View Full Version : Taustakuvia GD87:lle! Myös muille väriluureille ohjeet!
Eli nyt oon avannut uuden sivuston mistä löydät tällä hetkellä taustakuvia GD87:lle. Osoite on www.gd87club.tk (tai kun se on aika usein jumissa niin www.nic.fi/~sinivuor).
Omia kuvia saa lähettää sinivuori@nic.fi. Mielipiteitä otetaan myös vastaan... :o)
On aika hienoja kuvia! Saakos noita muihin puhelimeen? esim.Motorola T720?
On aika hienoja kuvia! Saakos noita muihin puhelimeen? esim.Motorola T720?
Kai niitä saa. En vaan tiedä mikä on Moton resoluutio, GD87:ssa se 132x176. Sun pitää vaan leikata kuva sopivan kokoiseksi. Uskon että onnistuu.
Eli nyt oon avannut uuden sivuston mistä löydät tällä hetkellä taustakuvia GD87:lle. Tulevaisuudessa on tulossa myös midejä. Osoite on www.gd87club.tk (tai kun se on aika usein jumissa niin www.nic.fi/~sinivuor).
Omia midejä & kuvia saa lähettää sinivuori@nic.fi. Mielipiteitä otetaan myös vastaan... :o)
Ihan hyvä naismaku ainakin :)
Jep, mutta noottia siitä, ettei A.Kournikovan 4. ja viimeinen kuva näy:-(
Edit: No nyt näkyy:-)
On muuten jotkut kuvat tajuttoman mageita! Tausta on vaan vähän "sellanen" , muuta mitäs se haittaa jos sisältö toimii?
Hehei, tonne on päässy muutama munki tekemä Kournikovan kuva :) hyvä sivu, kiitoksia!
Jep, mutta noottia siitä, ettei A.Kournikovan 4. ja viimeinen kuva näy:-(
Mulla näkyy!
Hehei, tonne on päässy muutama munki tekemä Kournikovan kuva :) hyvä sivu, kiitoksia!
Kunhan vaan lähetät mulle niitä kuvias lisää niin löytyy enemmänkin... :o)
Lisää kuvia tulee huomenna! Midejä tuli tänään elokuvista, huomenna sitten lisää niitäkin... :o)
Miesmausta en sen sijaan ole välttämättä ollenkaan samaa mieltä ;)
Miesmausta en sen sijaan ole välttämättä ollenkaan samaa mieltä ;)
Vaimo valitsi kuvat sinne. Paitsi se yks on mun kikkailu... :o) Taitaa kyllä siirtyä "funny"-luokkaan vaimon mieliksi!
Edit: Ja siirtyikin jo... :o)
http://www.nic.fi/~sinivuor/Kuvat/artists/16235__eminem1_l.jpg
Yllä olevaa Marshall Mathers kuvaa, on nähtävästi pitänyt muokata korkeus-suunnassa, leveyden jälkeen. Naama on hauskasti kasassa :-)
Ilmeisestikin niin. Tuo ei ole mun tekemä joten en tiedä tekotavasta sen enempää... Itse ensin leikkaan kuvat että on samassa suhteessa kuin 132x176 ja sit pienennän... :o)
Eli jos teillä on hyviä linkkejä hienoihin (isoihin) kuviin mistä voi tehdä taustoja niin tänne vaan. Sama koskee midejä, vinkkejä otetaan vastaan niin saadaan tehtyä ISO midikokoelma mistä löytyy PALJON musaa! :o)
löytyy paljon midejä www.findmidis.com!!!
Mikäs se ohjelma oli millä pysty pätkii midejä???
löytyy paljon midejä www.findmidis.com!!!
Mikäs se ohjelma oli millä pysty pätkii midejä???
Ohjelma on anvil studio. Ja vielä enemmän löydät www.musicrobot.com...
Midit poistin sivuilta Teoston uhan takia! Ei huvita maksaa satoja euroja tuosta harrastuksesta! Katsotaan kauan toi kuvasivu elää...
Jos itse teen taustakuvia 7650, minkäs kokoisia niiden tulee olla??
