PDA

View Full Version : Biisien tunnistamista

Sivuja : 1 2 [3] 4 5

nossi
15.07.05, 22:16
Nainen laulaa jotenkin näin.... Eeeii koskaan, tiemme kohtaa

Se oli aika uus tai sitten en ole koskaan ennen kuullut. Jos jotain auttaa niin soi kissfm:ltä noin 13:00 jälestä

Veikkaisin sitä Irinan uutta biisiä "Älä sano mitään"

Juuri se.. Kerkesin kyllä itsekin löytää sen.

tonza19
15.07.05, 22:23
Nossille kiitokset. Lisää kysymystä, mitkä on dire straitsin kaikista legendaarisimmat ja parhaimmat biisit. Sultans of swing on jo. Muita?

Charger
16.07.05, 01:22
Nossille kiitokset. Lisää kysymystä, mitkä on dire straitsin kaikista legendaarisimmat ja parhaimmat biisit. Sultans of swing on jo. Muita?

No en ole piiiiiiitkään aikaa Straitsia kuunnellut, mutta Brothers In Arms ja Private Investigations on kyllä suosikit...
Täytyy sanoa että vaikkei heavya olekaan niin kyllä on loistavaa musiikkia..
Pitääkin kaivaa vanhat Dire Straitsin levyt naftaliinista...

Draiver
16.07.05, 22:01
Mikähän biisi soi juuri äsken Mtv3:n "Parhaat ulkomaiset sarjat & laadukkaimmat kotimaiset" -mainoksessa?

tonyyq
17.07.05, 09:38

Olisko Heavy Fuel yksi ?

karkar
18.07.05, 10:54

Money for nothing
Romeo and Juliet
Twisting by the Pool
Walk of Life
Calling Elvis

tonyyq
23.07.05, 09:15
Hei, mikä on system of downin se uus biisi mikä soi sen mainoksessa ja niin edespäin. Yhtään en osaa kuvailla kun kerran kuullu ja muistan vaan, että kuulosti pirun hyvältä.

Helppiä!

djj
23.07.05, 09:17
Hei, mikä on system of downin se uus biisi mikä soi sen mainoksessa ja niin edespäin. Yhtään en osaa kuvailla kun kerran kuullu ja muistan vaan, että kuulosti pirun hyvältä.
Vissihin se on se single "B.Y.O.B."

tonyyq
23.07.05, 09:21
Vissihin se on se single "B.Y.O.B."

Kuuntelen sen tosta sivuilt ja kerron sit oliks oikee. Kiitos jo nyt sanon sen :)

KIITOS DJJ JUST OIKEE!! :)

Entäs se sit mis lauletaan jotain best of you ?

karkar
23.07.05, 15:04

Foo Fighters - Best of You

nossi
23.07.05, 15:08
Kappaletta haetaan kuului tossa päivällä ylex ja kappaleen nimi on joku get me

htavilap
23.07.05, 15:36

Joku tuolta (http://www.yle.fi/ylex/index.php?id=23)?

nossi
23.07.05, 15:40

En ainakaan ite löytäny mutta se oli jotain 90 luvun musaa.

viude
23.07.05, 16:32
Itsekkin kuulin tuon kappaleen ja voin avittaa sen verran että se on 90 eurohumppaa.

Draiver
23.07.05, 17:07

En ainakaan ite löytäny mutta se oli jotain 90 luvun musaa.
Tämän viikon soittolista tulee nettiin ensi viikolla, joten katso silloin uudestaan. (Linkin soittolista on viime viikon).

tonyyq
23.07.05, 22:07

Foo Fighters - Best of You

Kiitos karkar

tonyyq
24.07.05, 08:56
Entäs mikä biisi ja kenen on se, kun mies laulaa jotain: Give it to me baby ja nainen a-ha a-ha. Tai jotain tollasta. Sanat ei oo pakolla oikein. Se tulee välillä mainoksessa ja nyt en muista minkä bändin.

-AHVEN-
24.07.05, 08:57
Entäs mikä biisi ja kenen on se, kun mies laulaa jotain: Give it to me baby ja nainen a-ha a-ha. Tai jotain tollasta. Sanat ei oo pakolla oikein. Se tulee välillä mainoksessa ja nyt en muista minkä bändin.

The Offspring - Pretty fly (for a white guy).

tonyyq
24.07.05, 09:03

The Offspring - Pretty fly (for a white guy).

Kiitos ahven.

Surrebe
25.07.05, 00:15
Hep, tuli tässä mielene kun katoin tota futiksen konfferereinssön (joo mikä onkaa) cupin finaalin uusintaa (urheilukanavalla), niin mikä biisi alkoi soimaan siinä loppuvislauksen jälkeen? Sanoja siinä ei tainnut olla mutta se oli aika menevä teknojumputus. Jäi vaan soimaa päähän. :D

djj
30.07.05, 19:14
Mitä biisiä Madonna laulaa siinä (jonkun) konsertin koosteen mainoksessa Ylellä? Se konsertti oli joku maailman laajunen juttu et missä oli monta eri konserttii, kai muistaakseni ehkä. Siinä mainoksen alussa se huutaa jotaa tyylii "ÄÄÄR JUUU REDIIII!!1??+" "AI SEI, ÄÄÄÄR JUUUU REDIII!!1??+" Ja sit se rupee laulaa. moi.
Ai Live 8-kooste? Siinä tapauksessa kappale on joko "Like A Prayer", "Ray Of Light" tai "Music."

Arvo
30.07.05, 21:24
Tunnistakaapa sitten tämä (http://w3.buumi.net/fi/mp3_poly/23000/115284.mp3)

O.J.
30.07.05, 21:28
Rednexin Cotton Eye-Joe?

Arvo
30.07.05, 21:29
Rednexin Cotton Eye-Joe?

Sepä se.

MaTiAz
30.07.05, 21:34
Rednexin Cotton Eye-Joe?
V*ttu, se oli rednex :D Mä meinasin sanuu roxette x)

System
30.07.05, 22:21
Rednexin Cotton Eye-Joe?
V*ttu, se oli rednex :D Mä meinasin sanuu roxette x)

No voihan PER**LE, että oli hyvä, kun jätit sanomatta!

alkkarit
30.07.05, 22:37
onks kellää tietoo mikä biisi toi on? http://koti.mbnet.fi/alssu/ihme%20piisi.mp3
eikö kukaan tiedä tota? :(

nossi
02.08.05, 11:12
Missä kappaleessa lauletaan näin--- hitaasti ja askel askeleelta --- jotenkin tolla viisii?

säätäjä
02.08.05, 11:15
Missä kappaleessa lauletaan näin--- hitaasti ja askel askeleelta --- jotenkin tolla viisii?

