View Full Version : Wowittajien kokoontumisajot :)
Kaikki wowittajat ilmoittautukoon tähän ketjuun :) :)
Itsellä on 2 hahmoa, kummatkin Haomarush serverillä.
Tanjuli on rogue ja tällähetkelä levelillä 9
Tanjuzka on Warlock ja tällähetkellä levelillä 24.
Tuosta jo näkee kummalla pelaan enemmän :)
En oo wowittanut kun 1kk verran...
Miehen kanssa pelataan kun mä en osaa yksin enkä osaa englantia
Missä näihin ajoihin voi osallistua?
Missä näihin ajoihin voi osallistua?
Sä se aina jaksat :)(
Jättäisit vain sen wowin ja keskittyisit tähän palstan moderoimiseen...
Kaikki wowittajat ilmoittautukoon tähän ketjuun :) :)
No nyt olet sinäkin retkahtanut. Kai elämässä on muutakin kuin WOW ja BB? ;)
Mun pikkuveli pelasi wowia. Elämään ei mahtunut mitn muuta kuin wow ja koneella istuminen. Se sai vissiin jotkut kaikki levelit täyteen ja kaikki tavarat tms. myös kerättyä.
Aika säälittävää touhua ;)
ps. Kattokaas huuto.netistä, miten Kalle 10v myy wow-äijiä. Ja niitä hintoja! Tuosta mun veljen äijästäkin olisi kuulemma saanut tosi hyvin rahaa, jos sen olisi vaan myynyt.
Mun pikkuveli pelasi wowia. Elämään ei mahtunut mitn muuta kuin wow ja koneella istuminen. Se sai vissiin jotkut kaikki levelit täyteen ja kaikki tavarat tms. myös kerättyä.
Aika säälittävää touhua ;)
ps. Kattokaas huuto.netistä, miten Kalle 10v myy wow-äijiä. Ja niitä hintoja! Tuosta mun veljen äijästäkin olisi kuulemma saanut tosi hyvin rahaa, jos sen olisi vaan myynyt.
No meitä on moneen junaan ja toiset ovat jääneet asemalle ;D Ei siinä. Onhan tietokonepelitkin harrastus mutta nykyään kun verkkopelit korvaavat ihmis-suhteet ja sosiaaliset kontaktit niin pitäisi huolestua. No vanhemmat on tyytyväisiä kun muksu viihtyy kotona mutta liian monen ihmisen ainut ystävä on tietokone.
Nyt ehkä eksyin aiheesta mutta huolissani nykymenosta olen.
Eikö palstalla ole muita pelaajia?
Pettynyt?
Ja minä en edes tiedä mikä koko wowwi on.
Ja minä en edes tiedä mikä koko wowwi on.
No etpä olet mitään suurta menettäny.
minäkään en tiedä mutta kuvittelen sen olevan Habbohotellin kilpailijan?
Siellä voi aloittaa uuden elämän, vanhan mennessään pieleen..?
Siellä voi aloittaa uuden elämän, vanhan mennessään pieleen..?
Montas oot jo alottanu?
http://fi.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft
Onhan tuosta näköjään jotain hyötyä myös irl :]
http://plaza.fi/edome/uutiset/world-of-warcraft-taidot-pelastivat-pikkutyton-hengen
Ongelmanahan tuossa WoW:ssa on se, että pelinä se on kovin keskinkertainen ja jos sitä meinaa kunnolla pelata, vie se tuhottomasti aikaa. Lisäksi pitäisi vielä maksaa siitä, että saa pelata netissä.
No niin..ilmankos siinä oli jotain tuttua. Kyllähän minä näitä omalla koneella pelattavia Warcrafteja aikoinaan tahkosin..se oli hauskaa.
No niin..ilmankos siinä oli jotain tuttua. Kyllähän minä näitä omalla koneella pelattavia Warcrafteja aikoinaan tahkosin..se oli hauskaa.
Oliko se kakkonen silloin ysärin puolessa välissä. Hieno peli kun mikä.
Oliko se kakkonen silloin ysärin puolessa välissä. Hieno peli kun mikä.
Juuri se. Sai liikutettua yhdeksää tyyppiä samaan aikaan. Se oli luksusta verrattuna ykkösen neljään. Loisto peli oli kyllä tuo ykkönenkin silloin.
Juuri se. Sai liikutettua yhdeksää tyyppiä samaan aikaan. Se oli luksusta verrattuna ykkösen neljään. Loisto peli oli kyllä tuo ykkönenkin silloin.
Joo. Mulla oli aina suuret jousimiesosastot ja sitten siihen eteen niitä perusmosuja. Ja ne oli muuten kehittäviä pelejä, kun vaan vanha maailma olisi ymmärtänyt.
Olisko ollu jopa 7 disketin kokoinen tiedosto :)
_o/
_o/
Millä serverillä jne?
Tein uuden hahmon nordrassille, tauren hunter nimeltä Maisuli. Pelasin sen levelille 5 asti :)
Pelasin eilen muutenkin ensimmäistä kertaa yksin, ilman miehen opastusta :) :)
http://www.youtube.com/watch?v=mIWv6yDec_E
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.