View Full Version : Nokia LD-3W Gps mokkula+navicore Suomi 2007 yht 79eur
Arska9500i
18.12.07, 21:15
Elisashopit myy Nokian GPS mokkulan LD-3W ja samassa paketissa miniSD kortti, jossa Navicore 2007 Finland lisensseineen yhteishintaan 79eur. Kyseisen firman tarjouslehdestä luin ja varmistin liikkeestä asian paikkaansa pitävyyden. Muistikortinlukijalla voi siirtää Navicoren mille muistikortille tahansa. Eli on ihan pilkkahintainen.
Tässä mokkulasta linkki:
http://www.nokia.fi/A4313141
Elisashopit myy Nokian GPS mokkulan LD-3W ja samassa paketissa miniSD kortti, jossa Navicore 2007 Finland lisensseineen yhteishintaan 79eur. Kyseisen firman tarjouslehdestä luin ja varmistin liikkeestä asian paikkaansa pitävyyden. Muistikortinlukijalla voi siirtää Navicoren mille muistikortille tahansa. Eli on ihan pilkkahintainen.
Tässä mokkulasta linkki:
http://www.nokia.fi/A4313141
Löytyykös tuo tarjous jostakin lehdestä tai internetistä?
Kiinnostaisi vaan että onko tuo tarjous voimassa jokaisessa elisa shopit liikkeessä.
Löytyykös tuo tarjous jostakin lehdestä tai internetistä?
Kiinnostaisi vaan että onko tuo tarjous voimassa jokaisessa elisa shopit liikkeessä.
Eiköhän. Elisa Paketin ostajalle muistaakseni 49e.
Arska9500i
18.12.07, 22:35
Elisashopitin liikkeissä oli niiden oma lehtinen, missä luurit ja kytkyt yms laitettu tyrkylle. Myös mainitsemani gps setti löytyi lehdestä. Otin pari kpl niitä itelle, kun oli niin halpoja .
Tällainen tarjous löytyi.Tuossa ei kyllä mainita Navicorea.
http://kauppa.elisa.fi/tuote/113?q=0&c=2&t=0&m=0&w=0&o=2&p=1
Arska9500i
19.12.07, 04:26
Foorumin elisashopitin liikkeessä oli sellaisia paketteja,missä oli pakkauksessa myös navicore setti mukana. Lehtisessä luki vielä, että yhteisarvo 200eur,mikä on tietenkin yläkanttiin. Sieltä itse ostin jokatapauksessa noita settejä. liike ei itse niitä ole yhdistelly,vaan ihan viralliset präntit oli navicoresta tuossa mokkulalaatikossa.
Foorumin elisashopitin liikkeessä oli sellaisia paketteja,missä oli pakkauksessa myös navicore setti mukana. Lehtisessä luki vielä, että yhteisarvo 200eur,mikä on tietenkin yläkanttiin. Sieltä itse ostin jokatapauksessa noita settejä. liike ei itse niitä ole yhdistelly,vaan ihan viralliset präntit oli navicoresta tuossa mokkulalaatikossa.
Juuri näin, myydään hyllystä pois uuden tavaran tieltä.
Tällainen tarjous löytyi.Tuossa ei kyllä mainita Navicorea.
Jos osaisit lukea, olisit eri mieltä.
Katsoin itsekkin tuota aamulla,mutta silloin ei puhuttu mitään Navicoresta...lisätty jälkeenpäin.
Katsoin itsekkin tuota aamulla,mutta silloin ei puhuttu mitään Navicoresta...lisätty jälkeenpäin.
Näin on, aamulla ei vielä mainittu Navicorea. Kiintoisaa hintavaihtelua näissä, paikallisessa Elisashopitissa setti maksoi Elisa paketin ottajalle 49e ja muille 99e.
Kuten allekirjoituksessasi lukee.Tyhmyys paistaa läpi.
