View Full Version : Big Brother 2008
Hurjia huhuja liittyy tulevaan kauteen, talo on kuulemma uusittu täysin, huhuiltu myös että britti-bb:stä tulisi joku vierailemaan taloon tai joku vierailisi siellä, samoin tuotanto reagoisi nopeammin talon tapahtumiin.
Uskoako vai ei, joko kuume alkaa nousta?
Kiimaa.
Häh, miksen voi kirjoittaa viestiä niin että kaikki kirjaimet on isoja?
Eix tästä ole jo ketju luotu? Lukkoon, kjeh kjeh
Mä suhtaudun kaikkiin juoruihin välinpitämättömästi ja toivon vaan, että uudesta kaudesta tulee paljon parempi kuin koskaan ennen. Paljon seksiä, valheita ja videonauhaa....
Kiimaa.
Häh, miksen voi kirjoittaa viestiä niin että kaikki kirjaimet on isoja?
Ei pysty ei...
Mä suhtaudun kaikkiin juoruihin välinpitämättömästi ja toivon vaan, että uudesta kaudesta tulee paljon parempi kuin koskaan ennen. Paljon seksiä, valheita ja videonauhaa....
Paljon yököttäviä ja entistä sikaisempia ukkoja, kunnon molliolleja ja enemmän seksiä pursuavia naisia. Ois hupasaa seurata, ketä ne joutuu panemaan väkisin ja mimmosia riitoja ne saa aikaan. Enemmän sihvosia, mustalaisia, somaleja ja kunnon räyhänhenkiä taloon. Pitäs järjestää välillä niin vittumaiset oltavat niille, ettei paremmasta väliä. Ois kaikenmaailman hyökkyaaltoja ja yöllisiä kamojen katoamisia ym. Kaikki kamerat metrin korkeudelle suihkuihin kuten Puolassa. Ei jaksa kattoa jos ne makaa vaan päivästä toiseen ja maalaa jotain muumimaailmaa välillä jossain.
Kiimaa.
Joo, just sitä. Siivotkoon kuka moderaattori tän kerkii, mut mä kyllä haluun, et mun hd-man tulee kotiin vähän äkkii! Ainiin, tän pitää sopii jotenkin siihen, että tää on mp-foorumi..käyks se, että kirjotan tätä kännykällä?
Grrr.. Vieläku tähän sais sellasen magneetti-ominaisuuden. Sit tää kännykkä olis täydellinen. "bzzzz...magnetisoi ukkoni sänkyyn...bzzzz"
Edit: tätä se teettää kun on 6 viikkoa absolutisti ja puutteessa. Ja sit vähän viintä ottaa hän.. Hajaantukaa!!
Eih.. Joka syksyn pahin painajainen: joka ikisestä mediasta tuputetaan kuumia juoruja ja kiihkeitä extroja ja parhaiden palojen uusintoja suoraan kivenlahtelaisesta teollisuushallista..
Paljon seksiä, valheita ja videonauhaa....
I'm lovin' it!
Edit: tätä se teettää kun on 6 viikkoa absolutisti ja puutteessa. Ja sit vähän viintä ottaa hän.. Hajaantukaa!!
Ja nyt pelottaa.
Vaadimme Tukiaisen taloon!
Vaadimme Tukiaisen taloon!
Kerrankin joku puhuu asiaa...
Matti Nykänen sinne vielä päätä aukomaan. Halme ilman muuta ja sitte vielä Myllylä ja tää uus mäkihyppääjä joka on temppuillu julkisuuskuvaansa pilalle... heh.. oishan noita.
Aitolehmän arvasin kyllä mikä se oli... hohohoo...
J-tuk ois kyllä kova sana, mutta taitaa olla liian kovat liksat tällä glamourprinsessalla...
J-tuk ois kyllä kova sana, mutta taitaa olla liian kovat liksat tällä glamourprinsessalla...
Skumppa kertoo toista.
Skumppa kertoo toista.
Oon aikasemminki kysyny... onko kukaan tavannu livenä sitä ja/tai tunteeko jotain kautta? Oispas vaan huvittava tiepää, että mimmonen se oikeesti on.
Oon aikasemminki kysyny... onko kukaan tavannu livenä sitä ja/tai tunteeko jotain kautta? Oispas vaan huvittava tiepää, että mimmonen se oikeesti on.
En ainakaan minä, omat ystäväni ovat oman arvonsa tuntevia.
Joskus 10v sit oon tavannu hänet ihan ohimennen, olisi oikeasti kiva tietää mitä noi hänen alaiset miettii, niitä kun on aikamoinen liuta
Joskus 10v sit oon tavannu hänet ihan ohimennen, olisi oikeasti kiva tietää mitä noi hänen alaiset miettii, niitä kun on aikamoinen liuta
Jäit kiinni!
Vähän aikaa sitten oli juttua, miten Tukiainen oli kutakuinkin 10v sitten ollut cityn tms. nettitreffeillä ja olivat "vähän harrastaneet seksiä". Tunnustatko?
Harmi, kun en löytänyt linkkiä juttuun. LÖYTYIHÄN SE! (http://www.city.fi/artikkeli/Aika+ennen+Ike%E4/2651/)
Mitä tähän bb-huhuihin tulee, niin joka ikinen vuosi tuntuu olevan samat huhut. Joku tulee vierailemaan taloon jne jne blaablaa. Koskaan ne ei kuitenkaan toteudu.
No, saahaanpahan taas tähän maahan muutama turha julkkis lisää ja Seiskalle lisää kirjoitettavaa.
Mitä tähän bb-huhuihin tulee, niin joka ikinen vuosi tuntuu olevan samat huhut. Joku tulee vierailemaan taloon jne jne blaablaa. Koskaan ne ei kuitenkaan toteudu.
No, saahaanpahan taas tähän maahan muutama turha julkkis lisää ja Seiskalle lisää kirjoitettavaa.
Eikös siellä viime kaudellakin ollut joku julkkis vierailemassa? Muistanko väärin... En katsonut viime kautta kovin innokkaasti.
Eikös siellä viime kaudellakin ollut joku julkkis vierailemassa? Muistanko väärin... En katsonut viime kautta kovin innokkaasti.
Martina Aitolehmä kävi siel haukkumassa kaikki tavikset kyykkyyn ja toitotti että lähes kaikilla suomalaisilla naisilla on silikonit... Mukavastihan se hämmensi soppaa, mutta parin päivän jälkeen tuli itku ja piti päästä pois
Kaivoin ton vanhan kolumnini tosta visiitistä =)
Vakain askelin astui julkkis taloon,
luonnollisesti aiheuttaen hirveän haloon.
"Mä oon täällä loppuun asti,
paljon alempana on toi taviskasti"
Julkkisprinsessa toi taloon säpinää,
jopa miestenmiehen alahuuleen väpinää.
Ensimmäisen päivän asukkaiden eloa hän hämmensi,
siinä ohessa sääntöjen kanssa kämmensi.
Liian tiukka taisi kumminkin olla tämä testi,
melkein vuorokauden pää kesti.
Tuli itku ja iso poru,
ei kai tähän nyt lopu loru?
Pieni itku ja huomio mieltä aina piristää,
ja toki kunnon julkku sellaisen tarpeentullen tiristää.
Meinasi julkku sortua kuin kakara,
kunnes muistui mieleen "onhan mulla pakara"
Lööppiprinsessa muisti että tarvitsee huomioita,
luovuttaminen toisi pahoja tuomioita.
Jääkö ainoaksi muistoksi julkkiksestä tää,
se näpöttävä nänninpää :)
Palataan,
kieran
Olisikohan ollut se Martina Aitolehti tms.
Mutta ilmaisin itseäni huonosti, eli vierailemaan muusta bb-talosta.
E: Kierani ennätti edelle.
Jäit kiinni!
Vähän aikaa sitten oli juttua, miten Tukiainen oli kutakuinkin 10v sitten ollut cityn tms. nettitreffeillä ja olivat "vähän harrastaneet seksiä". Tunnustatko?
Harmi, kun en löytänyt linkkiä juttuun. LÖYTYIHÄN SE! (http://www.city.fi/artikkeli/Aika+ennen+Ike%E4/2651/)
Hohhohooo... Kauhee ollu aina varmaan liiottelemaan omia tekemisiään. Tossa kuvassa samanlainen meikkipelle kuin on ollu julkisuudessa nyt pitkään. Nykyään naama on turvonnu ehkä viinan läträämisen takia ja mahaa tullut siideristä who knows. Yhdessä seiskan kannessa sillä oli huuliherpes vissiin, aivan kaamee turvonnu kuva? Tuon kuvan perusteella mikä linkissä oli, en olisi edes kirjoittanut. Jos olisin ettinyt treffiseuraa.
Kaippa toi Tukkiainen olisi aika makaaberi eri idea laittaa BB:hen... Toivottavasti menee. Sitte se nähdään, mikä se oikeasti on. Niinku sanoin, aitolehmä oli aitolehmä.
Karmea vinkuiita livenä.
Turvonnut kuin olisi syönyt pari purkkia rauhoittavia tai sitten kuin olisi dokannut viimeiset neljä vuorokautta.
Mutta siis ihan oikeasti luonnossa ainakin nykyisin aivan karmean oloinen ilmestys.
Karmea vinkuiita livenä.
Turvonnut kuin olisi syönyt pari purkkia rauhoittavia tai sitten kuin olisi dokannut viimeiset neljä vuorokautta.
Mutta siis ihan oikeasti luonnossa ainakin nykyisin aivan karmean oloinen ilmestys.
Hohohoooo! Kertokaa lisää!
Näkyyköhän BB kaapelissa taas tänä vuonna maksutta? Tai jos tarkkoja ollaan niin viime vuonna näkyi "kaupan päälle" maksutta jos sinulla oli jo joku kanavapaketti tilattuna.
kyllähän sitä aika innolla täs odottelee itse kukin, joka vuos tullu seurailtua :P
Kyllähän tuota odotta jo alkavaksi. Tosin enää ei hinkua mennä sunnutaisin lähetyksiä katsomaan livenä jne... niinkuin muina vuosina, johan ne on nähty, alotukset, lähetykset ja finaalit :)
kenopäänaali
18.08.08, 08:47
Ei jaksa kattoa jos ne makaa vaan päivästä toiseen ja maalaa jotain muumimaailmaa välillä jossain.
Sanoo mies, jonka on pakko saada bb24/7. Ilmaiseksi tietysti.
--kpn
Sanoo mies, jonka on pakko saada bb24/7. Ilmaiseksi tietysti.
--kpn
Pakko ja pakko... huvikseni sen teen.
tahratonteräs
18.08.08, 11:12
Hirveetä p**skaa! Mä keksin ihan koska vaan parempaa tekemistä. Esim oksentaminen... ;)
Näkyyköhän BB kaapelissa taas tänä vuonna maksutta? Tai jos tarkkoja ollaan niin viime vuonna näkyi "kaupan päälle" maksutta jos sinulla oli jo joku kanavapaketti tilattuna.
Eips tuu kaupan päällisenä :(
Tuolla on mistä saa : http://www.sub.fi/bigbrother/alasivu.shtml?687281
-Nina
Taas alkaa se aika vuodesta, kun emäntä kiukuttelee jatkuvasti väsymystään. Ja kaikki pelkän BB:n syytä...
