PDA

View Full Version : Mitä odotat seuraavalta puhelimelta?

Malaco
11.03.03, 20:17
Tätä on varmaan kysytty joskus ennenkin... Mutta kiinnostais vaan tietää että mitä foorumilaiset nykyään odottavat seuraavalta puhelimeltaan?

No mä ainakin odotan 65k värinäyttöä, digikameraa jossa olis zoom, Series 60 käyttis pitäis olla, Umts tai Edge, kosketus näyttöä, MMC, Stereo liitäntää, bluetooth pitäis olla, ja muuta ei oo nyt äkkiseltään mieleen...

Blue Joker
11.03.03, 20:21
en oikeastaan mitään erikoista...ainoastaan aina jotain uutta :)

Jollemi
11.03.03, 20:55
Sen näkee sitten kun tulee sellainen puhelin joka kiinnostaa. Sellaista ei tällä hetkellä oo 8910 ja 8910i:n lisäksi vielä tullu ja i-malliin en vaihda liian vähäisen hyödyn vuoksi...

Saukki
11.03.03, 22:07
Ei sitä oikeastaan nyt voi sanoa kun ei ole uutta hankkimassa, sen aikaiset hinnat ja se paljon rahaa puhelimeen määrää sen, uskoisin että värinäyttö tulee olemaan...

veppis
11.03.03, 22:41
Minulle tärkeitä asioita ovat hyvätasoinen VGA-kamera, äänivalinnat ja BT. Laadukas värinäyttö on tietysti myös peruslähtökohta.

Terro
12.03.03, 08:04
Series 60 käyttis ... kosketus näyttöä
Tällaista puhelinta saat odottaa aika kauan...

O.J.
12.03.03, 09:25
Minulle tärkeitä asioita ovat hyvätasoinen VGA-kamera, äänivalinnat ja BT. Laadukas värinäyttö on tietysti myös peruslähtökohta.

Tuohon vielä hyvät toiminta-ajat, paidantaskukoko ja aktiiviläppä.

BiGG
12.03.03, 09:31
Bugitonta ja toimivaa puhelinta. Sekä tarkkaa värinäyttöä.

Kew
12.03.03, 23:28
EDGE (nopeampi GPRS-yhteys)

Harald73
13.03.03, 09:13
Sitten sinun taitaa olla parasta karttaa Nokian tuotteita.

Itse odottelen SE:n T610:ä. Vaikuttaa erittäin lupaavalta tuotteelta, tosin aikahan sen näyttää.

Jollemi
13.03.03, 09:56

Itse odottelen SE:n T610:ä. Vaikuttaa erittäin lupaavalta tuotteelta, tosin aikahan sen näyttää.

Itse asias pitäis pysyä erossa muistakin merkeistä. Tuskin tuollaista puhelinta tulee keneltäkään ettei olisi bugeja. Toimivia kyllä mutta ei bugi vapaita...

Mäksä
13.03.03, 09:58
itse olin juuri tuon toimivuuden takia nokiossa pysynyt kun kavereitten siemensseissä ja erkeissä on ollu niin paljon vikoja etten voi kuvitellakkaan millaista ois joka päivä käydä huollossa

itse odotan seuraavalta puhelimelta sellaista kameraa jossa on kunnon zoomi eikä tuollainen mikä camera FX:ssä on koska se huonontaa kuvan laatua niin paljon

USIM
13.03.03, 10:47
EDGE (nopeampi GPRS-yhteys)

EDGE on paljon muutakin kuin "nopeampi GPRS", vaikka loppukäyttäjä ei sitä huomaisikaan.

Esim. http://www.gsacom.com/downloads/gsa_opinion_004.pdf

Zache
13.03.03, 13:04
http://www.phonescoop.com/articles/moto_wearables/

Koska olen tähän mennessä vaihtanut puhelinta neljän vuoden välein niin seuraava puhelin vois olla jotain tuollaista. Näyttö silmälaseissa olisi kyllä ehdoton myös.

Belchar
13.03.03, 13:30
Värinäyttö(mielellään >256), väh. 16-ääniset soittoäänet, kamera ja bluetooth olisivat niitä parhaimpia. Ja niinkuin muistaakseni jossakin puhelimessa oli(t68i?) että sai laitettua muistiossa oleville nimille jonkin kuvan(naamapärstät :)) joka näkyy kun sieltä soitetaan.

Blue Joker
13.03.03, 17:41

5100 on bugiton luuri, revi siitä!

ZupaDupa
14.03.03, 23:11
- GPS tai joku vastaava tarkka paikannus
- Nopeat internet yhteydet
- Selkeä käyttöliittymä johon saa ladattua ohjelmia

McHolmes
17.03.03, 16:01
Semmonen puhelin olis kiva, joka kävis töissä mun puolesta. Voisihan se myös siivota ja laittaa ruokaa. Enempää ei mun mielikuvituksella keksi.

nhk_
17.03.03, 16:04
Olen tyytyväinen yksinkertaisiin perusominaisuuksiin: ei bugeja, voi puhua ja pitkät valmius- ja puheajat.

Blue Joker
17.03.03, 16:14
MMC,

eikö vaikkapa SD tai pienempi Mini SD -kortit olisivat parempia?