PDA

View Full Version : Samsungin CEBIT-uutuudet

Haavi
10.03.03, 13:26
Näyttäisi olevan aika lista uusia puhelimia tulossa. Uusia markkinoille tulevia GSM-puhelimia ovat ainakin P410, E400, X400, D700, i500, ja ranne(kello)puhelin. Aika kovalta näyttää etenkin Samsungin älypuhelinvalikoima, kaikkea löytyy nyt myös GSM-verkkoihin: Symbiania, Palmia, ja Pocket PC:tä.

http://www.samsung.com/Features/TechnologyLeadership/Exhibition/CeBIT2003/
http://www.samsung.com/Features/TechnologyLeadership/Exhibition/CeBIT2003/Tele_Booth/Brochure.zip

sovelias
10.03.03, 14:28
Käyttöjärjestelmissä ainakin löytyy.
Symbian konetta lupailivat ainakin aikaisemmissa puheissaan aikaisintaan vuodenvaihteessa mutta todennäköisesti ensivuoden alkupuolella. Kiva jos tulisi aikaisemmin.

Haavi
10.03.03, 14:37
Käyttöjärjestelmissä ainakin löytyy.
Symbian konetta lupailivat ainakin aikaisemmissa puheissaan aikaisintaan vuodenvaihteessa mutta todennäköisesti ensivuoden alkupuolella. Kiva jos tulisi aikaisemmin.

Tiedä sitten milloin oikeasti tulevat, mutta ainakin lehdistötiedotteessa ensin puhutaan kaikista kolmesta puhelimesta ja lopussa on kappale joka sanoo: "The new phones will be launched in Europe in Q3 of 2003".

Aero
10.03.03, 16:35
Aika hienon näköisiä, näkisipä ne nokian uutuudet vielä. Vihdoin sampalta tuli BT-luuri... ei Eurooppaan varmaan tule virallisesti myyntiin. Muuten kaikki vaikuttavat niin ominaisuuksien kuin ulkonäön suhteen vallan mainioilta puhelimilta.

Sami
10.03.03, 17:39
Mielenkiintoisia laitteita tosiaan. Näppärä vehje tuo rannekellokännykkä BT-tuella ja kaiutinpuhelutoiminnolla.

jk
10.03.03, 20:28
Hienoja tosiaan varsinkin P410.Samsungilla nuo tuotteet vaan tulee aika hitaasti suomeen asti,ja ulkomailta ei huvita tilata kun takuut on silloin vähän niin ja näin.

Aero
10.03.03, 20:46
Hienoja tosiaan varsinkin P410.Samsungilla nuo tuotteet vaan tulee aika hitaasti suomeen asti,ja ulkomailta ei huvita tilata kun takuut on silloin vähän niin ja näin.

EU:n sisällä ostaessa ei pidä olla mitään epäselvää. On kyllä hemmetin hienoja vielä toistamiseen :)

Sami
10.03.03, 21:03

Niin, ainakin Saksasta tilaamaani Samsungiin tuli 2 vuoden takuu.

jk
10.03.03, 23:13
Onko joku käynyt esim. Karitiellä IT Services A Novo Finland OY huollossa joka on samsung huolto saksalaisella kuitilla, jos on käynyt ja homma toimii niin perun puheeni ja alan harkita saksan suuntaa.Kunhan P410 tulee sinne myyntiin.

Aero
10.03.03, 23:21
Onko joku käynyt esim. Karitiellä IT Services A Novo Finland OY huollossa joka on samsung huolto saksalaisella kuitilla, jos on käynyt ja homma toimii niin perun puheeni ja alan harkita saksan suuntaa.Kunhan P410 tulee sinne myyntiin.

Aikoinaan kun EU:hun liityttiin, niin vapaa tavaran liikkuminen oli yhtenä "neljästä vapaudesta" tämä koskee myös takuuasioita. Siemensin olen saksalaisella kuitilla huoltanut.