Pakkohan tuo 24/7 nettiversio oli taas tilata :) Toivottavasti on parempi porukka, kuin viime vuonna.
Hohohoooo! Kertokaa lisää!
Ei pilata tätä ketjua....
Kuinkas immeiset meinaa BB:tä seurata, meettekö ihan subin päiväkoosteiden varassa vai meinaatteko hommata nettiliven tai kaapelin?
Huhuja liikkuu että ensimmäinen asukas taloon olisi jo valittu, ja se olisi Pasiradiosta tuttu Kytis...
Varmaan sen tunnin päivässä ja netistä jonkun verran. Avokki on etukäteen jo protestoinut ankarasti syksyn bb-rupeamaa.
BB extra on ainakin aivan turha, mut kaiketi sen tunnin päälähetyksen päivän tapahtumista. Muija ei pidä sarjasta yhtään, ei oikeastaan mistään reality sarjoista, joten joutuu varmaan boxille laittamaan.
Avokki on etukäteen jo protestoinut ankarasti syksyn bb-rupeamaa.
Muija ei pidä sarjasta yhtään, ei oikeastaan mistään reality sarjoista, joten joutuu varmaan boxille laittamaan.
Ai teilläkin sama ongelma :D
Ai teilläkin sama ongelma :D
Huomioin saman ja en sitä ihan tajua, etenkin kun tuo on omassa kategoriassa naisten ohjelma. Katonhan mä toisaalta Täydellisiä naisia.
Huomioin saman ja en sitä ihan tajua, etenkin kun tuo on omassa kategoriassa naisten ohjelma. Katonhan mä toisaalta Täydellisiä naisia.
Niinpä. Täälläkin avokki katsoo kaikki mahdolliset huippumalli haussa, maajussille morsian, unelmien poikamies jne ohjelmat, mutta bb on sellainen mitä ei voi hän sietää. Ei jummarra
Eips tuu kaupan päällisenä :(
Tulee Elisan kaapeliasiakkaille jos tilaa MTV3 Kanavapaketin (6 kk sopimus) (http://elisa.fi/yksityisille/index.cfm?o=200.36).
Hiljakkoin tuon paketin tilaamisen lopetin määräajan päättyiseen liittyen ja otin tilalle Elisan kanavapaketin lisättynä RTL:llä, josta näkyy myös formulat suorana.
Huhuja liikkuu että ensimmäinen asukas taloon olisi jo valittu, ja se olisi Pasiradiosta tuttu Kytis...
Eikä... heh.. miksi se ei voinu olla pasi vaikka itse ;D
Huomenna sit vissiin näkee ketä sinne taloon tulee...
tuli tos eilen katottua se ohjelma jossa valintatilaisuuksista oli juttua...
oulun kohdalla sanoivat että määrä oli vähäinen hakijoissa mutta laatu sitäkin parempi...pakko tunnustaa et repesin täysin kun ton kuulin heti sen perään kun oli oulun hakijoita näytetty...
edit: plus tv:een ei taida saada mitenkään? siis antenniverkkoon...et netti on ainut?
joko on mac tuki? voiko usealta koneelta olla kerralla kirjautunut katsomaan?
Netti tv tilattu, kun ei antenniverkkoon saa tv:een tuota
Surinan kaapeliin saa 24/7 hintaan 29,90, jos tekee 12kk sopparin mtv3 kanavista saa ilmaiseksi...ylläri ylläri tuo ei koske vanhoja asiakkaita :( Viime vuonnahan tuota sai tollottaa maksutta, mutta jos on yhtä paska porukka kuin viimeksi niin en taida maksaa 3kymppiä tuosta...
Kuinkas immeiset meinaa BB:tä seurata, meettekö ihan subin päiväkoosteiden varassa vai meinaatteko hommata nettiliven tai kaapelin?
Kaikki asukkaat on valittu jo ennen huhuja.
Surinan kaapeliin saa 24/7 hintaan 29,90, jos tekee 12kk sopparin mtv3 kanavista saa ilmaiseksi...ylläri ylläri tuo ei koske vanhoja asiakkaita :( Viime vuonnahan tuota sai tollottaa maksutta, mutta jos on yhtä paska porukka kuin viimeksi niin en taida maksaa 3kymppiä tuosta...
Tänää tilasin 24/7:n, miul oli jo aiemminkii noi MTV3-kanavat mut nyt sit ku muutti määräaikaseks nii sai ilmatteeks ton 24/7:n. Toivottavast on mielenkiintost porukkaa tulos taloo. :)
Sielä on ollu pienet orgiat BB:ssä... Noo alku on ainakin lupaava.
http://www.ampparit.com/uutiset/haku?q=BB
Näkkileipä
27.08.08, 13:55
Jaa jaa, että tommosta. Menin jo itsekseni TAAS sanomaan etten tänäkään vuonna katso BB:tä, ettei tulisi taas tv:n orjaa, mutta eihän sitä voi olla katsomatta, kun säpinää on noin paljon.
Taitaa tulla vähän roisimpi kausi tänä vuonna, kun jo ekana iltana oli kädet konepellin alla. Hyvä niin, ihme siveyden sipuleita olivat aikaisempina vuosina onnistuneetkin löytämään.
Taitaa tulla vähän roisimpi kausi tänä vuonna, kun jo ekana iltana oli kädet konepellin alla. Hyvä niin, ihme siveyden sipuleita olivat aikaisempina vuosina onnistuneetkin löytämään.
Seksin takiahan noita 24/7-palvluja katotaan. Ja hirvittävä metakka kun nänni vilahtaa.
Sekavin mielin…
Jaahas, taas se alkoi, nimittäin se kolmen kuukauden tasapainoilu arkielämän ja BB-addiktion välillä. Nettilive on tilattu ja langattomiin kuulokkeisiin ladattu kasa pattereita, ettei pieninkään pihaus asukkaiden jutuista vaan menisi ohi jääkaappireissulla tai miestenhuoneessa poiketessa. Onnea ja pitkää pinnaa paremmalle puoliskolle, kyllä mie välillä kuulen myös sun juttujas, ja jos en huomaa niin laita vaikka tekstari tai lähetä hääri messengerin kautta. Olisit hakenut BB-taloon, jos jakamattoman huomioni haluat ;).
Eka vuorokausi talossa eletty ja olo allekirjoittaneella on vaihdellut innostuksesta myötähäpeään, pettymyksestä lähes hekuman huipulle. Innostuksen aiheutti talo; siis wau! se on oikeasti uusittu eikä vaan ehostettu! Hienohan se on, siitä ei pääse mihinkään, mutta toimivuus nähdään vasta tulevien viikkojen aikana. Mielenkiinnolla odotan sitä, kuinka uusi “talonpiha” toimii tehtävissä, vai pitääkö huhu “tehtäväpihasta” paikkaansa, sillä tuolla talonpihalla ei hirveästi harrasteta heikkoja hankia muualla kuin poreammeessa…
Pettymyksen tuottivat ensikatsomalta asukkaat. Tyypillistä sedulakansaa, pari-kolme julkkistyrkkyä, se ihqudaahomppeli joka aina juo liikaa, entinen urheilija joka melkein pääsi huipulle, ja se horo joka ymmärtäisi antaa vaikka taksitolpalle, jollei joku onneton söpömmältä tytöltä pakit saanut sitä lohduksi korjaisi. kiehnää koko illan kaikkien miesten kimpussa ja joka pokataan illan päätteeksi taksijonosta kämpille kun se söpö tyttö antoi pakit. No onneksi ensivaikutelma ei aina ole se oikea, kyllähän tästäkin porukasta on jo omat suosikit ja inhokit löytyneet, ei nämä ihan toivotonta porukkaa ole…
Talon tapahtumat ensimmäisen vuorokauden aikana menivät loppujen lopuksi aika tutuilla urilla, kännissä tapahtuu ja selvin päin nyhjätään. Toki ekana iltana oli jo kunnon bileet, siitä plussaa, nähtiin ekat tissit ja mulkkuorigameja, mutta eiköhän nuokin ala olla jo tuttua jokaiselle, joka on joskus ollut bileissä. (toim. huom. myös nörteillä mahdollisuus nähdä näitä netissä, kvg) Muuten bileet menikin aika tutulla kaavalla, laulua siellä ja laulua täällä (argh), se pakollinen miestenvälinen kielari, ihqudaahomppeli joka oli liian kännissä, ja tuleva “pumppulaulukin” irtosi jo varsin hyvin yhteislauluna.
Tänään onkin sitten palattu arkeen, muodosteltu kuppikuntia, pelailtu seurapelejä, makoiltu ja kulutettu aikaa. Tuotantokin on näemmä päättänyt kierrättää samoja vanhoja ideoita, mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa ala iloksi muuttua. Potentiaalia on!
Palaillaan,
kieran
Huh, hurja on kyllä sun addiktios... melko kaukana vielä tuollaisesta olen, vaikka netti24/7 tulikin hommattua.
Ilmeisesti olet kirjoittanut tuon blogimerkintäsi(?) ennen ekaa varsinaista lähetystä, koska siinähän näytettiin tuo erillinen tehtäväpiha.
kenopäänaali
28.08.08, 09:32
Eiks tällasia videoita saa vuokrattua ihan alan liikkeestä? Hintatasoa en tiedä, mut veikkaisin, et tulee halvemmaks ku joku 24/7. Katsellakin saa silloin kun haluaa, eikä tartte esim. töissä vahdata heppi tanassa.
--kpn
Eiks tällasia videoita saa vuokrattua ihan alan liikkeestä? Hintatasoa en tiedä, mut veikkaisin, et tulee halvemmaks ku joku 24/7. Katsellakin saa silloin kun haluaa, eikä tartte esim. töissä vahdata heppi tanassa.
--kpn
Ja joissain niistä puhutaan suomeakin, että ymmärtää jotta mitä voihkivat.
Eix tästä ole jo ketju luotu? Lukkoon, kjeh kjeh
Tein uuden ketjun jo kun edellinen kausi päättyi:
http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=40388
nähtiin ekat tissit ja mulkkuorigameja, mutta eiköhän nuokin ala olla jo tuttua jokaiselle, joka on joskus ollut bileissä. (toim. huom. myös nörteillä mahdollisuus nähdä näitä netissä, kvg)
Et viittis mulle linkkiä pistää? Multa jäi Juuhanin kikkeliorigamit näkemättä, enkä oo riittävän nörtti löytääkseni ne kuuklesta. :D
--kpn
Joo ja kuulemma intternetistäkin löytää (isot pojat on kertoneet), mutta mä en oo millää löytäny. Siksi täytyy tilata toi BB24/7.
Tein uuden ketjun jo kun edellinen kausi päättyi:
Sun ketjussa on se vika ettei siinä saisi puhua kuin positiivisia asioita BB:stä.
Sun ketjussa on se vika ettei siinä saisi puhua kuin positiivisia asioita BB:stä.
Eikö viime vuonna ollut erikseen dissausketju (tosin huonolla menestyksellä, kun te ette ymmärtäneet pysyä poissa parempienne ketjusta) eli sulle sellainen.
Puhutaan sitte lihavista.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/693931?big_brother
Uhkea Minna kertoi ennen BB-taloon astumistaan painokseen 65 kiloa, joka on herättänyt huomiota etenkin keskustelupalstoilla. Ex-pomo harmittelee, että Minna on päästänyt itensä huonoon kuntoon.
