PDA

View Full Version : Sony Ericsson W902 käyttökokemukset

Megalo
25.10.08, 14:03
Noniin, nyt on ollut luuri vuorokauden käytössä, ja täytyy sanoa että olen, tyytyväinen laatuun.
Nokian N95 8gb sai siirtyä alta pois, enkä kadu vaihtoa olenkaan.

Puhelin tuntuu todella hyvärakenteiselta, ja napeissa on hyvä tuntuma. Puhelin painaa jonku verran, ei mitenkään häristevän paljon, vaan juuri sen verran että tuntuu että jotain pitää kourassa.

Softa on vakaa ja nopea. Mukana laatikossa tulee 8Gb muistikortti, ja tietysti laadukkaat Walkman-kuulokkeet.

Jos nyt pitää miinusta löytää, niin se tulee käyttöohjeesta, minun laatikossa oli vain pikakäyttöohje, ei muuta.

Eki79
27.10.08, 09:20
Jos nyt pitää miinusta löytää, niin se tulee käyttöohjeesta, minun laatikossa oli vain pikakäyttöohje, ei muuta.

Vakiokäytäntö SE:llä... aina tulee mukana vain pikaohje. Tuolta (http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/userguide/w902?cc=fi&lc=fi) pitempi versio.

Fitz-Hume
30.10.08, 18:05
Cyberphotosta tilattu luuri nyt sitten saapui. Mukana täydelliset ohjekirjat, suomenkielinenkin. Aivan odotuksen mukainen luuri, näppäimet täsmälleen samat kuin w890i:ssä, eli hyvät. Kamera loistava, ehkä ei ihan N82:n tasoa, mutta riittävä. Muuten ihan kuten kaikki SE:it, ei tahmaamista valikoissa, helppokäyttöinen ja mulle riittävät ominaisuudet. Rakenne yllättävän jämäkkä vaikka muovia onkin. Noh, katotaan tästä eteenpäin...

Fitz-Hume
04.11.08, 18:28
Pistetään nyt sitten viikon kokemukset tähän. Ensinnäkin ajattelin Nokian N85, mutta alkoi ne vanhat teippi+sinitarra tuunamiset esiintyä siinäkin, eli eivät ole siinäkään opiksi ottanut;)

Akku vaikuttaa hyväkestoiselta, eka meni runsas 4 vrk, eikä ollut silloinkaan ihan loppu, eli SE:n hyvä akkukesto jatkuu tässäkin mallissa. Musiikkisoitin ja kuulokkeet huippuluokkaa. Kamera myös hyvälaatuinen, kunhan valoitus hyvä. Eli jos joutuu kuvausvaloa käyttämään, ei kuvat niin hyviä enää ole. Jotkut pistää miinuksi wlanin ja gps:n puute, minä en, kun en niitä tarvitse. Käyttö hyvä, näppäimet ihan ookoo, näyttö hyvä ja ovat näköjään vähän animaatioita saanet tähän. Softa vaikuttaa hyvältä, kertaakaan ei ole edes lähellä käynyt, että olisi kaatunut, kaikki toiminut niin kuin pitääkin. Rakenne jämäkkä vaikka muovia onkin, käteen sopii mainiosti ja paino kohdallaan, alle 100gr.
Tässä nyt jotain, tämän peruusteella annan sen Nokia puolen olla ja pysytään joko SE:lla tai toisessa luotettavassa, Motorolassa. Nämä kaksi merkit ovat ainakin minulla olleet todella luotettavia (lue-valmiita), johtuen varmaan siitä, että eivät edes yritä pakata "kaikkea" samaan pakettiin.

p.greus
14.12.08, 21:38
Onko tässä puhelimessa naarmuuntumaton näyttö?
http://www.luurinetti.com/products.php?p=9cb9e2
Tuolla ainakin tiedoissa lukee niin mutta en löytänyt SE:n sivuilta mainintaa siitä. Onko vain kirjoitusvirhe?

SammySam
14.12.08, 22:04
Kyseessä on mineraalilasi, Eli naarmuuntumista ehkäisevä lasi.

Mutta kyllä siihen saa aika kovaa avaimilla painaa, että jälkeä saa näkymään.