View Full Version : Mistä Nokian vakio tekstari ääni?
Eli tuli luovuttua nokiasta ja nyt rassaa kun ei ikinä huomaa/tajua kun tekstari tulee. Kun on joku ihme piipitys sms tunnarina. Mistä vois saada tuon nokian vakio sms? Eikös se midi ole? vaikka kyllä mp3 tai wav:kin käy. Jos jollain sattuu oleen tuo vaikka koneella niin voisko laittaa mulle sen mailiin: juuso.vuorinen@pp.inet.fi
No vastaa nyt samalla muille asiasta kiinnostuneille että mistä?
Laita googleen "message1.mp3". Itse löysi tuolla hakusanalla joskus. Pistä privaa jos ei löydy niin voin laittaa mailiin.
halusin kanssa nokian koputus viesti äänen..en löydä mistään. Tässä nokialaisessa ei ole sitä valitetavasti
halusin kanssa nokian koputus viesti äänen..en löydä mistään. Tässä nokialaisessa ei ole sitä valitetavasti
http://www.nokiasoftware.info/mobiles/index.php?q=f&f=%2FRingTones%2FNokia+Original+Tones%2FN90-Tones
(Kuuntele message5)
http://www.nokiasoftware.info/mobiles/index.php?q=f&f=%2FRingTones%2FNokia+Original+Tones%2FN90-Tones
(Kuuntele message5)
jep tuota juuri haeskelin, mutta nyt olen niiiin tyhmänä, etten ymmärrä kuinka tuon tuosta saa puhelimeen. Avaa sen aina windows media playeriin...
jep tuota juuri haeskelin, mutta nyt olen niiiin tyhmänä, etten ymmärrä kuinka tuon tuosta saa puhelimeen. Avaa sen aina windows media playeriin...
Itse sain sen ainakin talletettua koneelle--->hiiren oikea näppäin-tallenna kohde levylle- Se tallettui kyllä joksikin winamp tiedostoksi, ei midiksi, mut kyl sen puhelimeen silti saa laitettua, koita miltä se kuulostaa puhelimessa.
Itse sain sen ainakin talletettua koneelle--->hiiren oikea näppäin-tallenna kohde levylle- Se tallettui kyllä joksikin winamp tiedostoksi, ei midiksi, mut kyl sen puhelimeen silti saa laitettua, koita miltä se kuulostaa puhelimessa.
Noinhan se onnistuikin loistavasti ja kuulostaa ihan hyvältä. Pitää katella, olisko noissa mitä muita käyttökelpoisia. Kiitti neuvosta!
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.