PDA

View Full Version : Kuka kukin on?

tonttu
28.02.06, 09:48
Näkyy tällaiselle olevan aihetta, eli saa esitellä itsensä halutessaan, mitään pakkoa ei ole.
Sisältökin saa olla asiallisen vapaamuotoinen.

tonttu
28.02.06, 09:51
Eli ite olen nelikymppinen vanha ukonrähjä, perheellinen ja jälkikasvuakin piisaa.

Työskentelen yhteiskunnallisella turvallisuussektorilla.

Koulutuksena YO ja ammattikorkeakoulu.

Näpräilen aikani kuluksi aseiden, puhelimien, tietokoneiden ja eläimien kanssa.

Tällä hetkellä pääasiallisessa käytössä puhelimina Nokian 6230 ja 6230i.

kimmo
28.02.06, 10:23
Näkyy tällaiselle olevan aihetta, eli saa esitellä itsensä halutessaan, mitään pakkoa ei ole.
Näköjään tonttu ei halunnut kuitenkaan esitellä itseään, mikä olisi mielestäni ollut korrektia, kun tällaisen ketjun avaa. Itsestäni..
-57 syntynyt. 4n lapsen koti-isä, melkolailla niksahtanut elektroniikkaan/tietokoneisiin. Omistaa 2megasen AtariSt:een kovalevyllä, Msx-koneita Spectravideolta ja pitää niitä nykyisiä MS-pohjaisia koneita parempana. Eikä taatusti ole nuorisoa vastaan, vaan itsekin haluaisi lisää lapsia. Valitettavasti vaimo ja ikä pistävät hanttiin.
En pidä nykyisestä maailmanmenosta, missä kaikki halutaan itselle, vaan olen enempi sillä kannalla, että heikkoja autetaan, vaikka sitten siten, että se on todella hyvinvoivilta pois.
35 vuotta asunut Helsingissä, nykyisin Kaakkois-Suomessa, melkein Venäjän rajalla. Muutin, koska halusin lapsilleni turvallisemman ja paremman kasvuympäristön. Valintaan vaikutti myös omakotitalo, vastaan Hesassa 4huonetta.
Ja kun MP-foorumilla ollaan, niin tietty tärkein, eli puhelimena Siemensin S65.

Jonke
28.02.06, 10:28
Näköjään tonttu ei halunnut kuitenkaan esitellä itseään, mikä olisi mielestäni ollut korrektia, kun tällaisen ketjun avaa.
Eikös tuo tuossa lue, vaikkakin toisessa viestissä..Eli ite olen nelikymppinen vanha ukonrähjä...

E: Pakko oli laittaa ;)

tonttu
28.02.06, 10:29
Näköjään tonttu ei halunnut kuitenkaan esitellä itseään, mikä olisi mielestäni ollut korrektia, kun tällaisen ketjun avaa.

Mielenkiintoista, kerro ihmeessä, mitä muuta haluat minusta oman esittelyni lisäksi tietää?

kenopäänaali
28.02.06, 10:33
Mielenkiintoista, kerro ihmeessä, mitä muuta haluat minusta oman esittelyni lisäksi tietää?
Olisittekohan kirjoitelleet samaan aikaan viestejänne?
--kpn

Sonic
28.02.06, 10:37
Minä ranskalaisin viivoin:

- kohta 28 vuotias mies
- naimisissa (kuten tuolla toisessa jo kerroin) reilut puolitoista vuotta
- asun omassa kämpässä, postinumero selviää tuosta avatarin alta.
- harrastuksina futis ja futsal
- töissä, tittelinä tosiaan YEL-vakuutus ja maksuyhteyshenkilö
- melkein valmis tradenomi

tonttu
28.02.06, 10:43
--kpn

Yli puolen tunnin toleranssilla... juuh...

kimmo
28.02.06, 10:56
--kpn

Yli puolen tunnin toleranssilla... juuh...
Jeps, kun vastauksen aloitin, mielestäni ei ollut tuota viestiäsi. Varma en kuitenkaan ole, koska olen jo aamusta aloittanut tankkauksen.
Tänään taas tiedossa fiksuja viestejä MP-foorumille, jos ei nyt modet viisastu ja anna mulle twitit.

sovelias
28.02.06, 10:58
Yli puolen tunnin toleranssilla... juuh...Esim töiden lomassa voi editointi jäädä vaiheeseen ja/tai lähettäminen vähän tökkiä ja siis lähteä myöhemmin. Toki postauksen jälkeen kun tarkistaa että kaikki meni ok, niin usein luulisi huomaavan että lisää jutskaa tullut.

tonttu
28.02.06, 10:59
Jeps, kun vastauksen aloitin, mielestäni ei ollut tuota viestiäsi. Varma en kuitenkaan ole, koska olen jo aamusta aloittanut tankkauksen.
Tänään taas tiedossa fiksuja viestejä MP-foorumille, jos ei nyt modet viisastu ja anna mulle twitit.

Jep oli se siellä heti minuutin pari aloituksen jälkeen.
En vain periaatteessa aloitussepustukseen viitsinyt omiani ympätä, helpompi aina jatkossa ymmärtää threadin tarkoitus parin virkkeen avulla.

Ja twitit voit heti unohtaa....

kenopäänaali
28.02.06, 12:18
Yli puolen tunnin toleranssilla... juuh...Dirty save?
--kpn

Jollemi
28.02.06, 12:56
Maassa maan tavalla, elikkä:

G'day y'all, I'm a bloody 22-year-old yobbo who's been living in Australia for the past bloody 6 months. I have no kids and have no plans to get 'em bastards. I also like to get rotten every now and then.

I do not work at the moment. I drink (tinnies of Smirnoff are the best, especially when you have a stubbie for 'em, keeps the bloody things cold longer), study and like to go out with cute Japanese girls. I hope to be a tall poppie later in life. Sometimes I feel like a bludger, but it's good to relax a bit every now and then.

I like sheilas, and I don't hate arsetronauts, but I don't really like the buggers either.

I like meaty foods, but I need to eat vedgies every now and then. Otherwise I'd be a salad dodger.

I'm studying in a College and will be getting back at the good ol' AMK in Finland next September.

In my spare time, I like to hang around with me mates and on the Internet.

At the moment I have SE T210i, Nokia 6310i and Nokia 7280 as my mobile phones. I mostly use the Nokia 7280, but I'm not a earbasher, even if I have several mobile phones.

kimmo
28.02.06, 13:50
[quote="Jollemi"Jollemis speaking[/quote]
On se hienoa nähdä kuinka nuoriso kansainvälistyy ja käyttää kieltä. Kielien opiskelusta on mielestäni pelkästään etua.
Seuraavassa elämässäni itsekin opiskelen kunnolla ja itsellenikin aukeaa esim. sanan "earbasher" tarkoitus.
Voipi tietty olla että joku ehtii kertoa sen itselleni.

Arvo
28.02.06, 13:55
Maassa maan tavalla, elikkä:

G'day y'all, I'm a bloody 22-year-old yobbo who's been living in Australia for the past bloody 6 months. I have no kids and have no plans to get 'em bastards. I also like to get rotten every now and then.

I do not work at the moment. I drink (tinnies of Smirnoff are the best, especially when you have a stubbie for 'em, keeps the bloody things cold longer), study and like to go out with cute Japanese girls. I hope to be a tall poppie later in life. Sometimes I feel like a bludger, but it's good to relax a bit every now and then.

I like sheilas, and I don't hate arsetronauts, but I don't really like the buggers either.

I like meaty foods, but I need to eat vedgies every now and then. Otherwise I'd be a salad dodger.

I'm studying in a College and will be getting back at the good ol' AMK in Finland next September.

In my spare time, I like to hang around with me mates and on the Internet.

At the moment I have SE T210i, Nokia 6310i and Nokia 7280 as my mobile phones. I mostly use the Nokia 7280, but I'm not a earbasher, even if I have several mobile phones.

Mick Dundee from Australia, eh?

mik-ko
28.02.06, 14:11
Ite oon 18 v "opiskelija". Datanomi musta pitäis joskus tulla. Harrastuksena on pääasiassa lätkä ja salibandy. Tässä ohessa tulee nosteltua painoja ja kesällä myös skeittailen silloin tällöin. Pari kissaa löytyy kotoa tällä hetkellä. Raskaamman puoleista musiikkia tulee päivittäin kuunneltua paljolti. Ja kännykkä SE K700i.

veikko
28.02.06, 15:28
Eli ite olen nelikymppinen vanha ukonrähjä.
Nuori mieshän sinä nyt vielä olet..

Vuoden verran vielä, niin olen jo lähempänä kuuttakymmentä kuin viittäkymmentä.

Muuta ei kai tarvitse tietääkään, eiköhän tämä kerro jo kaikki ;)

Mäksä
28.02.06, 16:02
- 11.03.2006 täyteen tulee 20vuotta
- avoliitossa 2kk tasan
- Vuokra-asunnossa elelen Salossa (64neliöinen kaksio)
- Autona Saab 9000CD 2.0Turbo, hieman piristettynä (2,2barin ahdot, 260hp, 520Nm)
- Puhelin Motorola E1000
- Harrastuksena tennis, sulkapallo, pienelektroniikka, Saabismi
- Työtön, sivariin menossa tämänvuoden aikana
- Koulutukseltani elektroniikka asentaja

MaTiAz
28.02.06, 16:13
- 11.03.2006 tulee täyteen 14 vuotta (jep, saman päivänä kuin Mäksän 20v ;))
- olen Linnajoen yläasteen 7c-luokalla
- pelikonsoleista omistan Xbox 360:n ja GameCube:n, ennen oli 2x pleikkari, NES ja vanha Xbox
- keskiarvo viime todistuksessa 8.9
- olen n. 170cm pitkä
- olen ateisti (tosin kuulun vielä kirkkoon muutaman vuoden ajan)
- irkkaan, kuvia löytyy irc-galleriasta nikillä MaTiAz44 (koska joku toinen oli jo ottanut Matiaz-nimen)

Siinä se sitten varmaan olikin :)

Hedgehog
28.02.06, 17:21
sivariin menossa tämänvuoden aikanaMikäs Mäkisen sai sivariin livahtamaan?

eralumi
28.02.06, 17:23
- Reilut 23vuotta olen kerennyt maailmaa kattella.
- Kotona on avopuoliso ja tänään vuoden täyttävä Eetu-poika
- Autona Mazda 323F 1.8i -00 jota harrastuksena hieman piristelen omaa silmää miellyttäväksi
- Töissä vastuualueenani on kiinteistöautomaatiojärjestelmien ylläpito ja kehitys.
- Opiskelen työn ohella LVI-teknikoksi jonka jälkeen jatkan LVI-insinööriksi.
- puhelimia vaihdan useammin kuin sukkia, olen myös kunnostautunut oikeastaan kaikkien tavaroideni vaihtamisessa. Emännän mukaan se pelkää että vaihdan vielä senkin jos joku tarjoaa nuorempaa ja parempaa mallia vaihdossa ;)

ajaton
28.02.06, 18:06
heps kaikille täältä kontrollikeskuksen suunnalta,
Mä olen mäkisti. Sydämeltäni. Vaikka PC onkin tällä hetkellä orjanani, mutta mä aion vielä vaihtaa takaisin EX:ään, mutta älkää kysykö, miksi mä siitä aikoinaan luovuin. Se oli vielä turkoosi iMac. Miss u darling. Niin ja mun nimi on Timo. IRL mä yleensä kuvaan, ja loistavaa settiä kuvaankin. Niin ja sit mä istun tällä perkeleen koneella, mut en mä tiedä et voiks siinä sitten sanoa et IRL. Mä oon kai ainakin vähän nörtti, mut mulla ei ole laseja, enkä mä irkkaa. Voiko olla nörtti jos ei irkkaa? Voiko olla nörtti jos on vaihtanut linuxista windowsiin? Voiko olla nörtti, jos java ei suju? Voiko olla nörtti jos ei ole laseja? Niin ja sit mä kuuntelen musiikkia. Ei heviä. Eikö demosceneä. Sellaista kivaa, ujellusta. JJ72, manic street preachers, interpol, Eels ja muuta mukavaa. Henkinen ikä on 32 vuotta. Sen toisen iän pidän omana tietonani. ajaton. Mä asun pienessä kylässä, enossa. Sisko kirjoitti siitä uusimpaan NYT-liitteeseen pienen kuvauksen, jos kiinnostaa lisää. Niin, mulla on kaks siskoa, ja yksi veli. Ja mulla on v3. Ja mä en kuvaa filmille. Muut jutut jotka kiinnostaa ton kuvauksen lisäksi on lähinnä design ja lentokoneet. Niin ja ne puhelimet aina silloin tällöin. Helpoiten muhun saa yhteyden messengerillä, jos yt en ala irkkaamaan. toivottavasti en.

//ajaton

säätäjä
28.02.06, 18:13
Oopa tässä vaan moi. Olen 25-vuotias ihan normaali kaveri Helsingistä. Ihan tavallista elämää vietän Turussa tällä hetkellä. Päivät olen töissä ja illat puuhailen ihan vaan kotiaskareiden parissa. Mulla ei ole lemmikkejä, naisystävää tai kavereita. Kämppis on, mutta se ei puhu eikä pussaa. Niin kun niistä sanotaan. Ulkonäöstä sen verran, että silmät on päässä ja nenä keskellä naamaa.

Harald
28.02.06, 18:22
Sen toisen iän pidän omana tietonani. ajaton.

//ajaton

15 wee.

ajaton
28.02.06, 18:28

//ajaton

15 wee.
Perkele. :P

säätäjä
28.02.06, 18:31

//ajaton

15 wee.

14, jos tarkkoja ollaan.

ajaton
28.02.06, 18:35

//ajaton

15 wee.

14, jos tarkkoja ollaan.
Perkeleen perkele. 14,43. paljastetaan sitten. :P

DaCheap1
28.02.06, 19:08
...

//ajaton

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ajaton

ajaton
28.02.06, 19:12
...

//ajaton

eih:D Siis en tod oo tos. Ja säätäjä tai kukaan muu turpa kiinni mun irc-galleria nickistä:D

DaCheap1
28.02.06, 19:39
...

