View Full Version : Kuulokkeet
Tänne voisi laittaa kysymyksiä/juttuja kuulokkeista. Mp3-soittimille on jo oma ketju, joten miksei soittimen parhaalle kaverille voisi tehdä omansa.
Itellä olis hakusessa mahdollisimman hyvät, alle 30e maksavat in-ear-kuulokkeet. Löysin ainakin parit ihan hyvän oloiset:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15767
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=5371 <-näköjään nuo onkin vähän yli 30 e - laadusta pitää maksaa???
Ovatko nuo hyviä kuulokkeita? Löytyiskö parempia samassa hintaluokassa? Älä kuitenkaan koss sparkkeja suosittele. Sellaiset minulla jo on. :/
Käyttäisin kuulokkeita puhelimen mp3-soittimella.
Noissa Creativen EP-630:ssä on ainakin hirmuiset bassot. Ihan kohtuulliset kuulokeet ovat muutenkin, ei siis kuitenkaan mitään hifi-laatua.
edit: Mitä suosittelisitte säistä: Shure E2c, V-Moda Vibe vai Skullcandy Full Metal Jacket? Viimeisin olisi houkuttelevin noista, mutta siitä tiedän vähiten. V-Modaa taas ei oikein saa Suomesta, mutta olen lukenut että niissä on ainakin muhkeat bassot, joka on ihan ok minulle.
OK. Creativet taidan ainakin unohtaa, sillä en tykkää "hirmuisista bassoista". :D
En ole mikään hifisti, mutta olisi kiva jos kuunnellessa erottaisi hyvin eri soittimet jne. Basson ei tarvitse kumista, mutta sen pitäisi tulla "tiukasti", muttei ylikorostuneesti. :)
Saako ~30e:llä nämä ominaisuudet täyttävät nappikuulokkeet. Kellään kokemusta noista sennheisereistä?
Saako ~30e:llä nämä ominaisuudet täyttävät nappikuulokkeet. Kellään kokemusta noista sennheisereistä?
Eivät ole mitään hirmu kestävää sorttia. Ostin tuollaiset joskus, ja saundi oli kyllä ihan riittävän hyvä(selkeästi parempi kuin noissa Creativeissa, kokemusta on). Hajosivat vain käsiin, eikä kuittia löytynyt. Nykyisin on käytössä Beyerdynamic DTX-50:t, jotka ovat vastaavanlaiset napit, mutta mielestäni paremmalla toistolla. Näistäkin on johto alkanut osoittelemaan kupariydintään, joten näitä tulisi käyttää Stockalla "huollossa".
50e:llä saa esim. Bosen ja AKG:n In-earit, jotka kummatkin ovat muutaman arvostelun lukeneena ihan hyviltä kuullostavia laitteita. Taidan ostaa pienenä Bose-fanina nuo Boset seuraavaksi, ilman kummempaa syytä.
Harmi kun suomesta ei taida saada mistään Icematin siberian in-ear-kuulokkeita.. :( Siinä olis hyvät napit, kuulemma.
Harmi kun suomesta ei taida saada mistään Icematin siberian in-ear-kuulokkeita.. :( Siinä olis hyvät napit, kuulemma.
Tuollaiset "joulukuuset" olisi itselläkin hakusessa, kun ei meinaa normaalit in-earit pysyä paikoillaan. Yksi vaihtoehtohan olisi Etymotic E6i tai ER4, ovat vaan melko kalliita. Sparkplugit varmaan pysyisi korvissa paremmin mutta eivät ole kovin houkuttelevat muuten.
Eikö suomesta tosiaan saa noita siberia in ear kuulokkeita?! :O Tai löytyi yksi suomalainen kauppa, mutta sieltäkin ko. kuulokkeet on loppu:
http://www.cafelevel7.fi/?s=pelikauppa&main=3&id=231
Mikä olisi paras paikka tilata ulkomailta? (halvin?) :D
underground
16.07.07, 14:29
Itsellä ollut nuo kyseiset creativet, enkä todellakaan tykännyt yhtään. Diskantit varsinkin kauheata pihinää, eikä bassoissakaan juuri kehumista ollut. Senkut ovat jonkin verran paremmat, mutta kaukana nekin hyvistä mielestäni, ovat just just tuon 35e arvoiset, mutta ei todellakaan luokkaa 60e millä niitä muualla yleensä myydään. Parhaaksi on omasta mielestäni osoittautunu clas ohlsonin myymät philipsin kuulokkeet. Hintaa alle 19e. Eivät ole kauhean herkät ja se on hyvä, jos vain vahvistimessa riittää potkua, niin kohinat sun muut kuuluvat heikommin.
