View Full Version : M: Nokia n95 **HALPA VAIN 170e** **KUVIA LISÄTTY**
Myydään tyttöystävän tahdosta tarpeeton nokia n95. Eli siis puhelin on täysin toimiva mutta tarpeeton Ostakee poies poes poes
Tuolta tiedot---> http://www.nokia.fi/A4359045
HP:170e Ja alemmaksi ei mene nyt nopeat syö hitaat ei
Tarjouksia YV:llä tai soittoja tai txt numeroon 0404866665
TARJOUS TÄNÄÄN VOIMASSA :)
Kuvat otettu nokia 6131
albatross22
19.04.08, 22:49
Toivottavasti joku voi noutaa tai saa puhelimen turvallisesti ostettua postitse tällä kertaa. Ainakin ollaan liikkeellä salaisella numerolla.
Toivottavasti joku voi noutaa tai saa puhelimen turvallisesti ostettua postitse tällä kertaa. Ainakin ollaan liikkeellä salaisella numerolla.
Samalla ihmetyttää että kukahan sitä luuria tulee lauantai-iltana yhdeksän jälkeen hakemaan?
Baarikassasta rahat loppu ja tarve niin kova, että puhelinta pitää ruveta myymään :D
Baarikassasta rahat loppu ja tarve niin kova, että puhelinta pitää ruveta myymään :D
Tyttöystävän puhelinta..
Tyttöystävän puhelinta..
Tuosta ei kyllä voi päätellä onko se tyttöystävän vai jonkun muun. Siinä lukee tyttöystävän tahdosta ja joskus naiset valittaa, että sulla on liikaa puhelimia ja myy joku pois.
Tyttöystävän puhelinta..
This is called Reilu meininki!
No joo. Nyt menee ttasen kakan jauhannaksi koko myynti ilmoitus. Annetaan nyt kaverin keskittyä kauppoihinsa. Kyllä sinne ravintelliin vielä hyvin ehtii ;)
Totta baariin pitäis ehtii :D noei sentään. Ihan tyttöystävän omasta tahdosta myyn en väkisin :D
Mitäs meinaat salaisella?
Varmaan koittanut numerotiedustelusta kysellä tietojasi. Ihmettelen kyllä miten salainen numero vaikuttaa myyjän luotettavuuteen. Itselläkin kolme neljästä liittymästä salaisia ja reilu jäbä olen ;)
Juu, ei itselläkään ole yhtäkään julkista numeroa, ihan puhelin myyjien takia. =)
mä voin tulla noutaa, onnistuuko?
mä voin tulla noutaa, onnistuuko?
Juu onnistuu toki :) milloin tuut noutaa?
Ja sitten turhat pulinat pois täällähän käydään kauppaa?
Onko se sun ny?
Mitäs jos kaupankäynnin jälkeen ei ole yhtään sunny päivänsäde aurinkoinen olotila kun ...... ?
Onko se sun ny?
Mitäs jos kaupankäynnin jälkeen ei ole yhtään sunny päivänsäde aurinkoinen olotila kun ...... ?
On se voin taata tuo nainenkin lämpenee kun näkee rahaa. Itsehän halusin tämän myyntiin!!
Ja numero ei ole salainen tuore vain :)
Myydään tyttöystävän tahdosta tarpeeton nokia n95.
Itsehän halusin tämän myyntiin!!
Kenen tahdosta tätä nyt myydään? Hinta kehitys ollut kyllä mielenkiintoinen, kun eilen oli vielä 300€ hintaa.. Olisin itse ostanut, mutta ei postiennakko kuulemma käy..
Kenen tahdosta tätä nyt myydään? Hinta kehitys ollut kyllä mielenkiintoinen, kun eilen oli vielä 300€ hintaa.. Olisin itse ostanut, mutta ei postiennakko kuulemma käy..
Rahaa tarvii heti siksi ei ja toiseksi mielummin myyn kasvotusten!
150€ näyttää olevan hinta sulla btcf:llä vaikka ei pitänyt tippua.. :)
Puuha Pete
20.04.08, 17:03
Missä tämä luuri sijaitsee?
150€ näyttää olevan hinta sulla btcf:llä vaikka ei pitänyt tippua.. :)
Bemari miehelle kaikki on halvempaa :)
Puuha Pete
20.04.08, 17:49
....
Toivottavasti olen väärässä, mutta mieleen tulee väkisinkin nimimerkki "vauveli" ja muut ko. nimimerkin aliakset..
Toivottavasti olen väärässä, mutta mieleen tulee väkisinkin nimimerkki "vauveli" ja muut ko. nimimerkin aliakset..
Joo jätetään ne heti pois!
kuittihan löytyy ja mahdollisuus tuoda bimmerillä espooseen?
kuittihan löytyy ja mahdollisuus tuoda bimmerillä espooseen?
SAit yyveetä!
On se kumma kaikkea saa lukea mutta kellekkään ei kelpaa!
Ei kuittia kun vaimoke duunissa...
Just :)
Kovasti haluat tehdä kauppaa käteisellä face-to-face, mutta et suostu kenellekään kertomaan, mistä tuon voi käteisellä ostaa.
Pitäisiköhän Esa tsekata Sunny:n Ip osoitteen? Jos sattuisi olemaan vauveli tai sotamies...
Pesukarhun nikin takana piileksii vanha sotamies,ainakin ip ossa täsmää...
Katsotaan jos Esakin kohta osallistuu keskusteluun...
Kovasti haluat tehdä kauppaa käteisellä face-to-face, mutta et suostu kenellekään kertomaan, mistä tuon voi käteisellä ostaa.
Olisko a.k.a kusettaja :)
Onnea....
Esa Isopahkala
20.04.08, 19:31
sunny ja pesukarhu: ip:t täsmäävät ehdotetulla tavalla, bannasin tunnukset.
Busted!!!!
Näitä on vain niin helppoa nähdä(kusettajia)
Oliko takana vauveli/mattimoo?
Esa Isopahkala
20.04.08, 19:35
Oliko takana vauveli/mattimoo? Kyllä tämän sunnyn takana.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.