PDA

View Full Version : Motorola V600

Sivuja : [1] 2

nhk_
16.05.03, 17:13
Nonih, otetaas topikki tänne ettei mene SE:n ketju ihan täyteen OT:a. =) Enkä aikaisemminkaan perustettua ketjua tähän hätään keksinyt.

Tuolla SE-puolella oli hintatietoon jotta kolmeen ja puoleen pitäisi saada.. Jotenkin tuntuu siltä, että pakko sen on olla vähintään 400, tai sitten siinä ei kovin kummallisia muistimääriä tms voi olla tekemälläkään.

Kuitenkin, innolla odotan kapistusta markkinoille. Ja jos tuo hintatieto pitää kutiaan, niin entistä suuremmalla innolla. =)

Blue Joker
16.05.03, 17:37
tai sitten siinä ei kovin kummallisia muistimääriä tms voi olla tekemälläkään.

Siinähän on 3MB muistia.

edit: On tuo luuri kyllä ominaisuuksiltaan ihan OK, tai enemmänkin. Luulen kyllä että hinnaksi tulee 450-500 euroa helpostikin.

blade
16.05.03, 18:11
tai sitten siinä ei kovin kummallisia muistimääriä tms voi olla tekemälläkään.

Siinähän on 3MB muistia.

edit: On tuo luuri kyllä ominaisuuksiltaan ihan OK, tai enemmänkin. Luulen kyllä että hinnaksi tulee 450-500 euroa helpostikin.

Muistin määrää ei ole lyöty lukkoon, mutta ainakin tuon verran siinä on muistia.
Laitetaan vielä tännekin mitä Eldar Murtazin kertoi, kun kysyin V600:sen hintaa:
blade
I put real specification on next week... my price is based on FOB price, I think it would be with all taxes not hihger than 350 Euro.........kysyin myös Moton Suomen konttorista ja sanoi, että voi hyvinkin pitää paikkansa tuo hintaluokka.Ei ainakaan paljoa yli tuon hinnan!Eldar Murtazin mainitsi myös sen, että luuri olisi tulossa myyntiin jossinpäin 26 syyskuuta....Motolta taas mainittiin, että neljäs kvartaali.Toivottavasti "eltsun" tieto osuisi oikeaan:)

nhk_
16.05.03, 18:23
Eldar Murtazin mainitsi myös sen, että luuri olisi tulossa myyntiin jossinpäin 26 syyskuuta....Motolta taas mainittiin, että neljäs kvartaali.Toivottavasti "eltsun" tieto osuisi oikeaan:)

Kyllä minä sen jo arvasin, että ei tuota ihan heti nähdä täällä, mutta noinkin pitkään aikaan.. Tulee odottavalle enemmän kuin toodella pitkä aika. *prkl* Tuo syyskuu kuulostaa kyllä paljon paremmalta. Tai sitten joulupukki saa luvan tuoda minulle soivan paketin. ;)

blade
16.05.03, 21:45
Eldar Murtazin mainitsi myös sen, että luuri olisi tulossa myyntiin jossinpäin 26 syyskuuta....Motolta taas mainittiin, että neljäs kvartaali.Toivottavasti "eltsun" tieto osuisi oikeaan:)

Kyllä minä sen jo arvasin, että ei tuota ihan heti nähdä täällä, mutta noinkin pitkään aikaan.. Tulee odottavalle enemmän kuin toodella pitkä aika. *prkl* Tuo syyskuu kuulostaa kyllä paljon paremmalta. Tai sitten joulupukki saa luvan tuoda minulle soivan paketin. ;)

Uutta tietoa "Eltsulta"!Kyselin uudestaan tietoja myyntiintulosta ja sain vastaukseksi: Deutche telekom suunnittelee tuovansa V600:sen markkinoille syyskuun 15 päivä!Samaan aikaan tulevat myös V300 ja V500 mallit!Saas nähdä mikä malli V500 on, kun ei google tiennyt mitään.....V600 ilman bluetoothia ja huonommalla kameralla???

nhk_
16.05.03, 21:50

Uutta tietoa "Eltsulta"!Kyselin uudestaan tietoja myyntiintulosta ja sain vastaukseksi: Deutche telekom suunnittelee tuovansa V600:sen markkinoille syyskuun 15 päivä!Samaan aikaan tulevat myös V300 ja V500 mallit!Saas nähdä mikä malli V500 on, kun ei google tiennyt mitään.....V600 ilman bluetoothia ja huonommalla kameralla???

Kuulostaa kyllä ihan karsitulta V600:lta näin lonkalta heitettynä.. Veikkaisin melkein, että jos jotain on karsittu, niin tuo BT, mutta onko kamera välttämättä huonommalla. Kamera voi olla puuttuvana kokonaan, ikäänkuin 720/720i asetelmalla, vaikka siinä ei kiinteänä ole moista kummassakaan. Mailituki ja jotain pikkuhipleää voi olla puuttuvana myös, tai sitten kyseessä on joku paljon enemmän riisuttu malli ja siksi uusi tyyppimerkintä.

No, syyskuulle on vielä kuitenkin pitkä aika.. Hyvänä puolena kai voi sanoa, että kerkeää säästää sukanvarteen ja luultavasti tuosta tulee jotain esittelymalleja maailmalle, niin saa hiukka lisää taustatietoa ja käyttäjäkokemuksia. Itse kyllä odotan tuota kuin kuuta nousevaa... =)

blade
16.05.03, 21:59
"nhk"
Kuulostaa kyllä ihan karsitulta V600:lta näin lonkalta heitettynä.. Veikkaisin melkein, että jos jotain on karsittu, niin tuo BT, mutta onko kamera välttämättä huonommalla. Kamera voi olla puuttuvana kokonaan, ikäänkuin 720/720i asetelmalla, vaikka siinä ei kiinteänä ole moista kummassakaan. Mailituki ja jotain pikkuhipleää voi olla puuttuvana myös, tai sitten kyseessä on joku paljon enemmän riisuttu malli ja siksi uusi tyyppimerkintä.

Mielestäni V300 on karsittu versio V600:sta.Pienempi näyttö, 4096 väriä, ei bluetoothia...(google tietää!)Olisikohan V500 joku väliinputoaja?Melkein samat ominaisuudet, mutta ei simpukkamalli!?!?!

No, syyskuulle on vielä kuitenkin pitkä aika.. Hyvänä puolena kai voi sanoa, että kerkeää säästää sukanvarteen ja luultavasti tuosta tulee jotain esittelymalleja maailmalle, niin saa hiukka lisää taustatietoa ja käyttäjäkokemuksia. Itse kyllä odotan tuota kuin kuuta nousevaa... =)
Eldar aikoo laittaa lähiaikoina speksejä Mobile-reviewin sivuille.On kuulemma testannut luuria, mutta ei voi kertoa vielä mitään, kun kysyin näytöstä ja kamerasta:)
Itsekin odotan tuota luuria aivan perkeleesti!Toivottavasti vastaa odotuksia!

nhk_
16.05.03, 22:18
Eldar aikoo laittaa lähiaikoina speksejä Mobile-reviewin sivuille.On kuulemma testannut luuria, mutta ei voi kertoa vielä mitään, kun kysyin näytöstä ja kamerasta:)
Itsekin odotan tuota luuria aivan perkeleesti!Toivottavasti vastaa odotuksia!

Voi olla, että se V500 on joku "hivenen karsittu", tai sitten jotain ihan muuta. Ei oikein tästä motosta ota selkoa, että mitä siellä puuhataan...

Jos en itse älyä katsella, niin pistätkö minulle YV:nä tuo M-reviewin linkin. Tai, kiinnostaa varmaan muitakin, niin ketjun jatkeeksi.

blade
16.05.03, 22:33
"nhk"
Jos en itse älyä katsella, niin pistätkö minulle YV:nä tuo M-reviewin linkin. Tai, kiinnostaa varmaan muitakin, niin ketjun jatkeeksi.

http://www.mobile-review.com/index-en.shtml ja sieltä forum.En jaksanut laittaa suoraa linkkiä:)

Jace
17.05.03, 00:52
Eikös tämäkin motorolan puhelin ole esitelty jo ajat sitten? Mikä on, että kauppoihin ei kuulu eikä näy..?

blade
17.05.03, 09:18
Eikös tämäkin motorolan puhelin ole esitelty jo ajat sitten? Mikä on, että kauppoihin ei kuulu eikä näy..?

Kyllä, tämä herkku esiteltiin tammikuussa ja luvataan myyntiin toisella vuosipuoliskolla.Joten aikaa on vielä:)Mitään virallista ei ole julkistettu.

blade
18.05.03, 18:06
Tällaista infoa joku Puolalainen tyyppi oli laittanut Mobile-reviewin sivuille:general specification V600 : 850/900/1800/1900 GSM, GPRS class 10 (4+2), EMS, MMS, PIM, Emial , SyncML,USB , Bluetooth (voice and data) ,embedded speakerphone ,176x220pix 65 536 TFT OLED, VGA
Camera 640x480 pix, WAP 2.0/x-HTML , JAVA new MIDP 2.0 , Video player MPEG4 , H.263. MP4, MP3 Ringtones ...Aika hyvältä vaikuttaa!Kyselin mistä on tietonsa saanut ja pitääkö paikkansa, saas nähdä mitä vastaa ja antaako linkkiä.

Jace
19.05.03, 00:55
Tällaista infoa joku Puolalainen tyyppi oli laittanut Mobile-reviewin sivuille:general specification V600 : 850/900/1800/1900 GSM, GPRS class 10 (4+2), EMS, MMS, PIM, Emial , SyncML,USB , Bluetooth (voice and data) ,embedded speakerphone ,176x220pix 65 536 TFT OLED, VGA
Camera 640x480 pix, WAP 2.0/x-HTML , JAVA new MIDP 2.0 , Video player MPEG4 , H.263. MP4, MP3 Ringtones ...Aika hyvältä vaikuttaa!Kyselin mistä on tietonsa saanut ja pitääkö paikkansa, saas nähdä mitä vastaa ja antaako linkkiä.
No kyllä tuo on ihan jumissa jos muistia vain 3megaa..

Jombe
19.05.03, 13:45
Kun luin tätä topikkia, niin Makel sanoi Motorolaa ihan OooKooksi!! Mikä nyt on!?

Blue Joker
19.05.03, 13:49
Kun luin tätä topikkia, niin Makel sanoi Motorolaa ihan OooKooksi!! Mikä nyt on!?

Sanoin V600:n ominaisuuksia ok:ksi. Muuten puhelin on mielestäni ruma, ja vääränmerkkinen ;)

blade
19.05.03, 16:54

Tä???Laitappas perusteluja!

Blue Joker
19.05.03, 17:18

Ei kyllä riittäisi tollainen muisti enää minullekaan.

blade
19.05.03, 21:38

Jos tuo 3 megaa pitää paikkansa, niin kyllä se on ihan riittävä.Koska kyseessä ei ole ns. smartphone, niin ei tarvitse paljon enempää sisäista muistia eikä muistikorttia.Toki olisi hyvä ja suotavaa, että muistia olisi enemmän.Mutta kyllä tuo 3 megaakin riittää kuviin, peleihin ja soittoääniin.Vain oma mielipide;)

makel90 kirjoitti:
Sanoin V600:n ominaisuuksia ok:ksi. Muuten puhelin on mielestäni ruma, ja vääränmerkkinen ;)

OT, mutta ihmetyttää suuresti tuo sun inho Motorolaa kohtaan.Jos tuo puhelin olisi esim. Nokian tai Samsungin valmistama, niin varmasti kelpaisi!!!Kun et ole omistanut kyseisen valmistajan luureja, kokeillut ehkä hieman....niin mistä johtuu hillitön inho?Oletko kenties vauvana meinannut tukehtua Motorolan luuriin, vai onko isi aivopessyt niin totaalisesti sut?No, omapa on asias...ihmetyttää vain suuresti.Myös muut valmistajat, kuin Nokia tekevät hyviä ja helppokäyttöisiä luureja!

bull
19.05.03, 21:47
Tuo puhelin vaikuttaa kyllä asialliselta! Pitänee varmaan harkita, kunhan tietää milloin ilmestyy ja paljon maksaa... :o)

AndK0
19.05.03, 22:34
Joo, luuri vaikuttaa kyllä aika helmeltä. Ostaisin kyllä varmasti tämän puhelimen jos se ei olisi simpukka. Ei vain sovi simpukat meitsin käsiin.(Trust me, I know what I am saying)

sovelias
19.05.03, 22:38
Camera 640x480 pix, WAP 2.0/x-HTML , JAVA new MIDP 2.0 , Video player MPEG4 , H.263. MP4, MP3 Ringtones ...Aika hyvältä vaikuttaa!Kyselin mistä on tietonsa saanut ja pitääkö paikkansa, saas nähdä mitä vastaa ja antaako linkkiä.No kyllä tuo on ihan jumissa jos muistia vain 3megaa..Jos tuo 3 megaa pitää paikkansa, niin kyllä se on ihan riittävä.Koska kyseessä ei ole ns. smartphone, niin ei tarvitse paljon enempää sisäista muistia eikä muistikorttia.Toki olisi hyvä ja suotavaa, että muistia olisi enemmän.Mutta kyllä tuo 3 megaakin riittää kuviin, peleihin ja soittoääniin.Vain oma mielipide;)Kolme megaa riittää aivan loistavasti perus java ja kamerakäyttöön, mutta tuossa sinun aikaisemmassa lainauksessa oli maininta MP3 tuesta, jonka suhteen 3MB on ainakin muusiikkisoittimena mitätön.
Muussa ollen kanssasi samaa mieltä että taitaa monella olla tullut tietyntyyppinen muistisokeus, kun vaaditaan perus luuriinkin megatavu tolkulla muistia, eihän se luuri mikään arkisto ole.
50 kilotavun oikeasti tarpeellisia ohjelmia mahtuu helposti muutamaan sataankiloon, ja vapaaksijäävään muistiin mahtuu tolkuton määrä muutamankymmenenkilon kuvia.