//ajaton

eih:D Siis en tod oo tos. Ja säätäjä tai kukaan muu turpa kiinni mun irc-galleria nickistä:D
Laitoin iha läpällä. ;)

vtormane
28.02.06, 20:10
...

//ajaton

Laitoin iha läpällä. ;)

Mahtaa olla liian paljon karvoja leuan alla :D

juppelis
28.02.06, 23:07
perheellinen ja jälkikasvuakin piisaa.
Melkein jo tämän jälkeen piti kysyä, että tyttöjä vai ja kuinka vanhoja, mutta sitten luin eteenpäin ja huomasin tämän

Näpräilen aikani kuluksi aseiden kanssa.
Joten oman turvallisuuden vuoksi unohdan tuon ensimmäisen kysymyksen :)

tonttu
01.03.06, 08:17
perheellinen ja jälkikasvuakin piisaa.
Melkein jo tämän jälkeen piti kysyä, että tyttöjä vai ja kuinka vanhoja, mutta sitten luin eteenpäin ja huomasin tämän

Näpräilen aikani kuluksi aseiden kanssa.
Joten oman turvallisuuden vuoksi unohdan tuon ensimmäisen kysymyksen :)

Heh....

Mäksä
01.03.06, 09:26
sivariin menossa tämänvuoden aikanaMikäs Mäkisen sai sivariin livahtamaan?

Puolison sairaus joka vaatii mun jokapäiväistä apua niin ei inttin luonnistunut

Jollemi
01.03.06, 10:54
Mick Dundee from Australia, eh?Nah, but Mick is a bloody good bloke ;)

Earbasher on silloin kun puhuu puhelimessa sen verran paljon että korvat tulee kipeäksi :)

Tanjuzka
01.03.06, 12:49
Ja pidetään tää ketju sitten esittelyketjuna tästä lähtien, jookos?

Kertoisin myös jotain itsestäni...

Tanjuzka nimimerkin takaa löytyy -82 syntynyt nuorinainen, eli täytän 24v. toukokuussa. Olen tälläinen ainakin ollut pirteä ja sosiaalinen, vaikkakin välillä se on vaikeata 8)

Harrastan sirkusta, sitä jo 7vuotiaasta asti, ajelen yksipyöräisellä.
Se on mukavaa se.

Olen kotoisin Lahesta, ja sinne tahtoisin vielä joskus takaisin.
Tällähetkellä asun Helsingissä ja töissä Espoon Leppävaarassa.

Matkapuhelinmyyjänä tuli oltua n. 3,5vuotta ja sen jälkee nyt reilu 1,5v. eräällä gsm operaattorilla.

Koulutukseltani olen Datanomi, opiskelu ei kiinnosta, työnteko on ihan mukavaa :)

Olen marraskuussa aloittanut myös Partylite -konsulttina, eli esittelen kotimyyntinä somisteita ja kynttilöitä.
Lähinnä käyn tuttujen luona, mutta myös muiden.
Se on mukava pieni lisä, kun harrastuksesta saa rahnoa.
Tietty pitää verottajaa varten pitää kirjanpitoa jne.

Tälläinen mie olen, entäs muut ? :)

hifk333
01.03.06, 16:00
olen -87 syntynyt heebo pohjois-satakunnasta..
lukio on loppusuoralla, eli keväällä saan toivon mukaan lätsän. lukion keskiarvo on himpun verran alle seiskan - pahemmin en ole kirjoja avannu..
lukion jälkeen on vuorossa sivari ja sen jälkeen suuntaan kaiketi seinäjoelle amk:hon opiskelemaan rakennustekniikkaa..
olen uskovainen, enkä harrasta väkijuomia.
ajelen nykyisin mazda 626:lla, mutta se vaihtuu pikapuoliin johonkin halpaan corollaan, ku rahapuoli on semmonen ku on..
harrastan peruskuntoilua, kännyjä, atk:ta (koko ajan vähemmän), rc polttisautoja, silmäpeliä ja muuta sekalaista enemmän ja vähemmän..
olen (optimistisesti sanottuna) toistaiseksi sinkku..
puhelimista olis kai fiksua sanoo jotain..? olen sony ericsson ja samsung myönteinen. tällä hetkellä käytössä samsung x450..

Arvo
01.03.06, 17:56
Mick Dundee from Australia, eh?Nah, but Mick is a bloody good bloke ;)

Aye, mate. :)

zener
02.03.06, 01:33
- Vm. 85.
- Oulusta lähtösin, Kiiminki nykyinen majapaikka.
- Intti käyty altapois, kotiuduttu 6.1.06
- Harrastukset lienee nuo BMW:t, kun niihin on totaalisesti tullut hurahdettua.
- Nykyinen kehonsiirto väline on tuo BMW E28 520i. Kesäksi haaveissa E30 325i Cabrio nykysen kaveriksi...
- Työtön Datanomi, töitä täytyisi löytää. Joka ei hyvää lupaa autokuumeen puitteissa. :)

MiCO
02.03.06, 23:48
-20 wee
-Onnellisesti seurustellut jo 2,5 vuotta
-Takana ylioppilastutkinto ja intti, tällä hetkellä opiskelen tietojenkäsittelyä ammattikorkeassa.
-Kiinnostuksen kohteena kaikenlainen uusin tekniikka, eniten nyt luurit ja tietokoneet. Autoista lähinnä sydäntä ovat japanilaiset sportit.. toistaiseksi ei kuitenkaan minkäänlaista kuljinta ole.
-ircistä löytyy @ quakenet MiCO-, samoin galleriasta

MaTiAz
03.03.06, 16:19

//ajaton

15 wee.

14, jos tarkkoja ollaan.
Perkeleen perkele. 14,43. paljastetaan sitten. :P
Ahah, ethän sä sitte ookaan kuin puol vuotta mua vanhempi ;D

Lurkkii
03.03.06, 17:39
17vuotta, vantaalta, miespuolinen, lukiota käyn.
Harrastuksena moottorikäyttöiset kaksipyöräiset ja tietokone. Kännyinä Nokia 3230, N-gage QD sekä 3510i

Eiköhän siinä tullu tärkeimmät

tonyyq
03.03.06, 20:36
Lainaten matiaz:sen tyyliä.
- 13.08.2006 tulee täyteen 13 vuotta elikkäs nytten 12 (tiiän oon nuori ei tarvii aukoo)
-Olen koulussa joka on keskellä mettää.
-Pituutta löytyy vaatimattomat 156cm ja painoa 47kg
-Hämeenlinnassa
-KA: 8.5
-olen irkkaaja. @ quakenet. galleriassa on kuvia. tonyyq on nick.
-Ja uskonnosta sitä että kuulun ev.lut kirkkoon mutta en usko jumalaan, enkä ole sitä mitenkään vastaan. Olen sitä mieltä, että jumalaa ei ole todistettu olemassa oloon eikä myöskään todisteita ettei olisi ollut.
-Harrastan jääkiekkoa. Myös kiinnostusta moottorilla varustettuihin kaksipyöräisiin. Koneella aikaa tulee vietettyä kanssa ihan hyvin.
-Puhelin: Nokia 6101.

Arvo
03.03.06, 20:43
Kaipa sitä minunkin sitten...

Terve vaan, olen

-22v.

-Työkseni ronttaan postia (naurakaa vaan)

-Irkkaan joskus harvemmin.

-Seurustelen. Naisen kanssa.

-Tappi. 163cm/~60kg.

Kiinnostuksia on kännykät, tietokoneet, autot, etupäässä vanhat.
Itellä ei ole autoa. Vielä ainakaan.

Siinä nyt jotain.

Jaa, kuvatus löytyy kalleriasta nikillä Simeon_I, jos jotakuta kiinnostaa.

nossi
03.03.06, 22:01
No heipsan!

-13.7.2006 tulee 18v mittariin eli nyt siis 17v
-17?cm ja noin 60kg
-Asustan iisalmessa ja käyn amiskan sähköpuolta (eli sähköpuolen hinttareita kuten meilläpäin sanotaan:D)
-Sinkku vuodesta 1988
-Irc-gallerista löytyy kuvia nimimerkillä {Talkkari}
-Koulun ohella teen töitä maansiirto yrityksessa, tosin siellä saa olla oikeen monitoimimies kun välillä ajaa konetta ja välillä mopin varressa:D
-Harrastuksista sen verran että eukkoo olis mukava näprätä jos sellanen vielä olis :D Kävelyä tosiaan tulee harrastettua.

Siinäpä se taitaa olla.

Kerppis
04.03.06, 03:43
Yli puolen tunnin toleranssilla... juuh...Esim töiden lomassa voi editointi jäädä vaiheeseen ja/tai lähettäminen vähän tökkiä ja siis lähteä myöhemmin. Toki postauksen jälkeen kun tarkistaa että kaikki meni ok, niin usein luulisi huomaavan että lisää jutskaa tullut.

Voisiko Sovelias kertoa enemmän itsestään?

dille
04.03.06, 10:29
Voisiko Sovelias kertoa enemmän itsestään? Osti minulta kameran, joten tiedän hänen nimensä ja asuinpaikkansa:D...

Itse tulen Helsingistä, ja olen nähnyt maailmaa muiltakin kanteilta, kuten 1.5v Anaheimissä tai 8kk Mongoliassa ja useita lyhyempiä visiittejä. Puhun parempaa englantia kuin suomea. Omistan himon kameroiden, kännyköiden ja muiden elektronisten laitteiden hankintaan ja niihin menee kaikki ylimääräinen raha.

MaTiAz
04.03.06, 16:08
Voisiko Sovelias kertoa enemmän itsestään? Osti minulta kameran, joten tiedän hänen nimensä ja asuinpaikkansa:D...

Itse tulen Helsingistä, ja olen nähnyt maailmaa muiltakin kanteilta, kuten 1.5v Anaheimissä tai 8kk Mongoliassa ja useita lyhyempiä visiittejä. Puhun parempaa englantia kuin suomea. Omistan himon kameroiden, kännyköiden ja muiden elektronisten laitteiden hankintaan ja niihin menee kaikki ylimääräinen raha.
Mongoliassa? Millaista siellä oli?

Jollemi
04.03.06, 16:22
Ainakin mongolialainen ruoka on aika jees. Vois käydä taas joku päivä paikallisessa mongolialaisessa.

J.J-75
04.03.06, 16:49
Ihme paikkoja minne ihmiset menee heh. Mongolia. Varmasti mielenkiintonen ja halpa maa.

Kerran kuulin, että Kambozha on sellanen kehitysmaa ja eräs tuttu kävi sielä. Kuulemma jos Thaimaahan menee, siellä käyneet voi kertoa kuika halpaa siellä on, niin Kambozashassa se on vielä siitäkin 6 osaa vähemmän, eli normaali suomalainen olisi melko rikas siinä maassa jo työttömänäkin. Eli jokainen euro olisi 12 kertanen ostovoimallaan Suomeen nähden.

rutina
05.03.06, 19:32
Tervepä terve vain!
Olen:

- 18v miehenalku Helsingistä synt. 11.05.1987
- Pituutta n. 182cm ja painoa n. 65kg
- Valmistaudun tässä YO-kirjoituksiin, jonka jälkeen olisi tarkoitus jatkaa Svenska Handelshögskolaan (tästä voi moni päätellä, että kuulun tuohon n. 5.5% vähemmistöön, eli olen suomenruotsalainen).
- Inttiin kärsimään nyt kesällä Dragsvikiin
- Olen ateisti
- Pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa olen. Naisen kanssa, kun sitäkin pitää näköjään mainita. ;)
- Galleriasta löytyy kuvia nickillä rutina, jos jotakuta kiinnostelee.
- Harrastuksista voisi tähän heittää vaikkapa laskettelun, golfin, purjehduksen ja matkustamisen
- Liikun pisteestä A pisteeseen B Alfa Romeo 147:lla vm. -01.
- Puhelin vielä hetkisen SonyEricsson P800

Eiköhän siinä riittävästi, saa toki lisääkin kysyä, jos kiinnostaa. :)

dille
05.03.06, 21:08
Mongoliassa? Millaista siellä oli?Karua, alkeellista, masentavaa, koleaa sekä kylmää. Porukat kasvattelivat karjaansa, ja me asuttiin "linnassa", jonne paikallisilla ei ollut mitään asiaa kts. 24/7 AK-47 vartioiden. Olenpa tuollaisella muutaman kudin ampunutkin kiitos heidän.

Kambozhassa olen pyörinyt 2.5kk, tosin mutsini tainnu olla siellä melkein vuoden, ja kyllä mielummin pysyn Thaimaan puolella. Thaimaa on kuitenkin sama mesta, jossa ei tarvitse pelätä kuolevansa ja palvelukin pelaa paremmin. Vanhemipien duunien perässä on matkusteltu varmaan 20 maata, joisa 10 erikoisempaa, mutta hirveästi ei noista maista opi mitään, kun työnantajat majoittavat aina, kuin jotain diplomaatteja, ja kulkuvälineinä toimivat G-sarjan mersut luodinkestävinä.

Nyt olisi mahdollisuus lähteä mutsin mukana 9kk:si Kirgisiaan (http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirgisia), mutta eipä tuo mesta hirveästi houkuttele, ja opiskeluissakin täytyisi pysyä jossain tahdissa. Ensi vuonna voisi kyllä lähteä vuoden Pariisin visiitille.

-Sonic-
05.03.06, 23:53
Ihme paikkoja minne ihmiset menee heh. Mongolia. Varmasti mielenkiintonen ja halpa maa.

Kerran kuulin, että Kambozha on sellanen kehitysmaa ja eräs tuttu kävi sielä. Kuulemma jos Thaimaahan menee, siellä käyneet voi kertoa kuika halpaa siellä on, niin Kambozashassa se on vielä siitäkin 6 osaa vähemmän, eli normaali suomalainen olisi melko rikas siinä maassa jo työttömänäkin. Eli jokainen euro olisi 12 kertanen ostovoimallaan Suomeen nähden.
Joo halpaahan siellä varmaan on, mutta voi olla se tavarakin sen laatuista:D
Itse en ainakaan mitään erikoista sieltä hankkisi..