Jos haluat kokeilla noita senkkuja, niin multa saat 30e sellaiset. Kerran olen kokeillut ja sen jälkeen laitoin takaisin pakettiin.
Jos haluat kokeilla noita senkkuja, niin multa saat 30e sellaiset. Kerran olen kokeillut ja sen jälkeen laitoin takaisin pakettiin.
Jos tarjous oli mulle, niin ei kiitos, mutta kiitti tarjouksesta ja kokemuksiesi jakamisesta. ;) Taidankin jättää creativet ja sennhaiserit omaan arvoonsa.
underground
16.07.07, 15:34
Jos tarjous oli mulle, niin ei kiitos, mutta kiitti tarjouksesta ja kokemuksiesi jakamisesta. ;) Taidankin jättää creativet ja sennhaiserit omaan arvoonsa.
Juu sulle se oli, mutta jos jotain muuta kiinostaa, niin kaupan ovat. Eivät ne mielestäni mitään kuraa ole, mutta eivät mitään huippuakaan. Hintaansa nähden hyvät, mutta parempi hinta/latuu on mielestäni noissa philipseissä mistä mainitsin. Kaverilla on myös noi AKG:n kuulokkeet, jotka TM:n testin mukaan ovat vastaavat kuin noi senkut, niin täytyy kyllä yhtyä siihen, että samaa "roskaa" ovat.
Jos käy muutkin kuin tulppamalliset, niin prismoista saa Jotkin sonyt nappikuulokkeet 24e. Niitä voinnen oman kokemuksen perusteella suositella. Eipä noita MikroBitin (http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2003/09/kuuloketesti/) testin mukaan haukuttu.
Tilasin nyt kumminkin nämä
http://www.zinglounge.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=09002761017915
Kuulemma kuitenkin ihan suhtkoht hyvät. ;)) Myös ulkonäkö miellytti
Ongelmahan on siinä että ostat sitten kuinka hyvät ja kalliit kuulokkeet tahansa, kuulostaa jotkin toiset halvemmat kuulokkeet jossain toisessa soittimessa paremmalta. Kuulokkeissa ja soittimissa on niin suuria eroja vielä nykypäivänä, joka aiheuttavat ongelmia.
Ongelmahan on siinä että ostat sitten kuinka hyvät ja kalliit kuulokkeet tahansa, kuulostaa jotkin toiset halvemmat kuulokkeet jossain toisessa soittimessa paremmalta. Kuulokkeissa ja soittimissa on niin suuria eroja vielä nykypäivänä, joka aiheuttavat ongelmia.
Selvä se.. Toivottavasti sopivat mun käyttöön hyvin.
Nyt sitten tulivat nuo AKG K324P nappulat. Olen ollu tyytyväinen varsinkin puhelimen kanssa. Tietokoneellakin testasin, mutta taitaa koneen äänikortissa olla jotain vikaa kun suhisee todella voimakkaasti. Huom. ongelama esintyy kaikilla kuulokkeillani. Ei akg:n ongelma siis. :)
Jostain syystä nämä akg:t eivät soi yhtä lujaa kuin philipsin suljetut sankakuulokket, mikä ON hyvä. Hillipsit nimittäin soivat aivan liian lujaa. Liekö kyseessä kaljamahan mainitsemat erot eri kuulokkeiden ja soittimen välillä...
Pitääkin tästä lähteä ulos pyöräilemään, ja testaamaan miten nuo mahtaat ottaa tuulen "vastaan". Samalla tulee testattua miten nuo eristävät ääntä.
