View Full Version : Bugilistaa tähän?
Ok, eli pääsivulla aihepiirien kohdalla oleva "puhelinlogo" on hieman venähtäneen oloinen, eikä refresh auta. Onko muilla sama vika?
Edit: Alhaalla lukee "Et voi äänestää"? Häh, mitä tapahtui demokratialle?
Esa Isopahkala
18.06.02, 20:41
Vääristynyt logo oli vain vähän aikaa. Äänestyksen salliminen on nyt korjattu.
Vääristynyt logo oli vain vähän aikaa.
Öö, vika on edelleen alueilla, joilla on vain luettuja viestejä...
On tuossa kuitenkin siirry-linkit eri alueille suoraan, siis pudotusvalikkona.
Se ei toimi kunnolla, kun menee "Matkapuhelimet" päävalikkoon (siis siihen ylimpään). Kokeilin Operalla (6.01), Ie:llä (6.0) ja Netscapella (4.89 muistaakseni). Opera ja Ie eivät reagoineet mitenkään ja Netscapessa tulee teksti: "Valitsemaasi foorumia ei ole olemassa". Muut valikot toimivat ok.
:idea: Ei varmaan ole varsinainen bugi mutta sivulle näyttäisi riittävän vain kymmenen viestiä.. IMO ei välttämättä kovin hyvä juttu, sillä on melko varmaa että tännekin tulee samankaltaisia ketjuhirvityksiä kuin esimerkiksi vanhan foorumin T68 -ketju (http://www.matkapuhelininfo.com/foorumi/index.php?board=1;action=display;threadid=1), jossa viestejä oli yli 1200 kappaletta (tarkemmin 1278).. No tuskin toista aivan samanlaista tulee enää kovinkaan helposti, mutta jo yli sadan kappaleen menevien ketjujen käsittely saattaa pissiä alleen jos kullakin alasivulla on alhainen viestimäärä kerrallaan.
(Lukon kuva) Foorumi on lukittu
Tämmönen teksti löytyy etusivun alalaidasta. Eikös foorumi ole tuohon hieman väärä sana. Pareminkin keskustelu.
Melkolailla sama homma, kun selaa jotain palstaa, niin näyttää tälläistä:
Käyttäjiä selaamassa tätä foorumia: User1, User2...
Tuossakin foorumi-sanan tilalle voisi laittaa jonkun muun sanan. (Hämää minua :) )
Käyttäjätiedot eivät päivity? Päivittyykö muilla?
Edit: Okei siis käyttäjätiedot eivät päivity ennen muutosta kirjoitettuihin viesteihin, näemmä...
Onko noiden venähtäneiden luurien kuvat myös muilla näkyvissä edelleen mikäli jollakin alueella ei ole uusia viestejä?
(Lukon kuva) Foorumi on lukittu
Tämmönen teksti löytyy etusivun alalaidasta. Eikös foorumi ole tuohon hieman väärä sana. Pareminkin keskustelu.
Tuo tarkoittanee sitä, että osa foorumia on lukittu, esim Ylläpito/alue.
Damn, IEssä tulee jenkkinäppis päälle ja joudun kopioimaan ä/kirjaimen tuosta alhaalta :oops:
Minulla ei enää näy missä keskusteluissa on uusia viestejä.
Edit: Mutta nyt näkyykin.
Euron merkki ei toimi. Ainakaan minulla. Huomasin tuolla, että joku sen oli saanut toimimaan, mutta miksi en minä?
Testi: Euro-merkki --> €
Pitäiskö html olla päällä?
Esa Isopahkala
19.06.02, 17:37
Windows Update -linkki IE:ssä, lataa sieltä uusimmat päivitykset niin eurokin alkanee toimia. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mitenkäs semmonen homma, onko mahdollista saada poista toimino joka viestiin eikä pelkästään viimeisimpään?
Viestit / päivä -laskuri ei taida olla tietoinen siitä, että kirjoitettujen viestien määrä pitäisi jakaa päivillä joina on ollut rekisteröityneenä. En sentään ihan tuon tason floodailija ole mitä se väittää...
Edit:
Mitenkäs semmonen homma, onko mahdollista saada poista toimino joka viestiin eikä pelkästään viimeisimpään?
Kyllä ainakin itse pystyn poistamaan vanhempiakin viestejä...
Onpa muuten vähän saat*nan ärsyttävää, kun joitain uusia keskusteluja ei ole merkattu uusiksi Eilen ei yhdessä vaiheessa merkannut mitään uusia postauksia uusiksi. Tänään toimi yhdessä vaiheessa täydellisesti ja nyt taas viduilee. Onko muilla samoja ongelmia vai olenko sekoamassa?