Zache
10.03.03, 23:45
Käyttöjärjestelmissä ainakin löytyy

Tosiaan, spekuloiduista puhelinkäyttiksistä ainoastaan Linux puuttuu. Ja samsung pisti todellisten hype puhelimenten sarjan. Samalla kun muut puhuu fm-radio puhelimsita niin Samsung demottaa telkkaripuhelinta. Tai tuo rannekellopuhelin, joka on yksi friikeimmistä tapauksista vähään aikaan. Sitten vielä tuo palm puhelin taitaa mennä edes luvatuista puhelimista kärkeen ominaisuuksiensa puolesta, vaikka siitä bluetooth puuttuukin. Lisäksi noissa ulkoasukin noissa on mukavan futuristinen vaikka kaikissa puhelimissa onkin antenni.

Eipä kyllä noita katsellessa voi sanoa kuin että tuollaista huh huh fiilistä minä toivoisin muiltakin valmistajilta. Vaikka tuossa ei ole tavallaan mitään todella uutta niin se on saatu koottua sellaisiin paketteihin mitä ei ole ennen nähty ja mikä vielä kiinostaa minua. Ei mitään sellaisia julkaisuja että sanotaan että ollaan kehitetty salassa jotain todella mullistettavaa ja sitten kerrotaan SyncMLstä, niin kuin eräs toinen valmistaja.

Mikäli Samsung saa edes jotain ulos ajallaan niin voisin veikata kohtuu hyviä markkinaosuuksia heille.

Sami
11.03.03, 00:35
Tuo TV-puhelin ja monta muutakin mallia on esitelty tässä CeBit-esitteessä: http://www.samsung.com/Features/TechnologyLeadership/Exhibition/CeBIT2003/Tele_Booth/Brochure.zip

Todella vaikuttava esitys Samsungilta, täytyy myöntää. Nokia ja muut saavat todella lyödä aikamoisia laitteita tiskiin, jos aikovat paremmaksi pistää.

Tuollaista TV-puhelinta olen odotellut jo iät ja ajat, kaipa tuosta jokus tulee GSM-versiokin myyntiin.

E: Tuo pdf-linkkihän oli näemmä jo ketjun ensinmmäisessä viestissä, sorry.

Terro
11.03.03, 08:36
Tolkuton näytön resoluutio tuossa Palm-laitteessa sen fyysiseen kokoon nähden.

Jupex
11.03.03, 09:09
Herranjestas mitä laitteita... seuraava puhelimeni _ON_ samsung... kunhan nyt saavat noita tänne pohjolan perukoille. Etenkin nuo kulmikkaat mallit ovat jees. Tänne taitavat tulla hieman viiveellä.

werty
11.03.03, 09:25
Kellopuhelin olisi kiva.
Siihen vaan PocketPC ja BT headset kaveriksi.

Thelmi
11.03.03, 13:08
Samsung on kohoamassa Cebitin ykköseksi tänä vuonna, mutta katsotaan mitä Motorola, Nokia, SE ja Siemens tuovat näytille. Järkyttävän kovilta vaikuttavat nämä uudet sampat ja saadaan lisää kilpailua Nokia vs. Samsung pariin. P410 on kyllä hieno. Samoin myös i500.

bentseeni
11.03.03, 14:24
No huh huh. Tosi paljon malleja! On varmaan aika helmet polyfoonit tossa SCH-E250:ssä (64 raidan polyfonia)...
Tosin toi Symbian kone on jotenkin tönkön näkönen. Muutenkin mallit muistuttaa aika paljon toisiaan, makeita ne silti on...
On muuten vaikeet tyyppinumerot sampoissa!

Aero
11.03.03, 17:11
Samsung on kohoamassa Cebitin ykköseksi tänä vuonna, mutta katsotaan mitä Motorola, Nokia...

Eipä ainakaan nokia vastannut tähän Samsungin esittelyyn lähes millään tavalla.

Thelmi
12.03.03, 10:24
Samsung on kohoamassa Cebitin ykköseksi tänä vuonna, mutta katsotaan mitä Motorola, Nokia...

