PDA

View Full Version : Dna:n postituksessa(kin) mättää

Bird
03.02.03, 22:39
Olen saanut tässä reilun viikon sisällä kolme kertaa kirjeen Dna:n toimitusehtojen muuttumisesta. Kaksi kirjeistä on tullut täydellisellä osoitteella ja kolmas ilman talon- ja asunnonnumeroa. Hyvä että ilmoittavat, mutta kolme kertaa on ehkä jo vähän ylireagointia. ;) Pistää kyllä miettimään, että tuleekohan laskukin sitten aikanaan triplana.. Niin, ja liittymiä mulla on todellakin vain yksi.

puh
03.02.03, 22:44
Sehän on ihan normaalia dna:ta että paperia tulee. Viimeksi kun irtisanoin liittymän, tuli ensin ilmoitus irtisanomisesta, sitten loppulasku jossa oli ilmoitus irtisanomisesta, ja lopuksi pari viikkoa myöhemmin ilmoitus että liittymä on irtisanottu.

Jussi
03.02.03, 22:56
Tasan eivät käy onnen lahjat, eivätkä dna:n postit: en ole saanut vielä ensimmäistäkään irtisanomisvahvistusta, liittymän on pitänyt sulkeutua jo 24.12. ja sähköpostikeskusteluakin olen aspan tätin kanssa asiasta käynyt. Toisaalta minulle riittää kunhan linja sulkeutuu.

Belchar
04.02.03, 07:22
Itse selvisin vain kahdella toimitusehtoilmoituksella :) Viimeisin kilahti postiluukusta eilen.