ASA - hitaasti? tai joku sellainen... vai minkä tyylistä musiikkia?

viude
02.08.05, 11:15
onks kellää tietoo mikä biisi toi on? http://koti.mbnet.fi/alssu/ihme%20piisi.mp3
eikö kukaan tiedä tota? :(
Minulla ei ees enää koko kipale soi eli tule vaan ettei sivua löydy.

alkkarit
04.08.05, 11:32
Minulla ei ees enää koko kipale soi eli tule vaan ettei sivua löydy.
no koitas ny.

Mäksä
04.08.05, 11:50
The Riddle biisin (muunmuassa gigi d'agostinol on coveri tästä) niin mikä on sen suomi version nimi

Mäksä
06.08.05, 20:12
kenenkäs biisi ja mikä biisi on sellanen ku lauletaan "kuuleeko kuu, kaatuu jo puu" tms. kuulin tänään radio majakasta, mieshenkilö laulaa

Arvo
06.08.05, 20:15
Tunnistakaas tää:

"Äiti nousee lattialta, kaikki näyttää pahemmalta,
pyyhin kyyneleeni naisen helmoihin verisi-iin.

Ja minä vain itken kaiken pois.."

Mäksä
06.08.05, 20:18
Tunnistakaas tää:

http://www.letssingit.com/?/rautakello-sarkyneita-j12397s.html

Arvo
06.08.05, 20:58
Tunnistakaas tää:

http://www.letssingit.com/?/rautakello-sarkyneita-j12397s.html

Oikein arvattu.

:P

Arvo
06.08.05, 23:40
"Vuonna siis sata ja viis.."

Sunny boy
08.08.05, 17:48
Mikähän biisi tuo on joka soi Novalla, taisi olla esittäjä ruottalainen ja kappaleessa lauletaan jossain kohtaa "one man show" ei mitään muuta muista :D

temppa200
08.08.05, 17:53
Mikähän biisi tuo on joka soi Novalla, taisi olla esittäjä ruottalainen ja kappaleessa lauletaan jossain kohtaa "one man show" ei mitään muuta muista :D
Lailaakos tätä mies vai nainen? laulaako englantia?

Sunny boy
08.08.05, 17:56
Lailaakos tätä mies vai nainen? laulaako englantia?
nainen laulaa englantia

temppa200
08.08.05, 18:06
Any Diamond - What's in it for me?

Sunny boy
08.08.05, 18:10
Any Diamond - What's in it for me?
Just se!

Oikeastaan se on Amy ;)

Mäksä
08.08.05, 18:15
kenenkäs biisi ja mikä biisi on sellanen ku lauletaan "kuuleeko kuu, kaatuu jo puu" tms. kuulin tänään radio majakasta, mieshenkilö laulaa

The Riddle biisin (muunmuassa gigi d'agostinol on coveri tästä) niin mikä on sen suomi version nimi

?!?

Finlander
08.08.05, 23:56
Mikäs biisi tämä http://koti.mbnet.fi/kuka/S%e4l%e4%e4/H%emybiisi.mp3 on?

htavilap
09.08.05, 00:13

Mulla tuo ei aukene (firefox).

-AHVEN-
09.08.05, 00:16

Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.

(Ie)

Finlander
09.08.05, 00:27
Kokeilkaapa mennä koti.mbnet.fi/kuka/ -> sälää -> hämybiisi.mp3

-AHVEN-
09.08.05, 00:35
Kokeilkaapa mennä koti.mbnet.fi/kuka/ -> sälää -> hämybiisi.mp3

winamp väittää että olis nightwish-once.

htavilap
09.08.05, 00:37

Justiinsa kun olin samaa sanomassa :D

Finlander
09.08.05, 00:38

Niin se väittää, mutta Nightwishillä ei mielestäni ole Once nimistä biisiä, ainoastaan levy (jossa ei sen nimistä biisiä)

Charger
09.08.05, 01:36

Niin se väittää, mutta Nightwishillä ei mielestäni ole Once nimistä biisiä, ainoastaan levy (jossa ei sen nimistä biisiä)

Höpsis, kyllä nyt jokaisen pitäisi huomata, ettei tämä ole Nightwishia nähnytkään :)

Kyseessä on hieman tuntemattomampi suomalaisbändi Twilightning ja biisi on Delirium Veil samannimiseltä albumilta...

Jussi
09.08.05, 09:21
Mikäs artisti ja biisi on kyseessä laulussa jossa soitetaan akustisella kitaralla ja jonka kertosäe menee "tänä yönä me ei mennä lainkaan nukkumaan - tänä yönä aamuun asti valvotaan..."?

Jussi kiittää tiedosta, leppoisa ja tarttuva biisi.

Finlander
09.08.05, 11:55

Höpsis, kyllä nyt jokaisen pitäisi huomata, ettei tämä ole Nightwishia nähnytkään :)

Kyseessä on hieman tuntemattomampi suomalaisbändi Twilightning ja biisi on Delirium Veil samannimiseltä albumilta...

Kiitoksia kiitoksia! Itse ajattelin jos olis vaikka Stratovariusta.. :D

Charger
09.08.05, 12:39
Kiitoksia kiitoksia! Itse ajattelin jos olis vaikka Stratovariusta.. :D

Eipä kestä... Itsekin aluksi ajattelin, että voisi olla Stratovariusta, mutta soitto on amatöörimaisempaa..

Smirnoff
09.08.05, 13:18
Mikäs artisti ja biisi on kyseessä laulussa jossa soitetaan akustisella kitaralla ja jonka kertosäe menee "tänä yönä me ei mennä lainkaan nukkumaan - tänä yönä aamuun asti valvotaan..."?

Jussi kiittää tiedosta, leppoisa ja tarttuva biisi.

Neljän suora - juuri tänä yönä

niskalaukaus
11.08.05, 04:57
Kaveri käski etsiä biisin, ja ainoat hakusanat olivat "musta korppi" ja se että se kuulostaa ehkä vähän Ruoskalle. Onko tutun kuuloinen?

Ralba
11.08.05, 08:58
Kaveri käski etsiä biisin, ja ainoat hakusanat olivat "musta korppi" ja se että se kuulostaa ehkä vähän Ruoskalle. Onko tutun kuuloinen?

Joo, se on Ruoskan Riisu - levyltä löytyvä biisi Airut.

Mäksä
11.08.05, 09:01

Basu
11.08.05, 22:09
Mäksä: Tauski - Kadotettu Sydän (?)

Mäksä
11.08.05, 22:35
Mäksä: Tauski - Kadotettu Sydän (?)

jeps..kiitti, just tätä hain.

onkos jollain tietoa tosta toisesta

nossi
19.08.05, 20:39
Kuka laulaa näin: Kuka minä olen sinulle vastaamaan kun oma elämäsi on....

dexta
19.08.05, 20:48
nossi: 51koodia: kahleet

nossi
19.08.05, 21:23
nossi: 51koodia: kahleet

dexta: kiitos:)

nossi
25.08.05, 17:43
Mikä kappale everybody get down hands up jotenkin tolleen lauletaan siinä.

nossi
25.08.05, 21:51

Tätä kaipailen....

