PDA

View Full Version : Vuoden ärsyttävin foorumilainen 2008

Mäksä
22.07.08, 04:11
väliaika tilanne:
1: 20 pisteellään JJ-75
2: 16 pisteellään Jussi
3: 9 pisteellään Benkku15 ja Tötterö
4: 8 pisteellään Kenopäänaali
5: 7 pisteellään Charger
6: 6 pisteellään Peppokani ja Skopa sekä Panda
7: 5 pisteellään Hiisty ja Lehto
8: 4 pisteellään veppis
9: 3 pisteellään Esa Isopahkala ja PHMG
10: 2 pisteellään Veikko
11: 1 pisteellään Kreivi S.

Monet varmaan huomannut minkälaista sotaa on foorumilla alkanut tulemaan kokoajan enemmän ja enemmän, ja ihmisillä tuntuu pinna kiristyvän vähän turhan helposti.

Ajattelinkin, että mitä jos pidettäisiin vuoden foorumilainen äänestyksen tavalla vuoden ärsyttävin foorumilainen äänestys, ja toivoisin että esim modet jaksaisivat tähän lauseeseen asti lukea viestini ennen lukkoa....nimittäin toivon juuri tällä ketjulla sitä, että ihmiset ottaisivat asian hieman enemmän huumorin kannalta, eikä oltaisi niin sotajalalla kokoajan...
itse esim kantaisin täysin huumorilla tuota nimikettä :)

Lisäksi en halua että tässä ketjussa lähdettäisiin mitään sotimaan....vain ja ainoastaan äänestys, kaikki ulkopuolinen kommentointi, jos tämmöselle on tarvetta, toivottavasti ei, niin tapahtuisi täysin erillisessä ketjussa sitten.

tällä haen nimenomaan sitä, että ihmiset pääsevät sanomaan kuka ärsyttää ja mistä syystä, ja jokainen jonka nimi mainitaan, voi itse miettiä että onko kaikki tämä ollut sitten välttämätöntä tappelua ja toisten ärsyttämistä, ja voisi sitten jatkossa hiukan miettiä että haluaako toimia toisin.

Lisäksi toivon, että tästä saataisiin lopulta sitten ihan nimike nickin alle, mikäli esa suostuu, ja mikäli kyseinen henkilö sen itselleen saa ja osaa ottaa asian huumorilla

pisteytykseksi ajattelin top 10 systeemiä joka on aikaisemminkin ollut...1=10 pistettä...5=5 pistettä....10=1 piste

Ännestyksen kesto voisi olla ensikuun loppuun asti.

Ps. toivon että tähän ei vastaa KUKAAN, ei KUKAAN yhtään mitään, ei listaa ärsyttävimmistä ihmisistä, eikä varsinkaan mitään kommentointia ketjun osalta koska sitä ei tähän muutenkaan haluta jatkossakaan.....vaan JOS, moderointi puolen tyyppien toimesta tämä katsotaan sallituksi, niin vasta sitten minä itse mukaanlukien aletaan laittaa niitä listoja. ja sittenkin kaikki muu kommentointi toiseen ketjuun

Pss. pystyttekö ottamaan asian huumorilla, ilman turhanpäiväistä tappelua, jos saataisiin yleisesti hiukan rennompi ilmapiiri kun jokainen saisi purettua sen mitä mieltä on ihmisistä tälläkin osalla

edit: pitihän sieltä jo ensimmäinen tulla pilaamaan ketju..juuri sen takia tähän ketjuun ei kommentteja, koska pisteiden lasku minun osaltani muuttuu täysin mahdottomaksi, koska tämän ketjun osalta tuota keskustelua riittää jos sen yksi aloittaa..kuten tässä tapauksessa sen teit sinä peppokani, ei sun ois tarvinnu huolehtia, oisit ollut mun top 5:ssä jokatapauksessa :)

edit2: peppokanilta lainattua: E: Edelleenkin tuntuu siltä, että jotkut ottavat world wide webin ja keskustelupalstat "hiukan" liian tosissaan.

siksihän just halusin tän perustaa, jos ihmiset tajuais ettei tää niin vakava paikka ole, kuitenkin just tuntuu et peppokani ensimmäisenä täällä pelkäämässä että sijoituu liian korkealle :) kuten sanoin niin itse ainakin kantaisin hyvinkin huumorilla tuota titteliä, tosin en usko sitä saavani :)

Peppokani
22.07.08, 04:30
Lisäksi en halua että tässä ketjussa lähdettäisiin mitään sotimaan....vain ja ainoastaan äänestys, kaikki ulkopuolinen kommentointi, jos tämmöselle on tarvetta, toivottavasti ei, niin tapahtuisi täysin erillisessä ketjussa sitten.
Miksei tässä samassa ketjussa voi keskustelua siitä hoitaa? Turha taas 10 ketjua avata yhdestä ja samasta aiheesta