Jaahas, nyt tökkii saunalahti! Eli osoite mitä kannattaa käyttää tuonne taustakuvasivulle on www.gd87club.tk ja jos se ei toimi niin netti.nic.fi/~sinivuor. Ei osaa linkittää jostain syystä tuonne www.nic.fi/~sinivuor osoitteeseen...
Tulossa mahdollisesti tulevaisuudessa kuvia muillekin kännyille... :o) Eli heittäkää resoluutioita kehiin niin katsotaan jos jaksan muokkailla kuvia.
Edit: Ja heti kun valittaa niin jo toimii... :o)
Edit2: Ja kun on tyytyväinen niin ei toimi enää... :o)
126x160 Motorola T720.
Paljonkos Moto näyttää värejä?
Heittäkääs ihmeessä toive-aiheita mistä kuvia haluaisitte! Tiedä vaikka niitä Motolle kääntäisin. Tuo 3510i tippuu kyllä pois huonon reson takia, ei näytä kuvat kovinkaan hyvälle! Ja kokemusta siitä on!
Heittäkääs ihmeessä toive-aiheita mistä kuvia haluaisitte! Tiedä vaikka niitä Motolle kääntäisin. Tuo 3510i tippuu kyllä pois huonon reson takia, ei näytä kuvat kovinkaan hyvälle! Ja kokemusta siitä on!
Käännäpäs tosiaan Moto T720:lle kuvia reso taisi olla tuo 120x160.
Ei nääs hirveesti löydy netistä noita valmiita kuvia motolle!
Hyvännäköisten naisten kuvia tietysti!!!
Jostain tytöistä olisi hieno saada kuvia Motoon. Nuo mitkä ovat saatavilla Panasonicciin sivuillasi ovat todella hyviä! Niitä samoja olisi hieno saada myös Motoon!
126x160 Motorola T720.
Reso on 120x160.
Mikäs tuolla puhelinkioskissa tarkoittava 126x160 pikseliä? Eikös tuo ole sama kuin reso?
Ei mulla riitä kovalevytila tuohon... On jo nyt käytössä yli puolet ja sinne tulee vielä lisää GD87:lle. Mut noita kuvia on helppo tehdä T720:lle:
- kuvat on samassa suhteessa eli riittä kun pienennät sopivaksi (ei tarvitse leikata tms)
- lasket vaan värimäärän pienemmäksi
Sen kuvan pienentämisen voi tehdä ihan vaikka perus-Paintilla...
Eli nyt olen laittanut hiukan vihjeitä myös muille väriluureille. Olisin tehnyt niillekin mutta kun kovalevytila ei riitä...
Jos joku tekee itse piennennyksen niin jos haluaa lähettää mulle tarkat ohjeet niin laita meilillä. Laita myös että millä ohjelmalla teit. Itse en jaksa tarkkoihin ohjeisiin paneutua...
Eli nyt olen laittanut hiukan vihjeitä myös muille väriluureille. Olisin tehnyt niillekin mutta kun kovalevytila ei riitä...
Jos joku tekee itse piennennyksen niin jos haluaa lähettää mulle tarkat ohjeet niin laita meilillä. Laita myös että millä ohjelmalla teit. Itse en jaksa tarkkoihin ohjeisiin paneutua...
Voisit ainakin mainita, että paint näyttää aluetta valittaessa sillä hetkellä valitun alueen koon. Eli kun valitsee aloituspisteen, pistää vasemman hiirennapin pohjaan, ja alkaa vetä valintalaatikkoa, niin statusbarin oikeassa reunassa näkyy monenko pixelin kokoinen alue on valittuna milloinkin, kunnes päästää hiiren napista irti.
Eli paint tuntuis olevan sopivan kevyt ja yksinkertainen siihen, että leikkaa oikeassa kuvasuhteessa olevan palan kuvasta. Paintilla en tosin ole kuin pari kertaa koittanut muuttaa kuvan kokoa, ja tulos ei ole tyydyttänyt, joten kannattaa käyttää jotain muuta kuvan koon muuttamiseen sitten leikkaamisen jälkeen, IMO. Itse valitsisin Irfanview:n.