AndK0
19.05.03, 22:41
Olen soveliaan kanssa samaa mieltä. Minä en ole saanut T300:n muistia vielä läheskään täyteen vaikka tässä ei ole kuin mega muistia..

blade
20.05.03, 08:20
"sovelias"
Kolme megaa riittää aivan loistavasti perus java ja kamerakäyttöön, mutta tuossa sinun aikaisemmassa lainauksessa oli maininta MP3 tuesta, jonka suhteen 3MB on ainakin muusiikkisoittimena mitätön.

MP3 tuki taitaa merkitä sitä, että V600 voidaan käyttää lisävarusteena saatavaa MP3 soitinta.Tosi on, että 3 megaa ei riitä mihinkään jos aletaan musiikkisoittimena puhelinta käyttämään.

Muussa ollen kanssasi samaa mieltä että taitaa monella olla tullut tietyntyyppinen muistisokeus, kun vaaditaan perus luuriinkin megatavu tolkulla muistia, eihän se luuri mikään arkisto ole.

Olen sanaton:)

50 kilotavun oikeasti tarpeellisia ohjelmia mahtuu helposti muutamaan sataankiloon, ja vapaaksijäävään muistiin mahtuu tolkuton määrä muutamankymmenenkilon kuvia.

Ei ole mitään lisättävää...joku lukee mun ajatukset!

AndK0
20.05.03, 11:26
MP3 tuki taitaa merkitä sitä, että V600 voidaan käyttää lisävarusteena saatavaa MP3 soitinta.Tosi on, että 3 megaa ei riitä mihinkään jos aletaan musiikkisoittimena puhelinta käyttämään.
Muistaakseni T720:kin kohdalla puhuttiin alussa mp3-tuesta. Ja silloin se ainakin tarkoitti irrallista mp3-soitinta..

nhk_
20.05.03, 15:23
Kun nyt itselläni on ollut vertailukohteena tuo SE:n uutukainen, niin taitaa käydä niin, että Moto vie (kokonaisella) megalla voiton tuossa muistikeskustelussa. Tai ainakin mitä tuolla SE-palstalla on ollut puhetta.

Tosin ei sen puoleen, kyllä minulle riittäisi vähemmänkin, mutta ainahan se on parempi jos saa enemmän. =)

Blue Joker
20.05.03, 15:38

Jos tuo 3 megaa pitää paikkansa, niin kyllä se on ihan riittävä.Koska kyseessä ei ole ns. smartphone, niin ei tarvitse paljon enempää sisäista muistia eikä muistikorttia.Toki olisi hyvä ja suotavaa, että muistia olisi enemmän.Mutta kyllä tuo 3 megaakin riittää kuviin, peleihin ja soittoääniin.Vain oma mielipide;)

Kyllähän sillä just ja just saattais pärjätä, mutta ainakin minulle tekisi tiukkaa.

makel90 kirjoitti:

OT, mutta ihmetyttää suuresti tuo sun inho Motorolaa kohtaan.Jos tuo puhelin olisi esim. Nokian tai Samsungin valmistama, niin varmasti kelpaisi!!!Kun et ole omistanut kyseisen valmistajan luureja, kokeillut ehkä hieman....niin mistä johtuu hillitön inho?Oletko kenties vauvana meinannut tukehtua Motorolan luuriin, vai onko isi aivopessyt niin totaalisesti sut?No, omapa on asias...ihmetyttää vain suuresti.Myös muut valmistajat, kuin Nokia tekevät hyviä ja helppokäyttöisiä luureja!

Mielestäni Motorolan luurit on rumia, ennen käyttikset oli huonoja. Ja myös paljon huonoa olen kuullut, jälleen kerran tänään.
Mutta olisi varmaan palattava nykyaikaan, ja katsoa sitten kun esimerkiksi V600 tulee, mikä on Moto puhelimiaan nykyään.

blade
20.05.03, 15:52
"makel90"
Mielestäni Motorolan luurit on rumia, ennen käyttikset oli huonoja. Ja myös paljon huonoa olen kuullut, jälleen kerran tänään.
Mutta olisi varmaan palattava nykyaikaan, ja katsoa sitten kun esimerkiksi V600 tulee, mikä on Moto puhelimiaan nykyään.

Ulkonäkö on jokaisen oma asia.
Käyttikset oli ennen aika perseestä, mutta nykyään minun ja monenmuunkin mielestä helppokäyttöisiä.Joku sanoo, että helpompi, kuin Nokia.Samaa mieltä.
Jos saa kysyä, mitä huonoa olet kuullut yleensä/tänään?
Kannattaa tsekata uudet mallit, ei siinä ainakaan häviä mitään:)

Blue Joker
20.05.03, 16:01
Jos saa kysyä, mitä huonoa olet kuullut yleensä/tänään?

Tänään yksi luokkatoverini jolla on nykyisin Nokia 3310 (vaihtamassa kesällä 3510i:hin), mairitteli hänellä ennen ollutta Motorolaa ja sanoi että onneksi pääsi siitä eroon.
Ja sitten T720i:n tapauksessa kun ilmeisesti kameralla otettuja kuvia ei saa ollenkaan taustakuvaksi ja C350:sta joku sanoi että manuaalissa mainittu WAP-profiilit -valikko puuttuu kokonaan, eli ei saa asetuksia pistettyä laisinkaan. Minulta kiitos ei tälläiselle.

nhk_
20.05.03, 16:11
Käyttikset oli ennen aika perseestä, mutta nykyään minun ja monenmuunkin mielestä helppokäyttöisiä.Joku sanoo, että helpompi, kuin Nokia.Samaa mieltä.
Kannattaa tsekata uudet mallit, ei siinä ainakaan häviä mitään:)

Ainakin t720:n käyttis oli minun mielipiteen mukaan käytännöllinen, ei tarvinnut kiristää hammasta tai alkaa kettua hokemaan. =)

Eikon vaan kauppaa kohti tutustumaan ja hiplaamaan kaikkea mikä on uutta, ei sitä koskaan tiedä mihinkä mieltyy. Ostokokeilussa häviää korkeintaan rahaa, mutta ikkunaostoksilla ei edes sitä. ;)

nhk_
22.05.03, 21:49
Muistaakseni T720:kin kohdalla puhuttiin alussa mp3-tuesta. Ja silloin se ainakin tarkoitti irrallista mp3-soitinta..

Löytyi tällainen pätkä ja lyhyesti:
"Motorola Device Matrix

Image File Formats: gif, wbmp, h.263, jpeg, png, mpeg-4
Ringtone Format: iMelody, MIDI, MP3, MP4, wav"

Eli, tuo vekotin ilmeisesti ymmärtää ja puhuu selkeää MP3:sta, mutta soittoäänenä. Muisti sinällään on niin rajattu, että ei mitenkään mahdollista käyttää ihan audioplayerina.

Moton DevMatrix löytyy tuolta Mobile-reviewin foorumilta linkkinä. En älynnyt klipata urlia talteen...

blade
23.05.03, 10:00

"Motorola Device Matrix

Eli, tuo vekotin ilmeisesti ymmärtää ja puhuu selkeää MP3:sta, mutta soittoäänenä. Muisti sinällään on niin rajattu, että ei mitenkään mahdollista käyttää ihan audioplayerina.

Moton DevMatrix löytyy tuolta Mobile-reviewin foorumilta linkkinä. En älynnyt klipata urlia talteen...

Tuossa linkki: http://67.97.182.40/motorola/downloads/files/Motorola_Device_Matrix2.xls

Tuo prosyyri on kuitenkin 3 kuukautta vanha.Voi olla, että on tullut muutoksia kuten Moton tyyppi sanoi mulle, kun soitin ja kyselin mikä maksaa kun ei ole virallisia speksejä eikä myyntiintulo päivää julkistettu.

Kyllä vaikuttaa päivä päivältä paremmalta ja paremmalta tuo V600!:)

nhk_
23.05.03, 19:18
"Motorola Device Matrix

Tuossa linkki: http://67.97.182.40/motorola/downloads/files/Motorola_Device_Matrix2.xls

Tuo prosyyri on kuitenkin 3 kuukautta vanha.Voi olla, että on tullut muutoksia kuten Moton tyyppi sanoi mulle, kun soitin ja kyselin mikä maksaa kun ei ole virallisia speksejä eikä myyntiintulo päivää julkistettu.

Kyllä vaikuttaa päivä päivältä paremmalta ja paremmalta tuo V600!:)

Itse kyllä jotenkin suhtaudun hiukka niin ja näin tuohon .wav -soittoääneen. Liekkö sellaista loppupelissä kannattaa kuinka iskeä luuriin tai käyttää, kun wavit on kuitenkin "kohtuullisen" suuria kooltaan.

Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että hinku kasvaa. =) Tässä odottelen koko ajan, että tuo saadaan tänne pohjolaan asti ja todennäköisesti saatavuus venyy jonkin aikaa, niin saattaa olla osto edessä vasta veronpalautuksella. Kaikki riippuu aika pitkälle siitä, että milloin tuo tulee kaupan..

Blue Joker
29.05.03, 14:53
Löytyykö tästä V600:sta HF-kaiutinta (pöytä-hf:ää siis)?

nhk_
29.05.03, 15:01

En ole tähän mennessä spekseistä moista löytänyt. Mutta kuten sanottua, kone on vielä muunnosvaiheessa, joten tulevaisuus näyttää.

blade
29.05.03, 19:51

En ole tähän mennessä spekseistä moista löytänyt. Mutta kuten sanottua, kone on vielä muunnosvaiheessa, joten tulevaisuus näyttää.

Silmä käteen ja silleen:)Lainaus sivun yläreunasta:
Lainaus:
general specification V600 : 850/900/1800/1900 GSM, GPRS class 10 (4+2), EMS, MMS, PIM, Emial , SyncML,USB , Bluetooth (voice and data) ,embedded speakerphone ,176x220pix 65 536 TFT OLED, VGA
Camera 640x480 pix, WAP 2.0/x-HTML , JAVA new MIDP 2.0 , Video player MPEG4 , H.263. MP4, MP3 Ringtones........
...........No, kuitenkaan mitään varmaa ei ole, mutta monen jutun yhteydessä olen lukenut, että V600:ssa on kaiutinpuhelu toiminto!

Blue Joker
31.05.03, 17:52

,embedded speakerphone ,

Thanx!
Hyvä, että löytyy!
Saisivat jo julkaista tarkat speksit ja vaikkapa hinnan!
Voisihan tuota EHKÄ harkita JOS hinta on alle 400 e. :)

nhk_
31.05.03, 17:59

Itse suhtaudun tuohon koko hankkeeseen tällä hetkellä nimenomaan EHKÄ ja JOS -asenteella. Mitä tähän mennessä on tullut tietoon, on juuri sitä mitä tahdon, mutta varsinaisia speksejä ei ole olemassakaan. Jos noilla tulee niin hyvä, mutta en suostu vielä sanomaan aamenta.

blade
31.05.03, 20:59

,embedded speakerphone ,

Thanx!
Hyvä, että löytyy!
Saisivat jo julkaista tarkat speksit ja vaikkapa hinnan!

Heh!!!Mikäs on nuoren "miehen" pään kääntänyt?Odotetaan nyt jonkun aikaa vielä, niin eiköhän tarkat speksit ja hinta politiikka ala selvitä.Moton Saksan sivuilla on lehdistötiedote päivätty joskus helmikuussa!Laitan sen tähän kokonaisuudessaan vielä kerran.Oon varmaan laittanut sen johonkin muuhunkin topiikkiin!Saatte itse kääntää mille kielelle haluatte:)
Pressemeldung

Erstes Quad-Band-Handy der Welt: Das neue Motorola V600

Quad-Band-Technologie / integrierte Kamera / großes Farbdisplay / MMS / Java-Technologie / Bluetooth-Schnittstelle / austauschbare Metall-Gehäuseschalen / Videoplayback WIESBADEN -10.Februar 2003 - Trendsetter aufgepasst! Das edel aussehende Quad-Band-Handy V600 bietet alle technischen Features, die anspruchsvolle Konsumenten heute erwarten: integrierte Digitalkamera, MMS und EMS 5.0, PIM-Funktionalität, eine Bluetooth-Schnittstelle, Videoplayback sowie Java-Technologie. Mit bis zu 65.000 Farben bildet das 176 x 220 Pixel große Farbdisplay Fotos gestochen scharf ab – mehr als genug für virtuelle Fotoalben mit Bildern von Freunden und Familie. Dank der Quad-Band-Technologie funkt das V600 in GSM-Netzen mit 850, 900, 1800 und 1900 Megahertz zum Beispiel auch in Südamerika und Australien. Das V600 kommuniziert mit geschlossener Klappe: Sein 96 x 32 Pixel großes, rundes Außendisplay zeigt Anrufer, Zeit und Datum an. Das V600 ist in Deutschland ab dem zweiten Halbjahr 2003 für 479 Euro im Handel erhältlich (ohne Kartenvertrag und inklusive Mehrwertsteuer).
Handy im Trend
Mit dem eleganten V600 wird jeder zum Trendsetter. In Kooperation mit renommierten Designern setzt Motorola das V600 zusätzlich in Szene – vom Handy zum Schmuckstück und Kultobjekt. Ob austauschbare Cover mit Swarowski-Kristallen oder im italienischen Design - kein Look entgeht dem V600.

