PDA

View Full Version : Saunalahden toimitusaika, kokemuksia?

Telep
20.01.03, 19:58
Menin tilaamaan netin kautta Saunalahden KPiKor (aargh)-liittymän edullisten puheluhintojen vuoksi. Mielenkiinnosta kyselen, onko kellään kokemusta, kuinka nopeasti ne tuon liittymän toimittavat?

Olin aiemminkin SaunalahtiJippiin asiakas, mutta tuli kalliiksi kun tyttöystävällä on Radiolinja, johon sitten vaihdoin. Kuitenkin suurin osa muista puheluista on Soneraan, joten tuo uusi liittymä sopii minulle kuin nakutettu. Halvat puhelut tyttöystävälle ja halvat (halvemmat kuin Soneralla itsellään!) puhelut Soneraan.

Nyt sitten vaan jännitetään, pysyykö firma edes kesään asti pystyssä... vaikka en minä voi väittää kauheasti Jippii Groupin taloutta seuranneeni. Taisivat tuossa saneerata melkoisesti.

muokkedee
20.01.03, 20:07
Kaksi viikkoa kesti aikoinaan (puoli vuotta) sitten itselläni. Eli ei ne kovin kiirettä pidä.

Killeri_84
20.01.03, 20:22
oon hiljan tilannu saunalahden-liittymän siinä ei menny kun vähän yli viikko kun sain omani postitse.

Telep
20.01.03, 20:28
Ovatkos nuo liittymät olleet heti käyttövalmiita? En millään muista, miten oli kun joskus pari vuotta sitten tuollaisen viimeksi tilasin.

Bird
20.01.03, 21:20
Vajaa pari vuotta sitten tilasin Jippiin littymän. Noin viikossa tuli, kirjattu kirje piti käydä postista hakemasta.

veppis
21.01.03, 00:54
Minulla meni muistaakseni kaksi viikkoa.

Anonymous
21.01.03, 07:06
Ovatkos nuo liittymät olleet heti käyttövalmiita? En millään muista, miten oli kun joskus pari vuotta sitten tuollaisen viimeksi tilasin.

Heti kun olet kirjatun kirjeen postista kuitannut,niin voit simin heittää puhelimeen käyttövalmiina

Telep
21.01.03, 21:37
Saunalahden asetussivuilta (oma.saunalahti.fi) näkyi, että liittymäni on avattu tänään - vielä päivällä siellä luki "tilauksessa". Tuosta voisi varmaan olettaa, että liittymä on jo postissa tai vähintäänkin menossa?

JPJ
22.01.03, 16:12
Eiks hesarissa ollu mainos että "5 numeroon ilmaisten tekstiviestien lähetys?" ja numerot saivat olla minkä tahansa operaattorin numeroita..
En ajatellut mutta oliko mainos tyyliin "tammikuun ajan"?

jukra
22.01.03, 17:04
Eiks hesarissa ollu mainos että "5 numeroon ilmaisten tekstiviestien lähetys?" ja numerot saivat olla minkä tahansa operaattorin numeroita..
En ajatellut mutta oliko mainos tyyliin "tammikuun ajan"?

Eikun aina. Noiden numeroiden muuttaminen vain siitä ennalta valistusta maksaa että kun olet ne kerran valinnut ei kannata kavereita/tyttöystävää kovin usein pistää kiertoon.

Telep
22.01.03, 17:16
ei kannata kavereita/tyttöystävää kovin usein pistää kiertoon.

Heh.
Tuli muuten tänään postissa tuo liittymä, eli ei mennyt kuin kaksi päivää tilauksesta. Ripeää toimintaa!

rs500
22.01.03, 19:12
Mulla oli ennen kuukausimaksuton jippii ja kun vaihdoin tuohon "kipikor" liittymään niin se tuli voimaan seuraavan vuorokauden alusta kun soitin asiakaspalveluun. On muuten ensimmäinen asiakaspalvelu johon vastattiin noin 10:sekunnissa klo 18 illalla, kokemusta on radiolinjalta ja dna:lta joissa saa roikkua n30min. yleensä...

Telep
22.01.03, 19:18
Mulla oli ennen kuukausimaksuton jippii ja kun vaihdoin tuohon "kipikor" liittymään niin se tuli voimaan seuraavan vuorokauden alusta kun soitin asiakaspalveluun. On muuten ensimmäinen asiakaspalvelu johon vastattiin noin 10:sekunnissa klo 18 illalla, kokemusta on radiolinjalta ja dna:lta joissa saa roikkua n30min. yleensä...

Onkohan ne muuten palkanneet sinne jo osaavampaa väkeä... on todella huonoja kokemuksia Jippiin asiakaspalvelusta sekä laskutukseen, että yleisesti liittymään ja nettiin liittyvissä asioissa. No, eivät nuo huonot kokemukset silti estäneet minua hankkimasta taas heidän liittymäänsä :) Täytyy vaan välttää viimeiseen asti ihmiskontaktia.

