoille niin p800 lähtee heti Vi**uun ja 6600 tilalle
Karhu ('!')
23.07.03, 16:11
kun tuo tulee markkinoille niin p800 lähtee heti Vi**uun..
Kai vibra toimii?
Kai vibra toimii?
LOL =)
Maranello|8
23.07.03, 17:07
Kai vibra toimii?
?
?Jos sen sinne pistää, niin on yleinen käsitys että vibrankanssa tuntuu paremmalta :)
Kai vibra toimii?
?
:-)
LOL mitä vastauksia *reps*
Jos sen sinne pistää, niin on yleinen käsitys että vibrankanssa tuntuu paremmalta :)
Vai kuuluko tämäkin tuonne AV-palstan ärsyttäviin harhakäsityksiin :D
?Jos sen sinne pistää, niin on yleinen käsitys että vibrankanssa tuntuu paremmalta :)
Ja soveliasta on paras uskoa! Onha sovelias foorumin tietäväisimpiä näissä kännykkä asioissa ;)
Vai tämmönen threadi sitten. :)
Juu, kyllä se varmaan vibran kanssa tuntuu paremmalta...
odotetaan foorumin naisten näkemystä asiasta.
-kiitos jo etukäteen-
odotetaan foorumin naisten näkemystä asiasta.
-kiitos jo etukäteen-
Joku muu naishenkilö vois keksiä tähän jotain nokkelaa, ku mä en keksi :I
Maranello|8
24.07.03, 19:49
mutta onko kyseistä puhelinta vielä missään myynnissä (ulkomailla).
yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: ei
Maranello|8
24.07.03, 20:02
kattelin tossa jotain theardii niin sielä oli muistaakseni myynnissä ko. puhelin jossain englannissa taisi olla sitten joku proto
kattelin tossa jotain theardii niin sielä oli muistaakseni myynnissä ko. puhelin jossain englannissa taisi olla sitten joku proto
tai fake tai sit joku viisaampi voi sanoa ja varmistaa että onko se tosiaan myynnissä...mä oon ymmärtäny että ois siirtyny q4:ään
Tai sit joku viisaampi voi sanoa ja varmistaa että onko se tosiaan myynnissä...mä oon ymmärtäny että ois siirtyny q4:ään
Ei ole myynnissä.
mä oon ymmärtäny että ois siirtyny q4:äänMistä se on muka siirtynyt?
mä oon ymmärtäny että ois siirtyny q4:äänMistä se on muka siirtynyt?
siis mun mielestä jossain sillon oli puhetta että olis tulossa jo q3 ja sti joku puhu et q4 ni ymmärsin et on siirtyny (ja sanoin jo viime viestissä että ymmärsin näin en siis tietänyt asiaa
siis mun mielestä jossain sillon oli puhetta että olis tulossa jo q3 ja sti joku puhu et q4 ni ymmärsin et on siirtyny (ja sanoin jo viime viestissä että ymmärsin näin en siis tietänyt asiaaSiis virallinen ilmoitettu arvioitu myyntiintuloaika 4Q, jonka jälkeen jossain on esitetty arvioita että saattaa tulla 3Q
siis mun mielestä jossain sillon oli puhetta että olis tulossa jo q3 ja sti joku puhu et q4 ni ymmärsin et on siirtyny (ja sanoin jo viime viestissä että ymmärsin näin en siis tietänyt asiaaSiis virallinen ilmoitettu arvioitu myyntiintuloaika 4Q, jonka jälkeen jossain on esitetty arvioita että saattaa tulla 3Q
ahaa...en oo kato niin tarkkaan seurannu että oon ymmärtän ysit väärinpäin noi
Maranello|8
24.07.03, 21:35
no sellanen kun ilmaantuu niin heti kauppaan.
Ja silti sun pitää koko ajan kommentoida kaikkia asioita, vaikkei tietoa sulla ole mistään, etkä lue manuaaleja ym.
Ja silti sun pitää koko ajan kommentoida kaikkia asioita, vaikkei tietoa sulla ole mistään, etkä lue manuaaleja ym.
no kyllä ja sitä paitti yleensä sanon jollen tiedä jotain asiaa...esim tässä nyt sillon sanoin että ymmärtääkseni siirtynyt eli luulis tosta jo tajuavan että en oo varma asiasta
Sori Spam, mutta niin herkullinen tilanne
Ja silti sun pitää koko ajan kommentoida kaikkia asioita, vaikkei tietoa sulla ole mistään, etkä lue manuaaleja ym.no kyllä ja sitä paitti yleensä sanon jollen tiedä jotain asiaa...sanon == kommentoin?
LOL!
Sori Spam, mutta niin herkullinen tilanne
[quote=semi]Ja silti sun pitää koko ajan kommentoida kaikkia asioita, vaikkei tietoa sulla ole mistään, etkä lue manuaaleja ym.no kyllä ja sitä paitti yleensä <clip> jollen tiedä jotain asiaa...
LOL!
sovelias kyllä tietää kaiken mutta aina kääntää myös kaikki mun asiat toisin päin mitä niillä tarkotan. kyllä mä sen tiedän että harva musta tykkää mutta tartteeko joka topickkiin tulla vittuilemaan?
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.