PDA

View Full Version : Puhelimen muisti

DeWe
27.01.03, 21:17
Ennen oli ainakin mahdollista vaihtaa puhelimen muistia esim. ottaa viesteiltä pois ja laittaa sitä enemmän nimille. Voiko minun puhelimessa (Nokia 5210) siirtää vaikka nimimuistia ja lisätä tekstiviesteille varattua muistimäärää ???[/img]

Blue Joker
27.01.03, 21:21
Ennen oli ainakin mahdollista vaihtaa puhelimen muistia esim. ottaa viesteiltä pois ja laittaa sitä enemmän nimille. Voiko minun puhelimessa (Nokia 5210) siirtää vaikka nimimuistia ja lisätä tekstiviesteille varattua muistimäärää ???[/img]

lyhyesti ja ytimekkäästi: EI.

joo Condan viestin ansiosta korjaan vähän, eli ne määrät
ei ole kiinteitä kuinka paljon niitä saa vaan riippuu muusta
muistissa olevasta roinasta. mutta itse sitä ei voi "siirtää".

Conda
27.01.03, 21:24
Eikös dynaaminen muisti tarkoita jossain määrin juuri tuota? Sehän kai uusimmista luureista löytyy...

djj
27.01.03, 21:31
Onko tuo oikein ollut joskus mahdollista? Siis SIM-korteissa kyllä ainakin mutta jopa puhelimissa? Sitä kai tässä haettiin takaa?

Conda
27.01.03, 21:34
Juu, niin olenkin käsittänyt että dynaaminen muisti toimii automaattisesti ja totta kai puhelimen muistista puhuin.

DeWe
28.01.03, 07:19
Muistaakseni 5510 joskus vuosia sitten vietiin iha vaa johoki kauppaa ja sitte siinä meni minuutti ku se myyjä muutti jotai ja tuloksena vaikka 50 lisää nimipaikkoja

sovelias
28.01.03, 10:35
Muistaakseni 5510 joskus vuosia sitten vietiin iha vaa johoki kauppaa ja sitte siinä meni minuutti ku se myyjä muutti jotai ja tuloksena vaikka 50 lisää nimipaikkojaHöpö höpö, Joissain SIM korteissa voi muokata muistin käytön suhteita.

USIM
28.01.03, 12:58
Eikös dynaaminen muisti tarkoita jossain määrin juuri tuota? Sehän kai uusimmista luureista löytyy...

5210 muistin allokointi ei ole "aidosti" dynaamistä siten kuin se uusimmissa puhelimissa on.

Lisätietoa:
http://www.nokia.com/cda10?id=682#memory

Conda
28.01.03, 13:31

5210 muistin allokointi ei ole "aidosti" dynaamistä siten kuin se uusimmissa puhelimissa on.

Lisätietoa:
http://www.nokia.com/cda10?id=682#memory

Niinpä, en luekaan 5210:ä uusimpien joukkoon.