– Tuossa kunnossa Minnalla ei olisi mitään asiaa takaisin tanssiryhmäämme. Portti on ehdottomasti kiinni, Niittyviita napauttaa.
– Minna oli loistavassa kunnossa tanssiaikana! En ymmärrä miksi hän päästi upean kroppansa huonoon kuntoon. Hän ei ole tainnut kertonut nyt oikeaa painoaan. Tuohon 65 kiloon voi varmasti lisätä melkein 20 kiloa, Niittyviita sanoo.
Onhan se selvästi ihan täys ***ppu, minkäs teet. Lihavakin vielä. Noo, toisaalta tollasta sinne on toivottukin, mutta että lihavaako?
Onhan se selvästi ihan täys ***ppu, minkäs teet. Lihavakin vielä. Noo, toisaalta tollasta sinne on toivottukin, mutta että lihavaako?
Minä en lähtisi harrastamaan painorasismia, mutta oli se tanssipomo ihan oikeassa.
Minä en lähtisi harrastamaan painorasismia, mutta oli se tanssipomo ihan oikeassa.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200808298184935_bl.shtml
Kyllä pääsevät Suomen editoijat helpolla, sillä Amerikan kollegat näkisivät verenpunaista joutuessaan piippaamaan Suomen kaltaista v***ukimaraa.
Tuohan on normaalinaisten puhetta ja käytöstä Suomessa, mitä ne siitä ihmettelee. Kaksinaismoralistinen ajattelutapa on näyttää naimista ym. suorassa lähetyksessä, mutta sitte kieltää kiroilu ja alkaa piippailemaan siitä vielä. Eikös homman idea ollut se, että kaiki näytetään ja kuullaan.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200808298184935_bl.shtml
Kyllä pääsevät Suomen editoijat helpolla, sillä Amerikan kollegat näkisivät verenpunaista joutuessaan piippaamaan Suomen kaltaista v***ukimaraa.
Tuohan on normaalinaisten puhetta ja käytöstä Suomessa, mitä ne siitä ihmettelee. Kaksinaismoralistinen ajattelutapa on näyttää naimista ym. suorassa lähetyksessä, mutta sitte kieltää kiroilu ja alkaa piippailemaan siitä vielä. Eikös homman idea ollut se, että kaiki näytetään ja kuullaan.
Olen kanssasi samaa mieltä ja toisaalta Teron kanssa siinä, että alkaa se korviin jo sattumaan. Kai tuo tästä.
Vähäkö ois pommi jos jollain talon jäbällä ois mukana "No fat chicks" t-paita, ottaskohan itteensä? :D
Vähäkö ois pommi jos jollain talon jäbällä ois mukana "No fat chicks" t-paita, ottaskohan itteensä? :D
Laitappa ravintolaan se päälle ja kato pystyykö pitään kukaan suunsa kiinni.
Mikäs BB2008 Helsinkiedition tämä on. Kävin nyt ensinmäistä kertaa Subin sivuilla kattelemassa kummosta porukkaa niin olikos siellä kuusi vai seitsemän osallistujaa hesasta? Tampereeltakin muutama. Enemmän hajontaa kyllä voisi olla. Joku laphalainenkhin sinne olis mahtunu. Ilmeisesti etelä-suomessa julkisuus halukkaimmat ihmiset.
Mikäs BB2008 Helsinkiedition tämä on. Kävin nyt ensinmäistä kertaa Subin sivuilla kattelemassa kummosta porukkaa niin olikos siellä kuusi vai seitsemän osallistujaa hesasta? Tampereeltakin muutama. Enemmän hajontaa kyllä voisi olla. Joku laphalainenkhin sinne olis mahtunu. Ilmeisesti etelä-suomessa julkisuus halukkaimmat ihmiset.
No siksi ne kaikki ei tule niiden kanssa toimeenkaan ja tuntuu oudoilta...
No siksi ne kaikki ei tule niiden kanssa toimeenkaan ja tuntuu oudoilta...
No kai se sitten on todennäköisempää kun talo on täynä hesalaisia että saadaan sitä katsojien odottamaa seksiä.
tahratonteräs
29.08.08, 12:04
No kai se sitten on todennäköisempää kun talo on täynä hesalaisia että saadaan sitä katsojien odottamaa seksiä.
Eikös ne pääkaupunkiseudun immeiset ole aina ollut vähän enemmän julkisuudenkipeitä ;)
Ihan nätit tissit sillä vähän pyöreällä tytöllä ;) ;)
Ihan nätit tissit sillä vähän pyöreällä tytöllä ;) ;)
Wänk Wänk ;)
no mutta, samanlaista kuitenkin kuin muuallakin suomessa, pimeessä ja 5min peiton alla... mitä siitä on iloa, ottasivat peitot pois kiroilusta.
no mutta, samanlaista kuitenkin kuin muuallakin suomessa, pimeessä ja 5min peiton alla... mitä siitä on iloa, ottasivat peitot pois kiroilusta.
Nyt vaan kaikki 24/7 pommittamaan tuotantotiimiä viestillä: "Kansa haluaa seksiä! Peitot pois talosta!".
Nyt vaan kaikki 24/7 pommittamaan tuotantotiimiä viestillä: "Kansa haluaa seksiä! Peitot pois talosta!".
"Ja porealtaaseen vedenalaiset allaskamerat!"
"Ja porealtaaseen vedenalaiset allaskamerat!"
Yäh... Mieti sitä kun joku istuu siinä edessä karvasen perssiinsä kanssa. Kaiken maailman pervot sitäkin sitten kuolaisi.
Kaiken maailman pervot sitäkin sitten kuolaisi.
Niinku mä?
:D
Niinku mä?
No tämä on vapaa maa joten anna mennä vaan jos siitä karvasesta anaalireiän ympäryksestä vaahtopallon pöksyysi saat. En minä tuomitse.
xD
Kaiken maailman pervot sitäkin sitten kuolaisi.
Eikö jo pelkästään tälläisten ohjelmien katseleminen ole aika pervoa?
Tirkistellään hölmöilevien pentujen elämää, kun ei sitä itsellä ole.
Nykyiset BB:n katselijat ovat varmaan niitä, jotka ennen vanhaan tirkistelivät naapuria.
Nykyiset BB:n katselijat ovat varmaan niitä, jotka ennen vanhaan tirkistelivät naapuria.
Mitenkäs niillä nyt riittää aika kumpaankin toimintaan? BB ja naapurit. Tough call...
Juu, tirkistellään niitä naapureita vieläkin. Jännityksestä pihisten odotellaan uusien naapureiden muuttoa tänä viikonloppuna. Saas nähdä kuin paljo ne siellä poraa ja montako naulaa naputtaa seinille.. Huisia!
Ja eläkkeellä vasta sitä sitten aikaa onkin kyttäillä naapureita. Jos vuodesta 3 kuukautta teeveestä tulee bigbrothereita, niin sitten vuoden loput 9 kuukautta voikin tirkistellä pitsiverhojen välistä naapurustoa.
tahratonteräs
29.08.08, 14:22
Mitenkäs niillä nyt riittää aika kumpaankin toimintaan? BB ja naapurit. Tough call...
Jos vaikka tyytyvät vaan ihan tähän lailliseen versioon..
Jos vaikka tyytyvät vaan ihan tähän lailliseen versioon..
Siitä katoaa jännitys.
tahratonteräs
29.08.08, 14:25
Siitä katoaa jännitys.
Niin, eihän missään sallitussa ole mitään hohtoa. ;)
Niinku mä?
Etkö voisi alkaa vastata omalta osaltasi lihava kysymykseen... Kumpaa seuraisit sitten mielummin? Onko se sitten ulkonäöstä kiinni jos tyyppi on pervo muttei lihava, että ennemmin pitäs ällötyksenä lähinnä jos lihava on pervo?
Ja eläkkeellä vasta sitä sitten aikaa onkin kyttäillä naapureita. Jos vuodesta 3 kuukautta teeveestä tulee bigbrothereita, niin sitten vuoden loput 9 kuukautta voikin tirkistellä pitsiverhojen välistä naapurustoa.
No saatana, pitäskö alkaa myymään kalustoa naapurinmummoille jotta ne voi kuunnella ja salaa katsella toisten tekemisiä. hmm... Pidin sitä kelloradio ideaa ihan hyvänä, koska se on aina seinässä. Semmosen oon modannu pari kertaa lähettämään ohjelmaa. Mutta kun oikeen ajattelee, se vanhojen mummojen patjajumpan kuuntelu ei onnistu. Mummot on teknisesti niin vanhoja ettei ne ala semmoseen ja jos alkavatkin, ei sitä viitsisi kuunnella varmaan kukaan.
Kuvottavimmat uutiset nappaa helposti ilmasta jos on unohtunu vauvan itkuhälytin päälle, jos se on vielä sattunu joku ostamaan kanarian matkaltaan, vielä parempi. Ei tartte ajatella, että hommat tapahtuu ihan lähellä.
Jos katoit sen leffan... Missä oli tyyppi joka vissiin sitte omisti koko tornitalon vai oliko rakennuttaja... sillä oli kamerat piilossa peilien takana jne... ja hemmetisti näyttöjä huoneissa missä se seurasi perhe-elämää ja nauhotteli kaikkea. Sitten se hallitsi porukkaa tietämällä aina jostain jotain ja lähetteli paketteja ja kirjeitä ihmisille jotka sisälsi tiedon mitä salaa... Sillätavalla hän katseli miten ihmiset reagoi sen jälkeen ja ohjasi parempaan suuntaan elämässään. Semmonen olisi aika unelmallinen BB, tyypit jotka ei tiedä edes, että heitä tarkkaillaan..
Toi Minna vai mikä se poreallas tissimimmi nyt olikaan nimeltään on kyllä rupsahtanu aikalailla totaalisesti. Se oli joku vuos sitten GTi:ssä vielä ihan siedettävän näkönen, nyt sillä on +20 kiloo ja kulmakarvatkin on hävinny. Ite oon nähny sen muutamaan otteeseen HKI yöelämässä ja oli sillon kyllä ihan eri maata. Ehkä se masentu ja alko mussuttaa kun Jone ei päästäny sitä Idolssissa eteenpäin. x)
Etkö voisi alkaa vastata omalta osaltasi lihava kysymykseen... Kumpaa seuraisit sitten mielummin? Onko se sitten ulkonäöstä kiinni jos tyyppi on pervo muttei lihava, että ennemmin pitäs ällötyksenä lähinnä jos lihava on pervo?..
On hienoa, että jj ei ole lihava. Ehkä lihavana jj ei pystyisi elämään. . On ihmisiä jotka ovat aineenvaihdunnasta johtuen lihavia. JJ ei ole. Lihavat eivät ole pervoja. JJ ehkä on.
On hienoa olla ennakkoluuloinen. JJ on. Pervo on... Lihava on... JJ on..,
Älykäs on, tai hei mikä älykäs on? olisko sellainen joka ei ulkonäön perusteella jaa ihmisiä pervoihin tai muihin.
JJ on.
On hienoa, että jj ei ole lihava. Ehkä lihavana jj ei pystyisi elämään. . On ihmisiä jotka ovat aineenvaihdunnasta johtuen lihavia. JJ ei ole. Lihavat eivät ole pervoja. JJ ehkä on.
