View Full Version : Midejä
Tietääkö kukaan hyviä sivuja mistä löytyisi paljon hyviä ilmaisia midejä?
Google auttaa. Ja niitä sivuja löytyy pilvin pimein. Tiedä sitten minkälaisia midejä kaipailet..
www.musicrobot.com tuolta on tultu hankittua melkein kaikki biisit.
tiedätkö mikä on kun olen yrittänyt ladata gprs:llä tuolta useita biisejä mut ei onnistu? (luuri panasonic gd87)
tiedätkö mikä on kun olen yrittänyt ladata gprs:llä tuolta useita biisejä mut ei onnistu? (luuri panasonic gd87)
Eri puhelimet tukevat midejä eri lailla ja tekniikan puolesta eivät suurin osa pelaa.. Kyllä silti löysin tota kautta muutaman mitkä toimivat 6610:ssa :)
Nemesis-88
18.06.03, 15:04
Linkki poistettu.
Linkki poistettu
Ihan hyvä mut tuo midihaku linkittää musicrobotin sivuille... :o)
Nemesis-88
18.06.03, 15:08
Linkki poistettu.
Ihan hyvä mut tuo midihaku linkittää musicrobotin sivuille... :o)Viittaako mitenkään waretukseen???
Viittaako mitenkään waretukseen???
Ei nyt waretukseen mut en tiedä mitä tuo sivusto tykkää tuosta... ja sitä tarkiotin et ku tuo sivusto oli mainittu ni tuo linkki ei tuo ainakaan midien osalta mitään uutta. :o)
Nemesis-88
18.06.03, 15:12
Viittaako mitenkään waretukseen???
Ei nyt waretukseen mut en tiedä mitä tuo sivusto tykkää tuosta... ja sitä tarkiotin et ku tuo sivusto oli mainittu ni tuo linkki ei tuo ainakaan midien osalta mitään uutta. :o)Ok. poistin linkin kun se oli jo.
Se linkin poistaminen hirveästi auttanut kun Bull ja sinä itse jo quotasitta sen...
Nemesis-88
18.06.03, 15:31
Se linkin poistaminen hirveästi auttanut kun Bull ja sinä itse jo quotasitta sen...Enään ei ole koko linkkiä.
Mistäs sen psm playerin mahdollisesti sais? Jotta vois muutella midejä.
Mistäs sen psm playerin mahdollisesti sais? Jotta vois muutella midejä.
Laita googleen PSMPlayer...
No sieltähän se löytyikin.
No sieltähän se löytyikin.
Sieltä löytyy myös ohjeita eri versioille. En nyt muista osoitetta, mut tein tänne matkapuhelimet-osioon ohjeet miten tehdä väriseviä ääniä Samsungeille tuolla ohjelmalla... :o)
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=13103&start=0
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.