Lisäksi toivon, että tästä saataisiin lopulta sitten ihan nimike nickin alle, mikäli esa suostuu, ja mikäli kyseinen henkilö sen itselleen saa ja osaa ottaa asian huumorilla
Nyt vain odottelemaan "Vuoden lutusin foorumilainen" tai "Vuoden karskein jannu-foorumilainen"-äänestyksiä

Ps. toivon että tähän ei vastaa KUKAAN, ei KUKAAN yhtään mitään, ei listaa ärsyttävimmistä ihmisistä, eikä varsinkaan mitään kommentointia ketjun osalta koska sitä ei tähän muutenkaan haluta jatkossakaan.....
Miksei kanssakäyttäjät saa tätä kommentoida?
vaan JOS, moderointi puolen tyyppien toimesta tämä katsotaan sallituksi, niin vasta sitten minä itse mukaanlukien aletaan laittaa niitä listoja. ja sittenkin kaikki muu kommentointi toiseen ketjuun
Eli jos muut ensiks ni sit mä. Jos tämmöisen ketjun kannalla olet, niin anna nyt sitten vaan niitä nimiä tulla. Eihän siihen tarvitse muiden hyväksyntää odottaa?

Pss. pystyttekö ottamaan asian huumorilla, ilman turhanpäiväistä tappelua, jos saataisiin yleisesti hiukan rennompi ilmapiiri kun jokainen saisi purettua sen mitä mieltä on ihmisistä tälläkin osalla
Tämä muuten toimii baarien sulkeutumisen jälkeen nakkarijonossakin. "Vittu sä oot niiiiiiiin rasittava tyyppi. Viittitkö pitää turpas kii!" ja sen jälkeen halataan ja lähdetään vielä yhdelle, vaikka baarit ovatkin jo kiinni. ;)

Vuoden ärsyttävin foorumilainen: iPhone

E: Edelleenkin tuntuu siltä, että jotkut ottavat world wide webin ja keskustelupalstat "hiukan" liian tosissaan.

O.J.
22.07.08, 07:24
E: Edelleenkin tuntuu siltä, että jotkut ottavat world wide webin ja keskustelupalstat "hiukan" liian tosissaan.

Kuitti/kvitto.

Kreivi S
22.07.08, 09:34
Ottamatta tätä liian tosissani, täytyy todeta idean olevan täysin asiaton. Vuoden foorumilaisäänestykset on vielä ihan ok, mutta tämä ei missään muotoa.

Lukkoa, ehdotan minä.

eralumi
22.07.08, 09:50
Eikös nää tälläset äänestykset kuuluis enemmänkin sinne ala-asteen pihalle?
Ei mun mielestä ole mitään mieltä alkaa toisia haukkumaan ihan luvan kanssa ja äänestyksen kera. Jos joku on jonkun mielestä ärsyttävä, niin hoitakoon asiat keskenään YV:llä tai käyttäkööt Ignorea.

Vai miten luulit että titteli "Vuoden Ärsyttävin 2008"-titteli jollain tavalla parantaisi tilannetta millään tavalla? Äänestyksen jälkeen halattais koko porukalla virtuaalihaleja ja itkettäis/naurettais kuinka tyhmiä me oltiin kun toisistamme pahaa sanottiin?

hilirimpsis
22.07.08, 10:00
Ei mun mielestä ole mitään mieltä alkaa toisia haukkumaan ihan luvan kanssa ja äänestyksen kera.

Onko se sitten hauskempaa ilman lupaa?

eralumi
22.07.08, 10:20
Onko se sitten hauskempaa ilman lupaa?

Ei. Mutta mun mielestä aikuisten ihmisten ei tarvitse lähteä arvostelemaan minkään listojen avulla toisten ärsyttävyyksiä. Nämä lapsellisuudet kuuluu sinne ala-asteelle niinkuin mainitsin.
Eikä myös muutoinkaan. Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla toimeen, muttei se tarkoita sitä että pitäisi niitä suureen ääneen haukkua...

Kreivi S
22.07.08, 10:22
Ei. Mutta mun mielestä aikuisten ihmisten ei tarvitse lähteä arvostelemaan minkään listojen avulla toisten ärsyttävyyksiä. Nämä lapsellisuudet kuuluu sinne ala-asteelle niinkuin mainitsin.
Eikä myös muutoinkaan. Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla toimeen, muttei se tarkoita sitä että pitäisi niitä suureen ääneen haukkua...