Suosittelen. :)
ps. Tilasin muuten omani zinglounge.comista. Täytyy myös heitä kehua. Hyvä yhteydenpito ja tavara tuli nopeasti. Mukana tuli myös kuponki jolla saa 4e alennusta seuraavasta tilauksesta. :D
Jaaha täällähän onkin juuri sopiva ketju valmiina kun pitäisi kuulokkeet hankkia. Oon vähän kahdenvaiheilla langattomat vai langalliset. Langattomat olis kyllä kätevät, mutta koskaan ei ole tuollasia ollut joten vähän arveluttaa.
Tällä hetkellä vaihtoehdot ovat: Langalliset Sennheiser HD 595 (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0491) ja langattomat Sennheiser RS 140 (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=17970)
Onko kellään kokemusta tuollaisista? Käyttö tulee olamaan musiikin kuuntelua ja joskus leffoja.
underground
18.07.07, 23:09
Jaaha täällähän onkin juuri sopiva ketju valmiina kun pitäisi kuulokkeet hankkia. Oon vähän kahdenvaiheilla langattomat vai langalliset. Langattomat olis kyllä kätevät, mutta koskaan ei ole tuollasia ollut joten vähän arveluttaa.
Tällä hetkellä vaihtoehdot ovat: Langalliset Sennheiser HD 595 (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0491) ja langattomat Sennheiser RS 140 (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=17970)
Onko kellään kokemusta tuollaisista? Käyttö tulee olamaan musiikin kuuntelua ja joskus leffoja.
Itsellä oli nuo senkun halvemmat rs120 malli ja hyvin nopeasti lähti kauppaan takaisin. Ja takaisin tullessa kädessä oli samanhintaiset langalliset, enkä ole katunut. Vaikka muutoin se langattomuus on suuri etu. Varmaan kun latoo pöytään enemmän taaloja niin alkaa saamaan sitä laatuakin. Että omien kokemusten mukaan mielummin langallinen, kuin langaton, mikäli vain käyttötarkoitus sen sallii.
Ostin tuossa hiljattain Kossin PortaProt ja täytyy sanoa että ensimmäiset sankakuulokkeeni jotka eivät ole hanurista. Ensimmäiset muutenkin.
Ostin tuossa hiljattain Kossin PortaProt ja täytyy sanoa että ensimmäiset sankakuulokkeeni jotka eivät ole hanurista. Ensimmäiset muutenkin.
Ostin minäkin, muuten loistokamaa mutta miksi niin halpahallitason johto...
PortaProt ovat loistavat. Ja ihan tyytyväinen olen kuulokkeiden johtoonkin :D
PortaProt ovat loistavat. Ja ihan tyytyväinen olen kuulokkeiden johtoonkin :D
Ihan hyvät kuulokkeet juu,MUTTA AKG K24P lyövat ne menneen tulleen...
Äänentaso on aivan sairaan hyvä,diskantti ja basso tekevät todella hyvää yhteistyötä... Kumpikaan ei ylikorostu ja volyymia riittää... :)
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI, itse ostin uudet 42 eurolla wasahifistä...
hinta-laatusuhde erittäin hyvä!
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI, itse ostin uudet 42 eurolla wasahifistä...
hinta-laatusuhde erittäin hyvä!
Vielä parempi (http://www.beatman.fi/product_details.php?p=479) hinta-laatusuhde. Pitäisikö laittaa tilaukseen? Putiikki vain outo...
E: Tietysti pitää muistaa toimituskulut 7,90€ :)
Vielä parempi (http://www.beatman.fi/product_details.php?p=479) hinta-laatusuhde. Pitäisikö laittaa tilaukseen? Putiikki vain outo...
E: Tietysti pitää muistaa toimituskulut 7,90€ :)
CDON.comissa on AKG K26P 29.95€ ja heinäkuun loppuun ilmaiset postikulut.
Kenelläkään kokemusta näistä Sennheiserin "What Hifi? -lehden testivoittaja" -nappikuulokkeista? Että ovatkos sitten more Hifi kuin vaikkapa samanhintaiset (21e) Sony-napit?
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11013
Skullcandy GI-kuulokkeet 28.95€ toimitettuna viikonlopun ajan CDON.comista.
Mitä kuulokkeita suosittelisitte.