Abra Ham
22.01.03, 20:08
Siis voisiko joku ystävällinen JIPPIIN käyttäjä kertoa, miten kauan se "lähetä textareita ilmaisexi 5 kaverille" tarjous on voimassa? ja voiko niitä lähettää samaan tyyliin kuin dna-maraton:illa eli vaikka ihan koko ajan ilman että tulee lisää maksua?

Telep
22.01.03, 20:12
Siis voisiko joku ystävällinen JIPPIIN käyttäjä kertoa, miten kauan se "lähetä textareita ilmaisexi 5 kaverille" tarjous on voimassa? ja voiko niitä lähettää samaan tyyliin kuin dna-maraton:illa eli vaikka ihan koko ajan ilman että tulee lisää maksua?

Siis kyseessähän ei ole mikään rajoitettu tarjous, vaan liittymätyyppi. Eli jos hommaat semmoisen liittymän, voit lähettää jatkossa viidelle kaverillesi ilmaiseksi tekstiviestejä. Aina, ja ihan mihin aikaan päivästä ja kuinka paljon tahansa. Tai ainakin kunnes Saunalahti menee nurin tai ne päättävät muuttaa hinnoittelua ;-)

Killeri_84
22.01.03, 20:25
kun mä soitin saunalahden aspaan niin jonotin ainakin puoli tuntia!!
(ex-saunalahden asiakas)

Abra Ham
22.01.03, 20:41

Siis kyseessähän ei ole mikään rajoitettu tarjous, vaan liittymätyyppi. Eli jos hommaat semmoisen liittymän, voit lähettää jatkossa viidelle kaverillesi ilmaiseksi tekstiviestejä. Aina, ja ihan mihin aikaan päivästä ja kuinka paljon tahansa. Tai ainakin kunnes Saunalahti menee nurin tai ne päättävät muuttaa hinnoittelua ;-)no eihän siitä tule mitään erillistä kk-maksua vaan siis se on ihan liittymätyyppi?

Telep
22.01.03, 20:55
no eihän siitä tule mitään erillistä kk-maksua vaan siis se on ihan liittymätyyppi?
Ei. Kannattaa käydä tutustumassa http://saunalahti.fi/gsm/hinnastoteksti.php

jukra
22.01.03, 20:56
no eihän siitä tule mitään erillistä kk-maksua vaan siis se on ihan liittymätyyppi?

Tietty ku lukis Saunalahden sivuilta niin tuonkin tietäisit. Tarvisi joka asiaa erikseen kysyä ;)

Anyway, Ei tule. Pelkkä liittymän kk-maksu. Joitain euroja.

Abra Ham
22.01.03, 20:58

Tietty ku lukis Saunalahden sivuilta niin tuonkin tietäisit. Tarvisi joka asiaa erikseen kysyä ;)

Anyway, Ei tule. Pelkkä liittymän kk-maksu. Joitain euroja.juu, no anteeksi jos kysyin koska ole aloittelija liittymissä ja tarvitsin nimenomaan KOKEMUS-neuvoja :(

Telep
22.01.03, 22:06
koska ole aloittelija liittymissä ja tarvitsin nimenomaan KOKEMUS-neuvoja :(

Selvä - tuota nyt on ehkä kuitenkin jokseenkin vaikea uskoa kun lukee allekirjoituksesi ja katsoo avatariasi :-)

Abra Ham
22.01.03, 22:29
koska ole aloittelija liittymissä ja tarvitsin nimenomaan KOKEMUS-neuvoja :(

Selvä - tuota nyt on ehkä kuitenkin jokseenkin vaikea uskoa kun lukee allekirjoituksesi ja katsoo avatariasi :-)no kyllä mulla puhelimia ja rahaa on mutta en oikein ole näitten liittymien kaa ole tarvinnu pelailla ku just täytin vasta 18 ni tähän asti ei ole ollut mahdollisuuksia pelailla liittymien kaa. mut nyt ois tarkoitus kun tuli ostettua tuossa just 891 ja nyt se ois vailla liittymää ja ajattelin jippiitä...

---
28.01.03, 23:53
Pistin juuri tuon viestiliittymän tilaukseen. Jos sillä yhtään mitään tekee(ja miksei tekisi kun S verkossa pelittää) Niin puhelinlaskut tulee laskemaan ja kunnolla. Koostuu nimittäin suureksi osaksi parille eri ihmiselle lähetetyistä viesteistä, ja kun ne saa ilmaiseksi niin...?

daystar
29.01.03, 08:09
Tilasin tivkor liittymän sunnuntai illalla ja littymä oli postissa eilen ! Rapid action.