Eipä ainakaan nokia vastannut tähän Samsungin esittelyyn lähes millään tavalla. Joo eipä Nokia ja Siemens Samsungille mitään vastannut.
Siemensiltä vain M55 ja Nokialta 810-autopuhelin, 6220 ja 3300 plus lisävarusteita eli aika heikosti sanon minä. Aamun Kalevassa luki, että Nokian teemana on tänä vuonna tuoda kamerapuhelimia markkinoille. Myös 3300:n toimituksien uskotaan alkavan huhti-kesäkuun aikana.

bull
09.04.03, 20:29
Toi D700 on HIENO! :o) Hyvä näyttö, hyvälaatuinen kamera, BT, meili, MMS, videokuvausmahdollisuus, wav-soittoäänet, mp3-soitin, MMC-korttipaikka...

Tuo on seuraava luurini! :o)

nhk_
09.04.03, 21:08
Aika hillityn näköistä kauraa ovat kyllä tehneet... =) Kunhan ei vaan hinta ole väärä, niin saatan jopa harkita...

bull
09.04.03, 21:14
Jos S100:n hinta oli n. 600 euroa ku tuli ni veikkaan et toi (siis D700) asettuu sinne 700-750 välille näin aluksi. Toisaalta saksasta saattaa saada halvemmalla (kuten yleensäkin sampat)...

Ewert Oktan
09.04.03, 22:04
Toi D700 on HIENO! :o) Hyvä näyttö, hyvälaatuinen kamera, BT, meili, MMS, videokuvausmahdollisuus, wav-soittoäänet, mp3-soitin, MMC-korttipaikka...
Tuo on seuraava luurini! :o)Hyvältä vaikuttaa, Neonode N1:n haastaja. (vaikka eivät täysin vertailukelpoisia olekaan) Onko kellään tietoa kamerasta ja resoluutiosta tietokoneelle siirrettynä? Hintaa tulee valitettavasti runsaasti (arvioisin 700-800€), mutta kyllä rahoille on vastinettakin.
E: Lisätään spekseihin vielä puhelimen sisäinen ilmeisesti 4 megan muisti.
E2: Kuvat ilmeisesti 640x480.
E3: Mukava oivallus kääntyvästä näytöstä: kuva (http://www.neteconomie.com/dbphoto/Terminaux/Samsung/20030312225647-350.jpeg)

bull
09.04.03, 22:32
Harmi ettei tuossa D700:ssa ole BT:a? Sampan omassa pdf-esitteessä on mainittu seuraavat specsit:

• Folder design (paino 110g, 89x49x23 mm)
• UI : Series 60
• Built-in digital camera (640x480, 300K värit eli VGA)
• 65000 color (176x208)
• Video Messaging through MMS and e-mail
• E-Mail Clients
• World Wide Triband
(Europe/North & South America/Middle East/Africa)
• MMS (Multimedia Messaging Service)
• GPRS (General Packet Radio Service)
• WAP Browser
• Handsfree ear-microphone
• Turbo dialing
• Vibration alert
• Wallpaper
• Service lamp
• SyncML : vCard, vCalendar
• USB / IrDA Interface
• Voice Memo and Voice Recognition
(Name dialing/Voice command)
• Video clip playback using Real One player
• MIDI and WAV for Ringtone and MP3 music player
• MS Mobile Outlook compatible

Ewert Oktan
09.04.03, 22:41
Täällä (http://www.zdnet.com.cn/products/digital/mobilephone/0,2008007118,39020920p,00.htm) ainakin mainitaan että D700 sisältää Bluetoothin, mutta kyseessä eivät ole valmistajan viralliset sivut.

bull
09.04.03, 23:36
Itse luotan enemmän tuohon samsungin omaan pdf-esitteeseen... :o) Eihän sitä kaikkea voi saada, toisaalta en ole hetkeäkään BT:ia käyttänyt P800:ssakaan.

desentera
10.04.03, 13:52
Se uus "pikku" Samsungi on aika nätin näköne kans...