Schnappschüsse mit dem V600
Mit der integrierten Digitalkamera des Motorola V600 können Konsumenten Fotos schießen und einem Namen im Telefonverzeichnis das passende Gesicht zuordnen. Dazu lassen sich Fotografien oder heruntergeladene Icons einfach zusammen mit den Verzeichniseinträgen abspeichern. Ankommende Anrufe, Sprach- oder Textnachrichten meldet das V600 diskret mit Vibrationsalarm, 24-stimmigen polyphonen Klingeltönen, dem Bild des Anrufers oder mit farbigen Lichteffekten. Bevorzugten Kommunikationspartnern können sogar verschiedene blinkende Lichtsignale zugeordnet werden. Die Videoplayback-Funktion ermöglicht es, kurze Videos zu versenden und zu empfangen.

Überzeugende innere Werte
Das Motorola V600 verfügt über GPRS, MMS, EMS 5.0 und WAP 2.0. Das V600 bietet neben einem E-Mail-Client für bis zu fünf verschiedene Benutzerprofile auch SMS, Gruppen-SMS und Instant-Messaging-Funktion für schnelle Chats. Das PIM (Personal Information Management) verwaltet alle persönlichen Daten wie Adressen und Termine und sorgt für eine problemlose Synchronisation mit Outlook.

Die leistungsfähigen Java-Applikationen bieten Konsumenten die Möglichkeit, ihr Mobiltelefon entsprechend ihren Bedürfnissen zu personalisieren. Neben Business-Anwendungen spielen Entertainment-Formate eine zentrale Rolle. Von der Motorola Internet-Seite www.hellomoto.com können sich Handy-Nutzer die neuesten Klingeltöne, Logos, animierte Bildschirmschoner oder Spiele für ihr Mobiltelefon herunterladen. Die Bluetooth-Schnittstelle ermöglicht den schnellen und einfachen Datenaustausch mit anderen kompatiblen Endgeräten. Als Bluetooth-Zubehör sind Headset, PC-Card und ein Car Kit erhältlich.

Ja sitten alustavia "virallisia" speksejä ja hintatietoja!!!:

Produktdatenblatt Motorola V600
Preis: 479 Euro
Gewicht: ca. 95 g
Abmessungen (HxBxT in mm): 47,3 x 87,5 x 22,5
Standbyzeit: Bis zu 285 Stunden*
Gesprächszeit: Bis zu 375 Minuten*
WAP-fähig/Version: ja / WAP 2.0
GPRS-fähig/Up/Down-Links: ja / 1 up / 4 down
Datenschnittstelle: USB**, Bluetooth
Voice-Dialling: ja
Voice-Notes: ja
Displaygröße: 176 x 220 Pixel, TFT Display
Vibrationsalarm: ja
Spiele/Anzahl: ja / über Java beliebige Anzahl
Farben: 65.000 Farben
Besonderheiten:
- Integrierte Kamera mit VGA- Auflösung
- Außendisplay (96 x 32 Pixel)
- Java-Technologie
- 24-stimmige polyphone Klingeltöne
- Austauschbare Ober- und Unterschalen
- MMS- EMS 5.0- WAP 2.0
- E-Mail-Client (POP3, SMTP, bis zu fünf E-Mail-Konten)
- PIM-Funktionalität
- Farbige Lichteffekte zur Anruferkennung
- Bluetooth-Zubehör (Headset, PC Card, Car Kit)

* Alle Gesprächs- und Standbyzeiten stellen nur ungefähre Angaben dar und hängen von der Netzwerkkonfiguration, der Signalstärke und den ausgewählten Funktionen ab.
** Datenkabel als Zubehör erhältlich.

nhk_
31.05.03, 21:14
Edelleen, suhtaudun varauksella.. Mutta V600 on ostoslistalla kuitenkin.

blade
01.06.03, 10:27
Edelleen, suhtaudun varauksella.. Mutta V600 on ostoslistalla kuitenkin.

Pienellä varauksella itsekin olen noiden speksien suhteen, mutta on tuo pakko ostos!V***u alkaa jo pikkuhiljaa ahistaan tämä odottelu ja "tiedottomuus" !

Thelmi
01.06.03, 13:17
OT, mutta ihmetyttää suuresti tuo sun inho Motorolaa kohtaan.Jos tuo puhelin olisi esim. Nokian tai Samsungin valmistama, niin varmasti kelpaisi!!!Kun et ole omistanut kyseisen valmistajan luureja, kokeillut ehkä hieman....niin mistä johtuu hillitön inho?Oletko kenties vauvana meinannut tukehtua Motorolan luuriin, vai onko isi aivopessyt niin totaalisesti sut?No, omapa on asias...ihmetyttää vain suuresti.Myös muut valmistajat, kuin Nokia tekevät hyviä ja helppokäyttöisiä luureja! Heh.. Eikä Nokia kyllä tee läheskään juuri koskaan kivuttomasti käytettäviä puhelimia verrattuna muihin. Kyllä mä luulen, että Nokialla on suurin vika prosentti. Sitäpaitsi Moton V600 hakkaa mennen tullen mm. noksun 3650:n ja 7650:n jotka taas ovat hervottoman kokoisia ja ominaisuudet suurinpiirtein samat, ehkä paremmatkin, mutta kyllä V600:n simpukka ja ominaisuudet vie voiton noista 6-0. Kaikkia puhelimia oppii kyllä käyttämään varmasti viikon sisällä.

Blue Joker
01.06.03, 14:27
...

Kyllä 3650 hakkaa V600:n ominaisuuksissa joillakin osaalueilla. Esim. muistikortti, Symbian&S60 joiden myötä moniajo, S60:lle niin hemmetisti ohjelmia ja muuta sälää että huhhuh...

wiwwe
01.06.03, 14:39
näyttäkää nyt kuvaa perkele :<

bull
01.06.03, 15:24
näyttäkää nyt kuvaa perkele :<

Laita vaikka googleen hakusanaksi V600 niin saat sitä p****leen kuvaa...

Esim: http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/v600.html

http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=205

http://www.directmobilephones.com/motorola_v600voda.htm

wiwwe
01.06.03, 20:28
niinpä mä teinkin, mutta turhauduin thredista niin paljo et oli pakko kirjottaa :)

iha jees luuri vaikuttas olevan, jossei kovin iso ole, nii sit vois vaik ostaa..

Thelmi
01.06.03, 21:53
Kyllä 3650 hakkaa V600:n ominaisuuksissa joillakin osaalueilla. Esim. muistikortti, Symbian&S60 joiden myötä moniajo, S60:lle niin hemmetisti ohjelmia ja muuta sälää että huhhuh... No jaa. Itse pidän muistikorttia ihan jees lisäominaisuutena, mutta S60 käyttis ei ole kummoisempi. Tai siis onhan se monipuolinen, mutta ei mielestäni se paras. Oikeastaan en ole minkään käyttiksen puolella. Jos V600:ssa olisi S60 niin se ois hieno homma, mutta toistaiseksi se on noissa hervottoman isoissa multikoissa joten ei kiinnosta sitten yhtään sellaista hankkia.

blade
02.06.03, 00:00
niinpä mä teinkin, mutta turhauduin thredista niin paljo et oli pakko kirjottaa :)

iha jees luuri vaikuttas olevan, jossei kovin iso ole, nii sit vois vaik ostaa..

V600:sen mitat: 87 x 47 x 22 paino 95 g tilavuus 75cc.
Eli ei mikään mötikkä:)

blade
02.06.03, 00:03
Kyllä 3650 hakkaa V600:n ominaisuuksissa joillakin osaalueilla. Esim. muistikortti, Symbian&S60 joiden myötä moniajo, S60:lle niin hemmetisti ohjelmia ja muuta sälää että huhhuh... No jaa. Itse pidän muistikorttia ihan jees lisäominaisuutena, mutta S60 käyttis ei ole kummoisempi. Tai siis onhan se monipuolinen, mutta ei mielestäni se paras. Oikeastaan en ole minkään käyttiksen puolella. Jos V600:ssa olisi S60 niin se ois hieno homma, mutta toistaiseksi se on noissa hervottoman isoissa multikoissa joten ei kiinnosta sitten yhtään sellaista hankkia.

Mielestäni on väärin verrata V600:sta johonkin S60 luuriin.Pyörivät eri kategorioissa.V600 on ns. bisnesluuri ja S60 luurit esim. 3650 ym. ns. älypuhelimia!Ei sinänsä, kyllä V600 jollain osa-alueilla kepittää S60 luurit.

wiwwe
02.06.03, 00:59
jees, kiitoksia mitoista, en jaksanut edes googlettaa niitä ;<

Thelmi
02.06.03, 01:18
Mielestäni on väärin verrata V600:sta johonkin S60 luuriin.Pyörivät eri kategorioissa.V600 on ns. bisnesluuri ja S60 luurit esim. 3650 ym. ns. älypuhelimia!Ei sinänsä, kyllä V600 jollain osa-alueilla kepittää S60 luurit. Tein tuon vertauksen vain siksi, että näemme sen, että ei S60 luurit välttämättä ole parhaita. Mua kyllä viehättää V600:n muodokkaat kurvit ja muu ulkonäkö todella paljon. Koko/paino/ulkonäkö on todella tärkeä asia minulle ja menee monesti ominaisuuksien edelle. Kukapa meistä nyt haluaisi kannella hyviä ominaisuuksia todella rumassa puhelimessa kun voi kannella heikompia ominaisuuksia jossakin muotoilun vallankumouksellisessa laitteessa.

blade
02.06.03, 12:15
Mielestäni on väärin verrata V600:sta johonkin S60 luuriin.Pyörivät eri kategorioissa.V600 on ns. bisnesluuri ja S60 luurit esim. 3650 ym. ns. älypuhelimia!Ei sinänsä, kyllä V600 jollain osa-alueilla kepittää S60 luurit. Tein tuon vertauksen vain siksi, että näemme sen, että ei S60 luurit välttämättä ole parhaita. Mua kyllä viehättää V600:n muodokkaat kurvit ja muu ulkonäkö todella paljon. Koko/paino/ulkonäkö on todella tärkeä asia minulle ja menee monesti ominaisuuksien edelle. Kukapa meistä nyt haluaisi kannella hyviä ominaisuuksia todella rumassa puhelimessa kun voi kannella heikompia ominaisuuksia jossakin muotoilun vallankumouksellisessa laitteessa.

Mitäpä tuohon voi enään sanoa:)

blade
06.06.03, 22:23
Onko mitään uutta V600:sta?Alkaa jo pikkuhiljaa v***ttaan tämä odottaminen:)

nhk_
06.06.03, 22:25

Istu ja pala... Ei pidä hätäillä, hätäilemällä ei tule kuin kuspäisiä kakaroita. ;)

blade
06.06.03, 22:31

Istu ja pala... Ei pidä hätäillä, hätäilemällä ei tule kuin kuspäisiä kakaroita. ;)

Joo, näin oon huomannut:)Ei nyt sentään....kaksi ihanaa muksua!Kyllä tässä vielä odotellaan, vaikka päällä seisten:)

blade
07.06.03, 22:47
Nyt löyty uudempi kuva tuosta "kaunottaresta:)"!
http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art12/Motorola/Motor_09.jpg
Alkaa jo pikkuhiljaa sormista kynnet loppumaan, kun joutuu odottamaan niin pitkään tuota V600:sta:( No, tämä menee vaikka päällä seisten!

blade
09.06.03, 21:44
Vähän OT, mutta laitetaan tänne.V500 malli on sama kuin V300 lisättynä bluetoothilla ja erilaisella muotoilulla.

Pari uutta kuvaa löytyi V600:sta.Eipä ole vielä vastaan tullut muita, kuin noita dummy kuvia!
http://www.zdnet.co.jp/mobile/0306/09/l_v600.jpg

personal jesus
09.06.03, 21:48
Pari uutta kuvaa löytyi V600:sta.
On kyllä mahtava ulkonäöllinen parannus joihinkin entisiin malleihein verrattuna. Näyttää aika houkuttelevalta.

blade
09.06.03, 21:53
Pari uutta kuvaa löytyi V600:sta.
On kyllä mahtava ulkonäöllinen parannus joihinkin entisiin malleihein verrattuna. Näyttää aika houkuttelevalta.

Kyllä!Jos vertaa esim. T720:aan, niin ero on kuin yöllä ja päivällä:)Ja löytyy ominaisuuksiakin tuplasti enemmän!

tse
09.06.03, 21:55
Vaikuttaa kyllä todella hyvältä kapulalta! Taitaa mennä kärkipäähän hankintalistassa.
Noissa simpukoissa vaan häiritsee tuo antenni, joka on tässä V600 mallissakin kohtalaisen kokoinen :(
Ulkoisessa antennissa on katkeamis vaara + puhelimen koko kasvaa.
Saakohan tuollaiseen lyhyempää antennia, tinkimättä kuuluvuudesta?

sovelias
09.06.03, 22:00
puhelimen koko kasvaa.Riippuu mitä koolla tarkoittaa, mutta tilaa se sisäinenkin vie jopa joissain tapuksissa lähes enemmän kuin ulkoinen.

blade
09.06.03, 22:08
Vaikuttaa kyllä todella hyvältä kapulalta! Taitaa mennä kärkipäähän hankintalistassa.
Noissa simpukoissa vaan häiritsee tuo antenni, joka on tässä V600 mallissakin kohtalaisen kokoinen :(
Ulkoisessa antennissa on katkeamis vaara + puhelimen koko kasvaa.
Saakohan tuollaiseen lyhyempää antennia, tinkimättä kuuluvuudesta?