---
30.01.03, 16:42
Minä tilasin myöhään tiistai-iltana ja tänään(to) tuli kirjattuna kirjeenä ja toimintavalmiina. Jippii!

=Henkkis=®
30.01.03, 18:00
Itselläni on tollanen saunalahden tekstari liittymä. Toimitus tuli nopeasti ja muutenkin on toiminut ongelmitta. Itse käytän ainoastaan soneran viestikeskusta, koska kerran oli ongelmia ja soneralla toimii niin miksi muuttamaan?? Logoja ja muita en ole tilaamassa. Mulla on sellanen 3x sim kortti adapteri ja se on kätevä puhumiseen ja muille tekstaamiseen on 2x RL aina ja sitten 5 kaverille on tuo SL tässä kuussa jo reilut 400 viestiä lähetetty.... Eli on halpaa viestitellä.

---
30.01.03, 18:07
Joo, mulla taitaa 80% laskusta olla viestejä(puhua voi face-to-facekin). Lueskelin hesessä iltistä ja huomasin sauniksen mainoksen. Täytyhän tuo tilata, laskusta tulee paaaaaljon pienempi näin.

Sama se vaikka on kuinka karvalakkimalli muuten, ilmaiset viestit antaa sen anteeksi. Hieman varauksella suhtaudun vielä(HippiRyhmä-varauksella, joka lienee tervettä? ;)

tuppe
31.01.03, 21:56
aikoinaan muutin sonerasta jippiille, jonkin vajaan 2 vuotta olin asiakkaana ja toimi ihan hyvin, ei mitään valittamista.
liittymän katkaisu kun menin dna:han hoitui myös tuskattomasti, soitto ja sovittiin päivämäärä milloin katkaisevat yhteyden, ja meni poikki sovittuna päivänä.
vastasivat nopeasti asp:ssa muuten :).
eli henk.koht ei mitään valittamista kyseisen firman palveluista.

tosiaan, kirjeessä tuli kotiin simm kortti, en tarkalleen muista montako päivää meni mutta alle viikossa, liittymä oli heti käyttövalmis.

faarao
04.02.03, 13:42
btw. Koskahan Saunalahti avaa GPRS:n ja/tai MMS-palvelut? Vai ovatko ne jo avoinna?

lemon
04.02.03, 13:43
btw. Koskahan Saunalahti avaa GPRS:n ja/tai MMS-palvelut? Vai ovatko ne jo avoinna?

GPRS on jo saatavissa. MMS taitaa olla vielä vakan alla piillossa.

JukkaK©
04.02.03, 14:02
Mulla oli saunalahden liittymän toimitusaika 3 päivää ja oli heti käyttövalmis. :D

dreamy83
10.02.03, 23:09
Ostin tossa mun vanhaan 6150:aan dualsimin (loppuu vanha simkortti kikkailu) ja sen päälle tosi ohuen akun. Ja nyt liittyminä on DNA Vakio + Saunalahti TivKor. Näin tulee jokseenkin optimaalinen yhdistelmä; kavereiden liittymissä on hajantaa lähinnä välillä Sonera ja jokune DNA+ rällä. Tekstiviestejä lähtee nykyään melko lailla juuri sopivasti pariin kolmeen numeroon. Näin mun tekstiviestit tulevat olemaan kauttaaltaan ilmaisia ja puhelut aina 14 snt lankaan ja soneraan Saunalahdesta ja muihin 16 snt /min joihin soitan tietty dna:stani.

---
12.02.03, 02:27
Katselin tuossa puheluerittelyä. Tekstiviestejä on lähtenyt maailmalle 244 kappaletta. (ajalla 30.1-11.2) Laskuttamatta 5 euroa, maksullisten tekstiviestien osuus 2,70 ja puheluiden 2,30.

Mitä olisi Soneralla tullut maksamaan tämä? Huh-huh...

Bird
23.04.03, 19:05
Täytynee tilata tuo Sauniksen tekstariliittymä kakkos/kolmos-liittymäksi. Se ei meinaan ole kuin vähän yli yksi tekstiviesti keskimäärin päivässä johonkin viidestä numerosta, niin jo kannattaa. Neljä euroa kuukaudessa ei ole paha maksu. Avauskin on vielä toukokuun loppuun ilmainen, niin paljon ei häviä, vaikka liittymällä ei sitten loppeen lopuksi jostain syystä juuri mitään tekisikään.

Bird
25.04.03, 16:25
Nopeaa toimintaa Saunalahdelta: myöhään keskiviikkoiltana tilaus netissä ja tänään perjantaina tuli lappu, että postista voisi käydä hakemassa.

Pysse
09.05.03, 23:27
Mites muilla TivKor:in toimitusaika?