Niinpä. Itse en ole kokenut täällä mitään suurempaa "sotaa". Tämä lienee vain Mäksän tarve saada huomiota ja kenties purkaa jollekin antipatioitaan.

eralumi
22.07.08, 10:27
Niinpä. Itse en ole kokenut täällä mitään suurempaa "sotaa". Tämä lienee vain Mäksän tarve saada huomiota ja kenties purkaa jollekin antipatioitaan.

Tai ehkä noi iPhone-lahkoon kuuluvat haluaa päästä meitä iPhonettomia haukkumaan ihan ylläpidon luvan kanssa. Esim. Mäksän lista voisi näyttää tältä:

1. XXXX. Syy: Haukkui iPhonea surkeaksi
2. XXXX. Syy: Sanoi Applea surkeaksi
3. XXXX. Syy: Ei ollut mun kanssa samaa mieltä iPhonen erinomaisuudesta.
...

hilirimpsis
22.07.08, 11:06

Tai ehkä noi iPhone-lahkoon kuuluvat haluaa päästä meitä iPhonettomia haukkumaan ihan ylläpidon luvan kanssa. Esim. Mäksän lista voisi näyttää tältä:

1. XXXX. Syy: Haukkui iPhonea surkeaksi
2. XXXX. Syy: Sanoi Applea surkeaksi
3. XXXX. Syy: Ei ollut mun kanssa samaa mieltä iPhonen erinomaisuudesta.
...

Öö.. No eikö tossakin jo mäksää ja iPhonen omistajia mollattu ja ihan ilman lupaa vielä? Ei ehkä niin suoraviivaisesti, mutta rivien välistä voi lukea että iPhonen omistajat on niin säälittäviä, että pitää tämmösiä ehdotella. En oikeen jaksa uskoa että mäksä perustais listaansa iPhoneen tai Appleen yleensäkään.. Mutta sitä en kyllä ihmettele että eralumi ja kreivi pelkää joutuvansa äänestyksessä melko korkealle, jos ei paalupaikalle asti.

Kreivi S
22.07.08, 11:20
Öö.. No eikö tossakin jo mäksää ja iPhonen omistajia mollattu ja ihan ilman lupaa vielä? Ei ehkä niin suoraviivaisesti, mutta rivien välistä voi lukea että iPhonen omistajat on niin säälittäviä, että pitää tämmösiä ehdotella. En oikeen jaksa uskoa että mäksä perustais listaansa iPhoneen tai Appleen yleensäkään.. Mutta sitä en kyllä ihmettele että eralumi ja kreivi pelkää joutuvansa äänestyksessä melko korkealle, jos ei paalupaikalle asti.

Minä en puhunut mitään iPhonesta (kannattaa katsoa pikamiittiketjusta pari viimeistä kuvaa), itselläni on Macbook Pro (ei tosin iPhonea) eli en ole miten anti-Apple. Mäksästä en ole kyllä koskaan pitänyt pätkän vertaa, mutta en toisaalta sinustakaan.

Charger
22.07.08, 11:30
Uskoisin että vuoden ärsyttävin foorumilainen olen ehdottomasti minä! Tuskin ainakaan kukaan vastaan väittää...

hilirimpsis
22.07.08, 11:36
Mäksästä en ole kyllä koskaan pitänyt pätkän vertaa, mutta en toisaalta sinustakaan.

Tunne on molemminpuolinen.

Nomadic
22.07.08, 11:36
Uskoisin että vuoden ärsyttävin foorumilainen olen ehdottomasti minä! Tuskin ainakaan kukaan vastaan väittää...

Voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että tällä foorumilla on useita sinua ärsyttävämpiä tyyppejä:)

JPW™
22.07.08, 12:43

Voisin vaikka väittää, että minäkin olen sinua edellä tässä tittelissä... =)

Tötterö
22.07.08, 12:49
Topikin perustajalla pilsut vähissä?

Ei järjen HAIVENTAKAAN koko ideassa.

Nomadic
22.07.08, 12:51
Osittain OT, mutta mihin jäi Vuoden foorumilainen 2007 -äänestys? Itse kun olin ko. vuoden lopun valtion täysihoitolassa ja jäi foorumin seuraaminen alkuvuodestakin vähän heikolle, niin meni vähän ohi että oliko sen poisjättämiselle jokin peruste?

Kreivi S
22.07.08, 12:53
Topikin perustajalla pilsut vähissä?

Ei järjen HAIVENTAKAAN koko ideassa.

Niinpä. Eniten selkärangattomuutta osoitti se ettei Mäksä edes aloittanut nimeämisiä. Anna tulla vaan.

