PDA

View Full Version : SonyEricsson T300

jyri8210
27.01.03, 18:59
Miten saan kuvat puhelimesta koneesen??? Mistä sais lisää ohjelmia, vaikka soittoäänien latauksen puhelimeen koneesta jne... Ilmoittaka kaikki mitä tiedätte näistä jutuista ois kivaa tietä ja saada niitä kuvia pois. Itellä on datakaapeli COM porttinen. Niin jos sais jotain ohjelmia tai jotain. Että sais kuvia pois siitä. Vai onnistuuko se ainoastaan infrapuna portin kautta??? Tai pelkästään sähköpostilla, mutta kun itellä ei oo GPRS ole käytössä...

3.1415926
27.01.03, 19:23
Kuvia ei saa pois nykyisissä softaversioissa, ja kaapeli tai infrapuna ei yhtään auta asiaa, mutta jos haluaa siirtää kuvia puhelimseta tietokojneeseen niin muistaakseni ainoa vaihtoehto oli hoitaa homma infrapunalla. BTW täällä (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=5692) taitaa muuten olla jo T300 ja tietokoneyhteys keskustelu, tosin kovin vilkkaalta se keskustelu ei vaikuta.

artsi
27.01.03, 19:24
Taitaa onnistuu vaan infrapunan tai sähköpostin kautta kuvien lähettely tietokoneelle... Ja ite oon ainakin onnistunut lähettään midejä puhelimeen MyPictures ohjelmalla(siis datakaapelilla).

jyri8210
27.01.03, 19:27
mistä tän ohjelman saa MyPictures että pääsis lähettä mideja puhelimen?

artsi
27.01.03, 19:31
http://www.clubsonyericsson.com/en/software.htm

Siellä näkyy olevan tommonen SendFile ohjelmakin... Mut oon saanu kyl lähetettyy tolla MyPictures ohjelmalla kaikenlaisia tiedostoja...

Suosittelen hommaan infrapunan tietokoneeseen... Käyttömukavuuskin on paljon parempi kun kaapelilla!

artsi
27.01.03, 20:10
Tietääkö kukaan et saako tähän t300:een mistään vaihtokuoria? Noi vaaleensiniset ois vaan paljon hienommat kun nää mystical greenit...

3.1415926
27.01.03, 20:12
Tietääkö kukaan et saako tähän t300:een mistään vaihtokuoria? Noi vaaleensiniset ois vaan paljon hienommat kun nää mystical greenit...Jep samaa mieltä mutta ainakin T300 esitteessä luki että pitäis tulla Q1 2003.

jonipyka
27.01.03, 20:45
onko näyttö hyvä kyseisessä puhelimessa,onko esim.parempi kuin 7210:ssä...ajattelin vaan kun eikös SE t300 ole 256väriä ja sit kuulin et se on vähän huono

Blue Joker
27.01.03, 20:49
onko näyttö hyvä kyseisessä puhelimessa,onko esim.parempi kuin 7210:ssä...ajattelin vaan kun eikös SE t300 ole 256väriä ja sit kuulin et se on vähän huono

T300 vähemmän värejä, 7210:ssa enemmän
periaattessa 7210:n näyttö on parempi, mutta kun siinä on ollut
näitä värinä/aaltoilu -ongelmia niin näytöt on mun mielestä aika tasoissa.

artsi
27.01.03, 20:52
Mun mielestä tää näyttö ei oo niin huono kun väitetään... Mua ainakin häirittee enemmän näytön tarkkuus kun värimäärä.

7210:n näytöstä ei oo kokemusta

3.1415926
27.01.03, 22:18
Mun mielestä tää näyttö ei oo niin huono kun väitetään... Mua ainakin häirittee enemmän näytön tarkkuus kun värimäärä.

7210:n näytöstä ei oo kokemustatekniikan maailmassa T300:ssa oli miinuksena näyttö, mutta 6610 ja 7210 näyttöjä haukuttiin turhan haaleiksi ja niissäkin miinuksena oli näyttö

jyri8210
27.01.03, 23:04
no mistä sitten saa ton sopivan ja oikean infrapunaportin koneesen. ja millä ohjelmalla voi vastaanotta niitä kuvia puhelimesta.