Esa Isopahkala
20.06.02, 11:24
Minulla myös lukemattomat viestit viestit muuttuvat ajoittain kaikki luetuiksi, vaikka en ole lukenut.
Niko Mäkinen
20.06.02, 11:39
Tuollahan matkapuhelinpuolella on kirjoitettu 1 bugi lisää.
Eli GMT +2 on suomen virallinen aika. Pitää laittaa silti GMT +3, jotta viestejen ajat näkyisi oikein.
Äh, en mä osaa selittää. Laita itsellesi aikavyöhyke GMT +2, kirjoita viesti ja katso sen jälkeen lähetysaikaa.
Tuollahan matkapuhelinpuolella on kirjoitettu 1 bugi lisää.
Eli GMT +2 on suomen virallinen aika. Pitää laittaa silti GMT +3, jotta viestejen ajat näkyisi oikein.
Hmm, oletan etta se on normaalisti 2, mutta nyt on kesaaika eli pitaa olla 3.
Ei oikeestaan mikään bugi, mutta kun klikkaa yläkulman banneria, niin sen menee foorumin etusivulle, vaikka olettaisi sen menevän matkapuhelininfon etusivulle..
Esa Isopahkala
20.06.02, 17:43
Banneri osoittaa nyt http://www.matkapuhelininfo.com/ -etusivulle.
Onpa muuten vähän saat*nan ärsyttävää, kun joitain uusia keskusteluja ei ole merkattu uusiksi Eilen ei yhdessä vaiheessa merkannut mitään uusia postauksia uusiksi. Tänään toimi yhdessä vaiheessa täydellisesti ja nyt taas viduilee. Onko muilla samoja ongelmia vai olenko sekoamassa?
Eihän kysymys vain ole siitä, että painat refreshiä juuri merkattuasi kaikki viestit luetuksi? Itse tuli tuota välillä harrastettua vanhalla foorumilla... Siten vain ihmettelemään, että mitäs minä en kuitenkaan olekaan lukenut... :P
Eihän kysymys vain ole siitä, että painat refreshiä juuri merkattuasi kaikki viestit luetuksi? Itse tuli tuota välillä harrastettua vanhalla foorumilla... Siten vain ihmettelemään, että mitäs minä en kuitenkaan olekaan lukenut... :P
Ei ole siitä kysymys. Tapahtuu ihan itsestään. Tosin nyt taas on toiminut loistavasti, joten eiköhän se tästä.
Nyt olis sellainen ongelma, etten pääse aina sisälle tänne foorumiin. Tulee vain sivu, jossa on tällaista tekstiä:
??_K??^\?= ý>g??ý??ò?êF?ôb1U??QZ?zBK-V?=U?YPx?@?}?zÙ^#?ãìéB`?<?LB?
6?ús??r4|Wm?)????E?À???v???f?â?*??
q?5â|>%}?jã??I?ÍG?6?B??Ô??õ?á??q.???2?ù????_??? p?w???0??8?9!?Ò2|??õ?r??|?????Ó?o?nÈ???W???:?Q_ G_K?K?_?1?Jsê??X??Ô[?R; }Ò>T???y??=?3ùù?J
?????
?Tv`?? 9???
ÁÃd| ?o??ólj???]òKIâ???a)ô?Ì??
Vähän ajan päästä kun "päivittää" sivun, niin pääsee taas itse sivulle. Omituista.
Tapahtuiko muilla outoja tässä ~5min sitten?
Itselläni kun yritin foorumille tuli vain latausikkuna;
"olet valinnut tiedoston lataamisen sen sijaintipaikasta, index.php(www.matkapuhelininfo.com)"
Tämän jälkeen minut kirjattiin ulos foorumilta ja kun kirjauduin sisään näyttää, että kaikki viestit olisi luettu, vaikka ennen ulos"lentämistä" oli niitä lukematta useita.
Kyllähän ehti vähän aikaa olla sillä punaisella themellä. Etusivulla oli hullun isot fontit, sitten fontit olivat vain siinä oikean puoleisessa sarakkeessa missä näkyy viimeisimmän viestin kirjoittaja. Ja se jälkeen taisi mennä vähän tilttiin :shock:
Tulin foorumille ja ei muka yhtään uusia aiheita, eli kaikki "merkkivalot" on valkoisella. Päivällä toimi ihan oikeen...
Mutta mikä lie mennyt..
Eikä tänne äsken voinut kirjoittaakaan. Otin virheilmoituksen muistiin, jos siitä vaikka olisi apua Esalle.