Jussi
22.07.08, 12:54
Osittain OT, mutta mihin jäi Vuoden foorumilainen 2007 -äänestys? Itse kun olin ko. vuoden lopun valtion täysihoitolassa ja jäi foorumin seuraaminen alkuvuodestakin vähän heikolle, niin meni vähän ohi että oliko sen poisjättämiselle jokin peruste?
Varmaan se, että äänestyksen perinteikäs isäntä Bird on kaikessa hiljaisuudessa poistunut palstan aktiivien vahvuudesta - harmi sinällään, koska mukava ja fiksu kaveri oli kyseessä. Gaalan järjestelystä ei näköjään kukaan muu ole halunnut ottaa vastuuta itselleen joten koko äänestys on jäänyt unohduksiin, nythän olisi jo aika vuoden 2008 äänestykselle, tässä kesällähän näitä äänestyksiä on perinteisesti pidetty.

Mitä ärsyttävimpään tyyppiin tulee, niin epäilempä että lopulta kukaan tuskin kuvitteleekaan ylittävänsä minua ja jos meinaakin niin ainahan tuota voi hieman virtuaalitöniä muutamia nimeltämainitsemattomia käyttäjiä tai aiheita niin saadaan taas tekstiä suu vaahdossa, mutta eipä tuo itseäni juurikaan haittaa.

Mäksä
22.07.08, 13:11
vai että iphone vastaiset ois mun listalla, siel ois kahden kärjes kaks "applemiestä" ja loput ois kunnostautunu av alueella mollaamaan jatkuvasti muita ja pilaamaan muiden ketjuja täysin syyttä, sehän se vasta aikuismaista toimintaa on. Itellä kreivi ei ois listalle päässy, ja vaikka hän ois syyn sanonut mun vihoilleen niin eipä mulla siihen mitään kommentoitavaa olis, itse olen hyvinki pitkälti huumorimielellä täällä vaikka kuinka porukat vihaisi :) mutta kuten saatoin arvata ja kuten jo irkissä veikkailtiin niin tähän ketjuun pyynnöstä huolimatta tuli itkemään älyttömyydestä ensimmäisenä ne jotka eniten sotii muiden kanssa foorumilla ja pelkäävät joutuvansa listan kärkeen, eli kuka ottaa vakavasti ja kuka ei :)

Nomadic
22.07.08, 13:15
Varmaan se, että äänestyksen perinteikäs isäntä Bird on kaikessa hiljaisuudessa poistunut palstan aktiivien vahvuudesta - harmi sinällään, koska mukava ja fiksu kaveri oli kyseessä. Gaalan järjestelystä ei näköjään kukaan muu ole halunnut ottaa vastuuta itselleen joten koko äänestys on jäänyt unohduksiin, nythän olisi jo aika vuoden 2008 äänestykselle, tässä kesällähän näitä äänestyksiä on perinteisesti pidetty.

Ddoh, jos se siitä on kiinni niin voinhan vaikka minä ottaa vastuulleni äänestyksen järjestämisen. Jos kiinnostusta löytyy vuoden 2008 äänestykselle?

eralumi
22.07.08, 13:17
kuten jo irkissä veikkailtiin niin tähän ketjuun pyynnöstä huolimatta tuli itkemään älyttömyydestä ensimmäisenä ne jotka eniten sotii muiden kanssa foorumilla ja pelkäävät joutuvansa listan kärkeen, eli kuka ottaa vakavasti ja kuka ei :)

Mua ei ainakaan haittaisi millään tavalla, vaikka olisin ykkösenä tässä äänestyksessä, silti koko tämä ehdotus on sieltä ja syvältä.

Piilovi**uili, kuittaaminen ja hienovarainen päänaukominen on mielestäni sallittua, mutta ei enää siinä vaiheessa, kun pitää perustaa ketju jossa jokainen voi haukkua toisia. Ja vielä se, ettei saa kommentoida ketjuun -> Muut haukkuu sua etkä saa edes puolustautua...

Äänestetäänkö vuoden turhinta ketjua? Mä äänestän tätä...

Kreivi S
22.07.08, 13:25
mutta kuten saatoin arvata ja kuten jo irkissä veikkailtiin niin tähän ketjuun pyynnöstä huolimatta tuli itkemään älyttömyydestä ensimmäisenä ne jotka eniten sotii muiden kanssa foorumilla ja pelkäävät joutuvansa listan kärkeen, eli kuka ottaa vakavasti ja kuka ei :)

Tosiasia on silti ainoastaan se, että tällä ketjulla sinä teet leikistä totta ja siksi tämä on kaikinpuolin asiaton ja osoittaa suurta tilannetajun puutetta.