3.1415926
27.01.03, 23:24
Ainakin polkumyynti.com:n infrapunaportti (http://www.polkumyynti.com/products.php?g1=60d0ff) toimii hyvin ja tavaran lähettäminen ja vastaanottaminen puhelimesta onnistuu hyvin pelkillä infrapunaportin ajureilla.

artsi
27.01.03, 23:35
Juu toi polkumyynnin infrapunaportti toimii kun unelma...

artsi
28.01.03, 19:06
Mul ois tämmönen ongelma et mä pystyn kyllä poistaan noita tiedostoja jotka tulee vakiona puhelimen mukana (siis kaikkii kuvii ja soittoääniä), mutta niitten poistaminen ei vapauta tilaa yhtään. Vapaa tila on sama ennen ja jälkeen poiston. Ja sitten kun käyttää sitä master reset toimintoo (tai mikä olikaan), niin kaikki alkuperäiset poistetut tiedostot on taas käytettävissä. Ite ladattujen tiedostojen poisto toimii niinkun pitääkin.

Onko muilla samanlaisesti? Lähetin puhelimen kyl just ohjelmistopäivitykseen jos siitä ois apua...

jyri8210
28.01.03, 19:31
mä saan kohta varmaan ostettua toi infrapunaportti, niin mistä noita ohjelmia saa jolla voi vastaanottaa kuvia koneesen. minkä nimiset ne ees on jos niitä löytyy netissä ladattavissa.

artsi
28.01.03, 20:41
mä saan kohta varmaan ostettua toi infrapunaportti, niin mistä noita ohjelmia saa jolla voi vastaanottaa kuvia koneesen. minkä nimiset ne ees on jos niitä löytyy netissä ladattavissa.

Tiedostojen siirtelyyn infrapunalla ei tarvii mitään erityisii ohjelmii... Ainakaan Win 98:lla tai XP:llä...

3.1415926
28.01.03, 21:44
Mul ois tämmönen ongelma et mä pystyn kyllä poistaan noita tiedostoja jotka tulee vakiona puhelimen mukana (siis kaikkii kuvii ja soittoääniä), mutta niitten poistaminen ei vapauta tilaa yhtään. Vapaa tila on sama ennen ja jälkeen poiston. Ja sitten kun käyttää sitä master reset toimintoo (tai mikä olikaan), niin kaikki alkuperäiset poistetut tiedostot on taas käytettävissä. Ite ladattujen tiedostojen poisto toimii niinkun pitääkin.

Onko muilla samanlaisesti? Lähetin puhelimen kyl just ohjelmistopäivitykseen jos siitä ois apua...Jepulis jee, niinhän se on että alkuperäisiä kuvia ei voi poistaa, ne voi vain poistaa leikisti, esatosta olen lukenut että uudemmissa softissa alkuperäisiä tavaroita ei pysty poistamaan ollenkaan puhelin ilmeisesti vain sanoo, että esimääritettyjä kohteita ei voi poistaa. Esato.com:ssa oli kuitenkin vinkki millä pystyy vapauttamaan puhelimeen 100kt lisää muistia itse olen tietysti kokeillut tätä ja hyvin tuntuu toimivan. Ensin tekeen perusnollauksen jonka jälkeen täyttää puhelimen muistin jollain tavaralla tosin ei kuvilla. Kun muisti on täynnä puhelin ei pysty luomaan pikkukuvia omiin kuviin ja ne kuvat voi poistaa yksitellen. Pikkukuvat siis eivät tunnu olevan puhelimen muistissa vaan se luo ne aina uudelleen perusnollauksen jälkeen se onkin juuri tämä pikkukuvatiedosto mikä vapauttaa tilaa puhelimeen. Oikeat kuvat jäävät puhelimeen edelleen kummittelemaan, joka tietysti on harmittavaa koska näiden poistaminen vapauttaisi huomattavasti muistia. Ainiin ja ennenkuin on mennyt omiin kuviin kannattaa näytönsäästäjä ja taustakuva kytkeä pois, koska muuten puhelin luo pikkukuvatiedostot näistä kahdesta kuvasta.