IceDice
26.08.05, 02:17

Tätä kaipailen....

Onko kyseessä mahdollisesti tämä: Project Wyze - Running Away (http://www.lyrics4all.net/p/project-wyze/misfits-strangers-liars-friends/running-away.php)

Harald
26.08.05, 10:39

Tätä kaipailen....

OLiko tämä r'n'b:tä? Rhondan "Pon De Replay"?

nossi
26.08.05, 14:33
Epäilen että ei ole kumpikaan nuista. Tässä lissää vihjeitä.. nainen laulaa tota everybody get down ja välissä laulaa aina hey mister dj

Harald
26.08.05, 14:49
Epäilen että ei ole kumpikaan nuista. Tässä lissää vihjeitä.. nainen laulaa tota everybody get down ja välissä laulaa aina hey mister dj

No just tuotahan siinä lauletaan. Paitsi et muistin esiintyjän väärin, se olikin Rihanna. Mut voidanhan noita loistavia sanoja toistella muissakin biiseissä. :)
Everybody get down if you feel it..? Niinkö? Se se on :)

viude
26.08.05, 15:25
Mikä biisi soi tuossa maikkarilla pyörivässä mainoksessa jossa mainostetaan jotan kaunotar ja nörtti alkavaa ohjelmaa?

djj
26.08.05, 15:32
Mikä biisi soi tuossa maikkarilla pyörivässä mainoksessa jossa mainostetaan jotan kaunotar ja nörtti alkavaa ohjelmaa?
Pet Shop Boys - Opportunities

nossi
31.08.05, 11:01
Missä kappaleessa lauletaan näin... sua ne tahtoo mua ne tahtoo

nossi
31.08.05, 15:02

Nainen laulaa tuon ja kuului eilen illalla radiosta.

mik-ko
31.08.05, 15:40

Oliskohan Maija Vilkkumaan - Ingmannin laura tai joku semmonen.

karkar
01.09.05, 12:40

Oliskohan Maija Vilkkumaan - Ingmannin laura tai joku semmonen.

Ingmannin Laura ;D

Ingalsin Laura taitaa olla oikee nimi.

alkkarit
01.09.05, 16:31
tietääkö kukaan ?!?!?!?

Sunny boy
04.09.05, 20:03
Mikähän kappale soi tunti sitten Novalla.
Puhuivat muistaakseni esittäjästä "aidiis", siinä kuuluu hengenvedot liikakin hyvin kun alkaa kuuntelemaan.

Draiver
04.09.05, 20:34
Puhuivat muistaakseni esittäjästä "aidiis", siinä kuuluu hengenvedot liikakin hyvin kun alkaa kuuntelemaan.
Veikataan I'Dees - Time

Sunny boy
04.09.05, 20:43
Veikataan I'Dees - Time
Just se!

nossi
07.09.05, 20:56
Kuka laulaa silleen dance dance dance melko monesti lauletaan noni siinä kappaleessa.

juhopa
07.09.05, 21:04
Beats and Styles - Dance, Dance, Dance

Ripa
08.09.05, 16:28
suomipopissa soi biisi nimeltään summerlove tai jotain vastaavaa. Minkä bändin tuotoksia? Lisätään vielä että biisin kertosäe menee jotenki "Me and sally we dance a lot"

nossi
09.09.05, 18:52
Tällaista kappaletta haen tässä vähän otteita siitä... Hiljaa lasken seppeleen isäni haudalle ja en itke isäni haudalla..

nossi
10.09.05, 10:22
Edelleen hakusessa toi biisi..

htavilap
10.09.05, 10:55
Tällaista kappaletta haen tässä vähän otteita siitä... Hiljaa lasken seppeleen isäni haudalle ja en itke isäni haudalla..

Neljä ruusua on esittäjä, biisin nimeä en tiedä.

temppa200
10.09.05, 11:05

Neljä Ruusua - Veri

nossi
10.09.05, 12:27

Neljä Ruusua - Veri

Juu.. Tämä se oli kiitos.

nossi
10.09.05, 20:34
kuka esittää britney spearsin oops i did it again kappaleesta sellanen pila hevi version?

tonza19
10.09.05, 20:45
Mulla löyty tämmönen ku "Comedy - Metallica & Britney Spears - So fu**ing crazy" et koita jos tolla löytyis jotain..

nossi
10.09.05, 20:54
Mulla löyty tämmönen ku "Comedy - Metallica & Britney Spears - So fu**ing crazy" et koita jos tolla löytyis jotain..

Saattaa ollakin tuo mutta voi itkun itku kun ei taho löytyä:(

paerikss
10.09.05, 21:04

kyllä se tuo on, sillä itsekkin sen etsin aikanaan.

nossi
10.09.05, 21:16

kyllä se tuo on, sillä itsekkin sen etsin aikanaan.

Onko halukkaita joka voisi lähettää vaikka mesessä ton mulle:)

tonza19
10.09.05, 22:04
Voisin muuten lähettää mutta huomasin (tai tiesin sen kyllä jo aikaisemmin) että mulla ei ole kokoversiota siitä, eli sitä on ladattu vain 41 sekuntia.

nossi
10.09.05, 22:07
Voisin muuten lähettää mutta huomasin (tai tiesin sen kyllä jo aikaisemmin) että mulla ei ole kokoversiota siitä, eli sitä on ladattu vain 41 sekuntia.

Niin noh 41sekunnista saa iloa vain 41 sekunniksi ja se on vähän:)

pekoisti
10.09.05, 23:12
kuka esittää britney spearsin oops i did it again kappaleesta sellanen pila hevi version?

Taitaa kuitenkin olla Children Of Bodom - Oops I Did It Again.
On muuten aika hyvä biisi! PERKELE!! (biisi alkaa tolleen!)

nossi
10.09.05, 23:28

Taitaa kuitenkin olla Children Of Bodom - Oops I Did It Again.
On muuten aika hyvä biisi! PERKELE!! (biisi alkaa tolleen!)

Tää se o:)

nossi
11.09.05, 21:15
Nyt tulee paha... Ukko laulaa jännällä äänellä jotenkin i hundet i wanted jotenkin tollee. Suhkot uus kappale on tuo.

Välissä soi aina urut tai piano sileen tin tin tiii

dexta
11.09.05, 22:43
Mikäs biisi soi tänään aamulla ykköseltä tulleessa puusukellusvene dokkarissa ennen sen vesille laskua?

säätäjä
11.09.05, 22:54
Mikäs biisi soi tänään aamulla ykköseltä tulleessa puusukellusvene dokkarissa ennen sen vesille laskua?

OT: mainio dokkari ja kaunis sukellusvene.

