PDA

View Full Version : Kikkailua Soneran tarjouksilla?

Bird
09.07.02, 13:36
Toimisikos tällainen systeemi: käsken jokun minuun luottavan tuttavan/kaverin hakea uuden Soneran liittymän ja mainita minut suosittelijaksi. Kaveri pistää itsensä liittymän omistajaksi, mutta laskut tulemaan mulle ja antaa kortin myös mulle. Minä saan 50 e puheaikaa uuteen liittymään + 20 e vanhaan vain avausmaksun (sekä mahdollisen kaverille annettavan vaivanpalkan) hinnalla. 5 kk kuluttua kun puheaika on käytetty, pyydän sitten kaveria irtisanomaan. Eli onnistuisikos tällainen? Vai pitäisikö laskut kuitenkin laittaa tulemaan kaverille?

nasu
09.07.02, 13:47
Väitän että onnistuu!

työntekijä
16.07.02, 22:05
toimii varmaan mutta kuka on niin tyhmä että avaa kaverille liittymän omalla nimellä? Kaverihan voi paukutella semmoset laskut sinne että riittä ja sinähän ne lopulta maksat

Anonymous
17.07.02, 09:49
Tiesittekö muuten, että kampanja aikana jos vaihtaa classic duo -> privat duo tai toisinpäin niin saa esim. 50€ puheaikaa, mikäli Sonera ei muuta kampanjaehtojaan seuraavassa kampanjassa.

Ammattilainen
17.07.02, 10:09
Tiesittekö muuten, että kampanja aikana jos vaihtaa classic duo -> privat duo tai toisinpäin niin saa esim. 50€ puheaikaa, mikäli Sonera ei muuta kampanjaehtojaan seuraavassa kampanjassa.

Onko näin? Minä olen ymmärtänyt, että edun saa vain jos vaihtaa yksitaajuusliittymästä Duo-liittymään.

Bird
17.07.02, 10:29
toimii varmaan mutta kuka on niin tyhmä että avaa kaverille liittymän omalla nimellä? Kaverihan voi paukutella semmoset laskut sinne että riittä ja sinähän ne lopulta maksat

No se varmaan vähän riippuu kaverista - molemmin puolin.

J.J-75
17.07.02, 13:44
Toimisikos tällainen systeemi: käsken jokun minuun luottavan tuttavan/kaverin hakea uuden Soneran liittymän ja mainita minut suosittelijaksi. Kaveri pistää itsensä liittymän omistajaksi, mutta laskut tulemaan mulle ja antaa kortin myös mulle. Minä saan 50 e puheaikaa uuteen liittymään + 20 e vanhaan vain avausmaksun (sekä mahdollisen kaverille annettavan vaivanpalkan) hinnalla. 5 kk kuluttua kun puheaika on käytetty, pyydän sitten kaveria irtisanomaan. Eli onnistuisikos tällainen? Vai pitäisikö laskut kuitenkin laittaa tulemaan kaverille?

heh! kikkailu jatkuu...

Bird
17.07.02, 14:07
Itse ei kuitenkaan nyt tullut tuota kokeiltua. Kolme liittymää on ehkä sittenkin tällä hetkellä mulle ihan tarpeeksi, kun toimivia puhelimiakin taitaa olla enää kaksi; G500:n näyttö pimeni viime viikolla. :p

Anonymous
17.07.02, 14:11
Onko näin? Minä olen ymmärtänyt, että edun saa vain jos vaihtaa yksitaajuusliittymästä Duo-liittymään.

Kyllä se duosta duoonkin onnistuu, tarkistin asian Soneralta. En itsekään meinannut uskoa tuota, kun työkaveri kertoi.

O.J.
17.07.02, 14:31

Kyllä se duosta duoonkin onnistuu, tarkistin asian Soneralta. En itsekään meinannut uskoa tuota, kun työkaveri kertoi.

Viilataan vielä pilkkua, tuo ainakin on mulla ollut tiedossa, että vaihdolla Privat Duosta Classic Duo:oon saa edun. Onko se sama siis toisinkin päin?

veppis
17.07.02, 15:08
Eli jos nyt vaihdan liittymän esim. Classic DUOsta Privat DUOon www.sonera.net:issä ja sitten vähän ajan päästä (heti?) takaisin Classic DUOon, niin nettoan hommasta 50e (miinus ~9e kytkentämaksuja)?

Anonymous
17.07.02, 16:07
Saman kampanjan aikana duosta duoon ei voi vaihtaa, täytyy odottaa seuraavaa kampanjaa. Esim. avaat joulukampanjan aikana Classic Duon ja vaihdat sen kesäkampanjan aikana Privat Duoksi. Puheaikaa kertyi 100€.
Asia tarkistettu Soneralta.

arihyv
18.07.02, 23:40

Sorta - tiedetään. Tammikuussa (www.sonera.net) kautta vaihdoin liittymäni ensin privatiksi (4 euroa), sitten liikkeessä joka tarjosi lahjuksia - vain pari päivää perästä Classic Duoksi.

kustannukset: 75 FIM

puheaikaa 50 eur (=300 FIM) + hieno fleece liikkeeltä joka edelleen käytössä.

Radiolinjallahan tuo ei ole toiminut enää pitkään. Uuden liittymän avaus kyllä on vanhan rinnalle toiminut. Kera puheajan.

veppis
19.07.02, 00:35
Soneran tarjous näyttää loppuneen 15.7.2002.

Onko sitä jatkettu, vai täytyneekö odotella uutta kampanjaa?

Ammattilainen
19.07.02, 10:18
Soneran tarjous näyttää loppuneen 15.7.2002.

Onko sitä jatkettu, vai täytyneekö odotella uutta kampanjaa?

Täytyy odotella. Tällä hetkellä ei ole Soneralla tarjousta. Radiolinjalta saa S-etukortilla liittymän avauksen ilmaiseksi.

arihyv
23.07.02, 16:03
Itseasiassa, tammikuussa ei ainakaan toiminut Priva Duosta Classic Duoon (Tai toisinpäin). Tarkastin myyjältä ;)

Ok - silleen kyllä onnistui että ensin vaihtoi sonera.net Privat -> Duo joku yksitaajuusliittymä eli vaikka Classic, sitten parin päivän päästä marssi liikkeeseen vaihtamaan 2-taajuusliittymäksi ja hakemaan lahjuksia ja 50 euroa puheaikaa. Kaverin noin teki ja hyvin toimi.

75mk 200 mk kahdvinkeittimestä + 300 mk edesta puheaikaa (not bad)

Bird
24.07.02, 01:41
Saahan tuon Soneran 50 euroa duo-vaihdosta myös ihan soittamalla asiakaspalveluun, ettei tarvitse liikkeeseen vaivautua?

veppis
24.07.02, 09:58
Saa toki, muttei mahdollisia (matkapuhelin)liikkeen tarjoamia kylkiäisiä.