PDA

View Full Version : Samsung SGH-V200 käyttökokemukset (5 uutta kuvaa 27.4)

bull
22.04.03, 16:18
Saapui! :o)

Ensi vaikutelma ihan hyvä! Näppäimet tuntuu oudolta (jotenkin lähekkäin), mut kaipa niihin tottuu ajan myötä. Äänet kirkkaat ja näyttö on hyvä. Kuvien laatu on ihan ok, aika herkkiä auringonvalolle tosin ja hiukan kääntyy kulmasta. Mutta katsellaan kun niitä lisää kertyy että oliko vika kamerassa vai kuvaajassa... :o) Laitan niitä nähtäville jonkin ajan päästä!

Siinä ensi vaikutelma luurista. Lisää kokemuksia joko tänään tai huomenna. Feel free to ask! :o)

jeesh
22.04.03, 16:53
Feel free to ask! :o)

Oliko nyt niin, että niitä kuvia ei saanut luurista ulos irdalla tai kaapelilla, vaan ainoa tapa saada kuvat koneelle on lähettämällä ne sähköpostilla?
Jos näin on, niin ei varmaankaan ole mitään "poppaskonsteja" saada niitä kunnialla ulos (kaapeli/irda)?

bull
22.04.03, 17:00
Feel free to ask! :o)

Oliko nyt niin, että niitä kuvia ei saanut luurista ulos irdalla tai kaapelilla, vaan ainoa tapa saada kuvat koneelle on lähettämällä ne sähköpostilla?
Jos näin on, niin ei varmaankaan ole mitään "poppaskonsteja" saada niitä kunnialla ulos (kaapeli/irda)?
Kiltisti tulevat viimeisimmällä versiolla Easy GPRS:stä. Eli ei tarvita poppaskonsteja!

Ensimmäinen bugi ilmeni... :o( Eli kun tein yhteystietoja sillä softalla niin se ei osannut ääkkösiä... Koitan vielä että onnistuuko jos muutan niitä puhelimesta käsin.

Jeps, eli softa ei osaa ääkkösiä mutta puhelimesta voi muokata ääkköset paikalleen! :o)

jk
22.04.03, 17:44
Onko suomenkieli luurissa valmiina?

bull
22.04.03, 20:01
Onko suomenkieli luurissa valmiina?

Siellähän se!

Pari kuvaa otin ja täytyy sanoa et puhelimen ruudulla on ihan ok, mut koneelle siirrettynä ei mitään huippuja... :o( Mut onneks ei tarvitsekaan olla. Muuten luuri on kyllä hyvä! :o)

Jace
22.04.03, 20:58
Pari kuvaa otin ja täytyy sanoa et puhelimen ruudulla on ihan ok, mut koneelle siirrettynä ei mitään huippuja... :o( Mut onneks ei tarvitsekaan olla. Muuten luuri on kyllä hyvä! :o)
Miten verrattuna 7650:n kameraan? Minkälainen se kamera tossa on?

Nemesis-88
22.04.03, 22:05
saiskos niitä kuvia??

bull
22.04.03, 23:17
En ehtinyt ottaa enempää kuvia joten laitan tänne pari, kuten sanoin ovat suht heikkolaatuisia mutta en ole vielä varma onko kamera heikko vaiko kuvaaja... :o) Kuten sanottua ovat aika herkkiä vastavalolle, siitä nuo lilat raidat. Ja samanlaista kulmien pyöristymistä kuin 7650:ssa aikoinaan...

Mutta nuo kuvat näyttävät aivan loistavilta puhelimen näytöltä katsottuna. Rehellisesti on sanottava että odotukset oli korkealla, varsinkin kun noita ensin puhelimesta katseli... :o( Kameran säätö rajoittuu zoomiin & valoisuuteen.

Edit: sivulla 2 on parempia kuvia!

http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/1.jpg
http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/2.jpg

Kummankin kuvan copyright on minulla! Joten jos haluat niitä käyttää niin pyydä lupa! :o)

Mutta näppäintuntuma on loistava, ainakin mielestäni. Nyt kun on tottunut niin yksi parhaista kokeilemistani.

En tiedä onko huono ajatus mutta jos joku haluaa ehdottomasti ko. luurin livenä nähdä niin laittakaa yv, ni katsotaan ku taitaa olla ensimmäisten joukossa suomenmaassa... :o)

On muuten loistava tuo EasyGPRS, sillä voi lähettää vaikka tekstiviestit! Eli luuri kiinni koneeseen ja kirjoittamaan näppäimistöltä, loistavaa! :o)

kinde
23.04.03, 06:41
Vaikuttaa lupaavalta, ei jaksais millään odottaa. Laitoin eilen meiliä, mutta ei ole kuulunut mitään. Toiminta aika vähän mietityttää, kerro miten akku kestää kun kertyy kokemusta.

Luulen että saan oman vasta ensi viikolla!

bull
23.04.03, 07:34
Kuten tavallista, Sampan paketti oli täydellinen. Sisälsi 2 akkua, datakaapelin, laturin, HF:n, manuaalit sekä EasyGPRS-ohjelman. Tosin kannattaa ladata ohjelman uusin versio, siinä on kuulemma mahdollisetettu kuvien siirto koneelle. En tiedä on mukana tulleessa ko. mahdollisuutta. Jos et löydä uusinta softaa mistään niin laita YV, niin saat sen meilillä 24 tunnin kuluessa... :o)

kinde
23.04.03, 07:39
[ Tosin kannattaa ladata ohjelman uusin versio, siinä on kuulemma mahdollisetettu kuvien siirto koneelle. En tiedä on mukana tulleessa ko. mahdollisuutta.

www.samsungmobile.com sieltä saa ainekin ladattua kyseisen ohjelman V.2.0 tosin en tiedä onko uusin. Sieltä saa muutenkin ladattua paljon sälää---hieno homma

bull
23.04.03, 07:55
www.samsungmobile.com sieltä saa ainekin ladattua kyseisen ohjelman V.2.0 tosin en tiedä onko uusin. Sieltä saa muutenkin ladattua paljon sälää---hieno homma

Mulla tuli mukana 2.0.7 ja koneella on 2.1.2.

bull
23.04.03, 13:30
Hyvä ominaisuus on muokattavat pikakuvakkeet nuolinäppäimistä, eli saa neljä pikalinkkiä sen lisäksi että kameralle on omansa ja samoin wapille.

Huonona puolena on mielestäni se etten ole löytänyt mitään keinoa miten annettaisiin osoite kesken wappailun, eli se wap-pikakuvake vie aina palvelun kotisivulle. Jos menee hankalampaa tietä niin voi syöttää mitä tahansa soitteita mutta tuo on hiukan ärsyttävää. Mites muissa Sampoissa wapailu onnistuu, jos saisi jotain vinkkejä... :o)

Puhelun tullessa voi "lyödä luurin korvaan" painamalla volumenappia aktiiviläpän ollessa käytössä.

Itse en ole löytänyt miten saisi äänettömän-profiilin olemaan ilman tärinää, siksi menen aina iltaisin laittamaan soittoäänen äänettömäksi. Soittoäänet soivat selkeästi ja hyvin, ei hätää sillä puolella.

MMS-viesteihin ei voi lisätä ääntä.

Sen valomerkin siinä kannessa saa pois. Samoin voi lisätä äänen mm. kannen avaamiselle ja sulkemiselle, verkon löytymiselle, virran kytkemiselle. Äänivalikoima tosin on rajoittunut pariin ennalta-asennettuun. Viesteille on 10 erilaista ääntä.

Yksi hyvä ominaisuus on että operaatorin nimen saa laitettua taustakuvan alle, eli näkyy vain kuva. Menin sit käyttämään gprs:ää jolloin ruudulle tuli teksti "GPRS" ylös, ei haitaa kuvassa mutta jos ei ole laittanut taustakuvaa operaattoritekstin päälle niin ruudussa on kaikkea kuvan päällä... Meni sekavaksi, koitan keksiä miten tarkentaa lausumaani. :o) Toki saa myös itse koittaa oikoa... :o)

Siinä joitain huomioita luurista, kysyä saa jos kysyttää... :o)

Aero
23.04.03, 15:54
Vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta luurilta. Ties vaikka ostaisin seuraavaksi :)

Zyklon
23.04.03, 16:09
Itse en ole löytänyt miten saisi äänettömän-profiilin olemaan ilman tärinää, siksi menen aina iltaisin laittamaan soittoäänen äänettömäksi. Soittoäänet soivat selkeästi ja hyvin, ei hätää sillä puolella.
Tuo sama ongelma oli SGH-T100 ja ainakin itseä se rupesi ärsyttämään suunnattomasta.

Blue Joker
23.04.03, 16:35
kuvat on mielestäni aika huonoja, CIF-kamera näyttäisi olevan kyseessä.

jeesh
23.04.03, 17:05
Mites noi kuvat ootko suurentanut niitä jollain kuvankäsittelyohjelmalla, vai ottaako automaattisesto ton kokoisia kuvia? Paraneeko kuvien laatu (huomattavasti) jos vähän muokkaa kuvia pienemmiksi?

bull
23.04.03, 22:23
Muokkaus edelliseen eli voi kyllä wappaillessa siirtyä johonkin tiettyyn osoitteeseen, tavitsi vain painaa yhtä nappia pidempään... :o)

Kamera on siis CIF. Kuvat on täysin alkuperäisessä muodossa. Hiukan laatu paranee jos pienentää mut ajaa asiansa esim mms-viesteissä.

jukra
23.04.03, 22:29
Ihme raitoja noissa kuvissa..

Anyway, onkos tämä luuri tulossa Suomeen koska? Kun ei oikein tunnu hetipikaa löytyvän infoa mistään. Vaikuttaa oivalta luurilta, ties vaikka harkitsis.

Aero
23.04.03, 22:31
Ihme raitoja noissa kuvissa..

Anyway, onkos tämä luuri tulossa Suomeen koska? Kun ei oikein tunnu hetipikaa löytyvän infoa mistään. Vaikuttaa oivalta luurilta, ties vaikka harkitsis.

Ne raidat ei näy MMS-viesteissä, eikä ainakaan mulla siis näkynyt mitään P800:lla. Suomeen tulossa kesän aikana.

bull
23.04.03, 22:34
Kuten sanoin niin nuo raidat ovat lievästä vastavalosta johtuvia. Puhelimen näytöllä kuvat ovat loistavia! :o)

Huhujen mukaan tulisi ensikuun lopulla ja hintaa olisi 500-650 juuroa.

Näppäimistön valot on todella selkeät, hyvin näkyy! Pienenmpi akku on kestänyt tän päivän kohtalaista käyttöä siten et on pudonnut 1 kolmesta palkista.

Ja datakaapeli kytketään päällä olevaan puhelimeen (toisin kuin T100:ssa).

peksu
23.04.03, 22:45
Tulis vaan jo tännekin... v200:n
On se jo onneks lähtenyt sieltä...

Eikai vielä missään Suomi manuaaleja?

bull
23.04.03, 22:48
On se jo onneks lähtenyt sieltä...

Milloin on postitettu? Mulla laitettiin postiin maanantaina ja tuli postitoimipaikkaan tiistaina, siinä oli välissä pääsiäispyhät (perjantai ja maanantai)...

bull
23.04.03, 22:52
Tuli tänään otettua kuvia "kesäisistä" kohteistä ja ne kuvat on PALJON parempia ku esimerkkikuvat! En vaan viitsi laittaa niitä tänne nähtäväks ku joku vois pahottaa mielensä... Laitan ehkä yhden puoltutun kuvan, otettu salaa sen töissä (sotken silmät ni ei tunnista) :o) Sanottakoon et otin sit toisen kuvan minkä ties mut se epäonnistui.

Tässä äsken ottamani kuva vaimon "toisesta"... :o)

http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/nalle.jpg

Tuo kuva on otettu makkarissa hiukan keskimääräistä himmeämmässä valaistuksessa, ulkona tulee parempia kunhan muistaa sen vastavaloherkkyyden.

Ylläolevan kuvan copyright on minulla! Joten jos haluat sitä käyttää niin pyydä lupa! :o)

peksu
23.04.03, 22:53
Hallo

15.04.03 mukamas postitettu,mutta eipä vielä näy postin seurannassa..

bull
23.04.03, 22:57
Hallo

15.04.03 mukamas postitettu,mutta eipä vielä näy postin seurannassa..

Ota huomioon et posti ei oo liikkunut perjantaina eikä maanantaina, sit on vielä pääsiäispyhien ruuhak purkamatta. Veikkaan et tulee huomenna 10.00-15.00... Laita sinne meiliä ja kysy et osaavatko sanoa missä liikkuu saksalaisella seurannalla, mulle kertoivat.

