PDA

View Full Version : kysymys moton c350:stä :) ja keskustelua ohjekirjoista

Mäksä
19.06.03, 16:54
mistä ihmeestä vaihdetaan kellonaika :)

ja onko tossa puhelimessa ollenkaan herätyskelloa?

(ot)on kyl just sellanen luuri jota hain kakkos luuriksi(ot)

Mäksä
19.06.03, 18:33
eikö muka kukaan oo käyttäny tota luuria ton vertaa että tietäis vastaukset?

topiz
19.06.03, 18:38
Jos on pienintäkään yhtäläisyyttä T720i:n kanssa, niin Asetukset - Alkuasetukset ja sieltä Aika ja pvm. Enpä itsekään osannut heti sieltä etsiä.

Nemesis-88
19.06.03, 18:39
Lukeeko manuaalissa mitään??

Mäksä
19.06.03, 18:40
Jos on pienintäkään yhtäläisyyttä T720i:n kanssa, niin Asetukset - Alkuasetukset ja sieltä Aika ja pvm. Enpä itsekään osannut heti sieltä etsiä.

kiitoksia paljon...ite kuvittelin nokiaa käyttäneenä että tosta ku painaa niin se laittaa puhelimen siihen tilaan missä se on alunperin ollut :)

Mäksä
19.06.03, 18:42
Lukeeko manuaalissa mitään??
ohjekirja oli toisella paikka kunnalla ja siks toisekseen ohjekirjoja ei tueta :) (tosin nyt oisin käyttäny ku ois ossa vaan ollu)

ihmettelen vaan ku eilen laitoin oikeeseen aikaan ja tänään se jo heitti tunnilla

Nemesis-88
19.06.03, 18:49
toisekseen ohjekirjoja ei tueta :)Tuo kyllä totta sitä paitsi mulla ei ole edes suomenkielistä ohjekirjaa saako liikkeestä pyytämällä??

Mäksä
19.06.03, 18:51
toisekseen ohjekirjoja ei tueta :)Tuo kyllä totta sitä paitsi mulla ei ole edes suomenkielistä ohjekirjaa saako liikkeestä pyytämällä??
jos noksun luurista kyse niin maksamaan joudut ohjekirjastakin :) (vitsi vitsi)

mutta netistä sen ainakin saa pdf:nä ihan ilmaseksi
koitas nokian sivuilta

Jussi
19.06.03, 18:51
Kyllä tuotteen mukana täytyy toimittaa suomenkielinen ohjekirja.

Mäksä
19.06.03, 18:52
Kyllä tuotteen mukana täytyy toimittaa suomenkielinen ohjekirja.
jos on ostettu/voitettu ulkomailta ni tuskin sillon on pakko :d

Nemesis-88
19.06.03, 18:53
Kyllä tuotteen mukana täytyy toimittaa suomenkielinen ohjekirja.Siis tää mun puhelin on Tee:n vanha ja tää on voitettu jostain ulkomailta.

Nemesis-88
19.06.03, 18:55
Kyllähän multa englannin manuaali löytyy, mutta englanti ei ole oikein hanskassa.

dille
19.06.03, 19:04
EIhän kaikeissa atk-tuotteessa ole mukana mitään manuaalia...ehlä sen sitten saa jos pyytää

Nemesis-88
19.06.03, 19:09
[OT]Saako sen manuaalin matkapuhelinliikkeestä??[OT]

Mäksä
19.06.03, 19:10
onko jollain tosta herätyskellosta tietoo

Jussi
19.06.03, 19:11
Kyllä tuotteen mukana täytyy toimittaa suomenkielinen ohjekirja.Siis tää mun puhelin on Tee:n vanha ja tää on voitettu jostain ulkomailta.
Ai, sori oletin että se on haettu paikallisesta liikkeestä. Ei pitäisi olettaa.

Tuskin ihan pyytämällä noita saa, ohjekirjat ovat joskus olleet yllättävänkin kalliita, eikä niitä yleensä ylimääräisiä notku. Kannattaa varmaan mielummin kirjoitella suoraan Motorolalle, jolla on varmasti enemmän intressejä saada luuriaan tunnetummaksi (=käytetymmäksi) täälläpäin.

Nemesis-88
19.06.03, 19:18
Kannattaa varmaan mielummin kirjoitella suoraan Motorolalle, jolla on varmasti enemmän intressejä saada luuriaan tunnetummaksi (=käytetymmäksi) täälläpäin.Taisit käsittää väärin mulla on Nokia 3650 ja mäksällä on Motorola C????? en muista loppua.

Mäksä
19.06.03, 19:19
Kannattaa varmaan mielummin kirjoitella suoraan Motorolalle, jolla on varmasti enemmän intressejä saada luuriaan tunnetummaksi (=käytetymmäksi) täälläpäin.Taisit käsittää väärin mulla on Nokia 3650 ja mäksällä on Motorola C????? en muista loppua.
c350 lukee tossa ekas viestis ja sigus :D

Jussi
19.06.03, 19:21
Oho, kyllä nyt on silmät juhannustunnelmissa. ;)

Oletin että puhutaan otsikon mukaisesta puhelimesta. Tuosta 3650 kannattaa tietysti kysyä Nokialta, joka ei anna ohjekirjaa ilmaiseksi (en ole ainakaan kuullut antaneen). Mutta meilin lähettäminen ei paljoa maksa.