Tarviin pyöräillessäni hyvät kuulokkeet. Jos nappikuulokkeet, niin pitää olla mallia tulpat, että pysyy kovemmassakin vauhdissa mukana.
Jos sangalliset, niin pitää mahtua helposti kypärän alle.
Tällä hetkellä käytössä Kossin The plugit, mutta nuo tyynyt ei niissä ole kovin pitkäikäiset. Kossin porta Pro:t ollut myös joskus käytössä, muttei sillon tullut pyöräiltyä joten ei tietoa miten mahtuu kypärän alle.
Kossin Sporta Prot, eli vastaavat kuin porta prot, mutta sanka menee takaraivosta kiinnostaisi, mutta kypärä tulee kuitenkin takaa melko alas joten mahtuuko?
Periaatteessa kuitenkin tuntuu valinta kohdistuvan plugeihin, mutta missä mallissa olisi kestävät tyynyt? äänenlaadulla ei niin hirveä merkitys ole, kunhan jotain laatua sentään löytyy.
Itse käytän JVC:n HA-FX55 -nappeja ja olen ollut erittäin tyytyväinen näihin. Ovat mukana TM:n vertailussa numerossa 2/2007.
Itse käytän JVC:n HA-FX55 -nappeja ja olen ollut erittäin tyytyväinen näihin. Ovat mukana TM:n vertailussa numerossa 2/2007.
Tyytyväinen äänenlaatun vai kestävyyteen?
Sekä että. Nämä ovat täysin riittävät omaan työmatkakuunteluun.
Minulla on kotikäytössä AKG:n K-401 luurit. Äänenlaatu melko kohdallaan, mutta kokonsa, painonsa, avoimuutensa ja tehontarpeensa takia en voi suositella mp3-soittimen kaveriksi.
Joskus testasin noita jonkun sonyn walkmanin kanssa ja oikein säikädhin millaista kuraa luureista tuli. Soittimen vaffu leikkasi ilmeisesti jo aika rankasti siinävaihessa ja tosiaan ääntä ei tullut vielä oikein nimeksikään.
Tässä kattelin k610i:n kaveriksi kuulokkeita ja rupes vähän kiinnostamaan tuo AKG K24P ja K26P. Onko kukaan koittanu kännyn kanssa noita, tai Kossin Porta Prota? Miten riittää tehot? Adapterinhan tuo tarttis, mutta ajattelin että ostan tuon Ericssonin oman HMP-70 setin 15€ hintaan jossa on adapteri mukana ja sitten kun en kuitenkaan tykkää niistä napeista niin voin hyvillä mielin ostaa paremmat (: Halvathinnat.fi myy pelkkää adapteria hintaan 4,99€, mutta ilmeisesti sillä on ollut jotain ongelmia tuon stereoäänen kanssa, joten en tohdi siihen kallistua. Tuo HMP-70:n kanssa tuleva on ilmeisesti jotenkin erilainen ja virallisempi? Itellä on kyllä Sennheiserin HD497 kuulokkeetkin, mutta ne on vähän liian isot ulkokäyttöön ja epäilen vahvasti että ei virta riitä ja äänentaso kärsii, sikäli kun sitä ääntä saa edes niin paljon ulos.
mainitkaas hyviä nappikuulokkeita ~50€ hintaan, mieluiten halvemmat.
kuulokkeet saisi toistaa bassoa hyvin.
ei viitsisi tuolla työmaalla isoa kuulokkeita kanniskella niin siksi tarvisin nappikuulokkeet
mainitkaas hyviä nappikuulokkeita ~50€ hintaan, mieluiten halvemmat.
kuulokkeet saisi toistaa bassoa hyvin.
ei viitsisi tuolla työmaalla isoa kuulokkeita kanniskella niin siksi tarvisin nappikuulokkeet
AKG K324P
:P
Hakusessa olis Ipod videoon in-ear nappikuulokkeet, jotka ei päästä kaikkea läpi vaan vaimentavat ulkoiset äänet (puhe, hälinä jne.).