Aero
23.04.03, 23:04
Tuo on jo varsin hyälaatuinen kuva. Täytyy ottaa huomioon puhelimen koko ja muutenkin fyysiset kameran mitat. Mutta valossa varmasti kelpo kuvia!

bull
24.04.03, 10:33
Eli otin aamulla yhden kuvan jonka lähetin sit MMS:llä meiliin ja ihan hyvä siitä tuli. Mitäs pidätte? Mielestäni PALJON parempi kuin aiemmin olleet... Ja minulla on kuvia joiden laatu on parempi kuin tämä, mutta niitä en tänne viitsi laittaa... ;o)

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/b/u/bull76/1051168382734.jpeg

Ylläolevan kuvan copyright on minulla! Joten jos haluat sitä käyttää niin pyydä lupa! :o)

kinde
24.04.03, 12:07
[quote="Bull"]Eli otin aamulla yhden kuvan jonka lähetin sit MMS:llä meiliin ja ihan hyvä siitä tuli. Mitäs pidätte? Mielestäni PALJON parempi kuin aiemmin olleet... Ja minulla on kuvia joiden laatu on parempi kuin tämä, mutta niitä en tänne viitsi laittaa... ;o)

Todella hyvä kuva, ei uskoisi et kännykällä otettu. Oletko muokannut sitä millään tavalla?

bull
24.04.03, 12:12
Eli otin aamulla yhden kuvan jonka lähetin sit MMS:llä meiliin ja ihan hyvä siitä tuli. Mitäs pidätte? Mielestäni PALJON parempi kuin aiemmin olleet... Ja minulla on kuvia joiden laatu on parempi kuin tämä, mutta niitä en tänne viitsi laittaa... ;o)
Todella hyvä kuva, ei uskoisi et kännykällä otettu. Oletko muokannut sitä millään tavalla?

En oo mitenkään muokannut, kaikki kuvat jotka tänne laitan on täysin alkuperäisiä V200:lla otettuja.

Eli tuo kuva osoittaa et hyvissä valo-ominaisuuksissa kuvista tulee hyviä mut heikoissa heikkoja...

veppis
24.04.03, 12:17
Sori mutta minun mielestäni nuo kuvat ovat poikkeuksetta aika heikkotasoisia. Tuo lööppikuva on ainoa joka menisi juuri ja juuri kuvaajan itsesensuurini läpi. Pettymys siis. Jopa noksut tuntuisi pärjäävän paremmin.

"Bull" ansaitsee kyllä pinnat kotiin siitä, että uskalsi rehellisesti kritisoida noita kuvia ja laittoi kuvanäytteitä esille nettiin.

Mitkäs nuo V200:n kameran speksit taas olikaan...?

sovelias
24.04.03, 12:21
"Bull" ansaitsee kyllä pinnat kotiin siitä, että uskalsi rehellisesti kritisoida noita kuvia ja laittoi kuvanäytteitä esille nettiin.Juu ja muokkaa otsikkoa tilannetta vastaavaksi, niin tietää mitä ketjussa taphtuu.
Hyvä,
Kuvista, olivat, no hyviä MMS viesti kuvia.

bull
24.04.03, 12:25
Sori mutta minun mielestäni nuo kuvat ovat poikkeuksetta aika heikkotasoisia. Tuo lööppikuva on ainoa joka menisi juuri ja juuri kuvaajan itsesensuurini läpi. Pettymys siis. Jopa noksut tuntuisi pärjäävän paremmin.

"Bull" ansaitsee kyllä pinnat kotiin siitä, että uskalsi rehellisesti kritisoida noita kuvia ja laittoi kuvanäytteitä esille nettiin.

Mitkäs nuo V200:n kameran speksit taas olikaan...?

Ei tarvits anteeks pyydellä. :o) Kameran specsit Sampan sivujen mukaan:

Built-In Digital Camera Function
-CCD Type
-352 * 288 pixels
-100 Pictures Storage
-Picture Manager
-Digital Zooming & Brightness

Totta ettei tolla tasolla mitään lomakuvia oteta tilannekuvia kylläkin. Mulla on kotona pari kuvaa joita en julkiseen levitykseen laita mut YV:llä voin lähettääkin illalla. Haluaako Veppis? Musta ne on parempia kuin tuo lööppikuva... :o) Siis laadullisestikin... :o)

Mielestäni toi ei pyöristä kulmia niin pahasti ku 7250:n kamera (siihenhän tätä pitää verrata ku on sisäinen CIF-kamera) mut tuntuu et 7250:lla tulee tasaisemmin laadukkaita kuvia. Tiedä häntä sit, voihan olla et näkemäni mallikuvat on raakattu suuren massan joukosta... Nämä täällä olevat kuvat ovat ensimmäisiä kuvia joka kestävät päivänvalon... :o)

Edit: Tässään punastuu kaikesta kehusta... :o) Eli kuten olen jo sanonut niin tuo V200:n kamera ottaa ihan hyviä kuvi valo-ominaisuuksien olleessa hyvät, muuten laatu huononee (nalle otettu sisävalossa illalla ja muut lievään vastavaloon). Mutta puhelimen näytöllä on tosi hyviä, eli soveltuvat loistavasti siihen mihin kamerakännyt on toistaiseksi suunnattu, MMS-viesteihin.

Edit2: Yksi asia mistä tykkään on tyylikkäät animoidut taustakuvat. Ja kun ne saa siihen operaattoritekstin ja päivän päälle. Ja sit taustalle saa joko digitaalisen tai analogisen kellon. Mut itse pidän taustakuvaa op-tekstin ja kellon päällä ku kellon näkee etukannesta.

veppis
24.04.03, 13:09
Totta ettei tolla tasolla mitään lomakuvia oteta tilannekuvia kylläkin. Mulla on kotona pari kuvaa joita en julkiseen levitykseen laita mut YV:llä voin lähettääkin illalla. Haluaako Veppis? Musta ne on parempia kuin tuo lööppikuva... :o) Siis laadullisestikin... :o)

Onhan nuo kameran speksit huomioiden kohtuullisia kuvia, täytyy lieventää hieman lausuntoa.

Mielelläni katselisin lisää kuvanäytteitä, niin voisin paremmin arvioida kameran laatua silmämääräisesti.

bull
24.04.03, 13:15
Tosiaan tuossa kamerassa on hyvä systeemi se että liikuttamalla padia sivusuunnassa toimii se zoomina ja pystysuunta on valon säätö. Toisaalta ihmettelen sitä että kun zoomasin suureksi niin kuvan koko pieneni huomattavasti... :o( Siis näytöllä näyttää hyvälle mutta koneella on sellaista näytön kokoa.

peksu
24.04.03, 21:41
Hmm... tämä samsung V200:n tuntuu sopivan käteen.. Tosiaan minäkin testailin kuvia ja ei kovin tarkkoja,mutta pitää jostain tinkiä kun näinkin pienessä paketissa..
Näyttö hyvä..ja näppäintuntumakin pienen totuttelun jälkeen,taidan yrittää ottaa easygprssää käyttöön...

Aero
24.04.03, 21:46
Tänään testasin vähän tuota Bullin yksilöä ja kyllä se hemmetti erinomainen oli käteen, näppäintuntuma uskomattoman hyvä, näyttö todella laadukkaan oloinen jne., yksinkertaisesti tekolaadultaan erinomainen puhelin! Tämän varmaankin seuraavaksi ostan, nimittäin vakuutti todellisesti tämän päivän testi. Kuvat näyttivät näytöllä oikein mainioilta ja työkaveritkin ihastelivat silmät pyöreinä Samsungin laatua ja jälkeä (niin näyttöä ja soittoääniä myös :). Harmittaa vain, etten sitä uskalla hyllyyn ottaa kun tulee... pienellä todennäköisyydellä pääsen sitä myymään, mutta ties jos vaikka riskin ottaisin ja vaikka tulisi menestystuote (en ihmettele pätkääkään, jos näin kävisi!)

veppis
24.04.03, 22:11
Katselin noita Bullin lähettämiä minulle lähettämiä kuvia ja ihan asiallisia ne tosiaan olivat. Mutta eivät riittävän laadukkaita minun makuuni. Tosin tämä ongelma koskee oikeastaan kaikkia CIF-kamerapuhelimia. Harmittaa Samsungin kamerassa tuo herkkyys kuvien raidoittumiselle...

Täytyy sanoa, että tykkään jostain syystä 7250:n kuvista enemmän. Vaikea sanoa onko kuvissa merkittävää laadullista eroa, mieltymyksestä lähinnä kiinni. Eri asioissa tehty kompromisseja.

Oma vaatimustasoni on aika korkea, myönnettäköön. Esim. P800 ja 3650 ovat ihan okei kuvanlaadun suhteen.

bull
24.04.03, 22:37
Hmm... tämä samsung V200:n tuntuu sopivan käteen.. Tosiaan minäkin testailin kuvia ja ei kovin tarkkoja,mutta pitää jostain tinkiä kun näinkin pienessä paketissa..
Näyttö hyvä..ja näppäintuntumakin pienen totuttelun jälkeen,taidan yrittää ottaa easygprssää käyttöön...
Mites onnistui käyttöönotto?

Katselin noita Bullin lähettämiä minulle lähettämiä kuvia ja ihan asiallisia ne tosiaan olivat. Mutta eivät riittävän laadukkaita minun makuuni. Tosin tämä ongelma koskee oikeastaan kaikkia CIF-kamerapuhelimia. Harmittaa Samsungin kamerassa tuo herkkyys kuvien raidoittumiselle...

Täytyy sanoa, että tykkään jostain syystä 7250:n kuvista enemmän. Vaikea sanoa onko kuvissa merkittävää laadullista eroa, mieltymyksestä lähinnä kiinni. Eri asioissa tehty kompromisseja.

Oma vaatimustasoni on aika korkea, myönnettäköön. Esim. P800 ja 3650 ovat ihan okei kuvanlaadun suhteen.

Itse en aseta kamerakännyille kovin korkeaa vaatimustasoa. Riittää et kuvilla saa jonkun äkillisen tilanteen napattua tai sit käytettyä niitä mms-viesteihin.

Itseänikin harmittaa se että kuvat raidoittuvat jos on hiukankin vastavaloa tai liikaa kirkkautta, tiedä sitten auttaisiko valonsäätö.

Mietin myös miten nämä eroavat 7250:n kuvista mutta sitä tuskin saadaan selville ennenkuin on kuva otettu samaan aikaan samasta paikasta. Eli jos joku ko. kännyn omistaja innostuu vertailusta niin laita YV ni sovitaan missä tavataan ja kuvat otetaan.

peksu
24.04.03, 22:38
Tuossa tuli Easygprs ohjelmisto mukana (ver.2.0.7)jossa ei vielä ollut kuvien siirto-ominaisuutta.. Easygprssä oli päivitys ominaisuus jolloin päivittyi ver.2.1.2 josta jo löytyi kuvan siirto-ominaisuus..

edit:ihan ookoo...ei mitään ongelmia,kun löysin wap asetuksetkin
tuolta..hyvin pelittää... =))

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=8638&postdays=0&postorder=asc&start=140

bull
24.04.03, 22:43
Tuossa tuli Easygprs ohjelmisto mukana (ver.2.0.7)jossa ei vielä ollut kuvien siirto-ominaisuutta.. Easygprssä oli päivitys ominaisuus jolloin päivittyi ver.2.1.2 josta jo löytyi kuvan siirto-ominaisuus..

Eikös olekin näppärä ohjelmisto? Pesee Nokian PC Suiten mennen tullen. Ainoa miinus ettei voi syöttää ääkkösiä yhteystietoihin, mut sen voi muokata sit puhelimesta.

peksu
24.04.03, 22:49
Olen kyllä yllättynyt..helppo käyttää ja valikot toimii kutakuinkin hyvin..
En vielä löytänyt ongelmia..
Pitäisi etsiä ne mms asetukset vielä.. ---> (sonera) toistaiseksi

Aero
24.04.03, 23:33
Jaaha, eiköhän se V200 lähde tilaukseen :)

kinde
25.04.03, 10:17
Kumma juttu, kun ei ole kuulunut saksasta mitään. Olen lähettänyt pari meiliä eikä vastausta ole tullut(tosin englanniksi). Rahat lähti ma 14.4??!!

bull
25.04.03, 10:37
Kumma juttu, kun ei ole kuulunut saksasta mitään. Olen lähettänyt pari meiliä eikä vastausta ole tullut(tosin englanniksi). Rahat lähti ma 14.4??!!