Uskoisin, että saa miniantennia, kunhan itse luuri tulisi ensin markkinoille:)kuten "sovelias" totesi, Riippuu mitä koolla tarkoittaa, mutta tilaa se sisäinenkin vie jopa joissain tapuksissa lähes enemmän kuin ulkoinen.

tse
09.06.03, 22:09
puhelimen koko kasvaa.Riippuu mitä koolla tarkoittaa, mutta tilaa se sisäinenkin vie jopa joissain tapuksissa lähes enemmän kuin ulkoinen.

Tuo on kyllä ihan totta, kyllähän periaatteessä se sisäinen antenni vie tilaa jopa enemmän.
Mutta ulkoinen on vähän sellanen riesa, joka tarttuu taskureunaan kiinni kun yrittää kiireessä vastata :)

Janne
09.06.03, 22:16
Pitää ajatella positiivisesti!! ;) Tuota antenniahan voi käyttää "kantokahvana", esim. ottaa antennista kiinni kun ottaa puhelimen taskusta tms. Voi kylläkin olla ettei se pitemmän päälle tuommosta kestä mutta onpahan kätevä ottaa kiinni. ;)

Puhelimena tuo on kyllä melkoisen loistava. Pitänee heti käydä kaupassa kokeilemassa kun tulee ja sitten tilaukseen Saksasta. Mitenhän tuo Motorolan takuupolitiikka, onnistuuko huollot Suomessa myös noille Saksasta ostetuille? Kieliversio pitää varmaankin päivittää Suomessa jos suomenkielen haluaa? Motorolassa ilmeisesti vuoden takuu.

sovelias
09.06.03, 22:18
PMitenhän tuo Motorolan takuupolitiikka, onnistuuko huollot Suomessa myös noille Saksasta ostetuille? Ymmärtääkseni toimii niiden mallien osalta joitka ovat Suomen tuonti ohjelmassa.

blade
10.06.03, 21:58
"Janne"
Pitää ajatella positiivisesti!! ;) Tuota antenniahan voi käyttää "kantokahvana", esim. ottaa antennista kiinni kun ottaa puhelimen taskusta tms. Voi kylläkin olla ettei se pitemmän päälle tuommosta kestä mutta onpahan kätevä ottaa kiinni. ;)

Hyvin sanottu:)Itse pidän enemmän ulkoisista antenneista, kuin sisäänrakennetuista.

Puhelimena tuo on kyllä melkoisen loistava. Pitänee heti käydä kaupassa kokeilemassa kun tulee ja sitten tilaukseen Saksasta. Mitenhän tuo Motorolan takuupolitiikka, onnistuuko huollot Suomessa myös noille Saksasta ostetuille? Kieliversio pitää varmaankin päivittää Suomessa jos suomenkielen haluaa? Motorolassa ilmeisesti vuoden takuu.

Kyllä, puhelimena tuo on loistava!Kunhan tulisi vain markkinoille vielä!Motorolassa on vuoden takuu ja uskoisin, että pystyy päivittämään Suomen kielen, jos hakee jostain muualta ton luurin.

Jace
11.06.03, 01:24
"Janne"
Pitää ajatella positiivisesti!! ;) Tuota antenniahan voi käyttää "kantokahvana", esim. ottaa antennista kiinni kun ottaa puhelimen taskusta tms.
Ja kiva kun puhelin on takin povitaskussa ja jää sinne jumiin antennin vuoksi. Koettu aivan liian monta kertaa..

oh1jty
11.06.03, 02:32
En pidä luotettavan, mutta infoa kuitenkin:

http://awscs.lithium.com/attws/board/message?board.id=motorola&message.id=1594

blade
11.06.03, 16:59

Ei jumalauta!Jos tuo pitää paikkansa, niin köysikiikku odottaa:(No, ei nyt ihan, mutta silti.Ei tuo voi pitää paikkaansa.Pitääpä alkaa selvittään tuota asiaa joltakin suunnalta.

nhk_
11.06.03, 18:05

Ei jumalauta!Jos tuo pitää paikkansa, niin köysikiikku odottaa:(No, ei nyt ihan, mutta silti.Ei tuo voi pitää paikkaansa.Pitääpä alkaa selvittään tuota asiaa joltakin suunnalta.

Hätäily ja säntäily ei auta tässä vieläkään. Kyllä se sieltä tulee, sitten kun tulee, jos tulee. Minulla ei ainakaan ole vielä kiire minnekään, koska olen alustavasti budjetoinut tuon veronpalautuksiin, joten tässä on vielä puolikas vuodesta aikaa... =)

tse
11.06.03, 20:59
Tuohan oli huono uutinen... No, ei auta kun odotella :o)

Oletko blade ajatellut vaihtoehdoksi Panasonicin X70 ?
Tuleekohan se aikasemmin? On myöskin ihan varteenotettava vaihtoehto... Ei kyllä voita V600:sta!

blade
12.06.03, 13:34
Tuohan oli huono uutinen... No, ei auta kun odotella :o)

Oletko blade ajatellut vaihtoehdoksi Panasonicin X70 ?
Tuleekohan se aikasemmin? On myöskin ihan varteenotettava vaihtoehto... Ei kyllä voita V600:sta!

Olen ajatellut myös X70:stä.Dikkaan Panasonicin tuotteista ja olen omistanut GD92:n!Oli loistava luuri siihen asti, kun tuli eukon kanssa riitaa ja se katkaisi sen:)Mutta hinta-arviot kyseisen luurin suhteen ovat tyyliin GD87, niinpä se taitaa jäädä hankkimatta.Ja taitaa mennä X70:n myyntiintulo vielä myöhemmäksi, kuin V600:sen!
Se on tosi, ettei voita V600:sta!Ehkä ulkonäkö on parempi, mutta ei ole niin väliä.Motossahan on kuitenkin parempi kamera ja enemmän ominaisuuksia........luulisin:)Paino ja koko on öbaut identtiset!

blade
12.06.03, 23:00
Nyt on valoa tunnelin päässä:)Tsekatkaas toi:http://www.motorola.it/download/v600.zip
Nyt haluttaa vielä enemmän tuota V600:sta!!!

tse
12.06.03, 23:41
Nyt on valoa tunnelin päässä:)Tsekatkaas toi:http://www.motorola.it/download/v600.zip

Vähän siisti Flash esitys! Valoa näkyis vielä enemmän jos saisi tietää koska tuo rantautuu tänne suomeen.
On muuten bluetoothin merkkivalo kännykässä aika tyylikäs :o)
Alkaa olla varma ostos.

Janne
14.06.03, 23:07
Tämmöinen löytyi:

http://kotisivu.suomi.net/janne.lusua/motorola_v600.jpg

Lähde: http://www.howardforums.com/showthread.php?s=57c1d6b0dabf5de3d5f49f719bcb49bc&threadid=145794

O.J.
15.06.03, 11:18
On muuten bluetoothin merkkivalo kännykässä aika tyylikäs :o)...

Kannatetaan;-)

blade
15.06.03, 15:31
Tämmöinen löytyi:

----->"kuva pyyhitty"<-----

Lähde: http://www.howardforums.com/showthread.php?s=57c1d6b0dabf5de3d5f49f719bcb49bc&threadid=145794

Joo, tuo on se vanha kuva, joka levisi nettiin kun joku "kätyri" levitti Moton vuoden 2003 kännykkäsuunnitelmia nettiin.

tse kirjoitti:

On muuten bluetoothin merkkivalo kännykässä aika tyylikäs :o)...
O.J. kirjoitti:

Kannatetaan;-)

Kuin myös!:)
Myös moni muukin asia tuossa puhelimessa on kohdallaan.Kunhan vain tietäisi, milloin tulee markkinoille ja mikä on hinta!?!?!?!

blade
16.06.03, 20:16
Nyt löytyi tämmöinen jutun tynkä!!!
Lainaus Whatmobile forumin sivuilta:Spoke to the Motorola guy at their stand at mobile life today, he said that the phone would have MPEG Download and playback, but not capture, which I thought was strange. he said it could easily be added by a software update, to which I replied if it was so easy, why can't it be there from day one?

What did impress me is that the Moto guy said the phone would have 32mb of memory. Thats a lot of ringtones/pics/games/video for a 2G non-smartphone.

Mielenkiintoista, etten sanoisi:)
Varsinkin rupesi kiinnostamaan tuo muistin määrä!32 megaa...HUH HUH!No, ei vielä innostuta.Myös hiukka ihmetyttää tuo video juttu!

Blue Joker
16.06.03, 20:32
Lainaus Whatmobile forumin sivuilta:Spoke to the Motorola guy at their stand at mobile life today, he said that the phone would have MPEG Download and playback, but not capture, which I thought was strange. he said it could easily be added by a software update, to which I replied if it was so easy, why can't it be there from day one?

What did impress me is that the Moto guy said the phone would have 32mb of memory. Thats a lot of ringtones/pics/games/video for a 2G non-smartphone.

Varsinkin rupesi kiinnostamaan tuo muistin määrä!32 megaa...HUH HUH!No, ei vielä innostuta.Myös hiukka ihmetyttää tuo video juttu!

OHO! Kyllä jos tuollainen muisti löytyy niin kyllä tämä puhelin nousee taas omilla listoilla! Some day...sitten nähdään!

blade
17.06.03, 10:28

OHO! Kyllä jos tuollainen muisti löytyy niin kyllä tämä puhelin nousee taas omilla listoilla! Some day...sitten nähdään!

Joo, ei mikään paha juttu, jos tuo muisti pitäisi paikkansa.Mutta on aika kova parannus siihen mitä ensin aiottiin muistia laittaa!No, ajan myötä selviää, onko tuossa mitään perää!Jatketaan sitä mitä on tehty jo pitkän aikaa.....eli odottamista:)

blade
17.06.03, 10:54
Tuli selvyys tuohon muistin määrään.V600:ssa on dynaamista muistia vähintään 6 megaa!Riippuen operaattoreista ja muista asetuksista mitä koneeseen halutaan.Tuo edellä mainittu 32 megaa kuuluu toiseen Moton koneeseen, josta ei kukaan normaali kuolevainen tiedä yhtään mitään:)...Eli pimennossa pidettävä malli!

blade
17.06.03, 10:59
Unohtui mainita, että on tulossa Suomeen syyskuun 15. päivä!Toivottavasti näin on.

personal jesus
17.06.03, 12:30
Unohtui mainita, että on tulossa Suomeen syyskuun 15. päivä!Toivottavasti näin on.
Merkintä kalenteriin, jotta muistaa lähteä liikkeeseen V600:aa testaamaan. ;)

Haavi
17.06.03, 14:19
Tuli selvyys tuohon muistin määrään.V600:ssa on dynaamista muistia vähintään 6 megaa

6 megabittiä=vähän. 6 megatavua=aika paljon. Kumpi?

wiwwe
17.06.03, 14:24
eiköhän tavua yleensä käytetä

blade
17.06.03, 14:50
Tuli selvyys tuohon muistin määrään.V600:ssa on dynaamista muistia vähintään 6 megaa

HOHHOIJAA!!!!Aina eksyy joku viisastelija:)No, väännetään rautalangasta.Eli Motorola V600:sen muisti on vähintään 6 megatavua, siis 6000 kilotavua!!!Joko meni hissi tapuliin?

Blur
17.06.03, 15:10
Kyl alkaa kiinnostamaan V600 kokoajan enemmän ja enemmän x)

Haavi
17.06.03, 15:19

HOHHOIJAA!!!!Aina eksyy joku viisastelija:)No, väännetään rautalangasta.Eli Motorola V600:sen muisti on vähintään 6 megatavua, siis 6000 kilotavua!!!Joko meni hissi tapuliin?

6 megatavua on kyllä 6144 kilotavua, eli 6291456 tavua, eli 50331648 bittiä. Muuten ihan hyvä selvennys.

wiwwe
17.06.03, 15:56
haavi, nyt menee jo huonoks.

blade
17.06.03, 18:18

6 megatavua on kyllä 6144 kilotavua, eli 6291456 tavua, eli 50331648 bittiä. Muuten ihan hyvä selvennys.

Kiva juttu, että tiedät asiat noinkin tarkasti:)No,pientä pilkun .....!Ei se mitään!
Nyt kun tämä OT keskustelu on saatu päätökseen, niin jatketaanko keskustelua itse V600:sta?
Mitä olette mieltä muistista?Riittääkö teidän mielestä?Oma mielipide on, että riittää ja hyvästi.Eihän kyseessä ole kuitenkaan "smartphone"!

Blue Joker
17.06.03, 19:03
Mitä olette mieltä muistista?Riittääkö teidän mielestä?Oma mielipide on, että riittää ja hyvästi.Eihän kyseessä ole kuitenkaan "smartphone"!