Parse error: parse error, unexpected T_CASE in /home/customers/matkap/public_html/forum/posting.php on line 590
Esa Isopahkala
21.06.02, 01:12
Punainen oli pientä testausta, ei olisi pitänyt näkyä kaikille. Parse error tuli kun asensin Tilastot-sivun --> peruin asennuksen. "Olet valinnut..."-virheelle ei ole selitystä.
En tiedä onko tästä ollut puhetta, mutta tuo laskuri on vähän outo jossa näkyy koska viimeksi olen täällä ollut. Siinä meinaan näkyy täsmälleen sama aika kun mitä kello on nyt. Eli kaksi samaa aika päällekkäin.
Tulin foorumille ja ei muka yhtään uusia aiheita, eli kaikki "merkkivalot" on valkoisella. Päivällä toimi ihan oikeen...
Mutta mikä lie mennyt..
DAM taas sama vika, ollut nyt kahtena kertana peräkkäin, mikähän tässä pissuu :?
DAM taas sama vika, ollut nyt kahtena kertana peräkkäin, mikähän tässä pissuu :?
Mulla myös näyttää, että uusia viestejä ei olisi :roll:
Mulla myös näyttää, että uusia viestejä ei olisi :roll:
Oletko aina kirjautuneena? Minä olen. En siis aina täälä kyyläämässä mutta u know mitä tarkoita 8). Johtuisikohan jotenkin siitä.
Silloin kun lueskelen täälä uudet aiheet näkyvät ihan ok, mutta kun menen pois ja tulen uudelleen ei näytä uusia viestejä.
Selain IE6.0, Win XP Pro Fin :wink:
Tämä pitäis kyllä saada kuntoon, on niin oleellinen bugi, mut ehtiihän sen Juhannuksen jälkeen 8)
Oletko aina kirjautuneena? Minä olen. En siis aina täälä kyyläämässä mutta u know mitä tarkoita 8). Johtuisikohan jotenkin siitä.
Silloin kun lueskelen täälä uudet aiheet näkyvät ihan ok, mutta kun menen pois ja tulen uudelleen ei näytä uusia viestejä.
Aina kirjautuneena, IE 6.0 ja Win 98SE. Silloin kun olen foorumilla, niin jos uusia kirjoituksia tulee, niin ne näkyvät uusina, mutta kun tänne tulee, niin kaikki ovat "luettuja". Pitää kokeilla uloskirjautumista.
Aina kirjautuneena, IE 6.0 ja Win 98SE. Silloin kun olen foorumilla, niin jos uusia kirjoituksia tulee, niin ne näkyvät uusina, mutta kun tänne tulee, niin kaikki ovat "luettuja". Pitää kokeilla uloskirjautumista.
Kirjauduin eilen pois lähtiessäni ulos, tänään sisälle ja uudet viestit näkyivät oikein. Eli "Aina kirjautuneena" bugittaa jotenkin..
Kirjauduin eilen pois lähtiessäni ulos, tänään sisälle ja uudet viestit näkyivät oikein. Eli "Aina kirjautuneena" bugittaa jotenkin..
Me too, nyt uudet viestit näkyvät :D
Kirjauduin eilen pois lähtiessäni ulos, tänään sisälle ja uudet viestit näkyivät oikein. Eli "Aina kirjautuneena" bugittaa jotenkin..Itselleni taas kävi niin, että luettuani "Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" -haun listan puoleen väliin kirjauduin pois hetkeksi ja palasin takaisin: Kaikki kohdat olivat muuttuneet muka luetuiksi? :?
Uloskirjautumisen ja takaisin tulemisen välillä n. viitisen minuuttia..
Ja unohtui tuossa mainita, että en ole "Aina kirjaantuneena"..
Damn, osa itselleni lukematonta ketjua jäi nyt epäselviksi, mutta kyllä tästä selviää.. Elämä ei mennyt pilalle. :-P
Mulla menee lukemattomat luetuiksi, jos en lue kaikkia uusia kerralla. Jos jätän vaikka kaksi lukematta ja sammutan selaimen, ne kaksi ovat merkitty luetuiksi seuraavalla kerran. Ja näin käy aina, olin sitten "aina kirjautuneena" tai en.
Mulla ei tunnu toimivan toi viestien poistaminen kunnolla, vieläkään en pysty poistamaan kun viimeisimmän viestin. :roll:
"Pysy aina kirjautuneena"-valinta ei tunnu toimivan kunnolla, testannut ainoastaan Opera 6:n kanssa. Joka kerta olen joutunut uudelleen loggaamaan sisälle kun tänne tullut.