Siis lähti 14.4? Vai maksoit silloin? On eri asia... Ku oli pääsiäispyhät niin rahat ei oo liikkunut 18. eikä 21. päivä, eli on luultavasti olleet siellä aikaisintaan 22.4. ja ainakin toinen työntekijä oli lomalla 24.4 asti. Laitoitko maksuun viestikenttään sun tilausnumeron? Jos et ni sekin saattaa hidastaa ku pitää etsiä maksajan tiedoilla...

Eli siellä on kiirettä ku pitää setviä kaikki pyhän aikana tulleet tilaukset ja toinen myyjä oli lomalla, veikakaan et lähtee joko tänään tais sit maanantaina. Itsekin kirjoittelin englanniksi ja vastailivat kyllä. Voithan ottaa jonkun saksaa osaavan tuttus ja kirjoittaa niiden vieraskirjaan et missä tilaus R-XXXXXXX (tilausnumeronhan tiedät kyllä) oikein viipyy!

veppis
25.04.03, 10:41
Koitetaas pitää nämä tilauksia käsittelevät viestit poissa tästä ketjusta.

bull
25.04.03, 10:50
Koitetaas pitää nämä tilauksia käsittelevät viestit poissa tästä ketjusta.

Sorry, laitas kinde vastaus sinne "puhelin saksasta"-ketjuun...

Yksi asia mikä on alkun nyppiä tässä puhelimessa on se että ku tulee viesti ni viestiääni soi tietyin väliajoin kunnes viestin lukee... no, ei ainakaan pääse unohtumaan... :o)

peksu
25.04.03, 15:27
Näistä V200:n peleistä en kyllä paljoa perusta...mut muuten hyvä peli

1. X-Flighter
2. Avaruussota
3. Lemmikkini

bull
25.04.03, 15:32

1. X-Flighter
2. Avaruussota
3. Lemmikkini

Ja mikä pahinta, noi pelit on olleet jo T100:ssa... Eli ei oo tuolla saralla kehitetty ollenkaan. Onkohan noi muissakin malleissa. Itse en myöskään noista pahemmin perusta, joskus tulee hetken 1:stä ja 2:sta pelattua tosin... :o)

Edit: Ootko Peksu koittanut tuota www.samsungmobile.com:ia? Itse en saa sieltä mitään ladattua... :o(

jeesh
25.04.03, 16:40
Yksi asia mikä on alkun nyppiä tässä puhelimessa on se että ku tulee viesti ni viestiääni soi tietyin väliajoin kunnes viestin lukee... no, ei ainakaan pääse unohtumaan... :o)

eivät siis ole muuttaneet (korjanneet :) ) tätä ominaisuutta
Jep jep, todella ärsyttävä ominaisuus, silloin kun ei jaksa mennä hakemaan puhelinta, mutta ääni kuuluu aina tasaisin välein, toisaalta niinkuin sanoit ei ainakaan unohdu, ootko varma että sitä ei saa kytkettyä pois päältä?

Jace
25.04.03, 16:58
Jep jep, todella ärsyttävä ominaisuus, silloin kun ei jaksa mennä hakemaan puhelinta, mutta ääni kuuluu aina tasaisin välein, toisaalta niinkuin sanoit ei ainakaan unohdu, ootko varma että sitä ei saa kytkettyä pois päältä?
Ainakaan muistaakseni vanhoissa malleissa ei saanut pois päältä. Tai jos puhelin oli äänettömällä, niin silloin ei piipannut. Ja tuo piippauksen väliaika, en tiedä nykyistä, mutta ennen se piippaili aika tiheään tahtiin..

bull
25.04.03, 17:27
Ainakaan muistaakseni vanhoissa malleissa ei saanut pois päältä. Tai jos puhelin oli äänettömällä, niin silloin ei piipannut. Ja tuo piippauksen väliaika, en tiedä nykyistä, mutta ennen se piippaili aika tiheään tahtiin..

Ei saa pois päältä, tai en ainakaan ole löytänyt moista vaihtoehtoa. Soi vajaan minuutin välein, joten ei todellakaan pääse unohtumaan. Mut kyl tosta on enemmän iloa kuin haittaa... :o)

bull
27.04.03, 19:09
Eli laitetaas lisää kuvia...

http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/Kingis.jpg
http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/Mittari.jpg
http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/Auto1.jpg
http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/Auto2.jpg
http://www.nic.fi/~sinivuor/V200/kyltti.jpg

jos tuntuu et sivu aukeaa liian hitaasti ni laita infoa jolloin muokkaan nuo linkeiksi!

Kaikkien yllä esitettyjen kuvien copyright on minulla! Joten jos haluat noita käyttää niin pyydä lupa! :o)

Anonymous
27.04.03, 19:13
no ei kyllä pääse noiden uusien kuvien perusteella tota luurin kameraa hyväksi haukkumaan

bull
27.04.03, 19:17
no ei kyllä pääse noiden uusien kuvien perusteella tota luurin kameraa hyväksi haukkumaan

Ei pääse ei, mutta pitää muistaa vertailukohdat! Tässä on CIF-kamera joten vertailla voi vaan 7250:aan (en tiedä onko T720i:ssä millianen kamera?). P800, S55 sekä 3650 & 7650 ovat VGA-kameroita joten eri sarjassa ollaan.

Tämän kameran kuvat riittävät loistavasti esim MMS-viesteihin, lomakuvia en tällä ota (mutten ottaisi edes 3650:lla), sitä varten on kunnon kamera! :o)

Aero
27.04.03, 19:17

No en nyt tiedä hyviä vai huonoja, näytöllä ovat ainakin todella hyvän näköisiä.

kinde
27.04.03, 19:51
Mielestäni noissa kuvissa on valotus ongelma eli vastavalo osuu pahasti kameran linsiin. Samppa vaatii näköjään tasaista valaistusta toimiakseen kunnolla. Aikaisemmissa kuvissa oli paljon laadukkaampia kuvia, (lööppi kuva) joten eiköhän sampallakin saa kohtuullisia kuvia kun vähän katsoo miten ja missä kuvaa.

Kuitenkin kaikilla kameroilla saa mielestäni riitävän hyviä kuvia siihen nähden mihin ne on tarkoitettu. Arvostan puhelimen pompaktia kokoa ennemmän kuin miltä kuva näyttää PC:n ruudulla.

bull
27.04.03, 19:54
Mielestäni noissa kuvissa on valotus ongelma eli vastavalo osuu pahasti kameran linsiin. Samppa vaatii näköjään tasaista valaistusta toimiakseen kunnolla. Aikaisemmissa kuvissa oli paljon laadukkaampia kuvia, (lööppi kuva) joten eiköhän sampallakin saa kohtuullisia kuvia kun vähän katsoo miten ja missä kuvaa.

Kuitenkin kaikilla kameroilla saa mielestäni riitävän hyviä kuvia siihen nähden mihin ne on tarkoitettu. Arvostan puhelimen pompaktia kokoa ennemmän kuin miltä kuva näyttää PC:n ruudulla.
Amen! :o)

Totta et olis luultavasti tullut parempia kuvia jos olis vielä enemmän säätänyt valoisuutta tummemmalle... Ennemmin minäkin kannan tätä ja otan heikompia kuvia silloin tällöin ku kannan jotain Nokian harkkoa tai Siemensin pientä puhelinta lisäkameralla. (Älkööt kukaan ottako hernettä nenuun, se oli vain minun mielipide)

peksu
27.04.03, 20:11
Mä olen samaa mieltä koosta kun vertailin uusia puhelimia Expertin tiskillä tähän.. V200:n on on sopiva kooltaan,ei iso eikä liian pieni mutta tällä hetkellä taitaa olla pienin integroidulla kameralla..
Itse olen valitettavan tyytyväinen... =)) Kun puhelin vielä kestää Hyvinkin arvostelevan katseen....(Naisen suusta:kuin koru) vertaillen joihinkin sanottuihin "kamalan"näköisiin kamerapuhelimiin..

Edit: =))

kinde
27.04.03, 20:27
Mä olen samaa mieltä koosta kun vertailin uusia puhelimia Expertin tiskillä tähän.. V200:n on on sopiva kooltaan,ei iso eikä liian pieni mutta tällä hetkellä taitaa olla pienin integroidulla kameralla..
Itse olen valitettavan tyytyväinen... =)) Kun puhelin vielä kestää Hyvinkin arvostelevan katseen....(Naisen suusta:kuin koru) vertaillen joihinkin sanottuihin "kamalan"näköisiin kamerapuhelimiin..

Edit: =))

Myönnän että puhelimen ulkonäöllä on suuri merkitys kuten myös autonkin ulkonäöllä. Varmasti monen ostopäätökseen vaikuttaa suurelta osalta puhelimen ulkonäkö.

Itse olen kyllästynyt ns. tavallisiin puhelimiin, joten sampan ulkonäkö tuo mukavasti piristystä nokialandiin.

"Auto tekee miehestä miehen ja puhelin supermiehen"

Aero
28.04.03, 19:05
Nyt tuli tilattua tuokin! Eli P800 myynnissä ja sopuhintaan lähtee, myyn mukana myöskin Sony Ericsson HBH-30 BT-kuulokkeen.

bull
29.04.03, 09:05
On puhelin tehnyt pari kertaa tempun et buuttaa kesken wappailun... Ei siis tarvitse pinniä uudelleen antaa, käyttää vaan virrat alhaalla. Oletan että johtuu muistin loppumisesta tms.

Aero
01.05.03, 15:14

A800:ssa ainakin voi valita, että piippaako kerran, jatkuvasti vai jaksottaisesti.

bull
01.05.03, 15:19
A800:ssa ainakin voi valita, että piippaako kerran, jatkuvasti vai jaksottaisesti.

Mistäs se siellä löytyy? Ajattelin et tietää sit katsoa josko löytyisi joku "salainen valikko"... :o)

Aero
01.05.03, 15:22

Mistäs se siellä löytyy? Ajattelin et tietää sit katsoa josko löytyisi joku "salainen valikko"... :o)

Ääniasetukset -> Viestit -> Toisto -> Kerran

Älyttömän hyvä puhelin tämä A800 siis yllätti todellaki hemmetin positiivisesti :)

bull
01.05.03, 15:25
Ei löydy moista asetusta V200:sta... Hyvä että on hyvä puhelin! Joko sen äidilles annoit? :o)

Aero
01.05.03, 15:27
Ei löydy moista asetusta V200:sta... Hyvä että on hyvä puhelin! Joko sen äidilles annoit? :o)

Joojoo, pari päivää sitten ja tohkeissaan on vieläkin, minunkin mielestä hemmetin kova luuri! Vähän mainostusta ja liikkeisiin enemmän esille, niin en yhtään ihmettelisi vaikka olisi menestys, ainakin paljon järkevämpi valinta peruskäyttäjälle kuin joku 6510 tai 8310!

peksu
04.05.03, 20:27
Huomasin pienen jutskan kamerasta.. kuvaa otettaessa,saa kuvaa käännettyä ylösalaisin puhelimen sivu nappulasta..

bull
04.05.03, 20:45
Huomasin pienen jutskan kamerasta.. kuvaa otettaessa,saa kuvaa käännettyä ylösalaisin puhelimen sivu nappulasta..

Sehän oli yksi myyntiargumenteista, 180 astetta kääntyvä kamera... :o)

peksu
04.05.03, 21:01
ehe ehe.. tuon voisi ottaa...
mutta tosiaan,sitä..hän voi kääntääkin..
huomasin vasta että saa käännettyä ylösalaisin tai alasylöisin..juu
ja sivunäppäimestä..

bull
04.05.03, 22:07
ehe ehe.. tuon voisi ottaa...
mutta tosiaan,sitä..hän voi kääntääkin..
huomasin vasta että saa käännettyä ylösalaisin tai alasylöisin..juu
ja sivunäppäimestä..

Ei tuo ollut mitään kettuilua! Sitä markkinoitiin 180 astetta kääntyvänä! Eli siinä sivussa on rulla joka kääntää kameraa. Ei tosin ihan 180 astetta voi kuvata ku tulee kansi vastaan... Mut hyvä et huomasit nyt ettei mennyt yks ominaisuus ohi! :o)

Mäksä
04.05.03, 22:22
mitäs nois amsungeissa on niitä yleis vikoja(ominaisuuksia siis) (jostain luin et ainkin text viesteissä puuttuu ne numerot et paljonko on jäljel...sit muita?)

millanen se hf noissa on

bull
04.05.03, 22:27
mitäs nois amsungeissa on niitä yleis vikoja(ominaisuuksia siis) (jostain luin et ainkin text viesteissä puuttuu ne numerot et paljonko on jäljel...sit muita?)

millanen se hf noissa on

Ainakin V200 näyttää tekstiviestilaskurissa 918 merkistä alaspäin ja ilmoittaa kyllä jos menee toiselle viestille. Joitan häiritsee (minuakin aluksi muttei enää) että kun kirjoittaa viestiä niin puhelin ei osaa rivittää, eli saattaa tulla ekalle riville kiss ja seuraavalle a... :o) Mut rivittää kyllä kun tulee viesti!