J.J-75
05.03.06, 23:57
Hei muutes.. kun olet paikoissa käyny maailmassa noin monessa...

Kerro mulle, mikä on sellanen maa omasta mielestä, minne kannattaa mennä. Ois jumalattoman halpaa, ois oleminenkin helppoa, ei tarttis miettiä kuolevansa sentään, sais lomailla kunnon luxusus paikassa, naisen kans kun menisi?

Oisko jotain esimerkejä? Hintaesimerkkejäkin palveluista tai jotain? Kiinnostaisi meinaan. Vaikkei tää aiheeseen liitykään.

murto
06.03.06, 02:34
- Asun Etelä-Pohjanmaalla, suvut molemmin puolin asuneet satoja vuosia (kotitila perustettu 1700-luvulla)
- 23 vuosi menossa
- Ylioppilas, lopputyötä vaille tuta/yrittäjyyspainotteinen tradenomi
- Töihin mennään tammikuussa 2007, ellei ensi kesälle lykätty armeija venähdä tarpeettomasti
- Autona Audi, A4 1.8T "aivan vakio", merkkikerhon jäsen
- Puhelin Nokia 9300 ja 8210
- Vietin 5 kk USA:ssa vaihto-oppilaana syksyllä 2004, hieno maa ja mukavia ihmisiä
- Onnellinen sinkku jo useita vuosia
- Elopaino mitataan neuvolan ulkopuolella, pituus 188cm
- Toisinaan tulee käytyä kuntosalilla ja laskettelumäessä, kesällä pyöräilen
- Luen hyviä kirjoja, kuten Kunnaksen Koiramäki, Mäen Vares, Tuurin kirjallisuus, Paasilinnan kirjallisuus
- Lehtiä tulee Ilkka, sunnuntain hesari, Moottori, Tuulilasi, TM, Road and Track, Aku Ankka
- Kansallisen Kokoomuksen jäsen
- Laiska, mutta asialliset asiat hoidetaan
- Kiinnostunut jo toisessa polvessa talousasioista, erityisesti verotuksesta sekä sen laillisesta kiertämisestä
- Tapana parannella hieman kaupasta ostettuja tuotteita
- Ajatuksissa ruveta yrittäjäksi muutaman työvuoden jälkeen
- Vanhana miehenä kävelen kontioin, pussihousuin, jussipaidalla ja traktorimerkin lippiksellä varustettuna ostamaan merkkiliikkeestä uutta Porschea vanhasta selkärepusta kaivettavalla setelinipulla. Yleisolemus tulee olemaan mallia takametsien erakko. Koko tilanne videoidaan tekniikan suomia mahdollisuuksia hyväksi käyttäen.

laspa
06.03.06, 10:58
-Oulusta
-18v mies(?) ;)
-lukio loppusuoralla, toivonmukaan tässä keväällä valkolakki päähän
-intti alkaa tammikuussa -07 Sodankylässä
-kännynä SE k500i (haussa symbian-luuri), liittymä dna Onni
-Citroen ZX:llä ajelen (1.9 td vm -96, pakettiautoksi rekisteröity)

aimo
06.03.06, 12:00
Kuulemma jos Thaimaahan menee, siellä käyneet voi kertoa kuika halpaa siellä on, niin Kambozashassa se on vielä siitäkin 6 osaa vähemmän, eli normaali suomalainen olisi melko rikas siinä maassa jo työttömänäkin.
No Thaimaa ei olekaan kehitysmaa, vaan ns. NIC-maa (Nearly Industrialized Country). Mutta kyllä Thaikuissakin länsimaalainen ihminen on todellinen kroisos maaseudulla ja pohjoisessa, vaikkei Bangkokin länsimaalaiset alueet tai eteläosien turistipaikatkaan missään tapauksessa kalliita ole. Kaikissa kehitysmaissa normaali suomalainen työtönkin on käsittämättömän rikas, ja aika moni viettää niissä pitkiäkin aikoja. Yksi tälläinen alue on Intian Goa, vaikka siellä hintataso saattaa olla jopa 5-10 kertainen verrattuna esimerkiksi Mumbain (ent. Bombay), Delhin tai Calcutan ei-länsimaalaisten suosimiin alueisiin.

O.J.
06.03.06, 16:20
-30v mieshenkilö.
-jonkun sortin yrittäjä (tai joku semmonen) 21v lähtien.
-opiskelu lopetettu kannattamattoma 18v:n ikäisenä.
-tv-lupa maksettu omasta kukkarosta -97 lähtien.
-velallinen -97 lähtien, alkaa loppua joten lähiaikoina uutta hakemusta sisään ja taas mennään.
-irtainta ja kiintainta itse tienattua omaisuutta 6-numeroisen eurosumman edestä, ensimmäistä numeroa en osaa sanoa.
-rekisteriotteiden mukaan omistuksessa 4 kpl turboahdettuja ajoneuvoja.
-2005 palkkatulot 30€.
-yhtenä perusominaisuutena laiskuus ja sen saavuuttaakseen joutuu välillä tekemään oikeasti töitä.
-tällä hetkellä tuntuu siltä, että kaikki kotimainen Oulu-Jyväskylä-Pori länsipuolella kasattu metalliesine hajoaa heikkouttaan tai sit ne ei vaan osaa.
-hyvä luottamus saksalaiseen a-kirjaimella alkavaan laatuun (AEG, Audi).
-mainittu mm. idiootiksi, komppanian toiseksi turhimmaksi mieheksi, söpöksi, työhulluksi, herrasmieheksi jne. tilanteen ja sanojan mukaan.

MaTiAz
06.03.06, 16:23
-2005 palkkatulot 30€.
Auts...

leoNico
06.03.06, 16:56
kai mäki sitten esittäydyn :P

- olen "sekarotunen", ½ suomalainen ½ kanarialainen.
- olen katolinen
- muutin kanarialta suomeen 11 vanhana.
- opiskelen kolmatta vuotta sekä audiovisuaalista viestintää ammattikoulussa että lukiota.
- harrastan nyrkkeilyä
- huhujen mukaan olen humoristinen
- en irkkaa, käytän messengeriä

edit: ainii, ja syyskuussa täytän 20.

Harald
06.03.06, 17:17
-2005 palkkatulot 30€.
Auts...

jonkun sortin yrittäjä

säätäjä
06.03.06, 17:47
laitetaan nyt kaikkien nähtäville:

*poika
*25
*mainosmaakari
*isot silmälasit
*ei lapsia
*niin sinkku kuin vain voi olla
*180cm/86kg
*ei velkaa, ei autoa, ei omistusasuntoa
*homokas hetsku
*lähellä sydäntä: valokuvaus, design ja muoti
*unelma-ammatti: lehti/muotikuvaaja tai jotain...
*värisokea (pahasti)
*mac-hullu

ja jotain sinnepäin.

http://www.pintaliitodesign.com/oopa_mv.jpg

memasa
09.04.06, 18:19
Matkapuhelinfoorumin virallinen scoreboard:

http://scoreboards.hotornot.com/matkapuhelinfoorumi?invite=0F332F8BKREESY

;)

jaakko
09.04.06, 19:04
- vuoheksi syntynyt kesällä -67
- toista kertaa naimisissa, kun en yhdestä kerrasta oppinut
- isäänsä fiksumpi murkkuikäinen tytär, mulla "lainassa" pari kertaa kuukaudessa
- punnitus nippanappa neuvolassa, pituutta 186 cm
- kulkineena naku-octavia
- kännyköitä vuodesta -92, muukin elektroniikka kiinnostaa
- veden lisäksi juon mieluiten kuivia siidereitä (mm. englanti, irlanti)
- vapaa-ajan vie vaimon viihdyttämisen lisäksi radioamatööri- ja kotiteatteritouhut

Draiver
09.04.06, 22:35
- 26. kesäkuuta täytän 20 vuotta
- asunut koko ikäni Kannuksessa
- ylioppilaaksi kirjoittanut 2005
- tällä hetkellä Kajaanissa maata puolustamassa, todennäköisesti edessä Haminaan lähtö kahden viikon kuluttua
- syksyllä 2007 tarkoituksena aloittaa tietojohtamisen opinnot Tampereen Teknillisessä yliopistossa
- harrastuksina golf, dvd-elokuvat, Dan Brownin kirjallisuus, atk/puhelimet vähenevässä määrin, laskettelu
- musiikkimaku pop/dance painoitteinen ja elokuvissa toiminta/trilleri uppoaa hyvin, sotaelokuvia löytyy hyllystä toista kymmentä
- vanhempien matkailuharrastuksen johdosta etelänmatkoja tehty parin vuoden välein. Harrastus on ilmeisesti tarttunut myös itseeni. Viime syksynä tuli käytyä mm. Lontoossa. Kesällä 2007 todennäköisesti reilaamaan ympäri eurooppaa.
- paikkoja, joissa haluaisin käydä: Meksiko, Dubai, USA (kiertoajelu olisi aika siisti), Kanada (ehkä vaihtoon yliopistosta?), Thaimaa, Kuuba, Mauritius/Malediivit sekä jokin Alppien laskettelukeskus
- benjihypyn olen halunnut jo kauan aikaa tehdä, eikä mitään kätystä Suomen oloissa, vaan heti kunnon loikka jossain ulkomailla
- haaveena iso talo veden äärellä, pari kakaraa ja vaimo sekä kansainvälinen työ

=Henkkis=®
09.04.06, 22:36
Kai munkin täytyy sitten.
Ikää on 21v.
Asun yksin Turun keskustan lähellä.
Opiskelen Datanomiksi koulu loppuu kesäkuun alussa.
Inttiin menen heinäkuussa.
Töitäkin teen elikkä olen kodinkonemyyjänä.
Autona on Opel Ascona 2.0i -87
Puhelimena pääasiassa toimii 9300 ja 5100
Vapaa-aikana vähän kun sitä on, hengaan kavereiden kanssa tai istun koneella/katon telkkaria. Myös viikonloppusin yleensä lauantaina otetaan viinaksia kunnolla. Arkisin sitten juodaan usein muutama olut illalla. Tupakkia sillon tällön taas olen ratkennu mutta en polta joka päivä.
Naista ei ole.
Mitäs sitten nykyseen elämäntilanteeseen olen tyytyväinen, vaikka tylsää välillä onkin. Mutta siinä se menee kun jäitä polttelis.

kenopäänaali
10.04.06, 11:43
Onko Turku autioitunut?
--kpn

DirtyJ
10.04.06, 12:16
Onko Turku autioitunut?
--kpn

Paras puujalkavitsi vähään aikaan... :D

=Henkkis=®
10.04.06, 12:25
Onko Turku autioitunut?
--kpn

Eipä se ole, alakerrassa ja sivulla olevissa asunnoissa asuu jo paljon ihmisiä. Myös ympärilläni ja koko Turun alueella. Kanssani ei asu kukaan.

btw.. kpn toi oli huono...

Sammen
10.04.06, 12:31
- 23v. (0804)
- Kihloissa 2v.
- Vuokra-asunnossa Vaasassa (72neliö)
- Auto: Opel Astra STW -03
- Puhelin: Nokia 9300i
- Harrastuksena musiikki,sulkapallo,matkustaminen
- Tällähetkellä painostan 110% omaan yritykseen,MusicSam.
- Ollut ennen omaa yritystä matkapuhelinmyyjä/vastaava vuodesta 2001.

[[E90]]
26.05.06, 21:48
Elikkäs:

17 vähän aika sitten (12.5) täyttänyt lukiota käyvä miehenalku tän nickin takana piileskelee.. Pituutta löytyypi sellainen 187cm.. Tällä hetkellä Suomen vissiinkin uusimmassa lukiossa Tampereella yritän opiskella, joskin kesällä tulee muutto eteen.. Kännyköitä löytyy vakikäytössä 7610 sekä 9300, ja kaapista löytyy muutama muisto vanhoilta hyviltä (?) mustavalkonäyttöjen ajoilta.. Näistä muutaman mainitakseni: 8310, 3210 ja vaikkapa 3110 (kyllä..!).. Ja kaikki toimivia, ainakin viime tsekkauksella olivat kunnossa..=) Koneella tulee vietettyä liikaa aikaa, opiskellakin välissä pitäisi... Muuta en nyt tähän hätään osaa kertoa itsestäni...
Post scriptum: Vielä pitäisi hiukan vajaa vuosi jaksaa tuota Bc-korttia odotella... Raahh.... Ai niin, ajan tällä hetkellä skootterilla..(Pakko oli tunnustaa...=))

marzi79
06.06.06, 18:26
-26v neito Satakunnasta
-Työskentelen ravintola-alalla, tällä hetkellä eräässä työpaikkaruokalassa.
-Auto: Volvo v 70
-Pituutta 178, painoa 70
-Avomiehen kanssa yhteieloa pian 8 vuotta
-Ei olla kihloissa(mies ei kuulemma vielä "ehtinyt" kosia =)
-Ei lapsia
-Oma rivitalokaksio
-Haaveissa omakotitalo, sitten joskus
-Harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily, musiikki, lenkkeily, ruoanlaitto
-Vapaa-aika kuluu kotosalla tai kavereiden tykönä, lenkillä ym
-Kahvin suurkuluttaja ja tupakkia palaa jonkun verran.Viinaksia käytän harvoin,1-2 kertaa vuodessa...

AzizCF
06.06.06, 19:16
Onko Turku autioitunut?
--kpn

Eipä se ole, alakerrassa ja sivulla olevissa asunnoissa asuu jo paljon ihmisiä. Myös ympärilläni ja koko Turun alueella. Kanssani ei asu kukaan.

btw.. kpn toi oli huono...

