View Full Version : Viestien kellonaika?
Tero Viitanen
20.06.02, 10:46
Ihmettelen taas typeriä, mutta miksi tän uuden foorumin viestien lähetysaika on ikäänkuin tunnin jäljessä todellista aikaa? Onko noilla käyttäjäprofiilien aikavyöhykejutuilla jotain tekemistä asian kanssa?
Mulla ainakin näkyy ajat oikein vaikka muuten voorumi tökkiikin hieman..
Tero Viitanen
20.06.02, 10:57
Kyllä tuossa Dundeenkin viestissä näkyy, että lähetetty 9:49, vaikka kello onkin jo 10:49. Missä mättää (vai mun silmissä)?
Sulla taitaa olla se aikavyöhyke väärin? Pitäis vissiin olla GMT + 3 tuntia..ainakin mulla on niin ja oikein näkyy..
Tero Viitanen
20.06.02, 11:07
Joo, muutin sen olemaan GMT +3 ja nyt näkyy oikein. Mutta miksi sen pitää olla +3, vaikka Suomi kuuluu GMT +2 vyöhykkeeseen?
Tässä on viimeaikoina ollut tekemistä noiden aikavyöhykkeiden kanssa, kun pitäis tänään lähtee Australiaan työmatkalle ja siellä on vissiin GMT+9 tai GMT+11.
Niko Mäkinen
20.06.02, 11:35
Joo, muutin sen olemaan GMT +3 ja nyt näkyy oikein. Mutta miksi sen pitää olla +3, vaikka Suomi kuuluu GMT +2 vyöhykkeeseen?
tai GMT+11.
No samaa ihmettelin itsekin, kun rekisteröidyin niin ehdotti GMT+3.
Laitoin kyllä GMT+2, koska suomessahan sitä ollaan. Ei Venäjä meitä sodassa ole vielä voittanut :wink:
edit: Ja perhana näyttää GMT+2:lla. Että viesti olisi 10.38 tms, vaikka kello on 11.38
Esa Isopahkala
20.06.02, 11:37
Koska nyt on kesäaika [pitääpä tästä lähteäkin rannalle, työn iloa kaikille :-P].
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.