HF on ihan hyvä, pysyy korvassa hyvin. Sellainen perus-hf. Joitain kirjoitusvirheitä on valikoissa mut se ei menoa haittaa, ei mitään isoja siis!

Nämä siis V200 puolesta puhuttuna! :o)

Mäksä
04.05.03, 22:29
no kirjotusvirheet ei merkkaa mitään (tottunu kattelee omaa tekstiä)

mutta jos esim on kiss
a

niin miten se näkyy sillä ketä vastaan ottaa

bull
04.05.03, 22:33

mutta jos esim on kiss
a

Tottakai näkyy ihan normaalisti ku teksti on kirjoitettu yhteen niin vastaanottava laite tulkitsee yhdeksi sanaksi ja toimii kuten toimii, eli rivittää oikein! Mut siis rivitys-kykenemättömyys on vain kirjoitettaessa, vastaanotetut viestit näkyy rivitettynä!

Mäksä
04.05.03, 22:36

mutta jos esim on kiss
a

Tottakai näkyy ihan normaalisti ku teksti on kirjoitettu yhteen niin vastaanottava laite tulkitsee yhdeksi sanaksi ja toimii kuten toimii, eli rivittää oikein! Mut siis rivitys-kykenemättömyys on vain kirjoitettaessa, vastaanotetut viestit näkyy rivitettynä!

no eihän se oo sitten muuta kuin tottumus kysymys...mä aattelin että se rivittää vastan ottavallekkin jotenki oudosti :)...millasia ne kirjotus virheet valikoissa on
ja onko siinä käyttiksessä mitä outoa tai siis totuttelua vaativaa verrattuna nokiaan (äidille neuvoja kyselen et osaa sit äitienpäivänä kertoa noista etu käteen :o)

bull
04.05.03, 22:39
no eihän se oo sitten muuta kuin tottumus kysymys...mä aattelin että se rivittää vastan ottavallekkin jotenki oudosti :)...millasia ne kirjotus virheet valikoissa on
ja onko siinä käyttiksessä mitä outoa tai siis totuttelua vaativaa verrattuna nokiaan (äidille neuvoja kyselen et osaa sit äitienpäivänä kertoa noista etu käteen :o)

Ei pahoja virheitä, esim. Ääniase tukset...

Valikko on helppokäyttöinen, järjestyksessä tekstiviestit, kuvaviestit, viime puhelut, kamera, ääniasetukset, puhelinasetukset, kelloasetukset, verkkopalvelut, huvit ja mahdollinen operaattorin oma valikko

Edit: Sain Peksulta selvityksen tuohon kääntymiseen, eli ku painaa äänenvoimakkuusnappia niin kuva kääntyy ruudulla 180 astetta! Eli jos ottaa kuvaa itsestään niin sen saa oikeinpäin! Hieno juttu jota en tiennyt! :o)

Jace
05.05.03, 00:06
1)Joitan häiritsee (minuakin aluksi muttei enää) että kun kirjoittaa viestiä niin puhelin ei osaa rivittää, eli saattaa tulla ekalle riville kiss ja seuraavalle a...
2)Joitain kirjoitusvirheitä on valikoissa mut se ei menoa haittaa, ei mitään isoja siis!

1) On se kumma, että ne ei 3:ssa vuodessa tuotakaan ole saanut kuntoon =( (sarjassamme syitä miksi Jace ei taida edelleenkään kallistua Samsungiin)

2)Ärsyttävää tuollaiset..

Mäksä
05.05.03, 00:09
1)Joitan häiritsee (minuakin aluksi muttei enää) että kun kirjoittaa viestiä niin puhelin ei osaa rivittää, eli saattaa tulla ekalle riville kiss ja seuraavalle a...
2)Joitain kirjoitusvirheitä on valikoissa mut se ei menoa haittaa, ei mitään isoja siis!

1) On se kumma, että ne ei 3:ssa vuodessa tuotakaan ole saanut kuntoon =( (sarjassamme syitä miksi Jace ei taida edelleenkään kallistua Samsungiin)

no jos se kuuluu niiden logiikkaan ja jos suomentaja on vähän hoonosoomi niin sen ymmärtää eikä se haittaa

Jace
05.05.03, 00:16

no jos se kuuluu niiden logiikkaan ja jos suomentaja on vähän hoonosoomi niin sen ymmärtää eikä se haittaa
No niitten logiikka nyt on todellakin toisinaan hieman mitä sattuu, ja ymmärrettävää sinänsä kyllä, että puhelimet tulevat mistä tulevat, mutta saisi se teksti silti olla kieliopillisesti oikein.. Sellaista, ettei kuitenkaan silmille hyppisi..

Mäksä
05.05.03, 00:17
esim japsit voi olla tottunu tohon ettei ne rivitä...mut nokian käyttäjät ei oo tottunut jotentuskin ne meitä aattelee

Aero
05.05.03, 00:18
Joo, ei tuo tavutusongelma häiritse minua yhtään. Vähän virkistämiseksi, Tsekin kansallinen lentoyhtiö yrittää puhua suomea! http://www.czechairlines.com/fi/finland/?page=fi_landing.htm =DD

Mäksä
05.05.03, 00:22
Joo, ei tuo tavutusongelma häiritse minua yhtään. Vähän virkistämiseksi, Tsekin kansallinen lentoyhtiö yrittää puhua suomea! http://www.czechairlines.com/fi/finland/?page=fi_landing.htm =DD
ja samsungeissa on samanlasita tekstiä? =)

niin siis se hf ei oo sellanen "kaula hf" että puhelin täytyis roikkuu kaulas niin ku jossain luki?

peksu
05.05.03, 00:53
Mä valitettavasti sopeuduin samsungin valikkoihin 2-3 tunnissa.. tosi helppokäyttöinen,vaikka ei ollutkaan Suomenkielistä manuaalia..

Kun taas nokialaista joskus aiemmin opetellessa sai jatkuvasti(alussa) katsoa ohjeista mitä mistäkin valikosta löytyy..
EIKÄ mun silmään ole käynyt hoono soomi.. parissa txtissä jokin pieni virhe..

Vaan jokaisella on mielipiteensä..

Sami
05.05.03, 03:51
Muutama kirjoitusvirhe löytyy myös S100:sesta, minua tuollainen ärsyttää, antaa ikävän leiman muuten laadukkaaseen tuotteeseen.

Lisäksi jotkut suomennoksista ovat niin huonoja, että oikeasti saa hetken ihmetellä mistä on kysymys. Esim. englanniksi hyvin selkeä: Display Text in Standby ? on käännöksessä muuntunut lähes käsittämättömään muotoon: Tekstinäyttön valm. Vastaavia esimerkkejä on muitakin.

Kun kuitenkin joku on sen verran joutunut vaivaa näkemään, että on kääntänyt kaikki valikkotekstit suomeksi, olisi kai homman saman tien voinut hoitaa kunnollakin.

bull
05.05.03, 08:52
niin siis se hf ei oo sellanen "kaula hf" että puhelin täytyis roikkuu kaulas niin ku jossain luki?

Se kaula-hf oli T100:ssa, sitähän mainistettiin et "puhelin kuin koru".

Ja ei mua ainakaan nuo kielivirheet haittaa, toki löytyy sellaisia et joutuu miettimään hetken suomennosta mut ennemmin otan puhelimen missä on pari kielioppivirhettä (Samsung) ku puhelimen jossa on kamalasti bugeja ja koko ajan tulee uutta softaa (kärjistäen omistamani Nokiat)... :o)

kinde
07.05.03, 08:20
Vuorokauden olen puhelinta käyttänyt ja hyvältä vaikuttaa. Ainoa mikä ihmetyttää on T9:ssä se kun ei pysty muokkaamaan sanaa, jos se kirjottaa sen väärin.

Nuo muutamat kirjotusvirheet ei mua haittaa, ei niitä edes huomaa kun on vähän aikaa käyttänyt.

Soittoäänet on 100 kertaa paremmat kun missään muun merkkisessä puhelimessa!!!

Laitan myös kuvia tänne kun kerkeen ottaa.

bull
07.05.03, 08:56
Vuorokauden olen puhelinta käyttänyt ja hyvältä vaikuttaa. Ainoa mikä ihmetyttää on T9:ssä se kun ei pysty muokkaamaan sanaa, jos se kirjottaa sen väärin.

Siis tarkoitatko että puhelin ei opi uusia sanoja? Se on Samsungin perus"vika".

Jos kirjoitat T9:llä niin saat vaihdettua opittuja sanoja "0":lla tai sitten ylös- ja alas-nuolilla.

kinde
07.05.03, 14:43

Siis tarkoitatko että puhelin ei opi uusia sanoja? Se on Samsungin perus"vika".

Jos kirjoitat T9:llä niin saat vaihdettua opittuja sanoja "0":lla tai sitten ylös- ja alas-nuolilla.

OK tota en huomannut, kiitos vinkistä

zxqw
07.05.03, 16:06
Etsin tuolta samsungin suomen sivuilta tätä v200:sta, mutta eihän siellä edes ollut sitä. En ainakaan löytänyt. No muualta en sitten tietoa jaksanut etsiä joten kysyn nyt täällä. Eli lyhykäisesti: onko tässä java?

bull
07.05.03, 16:07
Etsin tuolta samsungin suomen sivuilta tätä v200:sta, mutta eihän siellä edes ollut sitä. En ainakaan löytänyt. No muualta en sitten tietoa jaksanut etsiä joten kysyn nyt täällä. Eli lyhykäisesti: onko tässä java?

Ei ole! Tulee ilmeisestikin seuraajaan eli P400 taikka P410:iin.

zxqw
07.05.03, 16:11
Etin muuten tuolta samsungin suomen sivuilta tietoo tästä, mutta ei siellä ole mainittu koko puhelinta.
http://www.samsung.fi/tuotteet/puhelimet/gsm/gsm.html

Edit:Eka ei tuntunut lähettävän ja sitten jo olikin jo kaksi, no kuitenkin ei tuolta samsungin sivuilta löydy tätä??

Infra
07.05.03, 16:57
Etin muuten tuolta samsungin suomen sivuilta tietoo tästä, mutta ei siellä ole mainittu koko puhelinta.
http://www.samsung.fi/tuotteet/puhelimet/gsm/gsm.html

Edit:Eka ei tuntunut lähettävän ja sitten jo olikin jo kaksi, no kuitenkin ei tuolta samsungin sivuilta löydy tätä??

Ei löydy koska ei ole suomessa tätä vielä myynnissä

zxqw
07.05.03, 19:30
Ai sen takia =) Ajattelin vaan kun onhan tuota saksastakin saanu jo jonkun aikaa.. No jos vielä vähän aikaa kituutan ihan tavallisella puhelimella ja sitten ostan vaikka tuommosen P410. Sitten kyllä käy niin että, taas tulee joku maailmaa mullistava puhelin ja sitä pitää odottaa ja kehä jatkuu...

kinde
07.05.03, 19:33
Pieni ongelma... voiko joku auttaa. En pysty tilaamaan soittoääniä/taustakuvia WAP:n kautta! Onko jollain ollut mahdollisesti samoja ongelmia?

bull
07.05.03, 19:41
Pieni ongelma... voiko joku auttaa. En pysty tilaamaan soittoääniä/taustakuvia WAP:n kautta! Onko jollain ollut mahdollisesti samoja ongelmia?

Ei ole kun en ole niitä tilaillut. Miksi muuten sun pitää tilata niitä? tee itse omat mmf-tiedostot valituista mideistä ja saat vielä värinänkin niihin ääniin. Ja taustakuvia on helppo tehdä itse tai sit ladata osoitteesta www.128128.tk, on Samppaan sopivia! :o)

kinde
07.05.03, 19:45

Ei ole kun en ole niitä tilaillut. Miksi muuten sun pitää tilata niitä? tee itse omat mmf-tiedostot valituista mideistä ja saat vielä värinänkin niihin ääniin. Ja taustakuvia on helppo tehdä itse tai sit ladata osoitteesta www.128128.tk, on Samppaan sopivia! :o)

En osaa tehdä itse soittoääniä enkä kuvia, joten äänet joudun tilaamaan. Kuvat saan kyllä hienosti tuolta 128128.tk sivuilta, kiitos niistä ovat todella hyviä.

O.J.
07.05.03, 20:06
esim japsit voi olla tottunu tohon ettei ne rivitä...