j.h
02.02.03, 01:46
Tietääkö kukaan et saako tähän t300:een mistään vaihtokuoria? Noi vaaleensiniset ois vaan paljon hienommat kun nää mystical greenit...Jep samaa mieltä mutta ainakin T300 esitteessä luki että pitäis tulla Q1 2003. Tuolla www.lohenette.com oli ainaki noit vaihtokuorii...

djj
02.02.03, 10:44

T300 vähemmän värejä, 7210:ssa enemmän
periaattessa 7210:n näyttö on parempi, mutta kun siinä on ollut
näitä värinä/aaltoilu -ongelmia niin näytöt on mun mielestä aika tasoissa.

Tuota värinä/aaltoilu -ongelmaa ei kuitenkaan kaikilla ole tapahtunut.

-juzuxel-
02.02.03, 12:47
Tietääkö kukaan et saako tähän t300:een mistään vaihtokuoria? Noi vaaleensiniset ois vaan paljon hienommat kun nää mystical greenit...Jep samaa mieltä mutta ainakin T300 esitteessä luki että pitäis tulla Q1 2003. Tuolla www.lohenette.com oli ainaki noit vaihtokuorii...

Mikäköhän värinen toi "Fresh line" on? Tietääkö kukaan?

berk
02.02.03, 13:24

http://www.allmobileaccessories.co.uk/buy/sonyericsson_t300_fascias.shtml
Tuolta näkyy kuorien värit

artsi
02.02.03, 13:47
Mitkäköhän noista kuorista ois siisteimmät? En osaa päättäää....

3.1415926
02.02.03, 18:21

Tuolta näkyy kuorien väritOnkohan toi cool blue sama kuin se mikä oli mainoksissa.

artsi
02.02.03, 18:35

Tuolta näkyy kuorien väritOnkohan toi cool blue sama kuin se mikä oli mainoksissa.

Mun mielest sitä mainoksissa ollutta sanottiin Icy Blueksi. Toi Cool Blue näyttäis vähän tummemmalta, mut en sit tiie... Täytyy varmaan semmonen tilata... =)

Lapanen
05.03.03, 14:06
Nopealla tsekkauksella en löytänyt T300:n päivän hintaa netistä. Matkapuhelinmyymäläsivut eivät varsinaisesti ole alaani.

Paljonko siis kannattaa maksaa reilun kuukauden ikäisestä SE T300:sta ILMAN KAMERAA?

Kiitos ja kumarrus

O.J.
05.03.03, 14:26
...T300:n päivän hintaa netistä...

Esim. Puhelinkioskista (http://www.puhelinkioski.com/products.php?g1=d91e2e&PHPSESSID=ba2d0cb1e7aeceb5ac7f9cd0d75045c7) 288e.

Lapanen
05.03.03, 15:37
...T300:n päivän hintaa netistä...

Esim. Puhelinkioskista (http://www.puhelinkioski.com/products.php?g1=d91e2e&PHPSESSID=ba2d0cb1e7aeceb5ac7f9cd0d75045c7) 288e.

Kiitos.

Olen ajatellut pikkuhiljaa jo luopua GH388:sta. Ollut viisi-kuusi vuotta. Ei siinä mitään vikaa ole, mutta vaihtelu virkistää.

O.J.
05.03.03, 19:01
Offtopic:

Olen ajatellut pikkuhiljaa jo luopua GH388:sta. Ollut viisi-kuusi vuotta. Ei siinä mitään vikaa ole, mutta vaihtelu virkistää.

Eihän noita legendoja kai saa hajalle mitenkään, jos niitä ei kastele. Itsellä joskus GH 688, kesti mitä tahansa muuta paitsi vettä.