Tulee vähän myöhään, kun on ensimmäinen kerta kun luen tätä topicia, mutta aika hyvä puujalkavitsi "kpn" :D

Lisää näitä ;)

B_G
06.06.06, 21:55
B_G on yhtä kuin..
-punapää (näyn ja kuulun kauas.. xD)
-25w. nainen (joko mua voi sanoo naiseksi?)
-lähtöisin Hki
-oma talous 18w. lähtien
-kiinnostunut mm. luureista ja tietokoneista
-pahemman puolen shop-a-holic
-välillä turhamainenkin kosmetiikan ja muodin suurkuluttaja (eix kaikki naiset oo?!!!)
-kotihiirulainen joka ei pituutensa puolesta hiirulaista ole kyllä nähnytkään (174cm)
-töitä 24/7 (työnarkomaani?)
-huumorintajuinen K-18 vitsien kylväjä
-puhuu aivan liikaa... puhelimeenkin
-puhelin nyt naismaisen pinkki CL75 Poppy

Eiköhän siinä tarpeeks.. :o)

säätäjä
06.06.06, 22:02
B_G on yhtä kuin..
-lähtöisin Hki
-oma talous 18w. lähtien
-välillä turhamainenkin kosmetiikan ja muodin suurkuluttaja (eix kaikki naiset oo?!!!)
-kotihiirulainen joka ei pituutensa puolesta hiirulaista ole kyllä nähnytkään (174cm)

Vapaa?

B_G
06.06.06, 22:06
B_G on yhtä kuin..
-lähtöisin Hki
-oma talous 18w. lähtien

Vapaa?
Ai juh, sehä se unohtu mainita! :oD Olen.. kai. Ellen ole kahlittu duuniin.

säätäjä
06.06.06, 22:10
B_G on yhtä kuin..
-lähtöisin Hki
-oma talous 18w. lähtien

Vapaa?

En minä nyt kai sellaisia.. mutta Juppelis... ;)

B_G
06.06.06, 22:13
B_G on yhtä kuin..
-lähtöisin Hki
-oma talous 18w. lähtien

Vapaa?

Juu mutta unohtu se silti mainita.. onhan sen muutkin omalta osaltaan ilmaisseet tässä topicissa.. ;o)

säätäjä
06.06.06, 22:35
B_G on yhtä kuin..
-lähtöisin Hki
-oma talous 18w. lähtien

Vapaa?

Juu mutta unohtu se silti mainita.. onhan sen muutkin omalta osaltaan ilmaisseet tässä topicissa.. ;o)

Ei kerrota Juppelisille... eihän?

juppelis
06.06.06, 23:40
Busted.

Mutta kerro B_G toki lisää :)

Charger
07.06.06, 00:02
Busted.

:D :D
Heti pitää kokeilla onnea....
Well, forget it...ei onnistu kuitenkaan.
:D

Vaikka olethan sinä juppelis semmonen hurmuri, että! :D :D

veppis
07.06.06, 02:01
Jätetääs ne turhat löpinät.

Anonymous
07.06.06, 08:13
Karvanen mies
Ikää sen verran, että voisi olla edellisten isä kevyesti (194x)….
”Paljasjalkainen” Stadilainen (paljasjalkaiseksi kutsun sellaisia joiden sukuhauta on ollut joskus Vanhan kirkon puistossa ja sittemmin siirretty Hietaniemen vanhalle puolen)
Kiinnostunut kaikesta; harrastuksia pääosin kuvaus, kameroiden (wanhojen keräily), tietotekniikka/liikenne, satelliittiTV, HI-FI, matkustelu, puutarha, kirjat, musiikki, elokuvat jne…
180/80, hyvässä fyysisessä kunnossa
Naimisissa (2. kerta); lapsia; tytär (ekasta avioliitosta, asuu muualla); toinen tytär ja poika, perheessä myös koira ...
Pieni omakotitalo (about 200 neliötä pienellä 1500 neliön tontilla)
Vapaa-aika, mitä se on?
Tupakoi, maistelee (kun hyviä juomia löytyy), erittäin seurallinen
Citikka, Rellu ja julkiset, siis kulkuneuvoina (kaksi ensimainittua mikäli vaimolta ja tyttäreltä joutaa, kundin skooterilla en viitsi ajaa….)
Huumorintajuinen, jaa sen kai päättävät muut……
Opiskellut tietotekniikkaa, elektroniikkaa, tietoliikennettä, valokuvausta, ilmaisua ja loppuukohan tuo opiskelu koskaan (mikä minusta tulee isona; eläkeläinen?)
Leipäni ansaitsen tietotekniikasta/liikenteestä
hmmm-…. tuossahan sitä

B_G
07.06.06, 08:44
Busted.

Pojat, pojat, pojat... :oD

Juppeliksen ylenpalttinen kiinnostus hamekansaa kohtaan on kyllä pistäny silmään muissakin aihealueissa, lisää se esittelyysi ja isolla perään että gprs>> HAKU PÄÄLLÄ! <<gprs ;o)

DirtyJ
07.06.06, 10:34

Etelässä vissiin kaikki on isompaa, kun tollanenki tontti ja talo on pieniä... :))

B_G
07.06.06, 10:40

Etelässä vissiin kaikki on isompaa, kun tollanenki tontti ja talo on pieniä... :))

Sehän riippuu pitkälti siitä kuinka monta asukasta talossa ja tontilla on! :o)

dille
07.06.06, 11:43

Etelässä vissiin kaikki on isompaa, kun tollanenki tontti ja talo on pieniä... :))Paljasjalkaisilla stadilaisilla on myös se etu, että silloin kun tuommoiset linnat ostettiin ei asuntojen ja tonttien hinnat olleet vielä taivaissa. Täälläkin asutaan suht. saman kokoisessa talossa vastaavan kokoisella tontilla n. 10min keskustasta. Talon arvo on kaksinkertaistunut vimeisen 10v. aikana. On muuten aika usein yritetty pakottaa myymään tontista osia kaupungille, jotta he voisivat vuokrata niitä uusien asuntojen rakentajille, mutta vielä eivät ole onnistuneet.

Kyllä löytyy oma kämppäkin, mutta enemmänkin tukiaisten saamiseksi:D. Kyllä täällä jonkun pitää vahtia taloa, kun muita ei oikein näy.

Anonymous
07.06.06, 13:10
Joo ... hinta-arvio tehtiin noin 10v sitten, muutama aika taaksepäin naapuri myi hieman pienemmän ja sai tasan saman kuin silloinen meidän hinta-arviomme oli .... valuutta vaan on muuttunut markoista euroiksi tällä välin..
Ja vastauksena toisaalle; meitä asuu neljä + koira talossamme ...
Niin ja vastauksena siihen aika juttuun; tontin paperien mukaan se on ensikerran mainittu tonttina (toki oli silloin hieman suurempi) vuonna 1710 ... itse ostin sen 90-luvun laman aikana (silloin todella edullisesti,entisellä omistajalla oli sijoitukset menneet vähän poskelleen, eikä hän halunnut "myydä" sitä pankille, tai kaupungille) ... kaveri oli juurikin saanut valmiiksi asumamme täystiilitalon (väliseinätkin 20cm tiiliseiniä), kun sijoitukset alkoivat mennä poskelleen..
Mutta tämähän on nyt offtopic .........

John Cooper
07.06.06, 14:03
Niin ja vastauksena siihen aika juttuun; tontin paperien mukaan se on ensikerran mainittu tonttina (toki oli silloin hieman suurempi) vuonna 1710 ...

Saako udella missä kunnassa/kylässä tuo tontti silloin sijaitsi? Sittemminhän on nuo kylien ja kaupunkien rajat kovasti muotoutuneet uudelleen.

juppelis
07.06.06, 16:20
Busted.

Pojat, pojat, pojat... :oD

Juppeliksen ylenpalttinen kiinnostus hamekansaa kohtaan on kyllä pistäny silmään muissakin aihealueissa, lisää se esittelyysi ja isolla perään että gprs>> HAKU PÄÄLLÄ! <<gprs ;o)
Ahaa eli mut ja mun vastustamaton charmi on jo huomattu.. tämähän tekee asian vielä helpommaksi :D

O.J.
07.06.06, 16:25

No tuo tonttihan on pienehkö, talo taas keskivertokokoinen. Koska väliseinätkin tiilestä, niin äänieristyskin varmaan hyvä. Todennäköisesti arvokas rakennus tänään...

Kunnon tontti mitataan hehtaareissa:-))

Jollemi
07.06.06, 16:26
Voitaisiin pysytellä taas siinä itse asiassa.

T P
07.06.06, 19:36
- 24v opiskelija (tietotekniikka / tietojenkäsittely)

- Tarkoitus olisi tehdä diplomityö ensi syksynä viiva talvena viiva joku päättymisajankohta.

- Käyttänyt SuSE Linuxia niin kaun kuin jaksaa muistaa, vaikkei siitä mitään tiedäkään.

- Juomana vesi tai maito. Parempaa kaivatessa laadukas olut, mieluiten cask conditioned. Ulko- ja kotimaisesta tusinaoluesta pysyn kokonaan erossa. Siidereitä en ole ikinä juonut. Parempi viski kiinnostaisi satunnaisten kokemusten perusteella, mutta kulutusvoima ei riitä asiaan tutustumiseen. Viineihin en ole pääsyt sisälle, mikä hyvä, koska ei niitä olisi rahaa ostaakaan.

- Tietokoneena halppis PC rautaa SuSE Linuxilla ryyditettynä. Työkoneena jatkossakin jokin Linux variantti. Mac kiinnostaisi kakkos/lelu koneena, mutta ovat siinä määrin ylihinnoiteltuja, ettei tässä vaiheessa tarvitse ajatellakaan hankkivansa.

- KDE:tä käytellyt Linuxissa.

- En omista iPodia tai muutakaan kannettavaa soitina, koska kuulo on liian herkkä kuulokkeille.

- Aikanaan hommattu opiskelijabudjetin äänentoistolaitteisto sisältää NADia ja Chorusta. Siihen on tyytyminen, kunnes joskus ehkä saisi enemmän rahaa.

- Musiikkina kuuntelen mieluiten laadukasta musiikkia, tyyli saa vaihdella.

- Lukiossa pärjäsin ihan hyvin, yliopistossa vaihtelevammin.

- Lueskelen englanninkielistä proosaa ja tietokirjallisuutta. Kiinnostuksen aiheina mm. historialliset aiheet ja fiktion saralla mikä tahansa laadukas.

- Kännykkänä hirveä Motorola. Ikävä kyllä. Paluu N 6310i:n käyttäjäksi pian edessä?

- Mielelläni omistaisin Nokian S60 laitteen. Kiinnostaisi jopa koodata sille jotain itsekin.

- Aikomuksena oli kesällä osallistua johonkin opensource hommailuun tekemään jotakin mistä olisi hyötyä, esim käännös, dokumentointi tms. hommia, mutta kaikenlaista muuta on ilmennyt kesäksi aika paljon, joten tuo jäi.

- joo eiköhän sitä siinä.

dille
07.06.06, 19:43
-
- En omista iPodia tai muutakaan kannettavaa soitina, koska kuulo on liian herkkä kuulokkeille.
Mitä oikeastaan tarkoitat? Et pysty kuuntelemaan kuulokkeilla, koska ne ovat liian huonoja vai kaiuttimet tulee liian lähelle korvia? Oletkohan kuunnelut sitten kunnon kuulokkeita?

Asiaan: omistan yli 20 paria kenkiä, joita käytän aktiivisesti, enkä ole homo.

säätäjä
07.06.06, 19:49
enkä ole homo.

Minulla on ainakin viisi eri rasvaa - myös silmänalusvoidetta. Omistan vaaleanpunaisen iPodin. Ikkunallani kasvaa yrttejä. Haluan asua asunnossa, jossa on puulattiat. Ostan keväisin uudet silmälasit. Käytän vain Maccejä.

dille
07.06.06, 20:02
Minulla on ainakin viisi eri rasvaa - myös silmänalusvoidetta.
Oletko huomannut noiden auttavan oikeasti?

Omistan vaaleanpunaisen iPodin. Ikkunallani kasvaa yrttejä. Haluan asua asunnossa, jossa on puulattiat. Käytän vain Maccejä.Fashion-meininkiä.. Kaikki muut iPod minit olivat niin hirveän värisiä, että itsekkin olisin ottanut pinkin. Yrttejä on aina hyvä olla. Naiset tykkää vihreästä, ja noista on oikeasti käytännön hyötyä. Puulattiat, vanhanajan kaipuuta kunhan ovat orginellit. Kuka nyt ei haluaisi siirtyä Maceihin (http://www.apple.com/getamac/ads/)?

T P
07.06.06, 21:18
-
Mitä oikeastaan tarkoitat? Et pysty kuuntelemaan kuulokkeilla, koska ne ovat liian huonoja vai kaiuttimet tulee liian lähelle korvia? Oletkohan kuunnelut sitten kunnon kuulokkeita?

Ei ole kiinni kuulokkeiden hinnasta/laadusta eikä paljoa rakenteestakaan. Liittyy ilmeisesti äänilähteen tulosta liian lähelle korvaa tms. mutta itselläni lähinnä kuulokkeista kuuntelu aiheuttaa epämiellyttävyyttä korvissa, jos ei nyt suoranaista kipua. Äänenvoimakkuus ei asiaan vaikuta. Joskus ala-asteella lääkäri korvia tutkiessa sanoi että minulle ei välttämättä kuulokkeet sovi, ja niinhän siinä kävikin. Tarkempaa syytä en osaa siis kuitenkaan osaa itse sanoa.

Nist
07.06.06, 21:22
Olen pian 35-vuotias nainen. Työskentelen terveydenhuollon alalla asiantuntija/tutkija-tehtävissä. Muoti ja vaatteet (varsinkaan ne kengät) ei kiinnosta minua pätkääkään. Talossani ei ole ainuttakaan huonekasvia - puhumattakaan kukkasista. Imuroinnin ja tiskauksen olen delegoinut herra Nistille. Vaikka olen kosmetologin tytär ja itsekin työskennellyt Sokoksen kosmetiikkaosastolla, en omista ainuttakaan silmänympärysvoidetta, enkä mitään muutakaan merkkikosmetiikkaa, paitsi tuoksuni: Diorin Pure Poison - joka on minulle yhtä tärkeä kuin alusvaatteeni. Minua ei kiinnosta käsityöt, ei kukkaset eikä "akkojen jutut" siitä, mitä tulikaan Ikeassa jälleen shoppailtua. Vaateostoksilla käyntiä suorastaan inhoan. Sen sijaan autot ja elektroniikka kiinnostaa, kotikoneessani on Linuxin käyttis ja olen koukussa irkkiin. Lapsia minulla on kaksi, tyttö (-98) ja poika(-96). Pojan kanssa tykkään pelata pleikkarilla ja lautapeleillä, erityisesti älypelit, kuten viimeaikoina Mastermind on molempia kiinnostava juttu. Lasteni kanssa viikonlopputraditioihin kuuluu myös leffojen katselu, yleensä Ace Ventura, Nuija ja Tosinuija tai joku muu vastaava älyvapaa leffa on sellainen, jonka ääressä on ihana rentoutua. Koira on minulle rakas kaveri, lapsuuteni unelma, jonka allergiani takia uskalsin hankkia vasta pari vuotta sitten - enkä kadu.