Ajatukset ovat näkymättömiä, mutta ajatuksettomuus näkyvää
Edit: Pitihän noita yksi tilata kun oli kotiin kuljetettuna tuon 79 euroa.
Voisin tuon Navicoren joltain ostaa. Gps:ää en tarvi.
Voisin tuon Navicoren joltain ostaa. Gps:ää en tarvi.
Mikset osta koko pakettia ja laitat sen gps palikan myyntiin?
Kuten allekirjoituksessasi lukee.Tyhmyys paistaa läpi.
Ajatukset ovat näkymättömiä, mutta ajatuksettomuus näkyvää
Katso peiliin heittäessäsi volttia.
Puuha Pete
22.12.07, 14:38
Laitoinpa itsekin moisen tilaukseen.
Tänään kusti polki tuon paketin, mutta siinäpä oli Navicore 2006 mukana. Mites muilla, varmaankin samanlainen vaikka täällä on 2007:sta huhuiltu?
Tänään kusti polki tuon paketin, mutta siinäpä oli Navicore 2006 mukana. Mites muilla, varmaankin samanlainen vaikka täällä on 2007:sta huhuiltu?
Itselleni tuli jo eilen. Paketissa on merkintä 2006, mutta sisällä tulevassa kirjekuoressa on "Finland 2007" -merkintä (sw: 2007.0 ja map: TA2006.7). Kaipa nuo kartat saa päivitettyä uusimpiin maksutta? Softaa en ole päässyt testaamaan, kun en ole vielä saanut puhelinta saunikselta. =\
Kartoista ja ohjelmaversioista muistutuksena: kannattaa poiketa Navicoren sivuilla, niin saa tuon em. paketin lisenssillä imuroitua 2007_4 päivityksen tuohon Personal Finland versioon. Tämä 2007_4 toimii myös N95 puhelimessa. Vielä ehtii hankkimaan, kun tuo tarjous on voimassa 31.12.2007 saakka! Erittäin suositeltava hankinta, kiitos vielä Arskalle vinkistä!
Kiitokset Arskalle hyvästä hintavihjeestä.
Mobiilimies henkeen ja vereen (-;
Tuli myöskin tilattua ko. tarjouspaketti...
PS. Myyntiosioon menee varmaan tuo mukana tuleva LD-3W mokkula kun sellainen jo ennestäänkin on sekä tuo ns. takuuvaihdettu E65 N95:n tieltä.
Hyvä tieto tuo päivitysmahdollisuus.
Taitaa silti olla ainakin Elisan nettikaupasta tuo paketti jo myyty loppuun.
Itse ainakin sain tänään 2.1 postin kautta kotiin tuotuna em. paketin (-:
Sisältönä: mokkula, DC-4 autolaturi, 512 MB miniSD-kortti, Navicore Finland 2007 lisenssi+CD
ja postitiivisena yllätyksenä lisäksi minisd-kortinlukija mukana.
ja ko. osoitteessa näyttäisi vieläkin olevan kaupan samaan tarjoushintaan.
79 euroa sis. alv 22%
Niinpä näkyy,ainoastaan 10 euroa tulee lisää postituskuluista.
Kiitokset vinkistä, tulipahan tilattua. Mulla on itseasiassa tarvetta vaan tuolle mokkulalle, joten jos joku haluaa tuon Navicoren ostaa laittakoot privaa.
Edit: Möin jo.
Mahtaakohan tämä setti toimia N77:ssa kun ei sitä ainakaan listata nokian sivuilla? Vähän ihmetyttää että miks EI toimis?
Kannattaa varmaan heti tarkistaa meneekö mokkulan akku välittömästi vaihtoon http://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplacement/en/ Mulla ainakin tässä Elisan paketissa näytti olevan tuollainen vaihtoon menevä akku.