Sittenhän on makuasia, leikkaako esim Nokian series 40:stä varten suoraan 128x128, vai esim 132x132 tai kenties 700x700 jostain isommasta kuvasta ja sitten pienentää 128x128. Niissä missä leveys ja korkeus eivät ole samat, joutuu jo vähän laskemaan, jos leikkaa ensin eri kokoisen kuvan pienennystä varten. Esim tuota GD87:aa varten pitäisi laskea korkeus*0,75, tai leveys/0,75, kun ensin tietää minkä levyisen tai korkuisen osan kuvasta itselleen haluaa leikata :)
Mutta äsken huomasin että paint ei osaa pienentää kuvaa! Eli jos sulla on 200x400 kuva ni et saa sitä pienennettyä samassa suhteessa esim. 100x200 kuvaksi... Se on aika tärkeä osa kuvien muokkausta.
Edit: Ja jos noita ohjeita kirjoittelette niin olisi kiva jos laittaisitte ne suoraan enkuksi... Menee muuten tuhottomasta aikaa jos alan kääntämään. Kiitos! :o) Laitan vaikka nimimerkkinne sen ohjeen perään kiitoksena... :o)
No ilmankos oli sellanen maku, että en ole ollut tulokseen tyytyväinen paintilla kokoa muuttaessa :) Mutta siis leikkaus sillä tapahtuu aikasen näppärästi mielestäni.
Katellaan jaksanko englanniksi tuon pistää järkevään muotoon ;)
No ilmankos oli sellanen maku, että en ole ollut tulokseen tyytyväinen paintilla kokoa muuttaessa :) Mutta siis leikkaus sillä tapahtuu aikasen näppärästi mielestäni.
Katellaan jaksanko englanniksi tuon pistää järkevään muotoon ;)
Itse teen homman Paint Shop Prolla. Ensin leikataan kuva siten että on haluttu alue ja koko samassa suhteessa ku 132x176 ja sit vaan pienennetään siksi. Helppoa kun on hyvä ohjelma. :o)
Ootko muuten pistäytynyt tuolla? Onko jotain mitä haluaisit aiheiksi? :o)
Itse teen homman Paint Shop Prolla. Ensin leikataan kuva siten että on haluttu alue ja koko samassa suhteessa ku 132x176 ja sit vaan pienennetään siksi. Helppoa kun on hyvä ohjelma. :o)
No ei ole tässä duunikoneella Photoshopia, niin en päässyt tarkistamaan, näkeekö siinä leikkausaluetta valitessa, minkä kokoinen valinta koko ajan on... :)
Olen käynyt, nyt ei tuu aiheita mieleen.
No ei ole tässä duunikoneella Photoshopia, niin en päässyt tarkistamaan, näkeekö siinä leikkausaluetta valitessa, minkä kokoinen valinta koko ajan on... :)
Olen käynyt, nyt ei tuu aiheita mieleen.
Ei tuossa PSP:ssä näe sitä alueen kokoa suoraan. Teen siten että yritän pienentää alkuperäistä kuvaa ja jos se on 132x alle176 niin leikkaan kuvaa kapeammaksi ja jos taas 132x yli176 niin sitä pitää leikata korkeussuunnassa. Äkkiä oppii leikkaamaan kuvista juuri sopivia...
Tällä hetkellä on muuten 404 kuvaa sivuilla ja lisää tulee pikku hiljaa... :o)
Microsoft Photo Editor on kätevä tohon hommaan, on ainakin mun Win 98:ssa vakiona. Värimäärän voi sit muuttaa jollain muulla ohjelmalla.
Toimiikos mikään noista kuvista Nokioissa? Jos ei niin teeppä et toimis ainakin 3510i:ssä vaikkei näyttöjen koko ole kyllä sama. Mitenkäs ton Panasonicin näytön kuvanlaatu. Onko paljon parempi kuin 3510i:ssä? Kattelin just muuten et olis voinu ostaa ton panan kun kerta oli vähän mun 3510i:tä kalliinpi.