Ewert Oktan
12.09.05, 11:42
...puusukellusvene dokkarissa ennen sen vesille laskua?
En muista tarkalleen, mikä kappale tuossa kohtaa soi, mutta dokumentissa oli useassa kohtaa Matrix:in soundtrackillä oleva kappale.
Muistaakseni se oli tämä:

Soundtracks for The Matrix

Rob D - Clubbed To Death (Kurayamino Mix)

dexta
12.09.05, 13:44
...puusukellusvene dokkarissa ennen sen vesille laskua?
En muista tarkalleen, mikä kappale tuossa kohtaa soi, mutta dokumentissa oli useassa kohtaa Matrix:in soundtrackillä oleva kappale.
Muistaakseni se oli tämä:

Soundtracks for The Matrix

Rob D - Clubbed To Death (Kurayamino Mix)

Juuri tuo, muistelinkin että liittyi matrixiin jotenkin

Jukke
12.09.05, 23:02
Tietääkö joku, kuka on Martti Vainaan kappaleen He-man alkuperäis esittäjä? Melodia on tuttu, muttaku en saa millään mieleeni kuka bändi/ henkilö on kyseessä!

htavilap
12.09.05, 23:05
Tietääkö joku, kuka on Martti Vainaan kappaleen He-man alkuperäis esittäjä? Melodia on tuttu, muttaku en saa millään mieleeni kuka bändi/ henkilö on kyseessä!

Taitaa olla Michael Jacksonia

Jukke
13.09.05, 17:46

Taitaa olla Michael Jacksonia
Sitähän se taitaa olla. Onko mitään aavistusta, että mikä kappale olisi kyseessä?

13.09.05, 17:48
Mikäs biisi se on kun tulee siinä Ässä Arvan arvonnassa tv:stä..neloselta vai mist se tulee kenon yhteydes

berk
13.09.05, 18:23
Onko mitään aavistusta, että mikä kappale olisi kyseessä?

Beat It.

nossi
13.09.05, 20:26
Mikä musa soi big brother extrassa siinä kohtaa kun ne rupes tanssii musan tahdissa niin sen antti s jälkeen mikä musa soi en muista kuka siinä tanssi.

nossi
13.09.05, 20:41
Mikä musa soi big brother extrassa siinä kohtaa kun ne rupes tanssii musan tahdissa niin sen antti s jälkeen mikä musa soi en muista kuka siinä tanssi.

Löytyi jo:)

Jukke
13.09.05, 21:37
Onko mitään aavistusta, että mikä kappale olisi kyseessä?

Beat It.
Kiitoksia... eipähän jäänyt tuokaan enään vaivaan päätä :)

tonyyq
14.09.05, 14:17
Mikä biisi soi nelosella alias sarjan mainoksessa ?

viude
18.09.05, 20:39
Mikä musa soi idols 2? Siinä laulettiin jotenkin näin eka on semmonen musiikki ja sitten laulaa "on back my life". Ei siis ole jonkun oma laulu.

nossi
20.09.05, 22:31
Mikä musa soi tossa subilla alkavassa ohjelman mainoksessa.. yli synkän virran

kimmo
21.09.05, 01:34
Kuka nainen laulaa nyt SuopiPopilla?

kimmo
21.09.05, 01:35
Kuka nainen laulaa nyt SuomiPopilla?

Draiver
21.09.05, 01:50
Kuka nainen laulaa nyt SuopiPopilla?
http://www.radiosuomipop.fi/

Edellisiä:
Pmmp - Pikkuveli
Zen Cafe - Aamuisin
Yö - Mysteeri
Hanna Pakarinen - Kiss of life
Hassisen Kone - Levottomat jalat

nossi
21.09.05, 10:58
Mikä musa soi tossa subilla alkavassa ohjelman mainoksessa.. yli synkän virran

??

alkkarit
24.09.05, 11:13
tietääkö kukaan ?!?!?!?

alkkarit
27.09.05, 18:39
mikäs piisi soi tos avek saran tunnaris kolmosel?

alkkarit
27.09.05, 20:34
ja mikäs piisi soi team ahmassa tunnarissa

-AHVEN-
27.09.05, 20:38
ja mikäs piisi soi team ahmassa tunnarissa

No se on Team Ahman tunnari. Ei se sen ihmeemmin mikään biisi ole.

tonyyq
27.09.05, 20:42

Eikö kukaan tiedä ??

E: Nyt tiedän. Hellacopters - Everything on TV

IceDice
28.09.05, 01:04
Kenelle kuuluu naisääni HIM:n biisissä "(Don't Fear) The Reaper"? Kuulostaa vaan niiiiin tutulta?

E: Siiri Nordin?

eissi
28.09.05, 09:30
tietääkö kukaan ?!?!?!?
Heh...heti tunnistin...kyseessä on wanha Vengaboys biisi. Nimi on Ho Ho Vengaboys.
Tuo biisi on niitten Party Album levyltä...

karkar
28.09.05, 09:42
Kenelle kuuluu naisääni HIM:n biisissä "(Don't Fear) The Reaper"? Kuulostaa vaan niiiiin tutulta?

E: Siiri Nordin?

Pienellä Googletuksella Asta Hannula

karkar
28.09.05, 09:49

Eikö kukaan tiedä ??

E: Nyt tiedän. Hellacopters - Everything on TV

Hellacopters on kyl yks lempibändeistä ja toi niiden uus levy Rock&Roll is Dead on tajuttoman hyvä!

tonyyq
29.09.05, 20:33
Mikä Deep Purplen kappale on siinä Radio Cityn tän hetken kuuntelijakartoituksessa(vai mikä nyt onkaan) painoin vahingossa väärin kun luulin sitä joksikin muuksi ja se kuulosti kaiuttimen takia paskalta.

alkkarit
29.09.05, 21:20
Heh...heti tunnistin...kyseessä on wanha Vengaboys biisi. Nimi on Ho Ho Vengaboys.
Tuo biisi on niitten Party Album levyltä...
kiitos tosi paljon :)

Ripa
30.09.05, 17:40
Mistä biisistä?: "i'm finally on my knees"

Hiisty
30.09.05, 18:26

http://www.d-a-d.dk/lyrics/softdogs/

Ripa
30.09.05, 18:53

http://www.d-a-d.dk/lyrics/softdogs/
Kiitän

viude
01.10.05, 22:24
Mikähän biisi mahtaa olla kyseessä? Kissfm:llä soi. Siin lauletaan jotenkin näin: I wanted i needet here in my arms. Mies laulaa vähä linkin barkin tyylistä.

ajaton
01.10.05, 22:33
Mikähän biisi mahtaa olla kyseessä? Kissfm:llä soi. Siin lauletaan jotenkin näin: I wanted i needet here in my arms. Mies laulaa vähä linkin barkin tyylistä.
HIM-Enjoy the silence
http://www.letssingit.com/?/him-enjoy-the-silence-wcl3c48.html

viude
01.10.05, 22:41
HIM-Enjoy the silence
http://www.letssingit.com/?/him-enjoy-the-silence-wcl3c48.html

Juups, kiitoksia tää se on.

ajaton
01.10.05, 23:27
Minkä biisin Crash yhtye veti loistavasti tämänillan Huumassa?