T P
07.06.06, 21:24
Kuka nyt ei haluaisi siirtyä Maceihin (http://www.apple.com/getamac/ads/)?

Maccit ovat ihan kivoja leluja, kalliita sellaisia, ja sopivat jos haluaa päteä eikä ole varaa kalliiseen autoon. Oikeaksi työkaluksi, kun laatu ratkaisee, itse vaadin ainakin jotain muuta. Kakkoskoneeksi ja leikkimiseen? Juu, sitten joskus kun on rahaa. Vaikka kaksikin samantien. Voihan sitä turhempaankin hömpään rahaa laittaa, varsinkin kun noilla on vielä jälleenmyyntiarvoakin.

Panda
07.06.06, 22:29
Ruma ja katkera 21v luuseri.

Anonymous
07.06.06, 23:17
Saako udella missä kunnassa/kylässä tuo tontti silloin sijaitsi? Sittemminhän on nuo kylien ja kaupunkien rajat kovasti muotoutuneet uudelleen.

Valitettavasti en tähän hätään löytänyt tuota paperia; Muistaakseni siinä oli mainittu kylä, tuomiokunta ja kartano josta "tila" (siten tonttia silloin kutsuttiin) oli erotettu ... kaikki toki hieman vanhahkolla ruåttinkielellä....

John Cooper
08.06.06, 11:20

Valitettavasti en tähän hätään löytänyt tuota paperia; Muistaakseni siinä oli mainittu kylä, tuomiokunta ja kartano josta "tila" (siten tonttia silloin kutsuttiin) oli erotettu ... kaikki toki hieman vanhahkolla ruåttinkielellä....

...jatketaan pienet OT:t tähän:

Kyllä se oikea nimike tontille on tila yhä edelleen kaava-alueen ulkopuolella. Puhekielessä yleisesti käytetty termi rantatontti on hyvin yleisesti vain ns. rantarakennuspaikka vailla rantakaavaa, jonka kanssa siitä vasta muodostuisi virallisesti rantatontti.

Qwertyi
08.06.06, 14:35
Turkulainen 26-vuotias sinkku jolta ei mielenkiinnon aiheet lopu. Suurimman osan ajastani kulutan musiikin, elokuvien sekä teknisten laitteiden kimpussa. Opiskellut aikoinaan tietoliikennettä josta eksynyt ravintola-alalle. Toiminut tiskijukkana useita vuosia mutta nyttemmin on ravintoloissa käynnit jäänyt vapaa-ajalle.

Juomana vesi sekä viikonloppuisin punaviini hyvän sapuskan kera. Myöskin erikoisempia olut- ja siiderilaatuja tulee ravintolailtaisin maisteltua. Kokin vikaa sen verran että hyvin on eletty tähän asti. Keittiössä valmistuu niin perinteinen kotiruoka kuin vähän eksoottisemmatkin pastat ja padat.

Omistuksessa ei mitään hirmu kallista, kuten autoa tai asuntoa. Arvokkain kokonaisuus taitaapi olla CD-kokoelmani joka kattaa musiikkityylejä laidasta laitaan.

Vapaat viikonloput tulee vietettyä mökillä ulkotöitä tehden sekä kalastellen.

DirtyJ
08.06.06, 15:03
No tuo tonttihan on pienehkö, talo taas keskivertokokoinen. Koska väliseinätkin tiilestä, niin äänieristyskin varmaan hyvä. Todennäköisesti arvokas rakennus tänään...

Kunnon tontti mitataan hehtaareissa:-))

Nojoo, oishan sitä kotopuolessa toistasataa hehtaaria maata mihin rakentaa ja rellestää. Sen verran vaan on kaukana "sivistyksestä" ettei se ole mahdollista. Nyt kun aivan keskustassa asuu ja katselee Oulussa tarjolla olevia tontteja niin tuo 1500 neliöö tuntuu äkkiseltään isolta, hassua.

Sorry offtopic

jossu
14.06.06, 12:52
Helsinkiläinen, vuonna 1985 syntynyt nainen eli 21 vuotias, työskentelen yhdessä Giganttiliikkeessä, työni on esitellä/myydä matkapuhelimia asiakkaille. Mä oon tällanen aika pitkä ja laiha mustahiuksinen joka ajaa mustalla Saab 9-5:lla ja yleensä poikaystävä kyydissä. Asun yhden kerrostalon seittemännessä kerroksessa yhdessä poikaystävän kanssa ja meil on siel kissa ja koira kavereina. Tällanen tientallaaja minä.

Samu
15.06.06, 10:25
Minä olen parin kk:n päästä 25 täyttävä tyhjäntoimittaja täältä metsäisestä Espoosta, järven rannalta, rivarin pätkästä. Yläasteella ote opiskeluun vähän lipesi, lukion sinnittelin lopulta läpi iltalukion kautta viidessä vuodessa ihan kohtuullisin paperein. Sitten intti jäi kesken ja venähti vuodella perhetragedian vuoksi. Siitä lähtien ote elämään vähän lipsunut, hauskaa tullut pidettyä enemmän kuin tehtyä töitä. Hankalampi homma kun ei oikein tiedä mitä opiskelisi, mikään ala ei kiinnosta kuin yksi ja ainut.. minne minulla ei ole mtn jakoa.
Nykyään teen suht tyhjänpäiväisiä hommia täällä Kauniaisissa eräässä firmassa. Työsuhde katkolla lokakuun lopussa, saas nähdä mitä sitten. Niskasta kiinni ja ensi keväänä johonkin kouluun, siinä tavoitetta kerrakseen.

Yleisen mielenkiinnon kohteena lähinnä autot (thyyyyning) ja clubeilla käynti sekä konemusiikki (trance mostly) ala Tiësto, Armin van Buuren, Paul van Dyk jne jne jne nimiä joita tuskin kukaan täällä tunnistaa :D Jokatapauksessa ei mitään skooter-darude -teknoräpellystä.
Tanssimista rakastan. Niin ja Lauttasaarta, sinne tahdon sitten isompana.
Matkapuhelimissa kiinnostaa pysyä kehityksen kärjessä, kokeilla kaikkea uutta vaikkei sille olisi mitään tarvetta. Kamun messissä tullut kierrettyä baareja tiskijukkana ympäri E-Suomea tässä muutaman vuoden ajan, muttei se(llainen musiikki...) oikein ole mun juttu, ehkä jos bileisiin pääsisi soittelemaan. Myös ralli kiinnostaa, tullut kierreltyä rallikilpailuita suht huolella faijan messissä ihan 80 -luvulta lähtien.

Joo ja ulkomuodosta parhaimman käsityksen saanee klikkaamalla tätä linkkiä:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=MC_KoppaKuoriai

anne
12.07.06, 17:35
Tällä hetkellä 45 vuotias ikinuori kolmen lapsen äiti ja yhden tämän foorumilaisen puoliso.
Kouluja jonkinverran käyneenä työskentelen ylikonstaapelina pääkaupunkiseudulla.
Puhelimet eivät minua kiinnosta tippaakaan, mutta näitä tarinoita on joskus hauska lukea.
Haaveena olisi joskus tehdä perinteinen maailmanympärimatka.

Tanjuzka
12.07.06, 17:37
Tällä hetkellä 45 vuotias ikinuori kolmen lapsen äiti ja yhden tämän foorumilaisen puoliso.
Kouluja jonkinverran käyneenä työskentelen ylikonstaapelina pääkaupunkiseudulla.
Puhelimet eivät minua kiinnosta tippaakaan, mutta näitä tarinoita on joskus hauska lukea.

Mukavaa saada lisää naisia, tervetuloa joukkoomme :)

juppelis
12.07.06, 17:45
Joo nimenomaan, mutta mielelläään alle 30-vuotiaita vapaita naisia :)

Niin eikä mielellään poliiseita, koska poliisi ei ole ystäväsi, ne vaan kirjoittaa sakkolappuja, vie mäksän aina auton takapenkille ja kuitenkin pamputtaa mut johonkin katuojaan, kun pitävät mua vanhana irstaana setänä vaikken edes ole vanha.

tonttu
12.07.06, 17:47

Niin eikä mielellään poliiseita, koska poliisi ei ole ystäväsi, ne vaan kirjoittaa sakkolappuja, vie mäksän aina auton takapenkille ja kuitenkin pamputtaa mut johonkin katuojaan, kun pitävät mua vanhana irstaana setänä vaikken edes ole vanha.
Juurihan sinä olit eläkkeelle menossa muistelemaan postauksiasi?

Kreivi S
12.07.06, 17:49
ja kuitenkin pamputtaa mut johonkin katuojaan, kun pitävät mua vanhana irstaana setänä vaikken edes ole vanha.

Kun on irstas ja setä, tulee se vanhuus kaupan päälle, ihan jo runollisisista syistä.

juppelis
12.07.06, 17:54
Juurihan sinä olit eläkkeelle menossa muistelemaan postauksiasi?
Niin se mieli muuttuu, kun tulee uusia mielenkiintoisia haasteita eteen :)

kenopäänaali
13.07.06, 09:52
Mikäs vika yli kolmekymppisissä on? Itse en ainakaan jaksa sitä teinien siiderit-nenästä-ihqdaa-hihittelyä.
--kpn

Nist
13.07.06, 10:19
Mikäs vika yli kolmekymppisissä on? Itse en ainakaan jaksa sitä teinien siiderit-nenästä-ihqdaa-hihittelyä.
--kpn

Jos vähän vanhemmat naiset p e l o t t a a pientä juppelisressua? :)

Ja tervetuloa Anne!

anne
13.07.06, 15:16
Kiitos.

Harkins33
14.07.06, 01:04
Yleisen mielenkiinnon kohteena lähinnä autot (thyyyyning) ja clubeilla käynti sekä konemusiikki (trance mostly) ala Tiësto, Armin van Buuren, Paul van Dyk jne jne jne nimiä joita tuskin kukaan täällä tunnistaa :D
Tuttuja nimiähän noi :)

Harkins33
14.07.06, 01:12
Ranskalaisin viivoin:
- 13v (01.09.92) syntynyt junnari Lappeenrannasta
- Talvella pelailen lätkää ja laskettelen
- Punttia nostelen jonkunverran ja penkistä nousee n. 60 Kg
- Puhelimena on tällähetkellä SE K500, tulossa on SE K750.
- Menossa 8. luokalle
- Musiikista sen verran että kuuntelen räppiä ja rämpyttelen vähän väliä kitaraa ja on toi pianonsoittokin jotenkuten hallussa

Karhu ('!')
14.07.06, 07:54
Mitäs minusta.

Ikää mittarissa 18 vuotta, parisen vuotta työskennellyt ravintola-alalla ja baarimikkona sekä tarjoilijana pusketaan edelleen.

Ammattikoulusta olisi pitänyt valmistua tuossa kesäkuussa, mutta on reilun vuoden opinnot rästissä, niin taidanpa lopettaa koko homman. Mielenkiinnon vei lähinnä työnteon miellyttävyys sekä viina. Jospa joskus myöhemmin elämässä löytäisi jotain mielenkiintoista opiskeltavaa.

Suomenruotsalainen, asustelen täällä Itä-Vantaalla vielä vanhempien luona. Velipoeka löytyy, pari vuotta vanhempi. Kissa ja koira tietty myös päivää piristämässä.

Musiikkimaun piiriini kuuluu lähinnä metalli eri muodoissaan sekä Jean S.

Harrastuksia nyt ei ole paljon mitään, kantabaarissa tulee työvuoroista riippuen istuttua 1-7 kertaa viikossa, kai se 4 on suht normaali. Siinä sitten sitä sosiaalista kanssakäymistä ja rahanmenoa on tarpeeksi.
Niin ja tietysti www.kiekko.tk, sen parissa hurahtaa vapaapäivinä se 8-20 tuntia, ei siitä vain pääse eroon.

En seurustele, koska en tällä hetkellä voi ajatella saavani siitä mitään kicksejä. Elän omaa elämääni ja se siitä.

Hupelimena toimii uudenkarhea Nokia E70.

Summa summarum, aika kuiva jäpikkä.

eralumi
14.07.06, 08:10
Mitäs minusta.

Ikää mittarissa 18 vuotta, parisen vuotta työskennellyt ravintola-alalla ja baarimikkona sekä tarjoilijana pusketaan edelleen.

Ammattikoulusta olisi pitänyt valmistua tuossa kesäkuussa, mutta on reilun vuoden opinnot rästissä, niin taidanpa lopettaa koko homman. Mielenkiinnon vei lähinnä työnteon miellyttävyys sekä viina. Jospa joskus myöhemmin elämässä löytäisi jotain mielenkiintoista opiskeltavaa.

Itse suosittelisin omien kokemusten perusteella että käyt sen koulun loppuun. Itse kävin myös 1,5v ravintola-alan koulua joka jäi kesken koska viina ja työt meni koulun edelle. Nyt sitten ollaan tehty hanttihommia kun ei todistusta ole muuta kuin peruskoulusta.

Onneksi nykyinen työpaikka kustansi mulle koulupaikan Rastoriin LVI-teknikko-linjalle. Mutta hankalaa se on aloittaa opiskelu kun on sen verran monta vuotta tehnyt töitä.

tonttu
14.07.06, 10:05
Mitäs minusta.

Mielenkiintoinen yhtälö.... mutta onnea työuralle...

kenopäänaali
14.07.06, 10:06
Mitäs minusta.