ZupaDupa
19.04.03, 12:36
Tekisi niin mieli Watch Phone:a tai tuota PDA:ta mutta kun pitäisi saada uusi puhelin kesäksi ja nuo tulee vasta Q3... =/

Blue Joker
19.04.03, 21:58
kyllä mustakin toi SGH-D700 kyllä alkusulattelun jälkeen näyttää todella makeelta ja ominaisuudetkin vaikuttavat hyviltä.

Muutamia kysymyksiä minulle ainakin on vielä auki:
Suurin kysymys: Onko siinä Javaa? (jos ei nii ei ainakaan tuu mulle)
Onko bluetoothia? (itse luulen että ei oo)
Onko nettiselainta? (itse luulen että ei oo)
Tuleeko MMC-muistikorttia mukana? (ei haittais hirveesti mua vaikkei tulisikaan)
Hinta?

edit: ja lisättäköön vielä että oli tämä D700 ehdottomasti kiinnostavin minulle Samsungin CeBIT-julkaisuista heti televisiopuhelimen jälkeen, eli kiinnostavin eurooppaan tuleva.

Blue Joker
20.04.03, 17:40
verrattaessa 3650:aan SGH-D700 vaikuttaa tältä:
oikeastaan se ei häviä missään, sillä edelletyksellä että Java ja bluetooth tosiaan löytyvät.

3650:sta se ottaa voiton seuraavissa asioissa:
-muotoilu (oma mielipide)
-tavallinen näppäimistö (tärkeä ero minulle)
-20 grammaa kevyempi ja simpukkaisuuden takia pienempi
-Näyttö: 65536 väriä vs. 4096 väriä
-40-ääniset polyfoniset soittoäänet vs. 24
-Kääntyvä kamera ja näyttö
-Mahdollisuus datakaapeliin (viralliseen)
-Valmiina 4x softazoomi
-Luultavasti enemmän varusteita paketissa

3650:lle häviää:
-Ei bluetoothia
-taitaa olla WAP 1.2.1 -selain?

Ja aivan varmasti SGH-D700 tulee maksamaan reilusti enemmän.

edit: ja kun tuossa ei ulkopuolista näyttöä ole vaan pelkästään tuollane jonkinlainen valo tossa niin vilkkuuko/palaakohan se esim. puhelimen soidessa? kuvissa se on tollane monivärinen.

Aero
20.04.03, 23:33

Tämä on totta. Tilastollisestihan Samsungin viestintätuotteet ovat markkinoiden kalliimpia ja kun puhutaan vielä erikoismalleista, niin hinta ei kyllä kovin alhainen missään nimessä ole.

Nemesis-88
21.04.03, 00:44
Ihan kivoiltahan nuo sampat näytti mutta ei tule ainakaan mulle mulla luultavasti hajois tommoset kääntyilevät näytöt sunmuut hienoudet.

Aero
21.04.03, 00:47
Ihan kivoiltahan nuo sampat näytti mutta ei tule ainakaan mulle mulla luultavasti hajois tommoset kääntyilevät näytöt sunmuut hienoudet.

Ne ei kyllä minunkaan mielestä ole välttämättä tarkoitettu nuorisolle jne. siis nuo mallit, mutta onhan sampalta tulossa näitä nuorisomallejakin, joissa ei ole kääntelynäyttöjä sun muita hienouksia.

Nemesis-88
21.04.03, 00:50

Ne ei kyllä minunkaan mielestä ole välttämättä tarkoitettu nuorisolle jne. siis nuo mallit, mutta onhan sampalta tulossa näitä nuorisomallejakin, joissa ei ole kääntelynäyttöjä sun muita hienouksia. Onhan nuo aika kalliitakin (ainakin osa) en viitsi/ei ole varaa pistää rahaa noin paljoa puhelimeen. Nykyinen puhelin palvelee ihan hyvin(toistaiseksi).

