View Full Version : Kokemuksia kannettavasta ja win xp:stä + webboxista.
Eli miten toimii tämä asetelma nyt mulla on win ME. Olen vaihtamassa konetta Fujitsu-siemens amiloon. jossa on tämä xp
Eli miten toimii tämä asetelma nyt mulla on win ME. Olen vaihtamassa konetta Fujitsu-siemens amiloon. jossa on tämä xp
Montaa tuollaista en ole töissä asentanut mutta ongelmitta ovat käytännössä toimineet. Kerran piti XP asentaa uudelleen jotta webbox alkoi toimia, aikaisemmat epäonnistuneet asennusyritykset olivat saaneet XP:n usb-puolen sekaisin.
Kannattaa etukäteen hankkia webistä uusimmat XP-ajurit ja asentaa suoraan niillä.
redmonkees
02.02.03, 09:51
Mulla on HP Omnibook XE4100, XP ja BOXI. Toimii kyllä ihan kiitettävästi. Joskus tulee sellasta, että verkkoa ei löydy, eli etsii operaattoria. Eikun ctrl+alt+del ja lopeta web-box. Mutta sitten kun käynnistää uudelleen, jää ohjelma jumittamaan siihen kohtaan "Käynnistyy", eikä toimi suuntaan eikä toiseen. Ja taas ctrl+alt+del puhuu...
Uudet softat kannattaa hakea newolutionin sivuilta. Hommasin myös pidemmän USB-kaapelin (1.8m), jolla toimii paljon paremmin, kun sen saa ripustettua etäälle koneesta ja tarvittaessa korkeammalle ja kesällä vaikka ikkunan raosta ulos sojottamaan.
Yleensä ottaen olen tyytyväinen pakettiin.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.