AndK0
05.03.03, 19:22
Nopealla tsekkauksella en löytänyt T300:n päivän hintaa netistä. Matkapuhelinmyymäläsivut eivät varsinaisesti ole alaani.
Paljonko siis kannattaa maksaa reilun kuukauden ikäisestä SE T300:sta ILMAN KAMERAA?
Kiitos ja kumarrus
Kannatta katsella esim. nämä liikkeet:
www.idesan.net
www.puhelinkioski.com
www.lohenette.fi
Käsitinkö oikein, että olet siis ostamassa kuukauden ikäistä luuria joltain käytettynä..? Jos näin on niin minä ainakin suostuisin maksamaan korkeintaan 200 Egeä siitä.

peksu
08.04.03, 20:41
Tilasin just tuolta T300:n kun oli edullinen http://www.handyattacke.de/
toimitettuna -->Gesamtsumme 133.95 EUR

ilman kameraa kylläkin.. mutta ajattelin kokeilla

Saapa nähdä koska tulee...

Arnold
26.06.03, 23:24
Menin sitten luottamaan tuohon vinkkiin, kun moni on siitä kertonut... Eipä olisi kannattanut.

Kukaan ei voinut kertoa, että pelit Erixiä lukuunottamatta lähtevät pois nollauksessa. No, muistia oli tosiaan vapaana tuon, ohjeiden mukaan tehdyn, prosessin jälkeen 580 kt. Mutta kun pelit-valikossa oli vain Erix, niin mitä hyötyä koko hommasta oli. Ei mitään, kun 3 peliä asensi takaisin niin muistia oli jopa vähemmän kuin ennen. Pikkukuvien poistosta ei ollut tavunkaan hyötyä.

Tilanne alussa: Muistia n. 430 kt, kaikki alkuperäiset jutut mukana.
Tilanne homman jälkeen: Muistia jäljellä 380-390 kt, kaikki kuvat menneet, pelit menneet, tietysti kaikki tiedotkin (mikä oli tiedossa) ja suuri v*tutus. Että silleen...

Jugo
27.06.03, 08:42

Tiedostojen siirtelyyn infrapunalla ei tarvii mitään erityisii ohjelmii... Ainakaan Win 98:lla tai XP:llä...

Tyhmä kysymys, joka tarvii rautalankamaisen vastauksen: Miten tämä tapahtuu käytännössä? Kuvanhan voi lähettää infrapunalla, mutta missä tilassa käyttöjärjestelmässä pitää silloin olla? Näkyykö puhelin jotenkin Windows explorer:ssa?

3.1415926
28.06.03, 20:31
Tyhmä kysymys, joka tarvii rautalankamaisen vastauksen: Miten tämä tapahtuu käytännössä? Kuvanhan voi lähettää infrapunalla, mutta missä tilassa käyttöjärjestelmässä pitää silloin olla? Näkyykö puhelin jotenkin Windows explorer:ssa?Ei sen windowsin tarvitse missää erityisessä tilassa olla. Jos sulla on infrapuna asennettuna koneeseen, niin tietokone huomaa kyllä jos infrapunan alueelle ilmestyy toinen "tietokone".

Migger
28.06.03, 22:13
Montako viestiä T300:aan saa?

Anonymous
29.06.03, 08:39
Tyhmä kysymys, joka tarvii rautalankamaisen vastauksen: Miten tämä tapahtuu käytännössä? Kuvanhan voi lähettää infrapunalla, mutta missä tilassa käyttöjärjestelmässä pitää silloin olla? Näkyykö puhelin jotenkin Windows explorer:ssa?Ei sen windowsin tarvitse missää erityisessä tilassa olla. Jos sulla on infrapuna asennettuna koneeseen, niin tietokone huomaa kyllä jos infrapunan alueelle ilmestyy toinen "tietokone".

Siis kysymys oli varmasti että mihin ohjelmaan ne kuvat tallentuu.
Meneekö esim outlookkiin tai omiin kuvatiedostoihin vai mikä softa pitäis avata mihin ne kuvat tallentaa.
Itselläni kanssa edessä irdan osto et saa kuvat edullisesti koneelle.
Koska kun lähettää mms mailiin ni siinähän ne näkyy suoraan mailissa,
olisko sama tallennus tms.
Nyt vielä suht halpaa ku soneralla 0.17 egee /mms viesti heinäkuun loppuun.