Samy
21.04.03, 08:38
Toi Pocket PC puhelin alkoi kyllä himottamaan tosi kovasti...nyt jäi kyllä 3650n ostoaikeet jäihin, ja ruvetaan säästämään varmaan ainakin tuplasti maksavaan Samsungin puhelimeen...

Watch Phone on tosi sexy kanssa. Ritari Ässä? Vittu porukka kattois ku käyttäis tota puhelinta... Huomiota saisi satavarmasti.

Nemesis-88
21.04.03, 08:46
Huomiota saisi satavarmasti. Etkö muuten saa??

Samy
21.04.03, 08:46
En. :)

Nemesis-88
21.04.03, 08:48
En. :) Sittenhän sen ymmärtää.

Blue Joker
21.04.03, 09:50

Tämä on totta. Tilastollisestihan Samsungin viestintätuotteet ovat markkinoiden kalliimpia ja kun puhutaan vielä erikoismalleista, niin hinta ei kyllä kovin alhainen missään nimessä ole.

Samsungien kallimpaan hintaan saattaa myös vaikuttaa se seikka esimerkiksi verrattaessa Nokiaan että paketin varustelu on parempi (yleensä kaksi akkua, datakaapeli yms.)

Blue Joker
21.04.03, 10:52
hmm...tuosta (D700:sta) näyttäisi olevan kaksi eri väriä
toinen simmone kokohopea ja toinen simmone liila...
minusta liila on ainakin 1000 kertaa hienompi, toki toinenkaan ei oo mikään ruma.

Blue Joker
21.04.03, 11:03
D700:ssa valmiina on 4x zoomi joten hyvää sekin.

ja nyt taas yhdeltä sivustolta luin että D700:ssa ei olisi
bluetoothia, harmi, muuten olisi ollut lähes täydellinen.

edit: ja Java löytyy

Mäksä
17.05.03, 15:27
mun mielestä noi samsungin uutuudet oli kaikki erittäin hienoja mutta toi d700 on mun tuleva puhelin.
tosta BT:stäkin on ollu varmaan 100 paikkaa missä noin 50:ssä on väitetty että on bt ja toisessa 50:ssä että ei oo bt:tä eli ei siitä sitten tiiä.
ja samsungin varustelu on tosiaan vailla vertaa.
nokia: puhelin ohjekirjat akku ja laturi
samsung (kokemusta tosin vain t100:sta):puhelin ohjekirjat (5kpl) laturi 2xakku datakaapeli säilytys rasia (aivan kuin korurasia) rannelenkki, kaulanauha hf. eli en yhtään ihmette että on kallimpi hinta.

onko toi i500 vai mikä se tasku pc olikaan niin ihan ku normaali pocetpc mutta vain lisätty puhelin vai mitä eroo niissä on normaaleihin pocetpc:iin.
ja onkos jollain antaa linkkiä siihen tv juttuun ku en oo nähnykkään viel

edit: makel...viittiitkö antaal inkkiä jossa vahvistetaan toi java
näin muuten eilen jonkun sivun jossa oli noi valmiusajat eli normaali akulla oli valmiusaikaa 110h (muita aikoja en muistakkaan enää :( )
edit:2 mistä voi samsungille lähettää kysymyksiä suomeksi kun tarttisin pikkasen sieltä apua

Blue Joker
17.05.03, 15:52
onko toi i500 vai mikä se tasku pc olikaan niin ihan ku normaali pocetpc mutta vain lisätty puhelin vai mitä eroo niissä on normaaleihin pocetpc:iin.

edit: makel...viittiitkö antaal inkkiä jossa vahvistetaan toi java
näin muuten eilen jonkun sivun jossa oli noi valmiusajat eli normaali akulla oli valmiusaikaa 110h (muita aikoja en muistakkaan enää :( )

i500 on Palm-puhelin.
Vahvistus Javasta löytyy Samsungin omasta Cebit-esitteestä:"Application Install: Java, Symbian"
(linkki siihen tämän ketjun ekassa viestissä).

edit: Samsungin Pocket PC puhelin on sitten taas i700, joka ei ole simpukka. Ymmärrettävästä syystä.