Kannattaa varmaan heti tarkistaa meneekö mokkulan akku välittömästi vaihtoon http://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplacement/en/ Mulla ainakin tässä Elisan paketissa näytti olevan tuollainen vaihtoon menevä akku.
hyvä vinkki KIITOS , kaikista meni vaihtoon .
hyvä vinkki KIITOS , kaikista meni vaihtoon .
Samoin.
näyttäisi olevan taas ilman toimituskuluja...
Samoin Elisa tarjoaa edullista digiboksia kaapeliin kortinlukijalla: 29€
Pistin tommosen halvan boksin tilaukseen. Kauanko teillä on kestänyt paketin saaminen, kun oletta tilanneet? Kyllähän tuolla sivuilla tuo 7 päivää lukee, mutta ajattelin jos joku on jo aiemmin saanut.
Pistin tommosen halvan boksin tilaukseen. Kauanko teillä on kestänyt paketin saaminen, kun oletta tilanneet? Kyllähän tuolla sivuilla tuo 7 päivää lukee, mutta ajattelin jos joku on jo aiemmin saanut.
Itse tilasin läppärin to 27.12. ja sen Nokia LD-3W-navicorepaketin pe 28.12. Keskiviikkona 2.1. Soittivat itellasta aamupäivällä että klo 14 jälkeen olisi molemmille paketeille tuonti kotiin.. Aika nopeasti, kun välissä oli kuitenkin uusi vuosi ja ihmisiä varmasti lomilla niin elisalta kuin itellaltakin..
Olisi ylimääräisenä Navicore, koska sitä en tarvitse. GPS:n pidän. YV:tä voi pistää, jos on tarvetta.
Tänäänhän posti sen boksin jo toikin. Keskiviikkona oli tilattu ja pidän kyllä aika nopeana tuota toimitusta.
Mistäs tuon voi netistä tilata kun ei näy Elisashopitissa kuin 299;- maksava tallentava Salora? Eikä tuota ollut Porvoon kaupassa eivätkä edes siellä tienneet ko. tarjouksesta vaan kyselivät, että mistäs tuollaista olet kuullut.
Mistäs tuon voi netistä tilata kun ei näy Elisashopitissa kuin 299;- maksava tallentava Salora? Eikä tuota ollut Porvoon kaupassa eivätkä edes siellä tienneet ko. tarjouksesta vaan kyselivät, että mistäs tuollaista olet kuullut.
Tänäänkin 12-aikoihin se boksi oli siellä sivuilla saatavilla. Kannattaa tarkkailla sitä sivua. Välillä se boksi häviää sieltä ja sitten taas ilmestyy myyntiin. Itselläni semmoinen tuossa pöydällä nyt laatikossaan on. Ja kyseessä on vain nettitarjous.
Arska9500i
19.01.08, 10:16
. Ja kyseessä on vain nettitarjous.
Korjataan sun kirjoitusta, että ei ole kyseessä pelkästään nettitarjous. Vihjeenantajana kerroin itse ostaneeni ne ihan kivijalkaliikkeestä suoraan.(Ostopaikat:Elisashopit Forum ja Pitäjänmäki)
Puhuin noista elisan 29e digibokseista mitä netin kautta sai ja niitähän ei myymälästä edes saanut. http://www.salorafinland.fi/html/tuote.cfm?tuote_id=77
Ja kyseessä oli tuo kaapelimalli ja aina välillä ilmestyvät siellä sivulla esiin ja sitten taas vähän ajan päästä katoavat.
Arska9500i
19.01.08, 17:16
Jos joku pääkaupunkiseutulainen haluaa Navicore+GPS setin, niin Espoossa kauppakeskus Sellon Elisashopitissa jäi puoli tuntia sitten mun käynnin jälkeen 7kpl vitriiniin hintaan 79eur/kpl
Jos joku pääkaupunkiseutulainen haluaa Navicore+GPS setin, niin Espoossa kauppakeskus Sellon Elisashopitissa jäi puoli tuntia sitten mun käynnin jälkeen 7kpl vitriiniin hintaan 79eur/kpl
No voi perse. Sellossa tuli tänään pyörittyä, mutta enpä tajunnut käydä tuota settiä ostamassa. Halpaa on kyllä.
