Quarox
28.07.07, 01:24
Elikkä todella hyvässä kunnossa oleva yksilö, ei ole käytetty paljonkaan,pidetty kuin kukkaa kämmenellä! . Ollut ns " kakkos " luuri. Ostettu 4.11.2005 kuitti löytyy ja takuuta ei ole. Hyvin pelittänyt aina kun olen käyttänyt, kuoret hyvässä kunnossa !
Oma puhelimen paketti tulee mukaan, ja kun kurkkasin sinne niin haisee vielä aivan uudelta ( muovit haisee ;) Kaikki mitä uutenakin tulee mukaan + 1 GB kortti + HPM-70 kuulokkeet.
Paketti sisältää:
-Puhelimen laturi
-alkuperäiset kuulokkeet
-HPM-70 kuulokkeet
-itse puhelin ja akku
-Datapiuhat tietokoneeseen
-Ohjeet Suomi,Ruotsi
-PC ohjelmisto levy
-1GB muistikortti
-Kuitit
Jos nyt unohtui mainita joku, niin kysy varmasti tulee mukaan.
Kaikki mukaan mitä alkuperäispaketti sisältää. Toimitan luurin hyvin pakettuna omaan lootaan omiin alkuperäis muoveihin. Vaihtoa niin saa ehdottaa mielellään Sony Ericsson malleihin. Tuo k800i tai k550i voisi kiinnostaa. OTAN myös muita ehdotuksia vastaan. Myydään tarjouksien perusteella ja vaihto tarjouksien.
Oma puhelimen paketti tulee mukaan, ja kun kurkkasin sinne niin haisee vielä aivan uudelta ( muovit haisee ;) Kaikki mitä uutenakin tulee mukaan + 1 GB kortti + HPM-70 kuulokkeet.
Paketti sisältää:
-Puhelimen laturi
-alkuperäiset kuulokkeet
-HPM-70 kuulokkeet
-itse puhelin ja akku
-Datapiuhat tietokoneeseen
-Ohjeet Suomi,Ruotsi
-PC ohjelmisto levy
-1GB muistikortti
-Kuitit
Jos nyt unohtui mainita joku, niin kysy varmasti tulee mukaan.
Kaikki mukaan mitä alkuperäispaketti sisältää. Toimitan luurin hyvin pakettuna omaan lootaan omiin alkuperäis muoveihin. Vaihtoa niin saa ehdottaa mielellään Sony Ericsson malleihin. Tuo k800i tai k550i voisi kiinnostaa. OTAN myös muita ehdotuksia vastaan. Myydään tarjouksien perusteella ja vaihto tarjouksien.