PDA

View Full Version : Foorumin tilastosivu

Esa Isopahkala
31.07.02, 21:44
Foorumin tilastosivu löytyy osoitteesta http://www.matkapuhelininfo.com/forum/statistics.php

Muokkaus 28.12.06: tilastosivu ei enää ole käytössä.

Anonymous
06.12.02, 06:01
Eipä lödy ei. Jotain virhettä ilimottellee..

Edit: Hmm..mä luulin että oli uus juttu tämä, mutta kun tota päiväystä katoin, niin muutamat sukat olen ehtinyt vaihtamaan ;)

Esa Isopahkala
06.12.02, 13:02
Minulle se on auennut aina normaalisti, mutta en ihmettele jos sivulla on virheitä. Hymiötilastot on ainakin poistettu kyseenalaisella tavalla.

Ville_A
06.12.02, 13:12
Minulle se on auennut aina normaalisti, mutta en ihmettele jos sivulla on virheitä.
Se avautuu oikein jos subsilver on teemana, muuten herjaa puuttuvasta datasta tuon punaisen teeman hakemistoissa.

Canis lupus
06.12.02, 13:20
Kyllä tilastot näkyy hyvin.
Miksi muuten hymiöt eivät ole käytössä foorumilla?

Jussi
06.12.02, 13:23
Sivuston käyttämän kaistan vähentämiseksi (Nebula lienee joskus nurissut siitä, että Esan sivut tukkivat palvelinta liikenteellään =D) sekä nuo kurjat keltaiset pallot kävivät joidenkin käyttäjien hermojen päälle. Varsinkin jos niitä viljeltiin 2365424 kappaletta peräkkäin.

Canis lupus
06.12.02, 13:31
Sivuston käyttämän kaistan vähentämiseksi (Nebula lienee joskus nurissut siitä, että Esan sivut tukkivat palvelinta liikenteellään =D) sekä nuo kurjat keltaiset pallot kävivät joidenkin käyttäjien hermojen päälle. Varsinkin jos niitä viljeltiin 2365424 kappaletta peräkkäin.

Ai täällä on pallotkin käyneet hermon päälle heh heh ; )

nhk_
06.12.02, 14:32
Minulle se on auennut aina normaalisti, mutta en ihmettele jos sivulla on virheitä.
Se avautuu oikein jos subsilver on teemana, muuten herjaa puuttuvasta datasta tuon punaisen teeman hakemistoissa.

Jep, joulunpunalla tulee ilmoitus:

Template->make_filename(): Error - file ./templates/subRed/statistics.tpl does not exist

Esa Isopahkala
06.12.02, 14:38

Template->make_filename(): Error - file ./templates/subRed/statistics.tpl does not exist

Asia korjattu, nyt näkyy punaisellakin tilastot.

Anonymous
06.12.02, 17:38

Asia korjattu, nyt näkyy punaisellakin tilastot.

Ok..hyvin pelittää!

zonem
14.02.03, 21:15
Rank Vastaukset Aihe
1 668 Ominaisuudet 3650
2 543 Motorola T720 on kova laite!
3 490 PossuClub2! (Yhä useampi jää koukkuun)
4 437 Sony Ericsson P800:n käyttökokemukset
5 407 Nokia 7650:n käyttökokemukset!
6 397 Nokia 3650 myyntiintulo/ominaisuudet
7 392 Siemens S55 - käyttökokemuksia
8 372 P800 ?
9 361 Sony Ericsson P800:n käyttökokemukset 2
10 351 T300 Käyttökokemuksia?!
Mun perustama topiicci toi Ominaisuudet 3650 ja Nokia 3650 myyntiintulo/ominaisuudet. Jee!

J.J-75
21.02.03, 12:41
ihan kiinnostava tilasto...

la
06.03.03, 20:26
Foorumin tilastosivu löytyy osoitteesta http://www.matkapuhelininfo.com/forum/statistics.php

Eipäs toimi, jos on Lontoon murre käytössä.

dzam
27.03.04, 21:52
Että sellanen juttu. Kiva kun voi katsella tilastojakin :)

rutina
27.03.04, 23:01
Ihan hyvä juttu tämä on, vaikka ei paljon tilastotietoja olekaan , mutta en kyllä tiedä miten niitä voisi olla enempääkään..:)

Jussi
27.03.04, 23:10
...mutta en kyllä tiedä miten niitä voisi olla enempääkään..:)
Voihan jollain lisä-statseilla mitata kai mm. eniten käytettyä sanaa... ;)

rutina
27.03.04, 23:20
...mutta en kyllä tiedä miten niitä voisi olla enempääkään..:)
Voihan jollain lisä-statseilla mitata kai mm. eniten käytettyä sanaa... ;)