Mäksä
19.06.03, 19:22
Oletin että puhutaan otsikon mukaisesta puhelimesta. Tuosta 3650 kannattaa tietysti kysyä Nokialta, joka ei anna ohjekirjaa ilmaiseksi (en ole ainakaan kuullut antaneen). Mutta meilin lähettäminen ei paljoa maksa.

olinko siis oikeassaa että nokia ei anna ilmaiseksi (vitsillä heitin ekaks)

mutta sen saa netistä ilmaiseksi pdf:nä...tulsotaa siitä :)

Jussi
19.06.03, 19:24
olinko siis oikeassaa että nokia ei anna ilmaiseksi (vitsillä heitin ekaks)

mutta sen saa netistä ilmaiseksi pdf:nä...tulsotaa siitä :)
En voi tietenkään sanoa Nokian puolesta, kannattaa kysyä - mutta en ole ainakaan kuullut kenenkään saaneen. Useampiin kyselijöihin olen kuitenkin törmännyt. Varmaan esim. tuo, että ovat netistä saatavilla käy hyväksi "verukkeeksi" ja tietysti pitääkin paikkansa että tuolla ne ovat kätevästi käsillä.

Nemesis-88
19.06.03, 19:25
Oletin että puhutaan otsikon mukaisesta puhelimesta. Tuosta 3650 kannattaa tietysti kysyä Nokialta, joka ei anna ohjekirjaa ilmaiseksi (en ole ainakaan kuullut antaneen). Mutta meilin lähettäminen ei paljoa maksa. Joo pitää(ehkä) kysyä, mutta mitään en manuaalista maksa. Toinen vaihto ehto on et käyn likkeessä kysymässä.

Mäksä
19.06.03, 19:26
noita tarttis olla liikkeissä silleen että ku pyytää vaan ni sais kaikki halukkaat sillä kyllähän noita hävii ja sit ku myyt ni ei ookkaan ohjekirjaa mukana...kiva kiva.
mut nokia on nokia :)...tosin en tiiä muiden merkkien käytäntöä

Nemesis-88
19.06.03, 19:32
mutta sen saa netistä ilmaiseksi pdf:nä...tulsotaa siitä :)Onhan se mulla siinä mukana tulleella CD:lläkin, mutta en viitsisi tulostaa koska menee vaan muste "hukkaan" ja onhan puhelimessakin se sisäinen ohjekirja, mutta ihan "oikea" ohjekirja olisi parempi.

blade
19.06.03, 21:00

Onko C350:ssa kalenteri?Jos on, niin taitaa herätyskello olla "integroitu" kalenteriin.Eli kalenterin asetuksista löytyy!Näin ainakin T720:ssa.

Mäksä
19.06.03, 21:02

Onko C350:ssa kalenteri?Jos on, niin taitaa herätyskello olla "integroitu" kalenteriin.Eli kalenterin asetuksista löytyy!Näin ainakin T720:ssa.
niin tiataa valitettavasti olla...kattelin meinaan niin ainakin hälytyksen saa "päivittäin" ni kaipa se kuuluu tohon ominaisuuteen sit...nooh ei se mitään haittaa ku on muutenkin 3310 herätyskellona täl hetkel :D

blade
19.06.03, 21:10

niin tiataa valitettavasti olla...kattelin meinaan niin ainakin hälytyksen saa "päivittäin" ni kaipa se kuuluu tohon ominaisuuteen sit...nooh ei se mitään haittaa ku on muutenkin 3310 herätyskellona täl hetkel :D

Tarkoitin herätyskelloa erikseen.Ainakin T720:ssa on kalenteri hälytykset ja erillinen "minivalikko" herätyskellolle.Löytyy siis kalenterin menusta.

Mäksä
19.06.03, 21:11
ahaa...katsotaan
edit:eipä näy.
mutta kalenterissa on "alkuasetukset" kohta ja siellä on että alk. päivttäin klo 7. ja poista 4viikon välein....mitkä jam ikä alkaa klo7?

blade
19.06.03, 21:19
ahaa...katsotaan
mutta kalenterissa on "alkuasetukset" kohta ja siellä on että alk. päivttäin klo 7. ja poista 4viikon välein....mitkä jam ikä alkaa klo7?

Jaa....valikkorakenne on erilainen, kuin T720:ssa.T720:ssa löytyy alkuasetukset, uusi merkintä ja herätyskello.Näyttää siltä, että C350:ssa ei ole erillistä herätyskelloa, vaan kalenterin muistutukset hoitaa herätyskellon virkaa.
Oliko sulla ne käyttöohjeet?

Mäksä
19.06.03, 21:20
ahaa...katsotaan

Jaa....valikkorakenne on erilainen, kuin T720:ssa.T720:ssa löytyy alkuasetukset, uusi merkintä ja herätyskello.Näyttää siltä, että C350:ssa ei ole erillistä herätyskelloa, vaan kalenterin muistutukset hoitaa herätyskellon virkaa.
on mutta eripaikkakunnalla peräti mis ite nyt oon

blade
19.06.03, 21:22
ahaa...katsotaan

on mutta eripaikkakunnalla peräti mis ite nyt oon

No, käy hakeen Moton sivuilta käyttöohje siihen C350:aan!

Mäksä
19.06.03, 21:23
ei jaksa tommosen pikkuseikan takii ku kumminkin sunnuntiana ne taas haen ku meen sinne

Jupex
09.09.03, 09:07
Mikä tossa on uusin softaversio? Vois melkeen huollossa käyttää jos jotain olennaista on korjattu.

yks juttu mistä ei kauheesti oo puhuttu, on että java on disabled. En tiedä saako sen jostain päälle. Mutta näyttäis siltä että uusia pelejä tohon ei saa. Harmi vaan kun tajusin vasta eilen... olisin voinut harkita vaihtoa uudemman kerran. Java kuitenkin on kiva lisä ja Toni haukka skedepeli sangen viihdyttävä.

Smile :)
15.09.03, 20:33
http://finland.motorola.com

siellä on ohjekirjat ja tuki palvelu joka vastaa tosi nopeasti.

:)