View Full Version : Suomalainen Death-foorumi avattu!
Death-metallin pioneeribändille, Deathille on nyt avattu oma suomalainen foorumi. Kaikki bändistä, ja metallimusiikista ylipäätänsä pitävät ehdottomasti rekisteröitymään!
Sivu on uusi ja juttua ei ole vielä paljon, mutta koko ajan kasvamaan päin. Avustajaksi/moderaattoriksi on mahdollisuus päästä.
Tervetuloa!
Ei pelkkää mainostusta kiitos. Esim. allekirjoitukseen linkki ja ihmiset tulee mikäli kiinnostusta on.
Tätä mä olen aina kaivannut.
Ja vielä moderaattoriksi pääsy mahdollista. Sehän olisi unelmien täyttymys!
Mun täytyy olla taivaassa!
.....Mun täytyy olla taivaassa!
Kyllä kyllä, onhan kyse death-metallista. (smailifeis)
Tätä mä olen aina kaivannut.
Ja vielä moderaattoriksi pääsy mahdollista. Sehän olisi unelmien täyttymys!
Mun täytyy olla taivaassa!
HAHAHAHA :D Ei muuta lisättävää.
aah, ihq, mie haluun tonne modeks ja bannaan kaikki jotka ei tykkää Antti Tuiskusta ja Tean tytöt tykkää -biisistä. Daa, mitä välii jos se on jotain örinämusiikkii, bannaan silti, daa niinq.
Mikään negatiivinen asia ei voi alkaa sanalla death. Varmaan todella hieno ja iloinen foorumi. Suosituin ketju taitaa olla, miten käytän isäni partaveistä oikein.
Suosituin ketju taitaa olla, miten käytän isäni partaveistä oikein.
Melko vähän viestejä k.o. palstalla joten vissiin ketjussa annetut ohjeet ovat olleet oikeanlaisia? ;)
Mjaa... Ei hassumpaa... mun mielestä ois ihan jees tollanen missä ois lukittu niinkuin meiläkin puhelimen mallikohtaset asiat. Et esim. ois Nokia 33xx tai 3310 kun nykysellään niitä rönsyilee joka paikassa.
Esim...
http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/search.php?searchid=216690
Sitä en tiedä miten tähän aiheeseen juttu sopi, mutta ideana.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.