Kyllä tuo 6 megaa riittää, jossain ennen ilmoiteltu 3 olisi tehnyt jo tiukkaa :)

blade
17.06.03, 21:05
Kysyin myös video jutusta, että onko tosi, että voi ladata, toistaa, mutta ei tallentaa?Mainitsi, että asiaa ei ole lyöty lukkoon.No, ei tuo mun elämää kaada vaikka ei voisikaan tallentaa:)Tosin olisihan se ihan jees toiminto.
Ja mainittiinhan Whatmobilen forumilla, että Moton edustaja oli sanonut, että päivityksellä tuonkin voi hoitaa.Kuitenkin aika ristiriitaista tietoa.

Jaba
18.06.03, 15:12
Löysin googlella tällasen sivun http://www.golem.de/0302/23914.html

Tolla sivulla hinnaks mainitaa 479euroo ilman liittymäsopimushärdellejä, ja että tulis myyntiin vuoden toisella puoliskolla. Näyttää tieto olevan yli neljän kuukauden takaa ja en tiie miten luotettava sivusto, mut näyttää ominaisuudet ainakin olevan suht samat ku uusimmis tiedois.
Luultavasti ootte kyl selvil tosta, mut piti nyt purkaa sydäntä tänne ku se pe***leen V600 viipyyyyyyyy jossain.

Edit:Linkin muokkausta...

blade
18.06.03, 19:03
Löysin googlella tällasen sivun http://www.golem.de/0302/23914.html

Tolla sivulla hinnaks mainitaa 479euroo ilman liittymäsopimushärdellejä, ja että tulis myyntiin vuoden toisella puoliskolla. Näyttää tieto olevan yli neljän kuukauden takaa ja en tiie miten luotettava sivusto, mut näyttää ominaisuudet ainakin olevan suht samat ku uusimmis tiedois.
Luultavasti ootte kyl selvil tosta, mut piti nyt purkaa sydäntä tänne ku se pe***leen V600 viipyyyyyyyy jossain.

Edit:Linkin muokkausta...

Joo, kiitti vaan tänne kaikki info mitä löytyy ja jos ei ole varma, onko jossain pyörinyt:)Tuo juttu löytyy Motorolan Saksan sivuilta.Hinta ei pidä paikkaansa.Kuulemma V600:sen hinta saattaa yllättää kaikki!Positiivisella tavalla:)

wiwwe
19.06.03, 20:50
http://www.motorola.it/download/v600.zip

blade
19.06.03, 21:07
http://www.motorola.it/download/v600.zip

"blade" kirjoitti:
Lähetetty: 12.6.03 23:00 Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Olishan tuo jo kiva nähdä uusia ja toimivasta puhelimesta otettuja kuvia, eikä vain noita dummy otoksia.
Paljonko olisitte valmiit maksamaan V600:sta?

Blue Joker
19.06.03, 21:10

N. hieman päälle 400 euroa.

blade
19.06.03, 21:12

N. hieman päälle 400 euroa.

Samalla linjalla ollaan:)No, kyllä maksaisin siitä hiukka enemmänkin, mutta voi olla, että ei tarvitse maksaa edes tuota 400 euroa, kun tulee myyntiin!

wiwwe
19.06.03, 21:57
kyl mä voin 500 maksaa, jos siinä on kaikki mitä on luvattu. 450 ois sopiva hinta ehkä. kovin halpa ei ois siitä kiva et sit jokasella ois semmone :)

nhk_
20.06.03, 12:34

Koska olen budjetoinut veronpalautukseni tuohon luuriin, niin 500e on kattona. Jos ei sillä saa, niin sitten odotellaan hetken aikaa, että ilma lähtee koneen hinnasta ja ostetaan sitten. =)

blade
20.06.03, 16:17

Koska olen budjetoinut veronpalautukseni tuohon luuriin, niin 500e on kattona. Jos ei sillä saa, niin sitten odotellaan hetken aikaa, että ilma lähtee koneen hinnasta ja ostetaan sitten. =)

Luulen, että sulla jää fyrkkaa taskunpohjalle, kun käyt lunastaan tuon luurin:)Moto Finlandin tyyppi oli nääs ihmeissään hinnoista, mitä on netissä pyörinyt!(Mobile-review, Motorola Saksan sivut ym. hinta-arviot)

nhk_
20.06.03, 18:54

Luulen, että sulla jää fyrkkaa taskunpohjalle, kun käyt lunastaan tuon luurin:)Moto Finlandin tyyppi oli nääs ihmeissään hinnoista, mitä on netissä pyörinyt!(Mobile-review, Motorola Saksan sivut ym. hinta-arviot)

Jotenkin kyllä tuntuu, että Moto voi pitää tuota 500e:n hintaa aika liki oikeana, kun ominaisuutta nyt kuitenkin tuntuu olevan ihan lapiollinen. Vaan eihän sitä tiedä -ainahan se on parempi jos jää ylimääräistä vielä maksaa niitä puhuttujakin. =) Noita hintaveikkauksia mitä on ollut lähelle 500e, niin kyllä minä sen voisin maksaa ihan mielellään.

Oletko suoraan yhteydessä moton edustajaan, vai nettisivujen kautta?

blade
21.06.03, 13:29
"nhk"

Olen ollut puhelinyhteydessä Moton edustajaan.Miksi?

blade
22.06.03, 16:40
Jotain pientä uutta löytyi, mutta kun tuo kielitaito on mitä on, niin tuossapa linkki:http://www.designer.com.pl/index.php?sn=103

nhk_
22.06.03, 19:31
"nhk"

Olen ollut puhelinyhteydessä Moton edustajaan.Miksi?

Ei sen kummemmin, ihan btw tuli mieleen, että missä olet ollut yhteyksissä. =)

blade
23.06.03, 15:59
Löytyi tälläinen väite eräältä Jenkkiforumilta:I was told by a Motorola lobbyist that they are revamping the phone to include an outside color picture LCD caller ID display, and that the phone release date will be in stores for Christmas. Mitähän vielä?:)

nhk_
23.06.03, 17:04
in stores for Christmas. Mitähän vielä?:)

Edelleenkään ei ole mitään kiirettä. Mutta itse koneesta, löysin joltain foorumilta (olisiko ollut esato?), että kone on kyllä tulossa ihan ajallaan ja hinnaksi oli laitettu 480usd. Eli huhuja liikkuu kaikenlaisia, niistä ei selviä kuin odottamalla. =)

Alkaa tuntua hiljalleen jo siltä, että on hankittava T720 takaisin nostamaan tunnelmaa. ;)

blade
23.06.03, 17:08
"nhk"
Edelleenkään ei ole mitään kiirettä. Mutta itse koneesta, löysin joltain foorumilta (olisiko ollut esato?), että kone on kyllä tulossa ihan ajallaan ja hinnaksi oli laitettu 480usd. Eli huhuja liikkuu kaikenlaisia, niistä ei selviä kuin odottamalla. =)

Heitätkö linkkiä sille forumille, jos muistat sen?

Alkaa tuntua hiljalleen jo siltä, että on hankittava T720 takaisin nostamaan tunnelmaa. ;)

Heh!Nostamaan tunnelmaa?Joko alkaa odotus latistaan fiiliksiä?

nhk_
23.06.03, 17:19

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=29138&forum=3
Tuolla on "faktana":
They say in the press release that is gonna be around 460$
It will be out June 28th

Saahan tuota vielä puolikkaan vuotta odotella ennen kuin mokoman ostan. Tai siis jos se nyt siihen mennessä tulee markkinoille. ;) Saksalainen kun tuntuu kauppaavan niin halvalla tuota T720-luuria, että melkein tekee jo mieli...

EDITtinä mainittakoon, että en ole nyt lainkaan varma missä ketjussa tuosta oli, mutta tuosta esaton ketjusta nyt jotain löytyy kuitenkin. *kiroaa muistiaan*

blade
24.06.03, 11:53

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=29138&forum=3
Tuolla on "faktana":
They say in the press release that is gonna be around 460$
It will be out June 28th

Saahan tuota vielä puolikkaan vuotta odotella ennen kuin mokoman ostan. Tai siis jos se nyt siihen mennessä tulee markkinoille. ;) Saksalainen kun tuntuu kauppaavan niin halvalla tuota T720-luuria, että melkein tekee jo mieli...

EDITtinä mainittakoon, että en ole nyt lainkaan varma missä ketjussa tuosta oli, mutta tuosta esaton ketjusta nyt jotain löytyy kuitenkin. *kiroaa muistiaan*

Kiitokset linkistä "nhk"!
Ja esiintyy sitä muillakin....siis helvetin hyvä muisti, mutta jumalattoman lyhyt:)

nhk_
25.06.03, 16:17
EBayssa oli jo yksi kappale huudon alla... 510$ oli viimeisin huuto.

Jotenkin vaan pistää epäilyttämään, että olisiko joku sittenkin myymässä jo ennakkoon tuota laitetta, vai onko päässyt joku proto liikkeelle..?

blade
25.06.03, 23:03
EBayssa oli jo yksi kappale huudon alla... 510$ oli viimeisin huuto.

Jotenkin vaan pistää epäilyttämään, että olisiko joku sittenkin myymässä jo ennakkoon tuota laitetta, vai onko päässyt joku proto liikkeelle..?

Joo, sitä on ollut jo pitkään myynnissä EBayssa ja jossain muuallakin, mutta kaikki ovat osoittautuneet feikeiksi.
Taitaa pitää paikkansa, että tuo V600 tulee syys-lokakuussa viimeinkin markkinoille!Monessa paikassa mainitaan myyntiintulo ajankohdaksi lokakuu.
Ja hintaa odotellaan....................:(

nhk_
26.06.03, 20:36
Ja hintaa odotellaan..:(

Itse alan uskoa siihen, että hinta on 400 ja 500 euron välissä. Ainakin nettikaupat mitkä listaa jo puhelinta tuleviin antaa sellaisia viitteitä, kun ennakkohinnat liikkuu tuossa aika liki 450 pinnassa. Tokihan sieltä voi tulla liikettä suuntaan tai toiseen, mutta uskoisin hinnan pysyvän tuossa.

blade
26.06.03, 20:48
Ja hintaa odotellaan..:(

Itse alan uskoa siihen, että hinta on 400 ja 500 euron välissä. Ainakin nettikaupat mitkä listaa jo puhelinta tuleviin antaa sellaisia viitteitä, kun ennakkohinnat liikkuu tuossa aika liki 450 pinnassa. Tokihan sieltä voi tulla liikettä suuntaan tai toiseen, mutta uskoisin hinnan pysyvän tuossa.

Samaa mieltä!Saksassa on monessa paikassa ennakkohintana 479 euroa.Mutta eiköhän kohta saada tämän peräpohjolan hintakin selville:)

Haavi
27.06.03, 09:28
Orange näyttää suunnittelevan Motoroloja (V600 ja V500) oktooberiksi.

http://www.smartphony.org/geeklog/public_html/images/articles/20030624131332557_1.jpg

blade
27.06.03, 14:10
Orange näyttää suunnittelevan Motoroloja (V600 ja V500) oktooberiksi.

http://www.smartphony.org/geeklog/public_html/images/articles/20030624131332557_1.jpg

joo, näin tuon "kartan" jossain.Toivottavasti saapuu Suomeen ennemmin, kuin tuonne Englantiin.Syyskuun 15. päivä olisi tarkoitus tulla Suomessa myyntiin.Ja suositushinta on n. 500 euroa!

blade
27.06.03, 14:19
Sekin varmistui, että V600:ssa on kaiutinpuhelu ominaisuus.Tämähän on ollut hieman epävarma juttu ja tärkeä monille:)

Blue Joker
27.06.03, 15:00
Sekin varmistui, että V600:ssa on kaiutinpuhelu ominaisuus.Tämähän on ollut hieman epävarma juttu ja tärkeä monille:)

Jes! Jos se n. 6MB:n muisti vielä löytyy niin luultavasti hankin tämän jossain vaiheessa, ja jos kamera tuottaa tarpeellista laatua!

blade
27.06.03, 15:09

Jes! Jos se n. 6MB:n muisti vielä löytyy niin luultavasti hankin tämän jossain vaiheessa, ja jos kamera tuottaa tarpeellista laatua!

Faktaa on, että dynaamista muistia löytyy vähintään 6MB!Kamerasta ei voi sanoa vielä juuri mitään, mutta odotukset ovat korkealla!Ainakin itsellä:)

Blur
27.06.03, 15:25
Aika vaikuttavaa vehjettä motorola on kyllä ulos työntämässä..mut 2½ kuukaudessa kerkee julkistaa SonyEricssonkin Z610:n ;).Jos tota jaksais odottaa kuukauden verran sitten kun rippirahat saa niin varteenottava vaihtoehto mullekkin on!

blade
11.07.03, 19:19
Nostetaanpa aihe esille, kun ei ole tältä rintamalta kuullut pitkään aikaan mitään:)
Eli V600:nen on tulossa myyntiin Englannissa elokuussa!Täällä foorumilla on sakkia, jotka asustavat sielläpäin(yellow), niin voisiko varmistaa asian, jos on käyntiä kännyliikkeissä!?!?Kiitos!
Liikkeen nimi taisi olla Carphonewarehouse.

OT:Motorola C450 on tulossa lähiaikoina ja C550 lokakuussa!

Anonymous
11.07.03, 22:55
OT:Motorola C450 on tulossa lähiaikoina ja C550 lokakuussa!oisko noista kuvia/tietoja jo esillä jossain? mitäs noi maksaa?

blade
12.07.03, 12:01
OT:Motorola C450 on tulossa lähiaikoina ja C550 lokakuussa!oisko noista kuvia/tietoja jo esillä jossain? mitäs noi maksaa?