Todellakin näyttää siltä, että tuo muokkaa-ominaisuus toimii vajaavaisesti.
Sen jälkeen, kun joku mainitsi, että aina ei viestiin jää sitä "muakattu..." -teskstiä, itselleni ei ole kertaakaan muokkauksen jälkeen sitä tullut.
Mielestäni käyttäjälistan lajittelussa nouseva/laskeva toimivat väärinpäin.
(Onko täällä uudella foorumilla niin kuin ennen viestin määrän mukaan tulevia "luokituksia" uusi jäsen/täysjäsen jne?)
Esa Isopahkala
29.06.02, 18:37
Mielestäni käyttäjälistan lajittelussa nouseva/laskeva toimivat väärinpäin.
Näin on, korjasin asian.
(Onko täällä uudella foorumilla niin kuin ennen viestin määrän mukaan tulevia "luokituksia" uusi jäsen/täysjäsen jne?)
Viestimääriin sidotut käyttäjäryhmät on poistettu eikä niitä oteta käyttöön.
Tiedä sitten onko kyseessä varsinainen bugi mutta foorumi muuttuu olennaisesti kun ulkoasua muuttaa:
Ylhäällä oleva banneri ja sen kohde vaihtuu
Jokaisen osaston ensimmäisen viestin kohdalla ei lue otsikkoa kuin toisella "lookilla"
"Viimeiset aiheet" toimii myöskin vain toisella lookilla
Esa Isopahkala
30.06.02, 12:53
Ylhäällä oleva banneri ja sen kohde vaihtuu
Bannerin toki on tarkoituskin vaihtua, mutta kohteen ei. Sain korjattua asian.
Tänään taas oikkuili luetut viestit.. Kun kirjauduin, näytti vain osan lukemattomista uusina-->kirjauduin ulos ja sisään uudestaan-->Näytti, että kaikki olisi luettu.
Myös muutamista viesteistäni ainakin oli kokonaan hävinnyt tuo |x| -painike, jolla viestit poistetaan. :(
Myös muutamista viesteistäni ainakin oli kokonaan hävinnyt tuo |x| -painike, jolla viestit poistetaan. :(
Mulla ei ole näkynyt sitä koko aikana muualla kun viimeisimmän viestin kulmassa
Mulla ei ole näkynyt sitä koko aikana muualla kun viimeisimmän viestin kulmassa
Näköjään tekee nytten mulla sitä samaa.. kyllä ainakin aiemmin olen jonkun foorumin alkupäivien viestin poistanut..
Tänään taas oikkuili luetut viestit.. Kun kirjauduin, näytti vain osan lukemattomista uusina-->kirjauduin ulos ja sisään uudestaan-->Näytti, että kaikki olisi luettu.
Taitaa olla pikemminkin indikaattori viimekäynnin jälkeen tulleista uusista viesteistä. (Tai tarkemmin ulosloggautumisen/istunnon päättymisen jälkeisistä viesteistä)
Taitaa olla pikemminkin indikaattori viimekäynnin jälkeen tulleista uusista viesteistä. (Tai tarkemmin ulosloggautumisen/istunnon päättymisen jälkeisistä viesteistä)
Ilmeisesti. Todella ärsyttävää!
Kävin aamulla katsomassa uusia viestejä ja kun tulin takaisin nyt kaikki viestit oli merkitty luetuiksi vaikka oli tarkoitus vasta nyt tulla lukemaan niitä oikein kunnolla..
Jos vain tuon saisi muutettua samanlaiseksi kuin vanhalla foorumilla. Systeemi oli paljon parempi.
Lisäksi tuntuu että tuo "merkitse kaikki luetuiksi" kusee. Klikkaan sitä jollain alueella ja menen pois sieltä ja silti selain näyttää että alueella on uusia viestejä(ei auta "Päivitä" näpäyttely).
Foorumille olen kirjautuneena aina.
Sivujen ihan alalaidassa on Contact Us ja Home -linkit, noissa on vielä linkit vähän väärin. Contact Us:ssa mail@yourdomain.com ja Home:ssa www.yoursite.com :)
Ei paha bugi/unohdus, mutta korjaamisen arvoinen! ;)
Esa Isopahkala
04.07.02, 11:10
Sivujen ihan alalaidassa on Contact Us ja Home -linkit, noissa on vielä linkit vähän väärin. Contact Us:ssa mail@yourdomain.com ja Home:ssa www.yoursite.com :)
Korjasin nuo (phpV2).