Heh..:) No ehkä juuri jotain tämänsuuntaista, mutta toteutus voisi olla aika hankalaa ja tulos olisi kuitenkin joku "ja"...

shadow
05.04.04, 15:33
SubBlackillä ei tuo tilasto sivu toimi kun yrittää sinne mennä niin valittaa Template->make_filename(): Error - file ./templates/subBlack/statistics.tpl does not exist taitaapi olla korjattavissa tuo homma???

juhilus
05.04.04, 18:55
Tuolta tilastosivuilta poimittuna
Tietokannan koko 338.97 MB
Yllättävän vähän tilaa tämä koko homma kyllä vie.

sovelias
05.04.04, 18:59
Yllättävän vähän tilaa tämä koko homma kyllä vie.Niin, no, riippuu toki mihin vertaa, en muista onko pakkaus käytössä ja onko se huomioitu tuossa.
Asiaa voi kuitenkin suhteuttaa vähän ja miettiä kuinka monta nettisivua ko kanta "tuottaa" tai kuinka montaa romaania tuo vastaisi.

Esa Isopahkala
05.04.04, 21:06
Tilastosivu näkyy nyt myös subBlackillä.

shadow
06.04.04, 09:57
Yllättävän vähän tilaa tämä koko homma kyllä vie.Niin, no, riippuu toki mihin vertaa, en muista onko pakkaus käytössä ja onko se huomioitu tuossa.
Asiaa voi kuitenkin suhteuttaa vähän ja miettiä kuinka monta nettisivua ko kanta "tuottaa" tai kuinka montaa romaania tuo vastaisi.Eikös koko ajan ole tuo tietokanta kasvamassa? Ainakin mitä itse muistan aina välillä tilastosivuilla känyt ja aina on tietokannan koko hieman ollut suurempi.

Xaeron
06.04.04, 10:12
Eikös koko ajan ole tuo tietokanta kasvamassa? Ainakin mitä itse muistan aina välillä tilastosivuilla känyt ja aina on tietokannan koko hieman ollut suurempi.
No tietenkin on kasvamassa. Jos sinne kantaan tulee jatkuvalla syötöllä uusia viestejä, käyttäjiä ja muuta, niin eihän se koko nyt siitä voi pienentyä.

:D

shadow
06.04.04, 10:44
Eikös koko ajan ole tuo tietokanta kasvamassa? Ainakin mitä itse muistan aina välillä tilastosivuilla känyt ja aina on tietokannan koko hieman ollut suurempi.
No tietenkin on kasvamassa. Jos sinne kantaan tulee jatkuvalla syötöllä uusia viestejä, käyttäjiä ja muuta, niin eihän se koko nyt siitä voi pienentyä.

:DNo ajatuksena tuolle kasvamis homalle tuossa viestissäni oli se, että eikös tuolta aina jotain lähde poiskin noita vanhimpia viestejä/topikkeja jotka eivät aktiivisia ole pitkiin aikoihin ollut? Ainakin näin olen itse käsittänyt ei kyllä ole mitään muuta kuin oma aavistus väitöksen pohjalla :D

sovelias
06.04.04, 10:51
No ajatuksena tuolle kasvamis homalle tuossa viestissäni oli se, että eikös tuolta aina jotain lähde poiskin noita vanhimpia viestejä/topikkeja jotka eivät aktiivisia ole pitkiin aikoihin ollut? Ainakin näin olen itse käsittänyt ei kyllä ole mitään muuta kuin oma aavistus väitöksen pohjalla :DYmmärtääkseni Asianvierästä ja Puhelintori ovat sellaisia ryhmiä mistä vanhat passiiviset ketjut katoavat, mistä voi seurata välillä että kanankoko pienenee, myös riippuen toteutuksesta ajoittainen tietokanan järjestäminen voi vaikuttaa sen tilanvientiin.

Muutoin kyllä kanta kasvaa.

Ewert Oktan
08.04.04, 18:02
Tietokannan kokoa on myös kasvattanut se, että Asian vierestä -palstalla aiheiden olemassaoloaikaa on kasvatettu jokin aika sitten.