Tässä nyt pari vaihtoehtoa mitä mietin:
Sony MDR-EX71 (http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=MDR-EX71SL&site=odw_fi_FI&pageType=Overview&imageType=Main&category=HDO+Performance+In-ear)
Philips SBCHN060/00 (http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/en/gb/consumer/accessories_gr_gb_consumer/ca00301_ca_gb_consumer/ce/_activeTab_features/_productId_SBCHN060_00_GB_CONSUMER/Noise_Cancelling_Headphone+SBCHN060_00?proxybuster =EJGUF0FOJVTKHJ0RMRESHQVHKFSEKI5P)
Onkohan noista mihinkään ja löytyykö hintaluokassa 30-50€ mitään muita järkeviä vaihtoehtoja?
hiipivahalkopino
22.08.07, 12:12
Itellä on ollu Creativen EP-630 napit käytössä jo parisen vuotta. Paskaksihan ne aina välistä on menny, mutta (takuu)huolto heillä ainakin toimii.
Itellä on ollu Creativen EP-630 napit käytössä jo parisen vuotta. Paskaksihan ne aina välistä on menny, mutta (takuu)huolto heillä ainakin toimii.
Onko noissa kuulokkeissa vuoden takuu? Omat kun antautui, ja ostosta on vasta 10kk aikaa ja kun kuitissa ei mitään takuusta mainita.
Onko noissa kuulokkeissa vuoden takuu? Omat kun antautui, ja ostosta on vasta 10kk aikaa ja kun kuitissa ei mitään takuusta mainita.
Soitat tai mailaat Creativen tukeen niin varmasti kertovat takuusta lisää. www.creative.com
Soitat tai mailaat Creativen tukeen niin varmasti kertovat takuusta lisää. www.creative.com
Nopealla selailulla löytyi, että vuosi on takuuta, eli huomenna ostopaikkaan itkemään, että nyt kävi näin.
Nopealla selailulla löytyi, että vuosi on takuuta, eli huomenna ostopaikkaan itkemään, että nyt kävi näin.
Veikkaan että pääset kuitenkin vähemmällä ottamalla yhteyttä Creativen omaan tukipalveluun. Näin ainakin kävi aikoinaan oman Zen Micron kohdalla, josta hajosi kuulokeliitäntä. Laittoivat ohjeet sähköpostilla että minne laite pitää lähettää ja parin viikon sisään tuli täysin uusi tilalle.
Ellei sitten ostopaikan myyjä ole niin "mukava", että antaa uudet tilalle, jota epäilen.
Hakusessa olis Ipod videoon in-ear nappikuulokkeet, jotka ei päästä kaikkea läpi vaan vaimentavat ulkoiset äänet (puhe, hälinä jne.).
Tässä nyt pari vaihtoehtoa mitä mietin:
Sony MDR-EX71 (http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=MDR-EX71SL&site=odw_fi_FI&pageType=Overview&imageType=Main&category=HDO+Performance+In-ear)
Philips SBCHN060/00 (http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/en/gb/consumer/accessories_gr_gb_consumer/ca00301_ca_gb_consumer/ce/_activeTab_features/_productId_SBCHN060_00_GB_CONSUMER/Noise_Cancelling_Headphone+SBCHN060_00?proxybuster =EJGUF0FOJVTKHJ0RMRESHQVHKFSEKI5P)
Onkohan noista mihinkään ja löytyykö hintaluokassa 30-50€ mitään muita järkeviä vaihtoehtoja?
En suosittele noita Sonyja, mulla oli ne käytössä reilu vuosi sitten. Niistä alkoi parin kuukauden päästä repeilemään se johtojen päällys, niin kuulokeosien kuin lliittimenkin päästä. Sain Sonylta takuun kautta uudet tilalle, mutta niissä täysin sama homma parin kuukauden aktiivisen käytön jälkeen (2-3 lenkillä mukana)... Toisella kertaa Sony ei enää alkanut korvaamaan, toisaalta en olisi noita enää huolinutkaan.
Noiden jälkeen ostin jo mainitut Creative EP630 -napit ja täytyy sanoa, että ovat jopa paremman tuntuiset korvissa kuin nuo Sonyt, enkä minä ainakaan huomaa juuri mitään eroa äänenlaadussa. Nuo on ollut samanlaisessa käytössä kuin Sonyt nyt jo melkein vuoden, eikä mitään vikaa johdoissa, edelleen kuin vasta paketista otetut.