Mäksä
22.07.08, 13:32
Ja vielä se, ettei saa kommentoida ketjuun -> Muut haukkuu sua etkä saa edes puolustautua...
kuten sanoin, tätä varten täytyisi olla oma ketju...ja syy? vain ja ainoastaan se että pisteiden lasku olisi täysin mahdotonta muuten kun tulis 200sivun ketjus jossa on 50 viestiä jossa pisteitä olis....

ja hyvä esimerkki on nytten ton uuden miitti ketjun täysin turha postailu ja itkeminen jokaisesta asiasta.

miittiketjut on siks et yhdes päätettäis hiukan missä pidetään, koska pidetään....

nyt tuli vaan vuodatusta et miks ei oo turussa..pitäis turkulaiset ite siellä, turha odottaa et muut tulee pitämään miittejä alueelle josta ei tiedä mitään

tuli myös vuodatusta että koska ja missä...no siitä just oli ilmeisesti tarkoitus keskustella mutta kun ei annettu meidän kiinnostuneiden edes tulla vastaamaan kun oli pilattu jo koko ketju siinä välissä.

itse toivoin ketjuun moderaattoreiden hyväksynnän tai lukituksen, just sen takia et näit viestei ei täs taas ois näin perhanasti.....jos ne ois hyväksyny ni uus ketju jossa voi sitte "puolustautua" jos tarvetta sit jollain siihen on, kuten totesin niin itselläni ei ainakaan olisi, uteliaana olisin vain nähnyt mitkä syyt aiheuttaa esim omaan kusipäisyyteeni, ehkä ois voinu jatkossa muuttaa niitä asioita foorumilla, tai sitten ei...

eralumi
22.07.08, 13:40
No tuossa uudessa miittiketjussa ei aloitusviestissä edes kyselty mitään vaihtoehtoja. Mainittiin vain missä se tullaan pitämään ja kuukauden tarkuudella aika. Sen jälkeen pyydettiin osallistujia ilmoittautumaan mukaan. Jotain ongelmaa tuossa?

Olisiko aloitusviesti sitten kannattanut muotoilla hieman eri tavalla? Hyvähän se on miittiin ilmoittautua mukaan kun ei tiedä aikaa kuin kuukauden tarkkuudella. Paikka kaupungin tarkkuudella.

Vai eikö kritiikkiä saa antaa? Luulisi että Moderaattorit osaisivat aloittaa ketjun tarpeellisella informaatiolla jos tuolla kerta ehdotuksia kyseltiin.

Mäksä
22.07.08, 13:44
käsittääkseni juuri ehdotuksia siinä odoteltiin muilta että koska se pidetään siel tampereella, ja missä siellä....

ja jos oikeasti turkulaiset miittiä haluaa, niin kyllä se tarkoittaa sitä että joku niistä sen siellä järjestää, ei voida odottaa että tanjuzka kaikki miitit hyvää hyvyyttään järkkää, kyllä sen voi tehdä kuka vaan. itse esim myönnän sen että oon erinäköisiä miittejä järjestellyt sen verran ja tiedän sen miten porukka alkaa viimetippaan perumaan ja lopulta paikalla on 2 ihmistä, minä ja toinen järjestäjä....niin ei yksinkertaisesti ole intoa enää järjestääkkään....ja jos aina tulee tollasta kohtelua kun tossa uudessa miittiketjussa, niin tuskin tanjuzkakaan kauaa niitä jaksaa järjestellä.

eralumi
22.07.08, 13:48
Avaan ketjun uudelle miitille.

Näillä näkymin ajankohta olisi lokakuussa.

Tarkempi info tulee heti kun ne varmistuu, ilmoittautumisia otetaan jo vastaan :)

Paikkana luultavasti Tampereen seutu ja yritetään saada joku mökki tjs minne mentäisiin :)

Mukana menossa:

Tanjuzka

Missä tuossa kysytään käyttäjien ehdotuksia? Ja kun ketjussa kysyttiin miksi Tampereella, niin ei kysytty onko muita vaihtoehtoja ja vaan alettiin itkemään että se nyt on päätetty että se on Tampereella.

Peppokani
22.07.08, 13:48
ja hyvä esimerkki on nytten ton uuden miitti ketjun täysin turha postailu ja itkeminen jokaisesta asiasta.

Heh. Me pilattiin Mäksän miittiketju ja nyt sitä harmittaa ja on pakko laittaa äänestys pystyyn. :D

Mutta millä tavalla tämä ärsyttävyys mitataan? Jokainen, kun kokee jonkun henkilön "ärsyttävyyden" erilailla. Jollekin jo riittää se, että toisella on väärä puhelin/hienompi auto tms. siihen, että toinen on ärsyttävä. Joillekin taas riittää se, että on joskus ollut eri asiasta erimieltä. Eli minusta tämä äänestys olisi loppujen lopuksi semmoinen sillisalaatti, että se ei kertoisi yhtään mitään. Tässä kun pääsisi purkamaan kaikki (osittain turhatkin) antipatiat.