Eipä ole kuvia löytynyt ja hintakin on hämärän peitossa.C-sarjan koneet kuuluvat kuitenkin edulliseen hintaluokkaan.C550:sta tiedän sen verran, että siinä on kamera ja erilainen muotoilu kuin C350:ssa.Tosin tämäkään tieto ei ole varma.C450 on sitten mysteeri meikäläisenkin kohdalla:)

wiwwe
20.07.03, 19:14
Kenellään tietoo missä vaiheessa on tulossa saksan markkinoille? Sieltä se puhelin kuitenkin tulee varmasti tilattua.

blade
20.07.03, 21:32
Kenellään tietoo missä vaiheessa on tulossa saksan markkinoille? Sieltä se puhelin kuitenkin tulee varmasti tilattua.

Mobile-reviewin mukaan samaan aikaan, kuin Suomessa.Tuleehan se kyllä huomattavasti halvemmaksi, jos tilaa saksanmaalta.

wiwwe
20.07.03, 22:59
jea, tänks, rakastan sua. ollaax yhes?

blade
20.07.03, 23:10
jea, tänks, rakastan sua. ollaax yhes?

Riippuu siitä, kumpaa sukupuolta edustat:)Olen nääs umpihetero!!!Tämä oli pelkkää OT:ta.Jatketaan taas keskustelua V600:sta!Ok?

blade
20.07.03, 23:51
http://www.mobility.com.au/Issues/52/MotorolaNewRange.pdf

Tälläinen jutuntynkä löytyi.Hieman ristitiitaista tietoa V600:sta!Tuolla väitetään, että V600:ssa ei olisi pöytä-hf:ää, kun taas tyyppi Motolta sanoi, että pöytä-hf löytyy!

Jace
21.07.03, 01:00
Hieman ristitiitaista tietoa V600:sta!Tuolla väitetään, että V600:ssa ei olisi pöytä-hf:ää, kun taas tyyppi Motolta sanoi, että pöytä-hf löytyy!
Onhan motukalla lisälaitteena pöytä hf..

wiwwe
21.07.03, 01:20
Lisälaite on lisälaite.

blade
21.07.03, 21:08
Lisälaite on lisälaite.

Näinhän se on:)Pöytä-hf olisi kyllä hyvä, jos löytyy integroituna, mutta ei itselle kuiteskaan elintärkeä juttu.Täytyy vielä varmistaa tuo asia.

blade
21.07.03, 22:07
Mobile-reviewin sivuille on ilmestynyt V600 speksit.Pitäisi olla viralliset.
http://www.mobile-review.com/phonemodels/motorola/motorola-v600-en.shtml

wiwwe
21.07.03, 22:33
ei html-selainta? :<
tai jotai.

blade
21.07.03, 22:36
ei html-selainta? :<
tai jotai.

Pitäisi löytyä.Ainakin näin luki Moton Saksan sivuilla jokin aika sitten, kun luin erästä uutis artikkelia ja lukee myös monessa muussakin paikassa.

tse
22.07.03, 00:34
Nyt tuli miinusta: "Only one phone number can be added to one name."
Joutuu siis taas laittamaan useamman nimen samalle henkilölle :( Pöh!
Mikäli tuo pitää paikkaansa sitten...

Jace
22.07.03, 01:31
Lisälaite on lisälaite.

Tuolla väitetään, että V600:ssa ei olisi pöytä-hf:ää, kun taas tyyppi Motolta sanoi, että pöytä-hf löytyy!

Ajoin tässä lähinnä takaa sitä, että miten tuon tekstin tuosta tulkitsee niin motukalla on voitu tarkoittaa vaikka lisälaite pöytä-hf:ää.. mene ja tiedä jos vain noin sanottu..

Senior_TG
22.07.03, 09:07
iTap pilaa tuon puhelimen....

Killerwhale
22.07.03, 09:12

Ei se puhelinta pilaa, ennakoivan tekstinsyötön toki.

Smirre
22.07.03, 11:53

Miten se pilaa Moton puhelimet? Mikä siinä iTapissa on vikana?

En ole koskaan käyttänyt Motoa, mutta kyllä tekisi mieli. :) T720i ja V600 on nimittäin parhaat puhelimet mitä tällä hetkellä löytyy

blade
22.07.03, 12:18

Miten se pilaa Moton puhelimet? Mikä siinä iTapissa on vikana?

En ole koskaan käyttänyt Motoa, mutta kyllä tekisi mieli. :) T720i ja V600 on nimittäin parhaat puhelimet mitä tällä hetkellä löytyy

Ei siinä mitään vikaa ole.Hyvin se on itsellä pelittänyt!Ja olen käyttänyt kumpiakin sekä T9:ä ja iTappia.Mutta olen tullut siihen johtopäätökseen, että kun kerran kirjoittelen muutenkin vähän viestejä, niin paras tapa kirjoittaa on ihan perinteinen.
Ja toisaalta mistä tietää millainen iTappi V600:ssa on.Siinä on nääs uusi versio iTapista!

wiwwe
22.07.03, 12:28
paska luuri. :<

Miika
22.07.03, 16:16
Kyllä tuon vielä kestäisi ettei voi laittaa kuin yhden numeron per nimi, mutta että IrDA is absent... Anteeksiantamatonta ja luuri jää osaltani hyllylle.

Toisaalta, tarkoittaahan se sitten että SL55 pysyy vielä vähän enempi aikaa. Ehkä sitten joskus tulee se kaikkien luurien äiti...

blade
22.07.03, 16:22
Perustele väitteesi!
Kukaan ei ole vielä päässyt testaan sitä ja noilla ominaisuuksilla tuohon hintaan pätevältä vaikuttaa.Jos siitä nyt sattuu puuttuumaan joku ominaisuus, mitä on jossain lukenut että on, niin ei se siitä paskaa tee.Itse ainakin odotan mielenkiinnolla sitä päivää, kun V600:nen ja miksei myös V300 ja V500:nenkin rantautuvat Suomen kamaralle ja pääsee testaileen ja räpläämään.

nhk_
22.07.03, 16:39
Perustele väitteesi!

Johtuisiko siitä, että kyljessä ei lue Nokia? ;)

Itse ainakin odotan mielenkiinnolla sitä päivää, kun V600:nen ja miksei myös V300 ja V500:nenkin rantautuvat Suomen kamaralle ja pääsee testaileen ja räpläämään.

Tässä alkaa jo näpit syyhyämään, kun näki nuo 500:sen ja 600:sen speksit ja kuvat vierekkäin. Jompi tai kumpi se on sitten se seuraava. Pitäisi vaan saada nyt sitten äkkiä käyttökokemusta ja mielellään itsekin päästä hypistelemään...

wiwwe
22.07.03, 17:02
Lähinnä läppä.

nhk_: Nokiaa nyt viimeiseksi ostaisin.

nhk_
22.07.03, 18:13
Lähinnä läppä.

nhk_: Nokiaa nyt viimeiseksi ostaisin.

Huomasit varmaan hymiön. =)

wiwwe
22.07.03, 18:19
Mikä on hymiö!?

blade
22.07.03, 19:18
Perustele väitteesi!

Johtuisiko siitä, että kyljessä ei lue Nokia? ;)

Itse ainakin odotan mielenkiinnolla sitä päivää, kun V600:nen ja miksei myös V300 ja V500:nenkin rantautuvat Suomen kamaralle ja pääsee testaileen ja räpläämään.

Tässä alkaa jo näpit syyhyämään, kun näki nuo 500:sen ja 600:sen speksit ja kuvat vierekkäin. Jompi tai kumpi se on sitten se seuraava. Pitäisi vaan saada nyt sitten äkkiä käyttökokemusta ja mielellään itsekin päästä hypistelemään...

Sama juttu.Vielä pitää jaksaa odottaa muutama viikko,No, onhan tuota jo odotettu puoli vuotta....eiköhän se n. 5-7 viikkoa menen vaikka päällä seisten:)

blade
22.07.03, 19:19
Kyllä tuon vielä kestäisi ettei voi laittaa kuin yhden numeron per nimi, mutta että IrDA is absent... Anteeksiantamatonta ja luuri jää osaltani hyllylle.

Toisaalta, tarkoittaahan se sitten että SL55 pysyy vielä vähän enempi aikaa. Ehkä sitten joskus tulee se kaikkien luurien äiti...

Mitä tekee IrDalla, jos on bluetooth?

wiwwe
22.07.03, 19:30
Kannettavissa on usein infra-vastaanotin vakiona.

sovelias
22.07.03, 19:31
Mitä tekee IrDalla, jos on bluetooth?IrDalla muuten mitään tee paitsi varalla, jos ei muita tykötarpeita ole, tosin nykyään kanettavista puuttuu usein IRDA, kämmenmikroissa yleensä aina on. Käyttäjät varmaan omiin koneisiin hommaa BTn jollei vielä ole.
IrDan etuihin voi laskea että se toimii alustassa kuin alustussa, mutta tuskin se nyt kuitenkaan monelle on kynnyskysymys.

blade
22.07.03, 19:48
Mitä tekee IrDalla, jos on bluetooth?IrDalla muuten mitään tee paitsi varalla, jos ei muita tykötarpeita ole, tosin nykyään kanettavista puuttuu usein IRDA, kämmenmikroissa yleensä aina on. Käyttäjät varmaan omiin koneisiin hommaa BTn jollei vielä ole.
IrDan etuihin voi laskea että se toimii alustassa kuin alustussa, mutta tuskin se nyt kuitenkaan monelle on kynnyskysymys.

Kiitos selvennyksestä:)No, itse en kuulu "bisnesmiehiin", siis riittää, että on kaapeli/bluetooth tai kaapeli/IrDa!

Miika
22.07.03, 20:51
IrDA on sen verran yleisemmin tuettu standardi tiedonsiirrossa eri laitteiden välillä että se on siksi minulle aivan must. Miksi pitäisi hankkia erillinen bt dongle koneeseen kun kaikki onnistuu IrDalla yhtä helposti.

IrDAlla hoidan luurien/tietokoneiden/PDA:n välistä tiedonsiirtoa eikä tarvitse miettiä kaapeleiden/BT donglen pitämistä mukana (koska se kuitenkin on tarpeen vaatiessa jossain muualla kuin mukana).

blade
26.07.03, 02:57
According to our information Motorola V300, V500, V600 have almost the same camera which is used in Motorola A830. You can see the quality of the photos already now, the pictures were made in the room, and it only emphasizes the quality of the camera.

Viitteitä V600:sen kameran laadusta.
http://www.mobile-review.com/review/image/motorola/a830/photos/30-05-03@1738.jpg

nhk_
26.07.03, 21:55

Ei lainkaan paha kuva, mutta nyt on alkanut sylettää tuo punasilmän puuttuminen... Pitääkö vaihtaa sitten jo Palmiakin samalla, prkl...

blade
26.07.03, 22:42

Ei lainkaan paha kuva, mutta nyt on alkanut sylettää tuo punasilmän puuttuminen... Pitääkö vaihtaa sitten jo Palmiakin samalla, prkl...

Onhan siinä bluetooth varmasti, mutta tuolla väitetään kiven kovaan, että IrDa löytyy.
http://www.telefonino.net/cgi-bin/dbmodelli.asp?modelid=05065

Myös V500:sta löytyvät tiedot eroavat mobile-reviewin tiedoista!
http://www.telefonino.net/cgi-bin/dbmodelli.asp?modelid=05075

blade
29.07.03, 12:20
Sain varmistuksen siihen, ettei IrDaa ole V600:ssa.
Mulle sanottiin myös, että virallisia speksejä EI OLE lyöty vielä lukkoon, mutta softan pitäisi olla valmiina tämän viikon loppuun mennessä.Eli ei kannata ihan täysillä luottaa mobile-reviewin spekseihin, vaikka siellä mainitaankin, että speksit ovat viralliset.

blade
05.08.03, 15:19
Tuorekuva V600:sta!

http://www.phonescoop.com/articles/moto_2003_fall/this_address_changes/v600.jpg

wiwwe
05.08.03, 15:22
lääh <3<3<3.

blade
06.08.03, 18:47
V600 tulee myyntiin lokakuun alkupuolella.Suositushinta on 495 euroa.
Eiku odottamaan:)

Haavi
06.08.03, 20:50

Voi ei, se myöhästyy sittenkin! Nyyh? ;)

blade
06.08.03, 21:11

Miten niin myöhästyy?Missään ei ole virallisesti mainittu myytiintulo aikaa!

Lahneliini
06.08.03, 21:48
Tää V600 tuntuu aika namulta V70:n rinnalle:D
joko toi , Nokia 7250i tai 3650...

Haavi
06.08.03, 22:13

Ei kukaan puhunut mitään mistään virallisesta myyntiintulosta. Totesin vain, että V600 myöhästyy. Tuon päätelmän tein sinun infon pohjalta.

sovelias
07.08.03, 08:32
Ei kukaan puhunut mitään mistään virallisesta myyntiintulosta. Totesin vain, että V600 myöhästyy. Tuon päätelmän tein sinun infon pohjalta.Myyntiintuloaika tavoite on ollut, toinen vuosipuolisko 2003.

blade
07.08.03, 13:30

Ei kukaan puhunut mitään mistään virallisesta myyntiintulosta. Totesin vain, että V600 myöhästyy. Tuon päätelmän tein sinun infon pohjalta.