3.1415926
29.06.03, 13:24
Siis kysymys oli varmasti että mihin ohjelmaan ne kuvat tallentuu.
Meneekö esim outlookkiin tai omiin kuvatiedostoihin vai mikä softa pitäis avata mihin ne kuvat tallentaa.
Itselläni kanssa edessä irdan osto et saa kuvat edullisesti koneelle.
Koska kun lähettää mms mailiin ni siinähän ne näkyy suoraan mailissa,
olisko sama tallennus tms.
Nyt vielä suht halpaa ku soneralla 0.17 egee /mms viesti heinäkuun loppuun.Jos sulla on infrapna asennettuna, niin ohjauspaneelista voi määrittää minne ne kuvat ja äänetkin menee oletuksena, esim. työpöydälle tai jonnekin muualle.

3.1415926
29.06.03, 13:55
Menin sitten luottamaan tuohon vinkkiin, kun moni on siitä kertonut... Eipä olisi kannattanut.

Kukaan ei voinut kertoa, että pelit Erixiä lukuunottamatta lähtevät pois nollauksessa. No, muistia oli tosiaan vapaana tuon, ohjeiden mukaan tehdyn, prosessin jälkeen 580 kt. Mutta kun pelit-valikossa oli vain Erix, niin mitä hyötyä koko hommasta oli. Ei mitään, kun 3 peliä asensi takaisin niin muistia oli jopa vähemmän kuin ennen. Pikkukuvien poistosta ei ollut tavunkaan hyötyä.

Tilanne alussa: Muistia n. 430 kt, kaikki alkuperäiset jutut mukana.
Tilanne homman jälkeen: Muistia jäljellä 380-390 kt, kaikki kuvat menneet, pelit menneet, tietysti kaikki tiedotkin (mikä oli tiedossa) ja suuri v*tutus. Että silleen...Ai teit sen missä muisti piti täyttää ja pikkukuvat poistaa, perusnollauksen jälkeen? Mutta jos teit varmuuskopiot kaikesta koneelle ei mitään olisi pitänyt kadota pysyvästi. Itse kokeilin vähän aikaa sitten tuota esatossa ollutta neuvoa jossa piti keskeyttää toi perusnollaus.For the 13 sec trick...do a master reset, count to 12 right aftfr confirming with YES. On the 13th, pull off the battery! -This would allow u to erase preset themes. Kun olin onnistuneesti tuon tempun tehnyt poistin vielä pikkukuvat ja sain muistia 612kt. En tiedä onko se ihan 13 sekuntia kun sen pitää antaa perusnollata, mutta jos yrität muutaman kerran pitäisi sen onnistua. Tässä tempussa parasta on vielä se, että kaikki mms-, sähköposti- ja wap-asetukset sekä yhteystiedot säilyy(ainakin itselläni), tosin soittokuvat saattavat kadota.

JÄPÖ
29.06.03, 16:47
Tyhmä kysymys, joka tarvii rautalankamaisen vastauksen: Miten tämä tapahtuu käytännössä? Kuvanhan voi lähettää infrapunalla, mutta missä tilassa käyttöjärjestelmässä pitää silloin olla? Näkyykö puhelin jotenkin Windows explorer:ssa?

Rautalankaa:

Mulla on T310, kannettava infralla ja WIN 98 ME. Ja homma toimii näin:
-puhelimesta aktivoidaan infrapuna
-tällätään puhelin tiekkarin infraportin kans vastakkain
-tiekkari ilmottaa: toinen tietokone jossa on langaton linkki, on kytkettynä ...
-kuva lähetetään tietokoneelle: kuva ruutuun> yes> lähetä> infrapunalla> yes
-tiekkari ilmottaa: T 300 haluaa lähettää seuraavan tiedoston ....>kyllä
-tieto singahtaa koneelle> siirto onnistui

se mihin tiedot haluaa, voi valita kuvakkeesta Langaton linkki >ominaisuudet> tiedostojen oletussijainti> selaa

tiekkari on perustilassa

langaton linkki näkyy alapalkissa kuvakkeena

Arnold
29.06.03, 21:18
Ai teit sen missä muisti piti täyttää ja pikkukuvat poistaa, perusnollauksen jälkeen? Mutta jos teit varmuuskopiot kaikesta koneelle ei mitään olisi pitänyt kadota pysyvästi.