Mutta yhdyn (verbaalisesti) edellisiin kirjoittajiin siinä asiassa, että ehkä ketjun avaajan olisi pitänyt ajatella toisen, jollei jopa kolmannenkin kerran. Ei olla enää ala-asteen välitunnilla.
ja jos aina tulee tollasta kohtelua kun tossa uudessa miittiketjussa, niin tuskin tanjuzkakaan kauaa niitä jaksaa järjestellä.
Asioista ei saa antaa kritiikkiä? Joo, taidat asua jossain kuplassa?

Mäksä
22.07.08, 13:53
mun mielestä ainakin itsestään selvyys että siihen ois tullu ehdotuksia tarkemmasta ajankohdasta, ja esim osoitteita mistä ois mökkejä saanu vuokrailla jne.....tanjuzka sano ettei tunne turkua, niin ei siel järjestä..tähän ois joku voinu sanoa vaan et okei no mä järjestän tääl turun suunnal, vaihdetaanko paikaksi se?...mutta ei..valitusta valituksen perään.

ja peppokani...sua oon pitäny yhtenä foorumin ärsyttävimmistä aina....sitten tuli yks viesti johon mulle kerran vastasit, sen jälkeen muutin mielipiteeni susta, mut nyt viime kuukauden aikana ku taas on tullu seurattua niin joka ketjuun on päästävä sanomaan jotain joka tuhoaa koko ketjun, tai muuten vaan v*ttuilemaan...mitään järkevää ei voi juurikaan sanoa....enkä ymmärrä miksi.

ja ärsyttävyys mitataan pistein...jokanen saa ihan oman ärtymyksensä mukaan niitä pisteitä jakaa, oli sitten kyseessä väärä auto, tai toisten solvaaminen. tai ruma pärstäkerroin...ei niitä pakko oo sanoa...kunhan listaa nimet

eralumi
22.07.08, 13:55
No missäs Mäksä sun laatima lista on? Vai ajattelitko odotella ensin muiden käyttäjien listoja, ja sen jälkeen vasta uskaltaa itse laittaa oman listansa?

Benkku15
22.07.08, 13:56
Miksi en ole täällä vielä?? :D

Peppokani
22.07.08, 14:03
ja peppokani...sua oon pitäny yhtenä foorumin ärsyttävimmistä aina....sitten tuli yks viesti johon mulle kerran vastasit, sen jälkeen muutin mielipiteeni susta
Tässä jo itse paljastat, miksi koko idea on täysin kuollut. Jos yksi viesti vaikuttaa niin paljon, niin onnea vaan. Onneksi palstalla on Ignore, jota sinäkin voit käyttää. Ei mene enää yöunet sinultakaan.

mut nyt viime kuukauden aikana ku taas on tullu seurattua niin joka ketjuun on päästävä sanomaan jotain joka tuhoaa koko ketjun, tai muuten vaan v*ttuilemaan...mitään järkevää ei voi juurikaan sanoa....enkä ymmärrä miksi.
Minulla on reilu 3200 viestiä, joka tekee 1,50 viestiä/päivä. Aika kiirettä pitää, jos jokaiseen ketjuun olen spämmäämässä. Taidan olla heavy-usereista aikalailla viestien määrässä pohjilla.
Taas, kun sinun viestihistoriaa katsoo, niin sieltä löytyy pelkkää asiaa ;)

ja ärsyttävyys mitataan pistein...jokanen saa ihan oman ärtymyksensä mukaan niitä pisteitä jakaa, oli sitten kyseessä väärä auto, tai toisten solvaaminen. tai ruma pärstäkerroin...ei niitä pakko oo sanoa...kunhan listaa nimet
HAH! Miten ruma pärstä taikka väärä auto vaikuttaa tähän valintaan!? Eli loppujen lopuksi foorumikäytöksellä ei olekaan mitään väliä. Haluat vain tällä tavalla päästä purkamaan pahaa oloasi jonnekin?

Hyvin sää vedät. Jatka vaan, koska hyvät naurut sinusta saa.