On hienoa olla ennakkoluuloinen. JJ on. Pervo on... Lihava on... JJ on..,
Älykäs on, tai hei mikä älykäs on? olisko sellainen joka ei ulkonäön perusteella jaa ihmisiä pervoihin tai muihin.
JJ on.
Ahaa... nyt susta tuntuu, että sitä ollaan lihava ja pervo?
Kysymyshän oli kuitenkin aika selkeä. Mut jos on lihava ja on samalla pervo, kumpaa sitä seuraisi mielummin, jos saa valita pervon joka ei ole lihava? Jos valitset kumman vain... on se kiinni kuitenkin ulkonäöstä tai ajatuksista ulkonäköön?
Ahaa... nyt susta tuntuu, että sitä ollaan lihava ja pervo?
Kysymyshän oli kuitenkin aika selkeä. Mut jos on lihava ja on samalla pervo, kumpaa sitä seuraisi mielummin, jos saa valita pervon joka ei ole lihava?
Siis haluat laihan pervon. Asia on kohdaltasi ok.
Mutta jotkut haluavat lihavan ei pervon.
Jotkut laihan pervon.
Jotkut lihavan, ei pervon.
Jotkut laihan, ei pervon.
Ei aina pidä yleistää lihava, pervo, sossunämmä...
'
Ei Pahalla mutta halusin vaan vastata.
Siis itselle ei lihava ei laiha, sopivasti lihava, sopivasti pervo.
Siis haluat laihan pervon. Asia on kohdaltasi ok.
Mutta jotkut haluavat lihavan ei pervon.
Jotkut laihan pervon.
Jotkut lihavan, ei pervon.
Jotkut laihan, ei pervon.
Ei aina pidä yleistää lihava, pervo, sossunämmä...
'
Ei Pahalla mutta halusin vaan vastata.
Siis itselle ei lihava ei laiha, sopivasti lihava, sopivasti pervo.
No entäs kelan ämmä? Ei ole edes lihava, mutta niin perusvittumainen ettei takuulla nousisi nosturillakaan tanaan tanko. Olipa kuinka pervo hyvänsä, ei ole kivaa täyttää kaavakkeita sängyssä.
Haluaisko joku katsoa laumaa kelan ämmiä televisiossa, ei takuulla.
Onks talos ollut mitään panemista vielä?
Voi jeesus toi homo Niko on ärsyttävä tyyppi! Niin umpi homo, kuin vaan voi olla! Ja muijat ihan lääpällään tohon. Ihme, jos toi silti saa pitkään talossa olla. Ei mulla mitään homoja vastaan ole, mut kyl toi on sellanen ämmä sähläri, et oksat pois!
Voi jeesus toi homo Niko on ärsyttävä tyyppi! Niin umpi homo, kuin vaan voi olla! Ja muijat ihan lääpällään tohon. Ihme, jos toi silti saa pitkään talossa olla. Ei mulla mitään homoja vastaan ole, mut kyl toi on sellanen ämmä sähläri, et oksat pois!
+1
Tuntuu että son kahtonu amerikkalaisia homo-ohjelmia ja oppinut siitä trendihomoutta. Ihmeellinen on tyyli kyllä.
Onks talos ollut mitään panemista vielä?
On, kovaa panemista. On pantu mm. ruokaa kattilaan ja kädet taskuun. Parasta oli kuitenkin kun pani mikkipussukan kaulaan, se oli aika hothothot!
Kaikkea paskaa sitä pitääkin tehdä ja vielä jatko-osia niille. Työpaikalla ei sitten voikaan välttyä pysymästä kärryillä kun pari innokasta raportoi tapahtumista vaikka ei haluaisikaan kuulla. Sitäpaitsi koko formaatti on jo menneen talven lumia, antakaa olla jo! Siirtykää elämässä eteenpäin!
On, kovaa panemista. On pantu mm. ruokaa kattilaan ja kädet taskuun. Parasta oli kuitenkin kun pani mikkipussukan kaulaan, se oli aika hothothot!
Kaikkea paskaa sitä pitääkin tehdä ja vielä jatko-osia niille. Työpaikalla ei sitten voikaan välttyä pysymästä kärryillä kun pari innokasta raportoi tapahtumista vaikka ei haluaisikaan kuulla. Sitäpaitsi koko formaatti on jo menneen talven lumia, antakaa olla jo! Siirtykää elämässä eteenpäin!
Niin, miksi pitäs edes yrittää tiristellä jonku BB:n Minnan tissejä? Eihän siinä ole mitään mieltä. Paljon helpommin netistä löytää varmasti tissejä ilman että niitä tarttee keskenkasvuisten suttuisesta youtube saalistosta hakea tai yökaudet valvoa. Ja paljon paremman näkösiäkin.
Niin, miksi pitäs edes yrittää tiristellä jonku BB:n Minnan tissejä? Eihän siinä ole mitään mieltä. Paljon helpommin netistä löytää varmasti tissejä ilman että niitä tarttee keskenkasvuisten suttuisesta youtube saalistosta hakea tai yökaudet valvoa. Ja paljon paremman näkösiäkin.
Päätä jo.
Toi Minna vai mikä se poreallas tissimimmi nyt olikaan nimeltään on kyllä rupsahtanu aikalailla totaalisesti. Se oli joku vuos sitten GTi:ssä vielä ihan siedettävän näkönen, nyt sillä on +20 kiloo
Minnan muodonmuutos (http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=44256&c=5)
Näkkileipä
30.08.08, 16:26
Hahha, LOL. Kaikkea ne vääntääki näistä jutuista.
Eipä kaukana totuudesta varmaan olekaan, sen verran tuhdissa kunnossa on jo nyt.
Jokos BB loppuu niin päästään jatkamaan C.S.I. Miamin parissa?
;)
Jokos BB loppuu niin päästään jatkamaan C.S.I. Miamin parissa?
;)
Loppui muuten turkasen jännittävästi tuo 6. kausi...herran *:n! Kenties yksi sarjan parhaita kauden päätöksiä...
Jatkoa vasta amerikassakin 22. syyskuuta...
Ai niin tämähän olikin BB ketju... Noh kommentoidaan nyt sitäkin...
Katsoin eilen pätkän ennen Bonesin alkua ja voi wittu kun siellä on yksi oikea yyberhyber homo! Mistä helevetistä semmoiset aina pääsee ruutuun...jotain järkeä tuossa seulonnassa pitäisi olla...!
oho oho, huomasin et macillä pystyn kattoo BB:n 24/7:aa siten et jokasta kuutta mahdollista kuvakulmaa pystyy kattoo kerral eri ikkunois :P
oho oho, huomasin et macillä pystyn kattoo BB:n 24/7:aa siten et jokasta kuutta mahdollista kuvakulmaa pystyy kattoo kerral eri ikkunois :P
Sinulta pitäisi laskuttaa enemmän kun näet enemmän.
Miten? Siis kuus eri selainikkunaa vai? Mikä selain, saako sen Windowssillekin?
Miten? Siis kuus eri selainikkunaa vai? Mikä selain, saako sen Windowssillekin?
no ku tuohan ei tue mäkkiä tuo netti-tv eikä näy selaimessa ollenkaan.
mut sit asentelin hiukan softia yms niin nyt ku klikkaan netti-tv:n ikkunasta mitä tahansa kuudest kamerasta niin se aukasee suoraan videonkatseluohjelmaan ikkunan...sit toinen kamera, ja loput myös :D
ja sit on kuus eri ikkunaa videonkatselu softas joissa jokasessa eri kuva :) toki jos haluaa niin saa vaikka makuuhuoneesta 20 ikkunaa auki kerralla :D
Onk toi maksullinen toi BB netissä?
Onk toi maksullinen toi BB netissä?
on joo.
ja tässä viel noista 6 eri kamerasta todistusaineistoa: http://omenanraato.1g.fi/kuvat/bbnettitv.jpg/full
ja tässä viel noista 6 eri kamerasta todistusaineistoa: http://omenanraato.1g.fi/kuvat/bbnettitv.jpg/full
Toi on vissiin quicktime toi softa? Onnistunee varmaan siis windowssissakin samalla softalla... täytynee tutustua jossain vaiheessa.
Toi on vissiin quicktime toi softa? Onnistunee varmaan siis windowssissakin samalla softalla... täytynee tutustua jossain vaiheessa.
quicktime on softana, mut vaatii plugineja jonkunverran et alkaa toimimaan..tosin ite asensin ne muista syistä, mut tajusin et toimii netti-tv:nkin suhteen
quicktime on softana, mut vaatii plugineja jonkunverran et alkaa toimimaan..tosin ite asensin ne muista syistä, mut tajusin et toimii netti-tv:nkin suhteen
Olisko hirvee vaiva, jos vähän kertoisit noiden pluginien nimiä..?
no lähinnä noiden pluginien avulla saa toimimaan windowsin video systeemejä kun ne ei muuten toimi, et sikäli se ei windowsilla auta mitään.
esim wmv:tähän ei saa näkyviin ilman pluginia mäkissä, ja tuo bb on wmv muodossa...
et jos winukal tota samaa systeemiä mietit, ni kannattaa koittaa jotenkin niin et saat selaimes aukasemaan kaikki videot suoraan johonki softaan, mulla esim tää opera avaa aivan kaiken quicktimeen
Hoh hoh. Ensinmäisen kerran tota vilkasin ja on se meno semmosta et huh huh. Ihme perseilyä.
Minkä takia tuolla talossa pitää aina olla joku tukkajumala. Nytkin joku mohari joka on kaukana punkista ja kauempana apasseista.
On helppo tehdä ainakin yksi arvaus kisan osalta: homppelipoika pääsee pitkälle, se on niin "hassu ja hupsu" että tietty katsojaryhmä äänestää sen aina jatkoon.
Vittu että se on tyhmä, itkee kuin pari vuotias kakara että MINÄ HALUAN MEHUA... riittäisiköhän pillimehu?
riittäisiköhän pillimehu?
Navetan takana on tilaa.
Vittu että se on tyhmä, itkee kuin pari vuotias kakara että MINÄ HALUAN MEHUA... riittäisiköhän pillimehu?
Taitaa "poikaa" kiinnostaa enemmän ne pil(l)it...
On helppo tehdä ainakin yksi arvaus kisan osalta: homppelipoika pääsee pitkälle,
Älä nyt jumalauta manaa. Ei se voi, ei se voi päästä pitkälle. Siitä pitää suomen kansa kiinni. Ei tommosta saatanan homppeli ämmä poikaa jaksa kukaan, ei edes naiset, kun sen tajuaa.
Navetan takana on tilaa.
Nyt et kyllä tee mitään harkitsematonta....
Miten muuten on, jos ne alkaa naimaan toisiaan, pakkohan niillä on olla kortsut? Vai saako ne niitä ostaa vai vain BB:ltä vai miten toi homma on järjestetty?
Muilla tuli muuten mieleen eilen koosteessa miten Niko oli päiväkirjahuoneessa. Siis sen käytös on erittäin sekavaa. Välillä se hermostuu kuin tyhjästä ja sitte jo toisessa kohtaa nauraa. Semmonen joku helvetin mielialahäiriö pakko olla.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?694600
– Mä luulen, että oon joutunut huijaamaan Kelalle mun osoitteen.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?694522
Porukka rupesi vitsailemaan, että Niko haettaisiin talosta käsiraudoissa, koska hän ei ollut suorittanut asepalvelusta. Niko totesi, että hän ottaisi huivin ja pehmolelun mukaan, jos joutuisi lähtemään.