Samsung on Korealainen...

charlie_
07.05.03, 20:57

Ei pääse ei, mutta pitää muistaa vertailukohdat! Tässä on CIF-kamera joten vertailla voi vaan 7250:aan (en tiedä onko T720i:ssä millianen kamera?).)

VAIN ja ainoastaan pari 7250:lla otettua kuvaa http://www.geocities.com/nukia7250/440 vertailun vuoksi.

alkaa muuten volvetin iskarit oleen aika finaalissa, heh.

mielestäni HIEMAN parempi kuvanlaatu ku samsussa!!

bull
07.05.03, 21:02
Pitäis ottaa kuvat samasta kohteesta ja samaan aikaan ni ois reilu vertailu... Mulla on parempia kuvia ku esillä olleet mut niitä ei tohdi laittaa julkiseen jakeluun... :o)

Aero
07.05.03, 21:05
VAIN ja ainoastaan pari 7250:lla otettua kuvaa http://www.geocities.com/nukia7250/440 vertailun vuoksi.

alkaa muuten volvetin iskarit oleen aika finaalissa, heh.

mielestäni HIEMAN parempi kuvanlaatu ku samsussa!!

Tuota, otitpa kuvat tavallisesta paikasta :) Voin kokemuksesta sanoa, että itse puhelimen näytöllä (missä niitä kuvia kuitenkin on tarkoitus katsoa), ne muistuttavat hyvin paljon pixelimössöä, kamera laahaa vaivalloisesti perässä koko ajan, V200:ssa tilanne on ehdottomasti toinen, itse jouduin asiakkaan puolesta vertailemaan n. tunti sen jälkeen kun V200 testasin 3650, 7250 ja 7650 kameralaatuja näytöltä. Otas joku maisemakuva ennemmin jos viitsit, niin on hieman vertailukelpoisempaa matskua :)

BiGG
09.05.03, 12:23
Voi damn..javaa ei luuris ole. Se vähän himottais mut pystyisin elää ilmankin. Alkoi mietityttään et milloin nämä seuraajat tällä puhelimelle ovat tulossa markkinoille? Täs pikapuolin olen ostamassa uutta ja SL55:n huonoihin ominaisuuksiin pettyneenä taidan valita V200:en ku SX1:kin on pirun kallis..

jk
09.05.03, 20:30
Voiko V200:ssa laittaa kalenteriin enemmän kuin yhden merkinnän per päivä? ja onko jotain netti sivua, josta soitto ääniä saa ladattua koneelle ja edelleen easy gprs ohjelmalla puhelimeen siirrettyä.

bull
09.05.03, 21:19
Voiko V200:ssa laittaa kalenteriin enemmän kuin yhden merkinnän per päivä? ja onko jotain netti sivua, josta soitto ääniä saa ladattua koneelle ja edelleen easy gprs ohjelmalla puhelimeen siirrettyä.

Ei saa puhelimesta, mutta easyGPRS:n kautta saa laittua vaikka kuinka monta.

Lataa midejä vaikka www.musicrobot.com ja muuta ne PSM Player-ohjelmalla .mmf-tiedostoiksi.

Edit: SINÄ JOKA KYSELIT MINULTA V-200:sta!!! Postilaatikkosi on täynnä, en voi lähettää meiliä!

personal jesus
11.05.03, 11:10
Vuorokauden olen puhelinta käyttänyt ja hyvältä vaikuttaa.
Kärsiikö kysyä, mikä on V200:ssa alkanut tökkiä:
M:SGH-V200 (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=12618)

kinde
11.05.03, 11:30
Vuorokauden olen puhelinta käyttänyt ja hyvältä vaikuttaa.
Kärsiikö kysyä, mikä on V200:ssa alkanut tökkiä:
M:SGH-V200 (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=12618)

Ei mikään, erittäin hyvä puhelin

personal jesus
11.05.03, 12:12
Kärsiikö kysyä, miksi sitten myyt?

kinde
11.05.03, 12:18
Kärsiikö kysyä, miksi sitten myyt?

Koska, mulla on yksi ylimääräinen.

personal jesus
11.05.03, 12:40
Koska, mulla on yksi ylimääräinen.
Vai sillä tavalla...No, asia selvä.

Smile :)
12.05.03, 17:08
Mitäs kones tuli maksamaan?

Blue Joker
12.05.03, 17:13
Kertokaapas, V200:n omistajoukot, että onko V200:ssakin tälläisen kaltaisia epäloogisuuksia kuten S300:ssa:
Laskin ja Ajastin Kello-asetuksissa, löytyykö tälläisia samankaltaisia?
Entä löytyykö muita epäloogisuksia?

Mäksä
12.05.03, 18:51
Kertokaapas, V200:n omistajoukot, että onko V200:ssakin tälläisen kaltaisia epäloogisuuksia kuten S300:ssa:
Laskin ja Ajastin Kello-asetuksissa, löytyykö tälläisia samankaltaisia?
Entä löytyykö muita epäloogisuksia?

kaikkeen tottuu...jak yllä toi ajastin on ihan loogista pistää tonne alle (onhan mm. 3310:ssäkin) mutta toi laskin on jo oudompi juttu

iisi-E
15.05.03, 11:16
Hei te jotka ootte tilannu V200:senne saksasta. Mä tilasin sellasen sieltä einsprachwerpenistä ja sain sen tänään, mut siinä sinisessä napissa, missä pitäis lukea i, lukee O2. Eli oon vissiin saanu jonku operaattori-kytkös-puhelimen, vaikka en tällasta varmasti oo tilannu. maksoin luurista täydet 446 euroo. Puhelin ei siis mene kunnolla päälle, vaan sammuu heti kun alkaa lukemaan korttia. On tainnu saksan poijjat lähettää väärän luurin.

Tietääkö kukaan, et voiko tollasta lukitusta kiertää millään, vai onkse pakko lähettää takas Saksaan? Vituttaa vähän, ku eka venaa pari viikkoo, ja sit ne urpot lähettää luurin, jota ei voi käyttää.

maili lähti jo saksaan, mut aattelin kysellä et onks muut saanu ihan normaaleita puhelimia ja et onko tälle tehtävissä jotain?

kiitos avusta etukäteen!

peksu
15.05.03, 11:44
Samanlainen O2 löytyy mun puhelimesta ja aivan liittymävapaa

AndK0
15.05.03, 11:48
Noissa on monesti noissa saksasta tilatuissa luureissa nuo operaattorien tarrat tms. jäljellä.Ainakin Bullin panasonicissa oli Vodafonen logot. Johtuisikohan siitä että operaattorilukitus on niistä purettu? En tiedä..

iisi-E
15.05.03, 11:57
Samanlainen O2 löytyy mun puhelimesta ja aivan liittymävapaa

ootko tehny sille jotain, vai onko se aina toiminu ihan täydellisesti? Mul ku laitan päälle, ni tulee O2:sen "intro", sit se sanoo bitte warten (odota) sen jälkeen tulee perusnäyttö, jossa lukee suchen (etsii), tän jälkeen se sammuu ja käynnistyy uudelleen ja tekee saman jutun uudestaan, eli jää tekee tota niin kauan ennenku ottaa akun irti. Onkohan se sit vaan paskana? Huoltoon heti? Vai mikä mättää?

kiitti taas avusta...

peksu
15.05.03, 12:08
Kyllä mulla lähti toimimaan aivan hyvin.. O2 intro tulee kyllä alussa ja sammutettaessakin..-aluksi pin,>>O2 animaatio>>welcome ja etsii verkkoa, jonka jälkeen käytettävissä aivan normaalisti..
(siis kun on löytänyt verkon)

Sitten vaan etsit oikean valikon ja vaihdat kielen

iisi-E
15.05.03, 13:28
Mul menee ihan samal taval ku sul aluks, mut sit se sammuu. Aloin täs kelaa, et voisko se johtuu siitä et akku ei oo ehtiny latautuu tarpeeks. Se oli kyl laturis koko ajan, mut ehkä virta ei silti riittäny. Eiks puhelin yleensä haukkaa aika paljo virtaa just sillon ku se alkaa ettii verkkoo? Ehkä tuli dumattuu liian nopee. Pitää koittaa uudestaan ku pääsen duunista himaan ja puhelin on saanu latautuu rauhas. Toivottavasti toimii. Ei jaksais alkaa postittelee takas saksaan sitä. Hyvä ainaki tietää et on operaattorivapaa, ettei ois nii tyhmii siel, et laittaa sellasen lukitun puhelimen suomeen.

No joo... toivotaa et toimii ku pääsen himaan. Tuli vaa hätä housuun aluks. peace...

iisi-E
15.05.03, 15:45
Nonni, nyt selvis ongelma. Tulin himaan ja sama homma jatku, sit päätin kokeilla duunikännykän sim-kortilla, joka on kyllä sama operaattori. Puhelin alkoki sit toimimaan ihan normaalisti?! Aloin kelaa et onkohan mulla joku vanhentunu sim-kortti? se on kyl joku 5 vuotta sitten hankittu. Onkohan niihin tullu jotain niin isoi muutoksii, ettei ne toimi ihan uusis puhelimis?

No pääasia et tiedän mis on vika, eli uutta simmii hankkimaan pika-pikaa!!! Outoo tosin ettei se puhelin osannu sanoo mitään error-syytä, alko vaa sammuilee ja vammailee. se siitä...

Haavi
15.05.03, 15:49
Onkohan niihin tullu jotain niin isoi muutoksii, ettei ne toimi ihan uusis puhelimis?

Muistaakseni volttimäärää laskettiin joskus. Aikaisemmin kai oli 5 volttia ja nykyään 3 volttia. Näin siis muistelisin..

Blue Joker
15.05.03, 15:53
Onkohan niihin tullu jotain niin isoi muutoksii, ettei ne toimi ihan uusis puhelimis?

Muistaakseni volttimäärää laskettiin joskus. Aikaisemmin kai oli 5 volttia ja nykyään 3 volttia. Näin siis muistelisin..

Joo, niin laskettiin. Ja sen takia vanhat kortit eivät välttämättä toimi uusimmissa kapuloissa.

iisi-E
16.05.03, 13:08
Joo, toi oli syy. Kävin hakemassa uuden kortin, vanha oliki kuulemma vuodelta -97 :) Nyt puhelin siis toimii normaalisti.

Mites muuten on, toimiiko uudet kortit sit vanhois puhelimis, jos jotain volttimääriä on muuteltu?

kribu
17.05.03, 20:10
Mistäköhän johtuu että kun menee wapilla samsungin fun clubiin ja yrittää kirjautua sisään niin puhelin ilmoittaa että "Väärä yhdyskäytävä".Yhteytenä rl:än gprs wap.

Mäksä
17.05.03, 21:16

1. X-Flighter
2. Avaruussota
3. Lemmikkini

Ja mikä pahinta, noi pelit on olleet jo T100:ssa... Eli ei oo tuolla saralla kehitetty ollenkaan. Onkohan noi muissakin malleissa. Itse en myöskään noista pahemmin perusta, joskus tulee hetken 1:stä ja 2:sta pelattua tosin... :o)

Edit: Ootko Peksu koittanut tuota www.samsungmobile.com:ia? Itse en saa sieltä mitään ladattua... :o(
on ihan pakko kysyä että pätkiikö noi pelit yhtä sairaasti kuin t100:ssa ( joku 2kuvaa /3sek d:o) vits vitsi mutta pätkii kuitenkin aika kivasti)

Mäksä
17.05.03, 21:22
Bull: miten ne midit sitten oikeen muutetaan MMF:ksi...millä ohjelmalla?

kribu
17.05.03, 22:44
Tietäisikö joku mistä suomesta voisi ostaa V200:en autotelineen?

Aero
17.05.03, 23:19
Tietäisikö joku mistä suomesta voisi ostaa V200:en autotelineen?

Jos se on sama mikä menee S100, niin kaikista Samsungia myyvistä liikkeistä... koska tavarantoimittajalla niitä näyttää olevan. Tilaustavaraa tietysti on.

personal jesus
18.05.03, 01:26
Mistäköhän johtuu että kun menee wapilla samsungin fun clubiin ja yrittää kirjautua sisään niin puhelin ilmoittaa että "Väärä yhdyskäytävä".Yhteytenä rl:än gprs wap.
Yritätkö käyttää internet -apn:ää wap -apn:n sijaan? Tarkista asetukset.

Blue Joker
18.05.03, 08:18
Bull: miten ne midit sitten oikeen muutetaan MMF:ksi...millä ohjelmalla?

PSM Player.