Mielenkiintoinen yhtälö.... mutta onnea työuralle...
Eikö baarimikkona toimimiseen vaadita enää 18v ikää?
--kpn

Kreivi S
14.07.06, 10:10
--kpn

Jos on siinä limutiskillä?

DirtyJ
14.07.06, 22:30
--kpn

Jos on siinä limutiskillä?

Ainakin oman kokemuksen perusteella baarissa saa olla alle 18vee ikäisiä, mut silloin pitää olla täysikäinen kaverina tavallaan "ohjaamassa". Pari kertaa on ollut harjottelijoita samaan aikaa töissä... En sitten tiedä miten noi pykälät tarkkaan ottaen menee.

veppis
14.07.06, 22:33
Eihän harhauduta aiheesta? ;)

Peppokani
14.07.06, 23:45
Hei. Oon Vellu, 26 vuotta nuori pojankloppi. Oon ehkä Matkapuhelinfoorumin mukavin jätkä! Lemmikkeinä mulla on ihQt hamsteri, koira, lapsi ja vaimo. Vaimo ei oo aina kiva ku se valittaa mulle.
Työkseni mä oon pomo, mutta oikeesti kaikki työntekijät vaan nauraa mulle ku oon niin kauhee ressukka!
No, kauhee! Mitä muuta mä osaan kertoo? Mulla ei oo kavereita.
Lemppariruoka on pitsa.

Ei muuta. Jos on vapaita tyttöjä, niin mulle voi laittaa yyyyvvveeeetä. Vastaan kaikille, jotka lähettää foton!

lirva
17.07.06, 10:58
-24v heppu Hämeestä.
-Pituutta löytyy 184cm painoa ei punnita neuvolassa.
-Yo paperit on jo, oppisopimus datanomiksi toivottavasti valmistun tässä syksyllä.
-Töissä heilun It-tuki heppuna. Aikaisemmin on oltu 118 numeropalvelussa ym. contact center hässäköissä töissä.
-Asun vanhassa kaupparakennuksessa avovaimon kanssa, yhdessä ollaan oltu ties kuinka kauan, lupasin kosia 10 vuoden jälkeen.
-Ajelen 90vm farmari corollalla, joka pitäisi leimata tässä kuussa =/.
-Kiinnostunut olen ameriikan autoista, tietokoneista, kännyköistä ja muista vimpaimista.
-Kotiteatterista pauhaa turmionkätilöt, cypress hill tai topi sorsakoski ym.
-Tykkään tupakoida mutta en tykkää juopotella, koska juodun viinan määrä tarvittavaan vaikutukseen on liian suuri.
-Tällä hetkellä puhelimena 6810, panan gd55 tulossa.

nhombre
22.07.06, 13:34
18 weeee opiskelija (datanomi ja ylioppilastutkintoa vielä vuosi tai 1.5 vuotta jäljellä) kouvolan seudulta hakee seuraa tositarkoituksella.....

no ei vaa :D

Oon duunissa kympillä ja jos jää vapaa-aikaa ni käyn skedees ja snoukkaamassa. kuuntelen hevanderia ja tykkään kaljasta :)

Sillon kun pääsin tähän hommaan ni oli pakko ruveta sivistämään itteäni vähän enemmän näitten puhelimien saralla ja se sai mut liittyymään tänne mpf:ään.

Itellä käytössä N70, mutta N80, E61, z540 tai qtekin 9000 haluaisin seuraavaksi.. En oo päättänyt vielä :P

nhombre
22.07.06, 13:35
Ja kielioppi hallussa jne, mutta älkää välittäkö :)

Minni
22.07.06, 18:17

Kiva huomata, että täällä on muitakin aikuisia, joten uskaltauduin sitten itsekin...

Nooh, ikää 39 ja perheenä melkeen 6-vuotiaat kaksostytöt. Koulutuksena kudonnan artesaani (valmistunut ennen monen foorumilaisen syntymää) ja toisena koulutuksena laskentamerkonomi.
Työkseni istun tietokoneen vieressä, vastailen puhelimeen ja maileihin, sekä pyörittelen erilaisia papereita.
Harrastukset ja työ ovat jotenkin sekoittuneet toisiinsa eikä niitä tällä hetkellä kai oikein pysty erottamaan. Lueskelen kyllä tätäkin foorumia (onko harrastus?)
Asustelen nyt lounais-hämeessä, mutta muutto pirkanmaalle kuuluu lähitulevaisuuden suunnitelmiin.

Pyydän jo etukäteen anteeksi etten sovi siihen toivottuun ikähaitariin ;)

tonttu
22.07.06, 22:05
Kiva huomata, että täällä on muitakin aikuisia, joten uskaltauduin sitten itsekin...

Nooh, ikää 39 ja perheenä melkeen 6-vuotiaat kaksostytöt. Koulutuksena kudonnan artesaani (valmistunut ennen monen foorumilaisen syntymää) ja toisena koulutuksena laskentamerkonomi.
.............................

Pyydän jo etukäteen anteeksi etten sovi siihen toivottuun ikähaitariin ;)
Tervetuloa, ja todellakin, sinä kuulut siihen toivottuun ikähaitariin!

Tissot
22.07.06, 23:49
-24v heppu Hämeestä..
-Yo paperit on jo, oppisopimus datanomiksi toivottavasti valmistun tässä syksyllä.

Oppisopimuksella datanomiksi, onnistuuko?. Kauanko kestää?

vtormane
22.07.06, 23:59
No voi perskule, reilu 3-kymppinen ukonkärsäke olen. En puhu turhia enkä pussaa, paitsi jos sille päälle satun. Harrastukset liittyy urheiluun ja omakotitalon ylläpitoon. Myös luonnossa ja mökillä sielu lepää.
Mualimaakin on kierrelty ympäriinsä niin että tietää vähän mitä muuallakin tapahtuu. Se avartaa oikeasti.
Tietokoneista on elantoa saatu.
Yksi viime vuosituhannella alkuun asetettu tutkintokin pitäisi joskus saada loppuun..

JPW™
24.11.07, 22:50
Että tällainenkin topicci löytyi täältä..heh heh..=)
Pistäiskö munkin jotain laittaa tänne? Ei kai..Niin vanha aihekin jo ja ei ketään kiinnosta. =D

tonttu
25.11.07, 21:42
Pistäiskö munkin jotain laittaa tänne? Ei kai..Niin vanha aihekin jo ja ei ketään kiinnosta. =D

Kyllä munkitkin ovat kiinnostavia.

JPW™
25.11.07, 21:46
Kyllä munkitkin ovat kiinnostavia.

Haha, olipas hauska vitsi... =D

juppelis
25.11.07, 23:10

Sehän on vähintä mitä voi tehdä, jos nostaa näinkin vanhan jutun pinnalle...

Charger
26.11.07, 00:20
Sehän on vähintä mitä voi tehdä, jos nostaa näinkin vanhan jutun pinnalle...

Näinpä juuri, joten ei muuta kuin infot tiskiin.

kieran
26.11.07, 01:24
Haha, olipas hauska vitsi... =D

Tervetuloa mpf:lle, suomen toiseksi parhaimalle puujalkavitsien hautausmaalle :)

hookoo_
26.11.07, 03:36
Pistetään sitten itsekin jotain tänne vaikka hieman wanha ketju onkin.

-24-vuotias miehen alku
-Vantaalla asustelen
-Harrastukset on kuntosali + muut urheilut vähän satunnaisemmin, penkkiurheilu, leffat, kotiteatteri, tietsikat yms. tekniikka :P
-Ylläriylläri tekniikan alan opinnot TKK:lla loppusuoralla, lähinnä dippaduu vain jäljellä

JPW™
26.11.07, 11:06
No jaa...

-26vuotias mies Turusta
-Pituutta 181, paino punnitaan neuvolassa...
-Varastotyöntekijä
-Naimisissa ollut kohta vuoden.(vaimon kanssa)
-Labbis/Kultainennoutaja sekoitus koira löytyy.
-Tupakoin ja juon säännöllisesti.
-Musiikkina menee melkein mikä vaan, kunhan saa sanoista selvää.
-Harrastukset:Työssä käyminen.
-Ehkä matkapuhelinfoorumin turhin jätkä.

BMW-Bimu
07.01.08, 19:37
Terve!

Pian 25-vuotias Tampereella (VIELÄ) asusteleva naisihminen. Rakastaa ylikaiken miestään, kirjottamista ja elektroniikkalaitteita.
Harrastelen vähän kaikkea: kirjeenvaihdosta, lenkkeilyyn. Sillä välin leipomista, kodinhoitoa, viherkasveja ja lukemista. Myös musiikki lähellä sydäntä.
Rehelliseksi ja mukavaksi luokiteltu monet kerrat. Puhelias ja RÄVÄKKÄ räpätäti ;)

Peppokani
07.01.08, 21:02
Terve!

Pian 25-vuotias Tampereella (VIELÄ) asusteleva naisihminen. Rakastaa ylikaiken miestään, kirjottamista ja elektroniikkalaitteita.
Harrastelen vähän kaikkea: kirjeenvaihdosta, lenkkeilyyn. Sillä välin leipomista, kodinhoitoa, viherkasveja ja lukemista. Myös musiikki lähellä sydäntä.
Rehelliseksi ja mukavaksi luokiteltu monet kerrat. Puhelias ja RÄVÄKKÄ räpätäti ;)
FotoKuppikokoJaAlkkarit (käytetyt) ois kiva ylläri!

BMW-Bimu
07.01.08, 21:09
FotoKuppikokoJaAlkkarit (käytetyt) ois kiva ylläri!

Heh, jos ei nyt kuitenkaan. ;)

Kreivi S
08.01.08, 13:30

No sano nyt edes mikä bemari sulla on.

Jarza
08.01.08, 17:15

Et sentään ole yllytyshullu, sehän oli ihan viaton pieni pyyntö. =)

BMW-Bimu
08.01.08, 20:47
No sano nyt edes mikä bemari sulla on.
BMW 316, vm. 99

Et sentään ole yllytyshullu, sehän oli ihan viaton pieni pyyntö. =)
Vai viaton... Sinä ja sinun viattomuutesi ;)

Crossfade
08.01.08, 21:01
BMW 316, vm. 99

Elikä sun miehen vuositulot on 30 tonnin luokkaa.. ;D Mikset vaihtais Peppoon tai Kreiviin ku ne on ollu hyvin intona susta täällä?

BMW-Bimu
08.01.08, 21:18
Elikä sun miehen vuositulot on 30 tonnin luokkaa.. ;D Mikset vaihtais Peppoon tai Kreiviin ku ne on ollu hyvin intona susta täällä?

Miksi pitäisi vaihtaa? Kun tiiä mittää.. Ei kukaan ostaa sikaa säkissä ;)
Ja mistä sä ton 30 tonnia vedit?

Crossfade
08.01.08, 21:21
Miksi pitäisi vaihtaa? Kun tiiä mittää.. Ei kukaan ostaa sikaa säkissä ;)
Ja mistä sä ton 30 tonnia vedit?

Miksei`pitäs?
Käytin mun salaisia laskukaavoja. Pystyn laskea sun miehen tulot katsomalla sun kirjoittamia lauseita ja niiden rakenteita.

HAHAAA "sikaa säkissä", nimenomaan, sikaa :D noeivaa, he ovat molemmat hienoja herrasmiehiä! Mää oon vaa parittaja.

apache
08.01.08, 21:42
onko tuo 30k eur sitten paljon? hei, bmw tyttö, vaihdatko nimimerkkiä sitten kun auto vaihtuu? foorumilla on eräs arska, se vaihtaa nickiä aina kun vaihtaa puhelinta

Crossfade
08.01.08, 21:57
Minun mielestä 30 ei ole paljoa.. Siitäku ottaa viellä verot ni justiin saa maidot kaappiin :(

OT: joo vois piruillessa varata nikin Arska E90, vai onko se jo käytössä ;D

BMW-Bimu
08.01.08, 21:59
Miksei`pitäs?
Käytin mun salaisia laskukaavoja. Pystyn laskea sun miehen tulot katsomalla sun kirjoittamia lauseita ja niiden rakenteita.

HAHAAA "sikaa säkissä", nimenomaan, sikaa :D noeivaa, he ovat molemmat hienoja herrasmiehiä! Mää oon vaa parittaja.

Jaha, että suhun pitää ottaa yhteyttä ku haluaa "herrasmiehen" ku oot niin kätevä siinä, et tiiät kuka sopis mulle niiiin passelisti. Voe ku sullosta. :O)

No voin sanoa, ettei tuo 30 tonttua, kovin pahasti mene vikaan. Mutten silti usko, että mistään oot sitä saanut lasketuksi vaan heitit. Ja toisekseen, olen itse autoni maksanut jos siitä jotain ajattelit.

onko tuo 30k eur sitten paljon? hei, bmw tyttö, vaihdatko nimimerkkiä sitten kun auto vaihtuu? foorumilla on eräs arska, se vaihtaa nickiä aina kun vaihtaa puhelinta
Onhan se ihan mukava summa minusta. Mutta kuten sanoin, ei kovin pahasti mene vikaan vaikka tarkka summa ei ole 30 tonnia.
Ja ei, en aio vaihtaa nimimerkkiä auton mukaan - jos autoni myyn, niin vaihdan nimimerkkini joksikin toiseksi sitten.

Peppokani
08.01.08, 22:34
Entä jos sillä onkin nainen!?

Ja ei muhun kannata vaihtaa. Kreivillä on paljon rahaa, koska se on kreivi.

Crossfade
08.01.08, 22:37
Entä jos sillä onkin nainen!?

Lue tän sivun ensimmäinen postaus ajatuksellä läpi ;)

Peppokani
08.01.08, 22:42
Lue tän sivun ensimmäinen postaus ajatuksellä läpi ;)
Mutta onhan lepakoillakin "mies"- ja nais"-roolit. Eli jos se vaan huijaa meitä.
Ja jos ei OT:ksi mene, ni mä oon 27v. nuori.