En suosittele noita Sonyja, mulla oli ne käytössä reilu vuosi sitten. Niistä alkoi parin kuukauden päästä repeilemään se johtojen päällys, niin kuulokeosien kuin lliittimenkin päästä. Sain Sonylta takuun kautta uudet tilalle, mutta niissä täysin sama homma parin kuukauden aktiivisen käytön jälkeen (2-3 lenkillä mukana)... Toisella kertaa Sony ei enää alkanut korvaamaan, toisaalta en olisi noita enää huolinutkaan.
Noiden jälkeen ostin jo mainitut Creative EP630 -napit ja täytyy sanoa, että ovat jopa paremman tuntuiset korvissa kuin nuo Sonyt, enkä minä ainakaan huomaa juuri mitään eroa äänenlaadussa. Nuo on ollut samanlaisessa käytössä kuin Sonyt nyt jo melkein vuoden, eikä mitään vikaa johdoissa, edelleen kuin vasta paketista otetut.Kiitos vinkistä, Creativen malleista tällainen osui silmiin: ZEN Aurvana (http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14702). Onkohan tästä jollain kokemuksia, kehuvat että jopa 90% ulkopuolisista äänistä vaimentaisi.
Kannattaisikohan hommata tämmöset:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25185
Kannattaisikohan hommata tämmöset:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25185Vähän kyllä arvelluttaa tuo langattomuus. En ole vielä koskaan kokeillut hyviä langattomia kuulokkeita vaikka on tullut kokeiltua monia Sennheiserin ja AKG:n langattomia malleja. Eivät tosin olleet BT:llä toteutettuja, joten ehkä ne on parempia, mutta hiukan kyllä epäilen. Jos itse nyt ostaisin kuulokkeet, niin hommaisin varmaan Denonin AH-D2000. Kaveri hommas tuollaiset pricejapan.comista ja on sen verran loistavat kuulokkeet, että aloin vakavasti miettiä pitäisikö omat alle vuoden vanhat Sennheiserin hd 280 Prot myydä ja ostaa nuo tilalle.
On haussa siis uudet kuulokkeet kännykkään.
Olin ajatellut ostaa Sennheiser HD555, kunnes huomasin että johto 3 m.
Sitten aloin etsiä parempia joissa olisi lyhyt johto(alle 1,2 m) mutta kun ei oikein tahdo löytyä :s.
Mielellään suljettuja, saa ehotella! Hintaa 60-120 e
minkäslaisia kuulokkeita teillä on kotihifisysteemeissä käytössä?
mulla on sennheiser hd595 omalla kämpillä ja kotonakotona beyerdynamic dt880..
kuulokkeilla avautuu tuo musiikki jotenkin ihan eri tavalla.. suosittelen!
http://www.4yourears.com/acatalog/en_Etymotic_Research.html
siinä on Ipodeille... hinta on halpaa, euroalueella, ei tulleja ja Suomesta tuskin saa...
Shuret on jo neljään sataan asti mut alkaa jostain satasesta. Boset oli kai jotain 300 ja sony 200
Bosen ja sonyn äänen negatoivat on ok, mut se ominaisuus maksaa ylimääräistä ja varsinainen toisto ei ehkä ole ihan samaa tasoa
nyt kun taas on rikottu muutama tusina kuulokkeita niin ajattelin lähteä alesta metsästään itselleni uusia kuulokkeita. ehdotelkaas mitkä olis hyviä.
pari vaatimusta:
hinta max. 60€ (70€ menee viel just ja just)
"suljetut" kupit
ja sit olis kiva jos ne ei olis kovin "rumat" =)
olen itse Sennheiserin HD-215 kuulokkeita miettinyt. onko kenelläkään kokemuksia ko. kuulokkeista? onko hintansa arvoisia?
nyt kun taas on rikottu muutama tusina kuulokkeita niin ajattelin lähteä alesta metsästään itselleni uusia kuulokkeita. ehdotelkaas mitkä olis hyviä.