Mäksä
22.07.08, 14:07
No missäs Mäksä sun laatima lista on? Vai ajattelitko odotella ensin muiden käyttäjien listoja, ja sen jälkeen vasta uskaltaa itse laittaa oman listansa?
Miksi en ole täällä vielä?? :D

ajattelin odotella et joku mode ois sanonu juuta taikka jaata asiaan, mut eipä oo lukkoa tullu ni kai voin alottaa, täydennän listaa myöhemmin vielä mut laitetaan osa mitä tulee heti mieleen.

ps. joka kohtaa ei tosiaan oo pakko täyttää jos tuntuu et haluaa antaa vaan esim 10, 5 ja 1 ääntä...

mut omalista:
10 pistettä: JJ-75, unohdin koko hepun, on ehdottomasti ansainnut paikkansa ykkösenä listassa jutuillaan :)
9 pistettä: Benkku15, ja ei benkun äskeisen viestin takia, vaan lähinnä iphone ketjun osalta benkkua tullu seurattua, eikä aivan mun makuun kyseinen käyttäjä :)
8 pistettä: kenopäänaali vai mikä lie, vuodesta toiseen yhtä ärsyttävä pilkunviilauksineen
7 pistettä: Jussi, kunnostautuu lähinnä päänavauksessa
6 pistettä: peppokani....ois listan kärjessä, mutta keväällä yks viesti pehmittää tilannetta aikalailla vaikka ei liittynyt foorumin asioihin mitenkään
5 pistettä: Hiisty, foorumilla vähemmän nähty persoona, matkapuhelininfon irkki kanavan puolella sen vert jannun tekstii nähny et jos tyyppi kirjottelis foorumille enemmän niin kaikki 1-10 pistettä menis hiistylle :)
4 pistettä: veppis, modenhommat täysin hakoteillä, muilla asioilla tuntuu juttua riittävän
3 pistettä: esa itse, johtuen lähinnä siitä että en ole alkuunkaan samoilla linjoilla esan kanssa puhelintorin tapahtumista
2 pistettä: skopa, unohdin täysin tämän...ehdottomasti ansaitsee paikkansa listassa noilla ketjuillaan
1 pistettä: Tötterö....välillä ylittää ärsytyskynnyksen pahastikkin, mutta yleisesti ottaen ok heppu

loppuja vielä mietin, lisätään joskus kun on vähemmän kiire

Peppokani
22.07.08, 14:09
8 pistettä: Jussi, kunnostautuu enemmän päänavauksessa kuin modenroolissa...modeja kun täällä kaivataan muutenkin

Tuota....Jussi ei ole vissiin ollut mode enää vuoteen?

Mäksä
22.07.08, 14:10
Tuota....Jussi ei ole vissiin ollut mode enää vuoteen?

olin just korjaamassa kun huomasin saman...:)

kenopäänaali
22.07.08, 15:52
1. (10p) JJ-75: Näin rasistista ja idioottimaista jantteria saa hakea jo vähän pidemmältäkin. Täysin empatiaa vailla oleva heti-mulle-kaikki-nyt-ilmaiseksi -tyyppi.
2. (9p) Jussi: Ignoressa, joten ei enää ihan niin ärsyttävä kuin JJ. Käy(nee edelleen) pyhänä pitämäänsä sotaa Helsinkiä, Halosta, homoja ( ja muita pervoja ja friikkejä) ja YLEä vastaan.
3. (8p) Tötterö: Voi huoh..
4. (7p) Charger: Itsesäälissä piehtarointi "Nyt ottaa päähän" -ketjussa
5. (6p) Panda: Ei pysty muistamaan. Varmasti joku tv-maksuasia ;)
6. (5p) Lehto: Nippanappa ärsytyskynnyksen ylittänyt harvoilla viesteillään.
7. (4p) Skopa: Elämää suuremmat topicit ja keskustelunavaukset.
8. (3p) PHMG: Ihme inttämistä valokuvausketjussa
9. (2p) Veikko: Jäi mieleen vähän turhan innokas nyrkinkäyttöinto
10. (1p) Kreivi S: Liian porvari nykyään

Loppujenlopuksi aika vaikeaa löytää 10 ärsyttävää tyyppiä foorumilta näin äkkiseltään... Lomat laiskotelleena lupaan panostaa vähintään yhtä paljon vuoden foorumilainen 2008 -äänestykseen ja tämän äänestyksen voittamiseen.

