View Full Version : Nokian 3510 puhelin
Nokia.fi sivuilta otettua Hymiöt: valmiiksi tallennettujen hymiö-mallien käyttö on nopeaa ja helppoa.
Onko tätä toiminto ollenkaan koko puhelimessa? En ainakaan ole löytänyt
:?: :?:
Nokia.fi sivuilta otettua Hymiöt: valmiiksi tallennettujen hymiö-mallien käyttö on nopeaa ja helppoa.
Onko tätä toiminto ollenkaan koko puhelimessa? En ainakaan ole löytänyt
:?: :?:
Eihän siellä ole mitään sen tapaista valikkoa kun viestipohjat?
Onhan siellä valikko viesti pohjat mutta ei paljon auta tai sitten en vaan löydä kyseistä toimintoa
OT:
T39m:ssä on myös valmiit hymiöt, mikseiköhän Ericsson yhtään mainosta näitä :wink:.
kinginkalteri
21.06.02, 15:42
vähän alko naurattaa kun katoin jonkun puhelimen(3330?)mainosta ja yksi kohta oli jotain että:"paljon uusia hymiöitä" tai vast. kuka sen perusteella voi puhelimen ostaa? :lol:
Ainakin erkin T39, T65, T68 ja T68i malleissa on hymiöitä. Eikä siinä kaikki vaan niissä on Ericoismerrkejä piilotettuna esim merkki | löytyy kun ottaaa sen haukottelevan hymiön ja painaa 2 kertaa C:tä 8) . T200 malli on kuitenkin varmaan paljon parempi kuin 3510, ainakin kokonsa ja painonsa puolesta toivottavsti se nyt vain tulee markkinoille mahdollisimman pian.
Voiko 3510:ssa säveltää moniäänisiä soittoääniä itse?
3510 puhelimessa ei voi säveltää itse soittoääniä. :(
Ollenkaan???
Ollenkaan???
Ei ollenkaan, tai ainakaan kyseistä kyseistä ominaisuutta en ole löytänyt
Aikamoisesti petyin kun kuulin miltä nokian 4-polyfooniset äänet kuulostavat. Eihän niissä ole melkeen mitään ihmeellistä.
Aikamoisesti petyin kun kuulin miltä nokian 4-polyfooniset äänet kuulostavat. Eihän niissä ole melkeen mitään ihmeellistä.
Ne on kyl ihan kamalia verrattuna Samsungin nykysiin soittoääniin. Heh, aika hauskaa laittaa ominaisuuslistaan maininta jostain hymiöiden käytön helppoudesta :D ... hirveen tarpeellinen toikin ominaisuus :?
kateellisten PANETTELUA SANON MINÄ
ps. tellä ei taida luuri soittaa melodisia soittoääniä. :x
ps. tellä ei taida luuri soittaa melodisia soittoääniä. :x
Kyllä mulla ainakin soi soittoäänet melodisesti. :lol:
Meloodiset äänet on minusta ihan hyviä ei tietenkään kaikki. huonoa olen huomannut soittoäänissä, että toiset soi todella hiljaa ja toiset aika kovaa.
s45 EI soita soittareita MELODISESTI
Edit: Väri & Koko poistettu.
Kyllä se s45:nen soittaa melodisia soittoääniä (niin kuin kaikki puhelimet).
Lukitsen tämän threadin kunnes katsomani henkilöt on poistettu foorumilta.
Tuollainen pelleily saa loppua nyt!
Esa Isopahkala
25.06.02, 14:27
Lukitsen tämän threadin kunnes katsomani henkilöt on poistettu foorumilta.
Tuollainen pelleily saa loppua nyt!
Pimpelipompeli sähköpostiosoitteineen on nyt bannattu foorumilta. Olin häneen yhteydessä pikaviestein, mutta hän kieltäytyi noudattamasta sääntöjä.
Edit: käyttäjätunnus poistettu
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.