Kusetusta koko touhu. Paketti saapui tänään, ja navicoren kirjekuoressa merkintä sw: 2006/1.6 map: TA2006.1 Samoin muistikortilla samat merkinnät, ja kortti vain 256mb, vaikka tarjouksessa lupailtiin 512mb korttia... Soitanpa elisalle ja kysyn missä mun ostamani navicore 2007, ja 512mb muistikortti on...
EDIT: paikallinen elisa shopit ei osannut sanoa juuta ei jaata. Heidänkin hyllyssä oli pelkästään tuota 2006 versiota.. Ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin tuota 2006 versiota ei voi päivitää 2007 versioon? Navicoren aspa tänään koulutuksessa, eli en saanut sieltäkään vastausta..
Halpa paketti se on....miulla ainakin molemmissa luki ld-3w pakkauksessa 2006,mut sisällä olikin 2007 versiot..
Kusetusta koko touhu. Paketti saapui tänään, ja navicoren kirjekuoressa merkintä sw: 2006/1.6 map: TA2006.1 Samoin muistikortilla samat merkinnät, ja kortti vain 256mb, vaikka tarjouksessa lupailtiin 512mb korttia... Soitanpa elisalle ja kysyn missä mun ostamani navicore 2007, ja 512mb muistikortti on...
EDIT: paikallinen elisa shopit ei osannut sanoa juuta ei jaata. Heidänkin hyllyssä oli pelkästään tuota 2006 versiota.. Ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin tuota 2006 versiota ei voi päivitää 2007 versioon? Navicoren aspa tänään koulutuksessa, eli en saanut sieltäkään vastausta..
Mitä siinä paketissa olevassa Navicore -kuoressa lukee? Itselläni se oli ainoa, missä luki tuo 2007...
Shopiteissa on kumpaakin, 2006 on skandikartoilla, 2007 Suomella.
Niinkuin jo sanoin...
navicoren kirjekuoressa merkintä sw: 2006/1.6 map: TA2006.1
Mitä siinä paketissa olevassa Navicore -kuoressa lukee?
Niinkuin jo sanoin...
Äsh, niinpä näkyy, tuli skipattua yksi rivi osittain... Puusilmä mikä puusilmä. ;)
Tänään tuli vaihtoakku gps-palikkaan ja palautuskuori.
Tänään tuli elisalta mailia, jossa pahoittelivat tapahtunutta varaston erhettä, ja lähettävät minulle nyt sitten sen navicore 2007.
tänään tuli vaihtoakut , kaikille tuli omat kuoret :)
Tänään tuli elisalta mailia, jossa pahoittelivat tapahtunutta varaston erhettä, ja lähettävät minulle nyt sitten sen navicore 2007.
Antavatko pitää sen 2006:n?
Antavatko pitää sen 2006:n?
Valitettavasti ei. En kyllä tiedä kyseliskö kukaan sen perään...
Valitettavasti ei. En kyllä tiedä kyseliskö kukaan sen perään...
Minnekkäs laitoit postia? Sain äsken oman paketin ja sama juttu: 2006/1 oli paketissa...
Minnekkäs laitoit postia? Sain äsken oman paketin ja sama juttu: 2006/1 oli paketissa...
Soitin lähimpään elisa shoppiin. Olisivat vaihtaneet samantien oikeaan, mutta ei ollut yhtään hyllyssä. Ajoivat asian jokatapauksessa sieltä eteenpäin.
Niin, ja tänään oli postilaatikossa navicore 2007, mukaanlukien gps palikka ym. härpäkkeet. Nyt mulla on noita 2...Odottelen nyt hetken, jos kyselevät noitten perään. Jos ei, niin ei sitten :)
Näitähän näkyy saavan vieläkin elisa shopitista hintaan 79€ ;)
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.