Toimiikos mikään noista kuvista Nokioissa? Jos ei niin teeppä et toimis ainakin 3510i:ssä vaikkei näyttöjen koko ole kyllä sama. Mitenkäs ton Panasonicin näytön kuvanlaatu. Onko paljon parempi kuin 3510i:ssä? Kattelin just muuten et olis voinu ostaa ton panan kun kerta oli vähän mun 3510i:tä kalliinpi.
Oisit saanut GD67:n jossa 256 väriä, kuvat on tehty GD87:lle jossa 65,000 väriä...
Kuten sanottua ei riitä levytila muille kuville ja kokemuksesta noin sanoa ettei kuvat näytä juuri miltään 3510i:n näytöllä... Laitan tänne kohta jonkun sille tehdyn kuvan. Vaikka täällä näyttää kohtuulliselta niin puhelimen näyttö on epätarkempi, joten...
Edit: Tässä tämä kuva 3510i:lle... Ei paljon naurata! :o) http://netti.nic.fi/~sinivuor/gd87/3510i.jpg
Jos haluat tuon kännyysi niin laita wap-selaimen osoitteeksi: http://netti.nic.fi/~sinivuor/gd87/3510i.jpg
Ai katos joo, väärä puhelin :)
Miten noita värejä saa vähennetty? Eikös tuolla sivuilla olevissa kuvissa ole enemmän värejä kuin 4096? Haluaisin Motorolan T720 taustakuvaksi tuon http://netti.nic.fi/~sinivuor/Kuvat/babes/heidiklum02_1024x768.jpg
Ja ohjelma jota käytän on Paint Shop Pro7
Sama ohjelma joten osaan neuvoa... :o)
Eli avaat kuvan ohjelmassa. Sit menet: Image -> Resize! Katso että täppä on kohdassa "Mantain aspect ratio of XXX" ja sitten vaan laitat ylhäällä "pixel size":n width-kohtaan lukeman 120. Tällöin Height pitäisi automaattisesti muutuua lukemaan 160. Tämähän on T720:n reso?
Sitten menet: Colours -> Decrease colour depth, ja valitset "32K colours" ja seuraavaan kysymykseen "kyllä". Nyt voit sieltä "colours"-valikosta valita "count colours used" ja tulos on alle 4096...
Sekavaa mutta toivottavasti auttoi... :o)
Nyt jo 468 kuvaa... Eli luulis löytyvän jotain kaikille. :o) Eläinkuvia tulee lisää viikonlopun aikana. Samoin jos on mielessä jotain hyväkroppaista miestä (kaikki naiset HUOM!) niin nimiä esiin. :o) Saataisiin hiukan tasoitettua tuota miesten ja naisten määrien eroa... :o)
Teeppäs vähän niitä 3510i:n kuvia tuonne jos saat mahtumaan. Sit olis kaks paikkaa mistä saa ilmaiseksi 3510i:n taustakuvia :)
Teeppäs vähän niitä 3510i:n kuvia tuonne jos saat mahtumaan. Sit olis kaks paikkaa mistä saa ilmaiseksi 3510i:n taustakuvia :)
En jaksa alkaa niitä tekemään. Kun kaikki kuvat jotka oon hakenut on tarkoituksella olleet "pystypitkiä" kun 3510i:hin menee vaakatasossa olevat kuvat... Ota sieltä jos löydät ja muokkaa itse. Ei ole tarkoitus olla töykeä mut aika ei riitä nyt muuhun kun tähän.
Jep, ymmärrän miten v-mäistä on alkaa "säätämään" kuvia
Jep, ymmärrän miten v-mäistä on alkaa "säätämään" kuvia
Varsinkin kun oon yrittänyt ottaa sellaisia kuvia mitkä on korkeampia kuin mitä on leveyttä. Ja sulla kun menee kuviksi sellaiset missä sitä korkeutta on vähemmän... Eli ihan eri tyyliset kuvat.