Noi ois pakko tarkistaa... ;)) ei jumaliste, siitä pääsisi komeesti eroon. Iltikselle ilmotus...
Miten muuten on, jos ne alkaa naimaan toisiaan, pakkohan niillä on olla kortsut? Vai saako ne niitä ostaa vai vain BB:ltä vai miten toi homma on järjestetty?
Voi herranen aika. Miten ihmeessä kukaan jaksaa kuluttaa aikaansa tällaisten asioitten pohtimisessa(ja miten kukaan yleensä suostuu katsomaan koko ohjelmaa).
Ihan silleen oikeesti, lahjoita pääkoppasi sisältö tieteelle..siinä olisi professoreilla ihmettelemistä, kun yrittäisivät löytää alkueläimen aivoja pienempää ajattelun lähdettäsi.
Asukkaiden tavaralistojen mukaan he ovat itse tuoneet taloon 14kpl kortsuja, kahden eri henkilön toimesta. Jos ne loppuvat niin Siwasta saa lisää ;)
Älä nyt jumalauta manaa. Ei se voi, ei se voi päästä pitkälle. Siitä pitää suomen kansa kiinni.
Vaan kun Suomen kansa ei pääse äänestämään sitä, jos ei asukkaat halua... itse veikkaan että Niko pääsee yli puolen välin, mutta ei lopputohinoihin. Ihan hyvä niin, vielä toistaiseksi on melko hauskaa viihdettä sen katselu. Pitkällä jänteellä saattaa kyllä hyvinkin alkaa ärsyttämään.
Voi herranen aika. Miten ihmeessä kukaan jaksaa kuluttaa aikaansa tällaisten asioitten pohtimisessa(ja miten kukaan yleensä suostuu katsomaan koko ohjelmaa).
Ihan silleen oikeesti, lahjoita pääkoppasi sisältö tieteelle..siinä olisi professoreilla ihmettelemistä, kun yrittäisivät löytää alkueläimen aivoja pienempää ajattelun lähdettäsi.
Pohtia, pitääkö sitä oikeen pohtia erikseen. Mähän vaan kysyin, että jos joku olisi vain pohtinu asian valmiiksi? Ikinä en voisi lahjoittaa pääkoppani sisältöä tieteelle, ties vaikka olisit ihmettelemässä itse professoreiden kanssa niin pieniä ajatuksia.
http://www.findance.com/uutiset/3865/bb-riston-homopuheet-arsyttavat
No mitäs ne siitä ärsyyntyy... homot ja muut, eikös ne olekin niin helvetin suvaitsevia? Koittas suvaita ihmisetkin jotka ei suvaitse heitä. Hehän tässä ahdasmielisiä ovat. Kuvitteleekos he olevansa niin ihania ettei heitä voisi taustansa ja muunkin asian vuoksi kukaan ärsyyntyä edes. Aika paljon näköjään saa anteeksi ja ymmärrystä illan koosteen "banaani perseeseen ja tupakkaa" -jutusta. Kaikki vain nauroivat yleisössä. Entäs jos joku ei olisi pitäny ja huutanu BUUUU! Kummaa kaksinaismoralista suhtautumista kiroiluun jota oikeen pyydettiin välttämään suorassa lähetykseessä. Kuitenki homo toitotus saa jatkua, onhan se niin hyväksyttävää.
Viime yön bileet Bb-talossa oli aika...
Ei voi muuta sanoa, kuin *köh*
:o
Viime yön bileet Bb-talossa oli aika...
Ei voi muuta sanoa, kuin *köh*
:o
itekki menin nukkumaan kasin jälistä ni tullu yhtää seurattua, luin vaan et aika orgiat ollu.
makuuhuoneessa yks pari hässiny aamutuimaan, yläkerrassa yks pari, ja ymmärsinkö oikein et saunassa muiden katsellessa oli vedelty käteen jonkun muijan avustuksella?
Jepp.. Jottai sen suuntaista.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?695575
Jepp.. Jottai sen suuntaista.
Nyt ne houkuttelee jo "ilmaisnäytteillä" että ostaa jotain, niin kuin pornosivut konsanaan xD
Katso video ilmaiseksi alta, lisää videoita illan kuumista tapahtumista löydät Netti-tv:stä!
saunassa muiden katsellessa oli...
Siltä se näytti ruutukaappauksessa. Mahtoiko tulla tv:n puolella vai netissä vain eli saako nykyään näyttää tiettyjä ruumiinosia noin vapaasti?
Siltä se näytti ruutukaappauksessa. Mahtoiko tulla tv:n puolella vai netissä vain eli saako nykyään näyttää tiettyjä ruumiinosia noin vapaasti?
netissä ainakin oli tullut, ja kuulema oli tehny aika veemäiset...oli vedelly muutaman kerran eikä tehny loppuun asti.
Kyllä on uskomatonta mitä sitä sallitaan televisiosta esittää...
Kuinkakohan paljon tämä on käsikirjoitettua? Eihän tuommoista menoa muuten voi syntyä...tai ainakin täytyy jonkin laista ohjeistusta olla, että tänään teette tuota tuon kanssa jne...en voi nimittäin uskoa, että oikeassa elämässä tuollaista menoa olisi missään.
Yöllä ilman jäänyt kaveri on niellyt kaiken kiltisti:
Makuuhuoneessa Cheryll hakeutui Harrin viereen makaamaan. Ilmeisesti menneet oli unohdettu ja mies silitteli naisen tukkaa hellin sormin. Ristoon nainen ei kiinnittänyt minkäänlaista huomiota.
Tätäkö se suljettu tila aiheuttaa? Tai sitten kyseessä on todellakin käsikirjoitettu saippua tositeeveeksi naamioituna.
Kyllä on uskomatonta mitä sitä sallitaan televisiosta esittää...
Kuinkakohan paljon tämä on käsikirjoitettua? Eihän tuommoista menoa muuten voi syntyä...tai ainakin täytyy jonkin laista ohjeistusta olla, että tänään teette tuota tuon kanssa jne...en voi nimittäin uskoa, että oikeassa elämässä tuollaista menoa olisi missään.
ikää noill se 19-22...joten missä piireissä liikut jos ei tommosta tapahdu :D
enpä viel oo ollu pippaloissa mis ei jotkut tuntemattomat paneskele keskenään ekana iltana tohon tyyliin :D tai sit mä oon vaan ollu erikoisissa porukoissa mukana :D
ikää noill se 19-22...joten missä piireissä liikut jos ei tommosta tapahdu :D
enpä viel oo ollu pippaloissa mis ei jotkut tuntemattomat paneskele keskenään ekana iltana tohon tyyliin :D tai sit mä oon vaan ollu erikoisissa porukoissa mukana :D
Tjaa...eipä kyllä silloin kun vielä minut huolittiin piireihin niin tuommoista ollut koskaan...Tosin enpä ole koskaan missään pippaloissa ollutkaan, joten omakohtaista kokemusta ei ole, mutta eipä kyllä hurjimmissa kuvitelmissanikaan ole tuommoista menoa ajatellut....taidan olla vain niin kovin vanha. :)
Nyt ne houkuttelee jo "ilmaisnäytteillä" että ostaa jotain, niin kuin pornosivut konsanaan xD
Hahaha! Ei vittu, oot iha oikees. :D
Tästähän vois tehä leffankin, leikkaa vaan kaikki panot yhelle videolle ja laittaa myyntiin.
Onkohan talossa paljon sukupuolitauteja, nimittäin luulisin että jos joillan on joku pöpö niin enne kauden loppua se on kaikilla talon asukkailla...
Hahaha! Ei vittu, oot iha oikees. :D
Tästähän vois tehä leffankin, leikkaa vaan kaikki panot yhelle videolle ja laittaa myyntiin.
Onkohan talossa paljon sukupuolitauteja, nimittäin luulisin että jos joillan on joku pöpö niin enne kauden loppua se on kaikilla talon asukkailla...
Kumit on keksitty ;)
Tosimies vetää edelleenkin vanteella.
Eihän Marianneakaan syödä paperin kera..
Kumit on keksitty ;)
Pikaisesti katsottuna noilla kahdella ei ainakaan ollut sellaisia mukana.. Eikä niitä ole varmaan kauppareissullakaan ostettu.
Sanon näin lyhyesti että täysin idiootti ohjelma koko BB
Pikaisesti katsottuna noilla kahdella ei ainakaan ollut sellaisia mukana.. Eikä niitä ole varmaan kauppareissullakaan ostettu.
Tjaa sait jostain käsiisi oikein lähikuvia aktista?
Johan ihmettelin samaa, nyt sitä ihmettelee muutkin (http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/695794?big_brother)
Yksi yököttävimmistä on se Minna. Voisi luulla rekkalesboksi. Eilen tajusin sen käyttävän nuuskaa. Hyi olkoon, mikään ei ole yököttävämpää ja minkä näkönen se on ylähuulessa olevan mällin kans. Gyooorgh! hyi!
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?695892
– Mä en oo yli vuoteen ollut kenenkään kanssa, vaikka meillä on avoin suhde. Mä en silti halua vielä olla kenenkään tyttöystävä, siks meillä on tällainen järjestely, Marianna selvensi.
Ei jukoliste... miten hankalaa. Koittas nyt vaan päättää että onko vai ei. Toi on ihan naurettavaa paskaa koko tarina. Avoin suhde, mikä hemmetin avoin suhde, on suhde tai ei, huono tai vielä huonompi. Turha lähtee peitteleen tollasta. Just tollasten säätämisten takia suomalaiset akat on hankalia. ei osaa päätttää rehellisesti ja kunnolla ja jätkät niin tossuja et suostuu vielä tollaseen. Sanoo vaa ettet kelpaa ja sillä hyvä, sillä niistä perässä hiihtäjistä pääsee tai sitte harrastaa rehellisesti irtosuhteita eikä vaan muka seurustele. Tollanen huomion hakunen toimintahan on ihan naurettavaa. Keskenkasvunen ajattelutapa kun pitäs kelvata kaikille muttei halua antaa itsestään kaikkea, että kelpaa muillekin tms.. huohhoo...
"Mä en muista mitään ja filmi katkes".. Joopa joo. Jokainen muistaa jos kykenee naimaankin..
Koska ensimmäinen BB-laspi?
Harvinaisen typerä porukka tänävuonna.. :(
"Mä en muista mitään ja filmi katkes".. Joopa joo. Jokainen muistaa jos kykenee naimaankin..
Eikös tuon kommentin sanonut se Marianna? Ei se nainut.
Toi sviitti oli hyvä keksintö.. Nyt sitte peitto voi heiluu useemminkin... Tuohan on oikeastaan hupasaa miten naisille heitettynä BB:n kysymys vielä "Kenet ottaisit mukaan sviittiin jos saisit..." heh... Ei jumaliste miten hupasaa. Laitetaan muijat haluamaan ite. Äijiähän ei kauheesti tartte käskeä jotain Cheryliä pukkaamaan. Sittehän ne vois jonku muijan laittaa aina voittamaan sviitin, vielä hupasammaksi menisi. Tuskimpa haluaa yksin nukkua jos valittava ois aina joku. Yksin ei sais mennä nukkumaan tai katottashan et muija ois outo jos ei joku äijistä kelpaisi.