Anteeksi, nyt meni ohi.Minkä infon kohdalta?

blade
07.08.03, 13:38

Jos et tartte Symbian konetta, niin sitten valinta on V600 ja 7250i mallin välillä.
Suosittelen V600:sta, koska siinä on parempi näyttö(65k värit 176x220 pikseliä), bluetooth, VGA kamera, simpukka,WAP 2.0, 6 megaa muistia ym, ym
Lisäksi V600 tulee olemaan halvempi kuin Noksu.
V600:sen svh 495 euroa.
Toisaalta siitä puuttuu IrDa joka saattaa jotain kismittää.

Haavi
07.08.03, 13:55

No sen 15. syskuuta jota olet useaan kertaan toistanut täällä. Ja nyt sitten kerroit tuon lokakuun alkupuolen. Tästä tein huiman johtopäätöksen, että puhelin myöhästyy aikataulustaan. Eikö olisi pitänyt?

Anonymous
07.08.03, 14:26

Jos et tartte Symbian konetta, niin sitten valinta on V600 ja 7250i mallin välillä.
Suosittelen V600:sta, koska siinä on parempi näyttö(65k värit 176x220 pikseliä), bluetooth, VGA kamera, simpukka,WAP 2.0, 6 megaa muistia ym, ym
Toisaalta siitä puuttuu IrDa joka saattaa jotain kismittää.noksu on halvempi ku 495€

blade
07.08.03, 22:05

Toisaalta siitä puuttuu IrDa joka saattaa jotain kismittää.noksu on halvempi ku 495€

Kyse oli svh hinnasta.V600:sen svh 495 ja 7250i:n 630 euroa.
Uskon, että kun V600 tulee myyntiin, niin hinta on ainakin nettikaupoissa halvempi, kuin 7250i:n, jonka hinta pyörii 450 hujakoilla.

blade
07.08.03, 22:10

No sen 15. syskuuta jota olet useaan kertaan toistanut täällä. Ja nyt sitten kerroit tuon lokakuun alkupuolen. Tästä tein huiman johtopäätöksen, että puhelin myöhästyy aikataulustaan. Eikö olisi pitänyt?

Syyskuun 15. oli arvio mobile-reviewin ylläpitäjän heitto, markkinoilletulo ajankohdasta.Toistanut oon monesti, mutta enpä oo kertaakaan idioottivarmana tietona pitänyt!
Jos tuota luuria on jo öbaut helmikuusta asti odottanut, niin ei se pari-kolme viikkoa tunnu missään:)Ainakaan itsellä.
Tosin tuokin ajankohta voi muuttua, vaikka tieto on peräisin suoraan Motorolalta!
On varmaan kokemusta, että kaikilla merkeillä tapahtuu viivästymisiä!

sovelias
07.08.03, 22:12
Uskon, että kun V600 tulee myyntiin, niin hinta on ainakin nettikaupoissa halvempi, kuin 7250i:n, jonka hinta pyörii 450 hujakoilla.Lähinnä kai pitäisi vertailla tukkuhintoja tai katuhintoja, ja ainakaan allekirjoittanut ei tiedä mitä 7250i malli maksaa silloin kuin v600 on suomenkaupoissa hyllyllä ja mihin hintaan.
Sitä en mitenkään kiellä etteikö v600 olisi monessa tapauksessa järkevä hankinta vaikka maksaisi enemmän kuin 7250i.

blade
07.08.03, 22:21
Uskon, että kun V600 tulee myyntiin, niin hinta on ainakin nettikaupoissa halvempi, kuin 7250i:n, jonka hinta pyörii 450 hujakoilla.Lähinnä kai pitäisi vertailla tukkuhintoja tai katuhintoja, ja ainakaan allekirjoittanut ei tiedä mitä 7250i malli maksaa silloin kuin v600 on suomenkaupoissa hyllyllä ja mihin hintaan.
Sitä en mitenkään kiellä etteikö v600 olisi monessa tapauksessa järkevä hankinta vaikka maksaisi enemmän kuin 7250i.

Onhan niin, mutta näin vertailun vuoksi mainitsin tämän hetkiset SVH hinnat.On se kyllä nähty, että Nokoiden hinnat tulee alas hirviällä vauhdilla!

wiwwe
18.08.03, 15:44
mitään uutta? :<

blade
18.08.03, 16:38
mitään uutta? :<

Päivä:)
Ei ole kuulunut mitään viime aikoina:(

blade
19.08.03, 22:52
"Timanteilla" koristeltu V600:nen.Aika namu:)

http://www.howardforums.com/attachment.php?s=&postid=1478129

Von Lartzunovski
20.08.03, 09:50
"Timanteilla" koristeltu V600:nen.Aika namu:)

Varmaan aika suolanen hintaki! Jos siis aitoja...

Nyde
20.08.03, 09:59
Ens viikolla tulee markkinoille.

blade
20.08.03, 12:10

Jaa, mistäköhän oot tuollaista tietoa saanut/kuullut???

Nyde
20.08.03, 12:28

Huhut kertoivat! Mut täytyy muistaa et huhut on huhuja ja hullu niihin uskoo...

blade
20.08.03, 20:41

No huhuihin ei tosiaan kannata uskoa.Luotan edelleen siihen, että tulisi lokakuun alkupuolella kuten Moton ukko mainitsi!
Jatketaanpas odottelua:(

Nyde
20.08.03, 21:15

No huhuihin ei tosiaan kannata uskoa.Luotan edelleen siihen, että tulisi lokakuun alkupuolella kuten Moton ukko mainitsi!
Jatketaanpas odottelua:(

No kyllä se viimeistään ens kuussa tulee markkinoille. Niin vahvoja ne "huhut" on...

blade
20.08.03, 21:41
Nyde kirjoitti:
No kyllä se viimeistään ens kuussa tulee markkinoille. Niin vahvoja ne "huhut" on...

Mikähän on tämä huhujen lähde?Ei se tule ennen lokakuuta myyntiin.Luet mistä tahansa, niin markkinoilletulo ajankohta on lokakuu.

Nyde
21.08.03, 16:00
Nyde kirjoitti:

Mikähän on tämä huhujen lähde?Ei se tule ennen lokakuuta myyntiin.Luet mistä tahansa, niin markkinoilletulo ajankohta on lokakuu.
Oikeassa olit. mä sekotin sen v700:een.

blade
24.08.03, 22:42
Jonkun sortin "uusi" kuva V600:sta:)

http://www.justprice.com/img/prod/889/open.jpg

Xaeron
29.08.03, 13:10
Ai vittu toi V600 olis pirun hieno ilman tota antennia! Miksi noihin pitää työntää antennit...

Pitää tota ny silti miettiä, josko tohon sais hommattua jostai vaikka minitynkäantennin? ;)

Ei joku viittis heittää urlia johonkin sivuun jossa olisi paljon kuvia tuosta V600:sta? Kai tästäkin threadista löytyy, mut laiskuus.. ;I

Aero
29.08.03, 14:27
Ai vittu toi V600 olis pirun hieno ilman tota antennia! Miksi noihin pitää työntää antennit...

Antenni parantaa simpukkamallisten puhelimien kestävyyttä ja rakennetta.

sovelias
29.08.03, 17:05
Antenni parantaa simpukkamallisten puhelimien kestävyyttä ja rakennetta.Mitenkä?

Killerwhale
29.08.03, 18:20
Antenni parantaa simpukkamallisten puhelimien kestävyyttä ja rakennetta.Mitenkä?

Mikäli puhelimessa olisi sisäänrakennettu antenni, täytyisi materiaalien valintaa miettiä tarkemmin ottaen huomioon kuuluvuus. Nyt kun kyseessä on ulkoinen antenni, voidaan puhelimen materiaalit valita kestävyyden mukaan - kuuluvuudesta kun ei tarvinnut huolehtia. Ja ulkoinen antenni on muutenkin parempi, sisäisillä kuuluvuus huonommassa verkossa on selkeästi huonompi. Fakta.

sovelias
29.08.03, 18:31
Mikäli puhelimessa olisi sisäänrakennettu antenni, täytyisi materiaalien valintaa miettiä tarkemmin ottaen huomioon kuuluvuus. Nyt kun kyseessä on ulkoinen antenni, voidaan puhelimen materiaalit valita kestävyyden mukaan -En ihan suoraa vedä tuohon yhtäläisyyttä, sisäinen anteni ei pakota valitsemaan heikkoja rakenteita, tosin umpi magnesiumia on vähän vaikea laittaa ulkokuoreen, suunnitelua sisäinen anteni vaikeuttaa ehdottomasto.
Ulkoinen anteni tuo myös kestävyys ongelmia ja joudutaan käyttään kestävempiä materiaaleja.
Ja ulkoinen antenni on muutenkin parempi, sisäisillä kuuluvuus huonommassa verkossa on selkeästi huonompi. Fakta.Tähän en ole kyllä käytännön laitteissa törmännyt, toki jos puhutaan jostain piiska entenista niin sille veroista sisäistä on vaikea läytää, mutta ei noita piiskoja nykyisin enään käytetä ja niissäkin on tiettyjä ongelmia.
Sisäinen anteni antaa myös jonkin verran suunnitelu mahdollisuuksia.

Terro
29.08.03, 19:01
Ja ulkoinen antenni on muutenkin parempi, sisäisillä kuuluvuus huonommassa verkossa on selkeästi huonompi. Fakta.
Itseäni lainatakseni:

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?p=82800&highlight=#82800

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?p=82877&highlight=#82877

Killerwhale
29.08.03, 19:13
Mikäli puhelimessa olisi sisäänrakennettu antenni, täytyisi materiaalien valintaa miettiä tarkemmin ottaen huomioon kuuluvuus. Nyt kun kyseessä on ulkoinen antenni, voidaan puhelimen materiaalit valita kestävyyden mukaan -En ihan suoraa vedä tuohon yhtäläisyyttä, sisäinen anteni ei pakota valitsemaan heikkoja rakenteita, tosin umpi magnesiumia on vähän vaikea laittaa ulkokuoreen, suunnitelua sisäinen anteni vaikeuttaa ehdottomasto.
Ulkoinen anteni tuo myös kestävyys ongelmia ja joudutaan käyttään kestävempiä materiaaleja.
Ja ulkoinen antenni on muutenkin parempi, sisäisillä kuuluvuus huonommassa verkossa on selkeästi huonompi. Fakta.Tähän en ole kyllä käytännön laitteissa törmännyt, toki jos puhutaan jostain piiska entenista niin sille veroista sisäistä on vaikea läytää, mutta ei noita piiskoja nykyisin enään käytetä ja niissäkin on tiettyjä ongelmia.
Sisäinen anteni antaa myös jonkin verran suunnitelu mahdollisuuksia.

Tuo kestävämpien materiaalien käyttöhän ei liene haitaksi? ;)

Olen viimeisen muutaman aikana ollut tekemisissä kuuden valmistajan gsm-malleista yhteensä noin muutaman kymmenen eri mallin kanssa. (Vertaillut verkkoa ja kuuluvuutta) ja tosiasia on, että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ulkoisella antennilla varustetut puhelimet ovat pysyneet verkossa paremmin kuin sisäisellä antennilla olevat. Ja nyt puhun siis ihan normaaleista ulkoisista antenneista, en piiska-antenneista.

Jace
29.08.03, 20:16
Noista antenneista, niin esim 1800-verkossa tälläisiä kokemuksia:
8148i:llä(ulkoinen) ja 6210:lla(sisäinen) oli kuuluvuutta paikassa, jossa v3688:lla(ulkoinen), sgh-2400:lla(vedettävä) ja 8850:lla(sisäinen) kuuluvuus oli nolla. Siis vaikka oli sama operaattori.

sovelias
29.08.03, 20:44
Tuo kestävämpien materiaalien käyttöhän ei liene haitaksi? ;)Sisäinen anteni ei estä käyttämästä kestäviä materiaaleja, tosin suunnitelulta vaaditaan enemmän.
Olen viimeisen muutaman aikana ollut tekemisissä kuuden valmistajan gsm-malleista yhteensä noin muutaman kymmenen eri mallin kanssa. (Vertaillut verkkoa ja kuuluvuutta) ja tosiasia on, että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ulkoisella antennilla varustetut puhelimet ovat pysyneet verkossa paremmin kuin sisäisellä antennilla olevat. Ja nyt puhun siis ihan normaaleista ulkoisista antenneista, en piiska-antenneista.En tunne testejäsi, mutta oletan ettet ole tiirailut tolppia.
Tosi on että sisäinen ulkoinen anteni käyttäytyy erinlailla.
Tiedän toki huonoja sisäisellä antenilla varustettuja laitteita ja hyvin "kuuluvia" ulkoisella antenilla varustettuja luureja. Mutta muuten en tuloksiasi allekirjoita. Ja on sitä itse tullut myös paria laitetta kokeiltua.
En kuitenkaan väitä että ulkoinen anteni mitenkään kuuluvuuden pilaisi.

blade
01.09.03, 08:27
Tuore kuva V600:sta.
Tahtoo tuon heti, mutta paskat ku ei saa.Odotetaan nyt vielä ainakin kuukausi!
http://schnitzer.republika.pl/ujh.jpg

blade
05.09.03, 13:22
Jossain joku valitti, että valikkoikonit pilaa näytön, kun taustakuva jää niiden alle piiloon.Kyselin tuosta asiasta ja vastaus kuuluu:Normaalitilassa näytössä näkyy verkon voimakkuus palkit ja kello.Kun painaa valikkonäppäintä(ylös, alas, vasen, oikea) , niin ikonit tulevat näkyviin.

blade
06.09.03, 15:08
V600:sen arvostelu löytyy tuolta:http://mobile.bpit.ch/forum/index.p...=ST&f=19&t=4521
Se on vain ranskakielinen...saa itse kääntää.