Kuvalukema on jo komeat 473! Saas nähdä jos vaikka rikkois maagisen luvun vielä tänään... :o)
Nyt onnistui tuo värien tarkastus. Tuohon kuvaan mitä halusin taustakuvaksi niin tuli, että värejä olisi jotain 490. Voiko olla totta? Onko kukaan hakenut noilta sivuilta kuvia? Paljonko tulee yhden kuvan hakemiselle hintaa?
Nyt onnistui tuo värien tarkastus. Tuohon kuvaan mitä halusin taustakuvaksi niin tuli, että värejä olisi jotain 490. Voiko olla totta? Onko kukaan hakenut noilta sivuilta kuvia? Paljonko tulee yhden kuvan hakemiselle hintaa?
Se hinta tulee pelkästään GPRS-siirrosta. Eli jos esim 1MB maksaa pari euroa niin alle 20 senttiä... Ja sit jos on koneessa IrDA tai datakkapeli niin ei sitäkään jos lataat kuvan ensin koneelle. :o)
Nyt on 492 kuvaa! Mutta missä on kaikki naisten ehdotukset hyvistä miehistä??? :o) Ehdotuksia kehiin vaan rohkeasti! :o)
Edit: Ja tällä hetkellä menee lujaa, 558 kuvaa... :o) Ja sivujen avaamisen (23.1 klo 18.30) jälkeen on vierailijoita riitänyt yhteensä 346! Kiitos! :o)
Sivuista uhkaa tulla aika naispainotteiset jos kukaan palstaa seuraava nainen ilmianna miestä jonka kuvia voisi sinne laittaa... Siellä on nyt 727 kuvaa, ja lisää vihjeitä kaivataan! :o)
Miksi sivuilta puuttuu ohjeet siitä miten kuvista tehdään T300/T68i kelpoisia
Koska:
A) en tiedä näytön resoluutiota
B) kukaan ei ole sellaista minulle lähettänyt enkä ole itse ehtinyt asiaan paneutua.
Jos sulla on jompi kumpi malli niin kerrotko mulle näytön resoluution!
Blue Joker
27.01.03, 14:00
Koska:
B) kukaan ei ole sellaista minulle lähettänyt enkä ole itse ehtinyt asiaan paneutua.
Jos sulla on jompi kumpi malli niin kerrotko mulle näytön resoluution!
T300/T68i resoluutio on 101 x 80 pikseliä ja 256 väriä.
Koska:
Jos sulla on jompi kumpi malli niin kerrotko mulle näytön resoluution!Hmm. mulla oli sellainen muistikuva että olisin jo kertonut sen näytön resoluution, mutta en kai sitten ollut noh. nokiaboihan sen jo tuossa kertoikin.
Ok! Ohjeet tulossa! Käykääs muuten katsomassa nyt siellä, on yli 800 kuvaa ja helmenä 33 kuvan Janina Frostell-sarja... :o)
On muuten aika turhauttavaa hommaa tehdä SE:lle, ku värit pitää poistaa lähes kokonaan... Ja muutenkin on aika pieniä kuvia ku on n. puolet korkeussuunnasta...
Hyvät sivut oot väsänny! Kävin äsken tuolla ja Babes kuvat toimivat Thora Birchiin asti hyvin, mutta oikeastaan loput eivät auenneet lukuunottamatta paria poikkeusta.
kielipoliisi
27.01.03, 19:12
3.1415926 <-- Tuossahan on selkeä pyöristysvirhe.
Piin likiarvohan on tunnetusti 3,14159265358979...
Ja siitä pyöristettäessä seitsemään desimaaliin: 3,1415926|5, eli viitonen antaa oikeaksi pyöristetyksi arvoksi 3,1415927.
3.1415926 <-- Tuossahan on selkeä pyöristysvirhe.
Piin likiarvohan on tunnetusti 3,14159265358979...
Ja siitä pyöristettäessä seitsemään desimaaliin: 3,1415926|5, eli viitonen antaa oikeaksi pyöristetyksi arvoksi 3,1415927.Tiedetään ja tuota olenkin joutunut jo aika moneen kertaan aukomaan, mutta nimimerkkini on vain piin seitsemän ensimmäistä desimaalia, eikä piin likiarvo seitsemän ensimmäisen desimaalin tarkkuudella.