Tjaa sait jostain käsiisi oikein lähikuvia aktista?
Kyllä kyllä, täytyy olla kunnon zoomit käytössä ja vip-kamera peiton alla, eihän tästä muuten mitän tule :) tai sitten vilkaisin bb:n sivuilla olevia listoja, joissa kerrotaan mitä väki toi taloon tullessaan..
Tuskimpa haluaa yksin nukkua jos valittava ois aina joku. Yksin ei sais mennä nukkumaan tai katottashan et muija ois outo jos ei joku äijistä kelpaisi.
Tai sitten naisella on joku taso eikä halua rimaa tiputtaa ja onhan se mukava nukkua välillä yksin niin saa ainakin riittävästi tilaa eikä toinen ole viemässä jatkuvasti peittoa.
Eilistä jaksoa katsoin sivusilmällä. Grillibileiden puolessa välissä (kun se stanan homo alkoi parkumaan) jouduin vaihtamaan kannettavan kanssa huonetta, koska myötähäpeän tunne oli niin valtaisia.
Älä nyt, Niko ei ole homo vaan oikea termi on avarakatseinen ihminen.
Älä nyt, Niko ei ole homo vaan oikea termi on avarakatseinen ihminen.
Tuo on totta, ei avarakatseisissa ihmisissä ole mitään vikaa. Mutta tuo jannu vaan tekee sen itse... Tuli lähinnä mieleen, että joku 15v. pissaliisa muutaman Golden Capin jälkeen käyttäytyy just samanlailla.
Tuo on totta, ei avarakatseisissa ihmisissä ole mitään vikaa. Mutta tuo jannu vaan tekee sen itse... Tuli lähinnä mieleen, että joku 15v. pissaliisa muutaman Golden Capin jälkeen käyttäytyy just samanlailla.
Ennen tuommoset ois saanu turpiin puistossa, nykyajan nuoriso onkin poliisilla peloteltua pullamössö kansaa. Hyväksytään kaikki paitsi peräreijän työntelijän vastustajat.
Ennen tuommoset ois saanu turpiin puistossa, nykyajan nuoriso onkin poliisilla peloteltua pullamössö kansaa. Hyväksytään kaikki paitsi peräreijän työntelijän vastustajat.
Ei se siitä lyömisellä parane, voi kylläkin hiljentyä.
Sonny Tubs
03.09.08, 13:40
Eipäs leimata koko nuorisoa yhden fögötin takia, jolla ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa! :)
Eikös tuon kommentin sanonut se Marianna? Ei se nainut.
Harrasti vaan suusessiä ja paljuhierontaa?
Lensikö edes?
Harrasti vaan suusessiä ja paljuhierontaa?
Lensikö edes?
eipä ottanu ees poskeen, pari kertaa vetäs ja heitti märät uikkarit aika koval voimal munil ja lähti nauraen ulos samal ku johan jäi lauteil tuskissaan, eli ei ees lentäny. Aika törkee muija kaikinpuolin
eipä ottanu ees poskeen, pari kertaa vetäs ja heitti märät uikkarit aika koval voimal munil ja lähti nauraen ulos samal ku johan jäi lauteil tuskissaan, eli ei ees lentäny. Aika törkee muija kaikinpuolin
Cheryll paikkasi hienosti tämän.
Aika menoo on talossa. Se Minna on ruvennu ärsyttämään aikasta lailla. Markona oisin kyllä ehkä ollut siel yläkerrassa vaan. Tosin epäilen että joku muu kyllä lähtee seuraavassa pudotuksessa. Saas nähdä miten käy.
Markona oisin kyllä ehkä ollut siel yläkerrassa vaan.
Joo ei kyllä pysty käsittämään miksi se Marko sieltä lähti. Itse olisin ainakin ollut tappiin asti siellä kunnes joku olisi bustannut tai olisi tullut käsky lähteä.
Eipä ole tullut tänä vuonna seurattua, mutta kärryillä pysyy mikäli ihmisten ilmoilla pyörii... Viime vuonna tuli katsottua miltei jokainen jakso ja tänä vuonna haetaan toista ääripäätä.
Jutuista päätellen porukka vain tyhmenee vuosi vuodelta BB:ssä.
Joo ei kyllä pysty käsittämään miksi se Marko sieltä lähti. Itse olisin ainakin ollut tappiin asti siellä kunnes joku olisi bustannut tai olisi tullut käsky lähteä.
Jaa, no minä taas en ymmärrä että te pystyisitte olemaan yksin pienessä huoneessa, seuranaan vain telkkari jossa näkyy toiset eristetyt ihmiset ja heidän tyhmät juttunsa... Ehkä siellä voisi vuorokauden olla mutta ei juuri pidempään, hulluksihan sitä tulisi.
Taitaa Minna lähteä ekana.
Mä oisin ollu siel yläkerras kyllä ihan vaan testinä ittelleni. :D Oisin käyny aina palohälärin aikana pöllimäs jonkun kirjan (saahan niil kirjoja olla?) tai jotain luettavaks. Tai jättäny niille sinne alas jonkun tosi visasen palan purtavaks ja sit repeilly niille siel ylhääl.
Toisaalta kyllä viikossa ehtis höperöityä aika pahasti... Menis heeeelposti jos mul ois netti siel. :D
Mä oisin ollu siel yläkerras kyllä ihan vaan testinä ittelleni. :D Oisin käyny aina palohälärin aikana pöllimäs jonkun kirjan (saahan niil kirjoja olla?) tai jotain luettavaks.
Ei saa olla mitään luettavaa.
Iltalehden mukaan nyt sunnuntaina häädettäis kaks? BB:n omilta sivuilta en moista löytänyt.
(saahan niil kirjoja olla?) tai jotain luettavaks.
Ei saa olla, eikä saa piirtää tms.
ei saa olla mitään luettavaa.
Iltalehden mukaan nyt sunnuntaina häädettäis kaks? Bb:n omilta sivuilta en moista löytänyt.
ei saa olla, eikä saa piirtää tms.
No ei ihme että ne vaan panee siel :D
Iltalehden mukaan nyt sunnuntaina häädettäis kaks? BB:n omilta sivuilta en moista löytänyt.
kataja sanoi eilen extrassa että "sunnuntaina häädetään joku.....tai jotkut" joten viittais et kaks lähtee
kataja sanoi eilen extrassa että "sunnuntaina häädetään joku.....tai jotkut" joten viittais et kaks lähtee
Nojoo, jos sen jorinoihin uutiset perustuu, niin voihan sieltä lähteä vaikka kolme.. :P
Mä ajattelin, että se heitti sen ikäänkuin pitääkseen "mystisyyden verhon" edessä.
kenopäänaali
04.09.08, 10:17
No kyllähän JJ on ainakin avoimesti myöntänyt kyttäävänsä naapureita, milloin mistäkin pusikosta.
--kpn
kenopäänaali
04.09.08, 10:26
Paljon yököttäviä ja entistä sikaisempia ukkoja, kunnon molliolleja ja enemmän seksiä pursuavia naisia. Ois hupasaa seurata, ketä ne joutuu panemaan väkisin ja mimmosia riitoja ne saa aikaan.
http://www.youtube.com/watch?v=RKCfr-oGNXo
No kyllähän JJ on ainakin avoimesti myöntänyt kyttäävänsä naapureita, milloin mistäkin pusikosta.
--kpn
No johan pomppasi...
.... ja kauas.
Puskassa en viihdy. Mukavasti himassa voi avata skannerin ja kuunnella mitä haluaa.
http://www.youtube.com/watch?v=RKCfr-oGNXo
Et sitten erota ulokkeiden tuijottamista ja tilanteiden järjestelemistä toisistaan?
http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id100702.html
Mediatutkijan mukaan ohjelmassa on hämmästyttänyt erityisesti naisten estoton käyttäytyminen.
Jaapajaa... mua ei kyllä hämmästyttäny ollenkaan. Sinne on tietynlaiset ihmiset valittu just hämmästyttämään. Ei sitte tuolla palkalla ja asemalla osata ajatella semmosta. Eri asia jos se olisi satunnaista poimintaa kadulta.
http://www.youtube.com/watch?v=8FOWSmcG64U&feature=related
BBMinna Riot leffan alussa... n. 17vuotiaana.
http://www.youtube.com/watch?v=UuNKBBhS1ZU
http://www.youtube.com/watch?v=Q4KTUlxSWp8
Sielä Duudsonien kanssa. Eli kyllä se on kova pyrkyri ollu televisioon jo nuoresta asti.
http://www.youtube.com/watch?v=8FOWSmcG64U&feature=related
BBMinna Riot leffan alussa... n. 17vuotiaana.
Oli täysikäinen tuossa pätkässä. Sitä en tiedä et oliko silloin kun pyöri toimistolla =)
Oli täysikäinen tuossa pätkässä. Sitä en tiedä et oliko silloin kun pyöri toimistolla =)
Ahaa heh.. jahas... Mitäs se sielä "pyöri". Pyörittikö kovastikin sun päätä ;))
Kerros jotain sen touhuista...
Hmm... jaa... toi Riot tehtiin about 4 vuotta sitten. Nyt likka on 21, mut no, joo.... voiphan ollakin just 18, kyllä.
Tipahtihan se rekkakuski. I'm still standing, todellakin.
Hyvä että läskistä päästiin...nyt pysynee talokin maanpinnalla kisan loppuun asti...jos se nyt on hyvä asia....
Oikeat ihmiset tippui, ainakin jos minulta kysytään :) Alkoi jo kummatkin tympiä viime aikoina sen verran. Minna nyt ihan alusta asti.
Ei olla kirjoja. Ei olla lukemista.
Oikeat ihmiset tippui, ainakin jos minulta kysytään :)
Myös, jos minulta kysytään.
marko ansaitsi muutenkin jäädä, ihan sen takia että bb oli päättänyt viimeksi hänen valehäädöstään, eikä kanssakilpailijoiden äänillä ollut mitään väliä
marko ansaitsi muutenkin jäädä, ihan sen takia että bb oli päättänyt viimeksi hänen valehäädöstään, eikä kanssakilpailijoiden äänillä ollut mitään väliä
Marko on selväjärkisimmän tuntunen BB:ssä koskaan olleista. Tulee mahollisesti voittamaan.
Marko on selväjärkisimmän tuntunen BB:ssä koskaan olleista. Tulee mahollisesti voittamaan.
komppaan täysin tätä, on myös oma suosikkini ehdottomasti kun tuntuu järkimieheltä, eikä oo semmone älytön pelleiliä.
Oikeat ihmiset lähti, todellakin. Mutta käsittämätöntä että jälleen tuli asukkaille (ainakin tän illan lähetyksen mukaan) "täysin puun takaa" se Minnan lähtö. Voidaanko jostain tyypistä mukamas saada niin omahyväinen ja kusipäinen kuva pelkästään leikkaamon pöydällä..? Epäilen, varsinkin kun kuunteli tyypin (varmasti leikkaamattomia) juttuja Vapun haastattelussa tiputuksen jälkeen... harvinaisen vastenmielinen ihminen - ja en todellakaan puhu ulkonäöstä tai painosta; kummassakaan mulla ei ole valittamista.