Mäksä
18.05.03, 10:44
voisko joku kertoa että kun on midi ladattu tohon ohjlemaan niin miten muutan ne siihen mmf:ksi jotta toi puhelin ne tunnistaa...eli mistä painetaan (neuvoja mielellään yv:nä jottei tää tuu ot:ksi)

bull
18.05.03, 12:19
voisko joku kertoa että kun on midi ladattu tohon ohjlemaan niin miten muutan ne siihen mmf:ksi jotta toi puhelin ne tunnistaa...eli mistä painetaan (neuvoja mielellään yv:nä jottei tää tuu ot:ksi)
Laitoin meilillä ohjelma-version jolla saa värinät ääneen ja ohjeet...

BiGG
02.06.03, 13:56
Muutama peruskyssäri v200:sta:

-paljo muistia? monta tekstaria imasee?
-voiko oman soittoäänen laittaa joka soittajalle?
-miten on akku kestäny "normaalikäytössä"?

thanks vastauksista.

nilikki
03.06.03, 05:10
Ah...tänään sitä vissiin pääsee leikkiin V200:lla...toivottavasti mua ei oo kusetettu kaupoissa :)..

bull
03.06.03, 08:12
Muutama peruskyssäri v200:sta:

-paljo muistia? monta tekstaria imasee?
-voiko oman soittoäänen laittaa joka soittajalle?
-miten on akku kestäny "normaalikäytössä"?

thanks vastauksista.

Tekstareita menee muistaakseni 50 puhelimen ja 20 kortin muistiin. Muistelen et pari megaa on varattu muille, esim menee 100 otettua kuvaa. Ääniä mulla oli 6 ja kuvia 6, eikä ainakaan sanonut et ois ollut täynnä... :o)

Saat tehtyä joitain ryhmiä joille voit antaa oman äänen, suoraan käyttäjälle et saa.

Akku kesti vajaa pari päivää suht kovaa käyttöä ollen öisin päällä. Jos on öisin pois niin kaks päivää menee kyllä sillä pienemmällä akulla.

Ja Nilikki, sua ei ole kusetettu! :o) Tarkistin niin matkalla on sinne päin! :o)

BiGG
03.06.03, 08:22
Jeps, kiitti vastauksista. Nyt vaan pitää ootella hetki tota t610:ä et pääsis testimään. Sit jompikumpi tilaukseen.. luultavasti samppa :)

bull
03.06.03, 08:42
Jeps, kiitti vastauksista. Nyt vaan pitää ootella hetki tota t610:ä et pääsis testimään. Sit jompikumpi tilaukseen.. luultavasti samppa :)

Noi on aika tasavahvoja, toisaalta T610:ssa on java ja BT.

BiGG
03.06.03, 08:45
Noi on aika tasavahvoja, toisaalta T610:ssa on java ja BT.

On joo, mut simpukka on simpukka. Vai pitäiskö sanoo sampukka :)
Mut riippuu nyt ihan miltä toi T610 näyttää/tuntuu ku ei oo muuten kummosempia tarpeita javalle ja BT:lle.

bull
03.06.03, 08:50
On joo, mut simpukka on simpukka. Vai pitäiskö sanoo sampukka :)
Mut riippuu nyt ihan miltä toi T610 näyttää/tuntuu ku ei oo muuten kummosempia tarpeita javalle ja BT:lle.

Simpukka on kieltämättä aina simpukka... :o)

Voin sanoa usean hetken tuota T610:aa räplänneenä et oli hieno ja mielestäni hyvä kädessä! On myös todella upea sillä on alumiininen kuori... :o)

BiGG
03.06.03, 09:21
Noh..eiköhän täs hetken jaksa odotella et pääsee testaileen.
Jos ei niin sit toi samppa tilaukseen...

pagge
04.06.03, 20:04
Luuri tuli! Tän päivän olen tutkinut uutta v-200 ja pari kyssäriä olis...
Easy Gprs ei nimittäin pelitä kunnolla. Ongelma on selvästikin mussa, eli apuja tarvittaisiin.
Ohjelma ei hae puhelimesta tietoja ollenkaan :(. Päivitin easygprs'n, mutta ei ollut apuja. Luulin, että kaikki olisi kunnossa molemmissa päissä, mutta ilmeisesti jotain on pielessä..

(Kylläpä maf'sta tilattu soittoääni kuullostaa surkealta puhelimen omiin verrattuna....)

pagge
04.06.03, 20:07
Ai niin, saako viesteissä olevat ylimääräiset rimssut piiloon? Päivämäärä. nimi ja kellonaika alussa ja ***Loppu*** tekstarin lopussa ei ole kivoja...
Mutta kyllä on UPEA puhelin!

nukkumatti79
13.06.03, 11:51
nonii nyt on v200 ollu kuukauden käytössä ja mukavasti ollu vaihtelua noksun ja siemensin jälkeen!
vedetäämpä jotain yhteen..

+++näyttö
+++äänet
++muotoilu
++tuntuma
++oheiskikkareet
+kamera

----ulkoinen antenni (..uskomatonta..)
--wappailussa joitakin epäloogisuuksia
--akku

erittäin mielenkiintoinen tuttavuus kaiketi!!

lil_gento
16.06.03, 16:55
Mites toi antenni tos luurissa? Haittaako se teitä? Meneeks se helposti rikki?

Mäksä
16.06.03, 16:56
Mites toi antenni tos luurissa? Haittaako se teitä? Meneeks se helposti rikki?
kyseisestä luurista ei kokemusta mutta t100:ssa ei ainakaan häiritse pätkän vertaa ja on niin tukevan oloinen että ilman väkivaltaa tuskin heti hajoaa

Metalflash
17.06.03, 12:42
Voitteko suositella puhelinta minulle jollain tavoilla, koska en ole vielä aivan varma ostanko tämän AGH-V-200 mallin?

Blue Joker
17.06.03, 12:46
Voitteko suositella puhelinta minulle jollain tavoilla, koska en ole vielä aivan varma ostanko tämän AGH-V-200 mallin?

Ensiksi, oikea kirjoitusasu on SGH-V200 ;)

Voisit kertoa mitä puhelimeltasi edellytät ja sitten voimme kattella löytyykö kenties V200:lle parempia vaihtoehtoja! :)

Blue Joker
17.06.03, 12:51
Olisi mukavaa jos puhelimessa olisi koht.hyvä kamera, hyvät soittarit, ja muutenkin haluaisin tietää vastaako puhelin sen hintaan verrattuna?

No löytyhän tuosta V200:sta sitten kohtuullinen kamera, muttei tosiankaan aivan huippulaatua ole. Soittarit ovat TODELLA hyvät, kuten Sampoissa yleensäkkin. Kyllä se varmaan hintaansa vastaa, ainoastaan Java ja meili puuttuu, tarttetko niit?

Metalflash
17.06.03, 12:52
Olisi mukavaa jos puhelimessa olisi koht.hyvä kamera, hyvät soittarit, ja muutenkin haluaisin tietää vastaako puhelin sen hintaan verrattuna?

No löytyhän tuosta V200:sta sitten kohtuullinen kamera, muttei tosiankaan aivan huippulaatua ole. Soittarit ovat TODELLA hyvät, kuten Sampoissa yleensäkkin. Kyllä se varmaan hintaansa vastaa, ainoastaan Java ja meili puuttuu, tarttetko niit?
en tarvitse javaa enkä meiliä, meilin voi lukea tietokoneella

Metalflash
17.06.03, 12:53
eiköhön tuo jotenkin vakuuttanut minua!

Blue Joker
17.06.03, 12:54

en tarvitse javaa enkä meiliä, meilin voi lukea tietokoneella

Joten sitten V200 on sinulle loistava valinta!

Metalflash
17.06.03, 13:37
Joten sitten V200 on sinulle loistava valinta![/quote]

Mitäs mieltä ite oot tästä puhelimesta, kestääkö se kauan mukana muiden foonien kanssa, ettei tarvi heti vaihtaa uutta puhelinta ensvuonna? Ootko muuten joku puhelin-expertti?

Dundee
17.06.03, 13:48
Mites mainoksissa lukee että tuossa V200:ssa on java..?

Blue Joker
17.06.03, 14:16

Tarkoitatko Gigantin ainosta? Siinä ainakin taannoin oli tuo virhe, mutta Javaa EI SIIS OLE!

Blue Joker
17.06.03, 14:18

Mitäs mieltä ite oot tästä puhelimesta, kestääkö se kauan mukana muiden foonien kanssa, ettei tarvi heti vaihtaa uutta puhelinta ensvuonna? Ootko muuten joku puhelin-expertti?

En omista ks. puhelinta. Jos tarkoitat, että se ei vanhennu heti niin tuskinpa vanhentuu ainakaan hirveen nopeasti. Ja taidan olla jonkinlainen expertti, 12-vuotias sellainen.

P.S. Korjailin myös lainaustasi hiukan.

Dundee
17.06.03, 14:48

Tarkoitatko Gigantin ainosta? Siinä ainakin taannoin oli tuo virhe, mutta Javaa EI SIIS OLE!
Jep, olen nähnyt myös parin muun firman mainoksissa maininnan javasta. En kyllä tajua miten siinä ei ole javaa kun S300:ssakin on java. Tuon takia en ostaisi sitä.

bull
17.06.03, 15:53
Jep, olen nähnyt myös parin muun firman mainoksissa maininnan javasta. En kyllä tajua miten siinä ei ole javaa kun S300:ssakin on java. Tuon takia en ostaisi sitä.

Ehkä siitä syystä ku Nokiakin tekee puhelimia vain hyvin pienillä eroilla (vrt. 6100-6610-7210), eli et ihmiset vaihtavat puhelimia enemmän ja muutenkin on suunnattu eri kohderyhmille...

Metalflash
17.06.03, 22:33

En omista ks. puhelinta. Jos tarkoitat, että se ei vanhennu heti niin tuskinpa vanhentuu ainakaan hirveen nopeasti. Ja taidan olla jonkinlainen expertti, 12-vuotias sellainen.

P.S. Korjailin myös lainaustasi hiukan.

milläs rahalla oot ostanu noi kaikki sun edelliset puhelimet?

Metalflash
17.06.03, 22:40
Millä hemmetin rahoilla työ, joilla on ollu noita puhelimia vaikka kuinka paljo, ootte ostanu noita puhelimia noin monta?????????

Aero
18.06.03, 00:48
Millä hemmetin rahoilla työ, joilla on ollu noita puhelimia vaikka kuinka paljo, ootte ostanu noita puhelimia noin monta?????????

Itse en ole oikeastaan mistään omistamastani puhelimesta maksanut paljoa mitään, maksimissaan joku 200 vanhaa markkaa, eikä ole maksanut firmakaan. Täytyy vain tietää paikat mistä ostaa ja missä myydä :)

Mulla on just nyt V200 kädessä ja on hemmetin loistava kapistus. Erittäin hyvä, suosittelen! Menekkiä on pakko kehua, niitä oli viime viikon lopulla firmaan tullut muutama (no vähän enemmän kun muutama) kipale ja jo nyt tiistaina jäljellä yksi. Paras näyttö mitä olen nähnyt, HYVÄ kamera siis jopa koneella ok-tasoista kuvaa (eli saa selvää jne) ja kaikin puolin hyvä tuttavuus, vähintään yhtä hyvä "oman kullan" eli S300:n kanssa :)

Metalflash
18.06.03, 11:36
Mulla on just nyt V200 kädessä ja on hemmetin loistava kapistus. Erittäin hyvä, suosittelen! Menekkiä on pakko kehua, niitä oli viime viikon lopulla firmaan tullut muutama (no vähän enemmän kun muutama) kipale ja jo nyt tiistaina jäljellä yksi. Paras näyttö mitä olen nähnyt, HYVÄ kamera siis jopa koneella ok-tasoista kuvaa (eli saa selvää jne) ja kaikin puolin hyvä tuttavuus, vähintään yhtä hyvä "oman kullan" eli S300:n kanssa :)[/quote]

oli mukava huomata et ees joku kertoo jotain hyvää tost v200:sta, mun kaveri osti sen eilenä ja ku vähäaikaa räpelsin sillä ni johan alko rahat polttelemaa taskussa ja läksin saman tien ostamaan sitä.Olen samaa mieltä sun kanssa "aivan loistava puhelin"

lil_gento
19.06.03, 09:17
sehän on aivan hemmetin kallis.. Vähän alle 600e.. Varsinki lukiolaiselle se on kova hinta. Liian kova. Onks se sen arvonen?

Tanjuzka
19.06.03, 10:50
Tietääkö kukaan käykö tuohon malliin mikään sama autolaturi kun johonkin muuhun samsungiin ?

Metalflash
19.06.03, 11:34
sehän on aivan hemmetin kallis.. Vähän alle 600e.. Varsinki lukiolaiselle se on kova hinta. Liian kova. Onks se sen arvonen?