Onko tämä tässä vähän hölmöä:
"Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Voit muokata viestejäsi tässä foorumissa
Voit poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Voit äänestää tässä foorumissa"
Tuo lukee aina tuolla alalaidassa. Eikö porukat vai älyä mitä täällä voi tehdä vai?
Edit: ja kun tuolla <-- on kerta asuinpaikkakin niin mikei sinne voisi ilmoittaa myös puhelintaan tyyliin "matkapuhelin&liittymä: Ericsson T65 ja Radiolinja. Tai sitten vain "matkapuhelin: Ericsson T65"
Esa Isopahkala
12.07.02, 11:32
Pikaviestien tilailmaisin näyttää bugaavan. Itselläni graafinen mittari näyttää, että n. 75 % tulevien viestien tilasta on käytetty ja teksti kertoo, että tilasta on käytetty 136 %.
Onko mitään tietoa saako tuohon parannusta?
Viestejä ei voi poistaa montaa peräkkäin. Bugi vai joku aikarajoitus?
Miksei allekirjoitus tule joka viestiin, jos tekee itselleen allekirjoituksen. Onko niin, että allekirjoitus tulee vain viesteihin jotka on kijoitettu allekirjoituksen päivittämisen jälkeen?
Näyttäisi siltä, että voit poistaa viestisi vain, mikäli se on ketjun tuorein viesti.
Huomasin vähän aikaa sitten kivan ja hieman huvittavan bugin ku eräs aamu heräsin puhelminen kellon soittoon ja puhelimessa luki "perutetaanko herästy" vaikka tietenki siinä pitäisi lukea herätys :)
Näyttäisi siltä, että voit poistaa viestisi vain, mikäli se on ketjun tuorein viesti.
Mitä järkeä siinä nyt on?
personal jesus
15.08.02, 13:05
Bugit johtavat usein tyhmältä näyttävään toimintaan.
En tiedä miten teillä nuo yksityiset viestit näkyvät, tai onko siitä aiemmin mitään puhuttu mutta jokunen viikko sitten saapuvissa viesteissä taisi olla about 116% käytetty ja palkki näytti juuri vajaa 100%. Nyt se näyttää 100% ja palkki on hieman päälle 50%. bugi vai olenko jotain ymmärtänyt väärin?
personal jesus
15.08.02, 15:05
bugi vai olenko jotain ymmärtänyt väärin?
Siitä on ollut myös aiemmin puhetta. Bugi se on.
En kai siinä väittänyt järkeä olevankaan. Eihän se muuten päätyisi bugilistalle.
Toisille alueille siirretyt viestit kummittelevat vielä alkuperäisellä alueella, ainoastaan Siirretty: lukee alussa. Näyttävät vielä siirtyvän listassa ylöspäin molemmilla alueille (sillä, johon viesti on alunperin kirjoitettu ja sillä, johon se on siirretty), kun ketjuun tulee uusia viestejä.
tuli lukeen tällainen kun yritin kirjoittaa johonkin aiheeseen....
Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/customers/matkap/public_html/forum/posting.php on line 109
tuli lukeen tällainen kun yritin kirjoittaa johonkin aiheeseen....
Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/customers/matkap/public_html/forum/posting.php on line 109
Eilen oli hetken aikaa sama vika.
personal jesus
30.08.02, 19:15
Eilen oli hetken aikaa sama vika.
Sama täällä, se ei onneksi kestänyt kauaa.
Esa Isopahkala
30.08.02, 20:14
Virhe "Fatal error: Maximum execution time of" ei käsittääkseni ole foorumisoftan bugitusta, vaan palvelimen häiriöitä.
Miksi noiden otsikoiden eli "hintavihjeet" , "puhelintori" "asianvierestä" jne... niiden kaikkien paikat on vaihtunut!!!???? mistä johtuu?
Esa Isopahkala
01.09.02, 22:05
Miksi noiden otsikoiden eli "hintavihjeet" , "puhelintori" "asianvierestä" jne... niiden kaikkien paikat on vaihtunut!!!???? mistä johtuu?
Vaihdoin niiden paikkoja. Toivottavasti tämä ei aiheuttanut sinulle kohtuutonta ahdistusta ;).
Vaihdoin niiden paikkoja. Toivottavasti tämä ei aiheuttanut sinulle kohtuutonta ahdistusta ;).
No ei mulle mut heti aiheutui hintavihjeille sekaannusta (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=2209) ;) Niin ja miks muuten vaihoit niitä? ihan vain uteliaisuuttani aattelin? =)
EDIT: Jaa se oli jo näköjään korjattu.. siiis se mikan erehdys! =)
Esa Isopahkala
27.09.02, 01:05
Virhe "Fatal error: Maximum execution time of" ei käsittääkseni ole foorumisoftan bugitusta, vaan palvelimen häiriöitä.
