PDA

View Full Version : Mistä halpa Wlan-tukiasema?

Tötterö
19.01.08, 20:55
siinähän se kyssäri tulikin ;)

laba
19.01.08, 21:33
www.wippies.com

säätäjä86
20.01.08, 00:03
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25042

Tötterö
20.01.08, 11:55
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25042

Tuolta siis :). Kiitos.
Käyhän tuo myös taloyhtiön omaan nettiin?

säätäjä86
20.01.08, 14:19
En tiedä millainen netti siellä on, mutta kyllähän tuo toimii minkä tahansa kanssa.

Vai onko siellä suoraan seinässä verkkorasia mistä koneelle menee piuha?

Tuossahan on samassa myös kytkinkin eli jos seinästä nyt tulisi suoraan se verkkopiuha rasiasta niin tuohon vaan kytketään se.

Tötterö
20.01.08, 15:25
En tiedä millainen netti siellä on, mutta kyllähän tuo toimii minkä tahansa kanssa.

Vai onko siellä suoraan seinässä verkkorasia mistä koneelle menee piuha?

Tuossahan on samassa myös kytkinkin eli jos seinästä nyt tulisi suoraan se verkkopiuha rasiasta niin tuohon vaan kytketään se.

Jep, seinästä vain verkkopiuha koneelle ja yhteysnopeus 8Mb

vtormane
20.01.08, 16:26
elisa shopitissa on joku d-link 29e posteineen.

Tötterö
20.01.08, 19:57
elisa shopitissa on joku d-link 29e posteineen.

No kumpaa suosittelette?
Säätäjän ehdottamaa 19e laitetta vai tätä vtormanen d-link?

säätäjä86
20.01.08, 20:16
D-linkiin en itse ainakaan koskisi. Ja tuosta toisesta ei mitään kokemuksia ole. Ainakin se on tällä hetkellä myydyin tuote langattomista. Tuota löytyy muuten mustankin värisenä.

miqu80
21.01.08, 16:26
No kumpaa suosittelette?
Säätäjän ehdottamaa 19e laitetta vai tätä vtormanen d-link?

Kaksi tommosta d-linkkiä tiedän mitkä on kuulemma paskoja.
Verkkkokaupan vehje näyttää aika simppeliltä.

jeppe123
21.01.08, 19:21
Niin mikä niistä dlink tuotteista tekee paskoja??? Itsellä on vuosikausia ollut käytössä useita wlan reitittimiä, wlankortteja, usb wlan sovittimia ja ip-kameroita, eikä mitään ongelmia ole ollut? Mielestäni dlink tuotteet toimivat siinä missä muutkin halpis kotikäyttöön tarkoitetut laitteet.

miqu80
21.01.08, 21:11
Niin mikä niistä dlink tuotteista tekee paskoja??? Itsellä on vuosikausia ollut käytössä useita wlan reitittimiä, wlankortteja, usb wlan sovittimia ja ip-kameroita, eikä mitään ongelmia ole ollut? Mielestäni dlink tuotteet toimivat siinä missä muutkin halpis kotikäyttöön tarkoitetut laitteet.

Ei toimi kunnolla. Voihan sitä saada toimivankin laatikon.

tonttu
21.01.08, 21:31

Ei toimi kunnolla. Voihan sitä saada toimivankin laatikon.

Suurin osa D-Linkistä valittajista ovat turhan usein kädettömiä edes conffaamaan niitä.

Itse olen käynyt neljän käyttäjän luona jotka haukkuivat D-Linkin pataluhaksi ja itse olivat conffanneet sen aivan metsään ikivanhalla firmiksellä.

zak
21.01.08, 21:47
Suurin osa D-Linkistä valittajista ovat turhan usein kädettömiä edes conffaamaan niitä.

Itse olen käynyt neljän käyttäjän luona jotka haukkuivat D-Linkin pataluhaksi ja itse olivat conffanneet sen aivan metsään ikivanhalla firmiksellä.

Tuo on aivan totta. Aika monen uuden boksin saa heti päivittää, muutkin kuin D-Linkit. Ihmiset ovat vain tottuneet että kaikki elektroniikka pitäisi toimia töpseli seinään ja menoksi-systeemillä :D Itsellä ollut myös bokseja laidasta laitaan ja hyvin itsellä ovat myös D-Linkit toimineet.

Tötterö
22.01.08, 19:37
Verkkokaupan 19+e purkki nyt toiminnassa..
Kiitokset!