Kyllä se on sen arvonen. Kannattaa ostaa. Se on täydellinen puhelin 15-25vuotiaille. Mä ostin sen toissapäivänä ja toimii kuin unelma, ei mitään ongelmia. Osta ihmeessä!!

Esa Isopahkala
19.06.03, 16:08
Tietääkö kukaan käykö tuohon malliin mikään sama autolaturi kun johonkin muuhun samsungiin ?

Sama autolaturi (CAD037SBEC/STD) käy malleihin A800, N620, S300, T100 ja V200. Kyseinen autolaturi on tällä hetkellä loppu maahantuojalta ja lisää tulee vasta loppukesästä.

Tanjuzka
19.06.03, 21:22

Sama autolaturi (CAD037SBEC/STD) käy malleihin A800, N620, S300, T100 ja V200. Kyseinen autolaturi on tällä hetkellä loppu maahantuojalta ja lisää tulee vasta loppukesästä.

Tiedätkö esa saako ismatilta siihen sopivaa ?

Tanjuzka
23.06.03, 08:25

Käykö myös malleihin R210, A200/300/400 ? (tässä listassa on myös tuo N620)

Jos niin Insmat akku oy:ltä löytyy tuohon autolaturi.

Esa Isopahkala
23.06.03, 10:38
Käykö myös malleihin R210, A200/300/400 ? (tässä listassa on myös tuo N620)

Maahantuoja Codealin nettipalvelu ei ainakaan löydä R210-yhteensopivaa autolaturia, joten tuo voi olla virhekin. Tiedustella voi osoitteesta info@codeal.com.

wookie
23.06.03, 14:52
Saapuvanviestin hälytykseen ei taida saada ääntä ja värinää yhtäaikaa? Ainoastaan jompikumpi, tai ainakaan ite en ole onnistunut saamaan molempia toimimaan yhtäaikaa.

bull
23.06.03, 14:57
Saapuvanviestin hälytykseen ei taida saada ääntä ja värinää yhtäaikaa? Ainoastaan jompikumpi, tai ainakaan ite en ole onnistunut saamaan molempia toimimaan yhtäaikaa.

Ei saa. Viestin ääniä kun ei voi itse tehdä, ja se on ainoa keino saada ääni ja värinä samaan aikaan.

pagge
23.06.03, 20:26
Saako viikonpäivän vaihdettua puhelimesta? Jostain syystä puhelimeni väittää tänään olevan perjantai (on siis maanantai). Kurjaa kun kannessakin lukee väärin ja vika estää käyttämästä jatkuvaa aamuherätystä ma-pe.

Muuten en voi kuin kehua loistavaa luuria! Ei yhtään kaduta 7650 vaihto! Muutama toiminto vähemmän ja muutama enemmän, tasapaino säilyy sen suhteen. Todella hyvä näyttö, äänet, koko menee sitten niin mahtavasti esim. 7650n ohi ettei tosikaan!

Esa Vuolas
23.06.03, 20:31
Saako viikonpäivän vaihdettua puhelimesta? Jostain syystä puhelimeni väittää tänään olevan perjantai (on siis maanantai). Kurjaa kun kannessakin lukee väärin ja vika estää käyttämästä jatkuvaa aamuherätystä ma-pe.

Saattaisiko johtua, että sulla on päivämäärä väärin asetettu puhelimeen? Tänäänhän siis on 23.6.2003.. ;)

pagge
24.06.03, 21:48
Kyllä päivämäärät on oikein. Paitsi että tänään ON 24.6.2003 :P

Anonymous
28.06.03, 08:05
Reilu puoli vuorokautta ollut käytössä ja ensilatausta vasta tehdään.Positiivista on tämä erittäin kirkas näyttö ja näppistuntuma.Soittoäänet on niitä tyypillisiä tiluliluja,joista en saanut mitään kiksejä.Kuulostaa hienolta,mutta kaikki äänet oli aika syvältä ja jonkun tosi juntin käsialaa.Yksi asia,mikä yllätti,niin puhelimen muovisuus.Erehdyin pahan kerran puhelimen materiaalin suhteen,kun tuntuu niin muoviselta vt.3650n muovisuuteen.Kameralla otetut lähikuvat henkilöistä erittäin hyviä,mutta esim pihalta otetut kuvat todella huonoja,tai ehkä ottajassa on sitten vikaa.Ajaa kuitenkin hyvin baaripuhelimena(kakkosluuri) ja ainakin omasta mielestä aivan liian hintava tuote,koska ei tässä nyt mitään niin ihmeellistä loppujen lopuksi ollut.

hyeena
02.07.03, 10:06
onks V200 kui nopee viestin kirjoitus? jos gd87 on h-i-d-a-s ja 7250 on nopea niin mites sami pärjää?

wookie
02.07.03, 10:55
Sampukka pärjää loistavasta, todella nopea. Ainoa miinus että T9:lle ei voi opettaa/tallentaa uusia sanoja.

Rooivalk
07.07.03, 06:08
Näin tuommoisen viikonloppuna yhdellä hepulla baarissa. Oli hoksannut hyvän tavan parantaa kuvanlaatua huonossa valaistuksessa. Puhelin toisessa kädessä ja toisessa semmoinen pienenpieni LED-valo, jolla antoi lisävalaistusta kun otti kavereistaan kuvia...

Esa Vuolas
07.07.03, 12:49
Näin tuommoisen viikonloppuna yhdellä hepulla baarissa. Oli hoksannut hyvän tavan parantaa kuvanlaatua huonossa valaistuksessa. Puhelin toisessa kädessä ja toisessa semmoinen pienenpieni LED-valo, jolla antoi lisävalaistusta kun otti kavereistaan kuvia...Tuollaista voisi joskus kokeilla. Mulla tosin ei taida olla muutakuin tollanen sininen valo, mutta voisi kaupasta hakea ihan valkosen ja testailla, saisi halvan "tarvike salaman" kännykkään. :)

jason
07.07.03, 20:51
hyvä idea tuo salama. Mistäköhän saisin tehokkaan ledin helpoimmin ja halvimmin?

Seriaali
08.07.03, 00:16
Pyh, taskulamppu povariin mukaan niin siinä on salamaa kerrakseen. ;)

Jace
08.07.03, 01:14
Puhelin toisessa kädessä ja toisessa semmoinen pienenpieni LED-valo, jolla antoi lisävalaistusta kun otti kavereistaan kuvia...Tuollaista voisi joskus kokeilla. Mulla tosin ei taida olla muutakuin tollanen sininen valo[/quote]
Itse käytin kesällä 2002 juuri tuollaista sinistä safiirivalaisinta "salamana" .. Toimi ihan mukavasti pitmeässä rapussa.

MasterOne
18.07.03, 19:52
Voisiko joku neuvoa Easy gprs:n käyttöä? Pitääkö puhelin olla suljettuna kuten ohjeissa sanotaan vaiko päällä kun kytketään datakaapeli kiinni? Kun käynnistän ohjelman ja käyn kaikki COM-portit läpi niin kuitenkin näyttää että olisi offline tilassa. Missä voisi olla vika? Kiitoksia jo etukäteen. Versio on 2.1.5 eli uusin tällä hetkellä.

Anonymous
21.07.03, 21:03
no paljon siinä V200:ssa on muistia ku joku v*tun päläri kävi jo vinkumaan ku tein uuden thredin?

Mäksä
21.07.03, 22:23
v*tun päläri kävi jo vinkumaan ku tein uuden thredin?
no anteeksi...oot vaan tehny jo 3 uutta ketjua tästä puhelimesta ja kuitenkin tämä ketju on ollu etusivulla kokoajan

neggu
12.08.03, 14:16
eli paljon toi samsugin sgh-v200 maksaa nyt?
se näyttää ja kuulostaa erittäin hyvältä!

Smith
12.08.03, 14:17
Puhelinkioskissa 529 €

Esa Sakkinen
12.08.03, 14:30
Puhelinkioskissa 529 €
Ja vastaava hinta IDEsanissa 525,30 € (jottei vertailu unohtuisi ;)

veppis
12.08.03, 14:58
Hintavihjeet pitää laittaa...no vuntsikaa itse. ;)

blade
12.08.03, 21:34
Puhelinkioskissa 529 €

Mikä noissa Sampoissa oikein maksaa?Helvetin kalliita luureja, ei niin "juppi" ominaisuuksilla.

Pete
12.08.03, 21:41
no anteeksi...oot vaan tehny jo 3 uutta ketjua tästä puhelimesta ja kuitenkin tämä ketju on ollu etusivulla kokoajan
Nyt kun tämä on oikeassa topicissa niin voisiko joku nyt valaista että paljonko siinä on sitä muistia??

blade
12.08.03, 21:49
Nyt kun tämä on oikeassa topicissa niin voisiko joku nyt valaista että paljonko siinä on sitä muistia??

En oo varma, mutta muistia tuossa on jotain 1.5-2 megan paikkeilla.Se joka tietää tarkemmin avautukoon:)

RedLine
12.08.03, 22:25

Siinä SGH-V200 on 3megaa muistia

DIMITRI
13.08.03, 23:05
Muistelin että täällä on ollut juttua tästä,mutta en löytänyt. Elikkä,miten pirussa tästä saa ton t9 toiminnan pois,vai onkohan mun puhelimessa joku vanha softa.
Ja tänään ostin just,ja tosi kiva jos pitää alkaa Novolle lähettelemään päivitykseen...

14.08.03, 08:30
Muistelin että täällä on ollut juttua tästä,mutta en löytänyt. Elikkä,miten pirussa tästä saa ton t9 toiminnan pois,vai onkohan mun puhelimessa joku vanha softa.
Ja tänään ostin just,ja tosi kiva jos pitää alkaa Novolle lähettelemään päivitykseen...No viestin kirjoitus-tilassa painat oikeaa ylä-valinta nappia, niin siitä saa merkit , numerot ja tavan kirjaimet

ruzina
14.08.03, 08:32
ja käyttöoppaassa sivulla 44 kerrottaan ko. tapahtumasta ;)

DIMITRI
14.08.03, 17:04
Itsekin tajusin tämän yöllä kun olin jo luopumassa koko "räpläämisestä", ja tämä oli yleensäkin eka kerta kun piti kysyä neuvoa tai käyttää ohjekirjaa omana puhelin aikakautena. Taisin olla liian väsynyt.
Mutta kiitoksia kumminkin.

RedLine
14.08.03, 21:59
Haluaisin Tietää onks Tos SGH-V200 Java,koska kaikis mainoksis lukee et siin on Java. Ja onk se kamera herkkä auringon valolle?

Esa Sakkinen
15.08.03, 08:07
Haluaisin Tietää onks Tos SGH-V200 Java,koska kaikis mainoksis lukee et siin on Java. Ja onk se kamera herkkä auringon valolle?
Eiköhän vain Gigantin mainoksessa ole ollut tuo virhe Javasta... Kaikki kamerat ovat herkkia valolle ja suora paiste linssiin on pahasta. V200:ssa voi linssiä kääntää (kuten puhelimen asentoakin) joten voi olla, että jonkinlainen vastavalosuojaus onnistuu paremmin kuin jollain toisella kamerapuhelimella.

ruzina
15.08.03, 12:24
Mitäs namiskaa pitää painaa, että voi wappaillessa antaa uuden URLin?

Mäksä
15.08.03, 14:44
Eiköhän vain Gigantin mainoksessa ole ollut tuo virhe Javasta... Kaikki kamerat ovat herkkia valolle ja suora paiste linssiin on pahasta. V200:ssa voi linssiä kääntää (kuten puhelimen asentoakin) joten voi olla, että jonkinlainen vastavalosuojaus onnistuu paremmin kuin jollain toisella kamerapuhelimella.

saahan v200:ssakin kameraa käännettyä vai mitä meinasit?

Esa Sakkinen
15.08.03, 15:04
V200:ssa voi linssiä kääntää...
Niin juuri ;) Tuossa linssin kääntö = kameran kääntö.

