View Full Version : M: Samsung i900 OMNIA 16Gt *EI ENÄÄ MYYNNISSÄ*
Käytetty 1/2 tuntia.
Alkuperäispakkaus.
+ Näytönsuojakalvo (asennettu)
+ Laturiadapteri
+ Crystal case (kansi+takakansi)
lisätietoa
http://www.samsung.com/fi/consumer/detail/features.do?group=mobilephonemp3&type=mobilephonemp3&subtype=mobilephones&model_cd=SGH-I900XKAXEE
Myydään tarjouksien perusteella, ei vaihtoa!
rahat tilille paketti postiin.
Sijainti: Nurmo
KYSEINEN LUURI EI SIIS OLE SAMA KUIN Samsung Touchwiz F480
Onko ostettu Suomesta? Takuu?
Missä puhelin sijaitsee, onnistuuko nouto?
Aloitan tarjoamalla 300€ jos nouto onnistuu PK-seudulla ja on takuullinen laite.
Onko ostettu Suomesta? Takuu?
Missä puhelin sijaitsee, onnistuuko nouto?
Aloitan tarjoamalla 300€ jos nouto onnistuu PK-seudulla ja on takuullinen laite.
kyseistä luuria EI SAA Suomesta vielä!
No, pidetään vielä tarjous 300€ jos nouto onnistuu PK-seudulta tai sitten postiennakolla avausoikeudella. Tarpeen mukaan sitten korotetaan tarjousta jos näyttää siltä.
No, pidetään vielä tarjous 300€ jos nouto onnistuu PK-seudulta tai sitten postiennakolla avausoikeudella. Tarpeen mukaan sitten korotetaan tarjousta jos näyttää siltä.
postiennakolla avausoikeudella onnistuu. mutta tarjous pitää muuttua reillusti :)
Puhuuko laite suomea?
Pistä tiukka hinta privana.
Puhuuko laite suomea?
Pistä tiukka hinta privana.
WM 6.1 PRO ei puhu suomea! Englantia kylläkin!
privaa pistetty
Tarjoan 420e posteineen Ouluun!
Hei olen katellut ko luuria
vaikuttaa varsin lupaavalta ainakin GSM-Areenan specien perusteella
joten seuraava kysymys miks myyt 1h käytön jälkeen
verkkokaupassa olen hypistellyt monesti Samsung F480 mut gps ja wlan puuttuu niin jää kauppaan tää kiinostaa mut ?
Hei olen katellut ko luuria
vaikuttaa varsin lupaavalta ainakin GSM-Areenan specien perusteella
joten seuraava kysymys miks myyt 1h käytön jälkeen
verkkokaupassa olen hypistellyt monesti Samsung F480 mut gps ja wlan puuttuu niin jää kauppaan tää kiinostaa mut ?
kosketus QWERTY ei oikein istu nakkisormille, liian tottunut TyTn II:sen reaali näppikeseen!
tuossa on Win Mobile 6 käyttöjärjestelmä mut samsugin oma käyttö valikko luulisin niin ainakin F480 on
tänään ruokatunnilla kolusin F480 läpi minusta tosi hyvä mut juuri tuo gps ja wlan puute sanoo ei kiitos joten sitten on tämä i900 hankinta listallla
itellä aina ollut noksuja nytkin olin ostamassa heti vain nokian mut välillä vois kokeilla sitä naapurin tyttöä sit ainaki tietää
tänä kesä " leikkinyt " kaverin vehkellä (HTC Cruisella) ohan sen näpräräys erillaista kuin oman nokian
tuossa on Win Mobile 6 käyttöjärjestelmä mut samsugin oma käyttö valikko luulisin
WM 6.1
Käyttövalikkoa voi muunnella kuinka tykkää, muunmuassa tollanen Touchwiz F480 paneeli on vaihtoehto.
korkein tarjous tähän mennessä 560e + postit
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.