PDA

View Full Version : Huawei Soneran asetuksille

Tipsu
21.02.08, 20:17
Mitkä ovat Soneran asetukset Huawei E220lle? Pitää laittaa itse, ko "mokkula" ostettu muualta. Osaako kukaan auttaa?

Läppärinä Acer Aspire 3103WLMi Windows XP-käyttiksellä.

jake79
23.02.08, 00:25
Mitkä ovat Soneran asetukset Huawei E220lle? Pitää laittaa itse, ko "mokkula" ostettu muualta. Osaako kukaan auttaa?

minkä op:n softa siinä mokkulassa on sisässä? kun sehän asentaa softan ite koneelle. jos oot ottanut dna:n tai elisan mokkulan niin eipä välttis ihan niin vain toimi jos et mistään saa softattua mokkulaa uudestaan. elisan softa ainakin on vodafonen joten ei toimi ku elisan kortilla. dna:llakin oma softansa. en tiiä toimiiko siinä suoraan sonera.

sovelias
23.02.08, 01:22

Läppärinä Acer Aspire 3103WLMi Windows XP-käyttiksellä.Esim. APN internet

veppis
23.02.08, 10:28
...ja soittosarjanumero (puhelinnumero) GPRS-yhteyksille on *99#

Tipsu
23.02.08, 11:53
Oli alunperin Elisan asetuksilla= Vodafone, mutta asennettu uusi softa Huawein sivuilta.

Yritän saamillani ohjeilla uudestaan, kunhan ehdin. Aiemmin herjasi porttia.

JuhaniS
10.03.08, 20:45

Minulla seuraavasti:
Options/Profile Management/Profile Name-> Sonera Internet
APN -> Dynamic
Access number:*99#
Muuta ei tarvinnutkaan lisätä niin toimii.

sovelias
11.03.08, 14:13
APN -> DynamicMitä tuot käytännössä tarkoittaa? verkon oletus yhteysosoitetta vai jotain muuta?

Yeensä kannattaa APN määrittää , esim internet.

Mickey
06.04.08, 12:50
Minulla seuraavasti:
Options/Profile Management/Profile Name-> Sonera Internet
APN -> Dynamic
Access number:*99#
Muuta ei tarvinnutkaan lisätä niin toimii.

ei käyttäjätunnusta eikä salasanaakaan?
noilla asetuksilla kun klikkaan connect niin The device has been disconnected or is unavailable...ja jos otan koko värkin pois niin sama ilmo

Ei taida olla näissä muuta hyvää kun lentorata.

Palomuurina windowsin oma ja virustorjuntana A-wast

sovelias
06.04.08, 15:04
ei käyttäjätunnusta eikä salasanaakaan?Ei tarvita (ellei jotain privaatteja yhteysosoitteita)
Yhteysosoite/APN internet tai prointernet.

Qwertyi
06.04.08, 15:35
Palomuurina windowsin oma ja virustorjuntana A-wast

Tarkoittanet varmaankin avast!-ohjelmaa?

Mickey
06.04.08, 16:53
Joo...avastiapa juuri...silti ei pelitä ??
Perkele

sovelias
06.04.08, 17:14
The device has been disconnected or is unavailable...ja jos otan koko värkin pois niin sama ilmo Sori jäi huomaamatta, eli mahdollisesti ajurit sun muut asentamatta.

Jos ylitsepääsemätöntä, ja jos läppäri niin ehkä kannattaa talsia myyjän luokse.

Mickey
06.04.08, 17:58
Ajurit näyttää olevan ok... eli laite vilkuttaa kahta vihreetä peräkkäin eli ei vaan saa yhteyttä. Rekisteröinti modeen ei pääse...en tiedä pitääkö päästäkkään.
Perkeleen värkit tässä pitäis viikolla duunia tehdä ja olla tien päällä eikä juosta missään Soneran myymälässä.
Tää on aina tätä näitten helvetin netti ja puhelinvempaitten kanssa.
Kaikki on aina puolivalmista...
Seuraavaksi ostan harrikan jos haluan jatkaa samaa rataa.

*Kahdessa läppärissä kokeiltu ja sama vika.

sovelias
06.04.08, 18:18
Ajurit näyttää olevan ok... eli laite vilkuttaa kahta vihreetä peräkkäinSekö kertoo että asiat on ok? Ilmeisesti sitten kysyy PIN koodinkin?

Mickey
06.04.08, 18:54
*Siinä se ongelma onkin kun ei kysy...ei pääse koko Pin käskykentään edes.
Työkalut-Pin toiminnot ja kenttä harmaa.

sovelias
06.04.08, 19:07
*Siinä se ongelma onkin kun ei kysy...ei pääse koko Pin käskykentään edes.Vaikka toista sanoit, niin en ihan luottaisi siihen että kaikki softat/ajurit on asennettu...

Mickey
06.04.08, 19:14
Joo...ainakin laitehallinnassa sanoo että laite toimii oikein...mutta vähän on ???
Ei ainakaan itsestään ajaudu siis oikeat ajurit tässä tapauksessa ?
Soneran laitetuki tunnetusti on kuin kusisi housuihin....vähän aikaa lämmittää lämpimät sanat.

Jay86
07.04.08, 10:21
Joo...ainakin laitehallinnassa sanoo että laite toimii oikein...mutta vähän on ???
Ei ainakaan itsestään ajaudu siis oikeat ajurit tässä tapauksessa ?
Soneran laitetuki tunnetusti on kuin kusisi housuihin....vähän aikaa lämmittää lämpimät sanat.

Perussetti.

Poista asennus ja asenna koko paska uusiksi.

Jos ei toimi ja huawein liittymä on normaalisti verkossa, on vika asentajassa. Vista tykkää kysellä kaikennäköistä ja hätäisimmät asentelijat yleensä onnistuu jättämään jonkin ajureista asentamatta.