Tuolla on live kuvia V600:sta ja hieman käännöksiä arvostelusta.
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?s=&threadid=2096

http://mobile.bpit.ch/virgile/v600/042.jpg

arivi
06.09.03, 17:56
http://www.idesan.pp.fi/mobphones.html hinnoitellut V600:sen 417e.
Joten ei paha :) Nyt vain odotellaan Sam.E700:sen hintaa.
Suppee vertailu:
http://www.esato.com/phones/index.php?phone=71&cp=104

Smith
06.09.03, 20:15
Miten V600 on niin "halpa", kun V200:sta sai pulittaa 540€? :) Ja siis eiköhän V600 Paaaaljon parempi.

blade
06.09.03, 23:02
Miten V600 on niin "halpa", kun V200:sta sai pulittaa 540€? :) Ja siis eiköhän V600 Paaaaljon parempi.

Vaikea sanoa, mikä V200:ssa maksaa!?!?
Oli tosin itsellekin hiukka yllätys, kun sain tietää V600:sen hinnan.
Mutta helvetin hyvä, että on noin halpa.
Huono juttu on vaan se, että kuulin eilen, että lokakuussa tulee vain pieni erä Suomeen ja seuraavasta erästä ei ole tietoa:(
Saattaa mennä jopa joulun tienoille!Ja ei ole vielä budjetti koossa.Matkapuhelinkauppias jolta tiedon sain, yritti myydä ennakkoon sitä.Siis varaus listaa!Saa jonkunverran sitä ja varaukset oli jo melkein mennyt!Olis melkeen pitänyt ottaa se, mutta vaje lompakossa saneli ehdot tällä kertaa:(

arivi
07.09.03, 08:41
Tuolla saa hieman paremman vertailun V600 vs. E700 (http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=382)
Ja kyllä täytyy sanoa, että vaaka alkaa kallistumaan V600:sen puolelle.
On syytä myös olettaa, että E700 tulee olemaan kalliimpi vaihtoehto.
Noista muistimääristä en saa oikein tolkkua, eli paljonko tuossa V600:ssa on kuville muistia?
Vertailun saa kun valitsee kuvan alta "Compare" -> "Samsung" -> "E700" V600 (http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=382)

blade
07.09.03, 11:08
Tuolla saa hieman paremman vertailun V600 vs. E700 (http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=382)
Ja kyllä täytyy sanoa, että vaaka alkaa kallistumaan V600:sen puolelle.
On syytä myös olettaa, että E700 tulee olemaan kalliimpi vaihtoehto.
Noista muistimääristä en saa oikein tolkkua, eli paljonko tuossa V600:ssa on kuville muistia?
Vertailun saa kun valitsee kuvan alta "Compare" -> "Samsung" -> "E700" V600 (http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=382)

V600 on muistia 5 tai 6 megaa.Riippuu, mistä lähteestä tieto on peräisin.Sitä en tiedä, paljonko kuville on muistia!Voi olla vaikka kokonaan tuo määrä tai sitten hiukka vähemmän:)

wiwwe
09.09.03, 11:03
Hihi! Aika kivalt näyttää, tosin isolta(?), vaikka speksien mukaan ei hirveen iso oo... :)

Oliks tos cif vai vga kamera?

Voitko blade kysyä, miten tossa on välitystiedot toteutettu, että tuleeko vammanen tekstiviesti takaisin, vai ilmoittaako paremmalla tekniikalla? Sitten haluaisin viel tietää, että tallentuuko lähetetyt viestit puhelimeen? Sekin ois kiva...

oot blade ihku ku kerrot täst!11 :)

blade
09.09.03, 12:46
Hihi! Aika kivalt näyttää, tosin isolta(?), vaikka speksien mukaan ei hirveen iso oo... :)

Oliks tos cif vai vga kamera?

Voitko blade kysyä, miten tossa on välitystiedot toteutettu, että tuleeko vammanen tekstiviesti takaisin, vai ilmoittaako paremmalla tekniikalla? Sitten haluaisin viel tietää, että tallentuuko lähetetyt viestit puhelimeen? Sekin ois kiva...

oot blade ihku ku kerrot täst!11 :)

Kamera on VGA.
Välitystiedoista ei ole hajuakaan:)
Kyllä pitäisi tallentua ihan automaattisesti.

blade
10.09.03, 17:16
Tulla lisäinfoa :http://www.motocoder.com/motorola/template.jsp?filename=center_V600.html

arivi
10.09.03, 17:44
Tulla lisäinfoa :......Mikähän näistä nyt sitten on se oikea, ja myyntiin tuleva malli, kun kuvat ovat eri sivuilla erilaisia. Eli onko tämä se myyntiin tuleva tuossa yläviestin linkissä ?
Vai tämä: http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/v600.html

Ceeray
10.09.03, 18:03
Saako tohon V600:een laitettua nimen ja numeron lisäksi osoitetiedot ylös?

Olis meinaan aika tarpeellinen ominaisuus meikäläiselle.

Toinen kiva juttu olis saada syötettyä exel taulukko sisään..

blade
10.09.03, 18:41
Tulla lisäinfoa :......Mikähän näistä nyt sitten on se oikea, ja myyntiin tuleva malli, kun kuvat ovat eri sivuilla erilaisia. Eli onko tämä se myyntiin tuleva tuossa yläviestin linkissä ?
Vai tämä: http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/v600.html

Nyt meni vähän ohi....sama luurihan on kummassakin linkissä!Mitä tarkoitit kysymykselläsi?

Ceeray kirjoitti:
Saako tohon V600:een laitettua nimen ja numeron lisäksi osoitetiedot ylös?

Olis meinaan aika tarpeellinen ominaisuus meikäläiselle.

Toinen kiva juttu olis saada syötettyä exel taulukko sisään..

En osaa vastata tuohon kysymykseen varmasti, mutta luulen, että ei saa.En ole kuitenkaan varma.

arivi
10.09.03, 18:48
Nyt meni vähän ohi....sama luurihan on kummassakin linkissä!Mitä tarkoitit kysymykselläsi?Sori vaan hosumiseni:
Linkki 1 (http://www.motocoder.com/motorola/template.jsp?filename=center_V600.html)
Linkki 2 (http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=382) Klikkaa kuvaa, niin suurenee.

Toivottavasti se on tuo linkki 2 laite. (vrt. näyttö, näppis ja kuoret)

Edit: Näyttihän ne linkit olevan jo tuolla ylempänäkin oikein.

Smith
10.09.03, 18:53
Onko tuossa nyt se videokuvan tallennus?

Dundee
11.09.03, 10:51
Mites tuossa V600:ssa näyttäis olevan saman verran pikseleitä näytössä kuin 3650:ssa mutta fyysiseltä kooltaan näyttö näyttäis olevan saman kokoinen kuin T610:ssa. Onko ne pikselit sitten niin paljon pienempiä..?

sovelias
11.09.03, 10:57
Mites tuossa V600:ssa näyttäis olevan saman verran pikseleitä näytössä kuin 3650:ssa mutta fyysiseltä kooltaan näyttö näyttäis olevan saman kokoinen kuin T610:ssa. Onko ne pikselit sitten niin paljon pienempiä..?Eri näyttöjen pikselikoot vaihtelevat, eli jos näytön koko on pienempi ja sama määrä pikseleita niin silloin ne pikselit on pienenmpiä (ja/Tai niiden väli on pienempi)

blade
11.09.03, 15:33
Nyt meni vähän ohi....sama luurihan on kummassakin linkissä!Mitä tarkoitit kysymykselläsi?Sori vaan hosumiseni:
Linkki 1 (http://www.motocoder.com/motorola/template.jsp?filename=center_V600.html)
Linkki 2 (http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=382) Klikkaa kuvaa, niin suurenee.

Toivottavasti se on tuo linkki 2 laite. (vrt. näyttö, näppis ja kuoret)

Edit: Näyttihän ne linkit olevan jo tuolla ylempänäkin oikein.

Tuo iso kuva on lopullinen myyntiintulo versio!(luulisin)Gsmarenan kuva on ensimmäisiä kuvia, mitä V600:sta julkaistiin.Ylemmän linkin kuva on uusin, minkä olen nähnyt.
Ainoa eroavaisuus jonka nyt huomasin, kun vähän tarkemmin katsoin, oli kuulokkeen ympärillä olevat kaarevat aukot.

arivi
11.09.03, 15:38
Ainoa eroavaisuus jonka nyt huomasin, kun vähän tarkemmin katsoin, oli kuulokkeen ympärillä olevat kaarevat aukot.Siis etkö huomaa eroa esim. näytön koossa ?

Edit:
No on se onneksi tämä:
http://212.213.255.72/keepthis/pics/motorola/mov600_00.jpg
Sama tuote on Motorolan tulevissa malleissa kuvattuna :)

bull
11.09.03, 16:38
Toisessa on näyttö kummasti suurempi... Olisipa se lopullinen, mutta Bladea uskoisin että se olisi ensimmäisiä kuvia puhelimesta...

blade
12.09.03, 09:27
Ainoa eroavaisuus jonka nyt huomasin, kun vähän tarkemmin katsoin, oli kuulokkeen ympärillä olevat kaarevat aukot.Siis etkö huomaa eroa esim. näytön koossa ?

Edit:
No on se onneksi tämä:
http://212.213.255.72/keepthis/pics/motorola/mov600_00.jpg
Sama tuote on Motorolan tulevissa malleissa kuvattuna :)

Kyllä näyttö näyttää hieman pienemmältä uudemmassa kuvassa.Enpäs ole huomannutkaan.On kyllä itse luurin ulkonäkökin hieman muuttunut.Ulkoinen näyttö/näytön väri on vaihtunut, kameran linssin viereen on tullut peili, omakuvaa varten.
Kun luuri esiteltiin joskus helmikuussa, niin mainittiin 64k väreistä ja 120x160 resosta.Onko kenties näyttö vaihdettu parempaan(65k värit 176x220 pikseliä), mutta hieman pienempään tässä kuukausien kuluessa?

Dundee
12.09.03, 11:46
Kannattaa varmaan katsoa noita live-kuvia mistä näkee parhaiten sen näytön koon. Nuo kaksi kuvaa ei anna oikeanlaista kuvaa näytöstä, toinen on varmaan joku protokuva ja toisessa näyttö on ilmeisesti kallellaan joten näyttö näyttää lyhyemmältä kuin mitä se on.

blade
12.09.03, 18:35
Kannattaa varmaan katsoa noita live-kuvia mistä näkee parhaiten sen näytön koon. Nuo kaksi kuvaa ei anna oikeanlaista kuvaa näytöstä, toinen on varmaan joku protokuva ja toisessa näyttö on ilmeisesti kallellaan joten näyttö näyttää lyhyemmältä kuin mitä se on.

Justiinsa äsken huomasin saman asian, kun katsoin kahta tuoretta kuvaa.Toisessa kuvassa luuri oli "pystyssä", joten näytön koko oli isompi.

arivi
12.09.03, 18:44
No joka tapauksessa Motorolan uutuusmalleissa on eri kuva V600:n osalta kuin noissa livekuvissa. Itse oletan, että omilla sivuillaan näyttävät juuri sen näköisenä tuotteen, kuin se myyntiin tulee. Ja se näyttö todellakin on eri kokoinen, eikä vain näytä siltä ;)

blade
12.09.03, 21:48
No joka tapauksessa Motorolan uutuusmalleissa on eri kuva V600:n osalta kuin noissa livekuvissa. Itse oletan, että omilla sivuillaan näyttävät juuri sen näköisenä tuotteen, kuin se myyntiin tulee. Ja se näyttö todellakin on eri kokoinen, eikä vain näytä siltä ;)

Näyttö on kyllä eri kokoinen, mutta ei niin paljoa, kuin linkeissä olevista kuvista voisi luulla.

blade
12.09.03, 21:59
Tällaista löytyi Howardforumilta:
Copied from RCR Wireless

Motorola delays GSM handset releases

Sept. 12, 2003 12:54 PM EST

NEW YORK—Motorola Inc. will reportedly delay the introduction of three new GSM handsets that were to be launched by the end of this month until the middle of October due to concerns over the company’s GSM platform. The delayed handsets include the V300, V500 and V600.

“We don’t consider the delay material,” Motorola spokesman William Parke told Dow Jones Business News. “It’s a joint decision with the carriers. We just want to make sure there are no hitches when we do launch.”
Motorola added that the delay would not have a material impact on its third-quarter results.

Saas nähdä, mitäs tapahtuu?Kauanko joutuu vielä odottamaan:(

Dundee
15.09.03, 11:42
Vähän offtopicina.. Miten tuo iTap toimii? Onko se samantyylinen kuin T9 vai minkälainen? Vaikeampi vai helpompi käyttää kuin T9 jne?

Killerwhale
15.09.03, 12:26
Vähän offtopicina.. Miten tuo iTap toimii? Onko se samantyylinen kuin T9 vai minkälainen? Vaikeampi vai helpompi käyttää kuin T9 jne?

Huonompi se on, ja vaikeampi. Omassa luurissani ei ainakaan suostu toimimaan yhteistyön merkeissä. Pakko naputella perinteisesti nuo viestit.

Switch
15.09.03, 18:22
Miten paljon V600:ssa on muistia? Onko ilmoitettu? Voiko sitä lisätä?

Mäksä
15.09.03, 18:34

Huonompi se on, ja vaikeampi. Omassa luurissani ei ai