Jace
18.05.03, 00:29
samsung (kokemusta tosin vain t100:sta):puhelin ohjekirjat (5kpl) laturi 2xakku datakaapeli säilytys rasia (aivan kuin korurasia) rannelenkki, kaulanauha hf. eli en yhtään ihmette että on kallimpi hinta.
Täällä sitten rannelenkki, mutta edelleen säilytys rasia..

Olisi kiva jos samsungilta itseltään tulisi joku virallinen tieto, että mitä on ja mitä ei..

personal jesus
18.05.03, 01:46
Täällä sitten rannelenkki, mutta edelleen säilytys rasia..
Niinpä, suomen kieli se on vaikea kieli. :/

charlie_
18.05.03, 13:19
kellään tietoa tuosta SGH-Z100:sta?! aika näppärän tuntuinen vempain..
onkohan tulossa suomen markkinoille, jos on niin milloin??

sovelias
18.05.03, 13:47
kellään tietoa tuosta SGH-Z100:sta?!Millaista tietoa etsit?, onhan siitä peruskuvaus tuossa PDF:ssäonkohan tulossa suomen markkinoille, jos on niin milloin??No ensinnä kun tulis markkinoille ja jossain määrin suomessa verkot tulisi käyttöön, saattaa jo silloin olla tulossa uuttakin versiota.

Mäksä
08.06.03, 11:49
oottekos te nähneet tän http://mobile.burn.com/review.jsp?Page=7&Id=259 aika erikoinen valikko syteemi :)

Jarod
08.06.03, 12:10
Ei voi muuta kuin ihmetellä. Tuskin maltan odottaa että 64 polyfoniset luurit ja 260k:n värin simpukkapuhelimet tulevat Saksan markkinoille.

blade
08.06.03, 15:16
oottekos te nähneet tän http://mobile.burn.com/review.jsp?Page=7&Id=259 aika erikoinen valikko syteemi :)

On nähty!Samantapainen, kuin Moto T720:n pikavalikko!

Mäksä
08.06.03, 15:18

On nähty!Samantapainen, kuin Moto T720:n pikavalikko!
ai?...on kuitenki aika mielenkiintoisen näköinen mutta kyllä minä vaadin nykyään puhelimelta symbian käyttiksen (puhuu mies jolla ei ole enää kuin 3310 :)

tommi24
08.06.03, 18:28
samsungin varustelu on tosiaan vailla vertaa.
nokia: puhelin ohjekirjat akku ja laturi

Ihan pakko kommentoida, vaikka ei itse aiheeseen liitykään. Lähes kaikissa Nokioissa tulee nykyään mukana hf ja yksikin ohjekirja riittää, kun se on oikealla kielellä. Mitä niitä samoja juttuja laittamaan mukaan myös italiaksi ja ranskaksi, kun ei niitä kukaan kuitenkaan kaipaa. Aivan yhtä turhia asioita ovat säilytysrasia ja rannelenkki. Kännykkää käytetään eikä säilytetä rasiassa. Kahta akkua ei tarvita kun laitetaan mukaan yksi joka kestää pidempään kun yhden päivän. Datakaapeli kyllä olisi kieltämättä oiva lisä myyntipakkaukseen.

Mäksä
08.06.03, 18:32
nokia antaa hf:n niissä puhelimissa mukana joissa onradio!!! esim 3650:ssa ei tule mukana. ja minusta kaksi akkua on erittäin hyödyllinen sillä esim jsut 3650:ssakin ois ollu hyvä ku ois ollu 2 akkuu niin kun toinen ois loppunut kesken päivän (ku ei kestä ku 1.5 päivää) niin ois saanu viahdettua ja monelle rannelennki on varmasti erittäin kätevä. säilytys rasio on ainakin minusta selvästi parempi paikka kuin jokin pöydän pinta tms. eli mulla ainakin ois se rasio tossa koneen vieressä pöydällä auki ja pitäisin puhelintani siellä.

