View Full Version : T310 kalenteri softaversiossa R3B003
Kävin tänään päivittämässä softan versioon R3B003 ja kas kummaa, softasta löytyi kalenteri! Myös muistilaput näyttävät näin ensisilmäyksellä tulleen lisäksi.
mitä mitä? Saitko luuriis ilmaseks kalenterin, vaikka se ei edes kuuluis koko puhelimessa olla?!?
Jep, normaali kalenteri kaikilla toiminnoilla!
timbulaano
18.06.03, 12:42
Missä mahdoit käydä softan päivittämässä?
Jos tämä pitää paikkansa niin hieno juttu. T310 on ollut vähän altavastaaja hinnoittelun puolesta ja kalenterin puute rassasi ainakin meikäläistä. Nythän luuria voisi vaikka harkitakin.
suapikohan sen kalenterin T300 seenkin päivittämällä
Maifon Helsingissä.
Pohjoinen Rautatienkatu 11.
timbulaano
18.06.03, 19:38
Näin on näreet!
Kävin päivityttämässä softan Porin tv- ja konekeskuksessa, ja huomasin saman asian!
Kalenteri ja muistilaput ovat mukana softa versiossa R3B003!
mistä voi kahtoo mikä softa on
mistä voi kahtoo mikä softa on
>*<<*<*
eli oikealle, tähti, vasemmalle, vasemmalle, tähti,vasemmalle ja tähti
noi vasemmalle ja oikealle siis tietenkin tarkoittaa mihin suuntaan joikkaa pitää liikuttaa.
edit: ja se softa näkyy "Palvelutiedot->Ohjelmistotiedot" (korjatkaa jos valikkojen nimet ovat väärin)
voipikohan t300 päivityttää R3B003 seks ja tullookohan siihenki sillo kalenteri
Jos T300-malliin saa myös tuon päivityksen, niin säilyyhän vanha tapahtumaluettelo silti? Itse en näe mitään tarvetta kalenterille, mutta nykyinen toiminto on ihan kätevä.
Tämä kysymys siis siltä varalta, että jos muusta syystä käy päivityksen hakemassa, ja tuo kalenteri tulee sitten "pakolla".
missä vois turussa päivittää?
Siis onko kenelläkään varmaa tietoa että T300:een saa kalenterin päivittämällä?
Eli vastaan itse. :)
Ensimmäinen uutinen vasemmalla: http://clubsonyericsson.com/en/
Harmi vaan että ainakaan nyt linkki kuvaan ei toimi.
Harmi vaan että ainakaan nyt linkki kuvaan ei toimi.Siis onko joku täällä saanut kalenterin T300:nsa vai onko se kalenteri vain T310 varten?
Harmi vaan että ainakaan nyt linkki kuvaan ei toimi.Siis onko joku täällä saanut kalenterin T300:nsa vai onko se kalenteri vain T310 varten?
Tuossa linkissä olevassa uutisessahan lukee että T3x0 mallille se kalenteri tulee päivityksessä.
Another great firmware update to refresh your Sony Ericsson! The new R3B for T300 and T310 will add Syncronization of contacts and of the new organizer: calendar and notes
Tuossa linkissä olevassa uutisessahan lukee että T3x0 mallille se kalenteri tulee päivityksessä.
Another great firmware update to refresh your Sony Ericsson! The new R3B for T300 and T310 will add Syncronization of contacts and of the new organizer: calendar and notes Juu mutta mä kysyinkin että onko joku täällä saanut kalenterin T300:nsa.
Another great firmware update to refresh your Sony Ericsson! The new R3B for T300 and T310 will add Syncronization of contacts and of the new organizer: calendar and notes
Juu mutta mä kysyinkin että onko joku täällä saanut kalenterin T300:nsa.
Eiköhän ole jos on tuon softan saanut... Jos haluat varmuuden niin soita Maifoniin, he tietävät.
Kiinnostaisi kovasti että onko kalenteri synkattavissa PC:ltä?
mulla on kk sitte päivit T300 ja softa R1G001 ja ainakaan siinä ei ole mitään kalenteria.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.