Mäksä
15.08.03, 15:09
V200:ssa voi linssiä kääntää...
Niin juuri ;) Tuossa linssin kääntö = kameran kääntö.

sori mun moka ;)...luin v200 mut aattelin silti niitä tulevii motorolan malleja :P

Smith
17.08.03, 01:03
Osaisko joku sanoa miksi V200 ei millään suostu lataamaan jotain tiettyä soittoääntä? Muutin tämän biisin mmf:ksi enkä saa sitä mitenkään siirtymään puhelimeen. http://www.angelfire.com/pro/agent_smith/Dancing_With_Myself.mid

Jace
17.08.03, 01:47
On muuten ihan järkkyjä nuo lappeen rannat v200:ssa!
Vähän voitaisiin oikeakielisyyteen softassa panostaa.. samaa sössöä kuin 3v sitten.. Ja miksi niin tajuttomasti kaikkea lyhennetään kun tekstiä kuitenkin sopisi.. Kamera oli ihan ok, pystyi pientä tekstiäkin kuvaamaan niin, että sai selvän, gd87:n luokkaa. Samaan ei 7650 kykene. Näppäimistö oli ihan ok.
*#06# tulee imei, hieman huvittavaa, että valintanäppäimiin tulee tekstit "Tal." ja "peruuta" ja jos niitä kokeilee painaa ei tapahdu mitään muuta akuin että puhelin sanoo "Piip". C:llä siitä taisi päästä pois. Äänet kuulosti hyviltä, ainoastaan mitä edelweiss töksähteli mukavasti kun olivat laittaneet puoliksi "laulu" puoliksi instrumentaali..

Anonymous
17.08.03, 11:14
Nyt kun olen puhelinta käyttänyt, niin täytyy sanoa että oli pienoinen pettymys.

Miinuksia:

- Hinta-laatusuhde ei kohdallaan
- Ei profiileja
- Ei pöytä HF toimintoa
- Ei Bluetoothia
- Älyttömästi tyhmiä kirjoitusvirheitä ja osa jopa englanniksi
- Värinä lähtee ensin, sitten vasta ääni = ei mahdollisuutta että alkaisivat yhtäaikaa.
- Ei tunnista 1800 taajuudella toimivien operaattoreiden nimiä
- Operaattoriteksti ja kello/päiväys liian isolla, peittää liian paljon. Ei kannata siis pitää niiden näyttöä päällä.
- Tekstiviestieditori mielestäni huono.
- Liian kallis ottaen huomioon edelliset miinukset

Mäksä
17.08.03, 13:33
Nyt kun olen puhelinta käyttänyt, niin täytyy sanoa että oli pienoinen pettymys.

Miinuksia:

- Hinta-laatusuhde ei kohdallaan
- Ei profiileja
- Ei pöytä HF toimintoa
- Ei Bluetoothia
- Älyttömästi tyhmiä kirjoitusvirheitä ja osa jopa englanniksi
- Värinä lähtee ensin, sitten vasta ääni = ei mahdollisuutta että alkaisivat yhtäaikaa.
- Ei tunnista 1800 taajuudella toimivien operaattoreiden nimiä
- Operaattoriteksti ja kello/päiväys liian isolla, peittää liian paljon. Ei kannata siis pitää niiden näyttöä päällä.
- Tekstiviestieditori mielestäni huono.
- Liian kallis ottaen huomioon edelliset miinukset

suomi virheitä en ihmettele (ei kannata panostaa jotain suomee) englantia ihmettelen.
värinän saa sillä osa soittareista on jo sellasia valmiiksia ja kaikki itse tehnyt saa värisemään samaan aikaan
ainakin itselle riittää paremmin kuin hyvin värinä/äänellinen
just hyvä et kellonaika näky tarpeeksi isolla

Smith
17.08.03, 13:36
Miten itse tehdyt saa värisemään (tarkka ohje)?

Mäksä
17.08.03, 13:36
Miten itse tehdyt saa värisemään (tarkka ohje)?

en nyt tässä kiirees jaksa ettii mutta Bull antoi tarkat ohjeet täällä ja haulla löytyy varmaan

Jace
17.08.03, 14:47
suomi virheitä en ihmettele (ei kannata panostaa jotain suomee) englantia ihmettelen.
värinän saa sillä osa soittareista on jo sellasia valmiiksia ja kaikki itse tehnyt saa värisemään samaan aikaan
ainakin itselle riittää paremmin kuin hyvin värinä/äänellinen
just hyvä et kellonaika näky tarpeeksi isolla

Jihaa, wee haf ö vinör! Tuo teksti muistuttaa jo niin läheltä viliä, että huh.

Anonymous
17.08.03, 15:33
En löytänyt sitä ohjetta ja tuo Mäksän teksti on hieman epäselvä. Vosiko joku auttaa minua läytämään sen ohjeen, miten saa värisemään ja soimaan yhtäaikaa.

Smith
17.08.03, 15:34
Ei sitä tuolla ollutkaan. Bull sanoi, että mailaa sen jollekkin. Elikkä mäkin kaipaan ohjetta.

Jace
17.08.03, 15:43
En löytänyt sitä ohjetta ja tuo Mäksän teksti on hieman epäselvä. Vosiko joku auttaa minua läytämään sen ohjeen, miten saa värisemään ja soimaan yhtäaikaa.
Kyllä sen joku on foorumille kirjoittanut vaihe vaiheelta miten se värinä lisätään soittoääneen. Siellä listassa oli 1 valmis ääni sulla, joka ilmeisesti värisee heti alusta.

Mäksä
17.08.03, 16:17

Bull on antanu tänne ohjeet ja linkit ym millä saa psm playeril värinän siihen

peksu
18.08.03, 19:46
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=13103&start=0

tuoltahan se löytyy... ollos hyvä

Mäksä
19.08.03, 08:09
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=13103&start=0

tuoltahan se löytyy... ollos hyvä

onneks joku viel jaksaa käyttää hakua ku meikäläinen ei osaa ja muut ei jaksa :)

aarnisalo
22.08.03, 19:52
Tulipa sitten tilattua einfach preiswertistä V200:nen ja täytyypä sanoa että on kyllä aivan mahtava puhelin! Ei harmita yhtään että vaihdoin tutusta ja turvallisesta Panasonicista Samsungiin.
Puhelimeni on kyllä ilman liittymää tilattu mutta silti T-Mobilen sponsoroima, ja jonkin verran T-Mobilen aloitus- ja lopetusanimaatiot häiritsevät. Onko kellään tietoa saako nämä vaihdettua?
Samaten wapatessa T-Mobilen logo pyörii mukana.
Ei sinänsä isoja asioita ja niiden kanssa oppii elämään, Saksasta kun tilaa niin saa kaikkeen varautua.

KAiken kaikiaan loistava puhelin, kamera on hyvä, kuten myös näyttö, puhumattakaan kaikista muista ominaisuuksista!

Bizarre
07.09.03, 22:15
Oon nyt seurannu tätä foorumia jonkun aikaa ja porukka tuntuu
pitävän puhelimesta! Ominaisuudet ovat muutenkin kohdallaan...
Kamera ei ehkä ole parasta laatua, mutta ihan riittävä jonkunlaisiin
mukaviin tilanne kuviin. Todennäköisesti v200 on seuraava puhelimeni :)
Kiitoksia teille, jotka olette jaksaneet kertoa tästä mainiosta puhelimesta!

Bizarre
23.09.03, 16:13
Voisiko joku selvittää mulle Avaruussota - pelin idean?
Toiseksi tietääkö joku missä vika kun EasyGPRS sanoo näyttää että olen OFFLINE tilassa vaikka datakaapeli on kytketty puhelimeen?

Aero
23.09.03, 16:33
Voisiko joku selvittää mulle Avaruussota - pelin idean?
Toiseksi tietääkö joku missä vika kun EasyGPRS sanoo näyttää että olen OFFLINE tilassa vaikka datakaapeli on kytketty puhelimeen?

Tarkista portit, mulla herjasi samaa aikoinaan, muutaman yrityskerran jälkeen toimi. Tuo EasyGPRS toimii vähän kun Nokian kännykkäsoftat (eli ei kovin hyvin :)... :P

Mäksä
23.09.03, 16:39
mikäs siinä nopeudessa kuuluu olla. ja vaihtuuko se eri puheliilla

eli siinä saa valittua com1, com2, infra ni sen vieres on se nopeus

Aero
24.09.03, 00:15
mikäs siinä nopeudessa kuuluu olla. ja vaihtuuko se eri puheliilla

eli siinä saa valittua com1, com2, infra ni sen vieres on se nopeus

Juu, tarkotin biossista.

ruzina
24.09.03, 07:40
Juu se EasyGprs ei pelitä jos yrität käyttää sitä suurinta nopeutta.

RedLine
01.10.03, 20:10
Onks tos sgh-v200 kaiutinta

paljo easy gprs maksaa ja onks siin jotai kuukausi maksuu

Crockett
18.11.03, 19:45
Eli miten luurin vastaussysteemi toimii, aukeeko linja kun simpukan avaa, ja aukeeko se jostain napista, kuin esim. 7110?

jeesh
18.11.03, 20:26
Ei ole kaiutin ominaisuuta, easy gprs softa tulee ostopaketissa kahden akun ja datakaapelin kanssa, gprs käyttö maksaa operaattorista riippuen, mutta kuvien ja äänien siirto puhelimen ja pc.n välillä on ilmaista.

Bizarre
18.11.03, 20:39
Eli miten luurin vastaussysteemi toimii, aukeeko linja kun simpukan avaa, ja aukeeko se jostain napista, kuin esim. 7110?

Linja aukeaa kun simpukka avataan ja kyllä sen pystyi kai vaihtamaan sitenkin, että linja aukeaa jostain näppäimestä. Läppä ei aukea mistään napista, vaan pitää vaivata muutamaa sormeaan.

Crockett
18.11.03, 20:56
Onko tuo V200 hommaamisen arvoinen? Vai onko uudet nokiat parempia vaihtoehtoja?

Bizarre
18.11.03, 21:01
Onko tuo V200 hommaamisen arvoinen? Vai onko uudet nokiat parempia vaihtoehtoja?

Jos nokiat viihdyttää niin siitä vaan osta pois, mutta erittäin tyytyväisenä v200:n käyttäjänä sanon että se ON hommaamisen arvoinen. On tämä sentään niin hieno, helppo käyttää, upea näppäimistö että kyllä kannattaa hankkia. Jos on jotain kysyttävää ks. puhelimesta niin vastaan mielelläni.

Crockett
18.11.03, 21:33
Taitaa tuo tosiaan olla hommaamisen arvoinen, Nokia ei tunnu saavan aikaan kunnon läppäpuhelimia, uusin näyttää todella kamalalta. On meikäläistä aina viehättänyt etenkin nuo simpukka luurit. V200 näyttäis olevan kaikin puolin sopiva paketti, kunhan sais hieman tummemman värin kanssa... ja ylimäärästä rahaa vielä jostain.
Eikö tuossa V200:ssa ole aika lyhyt akun kesto, verrattuna nokiaan joka kestää melkein viikon...?

jeesh
18.11.03, 21:48
Juu, saa joko aktiiviläpän eli vastaa kun läpän avaa tai painamalla vihreää luuria. Kannattaa hankkia, ja jos nokia ikinä saa kunnollisen simpukan niin kestää kuitenkin ennenkuin on kaupan hyllyllä. Vaihtoehtoisesti voit hankkia E700 liikkuu kait samassa hintaluokassa.

Bizarre
18.11.03, 21:56
No ei Samsungien akunkesto nyt lyhyt ole, mutta en nyt jaksa muistaa näitä Nokioiden kestoja kun en ole aikoihin katsellu. Mut siis ihan sopivasti akku kestää, että ei siinä mitään ongelmia.

Ja kannattaa muistaa tämä:
Vaihtoehtoisesti voit hankkia E700 liikkuu kait samassa hintaluokassa.

Crockett
18.11.03, 21:57
Niinpä, olisko toi E700 sittenkin parempi vaihtoehto? Kamera on ainakin VGA ja valmiusaika tuplasti pidempi

Bizarre
18.11.03, 22:01
Luulenpa että olisi parempi vaihtoehto. V200 alkaa olemaan jo hieman vanhempaa mallia ja e700 kyllä jättää v200:n taakse. E700:ssa on hyvät kameraominaisuudet, mm yökuvaus. Kaiken lisäksi ulkoinen antenni on jätetty pois.

Crockett
18.11.03, 22:07
Taidan kallistua tohon E700, se tosin ei ole kolmitaajuusluuri, onko sillä sitten väliä? Kamera on ainakin parempi

Bizarre
18.11.03, 22:10
Ei sillä ole mitään väliä. Hyvän valinnan teit :)

RedLine
29.02.04, 13:20
Pystyyks noit soittareit siirtää datakaapelin avulla sghv200:en jos lataa sen buumist vai pitääks vaihtaa joku tiedostomuoto jollakin ohjelmalla??

jeesh
29.02.04, 15:43
Soittoäänet on muotoa .mmf ja niitä on netti pullollaan. Buumista en ole katsonut mutta täällä (http://www.howardforums.com/showthread.php?s=d11405e1f286a1a6072a481a0b015a03&threadid=156903) on tuhottomasti soittarteita, osa hyviä ja osa huonoja.

Lataat soittarin koneelle ja siirrät kaapelilla luuriin.

Buumin soittarit pitää ladata wapin kautta.