Oma veikkaus voittajasta: Andreas. Toki toivoisin Markon tekevän "pertut", mutta epäilen silti.
Oikeat ihmiset lähti, todellakin. Mutta käsittämätöntä että jälleen tuli asukkaille (ainakin tän illan lähetyksen mukaan) "täysin puun takaa" se Minnan lähtö. Voidaanko jostain tyypistä mukamas saada niin omahyväinen ja kusipäinen kuva pelkästään leikkaamon pöydällä..? Epäilen, varsinkin kun kuunteli tyypin (varmasti leikkaamattomia) juttuja Vapun haastattelussa tiputuksen jälkeen... harvinaisen vastenmielinen ihminen - ja en todellakaan puhu ulkonäöstä tai painosta; kummassakaan mulla ei ole valittamista.
Mä nyt valitan taas, mutta antaa mennä ;)
Joka kerta nämä "vittumaiset ja omahyväiset" tyypit tippuu samantien. Sitten ihmetellään, kun talossa ei tapahdu mitään ja kaikki on vain toistensa kavereita. Juuri näiden kokovartalokyrpien sinne pitäisi jäädä hämmentämään soppaa.
Ja onhan se aina osaltaan osoitus bb-rekrytoinnin onnistumisesta, kun talossa olevat ihmiset herättävät tunteita katsojissa. En ole katsonut koko touhua, kuin sen yhden jakson, mutta sen perusteella Minna olisi ollut juuri sopiva hämmentäjä talossa.
Mietin muuten aluksi, miksi tuo Andreas on niin tutun näköinen. Mutta sehän on eräällä Tallinnaan seilaavalla laivalla risteilyisäntänä!
Juuri näiden kokovartalokyrpien sinne pitäisi jäädä hämmentämään soppaa.
Ja onhan se aina osaltaan osoitus bb-rekrytoinnin onnistumisesta, kun talossa olevat ihmiset herättävät tunteita katsojissa. En ole katsonut koko touhua, kuin sen yhden jakson, mutta sen perusteella Minna olisi ollut juuri sopiva hämmentäjä talossa.
Olet toki oikeassa, mutta asia ei ehkä meidän aktiivikatsojien mielissä ole ihan noin yksioikoinen ;)
Mutta tällä kertaa kyllä sopassa on riittävästi lusikoita ilman Minnaakin.
Mietin muuten aluksi, miksi tuo Andreas on niin tutun näköinen. Mutta sehän on eräällä Tallinnaan seilaavalla laivalla risteilyisäntänä!
Ai se on Tallinnan laivalla... olisko sitten Viking XPRS, koska en pitkään aikaan ole muulla Tallinnaan matkustanut ja on mullekin tutun näköinen... oletusarvoisesti luulin että on jollain Turun laivalla töissä, kun siellä kerran asuu.. :P
Olet toki oikeassa, mutta asia ei ehkä meidän aktiivikatsojien mielissä ole ihan noin yksioikoinen ;)
Mutta tällä kertaa kyllä sopassa on riittävästi lusikoita ilman Minnaakin.
Jos näin on, niin ehkä minun pitää vapailla sivistää itseäni ja katsoa taas yksi jakso ;)
Ai se on Tallinnan laivalla... olisko sitten Viking XPRS, koska en pitkään aikaan ole muulla Tallinnaan matkustanut ja on mullekin tutun näköinen... oletusarvoisesti luulin että on jollain Turun laivalla töissä, kun siellä kerran asuu.. :P
Sillähän se. Oltiin 5.8 reissussa sillä ja silloin muistaakseni ilmoitti, että työt loppuu/lähtee lomalle sinä päivänä.
Mä nyt valitan taas, mutta antaa mennä ;)
Joka kerta nämä "vittumaiset ja omahyväiset" tyypit tippuu samantien.
Niinpä, tekis mieli kirjottaa taas tosta kolumniini, mut eipä viiti.
Niinpä, tekis mieli kirjottaa taas tosta kolumniini, mut eipä viiti.
No kenet sä olisit halunnut tippuvan? Ja missä on sun kolumnis, URL?
Kyllä ihmeen teinejä tuolla talossa näyttää olevan. Pari viikkoo tuntenu toisensa ja porukka parkuu ihan täysillä, ku joku lähtee ulos ja viäl ite äänestäny sitä tyyppii! Grow Up!
Kyllä ihmeen teinejä tuolla talossa näyttää olevan. Pari viikkoo tuntenu toisensa ja porukka parkuu ihan täysillä, ku joku lähtee ulos ja viäl ite äänestäny sitä tyyppii! Grow Up!
Tuo on kyllä ihan hemmetin kummallista.
Voiko olla mahdollista, että sitä tavallaan kiintyy olemassa oleviin vaihtoehtoihin vaikkakin ne olisi järjestetty.
"Pariskuntiin jakautuminen" ihmetyttää vielä enemmän. Toisaalta voiko suljettuun tilaan joutuminen jouduttaa vaihtoehtojen käydessä vähiin, että alkaa arvostamaan sitä mitä on tarjolla..
Onneksi Risto häipyi talosta se oli niin rasittava tyyppi.
Et tullut ajatelleeksi, että nuo ihmiset ovat toistensa kanssa tekemisissä 24/7? Kyllä siinä pakosti syntyy syviä siteitä kanssaihmisiin nopeammin kuin normaalielämässä.
Mutta oot kyllä silti oikeessa siinä, että nuo on ihan teinejä :D
Kansa vaatii tisuja! Ketään ei enää kiinnosta psykologinen puoli. Pääasia että nussitaan ja vilautellaan.
BB halutaan kieltää, koska nuoriso turmeltuu? (http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/707985?virtanen_veltto)
Voisiko näin käydä?
BB halutaan kieltää, koska nuoriso turmeltuu? (http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/707985?virtanen_veltto)
Voisiko näin käydä?
No katso lausunnonantajien naamatauluja hetki ja jos vielä omasi on peruslukemilla, saattaa niin käydäkin. Joskus.
hilirimpsis
10.09.08, 20:28
Voisiko näin käydä?
Jos luoja suo niin lopetetaan ja hyvin äkkiä niin vois jotain laadukasta ohjelmaa saada tilalle!!
Puhutteko te kaikki siellä etelässä "tiätsä niinku... silleen niinku you know... tiätsä niinku" vai onko se näin vain tietyn ikäisten "ominaisuus"? Pikkasen ärsyttävää niinku kuunnella tuommoista tiätsä.
Puhutteko te kaikki siellä etelässä "tiätsä niinku... silleen niinku you know... tiätsä niinku" vai onko se näin vain tietyn ikäisten "ominaisuus"? Pikkasen ärsyttävää niinku kuunnella tuommoista tiätsä.
Tiäxä et noi hengaa teinixien kaa... DAA!
Harvemmin tollasta kuulee muiden, kuin pissiksien suusta. Erittäin ärsyttävän kuuloista.
mul on nyt ihan sanotaan kuukauden aikana tullu todella pahasti "niinku/silleen niinku" sanan käyttö...ja on jopa niin pahasti et ärsyttää ittee välil ku tajuaa sen
Niinku tyyliin ei puhuta
Ei puhuta.
Ehkä jossain edullisten asuntojen läheisyydessä olevalla osto/kauppakeskuksessa tuollaista puhetta voi kuulla vajaavaltaisten holhokkien (lue alaikäisten) suusta.
Ei puhuta.
Ehkä jossain edullisten asuntojen läheisyydessä olevalla osto/kauppakeskuksessa tuollaista puhetta voi kuulla vajaavaltaisten holhokkien (lue alaikäisten) suusta.
Hiukan on rasittavaa kuunnella kyllä tuollaista teinikieltä. Tiätsä!
Niinku pikkasen säälittävää työskentelyä tyttärillä tuossa laminaatinlaitossa tiättekö. Silleen niinku nysväämistä, ei saatana tiättekö.
Kahvista osasi akat järjestää riidan aikaan. Johanilla ois pitäny olla kristallipallo vähintään. Hienohelmat vaatii kahvia ovien takana ja sanoo ettei sydän ole mukana kuulemma jos ei pyydä pyytämättä. Mikä helvetin sydän siihen tarttee olla jos kahvia olisi BB:ltä pyytänyt, naurettavaa inttämistä. Oisivat vaan menny sanomaan, kuka helvetti se toisten ajatuksia osaa lukea. Just tollasia noikin akat on.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bigbrother/
Neljä uutta asukasta tulossa...
Oisko tukkiainen menossa myös, kun on toitottanu poistuvansa julkisuudesta? heh...
"Viime tinkaan meni äänestyksen kanssa, että saatiin oikea henkilö ulos ja samalla mahdollisimman paljon rahaa pumpattua pissiksiltä", vai mitä se vappu sanoi.
Uskomattoman tiukka äänestystulos Marko hävisi vain 0,03%! Ottaa päähän erittäin paljon, Cheryll blondibinbo olis saanut lähteä. Tekisi mieli saada tieto, montako kappalettä ääniä Marko olisi tarvinnut jäädäkseen taloon! Vääryys kävi ei voi mitään.
Tekisi mieli saada tieto, montako kappalettä ääniä Marko olisi tarvinnut jäädäkseen taloon! Vääryys kävi ei voi mitään.
Arvellen siitä kuinka nopeasti nuo äänestystilanteet vaihteli, Markolle olisi riittänyt 1 ääni voittoon...täyttä kusetusta tuo äänestys.
Kukakohan näistä uusista panee ekana?
Älytön äänestys, ei voi muuta sanoa. Pitkään oon epäilly, et tossa on pakko olla jotain...
Älytön äänestys, ei voi muuta sanoa. Pitkään oon epäilly, et tossa on pakko olla jotain...
Sitä samaahan nämä tv-äänestykset aina on. Oli kyseessä sitten Idols tai BB. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun ihmiset äänestää, ja ruudulle on helppo silti laittaa mitkä tahansa prosentit käsikirjoittajien mieltymysten mukaan.
Koskaan en ole ottanut osaa, mutta nyt tekisi mieli: http://www.adressit.com/bblopet
Mitähän bisneksiä Antilla on?
Jotenkin raha tulee vaan mun luo. Ei ole siitä ollut pulaa, mies toteaa Iltalehdelle.
Nyt hän tekee elääkseen erinäisiä "promotöitä".
- Pikkukeikkoja, ei sillä tienaa rahaa, Antti kuittaa nopeasti.
Uskomattoman tiukka äänestystulos Marko hävisi vain 0,03%! Ottaa päähän erittäin paljon, Cheryll blondibinbo olis saanut lähteä. Tekisi mieli saada tieto, montako kappalettä ääniä Marko olisi tarvinnut jäädäkseen taloon! Vääryys kävi ei voi mitään.
Homppeli täytyy olla jos tuon limanuljaskan sinne olisi tahtonut jäävän.
http://www.findance.com/uutiset/4053/niko-raivostui-heti-uudelle-asukkaalle
Niko ei pitänyt siitä, että uusi asukas Anniina oli huomauttanut, että mikäli ostosbudjettia käytetään tupakan ostamiseen niin tupakoimattomienkin pitäisi saada jotain itselleen.
