View Full Version : Wap palvelut
Nastypuppy
09.07.02, 20:45
Kertokaan mulle kaikki wap palveluiden osotteet mitä tiedätte tarttis jotain hyödyllisiä osotteita. Ja mihin saa tehtyä sähköpostin sillai että vapin kautta voi tarkistaa mailit??
wap.google.com
hakupalvelu ja samalla html kääntäjä wap muotoon.
wap.sunpoint.net
sunpoint.netistä saa sähköpostin mitä voit katsella wapilla
wap.huuto.net
huuto.net internet huuto kauppa
wap.esato.com
logot ja soittoäänet Ericssoneihin
wap.buumi.net
logot, soittoäänet, animaatiot ja kuvaviestit Nokioihin
wap.kinopalatsi.fi
leffa liput...
http://wap.marsmodule.com
Kertokaan mulle kaikki wap palveluiden osotteet mitä tiedätte tarttis jotain hyödyllisiä osotteita. Ja mihin saa tehtyä sähköpostin sillai että vapin kautta voi tarkistaa mailit??
QPortal (http://tagtag.com/qportal) - mm. pop-postilaatikon luku ja sähköpostin lähetys wapin kautta.
osoitteesta www.yourwap.com löytyy aika kätsy palvelu. Kannattaa tutustua
Nordea pankin Solo WAPissa on kanssa huipputuote tien päällä, jos Nordeaa käytät.
Ja tietenkin www.matkapuhelininfo.com/wap/
Nordea pankin Solo WAPissa on kanssa huipputuote tien päällä, jos Nordeaa käytät.
Paitsi ettei sitä tunnuslistaa oiekin viitsi raahata mukanaan. Tai vaikka raahaisikin, ei välttämättä muista ottaa aina mukaan, ja silloinko juuri pankkiyhteyttä tarvitsisikin.
Onneksi systeemi on uudistumassa lähitulevaisuudessa paremmin mobiilikäyttöön sopivaksi.
t. tero
Paitsi ettei sitä tunnuslistaa oiekin viitsi raahata mukanaan. Tai vaikka raahaisikin, ei välttämättä muista ottaa aina mukaan, ja silloinko juuri pankkiyhteyttä tarvitsisikin.
Onneksi systeemi on uudistumassa lähitulevaisuudessa paremmin mobiilikäyttöön sopivaksi.
Kerro lisää, miten? Tai laita linkki, jos jossain on kerrottu...
t. tero
Enemmän kuin totta. Lähinnä sopii johonkin "2 viikkoa pois kotoa" juttuun. Minkälaista parannusta?
"Ebo" tarkoittanee varmaankin näitä varminteella varustettuja SIM-kortteja, joilla esim. Nordea on tehnyt kokeiluja jo jonkin aikaa.
SIM-kortti täytyy vaihtaa uuteen ja se toimii tavallaan pankkikorttina/luottokorttina/nettitunnuksina mahdollisen salasanan kanssa.
4mobile.net
08.08.02, 11:07
4mobile.net/wap
wap.4mobile.net/
4mobile.net on wap/pda-portaali, johon olen yrittänyt kerätä nimenomaan hyödyllisiä ja maksuttomia wap-linkkejä sekä pda-laitteille sopivia sivuja.
Wap-linkeissä käytetään suurelta osin Googlen html->wap muunninta.
Käykää kokeilemassa! Parannusehdotukset ja linkkitoivomukset haluaisin mieluiten sähköpostitse. Jos et omista GPRS-kännykkää, niin käy kokeilemassa wap-sivuja ensiksi 4mobile.net:n www-versiosta löytyvällä wap-emulaattorilla - http://4mobile.net/wapemu.html
--Ville--
Täh -- mulla kai on aina se lista mukana - lompakossa. Miten muuten voit maksaa laskuja joka paikassa jossa haluaa, tai siirtää rahaa omalta tililta toiselle?! Tai vaimolle...
Listalla on vain salasanat, ei itse omaa käyttäjätunnusta, ja jos lista hukkuu, sen saa suljettua heti puhelimella. Eli ei edes mitään riskiä.
t. tero
Täh -- mulla kai on aina se lista mukana - lompakossa. Miten muuten voit maksaa laskuja joka paikassa jossa haluaa, tai siirtää rahaa omalta tililta toiselle?! Tai vaimolle...
Totta. Ei sillä pelkällä listalla(ilman asiakasnumeroa)voi pahaa tehdä. Mutta kun tulee sitä enivei enemmän himassa käytettyä niin ei viitsi rahamassiin säilöä=ei mukana koskaan kun tarvitsee.
"Enemmän kuin totta. Lähinnä sopii johonkin "2 viikkoa pois kotoa" juttuun. Minkälaista parannusta?"
Kyllä minä olen käyttänyt pankkipalveluita vähäisemmilläkin kriteereillä. Syyksi riittää, ettei tarvitse kävellä muutamaa sataa metriä pankkiin, jossa kuitenkin joutuisi maksamaan palvelumaksuja rahana siirtelyistä.
"Enemmän kuin totta. Lähinnä sopii johonkin "2 viikkoa pois kotoa" juttuun. Minkälaista parannusta?"
Kyllä minä olen käyttänyt pankkipalveluita vähäisemmilläkin kriteereillä. Syyksi riittää, ettei tarvitse kävellä muutamaa sataa metriä pankkiin, jossa kuitenkin joutuisi maksamaan palvelumaksuja rahana siirtelyistä.
Tässä olikin kyse PUHELIMELLA käytöstä.
4mobile.net
28.08.02, 12:54
4mobile.net/wap/ :sta löytyy uusia linkkejä. Sivun käytettävyyttä ja toimivuutta on myös parannettu.
t. Ville
www.vapaalla.org/?sahkoposti - Sähköpostien lähettely ja lukeminen myös wapin kautta.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.