Tukifoorumilla on tuosta kahdenlaista käsitystä, saattaa olla siis foorumisoftassakin. Joitain korjauehdotuksiakin löytyy ( http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=21913&highlight=maximum+execution ), mutta tein nämä kaksi korjausta eivätkä ne ilmeisesti vaikuttaneet mitään. Tuota ongelmaa alkoi tulla jo ennen viimeisintä ohjelmapäivitystä (2.0.2), joten ongelma ei tullut siinäkään yhteydessä. Muita modifikaatioita en muista tehneeni ennen ongelmien alkua.
Jotain tää foorumi bugittaa nyt. (01.27) Ei pääse...päsee..ei pääse..pääsee ;) Tulee mieleen joku operaattori ;)
Olisiko mahdollista saada tähänkin foorumiin ominaisuus, että vanhoja viestejään voisi poistella.. ?
Tuo on jotain mikä pännii kun poistaa voi ainoastaan viimeisen kirjoitetun viestin..
Esa Isopahkala
28.09.02, 17:43
Olisiko mahdollista saada tähänkin foorumiin ominaisuus, että vanhoja viestejään voisi poistella.. ?
Tuo on jotain mikä pännii kun poistaa voi ainoastaan viimeisen kirjoitetun viestin..
Löysin ja asensin modifikaation editointia varten:
Limited Post Edit Time
Description: With this MOD the admin is able to set through the board configuaration, the time (in minutes) a user has to edit his/her post. When the value is set to '0', the time is unlimited. The check occurs only when the user hits the 'edit' button in the post NOT when the user hits the submit button. Moderators & Admins can always edit the post.
Editointi pitäisi nyt onnistua vanhoillekin viesteille, poistamismahdollisuutta tuo tuskin antaa.
Löysin ja asensin modifikaation editointia varten:
Limited Post Edit Time
Description: With this MOD the admin is able to set through the board configuaration, the time (in minutes) a user has to edit his/her post. When the value is set to '0', the time is unlimited. The check occurs only when the user hits the 'edit' button in the post NOT when the user hits the submit button. Moderators & Admins can always edit the post.
Editointi pitäisi nyt onnistua vanhoillekin viesteille, poistamismahdollisuutta tuo tuskin antaa.
Editointi muistaakseni on kyllä ollutkin täällä päällä myö muissakin kun vanhoissa viesteissä, mutta tosiaan edelleenkään ei voi poistaa kun viimeisimmän viestin.
Editointi muistaakseni on kyllä ollutkin täällä päällä myö muissakin kun vanhoissa viesteissä, mutta tosiaan edelleenkään ei voi poistaa kun viimeisimmän viestin.
Minä olen joskus tehnyt niin, että poistanut tekstin kokonaan ja kirjoittanut siihen: Poistettu. Modet ovat sitten poistaneet viestin.
Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/customers/matkap/public_html/forum/index.php on line 118
Tulee minulle koko ajan. Se alkoi tämän viikon alussa ja jatkuu vieläkin erittäin ärsyttävästi.
Mulla on nyt illalla foorumi bugittanut muutamat kerrat =/
Näky oli tälläinen: http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/e/pesomaailma/1035752804253.jpeg
Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/customers/matkap/public_html/forum/index.php on line 118
Tulee minulle koko ajan. Se alkoi tämän viikon alussa ja jatkuu vieläkin erittäin ärsyttävästi.
Tuota, tai jotain lähes täysin vastaavaa tulee ruutuun aina silloin tällöin. Yleensä siitä pääsee eroon -reload-:illa.
kesäaikaa buggaa edelleen, vai onko mun päässä vika?
Olisiko mahdollista muuttaa hakua siten että oletuksena olisi haku kaikilla ehdoilla eikä millä tahansa ehdoista, koska lähes aina kun käytän useampaa hakusanaa yritän juuri etsiä viestejä joissa on nämä kaikki sanat.
personal jesus
04.10.03, 20:59
Olisiko mahdollista muuttaa hakua siten että oletuksena olisi haku kaikilla ehdoilla eikä millä tahansa ehdoista
Mikä estää käyttämästä x AND y AND z...
Mikä estää käyttämästä x AND y AND z...Niin tai helpommin, x + y + z...