Alec
02.10.05, 10:05
Äsken kuulin radiosta rockabilly-tyylisen kappaleen, jonka kertosäkeessä laulettiin mielestäni "Rodeo dee dum dum" . Kertsissä oli myös jotain tyyliin "we're gonna have some fun" rimmaamaan dumin kanssa. Tunnistaako kukaan?

htavilap
02.10.05, 10:30

Thorn In My Side

ajaton
02.10.05, 11:25

Thorn In My Side
Kiits!

Mäksä
06.10.05, 21:20
mikä sen samuli edelmanin karavaanari biisin nimi on ku en saa päähän

htavilap
06.10.05, 21:25

Karavaanari.

Mäksä
06.10.05, 21:39

Karavaanari.

niin vähän ajattelinkin, eli on sitten sekin kadonnut kovojen hajoamisen yhteydessä..voi perkl..oisin huomiseksi tarvinnut

säätäjä
06.10.05, 21:58
Hoidettu. ;)

Mäksä
06.10.05, 22:11
Hoidettu. ;)

ei sitä moni uskois että turussa asuu näin korvaamattomia ihmisiä kuin säätäjä esim.

Pelastanut pulasta enemmän kuin 100kertaa

Harald
07.10.05, 20:33
Mikä menee näin:

"Anna mun olla, anna mun olla ja unohtaa. Kun puhalletaan tulta tähän sammuvaan hiileen, se savullansa meitä tukahduttaa. Ja jos, vain muistellaan, jäädään kiinni ikuisuuteen, eikä eletä ollenkaan....."

Arvo
07.10.05, 20:53
"kuka tietää mitä on syvissä vesissä/tuhansia metrejä aaltojen alla.."

ajaton
07.10.05, 21:15
"kuka tietää mitä on syvissä vesissä/tuhansia metrejä aaltojen alla.."
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus : Rekkamies

ajaton
07.10.05, 21:16
Mikä menee näin:

"Anna mun olla, anna mun olla ja unohtaa. Kun puhalletaan tulta tähän sammuvaan hiileen, se savullansa meitä tukahduttaa. Ja jos, vain muistellaan, jäädään kiinni ikuisuuteen, eikä eletä ollenkaan....."
Stella-Piste

Harald
07.10.05, 21:38
Kiitos.

ajaton
07.10.05, 21:43
vinkki: laita googleen noin kolme sanaa laulusta, sellaisia sanoja, joita ei yleensä esiinny samssa yhteydessä. esim tuo hiili kohta edellisestä.

Harald
07.10.05, 21:44
Ei tarvi, mpf tietää kaiken.

ajaton
07.10.05, 21:46
Ei tarvi, mpf tietää kaiken.
totta.

TCall
07.10.05, 22:41
Äsken kuulin radiosta rockabilly-tyylisen kappaleen, jonka kertosäkeessä laulettiin mielestäni "Rodeo dee dum dum" . Kertsissä oli myös jotain tyyliin "we're gonna have some fun" rimmaamaan dumin kanssa. Tunnistaako kukaan?Shania Twain - Man I Feel Like a Woman?

tonyyq
09.10.05, 19:55
Tuo biisi on luultavasti Alice Cooperin. Aika Rauhallinen. Se laulaa siinä aina välillä jotain: I Can´t take another night tai jotain saman tapasta. Voisitteko helpata ?

E: Elikkä se on alice cooper - hell is living without you.

hifk333
14.10.05, 21:04
tänään tuli ylex:n hinkuraitana (klo 10:50) joku ramonesin biisi, mutta biisin nimi meni ohi.. onko tietoa??

JockeEz
15.10.05, 18:07
Pitäs saada tietää sen Kill Bill vol 1 biisin nimi jossa on semmoi sireeni juttu eikä mitää lyriikoita. (Jos se nyt on Kill Bill biisi ollenkaan, muistaakseni on.)

Draiver
15.10.05, 18:30
Pitäs saada tietää sen Kill Bill vol 1 biisin nimi jossa on semmoi sireeni juttu eikä mitää lyriikoita. (Jos se nyt on Kill Bill biisi ollenkaan, muistaakseni on.)
Löytyisikö soundtrackilta? (http://www.soundtrack.net/soundtracks/database/?id=3518)

JockeEz
15.10.05, 19:19
Löytyisikö soundtrackilta? (http://www.soundtrack.net/soundtracks/database/?id=3518)
Sehän tässä on ongelma kun en tiedä onko se joku biisi sondtrackiltä vai ei...

edit: No kyllähän se löytyi sound trackiltä kun jaksoi lukea kyseisen arvostelun. Elikkä kyseessä oli tämmöinen kipale: Ironside - Quincy Jones ja kiitoksia Draiverille avustuksesta.

nossi
15.10.05, 23:31
Mikä musiikki soi siinä mtv 7 blaupunkt mainoksessa missä kanit ja jänikset on taka ikkunalla ja ...:)

tonyyq
16.10.05, 08:35
E: Nthg unohtakaa.

nossi
16.10.05, 10:54
Mikä musiikki soi siinä mtv 7 blaupunkt mainoksessa missä kanit ja jänikset on taka ikkunalla ja ...:)

http://www.big-boys.com/articles/speakers.html

Se mainos on nyt tossa jos joku haluaa kuunnella ja jos vaikka tietäisii.

Tuo on vanha versio tuosta mainoksesta.. Näin musiikki tv:llä uudemman version missä soi eri musiikki.

juppelis
16.10.05, 16:06
Kenen "hittibiisi" oli Volga? Aika monikin sitä on vuosien varrella veisannut, mutta kuka sen teki ns. tunnetuksi?

Edit: oliko se alkuperin Frederikin piisi?

hifk333
16.10.05, 17:49
tänään tuli ylex:n hinkuraitana (klo 10:50) joku ramonesin biisi, mutta biisin nimi meni ohi.. onko tietoa??

vastaus löytyi! velipoika oli kuullut saman veisun ja nimikin oli jääny mieleen, eli biisi oli The Ramones - We Want The Airwaves..

nossi
17.10.05, 13:44
Paria biisiä haetaan..

1.tahdon levätä, tahdon silmät ummistaa..

2.laitetaan riippukeinu kiinni keväällä

3.mä vaikka kuinka päätän..

htavilap
17.10.05, 13:49
Paria biisiä haetaan..

1. Mokoma- Uni saa tulla
2. Zen Cafe- Aamuisin
3. Laura- Päiväkirja? Pieni googletus (http://www.2famouslyrics.com/l/laura/paivakirja.html) antaa tuollasen biisin.

tonyyq
17.10.05, 14:44
Kenen "hittibiisi" oli Volga? Aika monikin sitä on vuosien varrella veisannut, mutta kuka sen teki ns. tunnetuksi?