Hyvät sivut oot väsänny! Kävin äsken tuolla ja Babes kuvat toimivat Thora Birchiin asti hyvin, mutta oikeastaan loput eivät auenneet lukuunottamatta paria poikkeusta.
Ootko modeemilla liikkeellä? Johtuu siitä et selain kuvittelee ettei siellä ole mitään kun avaaminen kestää niin kauan. Koita refreshata sivut jos auttaa, tai sit klikkaat jokaista aukeamatonta kuvaa hiiren oikealla ja vitset että "näytä kuva". Toimiiko?
On muuten aika turhauttavaa hommaa tehdä SE:lle, ku värit pitää poistaa lähes kokonaan... Ja muutenkin on aika pieniä kuvia ku on n. puolet korkeussuunnasta...Ehkä Photoshopilla on helpompi tehdä T300 kelpoisia kuvia ainakin nämä (http://jh67.homepage.dk/) kuvat on aivan loistavia ja ne jopa näyttää samalta puhelimesta
On muuten aika turhauttavaa hommaa tehdä SE:lle, ku värit pitää poistaa lähes kokonaan... Ja muutenkin on aika pieniä kuvia ku on n. puolet korkeussuunnasta...Ehkä Photoshopilla on helpompi tehdä T300 kelpoisia kuvia ainakin nämä (http://jh67.homepage.dk/) kuvat on aivan loistavia ja ne jopa näyttää samalta puhelimesta
En mä sanonut et Paint Shop Prolla olisi vaikea tehdä kuvia. Sitä mä tarkoitin et jos kuvassa on paljon värisävyjä niin saattaa tulla aika huonoa jälkeä. Tiedän kyllä et noihin saa ihan tyylikkäitäkin kuvia. :o) Kyllä noista mun gallerioiden kuvista saa aika monista hyviä SE:llekin, ei kun taiteilemaan.
Kokeilin äsken niin ihan katsottavia niistä tulee, värien rajat vaan tulee aika karuiksi...
En mä sanonut et Paint Shop Prolla olisi vaikea tehdä kuvia. Sitä mä tarkoitin et jos kuvassa on paljon värisävyjä niin saattaa tulla aika huonoa jälkeä. Tiedän kyllä et noihin saa ihan tyylikkäitäkin kuvia. :o) Kyllä noista mun gallerioiden kuvista saa aika monista hyviä SE:llekin, ei kun taiteilemaan.
Kokeilin äsken niin ihan katsottavia niistä tulee, värien rajat vaan tulee aika karuiksi...Jep itseltäkin onnistuu vain psp:n käyttö ja onhan se hyvä ohjelma, mutta yks mitä mä kaipaan on värien vähentäminen joihinkin tiettyihin väreihin, myös esato.com:ssa neuvotaan pääasiallisesti miten taustakuvia tehdään photoshopilla
En oo modeemilla vaan ADSL. Kyllä ne toimi sillä lailla, että klikkaa oikeaa näppäintä jne. Pistäppäs pari kuvaa Gimmelin tytöitä sivuille. Kyllä kaverit muuttuisivat kateudesta vihreiksi kun soittoäänenä soisi Gimmel ja taustakuvana värillinen Gimmelkuva.
En oo modeemilla vaan ADSL. Kyllä ne toimi sillä lailla, että klikkaa oikeaa näppäintä jne. Pistäppäs pari kuvaa Gimmelin tytöitä sivuille. Kyllä kaverit muuttuisivat kateudesta vihreiksi kun soittoäänenä soisi Gimmel ja taustakuvana värillinen Gimmelkuva.
Kyllä mulla lataa kiltisti kaikki kuvat... Gimmel on tulossa, uskallan luvata sen sinne loppuviikkoon mennessä. :o)
S55:lle voisi myös taustoja tehdä :o
Siihen koskee sama kuin muillekin malleille, ei riitä aika eikä levytila... Jos kerrot mikä on näytön reso sekä värimäärä niin laitan ne sinne sivuille kaikille omatoimisille... :o)
Resoluutio: 101 x 80 pixels
Värimäärä: 256 väriä
Mitäs ohjelmaa käytätte? Itselläni olis Photoshop 7 mutta en oikeen sillä mitään osaa tehdä.