Kipe
26.07.04, 12:43
Osaisiko Esa kertoa päivittäisen siirtomäärän mitä foorumi käyttää?
Myös kuukausitilasto kelpaa, kumpi vaan on helpompi kertoa ;)

htavilap
19.02.05, 03:24
Mystinen määrä ollu käyttäjiä eilen aamulla eli 303 kun vanha ennätys oli vain jotain 180.

arivi
19.02.05, 12:10
Mystinen määrä ollu käyttäjiä eilen aamulla eli 303 kun vanha ennätys oli vain jotain 180.Eiköhän tuossa ole jokin virhe ;)

Coach
22.02.05, 03:21
Erilaisia spam/hack robotteja voi käydä päivässä parisensataa, kannattaa mm. piilottaa alaosan 'powered by phpBB' kuvalla sekä versionumero (näkyy vielä tämän jälkeen ylläpidon sivulla normaalisti.)
Lisäkeinoja ja ohjeet ym. löytyy phpBB:n kotisivulta.

J.J-75
16.11.06, 17:33
Kävin katsomassa ihan mielenkiinnosta kuinka paljon on rekisteröityneitä käyttäjiä ja huomasin, että olisi varmaan poistettavaa rekisteristä

17666-22645 eli n.5000 rekisteröinyttä ihmistä, jolla ei ole yhtään viestejä. Tietysti on laumoittain joilla ei ole kuin 1-2 ja kirjotettu ties millon.

k
16.11.06, 18:06
Kävin katsomassa ihan mielenkiinnosta kuinka paljon on rekisteröityneitä käyttäjiä ja huomasin, että olisi varmaan poistettavaa rekisteristä

17666-22645 eli n.5000 rekisteröinyttä ihmistä, jolla ei ole yhtään viestejä. Tietysti on laumoittain joilla ei ole kuin 1-2 ja kirjotettu ties millon.
Käyhän vielä mielenkiinnosta katsomassa foorumin Memberlist.
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/memberlist.php

Sen kun järjestät liittymispäivämäärän mukaan laskevassa järjestyksessä, huomaat, että vajaa puolet uusista käyttäjistä on bottien tekemiä. Tämä koskee ainakin niitä uusia käyttäjiä, jonka tiedoissa on hämäriä urleja.
Esim. http://www.matkapuhelininfo.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=22863
(The newest registered user is Barbara_Hernande)

J.J-75
16.11.06, 19:20
No just joo... hm. Fiksua kerrassaan.

Esa Isopahkala
28.12.06, 20:47
Alussamainitun kaltaista tilastosivua ei enää ole tarjolla, joten tässä hieman tilastoja viime viikoilta eli viestien määrä/vrk, viestiketjujen määrä/vrk ja rekisteröityneiden käyttäjien käynnit/vrk.

nokiani
29.12.06, 10:25
Suosittelen Google Analytics (ilmainen) tilastopalvelua. Laadukas ja pätevä tilastojen seuranata ja helppo ottaa käyttöön (yksi lyhyt koodin pätkä jonka voi esim laittaa "footer" osaan).

Esa Isopahkala
01.02.07, 14:07
Tammikuussa 2007 rekisteröityneiden kävijöiden määrä vaihteli päivittäin 705 ja 906:n välillä.

Viimeiset pari viikkoa on ollut käytössä myös em. Google Analytics, joka kertoo kävijämäärät myös ei-rekisteröityjen kohdalta. Viimeisen viikon aikana (25-31.1.07) aikana kävijöitä oli päivittäin keskimäärin 4707, vaihteluväli 3710-5408.

kimmo
01.02.07, 15:49
Tammikuussa 2007 rekisteröityneiden kävijöiden määrä vaihteli päivittäin 705 ja 906:n välillä.

Mihin itse olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota, niin on se että "15 minuutin sisällä olevia usereita foorumilla"-luku on kasvanut. Ennätys tällä hetkellä 29.01. 844.
Ei minusta aiemmalla softalla ollut tällaisia lukuja, vai muistanko väärin? Jos olen oikeassa, niin softan vaihto oli ehkä "kannattava" teko.
Mikä itseäni hieman ahdistaa, niin isoin osa ei kirjoita mitään, vaan pelkästään "selailee" foorumia.
Kannustaisinkin kaikkia kirjoittamaan ja kysymään. Yksikään kysymys ei ole liian tyhmä, vaikka välillä joku "viisaampi" saattaakin olla eri mieltä ja arvostella.
Näin saisimme tämän hienon foorumin vieläkin paremmaksi ja kaikille käyttäjille mukavaksi paikaksi olla.
PS AV-puolelle kirjoitettuja viestejä ei lasketa.

Jollemi
01.02.07, 15:53
Edellisellä foorumilla kyseinen lista päivittyi useammin, eli oli siis "Viimeisen 5 minuutin sisällä kirjautuneet käyttäjät" tjs.