Luulen että frederik toi sen suosioon.

karkar
18.10.05, 09:25

Alkuperänen on Tschingis Khan yhtyeen Moskau

Perttu
19.10.05, 10:11
Mikä suomalainen raskas rock biisi:
osa veisusta lauletaan englanniksi ja kertsi kait sitten suomeksi?

karkar
19.10.05, 10:39

Veikkaisin sitä Waltarin uutta biisiä.

Cristobell
19.10.05, 14:42
Sanokaa ny joku sen biisin nimi mikä menee jotenkki näin:"Meistä tuli koodareita..."(anssi kela-vuosi 1972)

Perttu
19.10.05, 15:28

Veikkaisin sitä Waltarin uutta biisiä.

Ja se on nimeltään

htavilap
19.10.05, 15:32
Ja se on nimeltään

Helsinki

Mitro
19.10.05, 15:34
Sanokaa ny joku sen biisin nimi mikä menee jotenkki näin:"Meistä tuli koodareita..."(anssi kela-vuosi 1972)
Nopeasti Googlettamalla löytyy Anssi Umpikelan kappale Perttu 82. Olisko se sitten tuo?

Cristobell
19.10.05, 20:28
ei se oo toikaan

Perttu
20.10.05, 08:22
Ja se on nimeltään

Helsinki

Kiitos!

Cristobell
20.10.05, 18:54
sanokaa nyt joku ton biisin nimi ja esittäjä ("Meistä tuli: koodareita...")

nossi
20.10.05, 19:55
Missä lauletaan ,,,,näen näen tyhjän taistelu kentän

htavilap
20.10.05, 19:56
Missä lauletaan ,,,,näen näen tyhjän taistelu kentän

No sehän on tiktakin sankaritar.

T P
21.10.05, 00:06
Jos joku sattuu tietämään...

Eli siis ainakin CNBC kanavalla Suomessa näkyvä ja pyörivä tuo uusi Nokia Nseries mainos niin onko se siinä oleva mussiikki/ulina (jotain siinä sanotaanki tai hoetaan en muista mitä) jostain biisistä pätkitty ja leikelty tuohon niinkuin usein tehdään vai jotain mainokseen vartavasten tehtyä hömppää? Jää vain ärsyttävästi päähän tuo mainos soimaan... jotta jos joku sattuu tietämään.

Ei muuta.

nossi
22.10.05, 19:42
Missä kappaleessa lauletaan jotenkin näin.. manageri sanoi ettei keikkaa enää saada tehdä.. kuulosti ihan siltä kuin anssi kela ois ton laulanu

tonyyq
23.10.05, 14:25
Sanokaa näitä hauskoja doping kappaleita.

Entä mikä biisi se o mis lauletaan Sumea katse, Pehmeä Pää? Tia-Marian musa ainaki taustalla.

TCall
23.10.05, 15:47

Entä mikä biisi se o mis lauletaan Sumea katse, Pehmeä Pää? Tia-Marian musa ainaki taustalla.Martti Vainaa & Sallitut Aineet - Pakko piikittää

tonyyq
23.10.05, 16:11

Entä mikä biisi se o mis lauletaan Sumea katse, Pehmeä Pää? Tia-Marian musa ainaki taustalla.Martti Vainaa & Sallitut Aineet - Pakko piikittää

Kiitos ihan huippu!

TCall
23.10.05, 16:13

Kiitos ihan huippu!Kyl He-Man on parempi :D

luisfigo
23.10.05, 20:04

Kiitos ihan huippu!Kyl He-Man on parempi :DToyotan takana on paras ;)

nossi
23.10.05, 20:05

Kiitos ihan huippu!Kyl He-Man on parempi :DToyotan takana on paras ;)

Kyllä se on se PELIMIES

nossi
08.11.05, 10:42
Mikä musa soi siinä jaffan mainoksessa ja samalla mainostetaan siinä sitä elokuvaa "tyttö sinä olet tähti"?

lkuisma
08.11.05, 15:17
Mikä musa soi siinä jaffan mainoksessa ja samalla mainostetaan siinä sitä elokuvaa "tyttö sinä olet tähti"?

joku sanoi että saattaisi olla Nellin Pidä musta kii,
mut en tiiä kun en tommoisia itse kuuntele :)

nossi
16.11.05, 15:33
Tälläistä tänään .... esittäjä on kait joku "MJU" kappaleessa lauletaan näin.. sano mua rehtoriks

rixa
16.11.05, 15:39
Tälläistä tänään .... esittäjä on kait joku "MJU" kappaleessa lauletaan näin.. sano mua rehtoriks
Mun mielest ton ois laulanu laveerre, mut en jole vjaarma

nossi
16.11.05, 15:56
Mun mielest ton ois laulanu laveerre, mut en jole vjaarma

Ei oo tämä se versio mitä haen.

viude
16.11.05, 19:26
Mikähän biisi on jossa laulaa mies jotain relax man....

viude
17.11.05, 14:30
Mikähän biisi on jossa laulaa mies jotain relax man....

Löysin ton jo.

lkuisma
17.11.05, 15:16

MJN - Sano mua rehtoriks

http://www.mikseri.net/artists/mjn.18698.php

nossi
25.11.05, 21:26
Mistä näkee mitä musaa soi elokuvassa Tyttö sinä olet tähti. Ja mikä musa soi siinä discossa kun ehtivät sille (olikoja juselle) "miestä"

Ralba
25.11.05, 22:02
Mistä näkee mitä musaa soi elokuvassa Tyttö sinä olet tähti. Ja mikä musa soi siinä discossa kun ehtivät sille (olikoja juselle) "miestä"

Ainaskin meteli.netistä (http://meteli.net/album.php?id=9096) näyttäis löytyvän noi biisit. En osaa sanoa tuosta discossa soivasta biisistä.

Guest
26.11.05, 23:44
Mikä oli se biisi jonka muistaakseni vuosituhannenvaihteen tienoilla esitti joukko amerikkalaisia julkkiksia? Taisi liittyä johonkin kampanjaan. Jokainen lauloi pätkän yksin ja seuraava jatkoi.

Nimi hämärän muistikuvan mukaan meni jotenkin what a beautiful day, tai jotain sen suuntaista.

Ehkä joku muistaa.

-AHVEN-
27.11.05, 16:49
Mikä oli se biisi jonka muistaakseni vuosituhannenvaihteen tienoilla esitti joukko amerikkalaisia julkkiksia? Taisi liittyä johonkin kampanjaan. Jokainen lauloi pätkän yksin ja seuraava jatkoi.

Nimi hämärän muistikuvan mukaan meni jotenkin what a beautiful day, tai jotain sen suuntaista.

Ehkä joku muistaa.

http://www.onlineweb.com/theones/perfect_day/perfect_day.htm

Guest
27.11.05, 17:43

Ehkä joku muistaa.

http://www.onlineweb.com/theones/perfect_day/perfect_day.htm

Aah. Täydellistä ja kiitosta vaan.

nossi
27.11.05, 22:25
Tule mukaan se on vain elämää... Missä lauletaan noin?