Niko valitti saunassa Anniinalle asiasta ja korosti hänen olevan uusi asukas, eikä ymmärtäisi, mitä vanhat asukkaat ovat joutuneet kokemaan. Maria kuitenkin puolusti Anniinaa ja sanoi Nikon ymmärtäneen hänet väärin.
- Tero voi mennä nussiin poroja Lappiin, Mia totesi ja viittasi, että tupakoimaton Tero on ottanut myös aiheen esille.
Mitäs mä sanoin, tollasia noi tupakoivat idiootit on. Eivät yhtään ajattele muita. Eivät koskaan ajattele muita. Mut pääasiassahan tuonne tupakoivia on raahattukin.
Homppeli täytyy olla jos tuon limanuljaskan sinne olisi tahtonut jäävän.
Marko ois selkeesti vähemmän ärsyttävä ollu siel ku toi blondi horo
Eivät yhtään ajattele muita. Eivät koskaan ajattele muita. Mut pääasiassahan tuonne tupakoivia on raahattukin.
Jollain aiemmalla kaudella niillä oli ostossysteemi, tupakoimattomat saivat suklaalevyn tms. ekstraa, muistanko oikein? BB-sivujen mukaan kuusi polttaa, jos nämä pari asiasta huomauttanutta saisi enemmän ääntä aikaan niin pian porukka päättäisi äänestää asiasta, nähtäisiin moniko savuton myötäilisi polttavia.
Jollain aiemmalla kaudella niillä oli ostossysteemi, tupakoimattomat saivat suklaalevyn tms. ekstraa, muistanko oikein? BB-sivujen mukaan kuusi polttaa, jos nämä pari asiasta huomauttanutta saisi enemmän ääntä aikaan niin pian porukka päättäisi äänestää asiasta, nähtäisiin moniko savuton myötäilisi polttavia.
Miki pitäisi myötäilläkään pelkästään, jos yhteisesti sovitaan asiat, mitkä asiat käy mitänkin asiaa vastaan. Kyl mun mielestä pitäs vastaavasti saada jotain yhtä arvokasta vastaavasti. Mihin lie tupakoivat olisi valmiit tupakkansa vaihtamaan? Eipä taida kaupasta saada semmosta?
Entäs sitte jos joku ei juo, pitäskö olla 6 purkkia kolaa ja väkisin juoda nekin ettei muut vaan juo? Eikö vois vaan laadukkaampaa ruokaa ostaa toisille. Kaikilla ei ole kuitenkaan samat elämäntavat kuin noilla bilettäjillä.
Miki pitäisi myötäilläkään pelkästään, jos yhteisesti sovitaan asiat, mitkä asiat käy mitänkin asiaa vastaan. Kyl mun mielestä pitäs vastaavasti saada jotain yhtä arvokasta vastaavasti. Mihin lie tupakoivat olisi valmiit tupakkansa vaihtamaan? Eipä taida kaupasta saada semmosta?
Entäs sitte jos joku ei juo, pitäskö olla 6 purkkia kolaa ja väkisin juoda nekin ettei muut vaan juo? Eikö vois vaan laadukkaampaa ruokaa ostaa toisille. Kaikilla ei ole kuitenkaan samat elämäntavat kuin noilla bilettäjillä.
Katos, JJ alkaa päästä koko ohjelmaformaatin ydinidean juurille...
Vai on Tuuli ja Johan jo paneskelleet kesällä.
Nyt siis "mennään" sviitinpuolella.
Ja sekös itseruskehtavaa "ZERO" Mariannaa kismittää.
Marianna hoi!
Tuulessa on sitä jotain, miksi pidättyä kestävänä pystyssä!
Sonny Tubs
15.09.08, 21:12
Buahhah! Taisi tuuli tarttua jonkun siipiin, Marijanne has left the building.
Vai on Tuuli ja Johan jo paneskelleet kesällä.
Nyt siis "mennään" sviitinpuolella.
Ja sekös itseruskehtavaa "ZERO" Mariannaa kismittää.
Marianna hoi!
Tuulessa on sitä jotain, miksi pidättyä kestävänä pystyssä!
wtf, onko paneskellu? juttua tästä?
Buahhah! Taisi tuuli tarttua jonkun siipiin, Marijanne has left the building.
marianne lähti? juttua missä?
Tarkoitti varmaan mariannaa?
Kuulemma vanhoja tuttuja Johan & Tuuli.
Aivan kuin Antti & Cheryll. (irc-galleriasta löytyy)
Jossain oli juttua..
Olisko ollut kaikkitietävässä:
www.ampparit.com
edit joo:
http://www.ampparit.com/uutiset/klikki/1709090591
Jättikö se poistunut nainen tavaroitaan taloon, ts. lähti pakkaamatta?
Sonny Tubs
15.09.08, 21:40
Eli siis Marianna lähti ilmeisesti. Sen kamat on hävinny muijan myötä.
Voi olla et itellänikin olis ollut hieman hiljasta jäämisen kans jos joku "tytöt tykkää" tyttönen olis ollut BB:ssä ja meikä iskenyt siihen elimeni mut joku uusi karju tullu seinän takaa ja pannu sen sit heti ekanapäivänä yksityissviitissään lämpöseksi..
Varmaan olis tullu tehtyä formaatille "kylmät"
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?712453
Mariannaa!!!???
Oli kyllä suht turha akka toi Mariannakin... "vapaa suhde" tarkoitti hänelle, että "häntä ei saa varata" - mutta avomiehellensä hän ei vastaavaa vapautta suonut. Ja nyt sitten oli naama nurinpäin, kun talon nukkumakumppani Johan saikin uuden leikkikaverin.
Toivottavasti sen ukko lemppaa akan pihalle samantien kun tulee talosta ulos. Sit vois hieman harmittaa.
Taitaa olla ihan katsojille varattu temppu..
Jonkun nettihuhun mukaan Marianna olis lähetetty ulkomaiseen BB:hen - esim. venäläiseen - vieraaksi...
Oli kyllä suht turha akka toi Mariannakin... "vapaa suhde" tarkoitti hänelle, että "häntä ei saa varata" - mutta avomiehellensä hän ei vastaavaa vapautta suonut. Ja nyt sitten oli naama nurinpäin, kun talon nukkumakumppani Johan saikin uuden leikkikaverin.
Toivottavasti sen ukko lemppaa akan pihalle samantien kun tulee talosta ulos. Sit vois hieman harmittaa.
Siis en ymmärrä... tuo akkahan käy tuulella kuin ulkovessa. Vapaa suhde jossa ei saa olla kenen kans vai jne... jotain ihan kummaa se on selittäny. Ettei tiedä onko vai ei muutenkaan mut ikävöi sitten. Sitoutumiskammoinen paska sanon minä. Ei edes osaa tehdä asioita selväksi kaikella tavalla ja vaikka osaisikin, säätää vaan ja palaa hermot siihen. En kyl yhtään ihmettele vaikka joku sen dumppaakin.
Jonkun nettihuhun mukaan Marianna olis lähetetty ulkomaiseen BB:hen - esim. venäläiseen - vieraaksi...
Alan entistä enemmän uskoa tähän teoriaan, kun Mariannan katoamiselle ei vieläkään ole annettu mitään virallista selitystä...
Mutta missä pyörii BB tällä hetkellä ja mitä kieltä puhutaan? Huhuttu Bulgariakin alkaa vasta 22. päivä Wikipedian mukaan.
Kukakohan näistä uusista panee ekana?
Johan ja Tuuli pani! (http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/712582?big_brother)
Johan ja Tuuli pani! (http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/712582?big_brother)
tai sitten ei http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?712546
Äänestys huijausta? (http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/105242.shtml)
Kyllä kyllä.... se alkaa vaan epäilyttämään heti että tuo on järjestetty juttu. Eikös kukaan puolueeton taho seuraa tämmöstä?
Äänestys huijausta? (http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/105242.shtml)
Kyllä kyllä.... se alkaa vaan epäilyttämään heti että tuo on järjestetty juttu. Eikös kukaan puolueeton taho seuraa tämmöstä?
Mikäs taho näitä valvoisi, kun ei kyseessä ole mikään virallinen juttu, niin ei ketään viranomaista kiinnosta. Käsikirjoitettuahan toi koko pelleily on.
Mikäs taho näitä valvoisi, kun ei kyseessä ole mikään virallinen juttu, niin ei ketään viranomaista kiinnosta. Käsikirjoitettuahan toi koko pelleily on.
Hmm... ehkä joo..
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?713760
Big Brother on poistanut Mariannan talosta eilen maanantaina 15.9. Marianna poistui talosta päiväkirjahuoneen kautta. Marianna ei luovuttanut, vaan Big Brother poisti hänet yksipuolisesti.
Poistaminen johtui Mariannan henkilökohtaisista syistä.
Ehkäpä BB on saanu Mariannan kudosnäytteet ja löytyny syöpäsoluja lisää kun Mariannalta on melanooma leikattu jo kahdesti?
Ehkäpä BB on saanu Mariannan kudosnäytteet ja löytyny syöpäsoluja lisää kun Mariannalta on melanooma leikattu jo kahdesti?
Joo ne on tehny solututkimuksia BB labrassa. x)
Ne sai tietää et sil on HIV ja ne ei halunnu että se tartuttais muita, se olikin aika äkänen...
Käsikirjoitettu juttu :(
Välillä tuntuu tältä
Uusista tisseistä linkkiä?
^ ööh, eikös niitä tissejä löydy helpommallakin? Vaikkapa oman kylän R-kioskin lehtihyllyjen ylimmiltä oksilta?
^ ööh, eikös niitä tissejä löydy helpommallakin? Vaikkapa oman kylän R-kioskin lehtihyllyjen ylimmiltä oksilta?
tuntisit ton jätkän niinku minä...se ei halua helpolla niit tissejä nähdä :)
tuntisit ton jätkän niinku minä...se ei halua helpolla niit tissejä nähdä :)
Ja kahvit sierainten kautta takaisin kuppiin, tackkis!
Marianna raskaana?
Minustako koko muija on kummallinen... Aivan ihmeelliset höpinät normaalista seurusteluun liittyvistä asioistakin. Suoraan jos tolle ois voinu sanoo, ois terveiset... "mene hoidattamaan pääsi".
Ai koska sillä on erilainen ajatusmaailma kuin sulla?
Miksköhän Marianna häädettiin talosta ? Sunnuntaina vissiin selviää...
Ai koska sillä on erilainen ajatusmaailma kuin sulla?
Mihin sattui? no ei... Onhan sillä niin erilainen kuin olla saattaa. Eipä ihme ettei äijät ota sitä edes tosissaan.
Miksköhän Marianna häädettiin talosta ? Sunnuntaina vissiin selviää...
Selaat aikasempia viestejä niin sitä on pohdittu jo...
Nyt mentiin kyllä jo liian pitkälle mielestäni:
Suihkukäyntiä (http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Big+Brother+kauppaa+livekuvaa+asukkaiden+suihkuk%C 3%A4ynneist%C3%A4/1135239538676?ref=rss)
Mulla on mennyt maku tämän kauden BB:stä jo muutama jakso takaperin. Eilistä jaksoa en katsonut, enkä katso enää tuleviakaan. Asukkaat on P:stä, tuntuu, et on käsikirjotettu juttu ja äänestykset haiskahtaa kusetukselta.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.