PDA

View Full Version : DNA liittymää ei myydä enää kuluttaja-asiakkaille

puh
01.02.03, 14:23
http://www.dnafinland.fi/ccm/tiedotteet2.jsp?pid=111

dna Liittymän nimi vaihtuu dna Yritysliittymäksi 1.2.2003 alkaen. dna Yritysliittymän perus- ja lisäpalvelut hintoineen ovat samat kuin nyt yrityksille myydyssä dna Liittymässä. Ainoa muutos entiseen verrattuna on se, että dna Yritysliittymää (ent. dna Liittymä) myydään 1.2.2003 alkaen ainoastaan yritysasiakkaille.

Kuluttaja-asiakkaiden liittymätyyppi on jatkossa dna Perusliittymä.

Nykyisiin dna Liittymä -asiakkaisiin tämä muutos ei vaikuta mitenkään. Palvelut ja hinnat säilyvät ennallaan. dna Liittymän kuluttaja-asiakkaat voivat halutessaan vaihtaa veloituksetta dna Perusliittymään 31.5.2003 asti. Tämä veloitukseton vaihto-oikeus ei siis koske dna Liittymän yritysasiakkaita.

djj
01.02.03, 14:42
Mikäs tuohon on syynä?

---
02.02.03, 13:58
Kallis(ja ehkä vähän turhakin) se dna-liittymä yksityisille taisi olla ja näinollen ei edes suosittu. Perusliittymä on tavalliselle tallaajalle parempi, halvempi kk-maksu ja kaikki lisäpalvelut saa kuitenkin.

veppis
02.02.03, 19:57
Kallis(ja ehkä vähän turhakin) se dna-liittymä yksityisille taisi olla ja näinollen ei edes suosittu. Perusliittymä on tavalliselle tallaajalle parempi, halvempi kk-maksu ja kaikki lisäpalvelut saa kuitenkin.

Niin tällä hetkellä, mutta alkuaikoina dna Liittymä oli ainoa vaihtoehto ja hieman myöhemmin perusliittymään ei saanut vielä kytkettyä kaikkia palveluja.

---
02.02.03, 20:01
Niin tällä hetkellä, mutta alkuaikoina dna Liittymä oli ainoa vaihtoehto ja hieman myöhemmin perusliittymään ei saanut vielä kytkettyä kaikkia palveluja.

Niin..? Sitä minä tarkoitin että nykyään ei liittymää tarvita ja nythän sen myynti lopetettiinkin eikä alkuaikoina..? Menikö multa jotain ohi.

veppis
02.02.03, 21:54
Niin..? Sitä minä tarkoitin että nykyään ei liittymää tarvita ja nythän sen myynti lopetettiinkin eikä alkuaikoina..? Menikö multa jotain ohi.

No eikös dna Liittymässä ollut pienemmät puhelutaksat ja isompi kuukausimaksu, joten paljon puhuvalle se olisi ollut edullisempi liittymä.

Mie
02.02.03, 23:11
No eikös dna Liittymässä ollut pienemmät puhelutaksat ja isompi kuukausimaksu, joten paljon puhuvalle se olisi ollut edullisempi liittymä.

Kyllä... ja juuri siksi olenkin onnellinen että minulla on dna Liittymä ja pysyy... ;)

Late
03.02.03, 11:50
Mä kerkesin jo lukea ton niin että dna littymiä ei myydä enää olenkaan yksityisille. Siis ei _mitään_ liittymiä..
-Sentään asia kumminkin valkeni kun luin tuon tiedoitteen uudestaan.