Jukke
30.11.05, 14:37
Mikä Vanha Englantilainen joululaulu/ kappale on seuraava, jossa parit "säkeistöt" on jotain tämän kaltaista. "seven swan´s are swiming" "eleven pipers piping". Kappaleessa lauletaan myös Timantti sormuksesta ja yhteensä tälläisiä pieniä loruja on kaksitoista(12) kappaletta muistaakseni.

Edit löytyikin jo, vaikkei se ihan alkuperäinen versio ollutkaan. Niin ja kappaleen nimihän oli Twelwe Days Of Christmas ja esittäjä on Spinners.

karkar
30.11.05, 14:49
Mikä Vanha Englantilainen joululaulu/ kappale on seuraava, jossa parit "säkeistöt" on jotain tämän kaltaista. "seven swan´s are swiming" "eleven pipers piping". Kappaleessa lauletaan myös Timantti sormuksesta ja yhteensä tälläisiä pieniä loruja on kaksitoista(12) kappaletta muistaakseni.

Edit löytyikin jo, vaikkei se ihan alkuperäinen versio ollutkaan. Niin ja kappaleen nimihän oli Twelwe Days Of Christmas ja esittäjä on Spinners.

Eikös toi oo ihan trad. joulubiisi?

Ewert Oktan
30.11.05, 16:21
Tänään kuului, muistaakseni Radio Novassa, Metallican Nothing Else Matters jonkun naisen laulamana. Hoitaja päätti kuitenkin kilistellä instrumenttejä juuri, kun juontaja kertoi esittäjän nimen. Kukahan tämän esittäjä oli?

zonem
30.11.05, 17:16
Tänään kuului, muistaakseni Radio Novassa, Metallican Nothing Else Matters jonkun naisen laulamana. Hoitaja päätti kuitenkin kilistellä instrumenttejä juuri, kun juontaja kertoi esittäjän nimen. Kukahan tämän esittäjä oli?

Itsekin mietin samaa, oliskohan Lucie Silvas?

dille
01.12.05, 17:30
Vanha kasari mikä soi Metro FM:llä ihan tiuhaan. Alkaa siitä, kun se nainen rupeaa pälättämään oikein nopeaan vauhtiin. Ollut myös joskus SubTv:llä jossain Futurama-mainoksessa.

Kinkkujuusto
03.12.05, 20:16
Mikäs kappale tossa soi mikä tulee Subtvn mainoksessa "Myös Big Brotherin jälkeen on elämää..." :o

htavilap
03.12.05, 23:33
Mikäs kappale tossa soi mikä tulee Subtvn mainoksessa "Myös Big Brotherin jälkeen on elämää..." :o

Coldplay- Talk

Kinkkujuusto
04.12.05, 01:01
Coldplay- Talk

Kiitoksia!

nossi
04.12.05, 13:34
Soi aamulla kissiltä....ervery body come shake you boots jotenkin noin laulettiin..

nossi
04.12.05, 17:37
Soi aamulla kissiltä....ervery body come shake you boots jotenkin noin laulettiin..

Toi löyty... Missä kappaleessa lauletaan näin.. dance whit angel

Bizarre
06.12.05, 10:49
Mikäs biisi soi Nelosen lastenaamujen mainoksessa? Hieman rankka veto lastenaamujen mainokseen.

htavilap
06.12.05, 17:43
Mikäs biisi soi Nelosen lastenaamujen mainoksessa? Hieman rankka veto lastenaamujen mainokseen.

Se on System of a downin joku näistä hittibiiseistä.

zonem
06.12.05, 23:57
Mikäs se biisi mikä soi takana kun olisko joku H&M:n mainos, missä joku muotitoimittaja menee tapaamaan alusvaatemallia. Hyvin selitetty! :D

tonyyq
09.12.05, 15:04
Tota toi jade.mp3 joka on samsung.fi/d600 arvoituksessa niin mikä se on ? Soi myös siinä kun on päässyt läpi niin pitää kirjoittaa tarinaa. Help me.

per
10.12.05, 22:31
Tälläinen ei aivan uusi biisi on jäännyt vaivaamaan, koska en tiedä kukua sen esittää ensitä ole saannut hankittua. Olen aina luullut että JLo on biisin laulaja mutta en löydä kyseistä biisiä iTunesista hänen pitkäsoitoilta.

En tiedä voiko sanoa että kappaleessa on melodiaa vaan se on lähinnä rumpu ja basso mättöä. "JLo" laulaa eniten: o-oh-oh
Melodia on yksi-kaksi tahtia musiikkia ja yksi tahti taukoa koko biisin läpi.

Pahinta tässä on, paitsi että en tiedä biisin nimeä, että JLo musa on mielestäni syvältä mutta tässä kyseisessä biisissä on maaginen rytmi.

Please anyone?

Ewert Oktan
11.12.05, 01:06
Please anyone?
Kyseinen kappale on Amerie - One Thing.
http://www.amerie.net/site.html

berk
11.12.05, 03:05
Please anyone?
Kyseinen kappale on Amerie - One Thing.
http://www.amerie.net/site.html

Kyseisen biisin tuottaja on myös tehnyt pari biisiä J-Lo:n uusimmalle albumille. Ja One Thingiin on samplattu The Metersin biisistä Oh, Calcutta!.
^Kun nyt kaikkia kiinnosti ja melkei liittyi aiheeseen.

Ewert Oktan
11.12.05, 03:19
Näin uudelleen ajateltuna tuo kappale voisi olla myös Beyonce - Crazy in Love.

Pelottavaa, sen lisäksi että olen täällä tähän aikaan, on näiden kappaleiden tietäminen. Soulfly jyrää!

berk
11.12.05, 03:30
Näin uudelleen ajateltuna tuo kappale voisi olla myös Beyonce - Crazy in Love.

Pelottavaa, sen lisäksi että olen täällä tähän aikaan, on näiden kappaleiden tietäminen. Soulfly jyrää!

Näin on.
Muuten, tässäkin biisissä on sama tuottaja. Ja tällä kertaa samplet on lainattu The Chi-Litesien biisistä Are You My Woman (Tell Me So).
Somebody make me stop! :P

per
12.12.05, 15:47
Thanx pojat, saa pappa nyt siten nukkua ensi yön rauhassa kun toi vihdoin on pois vaivaamasta ;-)

DaCheap1
12.12.05, 15:54

UP! Tahtoo tietää!

DaCheap1
12.12.05, 15:59

UP! Tahtoo tietää!

Lucie Silvas?

berk
12.12.05, 20:04
Thanx pojat, saa pappa nyt siten nukkua ensi yön rauhassa kun toi vihdoin on pois vaivaamasta ;-)
Kumpi se oli, Amerie vai Beyonce? ;I

nossi
16.12.05, 22:21
Mikä musa soi muuten yleX ennen pop uutisia iltamassa?

tonza19
19.12.05, 22:32
"I'm sailing, ai äm seeeeiiling..... I'm flying, ai äm flaaaaaiing (like a bird?)"