BMW-Bimu
08.01.08, 22:43
Jaha, nyt sitä mietitää et oon tämmönen öinen lepakko. Voin sanoo, et oon ihan täyshetero. Miehet kiinnostaa ;)

Crossfade
08.01.08, 22:46
Mutta onhan lepakoillakin "mies"- ja nais"-roolit. Eli jos se vaan huijaa meitä.
Ja jos ei OT:ksi mene, ni mä oon 27v. nuori.

Tosta ei viellä selviä ootko sä mies vai nainen?

Kreivi S
09.01.08, 00:20

Mä olen hyvin vaikea, varsinkin tuota esittelyä kohtaan.

Ja ei muhun kannata vaihtaa. Kreivillä on paljon rahaa, koska se on kreivi.

Pitää varmaan hommata Bemari alle ja vaihtaa nickki BMW-Jäppikseksi.

Kiitokset. Haet Mäksältä sen harrasteauton, siitä ei pimp-mobile parane.

O.J.
09.01.08, 09:35
...Ja toisekseen, olen itse autoni maksanut jos siitä jotain ajattelit...

No paljonkos sä sitten itse tienaat vuodessa?

Katos nää newbiet eivät osaa keskittyä asiaan, vaan utelevat vaan äijäsi ansioita.

kimmo
09.01.08, 11:03
Ja nyt BMW-Bimu kuljettaa koko foorumia. Jätkät kuolaa naispuolisen nikin perässä ja sitten se onkin oikeasti karvainen ja kaljupäinen isomahamies.
Mä taidan pistää uudeksi nikiksi Hummer-Hupakko, niin mäkin saan osakseni suosiota ja ehdotuksia.

Kreivi S
09.01.08, 11:13
Ja nyt BMW-Bimu kuljettaa koko foorumia. Jätkät kuolaa naispuolisen nikin perässä ja sitten se onkin oikeasti karvainen ja kaljupäinen isomahamies.
Mä taidan pistää uudeksi nikiksi Hummer-Hupakko, niin mäkin saan osakseni suosiota ja ehdotuksia.

Ei nyt imarrella oletettavasti karvaisia isomahamiehiä. Mä kylläkin tiedän yhden joka olisi Hummer-Hupakon perään mainittavasti.

kenopäänaali
09.01.08, 11:52
karvainen ja kaljupäinen isomahamies.

Voisi olla siis jopa minun alter ego!
--kpn

BMW-Bimu
09.01.08, 14:55
No paljonkos sä sitten itse tienaat vuodessa?

Katos nää newbiet eivät osaa keskittyä asiaan, vaan utelevat vaan äijäsi ansioita.
No enpä minä nyt mitään paljoja tienaile vuodessa, alle 20 tonnia. Lainalla tuoki auto ostettiin. :)

Hih hih.... Juu, varokaa vaa mää oon tämmönen karvanen ja kaljupäinen. No ei vaa, ihan karvaton oon ja tukkaki kasvaa päässä, punaisena ja pitkänä. :)

O.J.
09.01.08, 15:00
...No ei vaa, ihan karvaton oon...

Ok.

Peppokani
09.01.08, 16:57
Ok.
Ja näin O.J. tunsi, miten veri pakenee päästä.

nilikki
09.01.08, 18:55
Voiskait sitä jotain laittaa tänne, ku on tullu jo muutama vuosi foorumilla oleskeltua.

-23v. (1984)
-Mies/poika,hetero
-Rowaniemellä opiskelen oikeustieteitä toista vuotta
-Ajan snowcrossia kilpaa ja lisäksi harrastan kuntosalia,lenkkeilyä,sählyä sekä opiskelijarientoja. Joskus saatan myös metsästää Lottovoittoa, mutta paskassa pelissä ei oo kertaakaa vielä täysosumaa tullu.
-Musamaku rajoittuu jokseenki punkkiin ja metallin eri genreihin, bändeistä mainittakoon; The Offspring, Misfits, COB, Norther, In Flames, Killswitch Engage, Trivium, vanha Metallica yms.
-Omaa autoa ei oo, mutta moottoripyörä löytyy. Käkättimenä on Honda cbr 600f figteriksi rakennettu.
-Matkapuhelinfoorumilla ku ollaan, niin kerrotaan vielä, että puhelimista jostain syystä suosin lähinnä Samsungia, mutta periaatteessa kaikki käy jos vain silmää miellyttää ja käytettävyys on hyvä.

BMW-Bimu
09.01.08, 22:38
Terve!

Voisimpa lisätä tähän vielä sen puhelimeni, eli kaksi vuotta olen ollut Nokia 6680 ylpeä (?) omistaja. Noo, ensimmäinen puhelin jota en nopeasti ole vaihtanut - tässä kun on kaikki mitä tarvitsen ja olen aikoinaan kaivannut. :)

J.J-75
09.01.08, 22:40
Helpolla oot selvinny... Sulta tohtii sitte kuitenki kysyy jo puhelinnumerookin vaikeampaa.

BMW-Bimu
09.01.08, 22:43
Helpolla oot selvinny... Sulta tohtii sitte kuitenki kysyy jo puhelinnumerookin vaikeampaa.

No niin kai sitten. Mut oon löytänyt ihanneluurini. :) Ja hyvin toimii. Ja on ainakin tiedossa uus luuri, jos tuo sanoo ittensä irti.

Mäksä
10.01.08, 10:01
- 11.03.2006 täyteen tulee 20vuotta
- avoliitossa 2kk tasan
- Vuokra-asunnossa elelen Salossa (64neliöinen kaksio)
- Autona Saab 9000CD 2.0Turbo, hieman piristettynä (2,2barin ahdot, 260hp, 520Nm)
- Puhelin Motorola E1000
- Harrastuksena tennis, sulkapallo, pienelektroniikka, Saabismi
- Työtön, sivariin menossa tämänvuoden aikana
- Koulutukseltani elektroniikka asentaja

eipä toi niin kauheasti ole näköjään muuttunut

-avoliitossa edelleen, tosin oli taukoa lähes vuosi välissä, mut sama nainen jälleen
-vuokra-asunto jälleen salossa, naapuritalossa missä viimeksi :D
- Autoja on saabin jälkeen ollut useampikin jo, vain jenkkejä, nyt alla sigussani näkyvä New Yorker
- Puhelimia ei oo niin ihmeesti ollut, HTC:ta ja e90:iä yms, nyt oottelen iPhonea saapuvaksi
- Koneena viimeks oli Apple Mac Mini, nyt Macbook+80gigan video ipod
- Ikää tulee maaliskuussa 22v :S
- Harrastukset on samoja, mut jenkkiautot nykyisin lisäksi ja applen tuotteet
- Enää en oo työtön vaan ajoin reilu puolvuotta taksia, ja nyt myyn matkapuhelimia ja liittymiä
- syksyllä tuli intissäkin piipahdettua, ja polvet petti, lauantaina kävin magneettikuvauksissa ja nyt odotellaan C:n papereita

Andersen
10.01.08, 12:47
Kohtapuoliin 29 vee
Entinen ääniteknikko
Tuleva datamonni
Ateisti
Syntynyt ja kasvanut joensuussa
Nykyään hämeenlinnalaistunut
Henkeen ja vereen metalli-immeinen (musiikkipuolella siis), joskus toki poikkeaa genrestä
Harrastuksiin kuuluu teknologia, grafiikan vääntäminen, viinit, naiset, viski ja pool

zener
11.01.08, 00:31
- Vm. 85.
- Oulusta lähtösin, Kiiminki nykyinen majapaikka.
- Intti käyty altapois, kotiuduttu 6.1.06
- Harrastukset lienee nuo BMW:t, kun niihin on totaalisesti tullut hurahdettua.
- Nykyinen kehonsiirto väline on tuo BMW E28 520i. Kesäksi haaveissa E30 325i Cabrio nykysen kaveriksi...
- Työtön Datanomi, töitä täytyisi löytää. Joka ei hyvää lupaa autokuumeen puitteissa. :)

Pitäskö päivitellä?

- Edelleen vm. 85
- Seurustellut jo reilun vuoden ja saman katon alla ollaan
- Harrastukset BMW:t, ATK, uinti
- Autona toimii BMW E30 325i Touring, joka tuli entisen E34 535i tilalle (autokuume ei oo laantunu vaikka vaihdettu 2 kertaa jo tässä päivityksen välissä)
- Työtön Datanomi jälleen. 8kk sain olla töissä 31.12.07 asti.

ham
24.03.08, 02:02
Voisin kertoa jotain itsestäni.
Syntynyt olen tähän mailmaan. 1976
Asustelen Tampereella avopuolison kanssa jonka kanssa on tullut oltua vuodesta 1994
Perheseen kuuluu myös 3:kpl karvasta nelivetoa eli tarkemmin koiria jotka ovat kaikki uroksia
Mitä tulee pyöriin niin ensimäinen mopo on ollut 13 vuotiaana.
Ekana on ollut solifer sm 82 -> kun tuli täyteen maakiset 15 vuotta niin sain rippilahjaksi tunturi tiger 85 ja sillä tuli ajettua noin muutama satakilometriä-> seuraavaksi tuli tunturi trial 84 ja se oli jonkun aikaa en kyllä muista kuinka kauan ? nuoruuden into piti vaihtaa mopoa usein.
Onhan noita mopoja ollut vaikka mitä esim: jotain mitä nyt mieleen tulee niin pappa tuntureita 3:kpl, helkama raisuja 2:kpl, tunturi tiger s, tunturi super sport siinä ne mitä nyt mieleen tuli.
kun Kevari ikä tuli niin eka kevari oli suzuki gs 125 1985 sähköstartilla -> seuravaaksi tuli honda 125 mbx 1986 sillä sit tuli ajettua niin kauvan kun tuli täyteen 18v sen jälkeen oli muutama vuosi taukoo mootoripyöristä ja kun olin täyttänyt 21v -> niin tuli hommattua honda mtx 86 joka ei ollut rek. mutta eipä se ajo haluja estänyt tein itse rek. kilven ja tuli kyllä silläkin ajeltua yleisiä teitä se olikin itsellä noin 2-vuotta ja taas oli sen jälkeen pieni paussi seuraava kulkupeli tulikin vasta 26 vuotiaana joka oli-> yamaha dt 125 90 joka oli kiinnileikannut tuli korjattua se ja myytyä seuravaksi -> tuli husqvarna 240wr 86 se nyt sit oli jonkun aikaa siitä seuraava -> oli yamaha xt 350 85 ja sit taas tuli -> kawasaki klr 600 86 ja sit taas tuli -> suzuki dr 600 85 <- tämän jälkeen tuli yamaha xtz 660 tenere 93 -> honda africa twin 750 1991 tämän hetkinen kulkupeli on suzuki dr 650se 1997 johon olen kyllä todella tyytyväinen haaveena olisi saada ktm adevnture 990s
( ensimäinen auto oli datsun 100a sen jälkeen tuli datsun cherry 1978/datsun 120y 1977/opel kadet c/ kadetd/kadet e/opel manta b 1976/opel manta coube b 1985/ bmw 320 1986/citroen bx 1,9gti/renault 21 nevada 1990/opel kadet 1990/toyota camry farmari 1989/ford moneo farmari 1.8 1997/mondeo farmari 1.8 1997/ja nyt sit on mondeo farmari 1998 2.0gt.)

Ensimäinen puhelin joka minulla on ollut Mobira Cityman 900:nmt joka maksoi jotain 700-900 markkaa

En ainakaan ihan heti löytänyt et olisi ollut jo valmis ketju tälle?

Nist
31.03.08, 20:57
Ekana on ollut solifer sm 82 -> kun tuli täyteen maakiset 15 vuotta niin sain rippilahjaksi tunturi tiger 85 ja sillä tuli ajettua noin muutama satakilometriä-> seuraavaksi tuli tunturi trial 84 ja se oli jonkun aikaa en kyllä muista kuinka kauan ? nuoruuden into piti vaihtaa mopoa usein.
Onhan noita mopoja ollut vaikka mitä esim: jotain mitä nyt mieleen tulee niin pappa tuntureita 3:kpl, helkama raisuja 2:kpl, tunturi tiger s, tunturi super sport siinä ne mitä nyt mieleen tuli.
kun Kevari ikä tuli niin eka kevari oli suzuki gs 125 1985 sähköstartilla -> seuravaaksi tuli honda 125 mbx 1986 sillä sit tuli ajettua niin kauvan kun tuli täyteen 18v sen jälkeen oli muutama vuosi taukoo mootoripyöristä ja kun olin täyttänyt 21v -> niin tuli hommattua honda mtx 86 joka ei ollut rek. mutta eipä se ajo haluja estänyt tein itse rek. kilven ja tuli kyllä silläkin ajeltua yleisiä teitä se olikin itsellä noin 2-vuotta ja taas oli sen jälkeen pieni paussi seuraava kulkupeli tulikin vasta 26 vuotiaana joka oli-> yamaha dt 125 90 joka oli kiinnileikannut tuli korjattua se ja myytyä seuravaksi -> tuli husqvarna 240wr 86 se nyt sit oli jonkun aikaa siitä seuraava -> oli yamaha xt 350 85 ja sit taas tuli -> kawasaki klr 600 86 ja sit taas tuli -> suzuki dr 600 85 <- tämän jälkeen tuli yamaha xtz 660 tenere 93 -> honda africa twin 750 1991 tämän hetkinen kulkupeli on suzuki dr 650se 1997 johon olen kyllä todella tyytyväinen haaveena olisi saada ktm adevnture 990s
( ensimäinen auto oli datsun 100a sen jälkeen tuli datsun cherry 1978/datsun 120y 1977/opel kadet c/ kadetd/kadet e/opel manta b 1976/opel manta coube b 1985/ bmw 320 1986/citroen bx 1,9gti/renault 21 nevada 1990/opel kadet 1990/toyota camry farmari 1989/ford moneo farmari 1.8 1997/mondeo farmari 1.8 1997/ja nyt sit on mondeo farmari 1998 2.0gt.)

Okei. Tän kaiken mä oonkin ain halunnut tietää...