Nemesis-88
25.02.04, 21:48
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database tuollaista ilmotusta heittää (taas) ruutuun vähän väliä :(
Ewert Oktan
12.03.04, 12:32
Sisäänkirjautuminen ei pysy päällä, vaan selainikkunan sulkemisen jälkeen vaatii kirjautumaan uudelleen.
Keksit ovat sallitut.
Sisäänkirjautuminen ei pysy päällä, vaan selainikkunan sulkemisen jälkeen vaatii kirjautumaan uudelleen.
Keksit ovat sallitut.
Itse olen huomannut, että jos selain on suljettu ja sitten klikkaa mailista "Vastaus aiheeseen..." linkkiä keskusteluun, niin ei ole kirjautuneena sisään.
Mutta jos ensin avaa selaimen ja menee foorumiin, niin onkin kirjautuneena sisään ja sen jälkeen voi klikata noita mailin linkkejä pysyen sisäänkirjautuneena.
Ewert Oktan
12.03.04, 13:59
Uusi havainto:
Matkapuhelininfon foorumi päällä
-> käynti jossain muussa osoitteessa (esim. Google)
-> paluu Matkapuhelininfon foorumiin
-> en ole enää kirjautuneena sisään
-> painan jossain ketjussa vastaa -nappia
-> selain siirtyy foorumin etusivulle ja nyt olenkin kirjaantunut sisälle
Uusi havainto:
Matkapuhelininfon foorumi päällä
-> käynti jossain muussa osoitteessa (esim. Google)
-> paluu Matkapuhelininfon foorumiin
-> en ole enää kirjautuneena sisään
-> painan jossain ketjussa vastaa -nappia
-> selain siirtyy foorumin etusivulle ja nyt olenkin kirjaantunut sisälle
Vika on tod.näk. sinun puolella, sillä en ole koskaan törmännyt vastaavaan useallakaan eri koneella.
Mulla on automaattinen sisäänkirjautuminen ja kun tulen foorumille, en olekkaan kirjautunut sisään. Kun haluan lähettää viestin, niin siirrynkin yhtäkkiä etusivulle. Eli vähän samankaltaista ongelmaa kuin Ewertilläkin.
Tunnistaminen toimii kekseillä, tai URL:iin lisätyllä Session IDllä.
Jos keksit on pois käytössä tulee toi URL käyttöön, jolloin foruumiin tulo ilman ko IDtä johtaa ettei ole kirjautuneena,
Joissain tapauksissa keksit voi kadota kun käy tietyn tyyppisillä sivuilla.
Samoin myös selain voi hakea sivun välimuistista (selaimen tai proxyn)
Pääsivulla on puhelintorilla viimeinen aihe nimetön, mutta aika löytyy "1.1.70 2:00" ;)
Minulle tulee joskus "Ilmoitus aiheseen..." -viestissä olevaa linkkiä klikatessa virheilmoitus: "Valitsemaasi viestiä tai aihetta ei ole olemassa".
Kuitenkin foorumilta se löytyy, mutta se ei ole enää seurannassa.
Samoin joskus kun klikkaa seurattavan aiheen linkkiä emailissa, niin se avaa oikean ketjun, mutta sivun alareunassa on "Seuraa aiheen vastauksia" eli viestin seuraaminen on itsestään poistunut.
Edit: Tämä virhe tulee täsmälleen silloin, kun seuraamaani ketjuun joku kirjoittaa vastauksen, mutta poistaa sen jälkeenpäin.
Pääsivulla on puhelintorilla viimeinen aihe nimetön, mutta aika löytyy "1.1.70 2:00" ;)
Nyt asian vierestä... 1.1.70 3:00
Nyt asian vierestä... 1.1.70 3:00
Juu, saman oon huomannut muutamaankin otteeseen :D
Esim. Ylläpito foorumilla otsikkona: "Matkapuhelinfoorumi :: Siirry foorumiin - Ylläpito", vaikka ollaan jo siellä. Ja tämän aiheen sivun otsikkona: "Matkapuhelinfoorumi :: Näytä viesti - Bugilistaa tähän?", vaikka sehän näyttää jo kaikki aiheen viestit.
Eikö nuo voisi jättää pois, häiritsee vain surffausta, varsinkin kun on useita ikkunoita auki.
Miksi Aamuisen nimenhuudon aloittajan kohdalla lukee keltaisella Vieras? Kun keskustelun avaa on on aloittajana Jombe?
Edit: Hmm.. Tosin Jomben viesti tuskin onkaan tuon topikin alkuperäinen ensimäinen viesti?
Miksi YV jää roikkumaan lähteviin vaikka lähettäessä tulee ilmoitus: viestisi on lähetetty, lähetettyjen osastolta sitä ei kuitenkaan kuitenkaan löydy?