Niin, ja siis tuo pikkukuvien poistaminen ei tuonut yhtään lisää muistia. Kuinka varmuuskopiot olisi voinut tehdä pikkukuvista... jos samat kuvat lähettää uudestaan puhelimeen niin silloinhan ne vievät kahteen kertaan muistia (piilossa olevat kuvat + uudet kuvat).

Kun olin onnistuneesti tuon tempun tehnyt poistin vielä pikkukuvat ja sain muistia 612kt.

Niin mutta tästä päästäänkin asian ytimeen. Oletko ottanut huomioon, että pelit 2, 3 ja 4 lähtevät pois tuossa nollauksessa (Erix jää)? Ja jokainen peli vie n. 50 kiloa, joten kun 3 peliä laittaa takaisin niin näkee todellisen hyödyn - joka ei ole mitään tai jopa päin vastoin kuten minulla.

Muutama kysymys:

-Eikös pelien poistaminen tuo aina lisää muistia, vaikka puhelimelle ei siis oltaisi tehty mitään nollauksia tms. Eli jos otat uuden puhelimen paketista, ja poistat jonkun pelin, muistia vapautuu?

-Puhelimessa vakiona olevien soittoäänien, MMS-viestien tai teemojen poistaminen normaalilla tavalla ei tuo koskaan lisää muistia, eihän? (Taitaa käydä päin vastoin, mistä tämä johtuu?)

-Jos puhelimen vie huoltoon, ja tekeevät softapäivityksen, palautuvatko puhelimessa uutena olleet kuvat, MMS-mallit ym? Jos ei, saako nämä palautumaan erikseen pyytämällä? Eli kai puhelimen saa jotenkin _täysin_ uutta vastaavaan tilaan.

Viimeinen kysymys sen takia, että kun muistia ei ole yhtään sen enempää kuin uutenakaan, niin olisivat nuo vakiokuvatkin saaneet puhelimessa olla.

3.1415926
30.06.03, 16:52
Niin mutta tästä päästäänkin asian ytimeen. Oletko ottanut huomioon, että pelit 2, 3 ja 4 lähtevät pois tuossa nollauksessa (Erix jää)? Ja jokainen peli vie n. 50 kiloa, joten kun 3 peliä laittaa takaisin niin näkee todellisen hyödyn - joka ei ole mitään tai jopa päin vastoin kuten minulla.Ehkä lisää muistia ei vapautunut koska et poistanut pikkukuvia ennenkuin ne oli luotu. Esaton foorumin mukaan pikkukuvien poistossa vapautuu ~100kt(en ole ihan varma) ja sitten edelleen 13 sekunnin trickissä vapautuu edelleen >50kt. ja tämähän sopii hyvin tuohon sinun ilmoittamaan lukuun 580kt, itselläni oli 612kt, kun kaikki yhteystiedot oli tallella.

Arnold
30.06.03, 18:41
Ehkä lisää muistia ei vapautunut koska et poistanut pikkukuvia ennenkuin ne oli luotu.

Ei ei ei... :-) Siis minähän tuhosin ne ennenkuin niitä oli luotu.

Väännetään nyt rautalangasta:

Muistia uudessa, pakkauksesta otetussa puhelimessa noin 450 kt.
Mukana tulevat pelit Erixin lisäksi: Alien Scum 54 kt. Black Deal 43 kt. MiniGolf 56 kt.

Kun nämä lisätään vapautuvana muistina, saadaan 603 kt. Ja nämä pelithän tuhoutuvat tuossa nollauksessa, joten eikö sillä selity muistin vapautuminen!? Voitko väittää että näin ei ole?