--kpn

e: typot.. ei osu sormet oikeille napeille loman jäljiltä..

luisfigo
22.07.08, 16:39
Mäksä

J.J-75
22.07.08, 16:43
1. (10p) JJ-75: Näin rasistista ja idioottimaista jantteria saa hakea jo vähän pidemmältäkin. Täysin empatiaa vailla oleva heti-mulle-kaikki-nyt-ilmaiseksi -tyyppi.
2. (9p) Jussi: Ignoressa, joten ei enää ihan niin ärsyttävä kuin JJ. Käy(nee edelleen) pyhänä pitämäänsä sotaa Helsinkiä, Halosta, homoja ( ja muita pervoja ja friikkejä) ja YLEä vastaan.
3. (8p) Tötterö: Voi huoh..
4. (7p) Charger: Itsesäälissä piehtarointi "Nyt ottaa päähän" -ketjussa
5. (6p) Panda: Ei pysty muistamaan. Varmasti joku tv-maksuasia ;)
6. (5p) Lehto: Nippanappa ärsytyskynnyksen ylittänyt harvoilla viesteillään.
7. (4p) Skopa: Elämää suuremmat topicit ja keskustelunavaukset.
8. (3p) PHMG: Ihme inttämistä valokuvausketjussa
9. (2p) Veikko: Jäi mieleen vähän turhan innokas nyrkinkäyttöinto
10. (1p) Kreivi S: Liian porvari nykyään

Älä sinä hauku muita foorumilaisia, jotka ei ole kuin sinä haluat.

Ajattelin etten kirjota koko ketjuun, kun se tuli esille. Mutta en ole listannu ketään jos jotakuta kiinnostaa. Eipä ole hampaankoloon jäänyt mitään. Tuskimpa sitten ärsytän ketään ainakaan tahallani.

Panda
22.07.08, 17:39
Voi härregyy, laadukkaasta foorumista on tähän tultu? Mäksä toteaa että "ompas foorumi pohjalla" että perustetaan samantien loppusota.

Heh. No hjuumoria irtoaa tästäkin.

Mäksä
22.07.08, 19:00
edelleen ihmettelen miksi täällä parkuu tämän ketjun älyttömyydestä vain ne jotka ovat "sodassa" jonkun kanssa, ja ovat todennäkösesti 10 parhaan joukossa listalla :)

yksikään muu mode esim ei ole lukinnut ketjua, yksikään ns. aktiivi käyttäjistä jotka ovat vuodesta toiseen vuoden foorumilainen äänestyksen kärjessä ei sano sanallakaan mitään...mutta ne jotka ääniä tässä varmasti saisivat niin täällä haukkuvat mut pystyyn miten päätön ketju :)

miksi ette voi ottaa foorumilla oloa oikeasti siltä pohjalta että tämä on netti, ei realistinen maailma....miksi ette ota täällä oloa huumorilla, miksi väännätte sotaa ja kinaa kaikkien kanssa?

äänet vaan listaan, ja tulosten julkistaminen, onko se niin iso juttu teille jotka ääniä saatte?

eralumi
22.07.08, 19:06
yksikään muu mode esim ei ole lukinnut ketjua,

Tätä ihmettelen itsekkin, miksi ketju saa olla vielä auki.
Jos esim. Modet eivät ole foorumin sääntöihin tutustunut, niin tässä pätkä:

Yritä noudattaa yleisiä käytöstapoja. Vältä kiroilua ja muiden foorumilaisten haukkumista jos haluat ettei viestiäsi ja/tai käyttäjätunnustasi poisteta (määräaikaisesti tai lopullisesti).

Boldattuna vielä tuo tärkein kohta. Mutta kirjoituksista päätellen täällä modet muutenkaan hoida hommiansa.

Mäksä
22.07.08, 19:08
mun puolesta vois tää äänestys olla vaikka siten että ei saa perustella...ainoastaan nimet listassa..jokanen pitää itse sisällään syynsä.

mutta nimenomaan tota kyseistä sääntöä tällähetkellä ei foorumilla useat kymmenet foorumilaiset tunne...täällä tullaan haukkumaan heti kun jotain sanot, täysin turhaa solvaamista jne....tämä ketju vaan kokoaa kyseiset henkilöt näköjään yhteen

eralumi
22.07.08, 19:10
mutta nimenomaan tota kyseistä sääntöä tällähetkellä ei foorumilla useat kymmenet foorumilaiset tunne...täällä tullaan haukkumaan heti kun jotain sanot, täysin turhaa solvaamista jne....tämä ketju vaan kokoaa kyseiset henkilöt näköjään yhteen

No eikö silloin olisi modeilla töitä? Bannia vaan suoraan jos meno menee liian villiksi... Vai oikeuttaako se sua rikkomaan sääntöjä jos muutkaan ei niitä noudata?

Mäksä
22.07.08, 19:13
no siis minähän oon kaiken jumala täällä netissä, joten mikä kysymys tuo nyt oli? :D

Jollemi
22.07.08, 19:21
Käytännössä tästä ketjusta ei saada sellaista joka olisi foorumin sääntöjen mukainen ja ei loukkaisi ketään käyttäjää, joten turha tätä on puida sen kauemmin.