View Full Version : Possuluurini on kipeä!
Minun Siemens C55 -possuluurini on aivan sekaisin! Se lähettelee vanhoja, ajat sitten lähetettyjä tekstiviestejä monta kertaa erään kaverini kännykkään! Viestit, joita olen lähettänyt sillä, ovat olleet aina yli 160 merkkiä. Kun olen lähettänyt viestin, ensimmäinen viesti on mennyt perille mutta se on jäänyt kesken, koska loppuun on tullutkin joku edellisenä päivänä tullut viesti!
Onkohan mobiilitelefoonini rikki, vai onko Jippiin TiVKor -liittymäni sekaisin?? En ymmärrä, röh!
mutta ei kai niistä mene maksua, ku on se Tekstiviestit ilmaiseksi Vii... yms yms liittymä?
Vaikka ei menisikään, niin onhan tuo kiusallista.
mutta ei kai niistä mene maksua, ku on se Tekstiviestit ilmaiseksi Vii... yms yms liittymä?
No ei maksua mene, mutta aika outoa! :O]
Taitaa vika olla possuliittymassa ei possupuhelimessa.
Kysäseppä tuolta Jippiin asiakaspalavelusta.... softa päivitys liikkeessä autttaisi aika varmasti jos vika puhelimessa.
Hauska nähdä sinuakin Possu, sinua onkin aina välissä kaipailtu....
Kysäseppä tuolta Jippiin asiakaspalavelusta.... softa päivitys liikkeessä autttaisi aika varmasti jos vika puhelimessa.
Juu, täytyisi varmaan soittaa sinne asiakaspalveluun! Tämä luuri ollaan viemässä joku päivä huoltoon sammuilujen takia!
Oletko sinä kaipaillut minua?? RÖHHH.. :'O)
Juu, täytyisi varmaan soittaa sinne asiakaspalveluun! Tämä luuri ollaan viemässä joku päivä huoltoon sammuilujen takia!
Oletko sinä kaipaillut minua?? RÖHHH.. :'O)
jos vielä sammuileekin huoltoon vaan, sehän menee takuuseen.... Onhan se mukava nähdä taas possuu, kun on liikkunut monen näköistä teoriaa mitä siulle on tapahtunut :)....
Jiippiistä tai mikä Saunalaahteesee nykyään onkin niin varmaan johtuu nää sun ongelmat...Mikäs muu firma lähettäis 7 saman suuruista laskua samana päivänä!!!
Se lähettelee vanhoja, ajat sitten lähetettyjä tekstiviestejä monta kertaa erään kaverini kännykkään! Viestit, joita olen lähettänyt sillä, ovat olleet aina yli 160 merkkiä. Kun olen lähettänyt viestin, ensimmäinen viesti on mennyt perille mutta se on jäänyt kesken, koska loppuun on tullutkin joku edellisenä päivänä tullut viesti!
Joillakin puhelinmalleilla on vaikeuksia esittää pitkiä viestejä oikein, esim. 6310i vanhalla softalla ei osaa poistaa kunnolla pitkien viestien jälkimmäisiä osia ilman puhelimen uudelleenkäynnistämistä, voivat tulla myöhemin näkyviin uuden viestin saapuessa. Eli vika voi olla myös vastaanottajan luurissa.
Känny tai softa voi kusta tässä tapauksessa
Lähetin vahingossa T68:lla MMS-viestin 6110:aan niin vastaanottajalle se tais saapua ~12 kertaa. Ei niistä maksua mennyt, mutta aika inhottavaa vastaanottajalle.
Ja silloin vika taisi olla Sonerassa, kun niitä saapui hänelle, vaikka oma puhelin oli pois päältä.
tuli tuosta mieleen, että kerran joku yritti vissiin lähettää mulle nokian kuvaviestiä (silloinen puhelin M35i), niin tuli mun puhelimeen 3 peräkkäistä viestiä.
tuli tuosta mieleen, että kerran joku yritti vissiin lähettää mulle nokian kuvaviestiä (silloinen puhelin M35i), niin tuli mun puhelimeen 3 peräkkäistä viestiä.
Siksi koska puhelimesi ei tukenut Nokian kuvaviestejä, ja koska kuvaviesti on kolmen tekstiviestin kokoinen.
jos vielä sammuileekin huoltoon vaan, sehän menee takuuseen.... Onhan se mukava nähdä taas possuu, kun on liikkunut monen näköistä teoriaa mitä siulle on tapahtunut :)....
Possu kävi Teneriffalla grillaamassa nahkaansa ja hän unohti kokonaan Matkapuhelinfoorumin olemassaolon! Nyt possulla on tosi ikävä Condaa, Henriä ja kaikkia fanejansa! :'O)
Minä olen lähettänyt yli 160 merkin viestejä kamuni Radiolinjalliseen 6110:aan. Lieneeköhän sitten kamuni luurin syy? Olen suostutellut sitä ostamaan samanlaisen mobiilitelefoonin kuin minulla.. :O) Mutta ei se osta uutta varmaan ikinä vaikka onkin rikas!
Nöf nöf.. Taidankin tästä mennä napostelemaan perunalastuja ja tutimaan..
Possu kävi Teneriffalla grillaamassa nahkaansa ja hän unohti kokonaan Matkapuhelinfoorumin olemassaolon! Nyt possulla on tosi ikävä Condaa, Henriä ja kaikkia fanejansa! :'O)
Possu, perusta uus fanclub itsellesi tuonne av-osioon, mä ainakin "rekisteröidyn"... Röh röh ;)
Nyt on PossuClub2 perustettu:
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=8413
Tämän letkeän rupattelun voinee laittaa lukkoon, kun ei enää noudata otsikkoakaan. AV palsta on oikea osoite porsastelulle.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.