Jace
08.06.03, 19:31
monelle rannelennki on varmasti erittäin kätevä.

Tuosta varmaan voidaan olla montaakin eri mieltä.. Tietysti jos sitä puhelinta roikottaa aina kädessä niin ehkä sitten, mutta yleensä sellainen vain on tiellä, mm.2110:ssa..Nyt kun kyseessä on pieni puhelin, niin rannelenkkihän se on vain entistä enemmän tiellä kun varmasti on isompi kuin itse puhelin..
säilytys rasio on ainakin minusta selvästi parempi paikka kuin jokin pöydän pinta tms. eli mulla ainakin ois se rasio tossa koneen vieressä pöydällä auki ja pitäisin puhelintani siellä.
Mulla on ainakin koneen vieressä pöytälaturi, jossa puhelimet ovat.....paljon kätevämpi kuin joku rasia.

Mäksä
08.06.03, 19:36
no itse en mihinkään pöytälaturiin rahojani tuhlaa koska sille ei olisi käyttöä...normaali laturi riittää paremmin kuin hyvin joten tuo rasiakin on toisille hyvä toisille ei. ja esim t100:ssa kun on tuo "kaulanauha hf" niin ainakin äitini on pitänyt siitä erittäin paljon sille ei ole mitään johto sähellyksiä vaihdekeppien ympäri jne kun puhelin roikkuu kaulassa kokoajan ja kaiken lisäksi tuo itse hf osa on parhaimman tuntuinen korvaan mitä olen ikinä kokeillut. tuo on ollut se syy miksi nokiallakaan en ole hf:ää käyttänyt edes radion kuunteluun koska korvat tulevat niin kipeäksi mutta tota sampan hf:ää ei ees huomaa.

mutta nyt takas aiheeseen: eli kysyin myös tuolla d700 ketjussa että mis sampan puhelimis on BT ku niillä kerran on jo bt hf:kin...tuliko cebitis sellasia luureja julki? (d700 on siis EHKÄ tulos bt mut muita?)

Blue Joker
09.06.03, 10:57
mutta nyt takas aiheeseen: eli kysyin myös tuolla d700 ketjussa että mis sampan puhelimis on BT ku niillä kerran on jo bt hf:kin...tuliko cebitis sellasia luureja julki? (d700 on siis EHKÄ tulos bt mut muita?)

X400:ssa on.

edit: hupsista, siis X410:ssä on.

Mäksä
09.06.03, 16:02

onkos se joku aasian malli tms.? vai ihan eurooppaankin saapuva malli

Blue Joker
09.06.03, 16:13

onkos se joku aasian malli tms.? vai ihan eurooppaankin saapuva malli

Toimii Euroopassa. Jollei välttämättä Suomeen tulekaan, niin Saksasta voi aina tilata.

RedLine
26.07.03, 12:34
Tietäääks joku milloin SGH-P400 tulee Suomeen vai tuleeko ollenkaa?. Jos tulee ni milloin?. Tuleeks sil olee kovempi hinta kuin SGH-V200?

RedLine
27.07.03, 22:45
jos tilaa saksast kännykän niin onks siin Suomen kieli siin luuris ja tuleeks se halvemmaks vai kalliimmaks tilata saksasta.? ? ? ?

Mäksä
27.07.03, 22:47
jos tilaa saksast kännykän niin onks siin Suomen kieli siin luuris ja tuleeks se halvemmaks vai kalliimmaks tilata saksasta.? ? ? ?
samsungeissa on ollu ainakin tähän asi suomen kieli...muissa merkeissä ei ole.

ite tilasin just samsung sgh-s300m:n makso 315€+39€postikuluja suomesta musitaaksnei netissä oli 428 ja eilen katoin gigantissa niin oli 499€ et halvemmaksi tulee aika reippaasti