Peppokani
31.03.08, 21:03
Okei. Tän kaiken mä oonkin ain halunnut tietää...
Ja tämän kaiken miettimiseen käytit kokonaisen viikon? ;)

Qwertyi
31.03.08, 21:46
Ja tämän kaiken miettimiseen käytit kokonaisen viikon? ;)

Onkohan tuo hattuilu nyt ok ihmistä kohtaan joka on läheisen menettänyt?

Charger
01.04.08, 00:09

Nist'kin? Noh jopas on tuollaista nyt paljon liikkeellä... :(

vtormane
01.04.08, 00:15
36/180/105/41/22/-9/7,9 ja 1.

Kreivi S
01.04.08, 04:31
Minäpä en kerro mitään itsestäni mitä ei jo olisi tullut esille, eli suomenruotsalainen (eli teidän mielestä parempi kuin te, en sano että olette oikeassa) ja nykyinen auto on kuvassa, nauttikaa.

Nist
01.04.08, 07:27
Nist'kin? Noh jopas on tuollaista nyt paljon liikkeellä... :(

En minä mitään ole menettänyt? :o

Vai tarkoittiko Qwertyi tuota Ham:ia? En minä hattuillut - kuin ehkä itselleni. Minen siis kertakaikkiaan tajunnut lainaamaani tekstiä. Kovasti siinä ainakin vilisi kuutioita, vuosilukuja ja hevosvoimia.. :DDD

Nist
01.04.08, 07:28
22

? *köh*

kenopäänaali
01.04.08, 08:58
En minä mitään ole menettänyt? :o

Vai tarkoittiko Qwertyi tuota Ham:ia? En minä hattuillut - kuin ehkä itselleni. Minen siis kertakaikkiaan tajunnut lainaamaani tekstiä. Kovasti siinä ainakin vilisi kuutioita, vuosilukuja ja hevosvoimia.. :DDD

Emmä ainakaan huomannu, että ham olisi menettänyt muuta kuin tuon datsun cherryn, mikä kyllä on aikamoinen herkkupala. (http://www.motorbase.com/uploads/2004/02/04/fs_bassindale.jpg)
--kpn

Peppokani
01.04.08, 09:27
Tähän kaipaisisin apulaisseriffiltä lisää infoa.

vtormane
01.04.08, 19:32
22

? *köh*

Mitä hän köhisee, onko flunssa? :)

Simpp4
04.04.08, 14:02
Eli kuka Simpp4 on?

Nimeni on Simon, äidinkielini on ruotsi mutta äitini ja isäni ovat kummatkin kaksikielisiä ja onneksi minustakin on tullut sellainen :)
Olen kotoisin Vaasasta, missä tällä hetkelläkin majailen.
Asun 45m2 kaksiossa meren äärellä, 7 kerros :)
Opiskelen liiketaloutta kolmatta vuotta, pääaineena kansainvälinen kauppa. Iltaisin olen myös töissä paikallisessa asiakaspalvelu yrityksessä, tosin tämä on vimppa kuukausi.

Harrastukset ovat mm. leffojen katselu,lenkkeily ja muusikin kuuntelu.
Tällä hetkellä soi Jordin Sparks feat. chris brown- no air...
Matkapuhelinhistoria on melkoinen ja käytössä on yhteensä ollut ainakin yli 50kpl eri mallia näin pikaisesti laskettuna.

Nomadic
04.04.08, 16:00
Moi, olen Miika Tampereelta. Olen 19-vuotias opiskelija, tosin tällä hetkellä jaan lehtiä kun odottelen koulun alkamista syksyllä. Armeija tuli käytyä syksyllä joten on opiskelussa pieni tauko.

Harrastuksina on kaikennäköinen liikunta, tietotekniikka ja viihde-elektroniikka.

Puhelimia on ollut seuraavanlainen lista:
Nokiat 3210, 3330, 8310, 3100, 7650, 6600, 6260, 7710 ja N80. Sekä nyt käytössä oleva HTC TyTN.

Qwertyi
04.04.08, 19:51
Opiskelen liiketaloutta kolmatta vuotta, pääaineena kansainvälinen kauppa.

Tässäkö tuleva liikekumppani Esalle?

=Henkkis=®
06.04.08, 04:06
Etunimeltäni Henri, asun turussa, töissä käyn, työkseni ajan täysperävaunua helsinkiin ja sieltä takas turkuun. Pa**a homma, pa**at työajat, pa**a palkka, ei kannata! AMKhon laitoin hakupaperit, tän hetkinen virallinen koulutus on datanomi. Yksin asun 63m2 kämpässä, autona on joku rupinen opelin romu, töhin pääsee ja takas. Puhelimia on ollut x+n kappaletta, pääasiassa nokiaa. Olis tarkotus syyskuun lopussa lähtee vuodeks australiaan töhin ja juomaan olutta. Ei kai täs kurjuutta kummempaa. ;)

Qwertyi
06.04.08, 04:17
Olis tarkotus syyskuun lopussa lähtee vuodeks australiaan töhin ja juomaan olutta. Ei kai täs kurjuutta kummempaa. ;)

Kuullostaa kyllä luksukselta.

Arvo
06.04.08, 12:06
Mitä mitä? Miksei Jussi ole kertonut itsestään täällä?

Jussi
06.04.08, 12:19
Mitä mitä? Miksei Jussi ole kertonut itsestään täällä?
Enpä ole ajatellut että ketään kiinnostaisi. :)

Mutta jos haluat tietää, niin olen tämmöinen 3+1 lapsen (2 poikaa, 1 tyttö ja syksyllä uusi tulokas) isukki kaakkois-suomesta, teen töitä ja v*ttuilen muille internetissä. Harrastelen korttelifutiksen ja -kiekon apulaisvalmentamista (heh heh, ja tietysti valmennuksen saunailtoja...) ja tykkään pelailla itsekin naperoiden kanssa. Käydäänkin poikien kesken kesäisin harrastamassa jalista harjoitusten lisäksi myös vapaa-ajalla ja talvella tietenkin pelataan jäkistä melkein joka päivä. En voi keksiä juuri parempaa tapaa viettää vapaa-aikaa. Olen naimisissa Maailman Parhaan Naisen kanssa, tanssin kännissä ravintoloissa pöydillä, olen yksinkertaisesti vastustamattoman hurmaava luonne ja onnistun elämässäni kaikissa asioissa mihin ryhdynkään. Kuten huomaat niin olen luonteeltani hyvin vaatimaton realisti ja minulla on muutama mielipide joista en ole valmis neuvottelemaan. Siksi, että ne ovat oikeita ja muiden mielipiteiden esittäjät eivät vain ole vielä ymmärtäneet olevansa väärässä. Ikää on näiän huhtikuussa 2008 tasan 30. Muuten sitten tykkään puuhata talon ja pihan kimpussa ja jos rakennushommia on tarjolla niin en kieltäydy, vaikkakaan en myöskään mikään laaja-alainen osaaja ole.

Olen todellakin erittäin onnellinen ihminen, en voisi kuvitella että elämäni voisi miltään osa-alueeltaan sujua sen paremmin kuin mitä se on juuri tällä hetkellä. Joskus on tullut tehtyä jotain tyhmyyksiä, mutta toisaalta nekin ovat olleet askelia matkalla juuri tähän pisteeseen missä juuri nyt olen. Mutta niistä ei kannata sen enempää.

Ai niin, ja loppun vielä tiedoksi että olen todella hyvännäköinen. :D

Arvo
06.04.08, 12:29
Lähinnä vaan ihmettelin "ääneen".

Edelleen siis kannan postia, asun avopuoliskon ja kahden koiran kanssa 56m2 kaksiossa Hgin Vuosaaressa.
Toistaiseksi.
(Joskus hamassa tulevaisuudessa muutetaan jonnekin muualle, ehkä Rovaniemelle.)
Harrastuksena vetelehtiminen ja koirien kanssa ulkoilu. Musiikkipuolella menee parhaiten raskas rock/metalli ja proge.

Siinäpä tärkeimmät.

Mario
12.04.08, 21:36
Hei.

Olen tällainen 35v ei mistään kotoisin oleva normaalin kokoinen
ihan tavallinen Hjomo :)

Ps: en oikeasti ole jomo... ainakaan vielä =)

kimmo
13.04.08, 00:54
H
ihan tavallinen Hjomo :)

Ps: en oikeasti ole jomo.
Koita nyt päättää.

Mario
13.04.08, 12:44
Koita nyt päättää.

Turha tulla neuvomaan. Asiat on kyllä päätetty ja lukeehan ne siellä.
Tarkoitin oikeasti fyysisesti(hyi) en ole mutta muuten voin olla mitä sattuu ja huvittaa.

Qwertyi
13.04.08, 12:57
Ps: en oikeasti ole jomo... ainakaan vielä =)

Koska meinasit kaapista ulostautua?

simma
13.04.08, 14:57

Sitten kun Luigi tulee kaapista ulos? :D

Nojaa, olinkohan tänne laittanut itsestäni mitään, ei muista. Eipä minussa mitään kiinnostavaa olekkaan ;)

Mario
13.04.08, 16:58

Ihan silloin kun sinulle parhaiten sopii..

No ei nyt sentään. Nämä tekstit nyt vaan kuvastaa mun intoa kirjoitella tänne tai yleensä mihinkään.
Yritän näköjään väkisin saada sellaista tekstiä aikaiseksi
että ei enää kehtais näyttäytyä, vaikea muuten lopettaa.

Ehkä sitten kun ensin lopetatte tyhmien juttujen kommentoimisen :)

Amis-Dimitri
14.11.08, 17:40
Olen 12-vuotias naispuolinen henkilö, joka harrastaa autoja, tietokoneen rassailua ja jumpstylea, teen joskus konemusiikkia tietokoneella. Keskiarvo todistuksissa yleensä 8-9, ÄO:ni on 129.

sovelias
14.11.08, 17:50
Olen 12-vuotias naispuolinen henkilö, joka harrastaa autoja, tietokoneen rassailua ja jumpstylea, teen joskus konemusiikkia tietokoneella. Keskiarvo todistuksissa yleensä 8-9, ÄO:ni on 129.
Ihan uteliaisuutta, missä päin harrastat Samaralla ajelua?

Nomadic
14.11.08, 17:56

...harrastan myös trollailua internetin keskustelupalstoilla.

Kikkopää
14.11.08, 19:35
Ikää on kertynyt 27v.
Avoliitossa ollut kesäkuusta asti.
Asutaan Loimaalla 60,5neliön vuokrakaksiossa.
Koulutukseni: Merkonomi, Varaosamyyjä. Käynyt myös Ammattikorkekoulun tietotekniikkapuolta.
Harrastuksina mm. lenkkeily kuntosali.
Tällä hetkellä pitkällä sairaslomalla, jonka jälkeen alkaa ankara työnhaku.
Työkokemusta mm. Puhelinoperaattorin asiakaspalvelusta, lasipalvelusta sekä urheiluvälinemyynnistä.
Autona Chrysler Neon vm.99
Puhelimena tuo N95 8Gb

Charger
14.11.08, 19:47

Jos tuo pitää paikkansa minä olen Joulupukin kadonnut pikkuserkku.

Qwertyi
14.11.08, 20:44
Jos tuo pitää paikkansa minä olen Joulupukin kadonnut pikkuserkku.

Ethän sä kadoksissa ole?

Charger
15.11.08, 00:03
Ethän sä kadoksissa ole?

Mistäs tiedät? Oletkos sattunut minut löytämään jostain?

eralumi
15.11.08, 00:09
<kaikkihan me ollaan enemmän tai vähemmän kadoksissa...

stadia
15.11.08, 20:40
Löysin itseni!

*Olen 26 vuotias sosionomi.
*Tällä hetkellä työskentelen päiväkodissa (kyllä, myös sinun lapsesi saattaa olla minun hoidossa arki päivisin!) lastentarhanopettajana 1-3-vuotiaiden ryhmässä.
*Harrastuksiin kuuluu sisäjalkapallo, sulkapallo, jalkapallo ja pallo :) heh
*Perheeseen kuuluu koira, vaimo ja vajaa 3 viikkoinen rääpäle :)
*Perheen paikasta toiseen ja takaisin turvallisesti kuljettaa Nissan Primera
*Puhelimena Nokia N80 ja hyvin on toiminut
*Perheemme majailee Helsingin Tapanilassa

Uteliaat ja lisäinformaatiota haluavat voivat ilmoittautua ketjuun tai YV:llä!

T Jarno

Kerppis
15.11.08, 23:58
Kuka kukin on?

Olen tuota monesti miettinyt. Onko se jokin jotain oikeasti vai onko se vain ulkopuolisten näkemysten mukaan muokkautunut sellaiseksi, kuin kokee olevansa?

luisfigo
18.11.08, 22:11
-Olen miespuoleinen
-Olen foorumnisti
-Asun Tampereella, en puhu kuitenkaan onneksi täkäläisittäin vaan olen kotoisin Varsinais-Suomesta ;)
-22 vuotias 2. vuoden tietotekniikan insinööriksi opiskeleva, olen lukenut myös auto-ja työkonetekniikkaa. Ja aiemmin valmistunut Elektroniikka-ja tietoliikenneasentajaksi.
-Työskentelen tällä hetkellä raskaan-kaluston parissa suunnitellen jarruja-ja akselistoja, testaillen niitä ja tekemällä korjaamotöitä.
-Armeijan kävin 1/06 ja olin Elektroniikka-asentajana siellä
-Harrastan futisforumia, jalkapalloa, FC TPS:ää, kalastusta, tekniikkaa ja tietotekniikkaa & teknoleluja.
-Luen ff2:sta, muropakettia, Tekniikka & Taloutta, Tietoviikkoa, IT-viikkoa päivittäin
-Musiikkimakuni on aika pitkälti punk ja punkrock
-Autona on nyt viimeiset 2v toiminut Volkswagen Passat 3B -99
-Puhelimena SE P910i, fanitan SE:tä omasta kokemuksesta.
-Tietokoneena Fujitsu Siemens Xi 1546-24, ollut jo yli 2v kylläkin
-Toimin myös AMK:ni valtuustossa ja IOL ry:n yhteyshenkilönä.
-Hanskaan italian alkeet

Siinä varmaan tärkeimmät, duunia voi ehdotella jos haluaa :D