View Full Version : Nokia 6267
vaari_vaan
11.12.07, 17:50
Operaattoreiden jouluhulinat ovat juuri kuumimmillaan. Kaiken maailman puheaika tarjousta ym. Luulin jo että lypsyt oli lypsetty, mutta ei.. Eilisessä Iltasanomissa (10.12) näin Nokian 6267 dna kytkynä hintaan 6,9 eu.
Ei paha. Saunalahdella tais olla halvin kytky 10 eu. Täytyykö tässä avata kokonaan uusi liittymä? Jos tämän hankkisi vaimolle kakkos puhelimeksi?
Jos repertuaarista löytyy jo ennestään dna:n liittymä ilman määräaikaissopimuksia (tai en minä tiedä, voiko määrikset purkaa tässä tapauksessa?) niin sen voi koplata dna-kimppa pakettiin ja ostaa haluamansa puhelimen. Kokonaishinta valitun liittymätyypin mukaan eli tuo 6,9 äyriä Into-liittymän kans.Kyytipojaksi irtoaa se 50 min puhetta/kk.
Nämä selviää dna:n sivuja koluamalla, vois ne tiedot olla helpomminki löydettävis :(.. Dna:n sivujen kautta onnistunee tilaus myös.
Vaimoväkeä miellyttänee enemmän Nokia 6555, joka oli dna:n mainoslehtisessä 5,90€/kk Into-liittymällä, ja lisäksi sitä ilmaista puheaikaa tuo 50 min/kk.
Eilisessä Iltasanomissa (10.12) näin Nokian 6267 dna kytkynä hintaan 6,9 eu.Arvaanko että tarkoitat 0 euroa hakiessa ja 6,9 euroa kuussa tietyn ajan, mahdollisesti 24 kuukautta?
vaari_vaan
12.12.07, 12:41
Arvaanko että tarkoitat 0 euroa hakiessa ja 6,9 euroa kuussa tietyn ajan, mahdollisesti 24 kuukautta?
oikein arvasit. Kun sais saman kännykän samaan hintaan saunalahdelta. Niin tilaisin heti. Siis 6267 saunal. Ykkönen ja 6,9 eu kuukaudessa.
oikein arvasit. Kun sais saman kännykän samaan hintaan saunalahdelta. Niin tilaisin heti. Siis 6267 saunal. Ykkönen ja 6,9 eu kuukaudessa.Mitä väliä kuka sitä myy, jos tarkoituksesi on "lypsää" siis hankkia vain puhelin? Ellei jotain erityistä syytä miksei saa DNAlta hankkia?
vaari_vaan
12.12.07, 20:08
Mitä väliä kuka sitä myy, jos tarkoituksesi on "lypsää" siis hankkia vain puhelin? Ellei jotain erityistä syytä miksei saa DNAlta hankkia?
Ei ole mitään erikois syytä miksei dna kävisi. Siis puhelin tulee vaimolle. Liittymä jää minulle käyttöön. Saunalahti olisi ollut parempi vaihtoehto. Siellä tekstiviestit voi siirtää. Sitten tuo soita viidelle ilmaiseksi. Ja koko höskän päälle 20 ilmaista nettiviestiä. Valta osa meidän lomista suuntautuu Ilomantsiin. Rajan pintaan. Sonera ja Elisa kuuluvat siellä hyvin. Dna:lla kuuluvuus on ikävä kyllä vähän niin ja näin. No täytynee ottaa se liittymä Dna:lta, siis avata ylimääräinen ja jättää kirjoituspöydän syövereihin.
vaari_vaan
15.12.07, 08:01
Kävin eilen dna kaupassa. Nyt on puhelin hankittu. On vaan niin hieno, että taidan pitää sen itse. Ei mistään saa tuolla hinnalla 2,2 tuuman näyttöä, tukee 4 gigan muistikorttia ym. uusimmat höysteet.
Sonera-kytkynä 12x9,90e.
Ainakaan minun puhelin ei ollut lukittu eikä brändäilty, elisa sisässä nyt.
Sonera-kytkynä 12x9,90e.
Ja Elisa kytkynä 24x5e eli 120e ja ovat lukittuja. Siisti luuri ja älyttömän edullinen.
Ja Elisa kytkynä 24x5e eli 120e ja ovat lukittuja. Siisti luuri ja älyttömän edullinen.
Samaa mieltä että hinta-ominaisuus suhde erinomainen. Laadusta ja kestävyydestä ei vielä osaa sanoa. Ihan kivan näköinen ja ensivaikutelma positiivinen.
Sonera-kytkynä 12x9,90e.
Höh, kävin tänään kysymässä, mutta kaikki olivat SIM-lukittuja.. lisäksi tuohon tulee "bonus" 1,99€/kk Minun Sonera-liittymästä, eli kk-hinta on lähempänä kahtatoista euroa..
Dna:lta 5,90€/kk 24kk sopimuksella (puhelin 5€/kk + Into-liittymä 0,90€/kk).
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.