View Full Version : 3650 värikuoret
Onko missään ihan mustia tai valkoisia kuoria??
Esa Vuolas
23.06.03, 20:33
Ainakaan Nokian omia ei löydy, mutta jostain pikkupuodista (ts. värikuoripuoti jossain kauppakeskuksessa) saattaa ehkä löytyäkkin.
Miksei nokia osaa tehdä kunnon värisiä kuoria!!:(
Itselläni on aivan mustat kuoret, mutta eivät ole niin kovin tyylikkäät loppupeleissä.
Meikäläinen oli tuossa viikonloppuna isovanhempien 50-vuotishääpäiväjuhlissa ja siellä oli yhdellä ~50 vuotiaalla sedälläni 3650 :D Sitten testailin siinä sitä ja oli kyllä mainio minun makuuni!
Tänään lähti 3650 tilaukseen ;-)
P.S. Onkohan tuo polkumyynti.comin BlueQueen BT-dongle laadukas? Voisi tuollaisenkin hankkia..
Nemesis-88
23.06.03, 21:57
Meikäläinen oli tuossa viikonloppuna isovanhempien 50-vuotishääpäiväjuhlissa ja siellä oli yhdellä ~50 vuotiaalla sedälläni 3650 :D Sitten testailin siinä sitä ja oli kyllä mainio minun makuuni!
Tänään lähti 3650 tilaukseen ;-)
P.S. Onkohan tuo polkumyynti.comin BlueQueen BT-dongle laadukas? Voisi tuollaisenkin hankkia..Täälä puhuttin 3650:n värikuorista eikä 3650 käyttökokemuksista.
muistaakseni BatPowerilla on täysin mustia kuoria 3650:n. Onko missään hienoja maalattuja kuoria?
Täälä puhuttin 3650:n värikuorista eikä 3650 käyttökokemuksista.
Mees ny takasi tarhaan kasvaan.
olisko vaikka jotain netti sivua mistä vois tilata tai ihan vaan näkis edes????Linkkiä kiitos!
Nemesis-88
23.06.03, 23:32
Täälä puhuttin 3650:n värikuorista eikä 3650 käyttökokemuksista.
Mees ny takasi tarhaan kasvaan.[OT]Empä usko et ne ottaa mua enään sinne, mutta sähän voit kokeilla jos sä pääset sinne :)[OT]
Mees ny takasi tarhaan kasvaan.
Nemesis-88 vastasi aivan asiallisesti, mikset siis sinäkin? Hmm.
Ainakin meille on myynnissä mattamustia kuoria, mutta valmistajaa en muista. Löytyy myös tummansinistä ja punaista.
oisko missään kiiltävän kullanvärisiä kuoria? vaikka hintaa tulis +20e niin ostasin heti.. toki itekkin voi maalata, mutta mistä löytäis sellasta maalia, joka viel toimis kunnolla kännykän kuorissa..
Ainakin meille on myynnissä mattamustia kuoria, mutta valmistajaa en muista. Löytyy myös tummansinistä ja punaista.
Olisko mitään linkkiä mistä näkis?
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.