Mikä biisi? En tiedä saako kukaan tuosta sävelmästä kiinni, sillon varmaan moni tietäis biisin...

Ralba
20.12.05, 06:59
"I'm sailing, ai äm seeeeiiling..... I'm flying, ai äm flaaaaaiing (like a bird?)"

Mikä biisi? En tiedä saako kukaan tuosta sävelmästä kiinni, sillon varmaan moni tietäis biisin...

Taitaapi olla Rod Stewartin esittämä Sailing.

tonza19
20.12.05, 15:06
Juurikin se. Kiitoksia.

TCall
22.12.05, 19:55
Mikäköhän tämän kappaleen nimi on joka menee melkein koko kappaleen ajan "tikitikitikitikitikitii tikitikitikitikitikitii tikitikitikitikitikitii"? :D Jotain badder tms. siinä hoetaan. Kappale oli mm. parempi kuin beckham leffassa..

Draiver
22.12.05, 20:01
Mikäköhän tämän kappaleen nimi on joka menee melkein koko kappaleen ajan "tikitikitikitikitikitii tikitikitikitikitikitii tikitikitikitikitikitii"? :D Jotain badder tms. siinä hoetaan. Kappale oli mm. parempi kuin beckham leffassa..
http://www.amazon.com/gp/product/B00008DCQJ/002-6207772-1212842?v=glance&n=5174

TCall
22.12.05, 20:08
http://www.amazon.com/gp/product/B00008DCQJ/002-6207772-1212842?v=glance&n=5174Hmm.. ei sano noista kyllä mikään mitään ;)

Draiver
22.12.05, 21:39
http://www.amazon.com/gp/product/B00008DCQJ/002-6207772-1212842?v=glance&n=5174Hmm.. ei sano noista kyllä mikään mitään ;)
Huomasit varmaan, että tuolla voi myös esikuunnella kyseiset kappaleet? (En ala itse kuuntelemaan...)

TCall
22.12.05, 22:31
Huomasit varmaan, että tuolla voi myös esikuunnella kyseiset kappaleet? (En ala itse kuuntelemaan...)En huomannut, enkä tosin löydäkkään mistä niitä voi edes kuunnella..

edit. löysin listan kappaleista ja kappale on "Baddest Ruffest". Sitten vaan artisti googlettamalla :) Tattis vaan!

Mäksä
23.12.05, 19:22
mistäs hitosta saisin terence hillin "they still call me trinity" leffan tunnarin

nossi
02.01.06, 14:00
Joku tanssi kappale ehkä eurodance niin nainen laulaa jotenkin näin... i looking in the sun... tell me why du di daa tuossa muutama ote biisistä. Eli kuka esittää?

O.J.
02.01.06, 14:23
Mikä biisi soi The Fast Show:n Eco Warrior Dave Angel-sketsin alussa? Joku 90-luvun alkua tai joatin sinne päin.

Edit: Kiitti Berk!

berk
02.01.06, 14:40
Mikä biisi soi The Fast Show:n Eco Warrior Dave Angel-sketsin alussa? Joku 90-luvun alkua tai joatin sinne päin.

Maggie Reilly - Moonlight Shadow

Röhnis
02.01.06, 14:46
Mikäs biisii--Boungiorno--Vittoriino?

Draiver
03.01.06, 23:39
Mikä uusi dance-kappale soi Kissillä. Mies laulaa espanjaa/portugalia/tms ja sanoissa toistuu usein ainakin sana "Equador", tai pikemminkin huuto Equadooooooor. Taustalla melko korkeaa pianon pimputusta lähes koko kappaleen ajan.

Hiisty
03.01.06, 23:47
Mikä uusi dance-kappale soi Kissillä. Mies laulaa espanjaa/portugalia/tms ja sanoissa toistuu usein ainakin sana "Equador", tai pikemminkin huuto Equadooooooor. Taustalla melko korkeaa pianon pimputusta lähes koko kappaleen ajan.

Voi olla et menee mettään, mut tolla kuvauksella mieleen tuli vain Sash! - Equador. Mikään uusi tuo biisi ei kyllä ole, 90 luvun loppulta.

Mikozu
03.01.06, 23:51

Voi olla et menee mettään, mut tolla kuvauksella mieleen tuli vain Sash! - Equador. Mikään uusi tuo biisi ei kyllä ole, 90 luvun loppulta.

Samaa olisin itsekin veikannut.
Ihmettelin tuossa viikko sitten kun kuuntelin pitkästä aikaa radiota, että soittaapas vanhaa kappaletta. Ja seuraavana päivänä radio auki ja sama biisi soi taas :D

Draiver
04.01.06, 00:15

No katos vaan. Ihme kun ei Sashi käynyt mielessä, olisihan tämä pitänyt tietää... Soinut viime aikoina todella monesti Kissillä.

nossi
04.01.06, 22:27
Sama mies samat teot seitsämän tuntia.... kuka laulaa?

Basu
07.01.06, 23:35
Tää on varmaan aika turhaa mutta eipä tästä varmaan haittaakaan ole, joten: Mikä biisi soi 16.12.2005 NRJ:llä kello 20.35? Siinä oli hirveästi bassoa, mies ja nais ääntä oli aika tasaisesti. Ne oli jonkun ihmisen luona sinä iltana.

Zepi
10.01.06, 21:57
Mikä biisi soi tän päivän(10.1) Shield jakson lopussa?

Charger
11.01.06, 00:39

Oliskohan ollut tuo Overcome ja esittäjänä Live...

Zepi
11.01.06, 10:48

Oliskohan ollut tuo Overcome ja esittäjänä Live... Charger pelastaa :D Kiitos oikeen paljon.

Mäksä
12.01.06, 17:42
Mikä on semmonen biisi missä lauletaan:

"on mulla texas cow boy rekka country kuume, dieselin käry on mulle kuin huume"

ileH
29.01.06, 22:15
Edit: löyty

TCall
29.01.06, 23:42
Mikä kappale soi olisikohan ollut viime "Hädän hetkellä" tv-ohjelman alkupuolella? Meni jotenki ...one more murder in this city... ja jossain välissä hoosiannaa sano.

Charger
29.01.06, 23:53
Mikä kappale soi olisikohan ollut viime "Hädän hetkellä" tv-ohjelman alkupuolella? Meni jotenki ...one more murder in this city... ja jossain välissä hoosiannaa sano.

Hieno biisi.
Better than Ezra - One More Murder

TCall
29.01.06, 23:56

Hieno biisi.
Better than Ezra - One More MurderKiitos. On todella hieno.

nossi
31.01.06, 23:01
Mikä musiikki soi salkkareissa kun heli ja teresa makoili sängyllä....meni jotenkin...vapaa lähtemään