Ankkafani
04.07.03, 22:15
Mikä mahtaa tällä hetkellä olla T300 uusin softa?
Ostin tässä vasta puhelimen ja siinä on ilmeisesti aika vanha softa kun yhdessä t300 ketjussa olleet bugit löytyvät. En nyt jaksa selata uudestaan koko pitkää ketjua, mutta millä komennolla softan sai näyttöön?
Taitaa olla pian käynti maifonissa päivityksessä...

Arnold
08.07.03, 23:25
No, 3.1415926. Mitäs vastaat?

tudebox
11.07.03, 01:32

Rautalankaa:

Mulla on T310, kannettava infralla ja WIN 98 ME. Ja homma toimii näin:
-puhelimesta aktivoidaan infrapuna
-tällätään puhelin tiekkarin infraportin kans vastakkain
-tiekkari ilmottaa: toinen tietokone jossa on langaton linkki, on kytkettynä ...
-kuva lähetetään tietokoneelle: kuva ruutuun> yes> lähetä> infrapunalla> yes
-tiekkari ilmottaa: T 300 haluaa lähettää seuraavan tiedoston ....>kyllä
-tieto singahtaa koneelle> siirto onnistui

se mihin tiedot haluaa, voi valita kuvakkeesta Langaton linkki >ominaisuudet> tiedostojen oletussijainti> selaa

tiekkari on perustilassa

langaton linkki näkyy alapalkissa kuvakkeena

Kaverilla kun kokeilin hänen infrapunaansa se meni just noin. Mutta nyt kun ostin saman infarpunan niin koneelle ei tuukkaa sitä että haluatko ottaa kuvan vastaan blaa blaa blaa juttuu vaan kuvan siirtymis iconi tulee vain oikeelle alas. Tai kyllä siihen joku laatikko tulee mutta se on läpinäkyvä enkä saa sitä alapalkista ylös, paitsi kun painan enteriä se häviää. Kaverillani tosin oli winxp ja itselläni win2k, mutta kannettavalla jossa on xp kävi samanlailla. Missäs on vika?

3.1415926
12.07.03, 13:27
No, 3.1415926. Mitäs vastaat?No joo taitaa se olla totta ettei muistin määrä lisäännykään vaikka poistaisitkin pikkukuvat. Mutta kääntäen muistin määrä vähenee jos antaa pikkukuvien lataantua. Veikkaisin että ennenkuin poistit ne thumbnailit niin katsoit muistin määrän esim. mms-valikosta.

Arnold
15.07.03, 03:13
No, 3.1415926. Mitäs vastaat?Veikkaisin että ennenkuin poistit ne thumbnailit niin katsoit muistin määrän esim. mms-valikosta.

Tarkoitin nyt vain sitä, että onhan niin, että pelien tuhoaminen vapauttaa muistia joka tapauksessa, ja kun ne tuhoutuvat tuossa nollauksessa, niin se on selitys muistin vapautumiselle.

Mitä taas tuohon lainaukseen tulee, niin en ymmärrä sitä. Katsoin muistin määrän ennen operaatiota ja sen jälkeen - sama tulos joka paikassa olipa se sitten omat äänet, MMS tai omat kuvat.

Mie
17.07.03, 06:08
Ostinpa puoliheräteostona tuollaisen T300 + MCA-25 -paketin ja vuorokauden kokemuksien jälkeen olen todella tyytyväinen laitteeseen. Tukeva puhelin, jossa on ihan uskomaton määrä ominaisuuksia hintaansa nähden. Kuka oikeasti edes harkitsee Nokian 3510i:tä jos tällaisen puhelimen saa ihan pikku lisärahalla. Eihän tuo 256- värinen näyttö mikään valtava kokemus ole, mutta puhelinkäyttöön riittää vallan mainiosti. Ainoa miinus joka tulee mieleen ovat ihan liian hiljaiset polyfoniset soittoäänet - ja vielä ihan kuin vitsiksi puhelin varoittelee vähän väliä soittoäänivalikoissa liikuttaessa "kovaäänisten soittoäänten saattavan vaurioittaa kuuloa"... Ei pelkoa näillä volumeilla... ;)