Blue Joker
27.01.03, 22:26
eiköstä siinäkin ole 101 x 80 pikselii?
Resoluutio: 101 x 80 pixels
Värimäärä: 256 väriä
Mitäs ohjelmaa käytätte? Itselläni olis Photoshop 7 mutta en oikeen sillä mitään osaa tehdä.
Laitan nuo huomenna sinne sivuille. Itse käytän Paint Shop Pro 7:aa, joten en oikein osaa muille neuvoa...
No nyt on Gimmel siellä artisti-puolella kuuden kuvan voimin... :o)
Mitenkä se URL pitää laittaa, että saan haettua taustakuvia netistä osoitteesta?
http://koti.mbnet.fi/konseli/girl.jpg
http://koti.mbnet.fi/konseli/girl2.jpg
Mitenkä se URL pitää laittaa, että saan haettua taustakuvia netistä osoitteesta?
Siis jos yrität wapilla hakea niin just toi riittää! Sit vaan odottelet et lataantuu... :o)
Mistäs muuten oot Gimmeliä midinä löytänyt? :o)
En löytänyt Gimmeliä, mutta en kyllä oikein etsinytkään. Olen kokeillut tuota, mutta ei onnistu. Tulee " ei hyväksytty"
En löytänyt Gimmeliä, mutta en kyllä oikein etsinytkään. Olen kokeillut tuota, mutta ei onnistu. Tulee " ei hyväksytty"
Kyllä mä saan ainakin tuon kuvan GD87:aan wapilla tuolla osoitteella... Onkohan joku Moton "ominaisuus"...
Kyllä mä saan ainakin tuon kuvan GD87:aan wapilla tuolla osoitteella... Onkohan joku Moton "ominaisuus"...
GD67:n käyttäjä ei saanut soittaria mun osoitteesta... outoa, ehkä näiden puhelimien ominaisuudet. Minulla onnistuu mainiosti.
Oliskos liian monta väriä? Ei ainakaan pitäisi olla. Kokokin on oikea. Tiedätkö mitään paikkaa mistä saisi MOtoon kuvia niin voisi koittaa toimiiko joku muu kuva.
Oliskos liian monta väriä? Ei ainakaan pitäisi olla. Kokokin on oikea. Tiedätkö mitään paikkaa mistä saisi MOtoon kuvia niin voisi koittaa toimiiko joku muu kuva.
Ei valitettavasti ole tietoa moisesta osoitteesta. Käy HoFossa katsomassa jos siellä tiedettäisiin, www.howardforums.com
Sulla ei taida sen takia toimia tuo kuva haku, koska nuo kuvat ovat "jpg" muodossa.Moto tukee "gif" muotoa!!!
Juu huomasin tuon eilen ja vaihdoin toisen "gif" muotoon ja sain sen. Kiitos avusta kuitenkin.
Jos joku tietää mistä saisi Gimmeliä midinä niin kertoisiko niin saisin Gimmeliä soimaan.
Jo se on kumma ettei forumin naiset anna vinkkejä... On joutunut keskittymään sit naispuoleisiin kuviin vaikka kyllä tuota sivustoa haluaisi tasapainottaakin... :o) Nyt on 996 kuvaa, eli maaginen luku rikkoontuu luultavasti viim. huomenna.
anteeksi tyhmyyteni, mutta miten noita taustakuvia saa haettua tuolta?
anteeksi tyhmyyteni, mutta miten noita taustakuvia saa haettua tuolta?
Esimerkiksi kirjoittamalla WAP-selaimeen tarkan osoitteen, jolloin puhelin hakee itsestään kuvat suoraan puhelimen datakansioon, tai jos tuo kikka ei toimi, niin siirrä ne omaan hakemistoosi, josta haet sitten samalla tavalla puhelimeesi.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.