Ewert Oktan
05.07.04, 23:09
Miksi YV jää roikkumaan lähteviin vaikka lähettäessä tulee ilmoitus: viestisi on lähetetty, lähetettyjen osastolta sitä ei kuitenkaan kuitenkaan löydy?
Vastaanottaja ei ole kuitannut viestiä, eli lukenut sitä.
Vastaanottaja ei ole kuitannut viestiä, eli lukenut sitä.
Nythän tuokin selvisi.
Miksi Aamuisen nimenhuudon aloittajan kohdalla lukee keltaisella Vieras? Kun keskustelun avaa on on aloittajana Jombe?
Edit: Hmm.. Tosin Jomben viesti tuskin onkaan tuon topikin alkuperäinen ensimäinen viesti?No minä sitä en todellakaan ole aloittanut. :)
Nyt tiedän sen bugin syyn, että miksi joskus ei olekkaan kirjautuneena sisään. Siis vaikka kirjautuu, niin näyttää että on kirjautuneena, mutta ei olekkaan. Tarkoitan, että näkyy käyttäjälistassa esim. DjSamu, mutta on kirjautumisboxi edelleen jäljellä...
Tämä johtuu siitä, mihin itse törmäsin...Jos foorumi hakee jostain muualta kun itsestään jotain osia (nyt kyseessä esim. tuo Nebulan mainos) niin se jostain syystä bugaa.
Eli jos bannerit yms. hankkii omalle serverille, eikä hae www :n kautta, niin ei pitäisi enään bugata.
Tällästä viisautta tällä kertaa ;)
Edit: Btw. jos tää on ollut aiemminkin jo jossain viestissä, niin pahoittelen. Tarkoitan tätä bugin syytä.
Enkä myöskään ole varma, että onko tämä oikea syy, mutta omassa foorumissani tämä oli oikea syy.
Edit / 2: Ja jos haluaa, että hakee jostain muualta, niin Iframe / php :n include varmaan toimii, eli jos includettaa vaikka mainos.php :n ja sitten siellä on vaihtuvat bannerit, tai iframena on mainokset, jotka voi sit varmaankin hakea jostain muualta. Enkä oo varma pelaako.
--- Tässä tälläsiä pikkukikkoja :) ---
Minulla ihan sama ongelma.
Kun kirjaudun sisään, niin nimi tulee listaa, mutta en ole kirjatuneena.
Ja kun kirjaudun sisään, niin kaikki lukemattomat viestit on luettuja, joka häiritsee paljon, ku on tottunut käyttämään niin että näkee ne mihin on kirjoitettu viimeisen käyntini jälkeen.
Asian vierestä-palstaltahan pitäisi poistua (ja poistuukin) yli 3kk vanhat viestit. Ja näin onkin, paitsi että äänestykset eivät poistu (linkki (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewforum.php?f=8&topicdays=0&start=350).) Onkos tämä bugi vai "ominaisuus?"
Asian vierestä-palstaltahan pitäisi poistua (ja poistuukin) yli 3kk vanhat viestit. Ja näin onkin, paitsi että äänestykset eivät poistu (linkki (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewforum.php?f=8&topicdays=0&start=350).) Onkos tämä bugi vai "ominaisuus?"
Kiitos vastauksista. Mukava saada palautetta. <3
Kiitos vastauksista. Mukava saada palautetta. <3
Poistuu 3kk kuluttua. Äänestyksillä ei pitäisi olla mitään "erikoiskohtelua" joten kyse lienee softan bugista elleivät äänestykset poistu (tuollahan noita näyttää roikkuvan alueen "viimeisinä" viesteinä).
Haku bugittaa:
---
Could not insert search results
DEBUG MODE
SQL Error : 1062 Duplicate entry '1965502285' for key 1
......
Line : 681
File : /home/customers/matkap/public_html/forum/search.php
---
Haku-toiminossa on bugi. Haku ei toimi, jos nimimerkissä on kaksi merkkiä.
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/search.php?search_author=JS
Ilmoitus: Yksikään aihe tai viesti ei vastannut hakuehtoja
Kuten olen toisessa topicissa jo sanonut, tämä bugi(?) on erityisen ongelmallinen, jos hakusessa ovat esimerkiksi LG -aiheiset ketjut.
Kuten olen toisessa topicissa jo sanonut, tämä bugi(?) on erityisen ongelmallinen, jos hakusessa ovat esimerkiksi LG -aiheiset ketjut.Kyseessä ei ole bugi, vaan ominaisuus.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.