kaippari
22.07.03, 20:27
Ostinpa puoliheräteostona tuollaisen T300 + MCA-25 -paketin ja vuorokauden kokemuksien jälkeen olen todella tyytyväinen laitteeseen. Tukeva puhelin, jossa on ihan uskomaton määrä ominaisuuksia hintaansa nähden. Kuka oikeasti edes harkitsee Nokian 3510i:tä jos tällaisen puhelimen saa ihan pikku lisärahalla. Eihän tuo 256- värinen näyttö mikään valtava kokemus ole, mutta puhelinkäyttöön riittää vallan mainiosti. Ainoa miinus joka tulee mieleen ovat ihan liian hiljaiset polyfoniset soittoäänet - ja vielä ihan kuin vitsiksi puhelin varoittelee vähän väliä soittoäänivalikoissa liikuttaessa "kovaäänisten soittoäänten saattavan vaurioittaa kuuloa"... Ei pelkoa näillä volumeilla... ;)

Hienoa, että jollain on hyviä kokemuksia tuosta mallista. Mitä mieltä olet kameran kuvanlaadusta? Montako kuvaa mahtuu muistiin kerrallaan? Entäs yleisesti käyttöliittymästä? Akun kestävyys mietityttää, mikäli käyttää kameraa + muuta leikkimistä? Itse odottelen samaista pakettia puhelinkioski.comista, pitäisi aamulla saapua.

Anonymous
22.07.03, 21:36
Mulla on kanssa ihan hyvää sanottavaa tästä luurista.
Eka oli joulukuussa-02 ja myin sen silloin pois ku tuntu huonolta kuulokeääni.
Nyt mulla uusi käytössä ja on ollu ihan hyvä.
Kuulokeääni on tosi hyvä.
Hyvät kuvat kameralla,mut aika hidasta siirto luuriin jne. isolla resoluutiolla.Mut mikäs kiire tässä.
Toiminnot erittäin hyviä ja soittoäänet on kovia paitsi ne polyt.Mut en käytä niitä muutenkaa.
Ainoa mikä ollu niin ei aina yhdistä ekalla soittokerralla vaikka se näyttää soittavan. Mitää ei tapahdu. sit vaa punasta luuria ja uudestaa ni heti skulaa.
En tiedä onko verkossa 1800 mhz vika vai luurissa vai molempien yhdistelmässä,koska telialla cityllä ollu ainoastaan tämä.Ei soneralla.
Kuvia ei mahdu kovin paljo muistii, isolla resoluutiolla alle kymmenen.
Nii,eikä äänivalintaa..
Hintansa väärti kone kumminki.

Marjo.
22.07.03, 22:42
Ainoa mikä ollu niin ei aina yhdistä ekalla soittokerralla vaikka se näyttää soittavan. Mitää ei tapahdu. sit vaa punasta luuria ja uudestaa ni heti skulaa.
En tiedä onko verkossa 1800 mhz vika vai luurissa vai molempien yhdistelmässä,koska telialla cityllä ollu ainoastaan tämä.Ei soneralla.

Käytin puhelimen perjantaina softapäivityksessä, kun välillä katoaa verkosta (kenttää näkyis olevan ihan hyvin, mutta ei pysty soittamaan tai lähettämään tekstiviestejä, eikä vastaanottokaan onnistu). Huollon tyyppi sanoi, että hän on huomannut että jollain Telian korteilla on jonkun sortin yhteensopivuusongelma tämän T300:n kanssa, kun useammalla liikkeessä olevalla puhelimella testatessa oli sama ongelma samalla kortilla, kun toisilla korteilla ei taas ilmennyt vastaavaa. Käski mennä Telian puljuun pyytämään kortinvaihtoa, jos vielä tulee sama ongelma...

tudebox
07.08.03, 13:35
Missä paikassa vois Espoon seudulla käydä päivittämässä T300:n softan?

Anonymous
07.08.03, 13:47
Jos ehdit maifoniin. Se on pohjoisella rautatienkadulla stadissa. Ei oo muuta.Se ainaki on lähellä.