pari vaatimusta:
hinta max. 60€ (70€ menee viel just ja just)
"suljetut" kupit
ja sit olis kiva jos ne ei olis kovin "rumat" =)
olen itse Sennheiserin HD-215 kuulokkeita miettinyt. onko kenelläkään kokemuksia ko. kuulokkeista? onko hintansa arvoisia?
www.head-fi.org
kun varaat yhden illan aikaa ja tutkit tuon foorumin tarjontaa, niin varmasti saat paljon infoa.. :)
ite ostin kakkosluureiksi just suljetut beyerdynamicit.. malli dt-770pro ja käytettynä tuli hintaa juurikin 70e. (ja olivat kuin uudet!)
kannattaa kyllä ehdottomasti katella käytettyjäkin..
huuto.netistä bongasin omani..
Osaisko kukaan suositella suht hyviä niskasankakuulokkeita, hintaluokassa ehkäpä 50e?
Osaisko kukaan suositella suht hyviä niskasankakuulokkeita, hintaluokassa ehkäpä 50e?
Ei ole henk.koht. kokemusta, mutta Koss KSC24:t kannattaa tsekata. Hintaa näillä tosin vain n. 20e :(
Vielä paremmat voisivat olla Sennheiser PMX60:t. Niitäkin oli jossain joskus kehuttu. Hinta n. 30e. Tuolla (http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/sennheiser-pmx60-headphones/) jotain näistä.
Ei ole henk.koht. kokemusta, mutta Koss KSC24:t kannattaa tsekata. Hintaa näillä tosin vain n. 20e :(
Vielä paremmat voisivat olla Sennheiser PMX60:t. Niitäkin oli jossain joskus kehuttu. Hinta n. 30e. Tuolla (http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/sennheiser-pmx60-headphones/) jotain näistä.
Kiitoksia, pitääpä noita zuumailla. Tuo 50e lähinnä oli maksimi, edullinen hinta ei toki ole ongelma jos eivät ihan rimpulat ole ja äänenlaatu ok :)
Juuri noita malleja ei löytynyt kaupoista, mutta yksi kappale löytyi hyllystä PMX-40. Nuo sitten otin testiin ja totesin että kamalan mielellään ei pidä yhtäaikaa silmälasien kanssa. Onkohan mitkään mallit sitten kovin yhteensopivia..hmmhmm.
Näkkileipä
13.04.08, 01:16
Kellään kokemusta Skullcandyn Lowrider luureista? Tai Skullcandysta yleensäkkään, että minkälainen äänenlaatu niissä on? Jotkut tyylikkäät luurit kun olis hakusessa, mutta äänenlaatu niissä pitäisi myös olla kohdallaan. Max. hintaluokka 50€, että jos jollain on suosituksia.
Kellään kokemusta Skullcandyn Lowrider luureista? Tai Skullcandysta yleensäkkään, että minkälainen äänenlaatu niissä on? Jotkut tyylikkäät luurit kun olis hakusessa, mutta äänenlaatu niissä pitäisi myös olla kohdallaan. Max. hintaluokka 50€, että jos jollain on suosituksia.
Terve. Kokemusta kaverin 50e Skullcandyista ja sanoisin, että painotus on hyvin pitkälti desingissä. Paljon mieluummin kuuntelen kympin halvempia Koss porta pro:ita tai Senheiserin vastaavia PX100 kuulokkeita.
superweasel
16.07.08, 10:10
Gradot oli mun valinta. Satunnainen kuulokohifistelijä olen, kuuntelin taannoin Sennheiser HD555 ja Gradon SR-80:t, Gradot jäi. Selkeästi ilmavampi, avoimempi, epäkuulokemainen soundi. Jos vakavalle mielelle lähtee, kannattaa tutustua Stax:n ja Ergon kuulokkeisiin.
Tarkoitus olisi kuullokkeet 5310 kaveriksi ostaa ja maksimissaan olen ajatellut n. 50 e arvoisia kuulokkeita. Olisi mukavaa jos nuista kuulokkeista tai siitä johdosta lyötyisi vielä erillinen volume säätö, koska joskus tuntuu että musiikkia voisi kuunnella hiljaisemmalla mutta valitettavasti luurin porrastus ei sinne asti riitä?
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.