PDA

View Full Version : Windows Service Pack 3

ripakinttu
23.06.08, 09:12
Elikkäs tämä päivityshän on suomenkielinen?? Ja kun rupeaa tätä asentamaan se käskee ottamaan Back up:n tietokoneesta.. miten tämä tehdään? vai onko se edes tarpeellinen?

Qwertyi
23.06.08, 11:56
Elikkäs tämä päivityshän on suomenkielinen?? Ja kun rupeaa tätä asentamaan se käskee ottamaan Back up:n tietokoneesta.. miten tämä tehdään? vai onko se edes tarpeellinen?

Aina ennen service packin asentamista kannattaa ottaa varmuuskopio. Packit ovat yleensä niin suuria muutoksia/uudistuksia sisältäviä tiedostoja että joissain tapauksissa sekoittaa koneen. SP3:n kohdalla esimerkiksi oli paljon läppäreitä jotka eivät enää asennuksen jälkeen suostunut käynnistymään.

Miten varmuuskopio sitten otetaan:

Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat -> Järjestelmätyökalut -> Varmuuskopiointi.

Selkeät ohjeet antaa tuo varmuuskopiointi. Tietenkin voi netistä etsiä noita varmuuskopio-ohjelmiakin.

JPW™
23.06.08, 12:06
En mä mitään varmuuskopioita ottanut, kun päivitin... =)

Miten varmuuskopio sitten otetaan:

Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat -> Järjestelmätyökalut -> Varmuuskopiointi.

Ei mulla tollasta edes löydy..??

Qwertyi
23.06.08, 12:27

Olet poistanut sen? Kyllä se XP:stä oletuksena löytyy jollei sitä erikseen ole Windowsin osien hallinnasta poistanut.

ripakinttu
23.06.08, 16:36

No ei löytyny mullakaan.. Päivitin sitten ilman sitä..