View Full Version : 6310:n näyttö hajalla
Käykö 6310:n minkälainen näyttö / mistä niitä saa. Likkeessä väittivät että niitä ei saa ostettua, vaan pitää asennuttaa hintaan 85 egee.
www.polkumyynti.com sieltä saa näytön 30 euroon..
Kiitoksia vastauksesta. Tuleehan toi reilusti halvemmaksi vaihtaa itse.
eikös siinä mene takuu, kun avaat sen itse?
Veikkaan että ko. näyttö on hajonnut joko väkivallan tai kosteuden seurauksena, joten takuu on jo joka tapauksessa mennyt.
Veikkaan että ko. näyttö on hajonnut joko väkivallan tai kosteuden seurauksena, joten takuu on jo joka tapauksessa mennyt.Kosteus yleensä sulkee takuun kokonaan pois, väkivalta poistaa takuun niiltä osin mikä on väkivallan osuus. Esim softavikojen korjaus softa päivityksellä menee takuuseen.
Veikkaan että ko. näyttö on hajonnut joko väkivallan tai kosteuden seurauksena, joten takuu on jo joka tapauksessa mennyt.Kosteus yleensä sulkee takuun kokonaan pois, väkivalta poistaa takuun niiltä osin mikä on väkivallan osuus. Esim softavikojen korjaus softa päivityksellä menee takuuseen.
Pilkunviilausta, mutta menköön nyt...
eikös siinä mene takuu, kun avaat sen itse?
jep... mut kun tekee jotain niin ei kannata tunnustaa aina tekemisiään. Tekee niin kunnolla asiat, ettei mene takuu, eikä varsinkaa "jättäydytä" kiini....
Nokian oma moka etteivät käytä vaikka Vaisalan kiihtyvyysantureita. ;))
Löytyyhän noksulta sellanenkin minkä suunnittelussa on käytetty kiihtyvyys anturoita se raksamalli tieteski ;)
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.